Someron kaupungin varhaiskasvatuksen toiminnanohjausjärjestelmä

Suomi | Someron kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Someron kaupunki pyytää tarjouksia sähköisestä toiminnanohjausjärjestelmästä varhaiskasvatukselle päiväkoteihin ja perhepäivähoitoon, SaaS-palveluna, tavoitteena vuoden 2025 toukokuun alusta. Someron kaupungin varhaiskasvatuksessa on ympärivuotisesti noin 280 lasta. Henkilökunnan määrä on 87, joista päiväkodeissa 72 ja perhepäivähoitajia 9. Varhaiskasvatuksen hallinnossa työskentelee 3 henkilöä. Kaupunki on hankkimassa varhaiskasvatukselle kokonaisvaltaista toiminnanohjausjärjestelmää, jossa Tilaajan prosessit hoidetaan hoitopaikkahakemuksista laskutukseen. Järjestelmän tulee sisältää: - Mobiilisovellus huoltajien ja työntekijöiden käyttöön. - Sähköinen ja selainpohjainen sovellus hallinnon työntekijöiden ja hoitajien käyttöön. Edellä mainittujen järjestelmän osioiden tulee olla yhteydessä toisiinsa ja tiedonsiirto niiden välillä tulee olla sähköistä ja automaattista. Järjestelmän tulee mahdollistaa varhaiskasvatuspaikan hakeminen, hoitopaikkapäätöksen tekeminen, hoitoaikavaraukset, työtekijöiden työvuorosuunnittelu ja työajanseuranta, perhepäivähoidon palkanlaskenta, kahden välinen viestintä (huoltaja - henkilökunta) sekä laskutus.

Ilmoitusnumero 2024-149721
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Someron kaupunki
Joensuuntie 20 31400 Somero FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vesihuollon hankintojen puitejärjestely 2025 – 2028

Suomi | Järvenpään kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta koskee Järvenpään Veden omaan käyttöön hankittavia vesihuollon tarvikkeita. Lisäksi Järvenpään kaupungin Kaupunkitekniikka infran rakentamispalvelut tilaavat tämän puitejärjestelyn mukana olevia tuotteita niihin rakentamiskohteisiin, joissa rakennetaan tai peruskorjataan myös vesihuoltoa.
Hankinta ajoittuu vuosille 2025 - 2028 (4 vuotta).

Hankittavat vesihuoltotarvikkeet ovat eritelty kolmeen osakokonaisuuteen, joista jokaisesta on oma tarjouslomake / määräluettelo tarjouspyynnön liitteenä. Jokaiseen osakokonaisuuteen valitaan enintään kuusi (6) tarviketoimittajaa. Tilaajalla on oikeus valita eri työkohteiden erilaisten vaatimusten mukaisesti parhaiten työkohteeseen sopivat / hankittavat tuotteet valituilta tarviketoimittajilta. Mikäli tarjouspyynnön mukaisen tarjouksen jättäneitä ja vähimmäisvaatimukset täyttäviä tarjoajia on vähemmän kuin 6 kpl osakokonaisuutta kohden, niin tilaajalla on oikeus valita vain nämä toimittajat.

Tarjouksessa on annettava yksikköhinta kaikille tarjouslomakkeessa oleville tuotteille (riveille).

Sopimuskausi on pituudeltaan 2 vuotta, jota tilaaja voi jatkaa yhdellä kahden (2) vuoden mittaisella optiojaksolla.

Hankintaan kuuluvat osat on esitetty liitteenä olevissa tarjouslomakkeissa. Tarjouslomakkeissa on myös esitettynä osien arvioitu vuosittainen hankintamäärä. Tilaaja ei sitoudu hankkimaan ilmoitettuja määriä, vaan ne ovat suuntaa antavia, eikä sopimus muodosta tilaajalle ostovelvoitetta., Muoviputket, putken osat ja muovikaivot Tarjouspyynnössä on esitetty vähimmäisvaatimuksina standardeja ja sertifikaatteja. Tarjoaja voi kuitenkin tarjota muitakin tuotteita ja materiaaleja, jos niiden ominaisuudet vastaavat kyseisten standardien ja sertifikaattien vaatimuksia.

Tarjouspyyntöasiakirjoissa on myös esitetty tuotemerkkejä. Tarjoaja voi tarjota muitakin tuotemerkkejä, mikäli ne vastaavat vähintään esitettyjen tuotemerkkien ominaisuuksia sekä ovat yhteensopivia samoihin järjestelmiin kuin esitetyt tuotemerkit.

Tämä osakokonaisuus nro 1 käsittää muoviputket, putken osat ja muovikalvot kansistoineen. Putkien osalta tarjottavien tuotteiden tulee täyttää Nordic Polymark standardin mukaiset vaatimukset.

Tarjoajan tulee ilmoittaa, että tarjouslomakkeessa nro 1 tarjotut tuotteet täyttävät tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset. Tarjouslomakkeessa nro 1 ilmoitetut vuotuiset tuotemäärät eivät sido tilaajaa, vaan ne ovat ohjeellisia.

Tarjoajan tulee pystyä toimittamaan kaikkia tarjouslomakkeen nro 1 mukaisia tuotteita sekä määrällisesti, että laadullisesti., Linjaventtiilit, ryhmäventtiilit, karanjatkot, kierresatulat, T-haarat ja laipat Tarjouspyyntöasiakirjoissa on esitetty vähimmäisvaatimuksina standardeja ja sertifikaatteja. Tarjoaja voi kuitenkin tarjota muitakin tuotteita ja materiaaleja, jos niiden ominaisuudet vastaavat kyseisten standardien ja sertifikaattien vaatimuksia.

Tarjouspyyntöasiakirjoissa on myös esitetty tuotemerkkejä. Tarjoaja voi tarjota muitakin tuotemerkkejä, mikäli ne vastaavat vähintään esitettyjen tuotemerkkien ominaisuuksia sekä ovat yhteensopivia samoihin järjestelmiin kuin esitetyt tuotemerkit.

Tämä osakokonaisuus nro 2 käsittää linjaventtiilit, ryhmäventtiilit, karanjatkot, kierresatulat, T-haarat ja laipat.

Tarjoajan tulee ilmoittaa, että tarjouslomakkeessa nro 2 tarjotut tuotteet täyttävät tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset. Tarjouslomakkeessa nro 2 ilmoitetut vuotuiset tuotemäärät eivät sido tilaajaa, vaan ne ovat ohjeellisia.

Tarjoajan tulee pystyä toimittamaan kaikkia tarjouslomakkeen nro 2 mukaisia tuotteita sekä määrällisesti, että laadullisesti., Vesimittarit, sähköhitsausosat, talosulkuventtiilit, liittimet, hst-pultit ja mutterit sekä venttiilien hatut Tarjouspyyntöasiakirjoissa on esitetty vähimmäisvaatimuksina standardeja ja sertifikaatteja. Tarjoaja voi kuitenkin tarjota muitakin tuotteita ja materiaaleja, jos niiden ominaisuudet vastaavat kyseisten standardien ja sertifikaattien vaatimuksia.

Tarjouspyyntöasiakirjoissa on myös esitetty tuotemerkkejä. Tarjoaja voi tarjota muitakin tuotemerkkejä, mikäli ne vastaavat vähintään esitettyjen tuotemerkkien ominaisuuksia sekä ovat yhteensopivia samoihin järjestelmiin kuin esitetyt tuotemerkit.

Tämä osakokonaisuus nro 3 käsittää vesimittarit, sähköhitsausosat, talosulkuventtiilit, liittimet, hst-pultit ja mutterit sekä venttiilien hatut.

Tarjoajan tulee ilmoittaa, että tarjouslomakkeessa nro 3 tarjotut tuotteet täyttävät tarjouspyynnössä asetetut vaatimukset. Tarjouslomakkeessa nro 3 ilmoitetut vuotuiset tuotemäärät eivät sido tilaajaa, vaan ne ovat ohjeellisia.

Tarjoajan tulee pystyä toimittamaan kaikkia tarjouslomakkeen nro 3 mukaisia tuotteita sekä määrällisesti, että laadullisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-014825
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Järvenpään kaupunki
04400 Järvenpää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pajuluoma, Kauhajoki, Kainasto Kauhajoki ja Miedon niitty, Kurikka – Peruskunnostus (Helmi ohjelma)

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 1 päivä kuluttua | 28.10.2024 11:20 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan ELY-keskus pyytää tarjousta kolmen perinnebiotooppi kohteen peruskunnostukseen. Kohteet ovat Pajuluoma Kauhajoki, Kainaston Kauhajoki ja Miedon niitty Kurikka. Kunnostustoimet kohteilla ovat: Aidan pystytys (sis. kohteesta riippuen sääsuojan rakentamine ja/tai sillan rakentaminen), kunnostusraivaukset & vanhojen raivausjätteiden keruu sekä pois kuljetus. Tarjouksen voi jättää yhdestä tai useammasta alla mainituista kohteista. 1. Pajuluoma peruskunnostus 2. Kainasto peruskunnostus 3. Miedon niitty peruskunnostus Toimenpiteet on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä. Työt tulisi aloittaa vuoden 2024 aikana ja pyrkiä mahdollisuuksien mukaan samaan valmiiksi 31.4.2025 mennessä. Mikäli sääolosuhteet keväällä (kuten routainen maa) estävät töiden teon voidaan aikataulua venyttää yli 31.4.2025. Tällöin tavoite saada työt valmiiksi mahdollisimman nopeasti siten, että laidunnus saadaan alueella aloitettua kesällä 2025. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden jättää kohde tilaamatta pakottavista ulkopuolisista syistä (esim. maanomistajaluvat tai maataloustukikysymykset). Tilaaja pyrkii siihen, että toimenpiteet suoritetaan suunnitellulla tavalla. Hankintayksikkö olettaa, että tarjoaja on käynyt tutustumassa kunnostuskohteisiin paikan päällä ennen tarjousten jättämistä kunnostustöistä. Pajuluoma, Kauhajoki - Peruskunnostus Pajuluoma Toimenpiteet lyhyesti: • Aidan rakennus: 1000 metriä (Kaksi laidunta) • Nautakarjalle sopiva aita. Kolme hig-tensile lankaa ja puutolpat. Akkupaimen. • Kahden sillan rakennus, yksi molemmille laitumille (urakoitsija hankkii itse materiaalit). • Alikasvoksen raivaus, yksittäisten isompien kuusien kaato oja isojen kuusen alaoksien harvennus (noin 0,7 ha). • Hakkuutähteiden (noin 0,08 ha) ja vanhojen raivauskasojen (noin 0,2 ha) keräys pois kerääminen Aitaamisen tarkempi kuvaus: Kohde on jaettu kahteen eri hakaan. Aitauksiin tehdään yhteensä 2 jousiveräjäporttia (yksi per haka). Aita tehdään kestopuutolpista (8 x 180 cm) ja metallisesta aitalangasta. Aitatolppiin kiinnitetään kolme metallilankaa eristimillä. Ensimmäinen lanka noin 45 cm maanpinnan yläpuolelle ja tästä seuraavat kaksi lankaa noin 30 cm välein. Aitauksiin kiinnitetään akkupaimenia ja niiden tarvikkeita. ELY-keskus tilaa ensisijaisesti aitamateriaalit. Tekijä käyttää omia työvälineitä sekä hankkii pienet tarvikkeet (esim. ruuvit…) pystytykseen. Tekijä hankkii myös siltoihin ja sääsuojiin tarvittavat puutavarat ja muut tarvikkeet. Raivaus tarkempi kuvaus: Katso kartta liitteenä olevasta ohjetiedostosta. Kainasto, Kauhajoki - Peruskunnostus Toimenpiteet lyhyesti: • Aidan rakennus: 650 metriä (Kaksi laidunta) • Lammasverkko (Hig-tensile) ja sähköistetty ylälanka. Akkupaimen • Kahden sääsuojan rakennus, yksi molemmille laitumille (urakoitsija hankkii itse materiaalit). • Pajuko alueen raivaus (noin 0,05 ha) • Vanhojen raivauskasojen keräys pois kerääminen (noin1 ha) Aitaamisen tarkempi kuvaus: Kohde on jaettu kahteen eri hakaan. Aitauksiin tehdään yhteensä 2 levää portti (yksi per haka). Aita tehdään kestopuutolpista (8 x 180 cm) ja metallisesta lammasverkosta (korkeus 100 cm), verkko kiinnitetään tolppiin sinkilöillä. Lammasverkon päälle laitetaan sähkölanka, joka kiinnitetään tolppiin eristimillä. Aitauksiin kiinnitetään akkupaimenia ja niiden tarvikkeita. ELY-keskus tilaa ensisijaisesti aitamateriaalit. Tekijä käyttää omia työvälineitä sekä hankkii pienet tarvikkeet (esim. ruuvit…) pystytykseen. Tekijä hankkii myös portteihin ja sääsuojiin tarvittavat puutavarat ja muut tarvikkeet. Sääjuoja tulee sopia noin kuudelle lampaalle. Raivauksen tarkempi kuvaus: Alueella ei pääsääntöisesto ole raivaustarvetta. Ainoastaan läntisen alueen nurkassa on tiheä pajupusikko, josta pajut raivataan pois. Molemmilla alueilla maassa vanhoja raivattuja pajuja. Nämä kerätään alueelta pois. Eniten vanhoja raivausjätteitä itäisellä alueella. Miedon niitty, Kurikka - Peruskunnostus Toimenpiteet lyhyesti: • Aidan rakennus: 550 metriä • Lammasverkko (High-tensile) ja sähköistetty ylä- ja alalanka. Akkupaimen • Sillan ja sääsuojan rakennus (urakoitsija hankkii itse materiaalit) • Alikasvoksen raivaus (0,1 ha) Aitaamisen tarkempi kuvaus: Kohde on jaettu kahteen eri hakaan. Aitauksiin tehdään yhteensä 1 levää portti. Aita tehdään kestopuutolpista (8 x 180 cm) ja metallisesta lammasverkosta (korkeus 100 cm), verkko kiinnitetään tolppiin sinkilöillä. Lammasverkon päälle laitetaan sähkölanka, joka kiinnitetään tolppiin eristimillä. Lisäkin verkon alapäähän kiinnitetään myös sähkölanka eristimillä. Aitauksiin kiinnitetään akkupaimenia ja niiden tarvikkeita. ELY-keskus tilaa ensisijaisesti aitamateriaalit. Tekijä käyttää omia työvälineitä sekä hankkii pienet tarvikkeet (esim. ruuvit…) pystytykseen. Tekijä hankkii myös porttiin, siltaan ja sääsuojaan tarvittavat puutavarat ja muut tarvikkeet. Raivauksen tarkempi kuvaus: Kartalla merkityltä alueelta raivataan pois vesakko suurien lehtipuiden ympäriltä. Tavoite antaa kasvutilaa isommille puille ja tehdä alueesta hakamainen.

Ilmoitusnumero 2024-149738
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Luonnonsuojelupalvelut (92534000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Alvar Aallon katu 8 60101 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Technical Assistance for Teacher Education for Inclusion and Quality in Ethiopia (TEFIQ)

Suomi | Ministry for Foreign Affairs
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

The Unit for Eastern and Southern Africa (hereinafter referred to as “Contracting Authority”) calls for this Invitation to Tender (ITT) with a purpose of requesting tenders on Technical Assistance service for the Implementation of the project Technical Assistance for Teacher Education for Inclusion and Quality in Ethiopia (project code 23816985). Technical Assistance competitive component includes one international and two national long-term experts. In addition, three Regional Experts and a pool of international and national short-term experts will support implementation of the project (detailed description in the Project Document, Contract Annex 3). The project will be implemented in coordination with the Ethiopian Ministry of Education. It will support Ethiopia’s sector programme for basic education Ethiopia Education Transformation Operation for Learning (ETOL). The estimated maximum value of the procurement is 3,638,550 euros (including fees and reimbursable costs, VAT excluded) + an option 500,000 euros. Duration of the contract will be four years with an option of one year extension. Other funds to be channelled through the Consultant according to the Project Document are operational costs of 1,361,450 euros. The total amount of channelled funds is therefore maximum of 5,000,000 euros. With an option of 500,000 euros, the total amount of channelled funds would be 5,500,000 euros. Contract Annex 3 Programme Document includes a more detailed description of the object of the contract. Information on the previous technical assistance project can be found in the Annex 11. The contract will be awarded through an open procedure. The procurement will take place in compliance with the Act on Public Contracts and Concession Contracts (1397/2016). The contract concerns a service procurement exceeding EU threshold which is based on a development cooperation agreement between the contracting authority and the partner country (on grounds 8 § paragraph 2 of the Act on Public Contracts and Concession Contracts 1397/2016 the procurement will be conducted through National Procedures). The processing of Tenders will progress in the following steps: 1. Publishing the call for tenders 2. Opening of tenders 3. Evaluation of the suitability of the tenderers 4. Verifying that the tenders of the suitable tenderers and the services tendered fulfil the requirements. 5. Quality comparison of tenders that fulfil the requirements 6. Interview 7. Price comparison 8. Contract award decision and notification. Appeal period two (2) weeks from the notification. 9. Verifying the fulfilment of the suitability requirements of the selected tenderer 10. Signing the Contract with the selected service provider The Contracting Authority may wholly or partially interrupt the procurement procedure for a justified reason. The signing of the contract with the selected Tenderer and the commencement and continuation of the implementation of the Programme are subject to the intergovernmental agreement on the project being in force. No compensation will be payable to tenderers for preparing a tender, presenting it or otherwise taking part in the procedure. The tender documents are available in English language and the tender shall also be submitted in English language. Should the tenderer wish to obtain the tender documents in another language, they shall themselves arrange for their translation and bear the costs thus incurred. The Contracting Authority selects one (1) service provider and concludes a contract with that service provider. The amount of Services to be supplied is an estimate and does not form an obligation for the Contracting Authority to buy that amount of Services. The contract does not give an exclusive right to the service provider to supply the Contracting Authority. Should several tenderers have appointed the same expert for their tender, tenderers remain responsible for making an agreement on how they will possibly protect their own trade secrets or ensure the effective availability of the appointed expert resource during the contract period if one appointed expert was working for several different tenderers. Additionally, the Ministry for Foreign Affairs requires that the expert commit to confidentiality as regards the content of the interviews. To promote the equal and non-discriminatory treatment of tenderers, the Ministry for Foreign Affairs also tries to schedule the interviews of these tenderers [or project teams] on the same day.

Ilmoitusnumero 2024-149720
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi ET
Osoitetiedot Ministry for Foreign Affairs
Ritarikatu 2 B, Registry Office 00023 Post office Government FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yleisterveyden tarveaineet ja hoitotarvikkeet

Suomi | Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö sr
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat YTHS:n eri palvelupisteissä käytettävät yleisterveyden tarveaineet ja
hoitotarvikkeet tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassaolevana 3.2.2025 alkaen., Neulat ja ruiskut Neulat ja ruiskut, Leikkausveitset, kyretit ja ihostanssit Leikkausveitset, kyretit ja ihostanssit, Ommellangat ja ommelneulat Ommellangat ja ommelneulat, Gynekologiset hoitotarvikkeet Gynekologiset hoitotarvikkeet, Leikkaus- ja toimenpidetuotteet Leikkaus- ja toimenpidetuotteet, Haavanhoito ja sidonta Haavanhoito ja sidonta, Muut perusterveydenhuollon tuotteet Muut perusterveydenhuollon tuotteet, Suojaimet Suojaimet, Suojauksessa käytettävät perusterveydenhuollon tuotteet Krepit, Tyynyliinat-/suojukset, lakanat.,

Ilmoitusnumero 2024-014823
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö sr
Töölönkatu 37A 00260 HKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sarakylän koulun viemäriremontti

Suomi | Pudasjärven kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pudasjärven kunta rakennuttaa Sarakylän koulun viemäriremontin, joka toteutetaan kokonaisurakkana. Kokonaisurakka, sisältää rakennus- ja LVISA-työt urakka-asiakirjojen mukaisesti. Kohteessa on suoritettu ennen viemäriremontin aloittamista purkutyöt, jotka mahdollistavat viemäriremontin. Pudasjärven kunta rakennuttaa Sarakylän koulun viemäriremontin, joka toteutetaan kokonaisurakkana, joka sisältää rakennus- ja LVISA-työt urakka-asiakirjojen mukaisesti. Kohteessa on suoritettu ennen viemäriremontin aloittamista purkutyöt, jotka mahdollistavat viemäriremontin. Purkutöiden laajuudesta saa parhaimman kuvan tutustumiskäynnin yhteydessä, joka on tarjouksen jättämisen edellytys.

Ilmoitusnumero 2024-149737
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Pudasjärven kaupunki
Varsitie 7 93100 Pudasjärvi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pysäköinninvalvonnan SaaS-tietojärjestelmä

Suomi | Hyvinkään kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hyvinkään kaupunki pyytää tarjouksia Hyvinkään kaupungin pysäköinninvalvonnan SaaS-tietojärjestelmästä toistaiseksi voimassa olevalle sopimuskaudelle. Hankinnan kohteena on Hyvinkään kaupungin pysäköinninvalvonnan SaaS-tietojärjestelmä tuki- ja ylläpitopalveluineen ja pienkehitystöineen. Tavoitteena on hankkia palvelukokonaisuus, joka on saatavilla yhden käyttöliittymän kautta ja lisäksi pysäköinnintarkastajien käytössä on erillinen Android mobiililaitteilla toimiva mobiilisovellus. Hankinnan sisältö on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liiteasiakirjoilla. Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.12.2024 kuitenkin aikaisintaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman. Hyvinkään kaupungilla on tällä hetkellä käytössä Helga-järjestelmä pysäköinninvalvonnan hallinnollisten- ja tarkastustehtävien hoitamiseen. Hankinnan tavoitteena on hankkia tietojärjestelmä, joka mahdollistaa nykyisten prosessien automatisointia ja tehostamista. Lisäksi tavoitteena on sujuva ja mutkaton yhteistyö Tilaajan, Palveluntarjoajan sekä kolmansien osapuolten välillä. Palvelun ylläpidossa erityisiä vaateita ovat riittävä palveluvaste sekä käytettävyys, vianselvitys- ja ongelmanratkaisupalvelut, muutoshallinta sekä riskienhallinta. Palvelun ylläpidossa keskiössä on myös yhteistyö SaaS-palvelun ja integroitujen järjestelmien palvelutarjoajien kanssa. Hankinnan kohde kuvataan tarjouspyynnön liitteellä 1 Hankinnan kohteen kuvaus ja muilla tarjouspyynnön liiteasiakirjoilla.

Ilmoitusnumero 2024-149719
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Hyvinkään kaupunki
Kankurinkatu 4-6 05800 Hyvinkää FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Porin kaupungin tietoliikennepalveluiden hankinta

Suomi | Porin kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Porin kaupungin tietoliikennepalveluiden hankinta Hankintayksikkö pyytää tarjousta seuraavasta palvelukokonaisuudesta:

- Suljettu tietoliikenneverkko, (WAN) MPLS L3
- L2 over L3 -yhteyksiä
- Oppilaitosverkon ja konesalin internet-yhteys
- Oppilaitosverkon palomuuripalvelu
- Näihin liittyviä optioita, mm. DDoS-esto ja Express Route

Toimittajan tulee tarjota kokonaisuutta. Osatarjouksia ei hyväksytä. Vaihtoehtoisia tarjouksia ei hyväksytä, ellei vaihtoehtoa ole erikseen tarjouspyynnössä pyydetty. Kokonaisuuden tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tämän tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset.,

Ilmoitusnumero 2024-014820
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhelin- ja tiedonsiirtopalvelut (64210000), Tietotekniikan asiantuntijapalvelut (72590000), Lähiverkkopalvelut (72710000), Alueverkkopalvelut (72720000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Porin kaupunki
PL 121 28101 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lehtiojan Palvelutalo piha valaistus

Suomi | Lahden Talot Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pihavalojen vaihto uusiin Palvelutalon pihavalojen vaihto uusiin asiakirjojen mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2024-149710
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Lahden Talot Oy
Mariankatu 19 A 15110 LAHTI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Itäradan viestintä- ja markkinointipalvelut

Suomi | Itärata Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ilmoitus liittyy Itärata Oy:n viestintä- ja markkinointipalveluiden hankintaan, joka käynnistetään markkinavuoropuhelulla. Hankinta toteutetaan erityisalojen hankintalain kynnysarvon alittavana pienhankintana ja markkinavuoropuhelun tavoitteena on kartoittaa ja valita toimeksiantoon kykenevät tarjoajat. Tilaajalla on tarve pitkäaikaisille hankeviestintäpalveluille. Keskeisimpiä tehtäviä ovat a) strategisen viestinnän suunnittelu ja konsultointi, b) hankeviestinnän toteuttaminen sekä c) vastuullisuusviestinnän konsultointi ja toteutus. Palveluissa on kyse Itäradan strategiaan ja tavoitteisiin pohjautuvan viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuuksien suunnittelusta, osa-alueitten toteutuksesta ja toteutettujen brändin ja visuaalisen ilmeen kehittämisestä. Tavoitteena on, että uusi sopimuskausi alkaa joulukuussa 2024. Viestintä- ja markkinointipalveluiden strategisen kumppanuuden ja palvelutuotannon kokonaisuus on jaettu a), b) ja c) osa-alueisiin: a) Viestinnän strateginen suunnittelu ja konsultointi: esimerkiksi viestinnän linjausten ja tavoitteiden kehittäminen, vaikuttajaviestintä, kansainvälinen viestintä, yhteiskunnallisen vuoropuhelun tuki, kampanjoiden suunnittelu, strategisten tapahtumien suunnittelu ja toteutus, brändien ja visuaalisten linjausten soveltaminen ja jatkokehittäminen, viestinnän riskien arviointi ja hallinta, viestintävalmennukset. b) Hankeviestinnän toteuttaminen: monikanavaisen digitaalisen viestinnän ja osallisuuden suunnittelu sekä toteutus viestintä- ja brändilinjausten sekä hankkeen suunnitteluohjelman mukaisesti Itäradan viestintäkanaviin, medialle ja tapahtumiin. Tehtäväkokonaisuuteen sisältyy kokonaisvastuu Itäradan verkkosivujen kehittämisestä, sisältöjen konseptoinnista ja käytettävyyden varmistamisesta. c) Vastuullisuusviestinnän konsultointi ja toteutus: strateginen sparraus Itärata-hankkeen vastuullisuuden teemoista, vastuullisuuden seurannan ja viestinnän konsultointi, vastuullisuusraporttien ja -tiedotteiden toteutus sekä raportoinnin kehittäminen valtion omistajaohjauspolitiikan tavoitteiden mukaisesti. Itärata Oy:n tehtävänä on suunnitella nopean (vähintään 250 km/h) junaliikenteen mahdollistava raideyhteys Lentoradalta Porvoon kautta Kouvolaan rakentamisvaiheeseen asti. Hankkeen keskeisinä tavoitteina on mahdollistaa nykyistä nopeampi kaukojunaliikenne itäiseen Suomeen: Savon ja Karjalan ratoja pitkin Kuopioon, Joensuuhun ja Kainuuseen sekä yhdistää Porvoon kaupunki pääkaupunkiseudun raideliikenteen verkkoon. Yhtiön omistajia ovat Suomen valtio (51 %) edustajanaan liikenne- ja viestintäministeriö sekä 24 kaupunkia. Itärata-hankkeen muita keskeisiä sidosryhmiä ovat esimerkiksi hankealueen kunnat, viranomaiset, asukkaat, yritykset, oppilaitokset ja yhteisöt. Itärata tekee tiivistä yhteistyötä myös useiden suunnittelukumppaneiden kanssa. Suunnittelu tähtää radan toteuttamisen aloittamiseen 2030-luvun alkupuolella ja rata valmistuisi vuoteen 2040 mennessä. Itärata hyväksyttiin heinäkuussa 2024 laajennettuun Euroopan laajuiseen liikenteen ydinverkkoon (TEN-T). Päätöksen myötä Itärata Oy voi hakea ratahankkeen suunnitteluun merkittävää EU-rahoitusta. Itäradan osakassopimuksen mukaan yhtiö huolehtii yritysvastuustaan esimerkillisesti ja sitoutuu harjoittamaan vastuullista ja kestävän kehityksen tavoitteiden mukaista liiketoimintaa. Edellytämme vastaavaa sitoutumista myös yhteistyökumppaneiltamme. Tilaajan alustava arvio hankinnan arvosta on noin 400 000 €. Markkinavuoropuheluun osallistuminen on edellytys hankintaan osallistumiselle. Hankinnasta ei julkaista erillistä hankintailmoitusta Hilmassa. Tilaaja valitsee soveltuvimmat palveluntarjoajat tarjouskilpailuun ja kahdenvälisiin vuorovaikutustilaisuuksiin referenssitietojen perusteella. Markkinavuoropuhelu toteutetaan järjestämällä hankkeesta kiinnostuneille palveluntarjoajille suunnatut kahdenväliset vuorovaikutustilaisuudet alustavasti 4.-5.11.2024. Hankinnasta kiinnostuneita palveluntarjoajia pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään 16.10.2024 klo 12 mennessä. Ilmoittautumisen yhteydessä palveluntarjoajaa pyydetään toimittamaan 1-2 keskeisintä referenssiä seuraavista osa-alueista: a) strategisen viestinnän suunnittelu ja konsultointi b) hankeviestinnän toteuttaminen sekä c) vastuullisuusviestinnän konsultointi ja toteutus. Jokaisen referenssin osalta tulee esittää seuraavat asiat: 1) tiedot toimeksiannon kestosta ja tilaajasta 2) toimeksiannon arvo 3) kuvaus osa-aluetta vastaavasta toimeksiannosta, sisältäen kuvauksen mm. toimeksiannon tavoitteista, toimenpiteistä, tuloksista ja asiakastyytyväisyydestä. Ilmoittautumiset tehdään sähköpostitse osoitteeseen info@proviko.fi. Markkinavuoropuhelu ei sido siihen osallistuvia osapuolia eikä osallistumisesta makseta korvauksia.

Ilmoitusnumero 2024-149679
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000), Markkinointijohdon konsulttipalvelut (79413000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Itärata Oy
Lönnrotinkatu 5 00120 HELSINKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Reittipohjaiset henkilökuljetukset (vammaisten aamu- ja iltapäivätoiminta, työtoiminta sekä ikäihmisten päivätoiminta ja kylvetyspalvelu) v. 2025-2027 sis. optiot 1 + 1

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan Hyvinvointialue pyytää tarjouksia vammaisten ja ikäihmisten reittipohjaisista henkilökuljetuksista (vammaisten aamu- ja iltapäivätoiminta, työtoiminta sekä ikäihmisten päivätoiminta ja kylvetyspalvelu). Asiakaskuljetuksia tarvitaan pääosin arkipäivinä.

Hankittava kokonaisuus on selkeyden vuoksi jaettu kuuteen osa-alueeseen maantieteellisen alueen ja asiakasryhmän mukaisesti:

1. Pohjoinen alue: vammaisten kuljetukset
2. Pohjoinen alue: ikäihmisten kuljetukset
3. Keskinen alue: vammaisten kuljetukset
4. Keskinen alue: ikäihmisten kuljetukset
5. Eteläinen alue: vammaisten kuljetukset
6. Eteläinen alue: ikäihmisten kuljetukset

Tarjoukset pyydetään kuitenkin "kuljetustarvekohtaisesti" tarkoittaen, että osa-alueen sisäiset tarjoukset on sallittu ja tarjoaja saa täysin vapaasti valita tarjottavat kohteet (kuljetustarpeet) osa-alueiden sisältä.

Kuljetustarpeita on yhteensä 65 kpl ja ne on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1.

Tilaaja valitsee yhden (1) palveluntuottajan per kohde, jonka kanssa se tekee sopimuksen (kohde = kuljetustarve). Sama palveluntuottaja voi tulla valituksi useamman kohteen (kuljetustarpeen) palveluntuottajaksi.

Pyydetään tarjoajia antamaan tarjouksensa muodossa € / km (alv 0 %). Tietyn kuljetustarpeen palveluntuottajaksi valitaan halvimman kilometrihinnan antanut tarjoaja.

Tarjoaja voi siis jättää tarjouksen niin moneen kohteeseen, kuin haluaa. Tarjoajan tulee kuitenkin ilmoittaa etusijaisuus tarjoamilleen kohteille sekä tieto kuinka monta kohdetta voi ottaa toteutettavaksi. Etusijaisuutta sovelletaan tilanteissa, jossa tarjoaja on jättänyt tarjouksen useampaan kohteeseen, mutta ei resurssien puolesta pysty toteuttamaan kaikkia. Tällöin tarjoaja voi tulla valituksi siihen kohteeseen, jonka voittaa, mutta muissa kohteissa valitaan seuraavaksi tullut tarjoaja. Esimerkki: Tarjoaja jättää tarjouksen kohteelle A, B ja C etusijana 1. B, 2. C, 3. A. Resurssien puolesta tarjoaja voi toteuttaa vain kaksi kohdetta. Tarjoajan tarjous on halvin kaikilla kohteilla. Etusijajärjestyksen perusteella tarjoaja tulee valituksi kohteilla B ja C. Kohteella A valitaan toiseksi halvimman tarjouksen jättänyt.

Sopimuskausi alkaa 1.1.2025 ja päättyy 31.12.2027. Sopimukseen kuuluu lisäksi mahdollisuus kahteen optiokauteen 1 + 1. Optioiden käyttöönotto vaatii sekä tilaajan että palvelutuottajan suostumusta. Optioiden käyttöönotosta sovitaan hyvissä ajoin ennen sopimuskauden päättymistä.

Sopimus on molemmin puolin irtisanottavissa 3 kuukauden irtisanomisajalla.

Liitteen 1 kuljetustarpeet kuvaavat nykytilannetta. Tietyn kuljetustarpeen asiakasmäärä voi kasvaa tai vähentyä ennen sopimuskauden alkua ja myös sopimuskauden aikana. Asiakkaiden nouto-osoitteisiin voi myös tulla muutoksia. Valituille palveluntuottajille toimitetaan päivitetyt (ja tarkemmat) osoitelistat ennen sopimuskauden alkua. Mikäli tarjoaja tarvitsee tarkempia osoitetietoja jo tarjouksen tekovaiheessa, tietoja voi tiedustella sähköpostitse osoitteella kilpailutukset@ovph.fi., Pohjoinen alue: vammaisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet, Pohjoinen alue: ikäihmisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet, Keskinen alue: vammaisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet, Keskinen alue: ikäihmisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet, Eteläinen alue: vammaisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet, Eteläinen alue: ikäihmisten kuljetukset Ks. liite 1: Tarjottavat kuljetustarpeet,

Ilmoitusnumero 2024-014865
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sepelvaltimoiden sisäiset ultraäänikuvantamiskatetrit ja siihen kuuluvat laitteistot ja tarvikkeet

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sepelvaltimoiden sisäiset ultraäänikuvantamiskatetrit ja siihen kuuluvat laitteistot ja tarvikkeet Hankinnan kohteena ovat sepelvaltimoiden sisäiset ultraäänikuvantamiskatetrit ja siihen kuuluvat (IVUS) laitteistot ja tarvikkeet. Laitteita tullaan hankkimaan arviolta 4-5kpl, joista 1-2kpl integroituja laitteita ja 3-4kpl mobiililaitteita.

Hankinta toteutetaan ns. käyttökorvausperiaatteella, jossa tilaaja maksaa vain käytetyistä laitesidonnaisista tarvikkeista. Tarvikkeiden hinta sisältää tarvittavat laitteet, lisenssit, huollot, ym. hyödykkeet ja tarvikkeet, jotka takaavat laitteiston tarkoituksenmukaisen käytön. Kaikki laitteet ovat Toimittajan omaisuutta ja Toimittajan huoltovastuulla koko sopimuksen voimassaolon ajan.

Sopimuskaudella voidaan hankkia hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti sopimuksen kohteeseen kuuluvia tuotteita, joita ei ole yksilöity tuoteliitteessä (ks. sopimusluonnos).

Sopimus on voimassa määräaikaisena neljä (4) vuotta, minkä jälkeen se on voimassa toistaiseksi.

Hankintayksikkö arvioi, että ensimmäisenä vuonna toimenpiteitä tullaan tekemään 4-5 laitteella noin 300 kappaletta. Kyse on arvioista eikä hankintayksikkö sitoudu ilmoitettuihin kulutusmääriin. Lopulliset tilausmäärät voivat olla ilmoitettua suurempia tai pienempiä.

Kyseessä on kokonaishankinta, eli hankintaa ei ole jaettu osiin. Tässä tarjouspyynnössä pyydettyjä tuotteita tulevat käyttämään: HUS-yhtymä ja Kymenlaakson hyvinvointialue.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-014815
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Staran talviasfalttityöt ajalla 1.12.2023 – 30.4.2024

Suomi | Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 24.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara pyytää tarjoustanne talviasfalttipäällystystöistä ajalla 1.12.2024 - 30.4.2025 tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankintayksikkö on Stara. Hankinnassa on kyse rakennusurakasta. Hankinnan kohteena ovat asfalttipäällysteiden kunnossapitoluonteiset paikkaus- ja korjaustyöt sekä rakennuskohteiden välttämättömät päällystystyöt talvikautena. Hankinta toteutetaan yksikköhintaperusteisena kokonaisurakkana ja sitä toteuttamaan valitaan yksi urakoitsija. Hankintailmoitus on lähetetty julkaistavaksi 3.10.2024 Hilma -julkisten hankintojen ilmoituskanavassa ja Tarjouspalvelussa, jonka kautta tarjous tulee myös laatia. Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (jäljempänä myös Stara, Hankintayksikkö tai Tilaaja), pyytää tarjoustanne talviasfalttipäällystystöistä ajalla 1.12.2024 - 30.4.2025 tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Urakka-aika on viisi (5) kuukautta. Hankintayksikkö on Stara. Hankinnasta syntyvä sopimus on Staran kaikkien osastojen käytettävissä, vaikka sen pääasialliset käyttäjät ovat kaupunkitekniikan rakentamisen ja kaupunkitekniikan ylläpidon osastot, joiden tarpeiden mukaan määrätiedot on arvioitu. Hankinnassa on kyse rakennusurakasta. Hankinnan kohteena ovat asfalttipäällysteiden kunnossapitoluonteiset paikkaus- ja korjaustyöt sekä rakennuskohteiden välttämättömät päällystystyöt talvikautena. Hankittavia päällystystöitä tehdään sekä jyrä- että valuasfaltilla koko Helsingin kaupungin alueella. Urakoitsijan suoritusvelvollisuus on esitetty tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa. Hankinnan kohteena olevat päällystystyöt sisältävät materiaalin hankinnan, massan valmistuksen ja levitystyön, sekä muut tarvittavat työt työvaiheluettelon mukaisesti. Urakoitsijalle kuuluu myös tarvittavien lupien hakeminen ja liikennejärjestelyt. Tarjoajan tulee antaa tarjouksensa tarjouspyynnön mukaisesta kokonaisuudesta. Hankinta toteutetaan yksikköhintaperusteisena kokonaisurakkana ja sitä toteuttamaan valitaan yksi urakoitsija. Sopimuksen mukaiset työt toteutetaan kohdekohtaisesti tehtyjen tilausten mukaisesti. Maksuperusteena on tarjouksessa annettu yksikköhintaperusteinen työvaiheluettelo. Tarjotut yksikköhinnat ovat kiinteitä koko sopimuskauden, eikä niihin sovelleta indeksitarkistuksia. Sopimus urakan toteuttamisesta tehdään tarjouspyynnön liitteenä 1 toimitetun urakkasopimusmallin mukaisesti. Sopimustoimittajalla ei ole yksinoikeutta tuottaa hankinnan kohteena olevia töitä. Tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt määrät ovat arvioita tulevista töistä, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Teetettävien töiden määrään vaikuttavat sääolosuhteet ja työkohteiden toteutumisen aikataulut. Lopullisesti toteutuvat työmäärät voivat olla joko pienempiä tai suurempia kuin tarjouspyyntövaiheessa arvioidut, eivätkä määrien muutokset vaikuta yksikköhintoihin (poikkeus YSE 1998 / 45 §).

Ilmoitusnumero 2024-149736
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Katujen päällystystyöt (45233252)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
PL 1660 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Korvakappaleet

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Pirkanmaan hyvinvointialueen asiakkaiden käyttöön tulevat kuulokojeiden korvakappaleet. Hankinnan kohteena on korvakappaleiden valmistus ja toimittaminen tilaajalle/asiakkaalle. Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Pirkanmaan hyvinvointialueen asiakkaiden käyttöön tulevat kuulokojeiden korvakappaleet. Tilaaja skannaa korvakappalemallin, joka välitetään toimittajan tilausjärjestelmän kautta toimittajalle. Toimittaja valmistaa ja lähettää mallin mukaisen valmiin korvakappaleen Tilaajalle/asiakkaalle.

Ilmoitusnumero 2024-149716
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuulolaitteiden osat ja varusteet (33185100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Etäluettavat kaukolämpömittarit, Alva-yhtiöt Oy

Suomi | Alva-yhtiöt Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 20.10.2024 20:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etäluettavat kaukolämpömittarit, Alva-yhtiöt Oy Alva-yhtiöillä on kaukolämpöverkossaan n. 5250 kpl kaukolämpö- ja jäähdytysmittareita, näiden etäluenta on toteutettu valtaosin 2G/3G- modeemeilla, jotka ovat yhdistetty lämpöenergiamittariin langallisella M-bus- yhteydellä. Alva-yhtiöt vaihdattaa 2G-alasajon seurauksena suurimman osan mittareistaan lähivuosien aikana. Lämpöenergiamittareista n. 300 kpl toimii Nb-Iot- verkossa ilman erillistä modeemia. Mittarit jakaantuvat pääosin kolmen eri valmistajan mittalaitteisiin. Kilpailutukseen sisältyvistä lämpöenergiamittareista suurin osa on kokoluokkaa DN20-DN40. Kilpailutuksen kohteena olevat mittareiden sisällöt ja vaatimukset tarkentuvat käytävien neuvottelujen jälkeen lopulliseen tarjouspyyntöön.

Hankinnan tavoitteena on saada Alva-yhtiöiden käyttöön uudet lämpöenergiamittarit sekä niitä tukevat tiedonsiirtoteknologiat avoimilla rajapinnoilla, jolloin mittarit voidaan liittää joustavasti haluttuun luentapalveluun. Tarjottavien tuotteiden ja tiedonsiirtoteknologioiden tulee huomioida tulevaisuuden kehitys, koska mittaus ja tiedonsiirto sekä siihen liittyvät osa-alueet kehittyvät kiihtyvällä vauhdilla seuraavien vuosien aikana.
Hankinnassa tehdään puitesopimukset 1–3 Toimittajan kanssa.

Sopimuskausi on 1.3.2025- 31.3.2029, jonka jälkeen mahdolliset optiokaudet 2+2 vuotta.,

Ilmoitusnumero 2024-014862
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Energiamittarit (38551000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Alva-yhtiöt Oy
PL 4 40101 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puutavaran ja rakennustarvikkeiden hankinta

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Espoon kaupunki (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia puutavarasta sekä rakennustarvikkeista.

Hankinta on jaettu seuraaviin osa-alueisiin:
1. Puu- ja rakennuslevytavara
2. Metallitavara
3. Eristelevyt
4. Kiinnitystarvikkeet
5. Rakentamistuotteet
6. Pintakäsittelytuotteet
7. Sähkö- ja akkukäyttöiset työkalut sekä aggregaatit

Kyseessä on hankintalain mukainen puitejärjestely, joka muodostetaan kilpailutuksen perusteella neljäksi (4) vuodeksi. Puitejärjestelyyn valitaan tarjouspyynnön mukaisesti jokaiselle osa-alueelle viisi (5) toimittajaa, joiden on täytettävä tarjouspyynnöllä asetetut vaatimukset. Sopimus allekirjoitetaan kaikkien puitejärjestelyyn valittujen toimittajien kanssa.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 1. Puu- ja rakennuslevytavara Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 1 hankitaan puu- ja rakennuslevytavaraa. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 2. Metallitavara Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 2 hankitaan metallitavaraa. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 3. Eristelevyt Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 3 hankitaan eristelevyjä. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 4. Kiinnitystarvikkeet Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 4 hankitaan kiinnitystarvikkeita. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 5. Rakentamistuotteet Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 5 hankitaan rakentamistuotteita. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 6. Pintakäsittelytuotteet Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 6 hankitaan pintakäsittelytuotteita. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus"., Osa-alue 7. Sähkö- ja akkukäyttöiset työkalut sekä aggregaatit Osa-alueelle valitaan viisi (5) toimittajaa.

Osa-alueella 7 hankitaan sähkö- ja akkukäyttöisiä työkaluja sekä aggregaatteja. Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-014814
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkölaitteet ja -kojeet (31600000), Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000), Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennustarvikkeet (44110000), Eristeet ja eristystarvikkeet (44111500), Rautakauppatavara (44316400), Kiinnittimet (44530000), Maalit, lakat ja mastiksit (44800000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ostolaskujärjestelmä

Suomi | Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 22.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Haaga-Helia hankkii ostolaskujärjestelmän, jolla vastaanotetaan ostolaskuja, ne käsitellään (asiatarkastus, tiliöinti ja hyväksyntä) ja siirretään kirjanpito-ohjelmaan kirjanpitoa ja maksatusta varten. Ohjelmisto ja sitä koskevat palvelut hankitaan kokonaisratkaisuna SaaS-palveluna ("Palvelut"). Tilaajan toiveena on ottaa palvelut käyttöön vuoden 2024 loppuun mennessä. Tarjoajaa pyydetään esittämään realistinen aikataulu käyttöönoton kuvauksessa. Palvelu tuotetaan palveluntuottajan sopimusehtojen mukaisesti sillä edellytyksellä, että sopimusehdot täyttävät tarjouspyynnössä ja sen vaatimusmäärittely -liitteessä esitetyt vaatimukset. Palveluntuottaja toteuttaa Palveluiden käyttöönoton sisältäen käyttöönoton suunnittelun, käyttöönoton projektityöt, testauksen ja käyttäjäkoulutukset. Käyttöönotto hinnoitellaan kiinteästi, mahdolliset erikseen tilattavat lisätyöt tuntihinnalla. Lisäksi Palveluntuottaja toteuttaa käyttöönoton yhteydessä integraatiot. Integraatioiden toteutus hinnoitellaan toteuman perusteella. Hintalomakkeella pyydetään integraatioille yksikköhintaa ja työmääräarviota. Mikäli toimittaja ei pysty integraatiota toimittamaan, kentät jätetään tyhjiksi ja asia vaikuttaa tarjousten vertailuun. Toimittajan kyky toteuttaa integraatioita tulee kertoa käyttöönoton kuvauksessa, rajapinnat kertoa palvelukuvauksessa. Palveluntuottaja veloittaa Palveluun sisältyvästä tuki- ja ylläpitopalveluista hintaliitteen mukaisen kuukausimaksun. Maksu voidaan veloittaa kerralla koko vuoden osalta. Mahdolliset käyttäjä- ja pääkäyttäjäkohtaiset käyttömaksut määritellään hintaliitteessä. Lisäksi tilaaja voi hankkia käyttöönoton hyväksymisen jälkeen lisäkoulutusta sekä palvelun kuukausimaksuun sisältymätöntä tukea esimerkiksi sellaisten ostolaskujärjestelmän ominaisuuksien käyttöönottoon liittyvissä kysymyksissä, joita tilaaja ei vielä käytä. Lisäkoulutus ja tässä kohdassa tarkoitettu tuki hinnoitellaan toteuman perusteella. Palveluntuottaja toteuttaa sopimuskauden aikana Tilaajan edellyttäessä liitteessä 1 Hankinnan kuvaus kuvatut Ohjelmiston integraatiot muihin Tilaajan järjestelmiin, mikäli Palveluntuottajan ostolaskujärjestelmä on integroitavissa mainittuihin Tilaajan muihin järjestelmiin. Integraatioiden toteutus hinnoitellaan toteuman perusteella. Mikäli palveluntuottaja ei pysty toteuttamaan integraatioita, mutta tarjoaa vain tiedon hakuun tai syöttöön rajapinnat, on rajapintojen kuvaukset ja käyttöoikeudet sisällytettävä toimitukseen. Palvelutarjoajan kyky toteuttaa integraatioita vaikuttaa tarjousten vertailuun. Palvelu hankitaan 36 kuukaudeksi, jonka jälkeen Palvelua koskevan sopimuksen ("Sopimus") tulee jatkua toistaiseksi voimassaolevana. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä sekä sen liitteissä. Ks. edellä oleva kohta II.1.4.

Ilmoitusnumero 2024-149735
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Taloushallinto-ohjelmatuotteet (48442000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Ratapihantie 13 00520 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ympäripyörivä hytillinen lyhytperäinen telakaivinkone

Suomi | Orimattilan seurakunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 18.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Orimattilan seurakunta pyytää tarjousta uudesta ympäripyörivästä hytillisestä lyhytperäisestä telakaivinkoneesta. Orimattilan seurakunta pyytää tarjousta uudesta ympäripyörivästä hytillisestä lyhytperäisestä kaivinkoneesta. Kaivinkoneen tulee täyttää seuraavat vaatimukset: • Maksimi ajonopeuden on oltava yli 4 km/h • Teho 20–25 kw • Kokonaispaino 3300–3800 kg • Kokonaisleveys teloissa (ulkomitta) 150–160 cm • Kauha: koko vähintään 0,08 mᵌ • Kaivuusyvyys vähintään 3 000 mm • Takuuaika (vähintään 12 kk) • Kaivuupuomi 150–155 cm • Traktorikuviollisen kumitelat n. 300 mm • 12 v ulostulo ohjaamossa (usb ja ”tupakansytytin) • Luiska-/ vasarahydrauliikka • Maapora halkaisija; porausleveys 30 cm, syvyys 60 cm • Kauhan pyöritys ja kallistus: 4000–6000 kg:n koneeseen soveltuvat (kiinteästi asennettuna) pihdit • Kauhan pyörityksen ja kallistuksen portaaton proportionaaliohjausjärjestelmä ja hallintavivut rullalla ja napeilla • Tyvitaitto • Puskulevy • Kuormanpitoventtiili • Turvaohjaamo, kipattava • Hytissä tasalattia • Kattovilkku • Radio(Bluetooth) • Ilmastointi ja lämmitys (Webasto tai vastaava, joka lämmittää koneen ja hytin ) • Jauhesammutin • LED työvalot eteen, taakse ja molemmille sivuille • Kaivuupuomistossa 1 suojattu led-valo • Kaivuupuomissa hydrauliikkaputkisto käyttövalmiina mahdollisia lisälaitteita varten • Työlaitekiinnike S40/S30 hydraulinen (tyyppihyväksytty nostokoukku) Muut ehdot: • Toimitusaika enintään 10 viikkoa tilauksesta • Vapaasti toimitettuna Orimattilassa • Varaosien saatavuus, huollot ja korjaukset Lahden talousalueella • Kuvattava huolto-ohjelma ja huollon kustannukset, kannanotto omatoimisen huollon vaikutuksesta takuuseen Tarjouksesta tulee ilmetä kaikki edellä mainitut ehdot. Tarjous on jätettävä tarjouspyynnön Liitteenä 1 olevalla taulukolla määräaikaan mennessä. Kaivinkoneen valinta tehdään vaatimukset täyttävistä tarjouksista kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen mukaan. Tarjouksen pyytäjä pidättää oikeuden olla hyväksymättä yhtään tarjousta.

Ilmoitusnumero 2024-149707
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kaivos- ja louhintakoneet, rakennuslaitteistot (43000000), Yksikauhaiset kaivinkoneet (43261000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Orimattilan seurakunta
Orionaukio 2 C 2. krs 16300 Orimattila FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Traumatologiset tarvikkeet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat traumatologiset tarvikkeet Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada turvalliset ja Tilaajan yksiköiden toimintaa tukevat tuotteet, turvata toimitusvarmuus sekä hyvä yhteistyö sopimustoimittajien kanssa koko hankintakauden. Tavoitteena on, että kaikki kyseistä päätuotetta asennettaessa tarvittavat tarvikkeet, lisäosat ja työkalut tulisivat katetuksi tälle hankintasopimukselle.

Sopimus on määräaikainen ja se on voimassa kaksi vuotta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus jatkuu automaattisesti toistaiseksi voimassa olevana.

Hankinta on jaettu osa-alueisiin, ja niiden sisällä tuoteryhmiin:

Osa-alue 1.Selkärangan hoitovälineet
1.1 Instrumentoitu- ja pitkä deesi
1.2 TLIF- Cage

Osa-alue 2. Kaularangan hoitovälineet
2.1 Anteriorinen kaularanka -cage (diskusimplantti)

Osa-alue 3. Ydinnaulat
3.1 Femur antegradinen ydinnaula
3.2 Femur retrogradinen ydinnaula
3.3 Femur rekonstruktionaula
3.4 Tibia ydinnaula
3.5 Kefalomedullaarinen ydinnaula, lyhyt
3.6 Kefalomedullaarinen ydinnaula, pitkä

Osa-alue 4. Fibula ydinnaula
4.1 Fibula ydinnaula

Osa-alue 5. Levyt
5.1 Keskisolisluun murtuma
5.2 Lateraalinen solisluun murtuma
5.3 Proksimaalinen humerus
5.4 Distaalinen femur
5.5 Proksimaalinen tibia
5.6 Distaalinen tibia
5.7 Titaani pienmurtumasetti (ns. 1/3 levy)
5.8 Kyynervarsi- ja säärilevytys (LCP- tyyppinen luulevy)
5.9 Olkavarsi- ja reisilevytys (LCP- tyyppinen luulevy)

Osa-alue 6. Ranteen lukkolevyt
6.1 Ranteen distaalinen volaarinen anatominen lukkolevy

Osa-alue 7. Kyynerpään anatominen levyjärjestelmä
7.1 Kyynerpään anatominen levyjärjestelmä

Osa-alue 8. Anatomiset matalaprofiiliset jalkaterälukkolevyt
8.1 MTP- deesilevy, TMT- levy ja Universaalilevy

Osa-alue 9. Vaijerilevyt ja vaijerit
9.1 Vaijeri- ja trokanterlevy
9.2 Trokanterkoukkulevy
9.3 Trokanterlevy, ruuvikiinnitteinen

Osa-alue 10. Ruuvit
10.1 Kannallinen kanyloitu ruuvi, osakierteinen/täyskierteinen
10.2 Kanyloitu ruuvi, uppokanta

Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake). Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Instrumentaatioseteistä ei anneta tarjousta, niiden laina edellytetään maksutta osana hankinnan kohdetta koskevaa tuotteistoa., Selkärangan hoitovälineet Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Kaularangan hoitovälineet Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Ydinnaulat Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Levyt Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Ranteen lukkolevyt Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Kyynerpään anatominen levyjärjestelmä Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Anatomiset matalaprofiiliset jalkaterälukkolevyt Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Vaijerilevyt ja vaijerit Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Ruuvit Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake)., Fibula ydinnaula Hankintaan kuuluvat tuotteet ovat eritelty excel-liitteellä (Liite 1 Tarjouslomake).,

Ilmoitusnumero 2024-014858
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstöetujen maksuvälinepalvelun hankinta

Suomi | Verohallinto
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 4.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöstöetujen maksuvälinepalvelun hankinta Hankinnan kohteena on Verohallinnon henkilöstöetujen maksamisratkaisu palveluineen. Maksamisratkaisulla tarkoitetaan kohdennettu maksuvälinettä, jota käytetään Tilaajan henkilökunnalleen tarjoaman ateriatuen ja muiden henkilöstöetujen hallinnointiin ja käyttöön.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä "Hankinnan kohteen kuvaus".

Verohallinto tulee valitsemaan kilpailutuksen perusteella yhden toimittajan.

Tavoitteena on, että sopimuksen mukainen palvelu alkaa 2.1.2025.

Sopimus on voimassa toistaiseksi.,

Ilmoitusnumero 2024-014812
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Verohallinto
Vääksyntie 4, Helsinki 00052 Vero FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma