TARJOUSPYYNTÖ JYVÄSKYLÄN SEURAKUNTA HENKI JA ELÄMÄ -LEHDENPAINAMINEN, JAKELU, TAITTO SEKÄ ILMOITUSMYYNTI 2025–2026

Suomi | Jyväskylän seurakunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 1.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä tarjouspyyntö koskee Jyväskylän seurakunnan julkaiseman Henki ja elämä -lehden painamista, jakelua, taittoa ja ilmoitusmyyntiä vuosille 2025–2026.

Hankinta on jaettuna neljään (4) osa-alueeseen. Jokainen osa-alue käsitelläänomana kokonaisuutena.Osa-alueet ovat jaettu seuraavasti: Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti, Osa-alue 2 Jakelu,Osa-alue 3 Painaminen ja Osa-alue 4 TaittaminenTarjoaja voi osallistua yhteen (1) tai useampaa osa-alueeseen. Kukin osa-alue täytyykuitenkin tarjota kokonaisuutena. Mikäli tarjous on osa-alueen kohdalla vajavainentai ei täytä tarjouspyynnölle asetettuja vähimmäisvaatimuksia, hylätään sekokonaisuudessaan tarjouspyynnön vastaisena., Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti Tämä tarjouspyyntö koskee Jyväskylän seurakunnan julkaiseman Henki ja elämä -lehden painamista, jakelua, taittoa ja ilmoitusmyyntiä vuosille 2025–2026.

Hankinta on jaettuna neljään (4) osa-alueeseen. Jokainen osa-alue käsitelläänomana kokonaisuutena.Osa-alueet ovat jaettu seuraavasti: Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti, Osa-alue 2 Jakelu,Osa-alue 3 Painaminen ja Osa-alue 4 TaittaminenTarjoaja voi osallistua yhteen (1) tai useampaa osa-alueeseen. Kukin osa-alue täytyykuitenkin tarjota kokonaisuutena. Mikäli tarjous on osa-alueen kohdalla vajavainentai ei täytä tarjouspyynnölle asetettuja vähimmäisvaatimuksia, hylätään sekokonaisuudessaan tarjouspyynnön vastaisena., Osa-alue 2 Jakelu Tämä tarjouspyyntö koskee Jyväskylän seurakunnan julkaiseman Henki ja elämä -lehden painamista, jakelua, taittoa ja ilmoitusmyyntiä vuosille 2025–2026.

Hankinta on jaettuna neljään (4) osa-alueeseen. Jokainen osa-alue käsitelläänomana kokonaisuutena.Osa-alueet ovat jaettu seuraavasti: Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti, Osa-alue 2 Jakelu,Osa-alue 3 Painaminen ja Osa-alue 4 TaittaminenTarjoaja voi osallistua yhteen (1) tai useampaa osa-alueeseen. Kukin osa-alue täytyykuitenkin tarjota kokonaisuutena. Mikäli tarjous on osa-alueen kohdalla vajavainentai ei täytä tarjouspyynnölle asetettuja vähimmäisvaatimuksia, hylätään sekokonaisuudessaan tarjouspyynnön vastaisena., Osa-alue 3 Painaminen Tämä tarjouspyyntö koskee Jyväskylän seurakunnan julkaiseman Henki ja elämä -lehden painamista, jakelua, taittoa ja ilmoitusmyyntiä vuosille 2025–2026.

Hankinta on jaettuna neljään (4) osa-alueeseen. Jokainen osa-alue käsitelläänomana kokonaisuutena.Osa-alueet ovat jaettu seuraavasti: Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti, Osa-alue 2 Jakelu,Osa-alue 3 Painaminen ja Osa-alue 4 TaittaminenTarjoaja voi osallistua yhteen (1) tai useampaa osa-alueeseen. Kukin osa-alue täytyykuitenkin tarjota kokonaisuutena. Mikäli tarjous on osa-alueen kohdalla vajavainentai ei täytä tarjouspyynnölle asetettuja vähimmäisvaatimuksia, hylätään sekokonaisuudessaan tarjouspyynnön vastaisena., Osa-alue 4 Taittaminen Tämä tarjouspyyntö koskee Jyväskylän seurakunnan julkaiseman Henki ja elämä -lehden painamista, jakelua, taittoa ja ilmoitusmyyntiä vuosille 2025–2026.

Hankinta on jaettuna neljään (4) osa-alueeseen. Jokainen osa-alue käsitelläänomana kokonaisuutena.Osa-alueet ovat jaettu seuraavasti: Osa-alue 1 Ilmoitusmyynti, Osa-alue 2 Jakelu,Osa-alue 3 Painaminen ja Osa-alue 4 TaittaminenTarjoaja voi osallistua yhteen (1) tai useampaa osa-alueeseen. Kukin osa-alue täytyykuitenkin tarjota kokonaisuutena. Mikäli tarjous on osa-alueen kohdalla vajavainentai ei täytä tarjouspyynnölle asetettuja vähimmäisvaatimuksia, hylätään sekokonaisuudessaan tarjouspyynnön vastaisena.,

Ilmoitusnumero 2024-014878
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Paino- ja jakelupalvelut (79824000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Jyväskylän seurakunta
PL 103 40101 JYVÄSKYLÄ FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkö-urakka Tuupalan yhtenäiskoulun taito- ja taideaineiden uudisrakennus

Suomi | Kuhmon kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 28.10.2024 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennushankkeena on Tuupalan yhtenäiskoulun taito-ja taideaineiden uudisrakennus Hankkeeseen kuuluvat rakennustekniset-, sähkö- ja LVIA-työt. Rakennusurakoitsija toimii hankkeen pääurakoitsijana ja rakennustöiden päävastuullisena toimijana. LVIA ja S-urakat tehdään alistettuina sivu-urakoina ja kilpailutetaan erikseen. Rakennus rakennetaan CLT-rakenteisena. Rakennusurakan laajuus ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista ja tarjouspyynnön liitteistä Rakennushankkeen aikataulu ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista. Laskenta-aika 4.10.24-28.10.24 Urakan aloitus 25.11.2024 Rakennushankkeena on Kuhmon Tuupalan yhtenäiskoulun taide- ja taitoaineiden uudisrakennus Hankkeeseen kuuluvat rakennustekniset-, sähkö- ja LVIA-työt. Rakennusurakoitsija toimii hankkeen pääurakoitsijana ja rakennustöiden päävastuullisena toimijana. LVIA ja S-urakat tehdään alistettuina sivu-urakoina ja kilpailutetaan erikseen. Rakennus rakennetaan CLT-rakenteisena. Rakennusurakan laajuus ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista ja tarjouspyynnön liitteistä Rakennushankkeen aikataulu ilmenee tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoista. Laskenta-aika alkaa 4.10.24 Laskenta-aika loppuu 28.10.24, klo 18.00 Urakan aloitus 25.11.2024 Rakennushanke sijaitsee osoitteessa Peuranpolku 3, 88900 KUHMO, 405 Korpisalmi, kortteli 26, tontti 64.

Ilmoitusnumero 2024-149784
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kuhmon kaupunki
Kainuuntie 82 88900 KUHMO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateriakuljetuspalvelujen hankinta ajalle 1.1.2025 – 31.12.2029

Suomi | Kemijärven kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 25.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kemijärven kaupungin Tilapalvelut liikelaitoksen ruokapalvelut pyytää tarjouksia ateriakuljetuksista Keskuskeittiöltä eri palvelupisteisiin ajalla 1.1.2025 – 31.12.2029. Ajoreitti 1 / Varhaiskasvatus ja koulut Keskuskeittiö: Hillatien koulu – Jyvälänpuiston päiväkoti - Särkelän päiväkoti - Myllylammentien Redun toimipiste Kuljetuksen aloittaminen Keskuskeittiöltä klo 9.00. Kuljetusmatkan pituus kokonaisuudessaan on noin 8 km. Keskuskeittiöllä on lastausajaksi arvioitu n. 20 min. Ruoankuljetusvaunujen palautus keskuskeittiölle seuraavana arkipäivänä paluukuljetuksena. Muutokset ovat mahdollisia. Tarjouksen jättäjä suunnittelee ajoreitin parhaalla katsomallaan tavalla liitteissä olevien vientikohteiden mukaisesti. Tarjoaja hinnoittelee vientikohteet pudotuspaikkojen mukaisesti. Päiväkohtaiset pudotuspaikat voivat vaihdella. Kuljetukset tapahtuvat pääsääntöisesti arkipäivinä, joinakin lauantaina voi kouluilla kuitenkin olla toimintaa. Hankinta on kuvattu kohdassa II.1.4

Ilmoitusnumero 2024-149765
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriakuljetuspalvelut (55521200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Kemijärven kaupunki
Vapaudenkatu 8 B 3 krs. 98100 Kemijärvi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Nousiaisten kunnan piha-alueiden ja kaavateiden talvikunnossapitotyöt 2024-2028

Suomi | Nousiaisten kunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 14.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Nousiaisten kunnan tekninen osasto pyytää tarjoustanne kunnan piha-alueiden ja kaavateiden katujen, kevyenliikenteen väylien ja kiinteistöjen pihojen talvikunnossapitotöistä vuosille 2024-2028. Osa-alue 1; Nousiaisten keskustan alue Hankinnan kohteena on Nousiaisten keskustan alueen kaavatiet (poislukien Kirkonseutu). Tilaaja ostaa sopimuksen perusteella palveluita tuntiperusteisesti. Alue on yksilöity liitteenä olevassa ”Kartat alueista”-asiakirjassa. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa kohteita neuvottelemalla niistä palveluntuottajan kanssa. Sopimuskausi on määräaikainen talvikausille 2024–2025 ja 2025– 2026 sekä optiotalvikausille 2026–2027 ja 2027–2028. Osa-alue 2; Nummi ja Paijula Hankinnan kohteena on Nousiaisten Nummen ja Paijulan piha-alueet. Tilaaja ostaa sopimuksen perusteella palveluita tuntiperusteisesti. Alue on yksilöity liitteenä olevassa ”Kartat alueista”-asiakirjassa. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa kohteita neuvottelemalla niistä palveluntuottajan kanssa. Sopimuskausi on määräaikainen talvikausille 2024–2025 ja 2025– 2026 sekä optiotalvikausille 2026–2027 ja 2027–2028. Osa-alue 3; Kirkonseutu Hankinnan kohteena on Kirkonseudun koulun/päiväkodin piha-alueet + Kirkonseudun kaavatiet. Tilaaja ostaa sopimuksen perusteella palveluita tuntiperusteisesti. Alue on yksilöity liitteenä olevassa ”Kartat alueista”-asiakirjassa. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa kohteita neuvottelemalla niistä palveluntuottajan kanssa. Sopimuskausi on määräaikainen talvikausille 2024–2025 ja 2025– 2026 sekä optiotalvikausille 2026–2027 ja 2027–2028. Osa-alue 4; Valpperi Hankinnan kohteena on Nousiaisten Valpperin piha-alueet kunnan kiinteistöjen osalta. Tilaaja ostaa sopimuksen perusteella palveluita tuntiperusteisesti. Alue on yksilöity liitteenä olevassa ”Kartat alueista”-asiakirjassa. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa kohteita neuvottelemalla niistä palveluntuottajan kanssa. Sopimuskausi on määräaikainen talvikausille 2024–2025 ja 2025– 2026 sekä optiotalvikausille 2026–2027 ja 2027–2028. Osa-alue5; E8-valtatien alitustunnelille johtavat tiet Kaitaraisissa Hankinnan kohteena on E8-valtatien alitustunnelille johtavat tiet Kaitaraisissa. Tilaaja ostaa sopimuksen perusteella palveluita tuntiperusteisesti. Alue on yksilöity liitteenä olevassa ”Kartat alueista”-asiakirjassa. Tilaajalla on oikeus lisätä tai poistaa kohteita neuvottelemalla niistä palveluntuottajan kanssa. Sopimuskausi on määräaikainen talvikausille 2024–2025 ja 2025– 2026 sekä optiotalvikausille 2026–2027 ja 2027–2028.

Ilmoitusnumero 2024-149019
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lumenaurauspalvelut (90620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Nousiaisten kunta
Nummentie 5 21270 Nousiainen FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Visit Finlandin Sustainable Travel Finland (STF) -ohjelman STF-merkki hakemusten käsittely

Suomi | Business Finland Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 3.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Visit Finlandin Sustainable Travel Finland (STF) -ohjelman STF-merkki hakemusten käsittely Hankinnan kohteena on Visit Finlandin Sustainable Travel Finland (STF) -ohjelman matkailuyritysten ja matkailualueiden eli destinaatioiden STF-merkki hakemusten käsittely (jäljempänä Palvelu). Palvelua on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus".

Visit Finlandin strategisiin tavoitteisiin kuuluu STF-merkin saaneiden yritysten ja destinaatioiden määrän kasvattaminen vuosittain. Hakemuksia käsitellään kuukaudesta riippuen noin 30–70 kpl per kuukausi. Huhtikuussa 2024 hakemuksia on ollut käsiteltävänä noin 60 kpl. STF-merkki myönnetään noin kahdeksi vuodeksi, jonka jälkeen se tulee uusia. Käsiteltävien hakemusten määrä nousee koko ajan, koska uusien hakemusten lisäksi on entistä enemmän uusintahakemuksia.

Yhden hakemuksen käsittelyaika vaihtelee hakemuksen laadun mukaan. Hakemusten käsittely vie yhteensä aikaa arviolta noin 3–7 htp/kk. Eri kuukausien hakemusmäärät voivat kuitenkin vaihdella paljon. Hakemusten käsittely jakautuu pitkin kuukautta hakemusten saapumisen mukaan, joten toimijan tulee seurata hakemusten määrää säännöllisesti. Vasteaika Palvelun suorittamiselle on viisi (5) arkivuorokautta.

Tilaaja ei sitoudu kiinteisiin hankintamääriin. Kaikki määrät ovat suuntaa antavia arvioita. Tilaaja hankkii Palvelua todellisen tarpeen mukaan.,

Ilmoitusnumero 2024-014920
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Business Finland Oy
PL 358 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstöpysäköinnin hallinta- ja operointipalvelut, Pohjois-Savon hyvinvointialue

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöstöpysäköinnin hallinta- ja operointipalvelut, Pohjois-Savon hyvinvointialue Hankinnan kohteena on Pohjois-Savon hyvinvointialueen tarpeiden mukainen henkilöstöpysäköinnin lupahallinnan kokonaispalvelu, joka kattaa työntekijöiden pysäköintilupien hakemisen, myöntämisen, maksamisen, hallinnoinnin ja palveluun liittyvän asiakaspalvelun sekä pysäköintilupien verkkokaupan. Palvelun tulee mahdollistaa myös tilaajan omien yksiköiden käytössä olevien autojen pysäköintilupien hallinnoinnin. 

Pohjois-Savon hyvinvointialueella on n. 12 000 työntekijää, joista arviolta 3000–4000 tarvitsee työpysäköintiluvan. Pysäköintilupia tarvitaan noin 160 kohteessa 19 kunnan alueella. Selkeyden vuoksi mainitaan, että KYS Puijon kampus ei kuulu tämän sopimuksen mukaisen pysäköintipalvelun piiriin.

Kohteisiin ostettavat pysäköintiluvat ovat vuosilupia ja kuukausilupia, jotka ovat voimassa hyvinvointialueen kaikissa toimipisteissä lukuunottamatta KYSin pysäköintihallinnassa olevaa KYS Puijon sairaalakampusta. Luvat eivät ole sidoksissa tiettyyn pysäköntialueeseen tai tiettyihin pysäköintipaikkojen määriin, vaan lupa kattaa kaikki PSHVA:n pysäköntialueet.,

Ilmoitusnumero 2024-014876
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pysäköintipalvelut (63712400)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennusurakka, Tuupalan yhtenäiskoulun taito-ja taide-aineluokkien uudisrakennus

Suomi | Kuhmon kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 28.10.2024 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennushankkeena on Kuhmon kaupungin Tuupalan yhtenäiskoulun taito-ja taide-aineluokkien uudisrakennus. Hankkeeseen kuuluvat rakennustekniset-, sähkö- ja LVIA-työt. Rakennusurakoitsija toimii hankkeen pääurakoitsijana ja rakennustöiden päävastuullisena toimijana. LVIA ja S-urakat tehdään alistettuina sivu-urakoina ja kilpailutetaan erikseen. Rakennus rakennetaan CLT-rakenteisena. Rakennusurakan laajuus ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista ja tarjouspyynnön liitteistä Rakennushankkeen aikataulu ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista. Laskenta-aika 4.10.24-28.10.24 Urakan aloitus 25.11.2024 Rakennushankkeena on Kuhmon kaupungin Tuupalan yhtenäiskoulun taito-ja taide-aineluokkien uudisrakennus. Hankkeeseen kuuluvat rakennustekniset-, sähkö- ja LVIA-työt. Rakennusurakoitsija toimii hankkeen pääurakoitsijana ja rakennustöiden päävastuullisena toimijana. LVIA ja S-urakat tehdään alistettuina sivu-urakoina ja kilpailutetaan erikseen. Rakennus rakennetaan CLT-rakenteisena. Rakennusurakan laajuus ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista ja tarjouspyynnön liitteistä Rakennushankkeen aikataulu ilmenee tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoista. Laskenta-aika alkaa 4.10.24 Laskenta-aika loppuu 28.10.24, klo 18.00 Urakan aloitus 25.11.2024 Rakennushanke sijaitsee osoitteessa Peuranpolku 3, 88900 KUHMO, 405 Korpisalmi, kortteli 26, tontti 64.

Ilmoitusnumero 2024-149783
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kuhmon kaupunki
Kainuuntie 82 88900 KUHMO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateriakuljetuspalvelut / Kauhavan kaupunki

Suomi | Kauhavan kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kauhavan kaupunki pyytää tarjousta ateriakuljetuksista. Hankinnan laajuus ja reitit on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä liitteineen. Hankintaan liittyy sekä kylmä- että lämpökuljetuksia. Sopimuskausi alkaa 1.1.2025. Varsinainen sopimuskausi on pituudeltaan kolme (3) vuotta. Lisäksi hankintaan sisältyy yhden (1) vuoden optiokausi. Hankinta on jaettu viiteen (5) osa-alueeseen tarjouspyynnön liitteessä 1 Ateriakuljetukset 2025 kuvatulla tavalla. Tarjoaja voi jättää tarjouksen yhdestä tai useammasta osa-alueesta. Osatarjouksessa tulee olla vähintään yksi lähtevä keittiö. Osatarjoukset osa-alueiden sisällä ei ole sallittuja. Keskuskeittiö Hela Kylmänä lähtevät annokset Alahärmän koulukeskus Lämpimänä lähtevät ateriat Ylihärmän koulukeskus Lämpimänä lähtevät ateriat Kauhavan koulukeskus Lämpimänä lähtevät ateriat Kortesjärven koulukeskus Lämpimänä lähtevät ateriat

Ilmoitusnumero 2024-149756
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriakuljetuspalvelut (55521200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Kauhavan kaupunki
Päämajantaival 2 62375 Ylihärmä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Staran talviasfalttityöt ajalla 1.12.2024 – 30.4.2025

Suomi | Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara pyytää tarjoustanne talviasfalttipäällystystöistä ajalla 1.12.2024 - 30.4.2025 tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Hankintayksikkö on Stara. Hankinnassa on kyse rakennusurakasta. Hankinnan kohteena ovat asfalttipäällysteiden kunnossapitoluonteiset paikkaus- ja korjaustyöt sekä rakennuskohteiden välttämättömät päällystystyöt talvikautena. Hankinta toteutetaan yksikköhintaperusteisena kokonaisurakkana ja sitä toteuttamaan valitaan yksi urakoitsija. Hankintailmoitus on lähetetty julkaistavaksi 3.10.2024 Hilma -julkisten hankintojen ilmoituskanavassa ja Tarjouspalvelussa, jonka kautta tarjous tulee myös laatia. Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos (jäljempänä myös Stara, Hankintayksikkö tai Tilaaja), pyytää tarjoustanne talviasfalttipäällystystöistä ajalla 1.12.2024 - 30.4.2025 tämän tarjouspyynnön ja liitteenä olevien tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Urakka-aika on viisi (5) kuukautta. Hankintayksikkö on Stara. Hankinnasta syntyvä sopimus on Staran kaikkien osastojen käytettävissä, vaikka sen pääasialliset käyttäjät ovat kaupunkitekniikan rakentamisen ja kaupunkitekniikan ylläpidon osastot, joiden tarpeiden mukaan määrätiedot on arvioitu. Hankinnassa on kyse rakennusurakasta. Hankinnan kohteena ovat asfalttipäällysteiden kunnossapitoluonteiset paikkaus- ja korjaustyöt sekä rakennuskohteiden välttämättömät päällystystyöt talvikautena. Hankittavia päällystystöitä tehdään sekä jyrä- että valuasfaltilla koko Helsingin kaupungin alueella. Urakoitsijan suoritusvelvollisuus on esitetty tarjouspyynnön liiteasiakirjoissa. Hankinnan kohteena olevat päällystystyöt sisältävät materiaalin hankinnan, massan valmistuksen ja levitystyön, sekä muut tarvittavat työt työvaiheluettelon mukaisesti. Urakoitsijalle kuuluu myös tarvittavien lupien hakeminen ja liikennejärjestelyt. Tarjoajan tulee antaa tarjouksensa tarjouspyynnön mukaisesta kokonaisuudesta. Hankinta toteutetaan yksikköhintaperusteisena kokonaisurakkana ja sitä toteuttamaan valitaan yksi urakoitsija. Sopimuksen mukaiset työt toteutetaan kohdekohtaisesti tehtyjen tilausten mukaisesti. Maksuperusteena on tarjouksessa annettu yksikköhintaperusteinen työvaiheluettelo. Tarjotut yksikköhinnat ovat kiinteitä koko sopimuskauden, eikä niihin sovelleta indeksitarkistuksia. Sopimus urakan toteuttamisesta tehdään tarjouspyynnön liitteenä 1 toimitetun urakkasopimusmallin mukaisesti. Sopimustoimittajalla ei ole yksinoikeutta tuottaa hankinnan kohteena olevia töitä. Tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt määrät ovat arvioita tulevista töistä, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Teetettävien töiden määrään vaikuttavat sääolosuhteet ja työkohteiden toteutumisen aikataulut. Lopullisesti toteutuvat työmäärät voivat olla joko pienempiä tai suurempia kuin tarjouspyyntövaiheessa arvioidut, eivätkä määrien muutokset vaikuta yksikköhintoihin (poikkeus YSE 1998 / 45 §).

Ilmoitusnumero 2024-149742
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Katujen päällystystyöt (45233252)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
PL 1660 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työvoimapoliittinen kotoutumiskoulutus Kympin työllisyysalueen asiakkaille- puitehankinta

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 31.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Työvoimapoliittinen kotoutumiskoulutus Kympin työllisyysalueen asiakkaille- puitehankinta Hankinnan kohteena on aikuisten maahanmuuttajien suomenkielinen työvoimapoliittisena koulutuksena (Laki julkisista työvoima- ja yrityspalveluista (916/2012), 2025 alkaen Laki työvoimapalveluiden järjestämisestä (380/2023) järjestettävä kotoutumiskoulutus Kympin työllisyysalueen asiakkaille. Kympin työllisyysalueeseen kuuluu Etelä-Pohjanmaan kunnista Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Kauhava Kuortane, Lappajärvi, Lapua, Soini, Vimpeli ja Ähtäri.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tämän tarjousasiakirjan lisäksi tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus ja vertailuperusteet.,

Ilmoitusnumero 2024-014915
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Alvar Aallon katu 8 60101 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työvoimakoulutusten puitejärjestely 2025-2026

Suomi | Hämeenlinnan kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Työvoimakoulutusten puitejärjestely 2025-2026 Hämeenlinnan kaupunki (jatkossa myös hankintayksikkö / tilaaja) pyytää tarjoustanne TyöHämeen työllisyysalueen työvoimakoulutuksesta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnan kohteena oleva koulutus on tarjottava ja toteutettava tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyillä ehdoilla. Tavoitteena on, että sopimuskausi käynnistyy 1.1.2025.

Hankittavan koulutuksen sisältö on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.

Hankintayksiköllä on oikeus tarkistaa tarjoajan tarjousasiakirjoissaan antamat tiedot ennen hankintapäätöksen tekemistä. Mikäli annetut tiedot eivät pidä paikkansa, tarjous suljetaan pois tarjouskilpailusta.

Hankinnan ennakoitu kalenterivuosittainen arvonlisäveroton arvo on noin 500 000 euroa. Hankinnan enimmäisarvo on miljoona euroa. Kyseessä on arvio, joka ei sido hankintayksikköä. Hankinnan ennakoitu arvo on ns. karkea arvio ja palvelutarpeet voivat vuosittain vaihdella merkittävästikin.
Tarjouspyynnössä ilmoitettu budjetti on hankintailmoituksen julkaisuhetken mukainen, joten budjetti voi muuttua ennen sopimuskauden alkua ja myös sopimuskaudella. Hankintayksikkö voi esimerkiksi ostaa palvelua lisäksi sidosyksiköiltään. Tarjoaja ymmärtää ja hyväksyy tarjouksen tehdessään sen, että sopimuskaudella volyymi voi olla pienempi kuin mitä on nyt ilmoitettu.

Hankinnasta tehdään puitesopimus, jolle voidaan valita 1-4 palveluntuottajaa. Mikäli tarjouspyyntöön saadaan vain yksi tarjous, voidaan sopimusprosessia jatkaa vain yhden tarjoajan kanssa.

Tilaaja tekee kansallisen kynnysarvon (hankintalain 1397/2016 mukainen, Sosiaali- ja terveyspalvelut (Liite E kohdat 1-4)) alittavat puitejärjestelyn sisäiset hankinnat vapaasti valitsemaltaan puitejärjestelyssä mukana olevalta palveluntuottajalta. Tilaajan ei ole pakko valita alhaisinta opiskelijatyöpäivän tarjoavaa palveluntuottajaa. Puitejärjestelyn sisäisellä hankinnalla tarkoitetaan yksittäistä koulutustilausta tai koulutusten sarjaa.

Kansallisen kynnysarvon (hankintalain 1397/2016 mukainen, Sosiaali- ja terveyspalvelut (Liite E kohdat 1-4)) suuruisissa ja sen ylittävissä puitejärjestelyn sisäisissä hankinnoissa noudatetaan kilpailutuksen kautta muodostunutta etusijajärjestystä sopimustoimittajien kesken. Tällaisissa tapauksissa palvelut tilataan ensisijaisesti ensimmäiseksi tulleelta sopimustoimittajalta eli tarjouskilpailussa eniten pisteitä saaneelta palveluntuottajalta. Mikäli tämä ei voi toteuttaa palvelua sopimuksen mukaisesti, voi tilaaja tilata palvelun etusijajärjestyksessä seuraavana olevalta Toimittajalta. Toissijainen palveluntuottaja voidaan valita myös mikäli enssijaisen palveluntuottajan taloustilanne tms. aiheuttaa riskin palvelun tuottamiselle, ensisijaisen palveluntuottajan palvelusta on tehty reklamaatio vähintään kahdesti kuluneen 12 kk:n aikana tai jos toissijaisella palveluntuottajalla on sellainen erityisosaaja palveluun liittyen, jollaista enssisijaisella palveluntuottajalla ei ole.

Tarjouspyyntö koskee koko TyöHämeen työllisyysalueen alueella toteuttavia työvoimakoulutuksia. Todennäköiset toteutuspaikkakunnat ovat Hämeenlinna ja Forssa.
Hankintayksikkö tekee tilauksia hankintatarpeen ilmetessä ja määrärahojensa puitteissa. Hankinta ei sisällä määräostovelvoitetta hankintayksikölle. Hankinta perustuu 1.1.2025 voimaan tulevaan lakiin työvoimapalveluiden järjestämisestä ja siinä kunnille siirtyviin velvoitteisiin.

Työvoimapalvelun järjestämisestä annetun lain mukaisen TyöHämeen työllisyysalueen ulkopuoliset koulutukseen osallistujat tulee laskuttaa suoraan näiden osallistujien omalta työllisyysalueelta. Osallistuminen koulutuksiin yli työllisyysaluerajojen on mahdollista, mutta vaatii hakijan omalta työllisyysalueelta puollon koulutukseen osallistumisesta. Puolto kirjataan hakijan omaan työllistymissuunnitelmaan.

HUOM!

Tarjoajien tulee lukea läpi ennen tarjouksen tekemistä Näin teet tarjouksen Hämeenlinnan kaupungille -ohje, joka on verkkosivulla www.hameenlinna.fi/hankinnat/.

Tarjoajille korostetaan, että tarjouspyyntöasiakirjat kannattaa lukea viipymättä läpi, jotta tarjoaja ehtii tarvittaessa esittää tarjouspyynnöstä kysymyksiä Tarjouspalvelu-portaalin kautta kysymysten esittämisen määräaikaan mennessä.

Tarjoajille korostetaan, että tarjous kannattaa jättää ajoissa (esimerkiksi 1-2 arkipäivää ennen tarjousten jättöajan umpeutumista). Hankintayksikön kokemuksen mukaan on valitettavan yleistä, että kun tarjouksen lähettäminen jätetään viimeiseen hetkeen, niin teknisestä tms. tarjoajasta johtuvasta syystä tarjouksen lähettäminen ei usein onnistukaan määräaikaan mennessä (oikeuskäytäntö on äärimmäisen tiukka siinä, että myöhästyneet tarjoukset on suljettava pois tarjouskilpailusta).

HANKINNAN TAVOITTEET
Hankinnan tavoitteena on työvoimakoulutusten järjestäminen TyöHämeen työllisyysalueen kuntien työnhakija-asiakkaille, sekä hankinnan mukainen työnhakija-asiakkaiden työllistymisen edistäminen. Työnantajien rekryointi- ja osaamistarpeen täyttäminen.,

Ilmoitusnumero 2024-014873
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Hämeenlinnan kaupunki
Wetterhoffinkatu 2 13100 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Papinojan silatremontti

Suomi | Vuolteen yksityistie
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 3 kuukautta kuluttua | 17.1.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Papinojan sillan peruskorjaus suunnitelman mukaan

Ilmoitusnumero 2024-149782
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Vuolteen yksityistie
Pehtoorintie 64 12540 LAUNONEN FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kannuksen jätevedenpuhdistamon SIA-urakka

Suomi | Kannuksen Vesiosuuskunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Urakka sisältää Kannuksen jätevedenpuhdistamon saneerauksen ja laajennuksen SIA-urakan (URAKKA 3) sisältäen sähkö-, instrumentointi- ja automaatiotyöt sekä kaikki töihin liittyvät hankinnat ja toteutussuunnittelun tarjouspyyntöasiakirjojen tarkemmin määrittämässä laajuudessa täysin valmiiksi ja toimintakuntoon saatettuna. Urakka sisältää Kannuksen jätevedenpuhdistamon saneerauksen ja laajennuksen SIA-urakan (URAKKA 3) sisältäen sähkö-, instrumentointi- ja automaatiotyöt sekä kaikki töihin liittyvät hankinnat ja toteutussuunnittelun tarjouspyyntöasiakirjojen tarkemmin määrittämässä laajuudessa täysin valmiiksi ja toimintakuntoon saatettuna.

Ilmoitusnumero 2024-149764
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kannuksen Vesiosuuskunta
SILTAKATU 4 A 69100 KANNUS FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Loppujätteen siirtokuormakuljetukset 2025

Suomi | Kymenlaakson Jäte Oy
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kymenlaakson Jäte Oy pyytää tarjouksia energiahyödynnettävän loppujätteen siirtokuormakuljetuksista vuodelle 2025. Siirtokuormattavat jäte-erät kuljetetaan hyödynnettäväksi Kotkan Energia Oy:n hyötyvoimalaitokseen Kotkaan (os. Hyötytie 100, 48600 Kotka) Kouvolan Keltakankaan jätekeskuksesta (os. Ekokaari 50 46860 Keltakangas). Loppujätteiden kuljetuspalvelu suoritetaan urakoitsijan hallinnassa olevilla sekalaisen yhdyskuntajätteen ja jätteiden mekaanisessa laitoskäsittelyssä syntyvien polttokelpoisten jakeiden kuljettamiseen soveltuvilla lavoilla tai muulla soveltuvalla kuljetuskalustolla. Kuljetukset on suoritettava täysperävaunukuormina ja urakoitsijan on kuljetettava kerrallaan vähintään noin 120 m3 kuormia. Tarjoajan on ilmoitettava tarjouksen yhteydessä kuorman minimitilavuus. Tilaaja voi halutessaan mitata lavat sopimuskauden aikana. Laskutus perustuu kuutiomäärään, jonka tarjoaja ilmoittaa laskutuksen yhteydessä. Tarjoajan on käytettävä samaa kalustoa sopimuskauden aikana. Kymenlaakson Jäte Oy hoitaa loppujätteen lastauksen odottaessa tai tarvittaessa lavat voi jättää jätekeskukseen lastattavaksi myöhempää kuljetusta varten. Urakoitsijan on sitouduttava suorittamaan vaaditut turvallisuusperehdytykset sekä jätteen lastaus- että vastaanottopäässä. Siirtokuormattavan loppujätteen arvioitu määrä vuonna 2025 on kokonaisuudessaan n. 5000 - 6000 tonnia. Viikoittainen toimitettava kuormamäärä on noin 3-4 kuormaa. Kuljetustilaukset tehdään viimeistään toimituksia edeltävällä viikolla. Kotkan Energian vastaanottoajat ovat arkisin ma-pe klo 07:00-21:00. Keltakankaan jätekeskuksen aukioloajat ovat arkisin ma-pe klo 07:00-18:00. Kymenlaakson Jäte Oy valitsee loppujätteen siirtokuormakuljetusten urakoitsijoiksi yhden sopimuskumppanin, joka antaa vertailuhinnaltaan edullisimman tarjouksen. Sopimus solmitaan yhdeksi vuodeksi. Sopimushinta sidotaan Kuorma-autoliikenteen kustannusindeksiin KALKI 2020=100, täysperävaunuyhdistelmät ja sopimuksen perushintana toimii sopimuksen tekohetkellä viimeisin julkaistu indeksiluku. Sopimushintaa tarkistetaan sopimuskauden aikana erikseen sovittavan rytmin (1-3kk) mukaisesti julkaistavan indeksiluvun perusteella. Hintaa ei tarkisteta, mikäli indeksilukujen muutos on < 2 %. Sopimusehtona käytetään "Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot palveluhankinnoissa JYSE 2014 PALVELUT" - päivitysversiota vuodelta 2017. Sopimusehdot on saatavilla osoitteesta:https://vm.fi/documents/10623/307565/JYSE+palvelut/564be8e8-8ed1-4b44-a206- 701e54f6348e.

Ilmoitusnumero 2024-149741
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteiden kuljetuspalvelut (90512000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson Jäte Oy
Ekokaari 50 46860 Keltakangas FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tilintarkastuspalvelujen hankinta

Suomi | Salon kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tilintarkastuspalvelujen hankinta Salon kaupunki (jäljempänä hankintayksikkö/tilaaja) pyytää tarjouksia kaupungin tilintarkastuspalvelujen hankinnasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti tilivuosille 2024-2026. Lisäksi hankinnassa on mahdollisuus kahdelle optiovuodelle. Optiolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin ehdoin. Tilaaja päättää optioiden käytöstä ja kestosta erikseen. Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 19.12.2024, eli hankinta koskee vuoden 2024 tilinpäätöksen tilintarkastusta ja tilintarkastustyötä siitä eteenpäin. Hankinnan kohteena on Salon kaupungin lakisääteinen hallinnon ja talouden tilintarkastuspalvelut, tytäryhteisöjen tilintarkastuspalvelut, hankkeiden tarkastus sekä muut asiantuntijapalvelut. Salon kaupungin on valittava tilintarkastajaksi kuntalain 122 §:n mukaan tilintarkastusyhteisö sekä kunnan tytäryhteisön tilintarkastajaksi on valittava kunnan tilintarkastusyhteisö. Salon kaupunki tekee hankintapäätöksen kyseisestä hankinnasta.

Hankinnan kohde sisältää seuraavat kohteet:
- Salon kaupungin hallinnon ja talouden tarkastuksen tilivuosina 2024-2026 kuntalain 122 ja 123 §:n mukaan ja niistä raportoiminen kaupungin johdolle ja tarkastuslautakunnalle.
- Hankkeiden edellyttämät tilintarkastukset
- Hankintaan sisältyy myös Salon kaupungin tytäryhteisöjen lakisääteinen tilintarkastus tilivuosina 2024-2026. Kuntalain 122 §:n mukaan kunnan tytäryhteisön tilintarkastajaksi on valittava kunnan tilintarkastusyhteisö, jollei tästä poikkeamiseen ole perusteltua tarkastuksen järjestämiseen liittyvää syytä.,

Ilmoitusnumero 2024-014914
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kirjanpito-, tilintarkastus- ja verotuspalvelut (79200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Salon kaupunki
PL 77 24101 Salo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kansainvälisen henkilöstön pätevöitymiskoulutusten hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia Kansainvälisen henkilöstön pätevöitymiskoulutusten hankintaan.

Hankinnan kohteena on valita Palveluntuottaja järjestämään terveysalan korkeakouluopintojen sairaanhoitajan pätevöitymiskoulutus kansainvälisesti rekrytoiduille työntekijöille. Tavoitteena on tarjota EU-/ETA-maiden ulkopuolelta tulleille sairaanhoitajataustaisille työntekijöille laadukas koulutuskokonaisuus, jonka jälkeen työskentely Suomessa laillistettuna sairaanhoitajana on mahdollista.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Hankinnan ennakoitu arvo 400 000 euroa.

Sopimus on toistaiseksi voimassa oleva.

, Terveysalan korkeakouluopintojen suomenkielinen pätevöitymiskoulutus Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus"., Terveysalan korkeakouluopintojen ruotsinkielinen pätevöitymiskoulutus Osa-alueen tarkempi kuvaus liitteellä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-014871
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveydenhuoltoalan koulutuspalvelut (80320000), Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työsuhdepolkupyörien leasingrahoitus ja siihen liittyvät palvelut

Suomi | Kittilän kunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kittilän kunta haluaa edistää työntekijöidensä työhyvinvointia tarjoamalla näille mahdollisuuden työsuhdepolkupyöräetuuteen. Etuus on osa työntekijän palkkaa. Kittilän kunnassa työskentelee vakinaisessa palvelussuhteessa 283 ja määräaikaisesti 146 henkilöä. Arvion mukaan työsuhdepyöräedun ottaisi käyttöön enintään 110 etuun oikeutettua. Hankinnan kohteena on palvelu, joka mahdollistaa työsuhdepolkupyörien hankkimisen leasingrahoituksella Kittilän kunnan henkilöstölle. Avoimen tarjouskilpailun perusteella Kittilän kunta valitsee yhden palvelua tarjoavan toimittajan, jonka kanssa tekee sopimuksen. Kittilän kunta hankkii valitulta toimittajalta työsuhdepolkupyörien leasingpalvelun kuukausimaksulla. Kittilän kunnalle maksettavaksi tulevan kuukausimaksun tulee sisältää palvelun hallinnointikulut sekä asiakaspalvelun Kittilän kunnalle sekä työsuhdepyörän hankkivalle työntekijälle. Työntekijä hankkii polkupyörän palvelua toimittavan yhteistyöliikkeestä. Työntekijä maksaa polkupyörän käytöstä verotusarvon mukaisesti osana palkkaa, verovapaaetu 1 200 euroon asti vuodessa (100 €/kk). Leasingkauden päättyessä työntekijä voi lunastaa käytössään olleen polkupyörän itselleen tai vaihtoehtoisesti palauttaa sen. Polkupyörän lisäksi työntekijä voi halutessaan sisällyttää polkupyöräetuun verohallinnon hyväksymät lisävarusteet ja huollon. Sopimus työsuhdepyöriä tarjoavan palveluntarjoajan kanssa tehdään neljäksi (4) vuodeksi, mahdollisuus yhteen (1) optiovuoteen. Leasingsopimuskauden tarkempi pituus riippuu pyörän hankintahinnasta: sopimuskausi on yhtä pitkä kuin mitä pyöräpaketin hankintahinnan kuoletus edellyttää palvelumallin ja hinnoittelun mukaisesti. Työntekijällä on mahdollisuus ostaa myös leasingkauden enimmäismäärää kalliimpi pyöräpaketti, josta työntekijä maksaa erotuksen suoraan toimittajalle. Kittilän kunta hankkii toimittajalta polkupyörien leasing-palvelua kuukausimaksulla sisältäen polkupyörän, tarvikkeet, vakuutuksen ja huollon polkupyöräkohtaisesti erikseen määriteltävän pituisille sopimuskausille. Kittilän kunnassa on palveluksessaan yhteensä noin 436 työntekijää. Tilaaja päättää kenellä on oikeus työsuhdepyöräetuun. Työsuhdepyörän leasingmaksu vähennetään kokonaan työntekijän palkasta. Polkupyörän leasingsopimukseen voidaan sisällyttää työntekijän valitsemia, verottajan polkupyöräetuun hyväksymiä pyörään kiinteästi liitettäviä lisävarusteita, kuten esimerkiksi kypärä, lukko, valot, tavarateline, nastarenkaat ja lokasuojat. Leasingsopimukseen voidaan liittää myös vapaaehtoinen polkupyörän huoltosopimus verohallinnon määrittelemässä laajuudessa. Valitut lisävarusteet ja -palvelut vaikuttavat pyöräpaketin hankintahintaan. Työntekijä maksaa polkupyörän käytöstä verotusarvon mukaisesti osana palkkaa, verovapaaetu 1 200 euroon asti vuodessa (100 €/kk). Leasingkauden päättyessä työntekijä voi lunastaa käytössään olleen polkupyörän itselleen tai vaihtoehtoisesti palauttaa sen. Kittilän kunnan palkkahallinto vastaa palkan pidätyksestä työntekijältä. Työntekijä valitsee vapaasti työsuhdepyöränsä sekä lisävarusteet Palveluntuottajan tai tämän sopimuskumppanien valikoimista. Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa tekee sopimuksen. Pyörien hankintamäärät ovat ainoastaan arvioitavissa, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta tai palveluntuottajalle yksinoikeutta tuottaa palvelua. Työsuhdepolkupyörien leasingpalveluiden hankinnassa valitaan yksi (1) palveluntuottaja, joka hoitaa työsuhdepyörien leasingrahoituksen ja siihen liittyvät tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa määritellyt lisäpalvelut. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin sopimuskauden aikana. Hankinnan kokonaisarvo ei ole tilausvaiheessa selvä ja voi jäädä alle hankintalaissa määritellyn kansallisen kynnysarvon. Leasingmaksun tulee sisältää pyörien vakuutuksen vahinko-, varkaus- ja ilkivallan varalta. Sopimusta koskevat ehdot Kittilän kunta hankkii valitulta toimittajalta työsuhdepolkupyörien leasingpalvelun kuukausimaksulla. Kittilän kunnalle maksettavaksi tulevan kuukausimaksun tulee sisältää palvelun hallinnointikulut (työsuhdepolkupyörien hintojen ja niiden kuukausittaisten laskutustietojen toimittaminen suoraan Kittilän kunnan palkanlaskentaan) sekä asiakaspalvelun Kittilän kunnalle ja työsuhdepyörän hankkivalle työntekijälle. Laskutuksen tulee tapahtua sähköisellä laskulla kuukausittain. Palvelun toimittaja ja sen käyttämät yhteistyöliikkeet vastaavat palvelun ja polkupyörien leasingsopimusten hallinnoinnista sekä siihen liittyvistä prosesseista, dokumenteista ja asiointipalvelusta. Työsuhdepyörän ja lisävarusteiden hankintaprosessista sekä mahdollisista huolloista vastaavat työntekijä, työnsuhdepyöräpalvelua tarjoava toimittaja ja sen käyttämät yhteistyöliikkeet. Kittilän kunta ei osallistu prosessiin. Palveluntoimittajan on kyettävä tuottamaan palvelua (sekä kauppa että huolto) koko Manner-Suomen alueella mukaan lukien Lapin maakunnan ja Kittilän kunnan alue. Palvelusopimus työsuhdepyöräpalvelua tarjoavan yrityksen kanssa tehdään neljäksi (4) vuodeksi, mahdollisuus yhteen optiovuoteen. Yksittäisen käyttäjän työsuhdepolkupyörän leasingkausi voi olla enintään 48 kuukautta. Työntekijällä on mahdollisuus ostaa myös leasingkauden enimmäismäärää kalliimpi pyöräpaketti, josta työntekijä maksaa erotuksen suoraan toimittajalle. Leasingsopimuskauden tarkempi pituus riippuu pyörän hankintahinnasta: sopimuskausi on yhtä pitkä kuin mitä pyöräpaketin hankintahinnan kuoletus edellyttää palvelumallin ja hinnoittelun mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2024-149780
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000), Rahoitusleasingpalvelut (66114000), Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Kittilän kunta
Valtatie 15 99100 Kittilä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ryhmäkasvien hankinta 2025 – Lohjan seurakunta

Suomi | Lohjan seurakunta
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 24 tuntia kuluttua | 27.10.2024 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lohjan seurakunta pyytää tarjousta ryhmäkasveista hoitokaudelle 2025 sekä option vuosille 2026 - 2028. Hankittavia kasveja tullaan käyttämään hautausmaiden hoitohaudoilla, sankarihautausmailla ja kukkaryhmissä. Hankittavien kasvien kokonaismäärä on 22 165 kappaletta. Kasvilajit/-lajikkeet, ruukkukoot ja kehitysasteet on lueteltu tarjoushintalomakkeessa. Lohjan seurakunta pyytää tarjousta hoitohaudoille ja sankarihautausmaille hankittavista ryhmäkasveista hoitokaudelle 2025 sekä optiona vuodelle 2026-2028. Hankintapäätös tehdään hinnan perusteella. Hankintapäätöksen tekee Lohjan seurakunnan kirkkoneuvosto 5.11.2024. Hankittavia kasveja tullaan käyttämään hautausmaiden hoitohaudoilla, sankarihautausmailla ja kukkaryhmissä. Hankittavien kasvien kokonaismäärä on 22 165 kappaletta. Kasvilajit ja -lajikkeet, ruukkukoot ja kehitysasteet on lueteltu tarjoushintalomakkeessa. Tuottaja sitoutuu toimittamaan erikseen sovittavan aikataulun mukaisesti istutuserät seuraaville hautausmaille: Pyhän Laurin kirkkomaa, Sibeliuksenkatu, 08100 Lohja Metsolan hautausmaa, Myyryntie, 08150 Lohja Virkkalan hautausmaa, Virkkalantie 1, 08700 Lohja Sammatin hautausmaa, Pappilantie 1, 09220 Sammatti Karjalohjan hautausmaa, Keskustie 30, 09120 Karjalohja Nummen hautausmaa, Rauhanpolku 8, 09810 Nummi Pusulan hautausmaa, Marttilantie 1, 03850 Pusula Sankarihautausmaiden orvokit toimitetaan toukokuun alussa ja muut ryhmäkasvit kesäkuussa, kahdessa erässä sopimuksen mukaan. Toimituksesta sovitaan Metsolan hautausmaan hautaustoimen työnjohtajan tai hänen sijaisensa kanssa. Toimitettavien ryhmäkasvien tulee täyttää Kauppapuutarhaliitto ry:n ryhmäkasvien laatuvaatimukset, sekä ne kasvilajikohtaiset Kauppapuutarhaliiton ohjeet jotka ovat voimassa toimitusvuonna. https://kauppapuutarhaliitto.fi/jasenille/neuvonta/kasvihuonetuotteiden-laatu/kukkien-laatuvaatimukset/ryhmakasvien-laatuvaatimukset/ https://kauppapuutarhaliitto.fi/wp-content/uploads/2018/12/Ryhm%C3%A4kasvien-laatuvaatimukset.pdf Tilaajalla on oikeus laadunvalvontaan kasvien kasvatuksen kaikissa vaiheissa.

Ilmoitusnumero 2024-149434
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elävät kasvit, sipulit, juuret, pistokkaat ja vesat (03121100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Lohjan seurakunta
Laurinkatu 40 08100 Lohja FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulutien kevyen liikenteen sillan suunnittelu

Suomi | Loviisan kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 25.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Loviisan kaupunki pyytää tarjouksia Ruotsinpyhtään Ruukissa sijaitsevan Koulutien kevyen liikenteen sillan suunnittelusta, tässä asiakirjassa esitetyin ehdoin. Suunnittelutyön sisältöön sisältyy myös vanhan putkisiltarakenteen purkusuunnittelun, uuden sillan arkkitehtuuri- ja rakennesuunnittelu, geotekniset tutkimukset- ja suunnittelu. Toimeksiantoon sisältyy lisäksi suunnitelmien työnaikainen muutossuunnittelu. Suunnittelutyön tavoitteena on saada tilaajan käyttöön, riittävän yksityiskohtaiset ja tasoiset urakka asiakirjat, sillan urakkalaskentavaihetta ja rakennusurakan toteutusta varten. Sillan rakentaminen toteutetaan vuoteen 2026 loppuun mennessä. Sillan suunnittelutyön sisältö: Työ tulee olla valmis vastaanotettavissa 11.04.2025 mennessä. Konsultin tehtävänä on suunnitella Ruotsinpyhtään Ruukissa sijaitsevan Koulutien jkpp-tie kevyen liikenteen silta, rakennettava silta korvaa nykyisen Uksinpekki joen ylittävän putkisillan. Suunniteltava silta- ja tiealue on plv 175 – 210 alueella. ks. liite, asemapiirustus jkpp-tie piir no: 101. Sillan ja tiealueen kokonaispituus on n. 35m, sisältäen tiealueen korotuksen. Suunnittelutyö sisältää myös tarvittavan maarakenteiden geoteknisen tutkimuksen, geoteknisen suunnittelun ja vanhan sillan purkusuunnittelun. Uuden sillan rakenteiden mitoitus, väyläviraston normien ja ohjeiden mukaan. Mitoituksessa huomioidaan ympäristön olosuhteet ja hulevesien virtaamavaihtelut. Uuden sillan käyttöikä mitoitus 100 v. Siltojen ulkonäköön liittyvissä kysymyksissä, toimitaan yhteistyössä tilaajan ja palveluntuottajan kesken. Tilaajalla on antaa omat suunnitelmaluonnokset suunnittelijan käyttöön. Palvelutuottajan tulee hyväksyttää omat suunnitelmaluonnokset tilaajalla, sillan ulkonäköön liittyvissä kysymyksissä. Siltasta laaditaan asiakirjakokonaisuus, urakkalaskentaa ja rakennusurakan toteutusta varten. Asiakirjakokonaisuus laaditaan ohjeen RIL 214-2002 "Silta-alan konsultoinnin tehtävät" kohdan 2.4 mukaisesti. Pohjarakennussuunnittelija laatii siltasuunnittelun edellyttämät geotekniset suunnitelmat. Geotekninen suunnittelija määrittää yhdessä siltasuunnittelijan kanssa sillan perustamistaparatkaisut. Palvelun toteuttaja vastaa asiakirjojen täydennyksistä ja suunnitelmien rakentamisvaiheen muutoksista asiakirjoihin. Silta kirjataan taitorakennerekisteriin, "Taitorakenteiden tiedon käsittely" ohjeen mukaisesti. Suunnitelmat tallennetaan taitorekisteriin Väyläviraston ohjeen LO 36/2018 mukaisesti. Taitorakennerekisteriin tallentamattomat, mutta tilaajalle ja sillan kunnossapidon kannalta hyödyllinen materiaali (dwg,pdf,fem,tif ym.) tulee toimittaa tilaajalle sähköisessä muodossa. Tehdyt suunnitelmat (dwg ja pdf) ja urakka-aineisto (pdf) toimitetaan tilaajalle sähköisessä muodossa. Kaikki aineistojen toimittamiseen, kirjaukseen tai tallentamiseen liittyvät toimenpiteet tulee tehdä, työn luovutuspäivään mennessä. Osapuolten välillä pidetään tilaajan ja palveluntuottajan välinen loppukokous suunnittelutyöstä 11.04.2025 mennessä. Palveluntuottaja sopii ja varaa kokouksen ajankohdan yhdessä tilaajan kanssa, vähintään 2 viikkoa ennen kokouksen määräaikaa. Konsultin on esiteltävä sillan asiakirjakokonaisuus, loppukokouksen yhteydessä.

Ilmoitusnumero 2024-149740
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Loviisan kaupunki
Itäinen tullikatu 17 07900 Loviisa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

VARHA/10967/02.07.00.00/2024 Varsinais-Suomen hyvinvointialueen perintäpalvelut

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 5.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

VARHA/10967/02.07.00.00/2024 Varsinais-Suomen hyvinvointialueen perintäpalvelut Hankinnan kohteena on saatavien perintäpalvelu Varsinais-Suomen hyvinvointialueen tarpeisiin. Hankittavaan palveluun sisältyy mm.

• Julkis- ja yksityisoikeudellisten saatavien vapaaehtoinen perintä alkaen maksumuistutuksesta
• Teknisenä välittäjänä toimiminen suoraan ulosottokelpoisten saatavien osalta
• Riidattomia yksityisoikeudellisia saatavia koskevien haastehakemusten laadinta
• Jälkiperintä
• Ulkomaanperintä
• Saldoilmoitusten tekeminen yksityishenkilöiden velkajärjestelyissä
• Saldoilmoitusten tekeminen yrityssaneerauksissa
• Muut saldoilmoitukset eli velallisen velkasaldojen pyynnöstä ilmoittaminen
• Konkurssivalvonnat
• Kuolinpesien perintä
• Tilitykset

Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-014913
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Perintätoimistojen palvelut (79940000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma