Lääkärien henkilöstövuokrauksen hankinta

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue hankkii palvelukuvauksen mukaisia lääkärien henkilöstövuokrauspalveluita palveluntuottajilta tarjouspyyntöasiakirjoissa tarkemmin määritellyin ehdoin. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) liitteen E mukainen hankinta. Hankinta toteutetaan dynaamisena tarjousmenettelynä, joka tarkoittaa Tilaajan itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Hankinta on jaettu osa-alueittain seuraavasti:

Osa-alue 1: Yleislääkäri
Osa-alue 2: Asumispalveluyksiköiden lääkärintyö
Osa-alue 3: Puhelinpäivystys
Osa-alue 4: Kuoleman toteaminen
Osa-alue 5: Kehitysvammavastaanoton lääkärin tehtävät
Osa-alue 6: Päihdelääkäri
Osa-alue 7: Lastenpsykiatri
Osa-alue 8: Nuorisopsykiatri

Tarjoaja voi tehdä tarjouksen yhteen tai useampaan osa-alueeseen.

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue tuottaa lääkäripalvelut ensisijaisesti omana toimintana. Hankinnalla täydennetään omaa tuotantoa. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin tilaus- tai hankintamääriin, sillä hankinnan kohteen mukainen tarve ei ole ennalta tiedossa.

Palvelut ja palvelujen tilaaminen on kuvattu tarkemmin liitteissä "Palvelukuvaus".

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva, alkaen arviolta 1.1.2025., Yleislääkäri Katso palvelukuvaus, Asumispalveluyksiköiden lääkärintyö Katso palvelukuvaus, Puhelinpäivystys Katso palvelukuvaus, Kuoleman toteaminen Katso palvelukuvaus, Kehitysvammavastaanoton lääkärin tehtävät Katso palvelukuvaus, Päihdelääkäri Katso palvelukuvaus, Lastenpsykiatri Katso palvelukuvaus, Nuorisopsykiatri Katso palvelukuvaus,

Ilmoitusnumero 2024-014869
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sairaalapalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85110000), Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Istutuslaatikoiden valmistus

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun Infra -liikelaitos pyytää tarjousta Origami-istutuslaatikoiden valmistamisesta. Vuoden 2024 hankinta sisältää 22 kpl istutuslaatikoita Oulu-logolla ja lohikuviolla sisäastioineen. Tarjouksen tulee perustua tähän tarjouspyyntökirjeeseen sekä liitteenä oleviin asiakirjoihin.

Ilmoitusnumero 2024-149779
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset tehdasvalmisteiset tuotteet ja vastaavat tuotteet (44400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
PL 69 90015 Oulun kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö Mikroskoopit NordLabin tarpeisiin

Suomi | NordLab hyvinvointiyhtymä
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HUOM! TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA VARTEN: Tietopyynnön kohde: Mikroskoopit NordLabin toimintaan. Tietopyynnön tarkoitus: Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia mikroskooppeja NordLabin tarpeisiin, erityisesti mikrobiologian vastuualueelle, ja saada kattavasti niitä koskevaa tietoa, jotta valmisteilla oleva kilpailutus voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä. Tietopyynnössä esitetyt seikat ovat alustavia ja saattavat muuttua hankinnan valmistelun edetessä. HUOM! TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN TIETOPYYNTÖ MARKKINAKARTOITUSTA VARTEN: Tietopyynnön kohde: Mikroskoopit NordLabin toimintaan. Tietopyynnön tarkoitus: Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia mikroskooppeja NordLabin tarpeisiin, erityisesti mikrobiologian vastuualueelle, ja saada kattavasti niitä koskevaa tietoa, jotta valmisteilla oleva kilpailutus voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle eikä vaikuta tarjoajan asemaan siinä. Tietopyynnössä esitetyt seikat ovat alustavia ja saattavat muuttua hankinnan valmistelun edetessä.

Ilmoitusnumero 2024-149760
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Mikroskoopit (38510000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D9 FI1D8 FI1D7 FI1D5
Osoitetiedot NordLab hyvinvointiyhtymä
Kiviharjuntie 11 B 5 90220 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KALAJOEN YHTEISTARKKAILUN KÄYTTÖ-, PÄÄSTÖ-, VESISTÖ- JA KALATALOUSTARKKAILUN TOTEUTTAMINEN VUOSINA 2025-2026

Suomi | Vesikolmio Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kalajoen yhteistarkkailun käyttö-, päästö-, vesistö ja kalataloustarkkailun toteuttaminen vuosina 2025-2026. Sekä optiona pyydettävien erillistarkkailuiden toteuttaminen. Kalajoen yhteistarkkailu, käyttö- ja päästötarkkailu Kalajoen yhteistarkkailun käyttö- ja päästötarkkailuosio Kalajoen yhteistarkkailu, vesistötarkkailu Kalajoen yhteistarkkailun vesistötarkkailuosio Kalajoen yhteistarkkailu, kalataloustarkkailu Kalajoen yhteistarkkailun kalataloustarkkailuosio Vestia Oy, Ylivieskan jätekeskuksen ja Haapajärven suljetun kaatopaikan tarkkailut Vestia Oy, Ylivieskan jätekeskuksen ja Haapajärven suljetun kaatopaikan tarkkailut OPTIO: Juku Mech Oy, Paskalannevan erillistarkkailu ja Akanrahkan turvetuotantoalueen erillistarkkailu OPTIO: Juku Mech Oy, Paskalannevan erillistarkkailu ja Akanrahkan turvetuotantoalueen erillistarkkailu OPTIO: Oy Perhonjoki Ab (Vieskan Voima), Ylivieskan Tulolantien voimalaitoksen erillistarkkailu ja tuhkan läjitysalueen päästötarkkailu OPTIO: Oy Perhonjoki Ab (Vieskan Voima), Ylivieskan Tulolantien voimalaitoksen erillistarkkailu ja tuhkan läjitysalueen päästötarkkailu

Ilmoitusnumero 2024-149651
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Analysointipalvelut (71620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Vesikolmio Oy
Vesitie 7 85500 Nivala FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

HUS 452-2024 Silmätautien instrumentit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HANKINNAN KOHDE

HUS-Yhtymä (jäljempänä "HUS") kilpailuttaa tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti silmäkirurgiassa käytettävät instrumentit (jäljempänä
instrumentit). Selvyyden vuoksi todetaan, että HUS on kilpailuttanut silmäkirurgiassa käytettäviä ns. yleisinstrumentteja, sekä mm. silmäkirurgiassa käytettäviä tarvikkeita aiemmissa kilpailutuksissa.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 (Tarjouslomake).

Kyseessä on yhteishankinta, jonka osapuolet on kuvattu tarkemmin jäljempänä tässä tarjouspyynnössä. Mukana olevista
osapuolista käytetään tarjouspyynnössä yhdessä nimitystä "Tilaaja".

Tilaaja pyytää tarjouksia hankintailmoituksen sekä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti silmäkirurgian instrumenttien hankinnasta.

HANKINTAMENETTELY

Hankinta on jaettu seuraaviin tuoteryhmiin:
1. Instrumentit, joita ei pyydetä tuotetestaukseen
2. Instrumentit, jotka pyydetään tuotetestaukseen

Tuoteryhmät on jaettu edelleen positioihin (osa-alueisiin) siten kuin tarjouspyynnön liitteessä 1 (tarjouslomake) on tarkemmin
määritelty.

Osa-alueet muodostuvat lähtökohtaisesti yksittäisestä tuotteesta pois lukien seuraavat positiot, mitkä muodostuvat useammasta tuotteesta:

- 11.1 - 11.4
- 37.1 - 37.9
- 39.1 - 39.4
- 75.1 - 75.6

Tarjousten vertailu ja hankintapäätös tehdään osa-alueittain (positioittain).

Huom. hankintayksikkö pidättää oikeuden vähimmäisvaatimusten täyttymisen tarkastamiseen erikseen pyydettävien tuotenäytteiden perusteella myös tuoteryhmässä 1. Lähtökohtaisesti näiden tuotteiden arvioiminen tapahtuu kuitenkin kirjallisen materiaalin perusteella, ja mahdolliset tuotenäytteet pyydetään tarvittaessa erikseen.

Tilaaja valitsee kaksi (2) kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjoajaa sopimustoimittajaksi per osa-alue.

Hankinnasta tehtävä sopimus on voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta, minkä jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Sopijapuoli voi kirjallisesti irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen noudattaen kuuden (6) kuukauden irtisanomisaikaa. Ilmoitus irtisanomisesta voidaan tehdä myös ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä, jolloin sopimuksen voimassaolo päättyy aikaisintaan määräaikaisen sopimuksen päättymispäivään.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on laskettu neljälle (4) vuodelle (Alv 0 %).

Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta (ts. arvio sopimuskauden hankintamääristä ei sido Tilaajaa). Tilausmäärät voivat vaihdella vuosittain. Yksittäiset tilausmäärät saattavat vaihdella yksittäisen instrumentin tilaamisesta kymmenien instrumenttien tilaamiseen. Sopimuksen alkamisajankohta on vuodenvaihde 2024 - 2025.

VALINTAPERUSTEET

HUS valitsee sopimustoimittajat seuraavilla vertailuperusteilla (hinta 80% / laatu 20%):
a) Instrumentin kappalehinta 80 % (pl. positiot 11.1-11.4, 37.1-37.9, 39.1-39.4 ja 75.1-75.6, joissa kappalehinnat lasketaan lisäksi yhteen)
b) Vähimmäisvaatimuksen ylittävä takuu 20 %

Vertailuperusteet on kuvattu tarkemmin kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit".

TILAUKSET JA ETUSIJAJÄRJESTYS

Etusijajärjestys sopimustoimittajien välillä sopimuskaudella määräytyy kunkin osa-alueen tuotteiden
osalta siten, että tuotteet tilataan ensisijaisesti kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen antaneelta toimittajalta.
Sopimustoimittajien edellä määritellyistä etusijajärjestyksistä voidaan kuitenkin yksittäistapauksessa poiketa, mikäli potilaan
yksilölliset lääketieteelliset tarpeet sitä edellyttävät tai mikäli ensisijainen tuote ei tuotetta käyttävän tai tuotteen tilaavan ammattilaisen perusteella sovi käyttötarkoitukseen, johon tuotetta ollaan tilaamassa.

LISÄHANKINTAMAHDOLLISUUDET

Hankinnan kohteeseen voi kuulua vähäisessä määrin myös muita sopimuksen kohteena oleviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita,
joita ei ole tässä tarjouspyynnössä erikseen mainittu ja jotka tarjoaja on eritellyt tarjouslomakkeen "lisätuotteet"-välilehdellä, ja
joita tilataan muuhun hankinnan kohteena olevaan valikoimaan nähden satunnaisesti. Näitä viralliselta tarjouspyynnöltä puuttuvia ja tarjoajan "lisätuotteet"-välilehdellä eriteltyjä tuotteita voidaan hankkia sopimuskaudella tarvittavien määrien mukaisesti kuitenkin siten, että niiden osuus ko. tarjoajalta tilattavista tuotteista voi olla enintään 10 %.

Selvyyden vuoksi todetaan, että hankintayksiköllä on lisäksi oikeus käyttää hankintalain 41 § mukaista lisähankintamahdollisuutta.

OPTIO (Huolto)

Hankintayksikkö varaa optiona oikeuden huoltaa instrumentteja toimittajan erillisen huoltohinnaston mukaisesti. Tarjoaja ei vaadi instrumenttien huollon yksinoikeutta ja HUSilla on mahdollisuus huollattaa instrumentin myös kolmannella taholla. HUS päättää huolto-option käytöstä tapauskohtaisesti erikseen., Instrumentit, joita ei pyydetä tuotetestaukseen Osa 1: Tuoteryhmä 1. Instrumentit, joita ei pyydetä tuotetestaukseen

Tuoteryhmä on jaettu edelleen positioihin (osa-alueisiin) siten kuin tarjouspyynnön liitteessä 1 (tarjouslomake) on tarkemmin
määritelty.

Osa-alueet muodostuvat lähtökohtaisesti yksittäisestä tuotteesta pois lukien seuraavat positiot, mitkä muodostuvat useammasta tuotteesta:

- 11.1-11.4
- 37.1 - 37.9
- 39.1 - 39.4
- 75.1 - 75.6

Tarjousten vertailu ja hankintapäätös tehdään osa-alueittain (positioittain).

Huom. hankintayksikkö pidättää oikeuden vähimmäisvaatimusten täyttymisen tarkastamiseen erikseen pyydettävien tuotenäytteiden perusteella myös tuoteryhmässä 1. Lähtökohtaisesti näiden tuotteiden arvioiminen tapahtuu kuitenkin kirjallisen materiaalin perusteella, ja mahdolliset tuotenäytteet pyydetään tarvittaessa erikseen.

Tilaaja valitsee kaksi (2) kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjoajaa sopimustoimittajaksi per osa-alue.

Hankinnasta tehtävä sopimus on voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta, minkä jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Sopijapuoli voi kirjallisesti irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen noudattaen kuuden (6) kuukauden irtisanomisaikaa. Ilmoitus irtisanomisesta voidaan tehdä myös ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä, jolloin sopimuksen voimassaolo päättyy aikaisintaan määräaikaisen sopimuksen päättymispäivään., Instrumentit, jotka pyydetään tuotetestaukseen Osa 2: Instrumentit, jotka pyydetään tuotetestaukseen

Tuoteryhmä on jaettu edelleen positioihin (osa-alueisiin) siten kuin tarjouspyynnön liitteessä 1 (tarjouslomake) on tarkemmin
määritelty.

Osa-alueet muodostuvat yksittäisestä tuotteesta.

Tarjousten vertailu ja hankintapäätös tehdään osa-alueittain (positioittain).

Tilaaja valitsee kaksi (2) kokonaistaloudellisesti edullisinta tarjoajaa sopimustoimittajaksi per osa-alue.

Hankinnasta tehtävä sopimus on voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta, minkä jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Sopijapuoli voi kirjallisesti irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen noudattaen kuuden (6) kuukauden irtisanomisaikaa. Ilmoitus irtisanomisesta voidaan tehdä myös ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä, jolloin sopimuksen voimassaolo päättyy aikaisintaan määräaikaisen sopimuksen päättymispäivään.,

Ilmoitusnumero 2024-014912
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vakuutusten hankinta

Suomi | Mäntyharjun kunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vakuutusten hankinta
OSA 1 Työtapaturma-ja ammattitautivakuutus, ryhmätapaturmavakuutus sekä matkavakuutus, OSA 1 Työtapaturma-ja ammattitautivakuutus, ryhmätapaturmavakuutus sekä matkavakuutus Vakuutusten hankinta
OSA 1 Työtapaturma-ja ammattitautivakuutus, ryhmätapaturmavakuutus sekä matkavakuutus, OSA 2 Omaisuus-, keskeytys- ja vastuuvakuutukset, sekä ajoneuvo- ja liikennevakuutukset Vakuutusten hankinta
OSA 2 Omaisuus-, keskeytys- ja vastuuvakuutukset, sekä ajoneuvo- ja liikennevakuutukset,

Ilmoitusnumero 2024-014519
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Mäntyharjun kunta
Asematie 3 52700 Mäntyharju FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Verkkokoulutuspalvelun hankinta

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan kutsu tietopyyntö mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Tietopyyntö ei sido Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia verkkokoulutuspalvelua tuottavia toimijoita sekä vaihtoehtoja. Tavoitteena on saada tarkempi käsitys siitä, miten mm. hankinnan kohdetta koskevat vaatimukset kannattaisi tarjouspyynnössä määritellä ja yleisesti kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle. Tulevan kilpailutuksen onnistumisen varmistamiseksi on tärkeää, että tarjoajat antavat hankintayksikölle mahdollisimman laajasti pyydettyjä tietoja. Kaikki tietopyynnössä saadut tiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyyntö ei velvoita Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai sen liitteissä kuvatulla tavalla ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta. Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus on tietopyynnön liitteessä 1 Tietopyyntö Verkkokoulutuspalvelut. Tietopyyntö ja mahdollinen markkinavuoropuhelu ei ole osa varsinaista hankintamenettelyä. Osallistuminen mahdolliseen myöhemmin järjestettävään tarjouskilpailuun ei edellytä osallistumista tietopyyntöön tai markkinavuoropuheluun eikä vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdollisiin tietopyyntöön liittyviin markkinavuoropuhelutilaisuuksiin osallistumisesta. Mikäli markkinavuoropuhelutilaisuudet toteutuvat, ne toteutetaan suomen kielellä. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita toimijoita lähettämään liitteen 1 mukaiset vastauksensa markkinavuoropuheluun 21.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen sini.pennanen@omahame.fi. Viestin aiheeksi maininta ”Kanta-Hämeen hyvinvointialueen verkkokoulutuspalvelu”. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan kutsu tietopyyntö mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Tietopyyntö ei sido Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta eikä hankinnasta kiinnostuneita markkinatoimijoita hankintaan. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla olevia verkkokoulutuspalvelua tuottavia toimijoita sekä vaihtoehtoja. Tavoitteena on saada tarkempi käsitys siitä, miten mm. hankinnan kohdetta koskevat vaatimukset kannattaisi tarjouspyynnössä määritellä ja yleisesti kerätä hankinnan kohdetta koskevaa tietoa tulevaa kilpailutusta varten. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys kilpailutukseen osallistumiselle. Tulevan kilpailutuksen onnistumisen varmistamiseksi on tärkeää, että tarjoajat antavat hankintayksikölle mahdollisimman laajasti pyydettyjä tietoja. Kaikki tietopyynnössä saadut tiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyyntö ei velvoita Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä tai sen liitteissä kuvatulla tavalla ja tarjouskilpailu voidaan myös jättää toteuttamatta. Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus on tietopyynnön liitteessä 1 Tietopyyntö Verkkokoulutuspalvelut. Tietopyyntö ja mahdollinen markkinavuoropuhelu ei ole osa varsinaista hankintamenettelyä. Osallistuminen mahdolliseen myöhemmin järjestettävään tarjouskilpailuun ei edellytä osallistumista tietopyyntöön tai markkinavuoropuheluun eikä vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tässä ilmoituksessa esitetyt tiedot ja kuvaukset ovat alustavia ja suuntaa antavia ennakkotietoja, jotka eivät sido Kanta-Hämeen hyvinvointialuetta. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdollisiin tietopyyntöön liittyviin markkinavuoropuhelutilaisuuksiin osallistumisesta. Mikäli markkinavuoropuhelutilaisuudet toteutuvat, ne toteutetaan suomen kielellä. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita toimijoita lähettämään liitteen 1 mukaiset vastauksensa markkinavuoropuheluun 21.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen sini.pennanen@omahame.fi. Viestin aiheeksi maininta ”Kanta-Hämeen hyvinvointialueen verkkokoulutuspalvelu”.

Ilmoitusnumero 2024-149778
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Viipurintie 1-3 13200 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulaisten joukkoliikennesuunnitelma

Suomi | Oulaisten kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 25.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan tarkoituksena on laatia Oulaisten kaupungin joukkoliikennesuunnitelma. Joukkoliikennesuunnitelmassa laaditaan reitti- ja aikataulusuunnitelma ja kartoitetaan Oulaisten kaupungin sisäisen liikenteen tarve. Reitti- ja aikataulusuunnitelmaa käytetään joukkoliikenteen seuraavan sopimuskauden hankinnassa. Joukkoliikennesuunnitelman hankintaan ei liity tarjouskilpailuasiakirjojen laadintaa tai liikenteen kilpailutusta. Työn tavoitteena oli laatia kustannustehokas liikennöintikokonaisuus, jossa koulukuljetusreittien pohjalta voidaan rakentaa kaupungin sisäiset joukkoliikennereitit, jotka palvelevat kuntalaisia. Liikennöintikokonaisuudessa otetaan huomioon kaikkien Oulaisten kaupungin eri toimialojen kuljetustarpeet ja näitä tietoja hyödynnetään reittisuunnitelman laadinnassa. Lisäksi kuntalaisille laaditaan kyselytutkimus sisäisen joukkoliikenteen tarpeiden ja toiveiden kartoittamiseksi. Joukkoliikennesuunnitelman pitäisi olla valmis viimeistään 28.2.2025. Hankinnan tarkoituksena on laatia Oulaisten kaupungin joukkoliikennesuunnitelma. Joukkoliikennesuunnitelmassa laaditaan reitti- ja aikataulusuunnitelma ja kartoitetaan Oulaisten kaupungin sisäisen liikenteen tarve. Reitti- ja aikataulusuunnitelmaa käytetään joukkoliikenteen seuraavan sopimuskauden hankinnassa. Joukkoliikennesuunnitelman hankintaan ei liity tarjouskilpailuasiakirjojen laadintaa tai liikenteen kilpailutusta. Työn tavoitteena oli laatia kustannustehokas liikennöintikokonaisuus, jossa koulukuljetusreittien pohjalta voidaan rakentaa joukkoliikennereitit, jotka palvelevat kuntalaisia. Liikennöintikokonaisuudessa otetaan huomioon kaikkien Oulaisten kaupungin eri toimialojen kuljetustarpeet (mm. koulujen ja esikoululaisten koulukuljetukset ja asiointiliikenne) ja näitä tietoja hyödynnetään reittisuunnitelman laadinnassa. Lisäksi kuntalaisille laaditaan kyselytutkimus sisäisen joukkoliikenteen tarpeiden ja toiveiden kartoittamiseksi. Joukkoliikennesuunnitelman pitäisi olla valmis 28.2.2025 mennessä.

Ilmoitusnumero 2024-149759
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulaisten kaupunki
Lautatarhankatu 7 B 86300 Oulainen FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Jätehuoltopalvelut Rovaniemen, Tervolan ja Misin alueilla sekä Rovajärven harjoitusalueella

Suomi | Puolustuskiinteistöt
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Jätehuoltopalvelut Rovaniemen, Tervolan ja Misin alueilla sekä Rovajärven harjoitusalueella Hankinnan kohteena ovat jätehuoltopalvelut Puolustuskiinteistöjen Pohjois-Suomen palvelualueen Rovaniemen paikallisyksikön kohteissa Rovaniemi, Tervola, Misi ja Rovajärven harjoitusalue.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.

Tarjouspyynnöllä ei ole tarkkoja karttoja, joista jätepisteiden sijainnit selviää. Tilaaja järjestää tarjoajaehdokkaille näyttötilaisuuden. Näyttötilaisuus on tiistaina 22.10.2024 klo 9.30, Puolustuskiinteistöjen Rovaniemen paikallisyksikössä, osoitteessa Someroharjuntie 29, 96960 Rovaniemi. Osallistujien on ilmoittauduttava esittelytilaisuuteen 17.10.2024 klo 12.00 mennessä, sähköpostiosoitteeseen ville.aikio@puolustuskiinteistot.fi. Esittelytilaisuuteen voi osallistua 2 henkilöä / yritys. Näyttötilaisuudessa esitellään hankintakohteen tarkempi kartta-aineisto. Esittelytilaisuuteen osallistuvilta edellytetään vaitiolovakuutuksen allekirjoittamista tilaisuudessa.

Tarjouksen jättämisen edellytyksenä on osallistuminen esittelytilaisuuteen.,

Ilmoitusnumero 2024-014940
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteiden keruupalvelut (90511000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Puolustuskiinteistöt
Isoympyräkatu 10 49400 Hamina FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Endoskooppiset kamerakapselit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Endoskooppiset kamerakapselit Hankinnan kohteena ovat ohutsuolen tutkimiseen tarkoitetut endoskooppiset kapselikamerat sekä niiden käytössä tarvittavien laitteiden käyttöoikeus käyttökorvausperiaatteella sopimuskauden ajaksi HUS-yhtymään sekä Kymenlaakson hyvinvointialueelle ja Päijät-Hämeen hyvinvointialueelle.

Hankinnan kohteeseen sisältyvät tuotteisiin liittyvät laitesidonnaiset kulutustarvikkeet, lisävarusteet ja ohjelmistot. Sopimuskaudella voidaan lisäksi hankkia hankinnan ennakoidun arvon mukaisesti hankinnan kohteeseen liittyviä tuotteita, ohjelmistoja tai lisäarvopalveluita joita ei ole yksilöity tuoteliitteessä (ks. hankintasopimus).

Kyseessä on kokonaishankinta, eli hankintaa ei ole jaettu osiin, koska kyseessä on yksi toimiva kokonaisuus.

Hankinnan tavoite on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1. "Yleiskuvaus hankinnan kohteesta ja tarkoituksesta".

Sopimuksen kesto on kaksi (2) vuotta määräaikaisena, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.

Tilaaja valitsee sopimuskumppaniksi yhden (1) sopimustoimittajan.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo (alv 0 %) on yhteensä noin 1 300 000 euroa. Kyse on arviosta, eikä hankintayksikkö sitoudu ilmoitettuihin euromääriin ja tarjouspyynnössä ilmoitettuihin, toteutuneisiin kulutusmääriin. Lopulliset tilausmäärät voivat olla ilmoitettua suurempia tai pienempiä.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-014911
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun peruskorjauksen suunnittelu sekä rakennuttajakonsultti- ja valvontapalvelut

Suomi | Suomalaisen Yhteiskoulun Osakeyhtiö
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun peruskorjauksen suunnittelu sekä rakennuttajakonsultti- ja valvontapalvelut Hankinnan kohteena on Helsingin Suomalaisen Yhteiskoulun (SYK:n)
- peruskorjauksen suunnittelu
- rakennuttajakonsulttipalvelut (optio)
- rakennustöiden valvonta (optio).

Hankinnan tavoitteena on valmistella ja suunnitella yleisellä tasolla SYK:n rakennusten peruskorjaus, jotta tilaaja voi saada hankkeelle rahoituspäätöksen ja viedä suunnitelmat rakennuslupavaiheeseen. Hankinnan tuloksena syntyy peruskorjauksen hyväksytty yleissuunnitelma ja pääpiirustukset.

Hankinnan kohde on esitetty yksityiskohtaisemmin hankintailmoituksen liitteenä olevissa hankinta-asiakirjoissa.

HUOM. Ennen tarjouksen jättämistä tarjoajan tulee osallistua peruskorjauskohteen ohjatulle tutustumiskierrokselle. Ks. tarkemmat tiedot ja ohjeet ilmoittautumiseen tarjouspyynnön kohdasta 2.,

Ilmoitusnumero 2024-014387
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Insinöörialan suunnittelupalvelut (71320000), Rakennustöiden valvonta (71520000), Rakentamiseen liittyvät konsulttipalvelut (71530000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Suomalaisen Yhteiskoulun Osakeyhtiö
Isonnevantie 8 00320 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Servicetrafik (persontransporter) i Pedersöre och mellan Pedersöre och Jakobstad 2025 – 2026

Suomi | Pedersöre kommun
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Servicelinjen i Pedersöre är tillgänglig för alla men betjänar till stor del äldre och funktionshindrade. Transporter till och från Lyo, Algården och Sympati ingår, dessa faktureras Österbottens välfärdsområde. Trafikanten uppbär av övriga passagerare en avgift enligt gällande taxa för busstrafik (bilaga). Avgiften tillfaller trafikanten, vilket ska beaktas i anbuden. Trafiken ska upprätthållas på helgfria vardagar (måndag – fredag). Avtal ingås förutsatt att anslag för ändamålet godkänns i kommunens budget 2025. Under förmiddagarna körs en skjuts mot Jakobstad, där fordonet vid behov väntar en halv timme innan returresan startar. Under eftermiddagen körs likaså en skjuts mot Jakobstad med retur efter en eventuell halvtimmes väntetid. Passagerare tas på både tur- och returresan. Trafikområde Esse kommundel-Kållby-Edsevö-Bennäs-Lepplax-Sandsund-Jakobstad Passagerarna skjutsas till/från önskade adresser inom område 1 på bifogad karta. Skjutsning sker dock inte mellan olika adresser i Jakobstad. Skjutstiderna ska anpassas till Lyos öppettider, vardagar kl. 10 - 15. Trafikområde Purmo kommundel-Forsby-Kållby-Bennäs-Sandsund-Sundby/Karby-Jakobstad Passagerarna skjutsas till/från önskade adresser inom område 2 på bifogad karta. Skjutsning sker dock inte mellan olika adresser i Jakobstad. Skjutstiderna ska anpassas till Lyos öppettider, vardagar kl. 10 - 15.

Ilmoitusnumero 2024-149777
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Taksipalvelut (60120000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Pedersöre kommun
Skrufvilagatan 2 68910 Pedersöre FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tavarankuljetusajoneuvon vuokraus kuljettajan kanssa

Suomi | Kotkan kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 1.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kotkan kaupungin teknisten palveluiden talorakennuttamisen ja -kunnossapidon yksikkö pyytää tarjoustanne rakennustarvikkeiden kuljetukseen soveltuvan avolava- tai pakettiauton vuokrauspalvelusta kuljettajineen. Kuljettajalta edellytetään rakennustarviketuntemusta sekä rakentamiskokemusta, koska työhön sisältyy myös tarvikkeiden hankintaa sekä rakennusaputöitä. Hankinnasta tehdään sopimus yhden palveluntuottajan (tarjoaja, toimittaja) kanssa. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana.

Ilmoitusnumero 2024-149758
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tavarankuljetusajoneuvojen vuokraus kuljettajan kanssa (60180000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kotkan kaupunki
PL 205 48101 Kotka FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähköautojen latausasemien ja -palveluiden hankinta

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähköautojen latausasemien ja -palveluiden hankinta Espoon kaupunki, Espoon Elä ja Asu Oy, Kiinteistö Oy Espoon Keskuskeittiö, Kiinteistö Oy Espoon Keskuksen Pysäköintitalo, Kiinteistö Oy Jousenpuiston Pysäköinti, Kiinteistö Oy Matinkylän uimahalli, Kiinteistö Oy Opinmäen kampus, Weegee Oy, Kiinteistö Oy Espoon Sotekiinteistöt, Kiinteistö Oy Espoon Koulu- ja päiväkotitilat, Kiinteistö Oy Tapiolan Urheilupuiston pysäköinti, Espoo Catering Oy ja Kiinteistö Oy Tapiolan Louhi (kaikki yhdessä myöhemmin myös Tilaaja) pyytävät tarjouksia sähköautojen latausasemista ja -palveluista.

Hankinnan kohteena ovat sähköajoneuvojen latausjärjestelmät ja niihin liittyvät sekä niitä täydentävät palvelut. Hankintakokonaisuus koostuu uusien latausjärjestelmien hankinnasta ja sopimuskauden aikana täydentyvän toimituskokonaisuuden kattavasta taustajärjestelmästä. Palvelu sisältää muun muassa latausasemien asennuksen, huollon, operoinnin, latausasiakkaan mobiilisovelluksen ja asiakaspalvelun.

Kilpailutusajankohtana tiedossa olevat latausjärjestelmätarpeet sekä Tilaajan nykyiset latausasemat on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 9. ”Latauspisteet kiinteistöissä”.

Tilaaja valitsee kilpailutuksen perusteella yhden (1) palveluntuottajan ja kaksi (2) varatoimittajaa.

Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo ilman arvonlisäveroa on 6 620 000 €. Kokonaisarvo jakautuu organisaatioiden kesken seuraavasti:
Espoon kaupunki: 3 600 000 €
Espoon Elä ja Asu Oy: 200 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Keskuskeittiö: 100 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Keskuksen Pysäköintitalo: 220 000 €
Kiinteistö Oy Jousenpuiston Pysäköinti: 50 000 €
Kiinteistö Oy Matinkylän uimahalli: 50 000 €
Kiinteistö Oy Opinmäen kampus: 100 000 €
Weegee Oy: 100 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Sotekiinteistöt: 400 000 €
Kiinteistö Oy Espoon Koulu- ja päiväkotitilat: 600 000 €
Kiinteistö Oy Tapiolan Urheilupuiston pysäköinti: 1 050 000 €
Espoo Catering: 100 000 €
Kiinteistö Oy Tapiolan Louhi: 50 000 €

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-014937
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkönjakelu- ja ohjauslaitteet (31200000), Sähkölaitteet ja -kojeet (31600000), Sähkönjakelulaitteiden korjaus ja huolto (50532400), Sähkönjakelu- ja ohjauslaitteiden asentaminen (51112000), Koneiden ja laitteiden asentaminen (51500000), Sähkönjakelu ja siihen liittyvät palvelut (65300000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000), Asiakaspalvelu (79342300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Sompasaari/Nihti, Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4 ja Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Sompasaari/Nihti, Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4 ja Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1 Hankinnan kohteena on kaksi yhteen kytkettyä kerrostaloa, pihakansi ja pihakannen alainen pysäköintihalli.
Rakentaminen Helsingin Sompasaaren Nihtiin kiinteähintaisena SR-urakkana sisältäen kokonaissuunnittelun ja rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt.
Toimeksiantoon sisältyy velvollisuus sopia korttelin yhteispihan ja pysäköintihallin toteutuksesta sekä muista hankkeen toteutuksen kannalta olennaisista yhteisistä järjestelyistä ja rasitteista yhteistyössä tontin 10673/3 ja tontin 10673/4 toteuttajan kanssa.

SR-urakkaan lukeutuvat:
- Tontti 10673/1 Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4
- Tontti 10673/2 Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1
- Korttelin yhteinen piha ja pihakansi sijoittuen tonttien 1 ja 2 alueelle (tonttien 3 ja 4 alueet eivät sisälly SR-urakkaan).
- Korttelin yhteinen pysäköintihalli sisältäen yhteensä 32 autopaikkaa tonttien 1 ja 2 haltijoille. Lisäksi optiona tonttien 3 ja 4 haltijoille lisäautopaikkoja.

Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on 11/2025 ja työt tulee aloittaa viimeistään 1/2026. Aikataulun erityispiirteet löytyvät tarkemmin urakkaohjelmasta.

Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,

Ilmoitusnumero 2024-014910
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
PL 58226 (Käyntiosoite: Työpajankatu 8, 00580 Helsinki) 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Malmin koulun peruskorjauksen osan E, sähköurakka

Suomi | Pargas stad - Paraisten kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pyydämme kiinteähintaista tarjoustanne Malmin koulun E-osan sähköurakasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Malmin koulun peruskorjauksen osan E, sähköurakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan

Ilmoitusnumero 2024-149793
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pargas stad - Paraisten kaupunki
Rantatie 28 21600 Parainen FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistönhoitopalveluiden hankinta

Suomi | Koskelantalot Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tarjouspyyntö sisältää Koskelantalot Oy:n omistamien vuokratalojen ja osakehuoneistojen hoitotyöt Vilppulan, Kolhon ja Pohjaslahden alueella liitteenä olevien asiakirjojen mukaan. Tarjouspyyntö sisältää Koskelantalot Oy:n omistamien vuokratalojen ja osakehuoneistojen hoitotyöt Vilppulan, Kolhon ja Pohjaslahden alueella liitteenä olevien asiakirjojen mukaan.

Ilmoitusnumero 2024-149770
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sopimuksen perusteella tai palkkiota vastaan suoritettavat kiinteistönhoitopalvelut (70330000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Koskelantalot Oy
Seppälän puistotie 15 35800 Mänttä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vaihtomattopalvelut

Suomi | Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 5 päivää kuluttua | 31.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä pyytää tarjoustanne vaihtomattopalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Vaihtomattopalveluihin kuuluu puhtaiden mattojen toimitus tilaajan määrittelemiin kohteisiin. Sopimukseen sisältyy tilaajan kanssa sovituin vaihtovälein vaihtomattojen vaihtotyö kuljetuksineen ja käytettyjen mattojen pesetys sekä kuivaus . Tilaajan toimipisteet sijaitsevat Tampereen alueella pois lukien Vatialan kappeli, joka sijaitsee Kangasalan puolella. Kohteita ovat erilaiset kirkkokiinteistöt, hautausmaiden huoltorakennukset, toimintakeskus sekä erilaiset seurakunnalliset tilat. Kilpailutuksella hankitaan vuokrapalveluina yksi (1) vaihtomattotoimittaja. Hankintapäätös on tarkoitus tehdä joulukuussa 2024 ja hankintasopimuksen on tarkoitus astua voimaan 1.1.2025. Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta palveluiden hankintaan. Toimittajalla ei ole yksinmyyntioikeutta. Rinnakkaiset tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja. Palvelukokonaisuus sisältää mattovuokrauspalvelun. Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut määrät ovat arvioita ja ne perustuvat nykyisiin käyttömääriin. Määrät voivat muuttua(lisääntyä/vähentyä) sopimuskauden aikana sekä mattojen vaihtovälit voivat muuttua. Muutoksiin voivat vaikuttaa kauden toiminta, remontit, toiminnan päättyminen yms. Esimerkiksi Hervannan kirkon toiminta remontin jälkeen toiminta alkaa loppuvuodesta 2025. Muutoksista johtuen toimitukset tulee voida keskeyttää sovituksi ajaksi tai peruuttaa kokonaan korvauksetta. Vaihtomatot jäävät kohteeseen keskeytyksen ajaksi kohteeseen ellei toisin sovita. Tältä ajalta vaihtomatoista ei veloiteta pesetys-/kuljetuskustannuksia. Kaikista muutoksista sovitaan tilaajan kanssa aina erikseen tapauskohtaisesti. Toimittaja tekee yhdessä tilaajan kanssa tarvekartoituksen ja suunnitelman tuotteiden sijoittamisesta sekä vaihtoväleistä. Mattojen vaihtovälit ovat pääasiassa kahden, neljän tai kahdeksan viikon välein tai tarvittaessa harvemmin. Tarkemmat tiedot kohteista löytyvät liitteestä "kohdeluettelo". Hankintaa koskevat sopimusehdot on kuvattu liitteessä "vaihtomattopalveluiden sopimusluonnos". Vaihtomattojen volyymitiedot syksyllä 2024: MATTOKOKO / KPL /VAIHTOVÄLI 85x150 / 24 kpl / 4 viikkoa 85x200 / 2 kpl /4 viikkoa 85x250 / 7 kpl / 4 viikkoa 110x240 / 4 kpl / 4 viikkoa 115x200 / 36 kpl / 4 viikkoa 115x240 /33 kpl / 4 viikkoa 150x250 / 21 kpl / 4 viikkoa 115x200 / 4 kpl / 2 viikkoa 85x150 / 1 kpl / 2 viikkoa 115x200 / 1 kpl / 8 viikkoa Syksyn aikana julkaistaan erilliset tarjouspyynnöt kangaskäsipyyheautomaattien ja pyyherullien vaihtopalvelusta sekä omien sisääntulomattojen ostosta pesupalveluineen.

Ilmoitusnumero 2024-149753
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Näsilinnankatu 26 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tehohoitoinkubaattorit eli -keskoskaapit

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tehohoitoinkubaattorit eli -keskoskaapit Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Pirkanmaan (Pirha) ja Kanta-Hämeen (OmaHäme) hyvinvointialueiden tarpeisiin tehohoitoinkubaattorit eli -keskoskaapit laitesidonnaisine tarvikkeineen sopimuskaudeksi, joka on voimassa 2 vuotta. Tämän jälkeen sopimusta on mahdollista jatkaa toistaiseksi voimassa olevana. Myös toistaiseksi voimassa oleva sopimus kilpailutetaan 4 - 5 vuoden kuluttua varsinaisen sopimuskauden alkamisesta.

Sopimus- ja optiokausina laitteita arvioidaan hankittavan 12 - 15 kappaletta. Määrät ovat arvioita tulevista tarpeista, eikä hankintayksikkö sitoudu ilmoitettuihin hankintamääriin.

Tarkemmat ehdottomat vaatimukset ja arviointikriteerit on lueteltu tarjouspyynnöllä kohdissa hankinnan kohteen kriteerit ja päätöksenteon perusteet.

Hinnat ovat kiinteitä sopimuskauden kaksi ensimmäistä vuotta. Hinta ei sisällä arvonlisäveroa.,

Ilmoitusnumero 2024-014936
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 (DPS) DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on päiväkoti- ja koulukalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 11.11.2021-14.12.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 15.12.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 14.12.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään. DPS on voimassa 14.12.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassaollessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 14.12.2029 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvat hankinnat (tilaukset) tulee tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-014909
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Aula- ja vastaanottotilojen kalusteet (39156000), Koulukalusteet (39160000), Lastentarhojen kalusteet (39161000), Puhelinkopit (44212322), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Valaistuslaitteet ja sähkölamput (31500000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Huonekalut (39100000), Sisustuspalvelut (79931000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Toimistokalusteet (39130000), Toimistohyllyköt (39131000), Atk-tilojen kalusteet (39134000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma