OSALLISTUMISPYYNTÖ Aula- ja vahtimestaripalvelut Tampereen korkeakouluyhteisölle

Suomi | Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 4 tuntia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

OSALLISTUMISPYYNTÖ Aula- ja vahtimestaripalvelut Tampereen korkeakouluyhteisölle Tampereen korkeakouluyhteisö eli Tampereen korkeakoulusäätiö sr ja Tampereen ammattikorkeakoulu, jäljempänä yhdessä myös ”tilaaja” tai ”hankintayksikkö”) pyytää ehdokkaita lähettämään osallistumishakemuksensa neuvottelumenettelyyn tämän hankintailmoituksen sekä osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinnan kohteena on Tampereen korkeakouluyhteisön tila- ja kiinteistöpalveluiden vastuulle kuuluvat asiakas-, aula-, vahtimestari- ja kuljetuspalvelut Tampereen yliopiston Kaupin ja Keskustakampuksen sekä Normaalikoulun toimipisteisiin. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteenä 3 olevassa alustavassa tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Kilpailutuksen toteutuksesta vastaa Tampereen ammattikorkeakoulu (TAMK), joka tekee hankintapäätöksen myös Tampereen korkeakoulusäätiön (Tampereen yliopisto) puolesta. TAMK ja Tampereen yliopisto tekevät kummatkin omat hankintasopimuksensa. TAMK tuottaa aula- ja vahtimestaripalvelut Tampereen yliopistolle, minkä vuoksi nämä palvelut sisältyvät toimittajan ja TAMK:n väliseen sopimukseen siinä laajuudessa kun TAMK ja Tampereen yliopisto sopivat. Käytännössä hankinnan kohteena olevat palvelut sisältyvät siis pääosin TAMK:n ja toimittajan väliseen sopimukseen. Tampereen yliopisto voi kuitenkin tilata oman sopimuksensa perusteella toimittajalta erillispalveluna tuntihintaisia lisätöitä.

Hankinnassa sovellettavat sopimusehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteen 3 Alustava tarjouspyyntö, liitteessä 3.3 Sopimusluonnos.,

Ilmoitusnumero 2024-014632
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Kuntokatu 3 33520 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen sekä tausta-aineistojen kokoaminen terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvostolle

Suomi | Sosiaali- ja terveysministeriö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 3.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) yhteydessä toimiva terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvosto (Palko) kilpailuttaa taloudellisten vaikutusten arvioimisen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekemisen sekä tausta-aineistojen kokoamisen terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvostolle.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen:
3. Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen
4. Tausta-aineistojen kokoaminen

Hankinnan tarkempi kuvaus on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnassa perustetaan osa-aluekohtaiset puitejärjestelyt, joihin molempiin valitaan viisi (5) toimittajaa. Puitejärjestelyistä tehtävien hankintojen enimmäismäärä on yhteensä 800 000 €.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta 1.1.2025-31.12.2026 (arvio). Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimuskautta enintään kahdella (2) yhden (1) vuoden optiokaudella varsinaisen sopimuskauden päättymisen jälkeen.

Tämä tarjouspyyntö muodostaa tarjouspyynnön VN/13683/2024 Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset ja näytönastekatsaukset kanssa yhden palvelukokonaisuuden, jonka ennakoitu kokonaisarvo ylittää EU-kynnysarvon. Osa-alueet 1 ja 2 kilpailutetaan tarjouspyynnöllä VN/13683/2024.
, 3. Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen tarjouspyynnön liitteen 1 Hankinnan kohteen kuvaus mukaisesti., 4. Tausta-aineistojen kokoaminen Tausta-aineistojen kokoaminen tarjouspyynnön liitteen 1 Hankinnan kohteen kuvaus mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-014600
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan suunnittelu ja toteutus (73300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Sosiaali- ja terveysministeriö
Meritullinkatu 8 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pienet katumaasturit ja maastoautot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pienet katumaasturit ja maastoautot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat pienet katumaasturit ja maastoautot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 9 000 000 - 13 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 13 000 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Pienet katumaasturit ja maastoautot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 97 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 3 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014652
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kapasiteetti- ja konesalipalvelut

Suomi | DigiHelsinki Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kapasiteetti- ja konesalipalvelut Hankinnan kohteena on konesali- ja kapasiteettipalvelut sekä tähän liittyvät hallintapalvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankittavien palveluiden sisältö voidaan jäsentää seuraavasti palvelualueisiin:

Konesali-, käyttö- ja kapasiteettipalvelut
• Palvelinkapasiteetti
• Tilaajalle tarjottu Edu-Kapasiteettipalvelu Toimittajan kapasiteettipalvelusta
• Konesalipalvelut
• Tilaajan omien konesalien hallinta- ja valvontapalvelut
• Tietokantakapasiteetti ja palvelut
• Varmistuspalvelut
• Palvelinten hallinta ja valvonta
• Tunnusten ja käyttöoikeuksien hallinta
• Lisenssit
• Muu kapasiteetti (Tallennus-, GPU- ja Container-, sekä IIS-kapasiteetti)

Kapasiteettia tukevat tietoliikennepalvelut

Kapasiteettipalveluita tukevat tietoturva- ja tietosuojapalvelut

Palvelunhallinta, palveluportaali ja palvelukanavat
• Raportointi
• Palvelupiste- ja portaali
• ServiceNow integraatio
• Palvelun dokumentointi
• CMDB

Palveluiden käyttöönottoprojekti

Täydentävät asiantuntijapalvelut
• Palvelualuita täydentävät asiantuntijapalvelut ja projektipalvelut

Erityisvaatimukset palveluille
• TL III - Turvallisuusluokiteltu kapasiteetti

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 2 "Hankinnan kohde" ja 3 "Vaatimuslomake".,

Ilmoitusnumero 2024-014631
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tietokonekeskuspalvelut (72514000), Tietotekniikan asiantuntijapalvelut (72590000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot DigiHelsinki Oy
Konepajankuja 5 C 00510 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Silmätautien erikoissairaanhoidon avohoitopalvelujen täydentävä kilpailutus: Silmälääkärin vastaanotto- ja tutkimuskäynnit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 27.9.2034 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Silmätautien erikoissairaanhoidon avohoitopalvelujen täydentävä kilpailutus: Silmälääkärin vastaanotto- ja tutkimuskäynnit HUS-yhtymä perustaa dynaamisen toimittajarekisterin silmätautien erikoissairaanhoidon avohoitopalveluihin kuuluvien silmälääkärin vastaanotto- ja tutkimuspalveluiden hankkimiseen HUS-yhtymälle. Dynaaminen toimittajarekisteri tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen toimittajarekisterin sisäisillä kilpailutuksilla.
Hankinta on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, hankintalaki) liitteen E mukainen kansallisen kynnysarvon ylittävä sosiaali- ja terveyspalveluiden hankinta.

Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat hyväksytään mukaan dynaamiseen toimittajarekisteriin. Dynaamisen
toimittajarekisterin toiminnan tarkempi kuvaus on liitteessä 1 ja hankinnan kohteen tarkempi kuvaus on liitteessä 2.

Pyydämme mukaan haluavia ehdokkaita jättämään osallistumishakemuksensa sähköisessä kilpailutusjärjestelmässä
(tarjouspalvelu.fi) viimeistään 28.10.2024 klo 12:00. Tämän jälkeen ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen, mutta
hankintayksikkö käsittelee osallistumishakemuksia vain kerran vuodessa liitteessä 1 kuvatun aikataulun mukaisesti.
Dynaaminen toimittajarekisteri on voimassa 27.9.2034 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai
pidennetä. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Liitteet 3.1–3.2.8 ovat dynaamisen toimittajarekisterin ensimmäisten sisäisten kilpailutusten tarjouspyyntöjen asiakirjaluonnoksia ja niiden tarkoituksena on antaa ehdokkaille tietoa siitä, minkälainen vuonna 2024 kilpailutettava hankintakokonaisuus tulee alustavasti olemaan. Hankintakokonaisuuden on tarkoitus koostua kuudesta tarjouspyynnöstä, jotka ovat keskenään samanlaisia tai lähes samanlaisia. Liitteisiin 3.1–3.2.8 voi siten tulla muutoksia ennen ensimmäisten sisäisten tarjouskilpailujen julkaisua.

HUOM. Tällä osallistumispyynnöllä ei pyydetä tarjouksia eikä hintoja.,

Ilmoitusnumero 2024-014629
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Silmälääkärin palvelut (85121281)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pick-up autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pick-up autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat pick-up autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 9 500 000 - 13 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 13 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Pick-up autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 97 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 3 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014651
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pk-yritysbarometrin toteuttaminen 2025-2026 VN/25312/2024

Suomi | Työ- ja elinkeinoministeriö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 15.10.2024 13:15 Alkuperäinen ilmoitus

Pk-yritysbarometrin toteuttaminen 2025-2026 VN/25312/2024 Tarjouspyynnön kohde

Hankinnan kohteena on pk-yritysten suhdanneodotuksia selvittävän barometrin tiedonkeruun ja raportoinnin toteuttaminen kahdesti vuodessa. Pk-yritysbarometrissa kuvataan pienten ja keski-suurten yritysten toimintaa ja niiden taloudellista toimintaympäristöä. Tarkastelun kohteena ovat pk-yritysten suhdanneodotukset ja niiden kehitys, kasvu ja uudistuminen. Lisäksi käsitellään kansainvälistymistä, investointeja ja rahoitusta.

Ensimmäinen barometrin kyselykierros toteutetaan joulu- tammikuussa (julkistaminen helmikuun puolivälissä) ja toinen heinä- elokuussa (julkistaminen syyskuun puoliväliin mennessä) vuonna 2025. Ensimmäinen kysely käynnistyisi siis joulukuussa 2024 ja kyselylomakkeen päivittäminen marraskuun alussa 2024. Syksyllä 2025 käynnistyvä kysely varataan optiona.

Esimerkit kysymyslomakkeesta ovat liitteinä. Kysymyslomakkeen pituus on enintään 50 kysymystä. Kullekin kierrokselle kysymyslomake vahvistetaan kuitenkin aina erikseen. Osa kysymyksistä on vaihtuvia. Lisäksi joitain aihepiirejä tarkastellaan sekä suppealla että laajalla kysymyspatteristolla siten, että osa kysymyksistä sisältyy vain kevään tai syksyn barometriin.

Kysely tehdään suomeksi ja ruotsiksi. Lomakkeen käännöstyöstä vastaa tilaaja.

Kohdejoukko ja otos

Kyselyn kohdejoukkona ovat pk-yritykset (alle 250 henkilöä työllistävät). Otosjoukko muodostetaan siten, että se rakenteeltaan (alueellisuus, toimialajako ja henkilökunnan koko) vastaa mahdollisimman hyvin pk-yritysrakennetta Suomessa. Otantakehikkona on käytetty TOL 2008 toimiala-luokitusta ja Tilastokeskuksen Yritysrekisteriä tai muuta laajapohjaista yritystietokantaa. Toimittajalla tulee olla käytössään yritysten yhteystietojen hankintaan soveltuva kattava rekisteri, jota voidaan tarvittaessa täydentää Suomen Yrittäjien jäsenrekisterin tiedoin. Toimittajan tulee seurata vastaajajoukkoa ja siihen perustuvien tulosten edustavuutta tiedonkeruiden aikana.

Toimittajan tulee poimia otokseen ja saada vastaukset riittävältä määrältä yrityksiä siten, että alueellinen, toimialoittainen ja henkilökunnan kokoluokittainen edustavuus toteutuu. Yleensä pk-yritysbarometrin tietopohjana on ollut noin 4 500 – 6 000 vastanneen yrityksen tiedot.

Kysely toteutetaan pääasiassa internetkyselynä, jota voidaan täydentää mobiilipohjaisella kyselyllä. Tasapainoinen näyte varmistetaan tarvittaessa lisähaastatteluilla puhelimitse.

Tulosten raportointi ja visualisointi

Hankkeen toteutuksessa on keskeistä tulosten toimitusvarma raportointi ja visualisointi. Kysely-tutkimuksella ja sen tulosten raportoinnilla ja julkistamisella on jo vakiintunut aikataulu, josta ei haluta poiketa kuin pakottavista syistä johtuen. Työn tarkempi aikataulu sekä kyselylomakkeen sisältö valmistellaan ja vahvistetaan vuorovaikutteisesti ohjausryhmässä, johon osallistuvat kaikki tilaajat. Tulosten laskentaan aineisto tulee tarvittaessa tilastollisesti oikaista siten, että se pyrkii vastaamaan mahdollisimman hyvin Suomen pienten ja keskisuurten yritysten todellista rakennetta.

Tarjoajan tulee jättää tarjous kohdasta
a) joko vaihtoehto 1 tai 2 tai 3

sekä

b) 4

Kohta a)
Toimittaja lähettää tilaajille datan ristiintaulukoituna keskeisillä taustamuuttujilla (excel-formaatti) ja tulokset käytettäväksi aineiston verkkopohjaisen analysointityökalun avulla kaikkien kysymysten osalta.

Toimittaja raportoi alueelliset tulokset (21 kpl/kahdesti vuodessa) aineiston verkkopohjaisen analysointityökalun avulla.
Lisäksi toimittaja laatii alueellisista (21 kpl/kahdesti vuodessa) tuloksista vaihtoehtoisesti

1. raportti (word -formaatti) ja kuvat (ppt -formaatti) tai
2. infografiikan (erikseen sovitussa muodossa) ja kuvat (ppt -formaatti) tai
3. tarjoaa palvelinpohjaista visualisoitua raportointia ja kuvat (ppt -formaatti)

Noin kahdellekymmenelle alueelle tuotetaan lisäksi seutukunnallinen kuvaesitys (ppt -formaatti).

Kohta b)

4. lisäksi tarjoajan tulee jättää tarjous palvelinpohjaisesta raportoinnista. Tällöin toimittajalla tulee olla käytössään tulosraportointiohjelma, jota se voi tarjota tilaajien käyttöön. Tarkoituksena on, että pk-yritysbarometrin tulosten esittäminen ja vertailu tapahtuisivat julkisilla verkkosivuilla.

Katso kuvaus tarkemmin liite 1 Tarjouspyynnön kohde,

Ilmoitusnumero 2024-014630
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Työ- ja elinkeinoministeriö
PL 32 00023 Valtioneuvosto FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset ja näytönastekatsaukset

Suomi | Sosiaali- ja terveysministeriö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 3.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Sosiaali- ja terveysministeriön (STM) yhteydessä toimiva terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvosto (Palko) kilpailuttaa systemaattisten kirjallisuuskatsausten ja näytönastekatsausten tuottamisen.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen:
1. Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset
2. Näytönastekatsaukset

Hankinnan tarkempi kuvaus on esitetty tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnassa perustetaan osa-aluekohtaiset puitejärjestelyt, joihin molempiin valitaan neljä (4) toimittajaa. Puitejärjestelyistä tehtävien hankintojen enimmäismäärä on yhteensä 1 200 000 €.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta 1.1.2025-31.12.2026 (arvio). Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimuskautta enintään kahdella (2) yhden (1) vuoden optiokaudella varsinaisen sopimuskauden päättymisen jälkeen.

Tämä tarjouspyyntö muodostaa tarjouspyynnön VN/25462/2024 Taloudellisten vaikutusten arvioiminen ja kustannusvaikuttavuusmallinnuksen tekeminen sekä tausta-aineistojen kokoaminen terveydenhuollon palveluvalikoimaneuvostolle kanssa yhden palvelukokonaisuuden, jonka ennakoitu kokonaisarvo ylittää EU-kynnysarvon.
, 1. Systemaattiset kirjallisuuskatsaukset Systemaattisten kirjallisuuskatsausten tuottaminen tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus kuvatun mukaisesti., 2. Näytönastekatsaukset Näytönastekatsausten tuottaminen tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus kuvatun mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-014599
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan suunnittelu ja toteutus (73300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Sosiaali- ja terveysministeriö
Meritullinkatu 8 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat suuret pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 28 000 000 - 40 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 40 000 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Suuret pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014650
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ – KIINTEISTÖVAKUUTUKSET

Suomi | Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

TURUN YLIOPPILASKYLÄSÄÄTIÖ - KIINTEISTÖVAKUUTUKSET Pyydämme tarjoustanne Turun Ylioppilaskyläsäätiön kiinteistövakuutuksista. Tarjouspyynnön kohteet on esitetty tarkemmin tämän tarjouspyynnön liitteissä.

Vakuutusten kilpailuttamisessa Turun Ylioppilaskyläsäätiö on päätynyt käyttämään Finib Oy:tä vakuutusmeklarinaan.,

Ilmoitusnumero 2024-014619
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Turun Ylioppilaskyläsäätiö
Inspehtorinkatu 12 A 20540 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pakettiautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pakettiautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, useammasta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014597
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pakettiautot (34136000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) HANKINNAN KOHDE

Tämän puitejärjestelyn kohteena ovat keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot ja niihin liittyvät palvelut tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta. Hanselilla on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä B olevan puitesopimuksen luvut 6 ja 7. Hankintasopimuksen kestosta on sovittu puitesopimuksen kohdissa 6.1-6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn ennakoitu arvo on 20 500 000 - 29 500 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokauden. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 29 500 000 euroa (alv 0 %).

Luvut perustuvat liittyneiden asiakkaiden antamiin tietoihin puitejärjestelyn käytöstä. Tarjouspyynnön liitteessä A ”Asiakkaat” on luettelo niistä Hanselin Asiakkaista, jotka ovat liittyneet Keskikokoiset pakettiautorunkoiset autot 2025-2027 (2029) -puitejärjestelyyn ja ovat oikeutettuja tekemään hankintoja puitejärjestelyn perusteella. Tämän puitejärjestelyn perusteella tehtävien hankintojen on arvioitu jakautuvan sopimuskaudella siten, että euromääriltään merkittävimmät asiakkaat ovat hyvinvointialueita ja turvallisuusviranomaisia.

Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan se, että puitejärjestelyyn liittyneiden Asiakkaiden joukossa on muun ohella budjettitalouden piirissä olevia Asiakkaita, joiden hankintoihin alustavasti myönnettyihin varoihin voi puitesopimuskaudella tulla ennakoimattomia, Asiakkaasta riippumattomia muutoksia. Hankintojen euromääräisen arvon määrittämistä vaikeuttaa osaltaan myös se, että autojen hintakehitystä on vaikeaa arvioida.

Puitejärjestelyn ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta noin 96 % on arvioitu muodostuvan autoista ja noin 4 % autoihin hankittavista tehdaslisävarusteista ja autoihin varustelupalvelun yhteydessä asennettavista tarvikkeista. Hankinnan kohteeseen sisältyvien muiden palvelujen osuus ennakoidusta arvonlisäverottomasta euromääräisestä kokonaisarvosta on arvioitu olevan erittäin vähäinen.,

Ilmoitusnumero 2024-014649
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Moottoriajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus ja huolto (50110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna

Suomi | Keva
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:30 Alkuperäinen ilmoitus

Käyttövaltuushallintajärjestelmän (IDM) hankinta palveluna Tällä hankinnalla hankintaan uusi käyttövaltuushallintajärjestelmä (IDM) Kevan sisäiseen käyttöön palveluna. Käyttövaltuushallinta saa perusidentiteetti tietonsa Kevan HR-järjestelmästä, jonka perusteella käyttäjälle (kevalainen tai konsultti) luodaan tarvittavat käyttäjätunnukset sekä annetaan peruskäyttöoikeudet (käyttöoikeusryhmät) käyttöön. Käyttövaltuushallintajärjestelmän kautta käyttäjä voi itse tai hänen esihenkilönsä hakea käyttöoikeuksia Kevan tietojärjestelmiin niitä varten määriteltyjen käyttöoikeusryhmien/käyttöoikeusroolien perusteella. Käyttöoikeudet hyväksyy kyseisen tietojärjestelmän omistaja. Tällä hetkellä käyttöoikeudet provisioidaan on-prem AD-ryhmien kautta tai jos järjestelmä ei tue AD-käyttöoikeusryhmiä niin ns. sähköpostiprovisioinnin kautta, jossa hyväksyntä ja käyttöoikeuksien myöntäminen tehdään manuaalisesti sähköpostiherätteiden avulla.

Käyttövaltuushallintajärjestelmän on myös hallittava ja luotava rinnakkaistunnuksia, joita pääasiassa käytetään pääkäyttäjätason tehtävien hoitamiseen. Kevalaisella voi olla useampikin rinnakkaistunnus käytössä. Kutsumme näitä rinnakkaistunnuksia nimellä x-tunnus. Rinnakkaistunnus voi olla myös pääasiallinen tunnus Kevan järjestelmiin, kuten konsulteilla, jotka ylläpitävät vain tiettyjä järjestelmiä Kevan ympäristössä eivätkä tarvitse peruskäyttäjätunnuksen kautta tulevia lisenssejä kuten sähköposti tai verkkolevyt.

Nykyinen järjestelmä pohjautuu Microsoft Identity Management (MIM) ratkaisuun ja sitä tukemaan on rakennettu räätälöity käyttöoikeuksienhallintaan (anominen, hyväksyntä) tehty sovellus (Personas/Nixu).

Uuden ratkaisun tavoitteena on saada käyttövaltuushallinnan ratkaisu palveluna siten, että sen elinkaari on varmistettu ja se tulee vastaamaan Kevan kehittyviin tarpeisiin. Tärkeimmät kehityskohteet ovat:
- Microsoft Azure pilvi-identiteetin hallinta (guest-tunnukset sekä tunnukset, jotka ovat vain Entra ID:ssä)
- Raportointi, kuten hyväksyntähistoria
- Käyttöoikeuksien tarkastus (attestointi) ja sen valvonta.

Hankinnan kuvausta on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Keva IDM laajempi hankinnan kuvaus -dokumentissa.

Seuraavat tarjouksen liitedokumentit saa vain pyydettäessä osoitteesta juha.makinen@keva.fi
- Keva personas käyttötapaukset.pdf, joka kuvaa nykyisen järjestelmän käyttötapaukset ja jotka kuuluvat käyttöönottoprojektin kokonaisuuteen
- Keva IDM käyttötapaukset käyttöönottoprojektiin.pdf, joka kuvaa vielä hieman tarkemmin miten nykyisiä käyttötapauksia halutaan kehittää
- Keva IDM näyttökuvat.pdf, joka sisältää nykyisen järjestelmän käyttöliittymäkuvia. Näiden tarkoituksena on selventää tilaajan tahtoa yksinkertaisesta käyttöliittymästä, joka myös jatkossa halutaan
- Personas kantarakenne.zip, joka sisältää nykyisen järjestelmän tietokantataulujen schema kuvauksen. Tämän avulla toimittaja voi arvioida migraatiotyön suuruutta.,

Ilmoitusnumero 2024-014615
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keva
Unioninkatu 43 00170 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöautot

Suomi | Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöautot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (Stara) pyytää tarjoustanne henkilöautoista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti. Kyseessä on tavarahankinta. Tarjous on tehtävissä yhdestä, kahdesta, tai kaikista kohdista, sekä useasta erilaisista tarjouspyynnön vaateiden mukaisista automerkeistä ja malleista.

Tarjous on tehtävä tarjouspyynnön liitteen tarjouslomakkeella (liite 1).
Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä (liite 2).
Hankintaa koskeva sopimusluonnos on liitteenä (liite 3).,

Ilmoitusnumero 2024-014596
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöautot (34110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara
00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 13.12.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11 Hankinnan kohteena on asuinkerrostalojen suunnittelu ja rakentaminen Helsingin Kuninkaantammeen kiinteähintaisena SR-urakkana sisältäen kokonaissuunnittelun ja rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt.

SR-urakkaan lukeutuu:
- Tontti 33420/2, Heka Kuninkaantammi Paletinkierto 11

Suunnittelutyö voidaan aloittaa esisopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on alkuvuodesta 2026.

Rakennukset voidaan poikkeamispäätösmenettelyllä toteuttaa myös hybridirakenteisina, kun
rakennusten hiilijalanjälki on urakkaohjelman liitteessä nro 21 (Ohje hiilijalanjälkilaskentaan
poikkeaman hakemisessa Lammenrannan kaava-alueella) esitetyillä laskentamenetelmillä
voitu osoittaa olevan 20% pienemmän kuin normaalin betonitalon.

Urakoitsija on ilmoitettava tarjouksessaan, kummalla toteutustavalla(puu tai hybridi/ hiilijalanjälki)
tarjoaa kohdetta.

Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,

Ilmoitusnumero 2024-014664
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
PL 58226 (Käyntiosoite: Työpajankatu 8, 00580 Helsinki) 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ambulanssien hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 1.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ambulanssien hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia ambulanssien hankintaan.

Hankinnan ennakoitu arvo mahdollisine lisähankintamahdollisuuksineen neljälle vuodelle laskettuna on 7 500 000 euroa (alv 0 %).

Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi toimittaja ja yksi varatoimittaja.

Sopimus tulee voimaan allekirjoitushetkellä ja on voimassa toistaiseksi.

Ambulanssien tilaukset toteutetaan vain, jos Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen ambulanssien hankintaan vuosittain budjetoidut määrärahat riittävät. Vuosittaiset tilaukset tehdään vasta, kun kunkin vuoden rahoitus on varmistunut.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2024-014648
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ambulanssit (34114121)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puitesopimusjärjestely 1.12.2024 – 30.11.2027, Arkkitehtisuunnittelu

Suomi | Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puitesopimusjärjestely 1.12.2024 - 30.11.2027, Arkkitehtisuunnittelu Arkkitehtisuunnittelun ja selvitystehtävien puitesopimusjärjestely Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen pieniin investointi- ja käyttötalousrakennushankkeisiin ajalle 1.12.2024 - 30.11.2027. Mahdollinen optio ajalle 1.12.2027 - 30.11.2028. Option käyttöönotosta päättää kyseinen hankintayksikkö.

Puitesopimusjärjestelyn suunnittelutyöt tehdään Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen omistamissa tai vuokraamissa kiinteistöissä tapahtuvissa peruskorjaushankkeissa Siun soten alueella. Myös Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen tytäryhtiöt voivat käyttää tätä sopimusta omissa kohteissaan. Hankkeiden sisältö, laajuus ja kustannukset vaihtelevat. Hankekohtaiset tavoitteet määritellään kussakin hankkeessa erikseen.

Rakennuttaja määrittää käytetäänkö hankkeen suunnittelussa puitejärjestelyyn perustuvaa valintamenettelyä vai kilpailutetaanko suunnittelu erikseen.

Hankinnoissa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista (1397/2016, 844/2019) ja valtioneuvoston asetusta julkisista hankinnoista (614/2007, 331/2010).

Siun soten toimitilapalvelut rakennuttaa hyvinvointialueen investointi- ja käyttötaloushankkeet.
Toimitilapalvelut vastaavat hankkeiden rakennuttamisesta ja rakentamisen valvonnasta, aina tarvesuunnittelusta hankkeen valmistumiseen ja takuuajan päättymiseen asti. Hankkeet toteutetaan pääsääntöisesti jaettuina, kiinteähintaisina urakoina, joissa rakennusurakoitsija toimii pääurakoitsijana ja muut pääurakkaan alistettuina sivu-urakoitsijoina. Käyttötaloushankkeita sekä pienimpiä investointihankkeita toteutetaan myös laskutyönä.

Kohteiden suunnittelu toteutetaan vaiheittain. Vaiheet ovat YTV2012 osa 3 Arkkitehtisuunnittelun mukaiset
1. hankesuunnittelu ja suunnittelun valmistelu
2. ehdotussuunnittelu
3. yleissuunnittelu
4. toteutussuunnittelu
5. rakentaminen
6. vastaanotto
7. käyttöönotto ja ylläpito

Rakennuttaja pidättää itselleen oikeuden katkaista suunnittelu kunkin em. suunnitteluvaiheen jälkeen. Suunnittelijoilla ei ole tällöin oikeutta saada muuta kuin edellä mainittuja rakennuttajan luvalla suoritettua vaihetta vastaava korvaus. Mikäli suunnittelu keskeytetään em. suunnitteluvaiheen aikana, suunnittelijalla on oikeus korvaukseen konsulttitoimiston yleisten sopimusehtojen KSE 2013 kohdan 7.3 mukaisesti.

Suunnitteluohjelmassa (hankintailmoituksen liitteenä) kuvattuja menettelyjä noudatetaan, jos hankekohtaisesti ei muuta ole sovittu. Mikäli hankkeesta tehdään erillinen suunnitteluohjelma, noudatetaan sitä ensisijaisesti tähän tarjouspyyntöön nähden.

Rakennuttaja valitsee suunnittelijat kohteittain ja hankkeittain harkintansa mukaan. Arkkitehtisuunnittelija toimii hankkeissa pääsuunnittelijana, ellei toisin sovita.

Pienehköjä suunnittelun toimeksiantoja voidaan toteuttaa laskutyöperiaatteella, jolloin suunnittelija laskuttaa toteutuneiden tuntien mukaan. Jokaisesta hankkeesta on annettava kustannusarvio etukäteen hankkeen sisällön selvittyä.

Puitejärjestelyn sisällä voi hankintoja toteuttaa kevennetyllä kilpailulla.

Kevennetyt kilpailutukset toteutetaan niiden suunnittelijoiden kesken, joilla rakennuttaja olettaa olevan edellytykset suoriutua annettavasta tehtävästä. Tarjoukset on toimitettava kirjallisesti. Tarjoukset arvioidaan hinnan ja laadun tai pelkän hinnan perusteella. Hankkeen suunnittelijoiden vertailuperusteet ilmoitetaan ao. tarjouspyynnössä.

Tähän puitejärjestelyyn perustuvat puitejärjestelyn päättymishetkellä keskeneräiset suunnittelutyöt jatkuvat puitejärjestelyn päätyttyä tehtävänantojen ehtojen mukaisesti.

Tarkempi selvitys puitesopimusjärjestelystä Suunnitteluohjelmassa (hankintailmoituksen liitteenä).,

Ilmoitusnumero 2024-014614
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Tikkamäentie 16 M/3 80210 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vieritestilaitteet ja laitesidonnaiset testit (958L)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 30.9.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 31.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut ammattikäyttöön tarkoitetut vieritestilaitteet ja laitesidonnaiset testit tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla.

Koska Tilaajan olemassa oleva laitekanta on suurehko ja iältään vaihteleva, ei koko laitekantaa uusita yhtäaikaisesti, vaan laitehankinnat porrastetaan tilaajan määrittelemän uusimistarpeen mukaan uusittavan sopimuskauden aikana. Tarjouspyynnössä mainitut arvioidut laite ja kulutusmäärät eivät ole hankinnassa mukana olevia tahoja sitovia. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta. , A01 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, CRP Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A02 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, HbA1c Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A03 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, Hb Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A04 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, INR Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A05 Virtsan kemiallisen seulan vieritestilaitteet ja liuskatestit, UKemseul Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu virtsan kemiallisen seulan vieritestilaite ja liuskatesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A06 Vieritestilaitteet ja tarvikkeet, NaKKrea Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A07 Vieritestilaite ja tarvikkeet, StrAAg Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu vieritestilaite ja tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-014595
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työnohjauspalveluiden ja työyhteisösovittelijoiden hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 29.9.2024 Määräaika: 4 tuntia kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia työnohjauspalveluista ja työyhteisösovittelusta.

Hankinnan kohteena olevaa työnohjauspalvelua tarvitaan esihenkilötyön ja työyhteisöjen kehittämistarpeisiin sekä
substanssikohtaiseen asiakas- ja potilastyönohjaukseen, joita ovat esimerkiksi opiskeluhuollon psykologit ja kuraattorit,
perheneuvolapalvelut ja lasten ja nuorten mielenterveyspalvelut. Hankinnan kautta on tarkoitus hankkia työyhteisösovittelijoita työyhteisöjen ja esimerkiksi johtoryhmien ristiriitojen ja konfliktien ratkaisemisen tueksi. Työyhteisösovittelu tarjoaa menetelmän, jossa asiantunteva puolueeton sovittelija auttaa kiistan tai ristiriidan osapuolia löytämään itse ratkaisun ongelmaan, ohjaa prosessia ja toimii sovinnon mahdollistajana.

Hankittavalla palvelulla täydennetään Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen itse tuottamaa työnohjausta ja työyhteisösovittelua.

Hankinta on jaettu kuuteen (6) eri osa-alueeseen. Osa-alueisiin valitaan kaikki vähimmäisvaatimukset täyttävät työnohjaajat.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 1: Suomenkielinen esihenkilötyön ja työyhteisöjen työnohjaus Osa-alue 1: Suomenkielinen esihenkilötyön ja työyhteisöjen työnohjaus, Osa-alue 2: Ruotsinkielinen esihenkilötyön ja työyhteisöjen työnohjaus Osa-alue 2: Ruotsinkielinen esihenkilötyön ja työyhteisöjen työnohjaus, Osa-alue 3: Suomenkielinen potilas- ja asiakastyönohjaus Osa-alue 3: Suomenkielinen potilas- ja asiakastyönohjaus, Osa-alue 4: Ruotsinkielinen potilas- ja asiakastyönohjaus Osa-alue 4: Ruotsinkielinen potilas- ja asiakastyönohjaus, Osa-alue 5: Suomenkielinen työyhteisösovittelu Osa-alue 5: Suomenkielinen työyhteisösovittelu, Osa-alue 6: Ruotsinkielinen työyhteisösovittelu Osa-alue 6: Ruotsinkielinen työyhteisösovittelu,

Ilmoitusnumero 2024-014573
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Välimies- ja sovittelupalvelut (79422000), Henkilökohtaiseen kehittämiseen tähtäävä koulutus (80570000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kielikoulutuspalvelujen hankinta

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 4 viikkoa sitten | 29.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kielikoulutuspalvelujen hankinta Väyläviraston kielikoulutuspalvelujen hankinta sisältää viraston henkilöstön työhön ja työtehtäviin liittyvää kielikoulutusta.

Hankittavan kielikoulutuspalvelun pääasialliset kielet tulevat olemaan englanti ja ruotsi. Lisäksi tarpeen mukaan voidaan hankkia myös kielikoulutusta venäjäksi sekä yleisimmissä eurooppalaisissa kielissä.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-014572
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Väylävirasto
Opastinsilta 12 A 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma