Maitotaloustuotteet

Suomi | Kokkolan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 28.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Maitotaloustuotteet Kokkolan kaupunki pyytää tarjouksia maidosta ja maitotaloustuotteista hankintakaudelle 1.1.2025 - 31.12.2027.

Hankinnassa ovat mukana:
- Kokkolan kaupunki
- Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soite
- Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
- Kokkolan seurakuntayhtymä
- Kaustisen kunta
- Vetelin kunta
- Perhon kunta
- Kannuksen kaupunki
- Nuorisokeskus Villa Elba,

Ilmoitusnumero 2024-014526
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kokkolan kaupunki
PL 43 67101 KOKKOLA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Iitin kunnan ja kuntakonsernin tilintarkastuspalvelut

Suomi | Iitin kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 24 tuntia kuluttua | 29.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tarjous pyydetään kuntalain 122 §:n mukaisesta kunnan hallinnon ja talouden tarkastuksesta tilivuosilta 2025 – 2028 (tarjouspyynnön kohta 3.1.). Lisäksi tarjous pyydetään muista tarkastuspalveluista, joita ovat (kohdat 3.2 – 3.3.): - Iitti-konsernin tytäryhteisöjen Iitin Vuokratalot Oy:n ja Kiinteistö Oy Iitin Jäähallin tarkastuspalvelut - EU-hankkeiden tarkastaminen - konsernin pienten yhteisöjen tarkastaminen (tarjoushinta €/tunti) Tilintarkastajalla ja tilintarkastusyhteisöllä tulee olla edellytykset riippumattomaan tilintarkastukseen (JHTT-laki 4 §). Tilintarkastustehtävää suorittaessaan tilintarkastajan ja tilintarkastusyhteisön tulee noudattaa julkishallinnon hyvää tilintarkastustapaa. Hankinta tehdään julkisista hankinnoista annetun lain (1397/2016) mukaisesti avointa menettelyä noudattaen. Lisäksi optiona pyydetään ilmoittamaan tuntihinta (€/h) tarkastuslautakunnan sihteerin tehtäville, joihin kuuluu: - tarkastuslautakunnan esityslistan valmistelu (pääsääntöisesti yhdessä lautakunnan puheenjohtajan kanssa), - esityslistan lähettäminen tarkastuslautakunnan jäsenille (pääsääntöisesti kunnan kautta), - kokouspöytäkirjan pito, - arviointikertomuksen laadintaan osallistuminen ja avustaminen arviointi työssä, sekä - asioiden täytäntöönpano (pääsääntöisesti yhdessä kunnan talousasioista vastaavan viranhaltijan tai taloussihteerin kanssa). Tarkastukseen liittyvästä etätyöstä on sovittava erikseen. Tarjouksen tekijän tulee merkitä toimittamaansa tarjoukseen mitkä tiedot se katsoo kuuluvan liike- ja ammattisalaisuuden piiriin. Tarkastettavan kohteen yleiskuvaus Kunnan asukasluku on tällä hetkellä noin 6 400. 3. Tarkastustehtävien laajuus ja sisältö 3.1. Kuntalain mukainen tilintarkastus Kuntalain mukaisen tilintarkastuksen laajuus on 25 tarkastuspäivää vuodessa. Tilintarkastuskertomuksen lisäksi tilintarkastajan edellytetään antavan tarkastuslautakunnalle vuosittain vähintään kolme kirjallista väliraporttia. 3.2. Kuntakonsernin tytäryhteisöjen tilintarkastus Tilintarkastuksen laajuus - Iitin Vuokratalot Oy 1-2 päivää/v. - Kiinteistö Oy Iitin Jäähalli, 1-2 päivää/v. - Kuntakonsernin pienet tytäryhteisöt (Iitti-säätiö ja Rinnemaa-säätiö), tuntiveloitus Kunnan konserniohjeen mukaan kunnan tilintarkastaja valitaan tytäryhteisöjen tilintarkastajaksi, ellei erikseen muuta sovita. 3.3. Erityistehtävien tai -hankkeiden tarkastus EU-hankkeet ja muut erityiset tarkastustehtävät, laajuus arviolta 10 tuntia vuodessa. Edellytetään, että 50 % 3.1. – 3.3. kohdissa olevista tehtävistä hoitaa JHT-tarkastaja. 3.4. Tilintarkastajan käytettävissä olevat palvelut tarkastettavassa kohteessa Tilintarkastajalla on käytettävissään: - työhuone - liityntämahdollisuus kunnan IT-verkkoon - kopiointipalvelut

Ilmoitusnumero 2024-149577
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilintarkastuspalvelut (79212100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Iitin kunta
Rautatienkatu 20 47400 Kausala FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kesäkukat 2025-2026

Suomi | Lappeenrannan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lappeenrannan kaupungin elinvoima ja kaupunkikehitys -toimialan kadut ja ympäristö -vastuualue pyytää tarjouksia kesäkukkien hankinnasta kausille 1.4.2025-31.3.2026 + optiot 1+1 Hankintaan kuuluu kolme tuoteryhmää: 1) Kukkapylväät 2) Kukkapallot 3) Ryhmäkasvit Tarjouksessa tulee tarjota kaikki em. tuoteryhmät. Yksi toimittaja valitaan. Hankinta, sen laajuus sekä edellytetyt vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä sekä sen liiteasiakirjoissa. Kukkapylväät Lappeenrannan kaupungin elinvoima ja kaupunkikehitys -toimialan kadut ja ympäristö -vastuualue pyytää tarjouksia kesäkukkien hankinnasta vuodelle 2025-2026 (+ mahdolliset optiot 1v+1v). Hankintaan kuuluu kolme tuoteryhmää: 1) Kukkapylväät 2) Kukkapallot 3) Ryhmäkasvit Kukkapallot Lappeenrannan kaupungin elinvoima ja kaupunkikehitys -toimialan kadut ja ympäristö -vastuualue pyytää tarjouksia kesäkukkien hankinnasta vuodelle 2025-2026 (+ mahdolliset optiot 1v+1v). Hankintaan kuuluu kolme tuoteryhmää: 1) Kukkapylväät 2) Kukkapallot 3) Ryhmäkasvit Ryhmäkasvit Lappeenrannan kaupungin elinvoima ja kaupunkikehitys -toimialan kadut ja ympäristö -vastuualue pyytää tarjouksia kesäkukkien hankinnasta vuodelle 2025-2026 (+ mahdolliset optiot 1v+1v). Hankintaan kuuluu kolme tuoteryhmää: 1) Kukkapylväät 2) Kukkapallot 3) Ryhmäkasvit

Ilmoitusnumero 2024-149557
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kauppapuutarhoista ja puutarhanhoidosta saadut tuotteet (03110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Lappeenrannan kaupunki
PL 11 53101 Lappeenranta FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelut, lisäkilpailutus

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Päijät-Hämeen hyvinvointialue pyytää tarjouksia mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalveluiden tuottamisesta 36
kuukauden sopimuskaudelle.

Hankinnan kohteena on sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisesti järjestettävät asumispalvelut niille henkilöille, jotka erityisestä
syystä tarvitsevat apua tai tukea asumisessa tai asumisensa järjestämisessä.

Hankinta on jaettu kuuteen (6) eri osa-alueeseen osiin:
1. Yhteisöllinen asuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille
2. Yhteisöllinen asuminen päihdekuntoutujille
3. Ympärivuorokautinen palveluasuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille
4. Ympärivuorokautinen palveluasuminen päihdekuntoutujille
5. Vaativa ympärivuorokautinen palveluasuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille
6. Vaativa ympärivuorokautinen palveluasuminen päihdekuntoutujille

Päijät-Hämeen hyvinvointialue järjestää lisäkilpailutuksen mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalveluiden tuottamisesta, koska aiemman kilpailutuksen HA/2106/2023, pvm 17.5.2023, perusteella ei ole saatu riittävää palveluntuotantoa tilaajan tarpeisiin. , Yhteisöllinen asuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan palveluyksikössä järjestettävää asumista ja palveluja, joihin sisältyvät asiakkaan tarpeen
mukainen hoito ja huolenpito, toimintakykyä ylläpitävä ja edistävä toiminta, ateria-, vaatehuolto-, peseytymis- ja siivouspalvelut
sekä osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävät palvelut. Yhteisöllinen asuminen on sosiaalihuoltolain mukaista
asumispalvelua, jossa asiakas maksaa erikseen asumisesta ja palveluista.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus)., Yhteisöllinen asuminen päihdekuntoutujille Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan palveluyksikössä järjestettävää asumista ja palveluja, joihin sisältyvät asiakkaan tarpeen
mukainen hoito ja huolenpito, toimintakykyä ylläpitävä ja edistävä toiminta, ateria-, vaatehuolto-, peseytymis- ja siivouspalvelut
sekä osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävät palvelut. Yhteisöllinen asuminen on sosiaalihuoltolain mukaista
asumispalvelua, jossa asiakas maksaa erikseen asumisesta ja palveluista.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus)., Ympärivuorokautinen palveluasuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille Palvelu on tarkoitettu asiakkaille, joilla on mielenterveydellistä syistä tai mielenterveydellistä syistä ja päihdeongelmista johtuva
toimintakyvyn vaje ja palvelun tarve. Asiakas sitoutuu päihteettömään palveluun. Asiakas saa tarvitessaan ympärivuorokautisesti
hoivaa, huolenpitoa ja tukea omatoimiseen suoriutumiseen ja päihteettömyyteen. Asiakkaan osallisuutta vahvistetaan ja asiakasta
tuetaan kiinnittymään mielenterveyttä ja päihteettömyyttä tukeviin vertaistukiryhmiin. Palveluntuottaja järjestää asumiseen ja
elämänhallintaan liittyvät palvelut (esim. avustaa liikkumisessa, pukeutumisessa, henkilökohtaisessa hygieniassa,
ruokataloudessa ja asunnon siivouksessa). Kuntoutuksen pääasiallisena tavoitteena on toimintakyvyn koheneminen ja siirtyminen
kevyemmin tuettuun asumismuotoon.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus)., Ympärivuorokautinen palveluasuminen päihdekuntoutujille Palvelu on tarkoitettu asiakkaille, joiden palvelun tarve johtuu päihdesairauden / päihderiippuvuuden aiheuttamasta toimintakyvyn
vajeesta ja palvelun tarpeesta. Asiakas saa tarvitessaan ympärivuorokautista hoivaa, huolenpitoa ja tukea omatoimiseen
suoriutumiseen ja päihteettömyyteen. Asiakkaan osallisuutta vahvistetaan ja asiakasta tuetaan kiinnittymään päihteettömyyttä
tukeviin vertaistukiryhmiin. Palveluntuottaja järjestää asumiseen ja elämänhallintaan liittyvät palvelut (esim. avustaa
liikkumisessa, pukeutumisessa, henkilökohtaisessa hygieniassa, ruokataloudessa ja asunnon siivouksessa). Kuntoutuksen
pääasiallisena tavoitteena on toimintakyvyn koheneminen ja siirtyminen kevyemmin tuettuun asumismuotoon.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus)., Vaativa ympärivuorokautinen palveluasuminen mielenterveys- ja päihdekuntoutujille Palvelu on tarkoitettu asiakkaille, joilla on mielenterveydellistä syistä tai mielenterveydellistä syistä ja päihdeongelmista johtuva
toimintakyvyn vaje ja palvelun tarve. Asiakas sitoutuu päihteettömään palveluun. Asiakas saa jatkuvaa ympärivuorokautista
hoivaa, huolenpitoa ja tukea merkittävästi heikentyneen psyykkisen ja/tai fyysisen toimintakyvyn johdosta. Palveluntuottaja
järjestää asumiseen ja elämänhallintaan liittyvät palvelut (esim. avustaa liikkumisessa, pukeutumisessa, henkilökohtaisessa
hygieniassa, ruokailussa ja asunnon siivouksessa). Asiakas kuuluu palveluntarpeeltaan vaativaan asiakasryhmään, jolloin
kuntoutuksen tavoitteena saattaa pääasiassa olla toimintakyvyn ja elämänlaadun optimointi. Vaativassa ympärivuorokautisessa
palveluasumisessa voi olla asiakkaita, jotka vaativat samanaikaisesti useamman työntekijän apua/hoivaa.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus)., Vaativa ympärivuorokautinen palveluasuminen päihdekuntoutujille Palvelu on tarkoitettu asiakkaille, joiden palvelun tarve johtuu päihderiippuvuuden / päihdesairauden aiheuttamasta toimintakyvyn
vajeesta ja palvelun tarpeesta. Asiakas saa jatkuvaa ympärivuorokautista hoivaa, huolenpitoa ja tukea merkittävästi heikentyneen
psyykkisen ja/tai fyysisen toimintakyvyn johdosta. Palveluntuottaja järjestää asumiseen ja elämänhallintaan liittyvät palvelut (esim.
avustaa liikkumisessa, pukeutumisessa, henkilökohtaisessa hygieniassa, ruokailussa ja asunnon siivouksessa). Asiakas kuuluu
palveluntarpeeltaan vaativaan asiakasryhmään (esim. dementoituneet päihdekuntoutujat), jolloin kuntoutuksen tavoitteena
saattaa pääasiassa olla toimintakyvyn ja elämänlaadun optimointi. Vaativassa ympärivuorokautisessa palveluasumisessa voi olla
asiakkaita, jotka vaativat samanaikaisesti useamman työntekijän apua/hoivaa.

Osa-alue on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevalla palvelukuvauksella (liite 1 palvelukuvaus).,

Ilmoitusnumero 2024-014553
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut

Suomi | Lapin hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kilpailutuksella hankitaan kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palveluja Lapin hyvinvointialueen kaikille paikkakunnille.

Sopimuskausi on 1.1.2025 - 31.12.2027 ja mahdolliset optiokaudet 1.1.2028 - 31.12.2028 ja 1.1.2029 - 31.12.2029.

Hankinnan kokonaisarvoksi on arvioitu kaikkien paikkakuntien osalta n. 9,5 miljoonaan euroa sisältäen myös optiokaudet. Arvio perustuu aikaisempien vuosien ostopalvelusopimuksiin.

Tällä hetkellä Lapin hyvinvointialueella on asiakkaita kuntouttavassa työtoiminnassa ostopalvelujen piirissä kaikki paikkakunnat yhteenlaskettuna n. 450, sosiaalihuoltolain mukaisessa työtoiminnassa n. 50 ja sosiaalisessa kuntoutuksessa n. 120.

Paikkakuntakohtainen ostopalvelujen arvioitu asiakasmäärä käy ilmi osa-aluekohtaisista kuvauksista. Ilmoitetut asiakasmäärät perustuvat aikaisempien vuosien määriin. Kilpailutuksen perusteella tehtävät hankintasopimukset eivät muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta, vaan palveluja hankitaan asiakaskunnan palvelutarpeiden perusteella. Ostopalvelujen lisäksi tilaaja järjestää palveluja omana toimintana sekä kuntouttavan työtoiminnan osalta myös yhteistyösopimusten perusteella.

Tarjouspyyntö koskee seuraavia palveluja:

1. Kuntouttava työtoiminta:
- Työtoimintatehtävien ja työelämän perustaitojen ohjaus
- Työtoimintatehtävien ja työelämän perustaitojen ohjaus sekä yksilöllinen ohjaus ja tuki
- Lähipalveluna toteutettava ryhmämuotoinen kuntouttava työtoiminta
- Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen kuntouttava työtoiminta

2. Sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta:
- Sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta palveluntuottajan toimintayksikössä
- Yksilöllinen avotyötoiminta avointen työmarkkinoiden työpaikoilla

3. Sosiaalinen kuntoutus:
- Lähipalveluna toteutettava ryhmämuotoinen sosiaalinen kuntoutus
- Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen sosiaalinen kuntoutus

Hankittavien palvelujen sisältö on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 1 Palvelukuvaus ja ehdottomat vaatimukset.

Kyseessä on useiden palveluntuottajien välinen puitejärjestely, johon valitaan kaikki tarjoajat, jotka täyttävät tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset sekä tarjouspyynnön ehdot ja vähimmäisvaatimukset. Jokaisen hankinnan kohteena olevan palvelun osalta muodostetaan oma kuntakohtainen puitejärjestelynsä.

Poikkeuksena edelliseen ovat Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen kuntouttava työtoiminta ja Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen sosiaalinen kuntoutus, jotka kumpikin ovat erilisiä hankinnan osa-alueita. Kumpaankin osa-alueeseen valitaan kolme (3) soveltuvuusvaatimukset sekä tarjouspyynnön ehdot ja vähimmäisvaatimukset täyttävää tarjoajaa toteuttamaan palvelua koko Lapin hyvinvointialueen laajuisesti.

Hankinnat tehdään puitejärjestelyyn valituilta palveluntuottajilta ensisijaisesti noudattaen tarjouskilpailussa hintojen perusteella muodostunutta etusijajärjestystä. Tilaajalla on oikeus poiketa etusijajärjestyksestä, jos asiakkaan yksilöllinen tarve ja olosuhteet niin vaativat. Puitejärjestely on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteenä olevassa sopimusluonnoksessa, kohta 9.

Mikäli palveluntuottaja tulee valituksi usealle osa-alueelle / palvelutuotteelle, varaa Tilaaja oikeuden yhdistää osa-alueet / palvelutuotteet samalle sopimukselle.

Tarjoaja voi jättää tarjouksen yhteen tai useampaan palveluun. Mikäli tarjoajalla on useampia yksiköitä, joissa se tarjoaa hankinnan palveluja, jokaisen yksikön tulee tarjota oma erillinen tarjous.

Mikäli palveluntuottaja ei tule valituksi tässä kilpailutuksessa palveluntuottajaksi, tilaaja voi mahdollisesti tapauskohtaista harkintaa käyttäen soveltaa hankintalain (1397/2016) 110 §:n mukaista suorahankintaa yksittäisten asiakkaiden kohdalla. Myös tällaisen yksittäisen suorahankinnan sopimus yhdenmukaistetaan tämän hankinnan perusteella muodostuvien puitejärjestelyjen palvelusisältöjen kanssa.

Tarjouspyyntö muodostuu tästä hankintailmoituksesta liitteineen., Enontekiön kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Inarin kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Kemin kaupunki: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 140–150 asiakasta

- sosaalihuoltolain mukainen työtoiminta: n. 10 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: 10–20 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Kemijärven kaupunki: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 30–40 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 10 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Keminmaan kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 10–15 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 10 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Kittilän kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 10 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Kolarin kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Muonion kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Pelkosenniemen kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Pellon kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 10–20 asiakasta

- sosaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Posion kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 10 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Ranuan kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Rovaniemen kaupunki: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 90–100 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta:20–30 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: 55–65 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Sallan kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Savukosken kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Simon kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Sodankylän kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 20–30 asiakasta

-sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Tervolan kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Tornion kaupunki: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: 85–95 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: 15–25 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: 35–45 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Utsjoen kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Ylitornion kunta: Kuntouttavan työtoiminnan, sosiaalihuoltolain mukaisen työtoiminnan ja sosiaalisen kuntoutuksen palvelut Hankinnan eri palveluissa asiakasmäärät on arvioitu seuraaviksi:

- kuntouttava työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalihuoltolain mukainen työtoiminta: alle 5 asiakasta

- sosiaalinen kuntoutus: alle 5 asiakasta

Asiakasmäärät ovat arvioita. Hankintasopimus ei aiheuta tilaajalle määräostovelvoitetta, sillä tilaaja hankkii palveluja asiakkaiden palvelutarpeiden perusteella. Asiakasmäärät saattavat siten poiketa arvioidusta määrästä. Palvelut tuotetaan ko. paikkakunnalla., Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen sosiaalinen kuntoutus, kaikki Lapin hyvinvointialueen kunnat Sosiaalisen kuntoutuksen asiakkaita on arviolta Lapin hyvinvointialueella:

Asiakkaat voivat ohjautua etäpalveluna toteuttavaan ryhmämuotoiseen sosiaaliseen kuntoutukseen kaikista Lapin hyvinvointialueen kunnista perustuen asiakkaan palvelutarpeeseen. Tilaaja ei pysty tarjouspyynnössä arvioimaan, kuinka moni sosiaalisen kuntoutuksen asiakas osallistuu etäpalveluna toteutettuun ryhmämuotoiseen sosiaaliseen kuntoutukseen. Ryhmän koko on 3-10 henkilöä.

Osa-alueelle perustetaan puitejärjestely, johon valitaan kolme (3) tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset sekä tarjouspyynnön ehdot ja vähimmäisvaatimukset täyttävää palveluntuottajaa., Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen kuntouttava työtoiminta, kaikki Lapin hyvinvointialueen kunnat Etäpalveluna toteutettava ryhmämuotoinen kuntouttava työtoiminta, kaikki Lapin hyvinvointialueen kunnat:

Asiakkaat voivat ohjautua etäpalveluna toteuttavaan ryhmämuotoiseen kuntouttavaan työtoimintaan kaikista Lapin hyvinvointialueen kunnista perustuen asiakkaan palvelutarpeeseen. Tilaaja ei pysty tarjouspyynnössä arvioimaan, kuinka moni kuntouttavan työtoiminnan asiakas osallistuu etäpalveluna toteutettuun ryhmämuotoiseen kuntouttavaan työtoimintaan. Ryhmän koko on 3-10 henkilöä.

Osa-alueelle perustetaan puitejärjestely, johon valitaan kolme (3) tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset sekä tarjouspyynnön ehdot ja vähimmäisvaatimukset täyttävää palveluntuottajaa.,

Ilmoitusnumero 2024-014525
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Lapin hyvinvointialue
PL 8041 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liedon kaupungin ruoka- ja puhtauspalveluiden työvaatteet

Suomi | Liedon kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 11.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Liedon kaupunki pyytää tarjouksia ruoka- ja puhtauspalveluiden henkilökunnan työvaatteista. Liedon kaupungin ruoka- ja puhtauspalveluiden henkilökunnan työasut päivitetään joka toinen vuosi. Vaatteiden tulee olla yhtenäinen kokonaisuus eikä niihin tule personointeja. Tarkoitukseen soveltuvia, laadukkaita työasuja tulee olla saatavilla koko sopimuskauden ajan. Siivoushenkilökunnan (n. 50 henkilöä) työasuun kuuluu t-paita, essu ja housut tai t-paita, liivi/jakku ja housut. Keittiöhenkilökunnan (n. 50 henkilöä) työasuun kuuluu ¾ -hihainen trikoopai-ta, essu, housut ja päähine, kokeilla myös kokintakki. Kaikille hankitaan kaksi (2) vaatekertaa kahdesti (2) sopimuskauden aikana. Lisäksi tilaaja varastoi varakappaleita t-paidoista, trikoopaidoista ja essuista sesonkityötekijöitä varten. Työkengät eivät kuulu hankintakokonaisuuteen. Liedon kaupunki on HINKU-kunta. Tilaaja arvostaa tuotannon vastuullisuutta ja ympäristöasioiden huomioimista. Tekstiileissä kiinnitetään erityistä huomioita pesun- ja värinkestoon. Soveltuvin osin tarjottujen tuotteiden materiaaleilla tulee olla vähintään ÖKOTEX100 -sertifikaatti. Laadunarvioinnin perusteet on kuvattu kohdassa 15.4. Hankinta ei sisällä pesupalvelua.

Ilmoitusnumero 2024-149575
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työvaatteet, erikoistyövaatteet ja työasusteet (18100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Liedon kaupunki
Lieto FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Markkinavuoropuhelukutsu / Suun terveydenhuollon ostopalveluiden kilpailutus

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Toivotamme teidät tervetulleiksi markkinavuoropuheluun. Teillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja hankinnasta etukäteen. Aika 8.10.2024 klo 12.30 - 14.30 Paikka: Etätapaaminen Microsoft Teamsin välityksellä Tilaisuuteen ilmoittautuminen: pyydämme halukkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun tarjouspalvelun kautta 3.10.2024 klo 22.00 mennessä Lähetämme erillisen Microsoft Teams -kutsun markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee jättää mahdolliset hankintaa koskevat etukäteiskysymykset ja kommentit, joihin pyritään vastaamaan markkinavuoropuhelussa tai kirjallisesti markkinavuoropuhelun jälkeen. Ohjelma: - Tervetuloa - Hankinnan esittely - Tilaajan tarpeet - Keskustelua ja kysymyksiä Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tämän kutsun tai markkinavuoropuhelun perusteella. Tarkempi kuvaus markkinavuoropuhelusta: Varsinais-Suomen hyvinvointialue (Varha) suunnittelee kilpailutusta suun terveydenhuollon ostopalveluiden kilpailutuksesta Varhan laajuisesti. Kilpailutuksen suunnittelun tueksi järjestetään markkinavuoropuhelu, johon kutsutaan alan yrityksiä. Varsinais-Suomen hyvinvointialueelta tilaisuuteen osallistuu hankintapalveluiden ja järjestämistoiminnon edustajia. Tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Tämä on tietopyyntönä julkaistu kutsu vuoropuheluun, joka toteutetaan ennen varsinaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen tai eri tilaisuuksiin osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Markkinavuoropuhelun perusteella saatavaa materiaalia ja tietoa on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuhelun perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Toivotamme teidät tervetulleiksi markkinavuoropuheluun. Teillä on mahdollisuus esittää kysymyksiä ja kommentteja hankinnasta etukäteen. Aika 8.10.2024 klo 12.30 - 14.30 Paikka: Etätapaaminen Microsoft Teamsin välityksellä Tilaisuuteen ilmoittautuminen: pyydämme halukkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun tarjouspalvelun kautta 3.10.2024 klo 22.00 mennessä Lähetämme erillisen Microsoft Teams -kutsun markkinavuoropuheluun ilmoittautuneille. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee jättää mahdolliset hankintaa koskevat etukäteiskysymykset ja kommentit, joihin pyritään vastaamaan markkinavuoropuhelussa tai kirjallisesti markkinavuoropuhelun jälkeen. Ohjelma: - Tervetuloa - Hankinnan esittely - Tilaajan tarpeet - Keskustelua ja kysymyksiä Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tämän kutsun tai markkinavuoropuhelun perusteella. Tarkempi kuvaus markkinavuoropuhelusta: Varsinais-Suomen hyvinvointialue (Varha) suunnittelee kilpailutusta suun terveydenhuollon ostopalveluiden kilpailutuksesta Varhan laajuisesti. Kilpailutuksen suunnittelun tueksi järjestetään markkinavuoropuhelu, johon kutsutaan alan yrityksiä. Varsinais-Suomen hyvinvointialueelta tilaisuuteen osallistuu hankintapalveluiden ja järjestämistoiminnon edustajia. Tietopyyntöön vastaamisesta tai markkinavuoropuheluun osallistumisesta ei makseta korvausta. Tämä ilmoitus ei ole ennakkoilmoitus, tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Tämä on tietopyyntönä julkaistu kutsu vuoropuheluun, joka toteutetaan ennen varsinaisen hankintamenettelyn käynnistämistä. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen tai eri tilaisuuksiin osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Markkinavuoropuhelun perusteella saatavaa materiaalia ja tietoa on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinavuoropuhelun perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa.

Ilmoitusnumero 2024-149556
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työ- ja turvajalkineet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Työ- ja turvajalkineet Hankinnan kohteena on Keski-Suomen hyvinvointialueen henkilökunnan työ- ja turvajalkineet kahden (2) vuoden sopimuskaudelle. Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimusta kahden (2) vuoden optiolla.

Työ- ja turvajalkineet hankitaan pääsääntöisesti noutoperiaatteella Toimittajan myymälästä sekä Keskuspaloasemalle perustettavan kaupintavaraston kautta.

Valitulla Toimittajalla tulee olla myymälä korkeintaan kymmenen (10) kilometrin säteellä Jyväskylän keskustasta (Kauppakadun Kompassi) Tilaajan asiakkaiden säännöllistä asiointia varten. Valitulla Toimittajalla tulee lisäksi olla valmius kaupintavaraston perustamiseen Jyväskylään Keskuspaloasemalle ja kaupintavarastoon liittyvään hyllytyspalveluun sopimuskauden alusta lukien. Kaupintavarasto ja hyllytyspalvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 3. Tilaaja varaa myös oikeuden tarvittaessa lisätä sopimustuotteet Tilaajan keskitettyyn tilausjärjestelmään Tilaajan henkilökunnan tilattavaksi.

Hankintaa ei ole jaettu osiin, koska työ- ja turvajalkineet ja kaupintavarasto hyllytyspalveluineen muodostavat luonnollisen kokonaisuuden. Palvelun toteutumisen varmistaminen ja seuranta on tarkoituksenmukaista yhtenä kokonaisuutena ja kokonaisuuden jakaminen osiin eri sopimuskumppaneille voisi vaarantaa kokonaisuuden toteutumisen.

Sopimuskumppaniksi valitaan yksi (1) Toimittaja.,

Ilmoitusnumero 2024-014552
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Suojajalkineet (18830000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteiden polttoainejärjestelmien ja sotilasilmailun varavoiman polttoainejärjestelmien vuosihuollot ja muutostyöt vuosille 2025-2029

Suomi | Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kiinteiden polttoainejärjestelmien ja sotilasilmailun varavoiman polttoainejärjestelmien vuosihuollot ja muutostyöt vuosille 2025-2029 Hankitaan kiinteiden lentopolttoainejärjestelmien jakelujärjestelmien vuosikorjaukset, tarkastukset ja muutostyöt vuosina 2025-2029.

Hankinnalla tarkastetaan, huolletaan ja tehdään pieniä muutostöitä puolustusvoimien kiinteisiin lentopolttoainejärjestelmiin suunnitelmien mukaisesti sekä joukko-osastojen esitysten pohjalta sekä tuetaan osaltaan kiinteiden lento-polttoainejärjestelmien käytettävyyttä, työ- ja ympäristöturvallisuutta sekä maatukeutumista.

Sopimukseen varataan myös kaksi (2) optiovuotta, 2030-2031.,

Ilmoitusnumero 2024-014524
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Hatanpään valtatie 30 33541 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ESG -datan hallinta- ja raportointialusta

Suomi | Servica Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 15.10.2024 18:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on vastuullisuuden hallinta- ja raportointiohjelmisto. Ohjelmiston tulee vastata Servican seuraaviin, vastuullisuustyön kehittämiseen liittyviin tarpeisiin: - ESG-tiedonhallinnan yksinkertaistaminen ja tehostaminen - ESG-vaatimusten mukaisuuden saavuttaminen - ESG-tietojen järjestäminen yhteen paikkaan - Tiedonkeruu-, validointi- ja hyväksyntäprosessien automatisoiminen - Hiilijalanjälkilaskennan suorittaminen ja automatisointi - ESRS-vaatimusten ja GHG-protokollan vaatimusten mukainen raportointi Hankittava ohjelmisto tulee mahdollistamaan kaiken Servicalle olennaisen ESG-datan keruun, hallinnan, mittaamisen ja raportoinnin sekä ESRS-vaatimusten että muiden Servicalle keskeisten mittarien mukaisesti. Ohjelmisto tullaan räätälöimään Servican tarpeisiin niin, että sen rakenne edustaa Servican liiketoimintaa sekä sille olennaisia vastuullisuusasioita. Vaatimustenmukaisuuden varmistamisen ohella ohjelmisto tukee Servican tietoon perustuvaa päätöksentekoa kestävyysasioissa, edistää Servican vastuullisuusohjelman toteutumista ja vähentää manuaalisen työn määrää sekä siihen muutoin käytettäviä resursseja. Liitteessä 1 ja kohdassa hankinnan kohteen kriteerit on tarkemmin kuvattu tarkemmin vaatimukset hankittavalle järjestelmälle.

Ilmoitusnumero 2024-149574
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Servica Oy
Saaristokatu 7 70620 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennuskonttori aurinkosähköjärjestelmän rakentaminen, (kokonaisvastuurakentaminen, KVR)

Suomi | Kauniaisten kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kauniaisten kaupunki (jatkossa tilaaja) pyytää tarjousta Kauniaisten kaupungin rakennuskonttorin autotallin katolle sijoitettavasta 100 m² (22 kWp) suuruisesta aurinkosähköjärjestelmästä. Kohteen osoite on: Oppilaskodintie 3, 02700 KAUNIAINEN Rakennuksen katto on tasakatto ja kattopinta on uusittu hiljattain. Aurinkovoimalaa varten sijoitettava rakennus on päärakennuksen sivurakennus, yksikerroksinen autotalli. Hankinta sisältää aurinkovoimalan kokonaissuunnittelun, rakennus- ja sähkötekniset työt - Suunnittelutyö käsittää, rakennus- ja sähkötekniset suunnittelutyöt ja näistä laadittavat piirustukset. - Rakennustyöt käsittää aurinkovoimalan perustus-, tukirakenteiden ja paneeleiden asennustyöt Työ ei ole rakennusluvan alainen Rakennus on käytössä rakennustyön aikana ja piha-alueella on liikennettä. Tarjoajan on käytävä paikan päällä tutustumassa kohteeseen. Näyttöjä järjestetään kohteessa pv 01.10.2024 klo 12:00, 02.10.2024 klo 12:00 ja 03.10.2024 klo 12:00 Ilmoittautumiset: peik.hammarberg@kauniainen.fi Hankeen toteutus on loka-marraskuu 2024 Aurinkovoimala tulee olla valmis ja käyttökunnossa 09.12.2024 Tarjouskilpailusta suljetaan pois tarjoaja, jolla ei voida katsoa olevan teknisiä, taloudellisia tai muita edellytyksiä hankinnan toteuttamiseksi yllä mainittujen vaatimusten mukaan. Hankintayksiköllä on oikeus perustellusta syystä hylätä kaikki tarjoukset ja jättää hankinta tekemättä. Jättäessään tarjouksen tarjoaja vakuuttaa, että tarjotun hinnan mukainen aurinkosähköjärjestelmä täyttää kaikki tarjouspyynnössä ja sen liitteissä esitetyt vähimmäisvaatimukset. Tarjouksen valintaperusteena on halvin hinta, halvimman hinnan antanut tarjoaja valitaan sopimustoimittajaksi. Mikäli useampi kuin yksi tarjouksista on kokonaisvertailuhinnaltaan halvin, suoritetaan toimittajan valinta arpomalla näiden kesken. Arpomistilaisuus ei ole julkinen. Hankintaan liittyvät lisätiedot sekä aurinkosähköjärjestelmän minimivaatimukset on esitetty tarjouspyynnön liitteessä < tarjouspyyntö.pdf >

Ilmoitusnumero 2024-149555
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Kauniaisten kaupunki
Kauniaistentie 10 02700 Kauniainen FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tuore leipä ja leipomotuotteet

Suomi | Kokkolan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 21 tuntia kuluttua | 29.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuore leipä ja leipomotuotteet Kokkolan kaupunki pyytää tarjouksia tuoreesta leivästä sopimuskaudelle 1.1.2025 - 31.12.2027.

Hankinnassa ovat mukana:
- Kokkolan kaupunki
- Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue Soite
- Keski-Pohjanmaan koulutusyhtymä
- Kaustisen kunta
- Vetelin kunta
- Perhon kunta
- Kannuksen kaupunki
- Toholammin kunta
- Nuorisokeskus Villa Elba,

Ilmoitusnumero 2024-014550
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kokkolan kaupunki
PL 43 67101 KOKKOLA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Akaan kaupungin henkilöstön työterveyspalvelut

Suomi | Akaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Akaan kaupungin henkilöstön työterveyspalvelut TARJOUSPYYNNÖN KORJAUS 25.9.2024: Tarjouspyynnölle / hankintailmoitukselle on Cloudiassa lisätty tarjousliitteiden latauspaikat. Korjauksen yhteydessä tarjousten jättöaikaa on pidennetty 7.10.2024 klo 16:00 asti. Lisäksi eForms-lomaketta on tarkennettu vastaamaan paremmin hankinta-asiakirjoja seuraavilta osin:
- Lisähankintamahdollisuudet täsmennetty (HTA-palvelu puhelimitse)
- Hintavertailua on tarkennettu vastaamaan selkeämmin hankinta-asiakirjojen vertailuhintoja A ja B (B on optio = lisähankintamahd.), kuten hankinta-asiakirjoissa oli alun perin kuvattu.

Selvyyden vuoksi todetaan, että tarjouspyyntöä / hankintailmoitusta ei ole muilta osin korjattu ja hankinta-asiakirjat säilyvät tämän korjauksen myötä muuttumattomana lukuun ottamatta tarjousajan pidennystä 7.10.2024 klo 16:00 asti.

Hankinta käsittää lakisääteiset (Työterveyshuoltolaki 1383/2001,12§) työterveyspalvelut ja muut ennaltaehkäisevät työterveyspalvelut sekä yleislääkäritasoiset sairaanhoitopalvelut Tilaajan henkilökunnalle palveluntarjoajan tiloissa ja etäpalveluina.,

Ilmoitusnumero 2024-014523
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työterveyshuollon palvelut (85147000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Akaan kaupunki
Sirkesalontie 3 37800 Akaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Karin Kampuksen kuntosalilaitteet

Suomi | Rauman kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Rauman kaupunki pyytää tarjoustanne Karin Kampuksen kuntosalilaitteista, niihin liittyvistä lisävarusteista ja mahdollisesta optiosta sekä ko. kuntosalilaitteiden huoltopalvelusta. Kuntosalia laitteineen käytetään matalan kynnyksen kuntosalina yläkoululaisille opettajan ohjauksessa, liikuntapalveluiden matalan kynnyksen ryhmille ja kaupunkilaisille, jotka haluavat käyttää matalan kynnyksen salia. Laitevalinnoilla pyritään valikoimaan matalan kynnyksen salin käyttäjät. Ei kuitenkaan ilmanpainelaitteita, joita on kaupungissa hyvinvointialueen kahdessa kuntosalissa. Tämä kuntosali on matalan kynnyksen sali, seuraava steppi ilmanpainesaleista. Salin koko on 142,5 m2. Laitteiden tulee kestää kovaa päivittäistä käyttöä. Kuntosalilaitteet ja kaikki tarvittavat lisävarusteet tulee olla toimitettuna ja toimintakuntoon asennettuna viimeistään 31.3.2025 tai ennen sitä sopimuksen mukaan. Huoltopalvelun osalta hankinta sisältää erillisestä tilauksesta suoritettavat kuntosalilaitteiden huollot sekä määräaikaishuollot kohteessa 31.3.2025 - 30.3.2030. Tilaajalla on lisäksi oikeus yhteen 36 kuukauden optioon ajalle 31.3.2030 - 30.3.2033. Rauman kaupunki pyytää tarjoustanne Karin Kampuksen kuntosalilaitteista, niihin liittyvistä lisävarusteista ja mahdollisesta optiosta sekä ko. kuntosalilaitteiden huoltopalvelusta. Kuntosalia laitteineen käytetään matalan kynnyksen kuntosalina yläkoululaisille opettajan ohjauksessa, liikuntapalveluiden matalan kynnyksen ryhmille ja kaupunkilaisille, jotka haluavat käyttää matalan kynnyksen salia. Laitevalinnoilla pyritään valikoimaan matalan kynnyksen salin käyttäjät. Ei kuitenkaan ilmanpainelaitteita, joita on kaupungissa hyvinvointialueen kahdessa kuntosalissa. Tämä kuntosali on matalan kynnyksen sali, seuraava steppi ilmanpainesaleista. Salin koko on 142,5 m2. Laitteiden tulee kestää kovaa päivittäistä käyttöä. Kuntosalilaitteet ja kaikki tarvittavat lisävarusteet tulee olla toimitettuna ja toimintakuntoon asennettuna viimeistään 31.3.2025 tai ennen sitä sopimuksen mukaan. Huoltopalvelun osalta hankinta sisältää erillisestä tilauksesta suoritettavat kuntosalilaitteiden huollot sekä määräaikaishuollot kohteessa 31.3.2025 - 30.3.2030. Tilaajalla on lisäksi oikeus yhteen 36 kuukauden optioon ajalle 31.3.2030 - 30.3.2033.

Ilmoitusnumero 2024-149572
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuntolaitteet (37440000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Rauman kaupunki
Kanalinranta 3 26100 Rauma FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ESG and entity information database

Suomi | Finnvera Oyj
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

The objective of the procurement is 1) a ESG database providing information for identification of the potential ESG risk level, the nature of those risks, and the probability of severe environmental and social risks of both the country and business sector in the incoming application and the specific entity/company/site/project associated to a particular case we are screening and assessing. The database should also provide information for monitoring the cases Finnvera is involved in by having an ESG risk alert system. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on GHG protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks. 2) The other objective of procurement is an entity information database for the purpose to comply entity identification requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources in order to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners). 1. ESG database The objective of the procurement is an ESG database providing information for identification of the potential ESG risk level, the nature of those risks, and the probability of severe environmental and social risks of both the country and business sector in the incoming application and the specific entity/company/site/project associated to a particular case we are screening and assessing. The database should also provide information for monitoring the cases Finnvera is involved in by having an ESG risk alert system. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on Ghg protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks. 2. Entity information database The objective of procurement is an entity information database for the purpose to comply entity identification requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources in order to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners). Finnvera is also purchasing KYC database containing both entity information as well as "reputational risk information". But at Finnvera, we have recognized the need to identify companies from two separate origins (meaning different data service suppliers). Therefore, we are in this invitation to tender purchasing separate database to enhance our data resources. See separate invitation to tender "KYC database".

Ilmoitusnumero 2024-149546
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Finnvera Oyj
PL 1010 (Porkkalankatu 1) 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puitejärjestely, murskeiden hankinta 2025-2026

Suomi | Metsähallitus Metsätalous Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puitejärjestely, murskeiden hankinta 2025-2026 Metsähallitus Metsätalous Oy ja Metsähallitus Luontopalvelut (myöhemmin Metsähallitus) hankkii metsätielle murskeita joko maa-ainesvarastolta (montulta) tai metsätielle toimitettuna ja levitettynä (sorastuksen palvelukuvaus liite 1). Tarjoaja voi tarjota tällä tarjouksella myös myymänsä maa-aineksen kuljetusta, jolloin hän tarjoaa kertoimen suhteessa sorastuksen taksataulukkoon (liite 2). Tarjoaja voi tarjouksessaan kieltäytyä myymästä maa-aineksia muutoin kuin tielle toimitettuna. Tarjouksessa tulee ilmoittaa maa-ainespaikan sijainti ja tarjottavat murskeet hintoineen varastolla. Tarjousten perusteella Metsähallitus hyväksyy toimittajat puitejärjestelyyn. Puitejärjestely alkaa 1.1.2025 ja päättyy 31.12.2026.
Tarjottuihin hintoihin sovelletaan liitteen 5 mukaista indeksiehtoa. Sekä tarjottu murskeen hinta että kuljetuksen maksukerroin nousee tai laskee indeksiehdon mukaisesti.
Kuhunkin käyttökohteeseen Metsähallitus vertailee puitejärjestelyyn hyväksyttyjen tarjoajien maa-ainespaikkojen sijaintia, tarjontaa ja hintoja. Murske hankitaan kokonaiskustannukseltaan edullisimmalta tarjoajalta. Murskeen monttuhintaan lisätään tällöin kuljetuskustannus murskeen myyjän tai Metsähallituksen sopimuskumppanin kalustolla. Ennen tilausta tai sopimusta tilaaja selvittää saatavuuden tarjoajan yhteyshenkilöltä. Metsähallitus pidättää oikeuden käyttää omia murskeitaan riippumatta puitejärjestelyyn hyväksytyistä tarjouksista. Metsähallitus pidättää myös oikeuden hankkia murskeita muilta toimittajilta, mikäli puitejärjestelyyn hyväksytyiltä maa-ainespaikoilta ei löydy tarvittavaa mursketta kohtuulliselta etäisyydeltä (alle 20 km).
Metsähallituksen hallinnoimien alueiden sijainti on esitetty www.retkikartta.fi. Valitse Karttatasot
- Metsätalouden monikäyttömetsät
- Suojelu- ja retkeilyalueet
sekä sopiva taustakartta.
Mikäli yksittäisen hankinnan arvo ylittää kansallisen kynnysarvon (60 000 €), siitä laaditaan sopimus (liite 3a). Mikäli yksittäisen hankinnan arvo ylittää EU-kynnysarvon (1.1.2024 alkaen 221 000 €), toimittajan tulee toimittaa rikosrekisteriotteet. Kynnysarvoja pienemmistä hankinnoista Metsähallitus laatii tilauksen (ks. liitteet 3c ja 3d).,

Ilmoitusnumero 2024-014545
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sora, hiekka, sepeli ja muut kiviainekset (14210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Metsähallitus Metsätalous Oy
PL 80 (Opastinsilta 12C) 00521 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ajoneuvohallintajärjestelmän hankinta

Suomi | Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Määräaika: 25 minuuttia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ajoneuvohallintajärjestelmän hankinta Päijät-Hämeen hyvinvointialueella on tällä hetkellä noin 400 autoa ja 100 muuta ajoneuvoksi luokiteltua kalustoa. Ajoneuvot ja muu kalusto on hankittu erilaisilla rahoitusratkaisuilla.

Hankinnan kohteena on ajoneuvohallinnan ohjelmistoratkaisu ja lisäpalvelut tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankinnan tarkoituksena on saada tilaajalle toimiva, monipuolinen ja joustava ajoneuvohallintapalveluiden ratkaisu, jota tilaaja voi hyödyntää kokonaan tai osissa. Tilaajalla on oikeus tilata lisäpalveluita palveluntuottajalta tarpeen mukaisesti. Lisäpalveluita voidaan tilata ajoneuvokohtaisesti.

Sopimustoimittajaksi valitaan yksi (1) palvelukumppani ajoneuvojen hallintapalvelun toteutukseen.

Hankinnan sopimuskauden pituus on 36 kk (3) vuotta, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana jollei kumpikaan osapuoli irtisano sopimusta.

Hankintayksikkö korostaa, että hankinnan lähtökohtana on tilaajan ja palveluntuottajan välinen aito ja avoin kumppanuus. Tarjoaja tarjoaa tilaajalle ratkaisuja kokonaistaloudellisesti edullisesti, asiakastarpeen mukaisesti.

Ajoneuvojen hallinnan, rahoituksen ja ylläpidon laskut sekä raportoinnit tulee hoitua yhdellä järjestelmällä (SaaS-pilvipalvelu) asiakkaittain tai asiakasryhmittäin, valittuina (palvelu)kokonaisuuksina. Tilaajalla on yksi järjestelmä/sovellus, jonka kautta hän saa kaikki ajoneuvohallintapalveluun liittyvät palvelut ja tiedot.

Tilaaja ei sitoudu hankkimaan ilmoitettuja kappale tai tuntimääriä. Tilaajalla on oikeus tilata palveluita autokohtaisesti. Nollahintaisia tarjouksia ei hyväksytä.,

Ilmoitusnumero 2024-014521
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Päijät-Hämeen hyvinvointialue
Keskussairaalankatu 7 15850 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Leikkaustoiminnan suunnittelujärjestelmä

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on tietopyyntö. Tämä ei ole tarjouspyyntö. HUOM! Älä jätä tämän tietopyynnön kautta yhteystietojasi, vaan katso ohjeet liitteestä "Markkinavuoropuhelun käynnistämisen saate" kohdasta "Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen". Kanta-Hämeen hyvinvointialue suunnittelee leikkaustoiminnan toiminnanohjausjärjestelmän hankintaa ja haluaa kartoittaa erilaisia vaihtoehtoja hankinnan toteuttamiseen. Tietopyyntö ei välttämättä johda tarjouspyyntöön, vaan hankintayksikkö tekee päätöksen hankinnan etenemisestä markkinavuoropuhelun perusteella. Kiinnostuneen tarjoajan tulee tutustua markkinavuoropuhelun liitteisiin. Tämä on tietopyyntö. Tämä ei ole tarjouspyyntö. HUOM! Älä jätä tämän tietopyynnön kautta yhteystietojasi, vaan katso ohjeet liitteestä "Markkinavuoropuhelun käynnistämisen saate" kohdasta "Kiinnostuksen osoitus ja tietopyyntöön vastaaminen". Kanta-Hämeen hyvinvointialue suunnittelee leikkaustoiminnan toiminnanohjausjärjestelmän hankintaa ja haluaa kartoittaa erilaisia vaihtoehtoja hankinnan toteuttamiseen. Tietopyyntö ei välttämättä johda tarjouspyyntöön, vaan hankintayksikkö tekee päätöksen hankinnan etenemisestä markkinavuoropuhelun perusteella. Kiinnostuneen tarjoajan tulee tutustua markkinavuoropuhelun liitteisiin.

Ilmoitusnumero 2024-149571
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Lääketieteelliset ohjelmatuotteet (48180000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
PL 39 13101 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KYC database

Suomi | Finnvera Oyj
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Finnvera plc (hereinafter referred to as ”Finnvera”) requests your tenders for supplying due diligence database as service (hereinafter referred to as ”database”) as detailed in the contract notice published on the public procurement website Hilma ( in this Invitation to tender and in its Annexes as follows: The object of procurement is a customer due diligence database for the purpose to comply entity identification and due diligence requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources inorder to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners) as well as information (such as official lists, adverse media etc.) related to customer´s ESG-risk, sanctions risk and other reputational risk areas. We also aim for database, which would provide tailored entity risk rating and customer portfolio administration. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on Ghg protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks. Finnvera plc (hereinafter referred to as ”Finnvera”) requests your tenders for supplying due diligence database as service (hereinafter referred to as ”database”) as detailed in the contract notice published on the public procurement website Hilma ( in this Invitation to tender and in its Annexes as follows: The object of procurement is a customer due diligence database for the purpose to comply entity identification and due diligence requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources inorder to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners) as well as information (such as official lists, adverse media etc.) related to customer´s ESG-risk, sanctions risk and other reputational risk areas. We also aim for database, which would provide tailored entity risk rating and customer portfolio administration. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on Ghg protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks.

Ilmoitusnumero 2024-149544
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Finnvera Oyj
PL 1010 (Porkkalankatu 1) 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Espoolaistentalo ja muu korttelialue, energia- ja elinkaarisuunnittelu – EU kilpailutus

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Espoolaistentalo ja muu korttelialue, energia- ja elinkaarisuunnittelu - EU kilpailutus Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos (myöhemmin Tilaaja) pyytää tarjouksia Espoolaistentalon ja muun korttelialueen energia- ja elinkaarisuunnittelusta sekä BREEAM- että RTS-RTYLS -ympäristöluokituksista.

Espoolaistentalo palvelee valmistuttuaan rakennuksena, jossa on Espoon kaupungin päätöksenteko, keskeiset hallinnon alat ja julkiseen käyttöön tarkoitettuja tiloja. Ympäröiviin kortteleihin tulee asuinrakentamista, toimistotalo, liiketiloja ja pysäköintilaitos, jotka suunnitellaan liitteissä kuvattuun tasoon.

Suunnittelutehtävä kohdistuu seuraaviin kohde- ja tehtäväkokonaisuuksiin, joista kukin tilataan erillisillä tilauksilla Tilaajan sähköisellä järjestelmällä sopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Tilaaja ei sitoudu tilaamaan kaikkia tässä ja sopimuksessa kuvattuja tehtäviä.

1) Espoolaistentalo (2 tilausta) noin 19 100 brm2 ja silta

1.1 Ehdotussuunnittelu

1.2 Yleis- ja toteutussuunnittelu sis. rakennuslupatehtävät ja takuuajan tehtävät

2) Muu korttelialue (3 tilausta) tai nk. ”Ympäristö”

Korttelialueen osat:

- Pihakannen alainen liiketilaosa ja huolto

- Pysäköintilaitos n. 360 ap sekä pihakansitaso

2.1 Ehdotussuunnittelu

2.2 Yleissuunnittelu sis. rakennuslupatehtävät

2.3 Toteutussuunnittelu sis. takuuajan tehtävät

3) Asuinrakennukset ( 1 tilaus) Asuinkortteleiden pinta-ala on yhteensä noin 26 000 k-m2

3.1 Ehdotussuunnittelu - huomioiminen keskitetyn paikallisen energiantuotannon osalta.

Hankinta ja siihen liittyvät vaatimukset on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.

Suunnittelutehtävä on kuvattu tarkasti tehtäväkuvaus liitteessä.

Toteutusmuoto:
- Tarjouksessa on varauduttava kaikkien osatehtävien osalta projektinjohtourakkaan. Urakkamuoto tarkentuu suunnittelun kuluessa.

Tavoiteaikataulu:
- Kokonaisuuden suunnittelu ja toteutus etenee vaiheistettuna alustavasti seuraavan periaatteen mukaisesti: Kokonaisuuden ehdotussuunnittelu on alkanut arkkitehtisuunnittelun ja kaavoituksen osalta syyskuussa 2023. Espoolaistentalon valmistumistavoite on keväällä 2029. Tämän hankinnan kohteena olevan suunnittelun alkamistavoite on syyskuu 2024.
- Muu korttelialue sekä asuinrakennukset ja optiona oleva toimistorakennus suunnitellaan myöhemmin täsmentyvän aikataulun mukaisesti. Muu
korttelialue on alustavasti suunnittelussa likimain samaan aikaan kuin Espoolaistentalo ainakin yleissuunnittelun osalta.

Tilaaja tulee valitsemaan kilpailutuksen perusteella yhden toimittajan.,

Ilmoitusnumero 2024-014544
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000), Insinööripalvelut (71300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 6200 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma