Tietopyyntö 24114 Kotoutumiskoulutuksen hankinnasta TyöLakeuden työllisyysalueelle

Suomi | Seinäjoen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Julkisten työvoimapalveluiden järjestämisvastuu siirtyy valtiolta kuntien muodostamille työllisyysalueille 1.1.2025 alkaen. Tämä tietopyyntö koskee TyöLakeuden eli Seinäjoen kaupungin, Ilmajoen sekä Isonkyrön kuntien muodostaman työllisyysalueen työnhakija-asiakkaille toteutettavan kotoutumiskoulutuksen tulevaa hankintaa. Tietopyynnöllä pyydetään vastauksia koulutuksen hankinnan suunnittelun tueksi. Tällä tietopyynnöllä kartoitetaan myös monikielisen yhteiskuntaorientaation mahdollista yhdistämistä kotoutumiskoulutuksen hankintaan. Kotoutumiskoulutuksen hankintaa suunnitellaan yhteistyössä Työllisyysalue TyöLakeuden valmistelijoiden ja Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen työllisyys- ja osaaminen yksikön henkilöiden, TE-toimiston, työllisyyden kuntakokeilun sekä muiden hankintaan liittyvien sidosryhmien osallistujien kanssa. Hankintayksikkönä tulee olemaan Seinäjoen kaupungin hankintayksikkö. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö. Tietopyynnön vastauksena pyydetään vastaamaan tietopyynnön seuraaviin kysymyksiin liitteenä olevan linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/43F7822ECE543170 1.) Minkälaisia koulutussisältöjä, toteutustapoja tai muita koulutuksen järjestämiseen liittyviä toimintatapoja tulisi hankintaan sisältyä ja/tai kokeilla? 2.) Onko hankintaa tarkoituksenmukaista jakaa osiin? Jos on, minkälaisiin? 3.) Minkälaisia henkilöstövaatimuksia ja/tai referenssejä on tarjoajilta vaadittava? Minkälaisia ei? 4.) Jos laskutusperusteena toteutuneet opiskelijatyöpäivät; mikä minimiryhmäkoko? Mikä on järkevä ryhmäkoko aloittavalle ryhmälle (minimi ja maksimi)? 5.) Minkälainen on hankintaan sopiva hinnoittelumalli? 6.) Mikä hankintamenettely palvelee koulutuksen toteuttamista parhaiten? Esim. puitejärjestely, jokin muu? Mikä? 7.) Monikielinen yhteiskuntaorientaatio ja sen mahdollinen yhdistäminen kotoutumiskoulutuksen hankintaan; Mitä tulee ottaa huomioon? 8.) Onko jotakin lisäpalveluja, mitä olisi hyvä sisällyttää hankintaan erillisenä tarvittaessa maksettavana eränä opiskelijatyöpäivän lisäksi? 9.) Mikäli hankintaan sisällytetään palvelutarpeen arviointiin kuuluva kielitaidon testaus - > Onko testausta mahdollista toteuttaa verkon kautta? Mitä muuta tulisi ottaa huomioon? 10.) Mitä ajatuksia liittyen raportointiin ja toiminnan kehittämiseen sopimuskauden aikana? mm. asiakaspalaute, vaikuttavuus, kolmikantayhteistyö palvelun nivelvaiheessa jne? 11.) Miten työelämäyhteyksiä voidaan edelleen kehittää? Miten koulutuksien jälkeistä työllistymistä ja ammatillisia kehittymispolkuja polkuja voidaan edelleen kehittää? 12.) Mikä on koto-koulutuksen tarkoituksenmukainen toteutusaika? 13.) Miten voisi ratkaista non-stop sisäänottoja? Mikä on ratkaisuehdotus non stop koulutukseen? 14.) Mitä muita asioita hankinnassa pitäisi ottaa huomioon? 15.) Tämän tietopyynnön liitteenä on palvelukuvauksesta luonnos. Mitä ajatuksia se herättää? Palveleeko se tässä koto-koulutuksen hankinnassa? Mitä pitäisi lisätä, poistaa tai muuttaa? Julkisten työvoimapalveluiden järjestämisvastuu siirtyy valtiolta kuntien muodostamille työllisyysalueille 1.1.2025 alkaen. Tämä tietopyyntö koskee TyöLakeuden eli Seinäjoen kaupungin, Ilmajoen sekä Isonkyrön kuntien muodostaman työllisyysalueen työnhakija-asiakkaille toteutettavan kotoutumiskoulutuksen tulevaa hankintaa. Tietopyynnöllä pyydetään vastauksia koulutuksen hankinnan suunnittelun tueksi. Tällä tietopyynnöllä kartoitetaan myös monikielisen yhteiskuntaorientaation mahdollista yhdistämistä kotoutumiskoulutuksen hankintaan. Kotoutumiskoulutuksen hankintaa suunnitellaan yhteistyössä Työllisyysalue TyöLakeuden valmistelijoiden ja Etelä-Pohjanmaan ELY-keskuksen työllisyys- ja osaaminen yksikön henkilöiden, TE-toimiston, työllisyyden kuntakokeilun sekä muiden hankintaan liittyvien sidosryhmien osallistujien kanssa. Hankintayksikkönä tulee olemaan Seinäjoen kaupungin hankintayksikkö. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö. Tietopyynnön vastauksena pyydetään vastaamaan tietopyynnön seuraaviin kysymyksiin liitteenä olevan linkin kautta: https://link.webropolsurveys.com/S/43F7822ECE543170 1.) Minkälaisia koulutussisältöjä, toteutustapoja tai muita koulutuksen järjestämiseen liittyviä toimintatapoja tulisi hankintaan sisältyä ja/tai kokeilla? 2.) Onko hankintaa tarkoituksenmukaista jakaa osiin? Jos on, minkälaisiin? 3.) Minkälaisia henkilöstövaatimuksia ja/tai referenssejä on tarjoajilta vaadittava? Minkälaisia ei? 4.) Jos laskutusperusteena toteutuneet opiskelijatyöpäivät; mikä minimiryhmäkoko? Mikä on järkevä ryhmäkoko aloittavalle ryhmälle (minimi ja maksimi)? 5.) Minkälainen on hankintaan sopiva hinnoittelumalli? 6.) Mikä hankintamenettely palvelee koulutuksen toteuttamista parhaiten? Esim. puitejärjestely, jokin muu? Mikä? 7.) Monikielinen yhteiskuntaorientaatio ja sen mahdollinen yhdistäminen kotoutumiskoulutuksen hankintaan; Mitä tulee ottaa huomioon? 8.) Onko jotakin lisäpalveluja, mitä olisi hyvä sisällyttää hankintaan erillisenä tarvittaessa maksettavana eränä opiskelijatyöpäivän lisäksi? 9.) Mikäli hankintaan sisällytetään palvelutarpeen arviointiin kuuluva kielitaidon testaus - > Onko testausta mahdollista toteuttaa verkon kautta? Mitä muuta tulisi ottaa huomioon? 10.) Mitä ajatuksia liittyen raportointiin ja toiminnan kehittämiseen sopimuskauden aikana? mm. asiakaspalaute, vaikuttavuus, kolmikantayhteistyö palvelun nivelvaiheessa jne? 11.) Miten työelämäyhteyksiä voidaan edelleen kehittää? Miten koulutuksien jälkeistä työllistymistä ja ammatillisia kehittymispolkuja polkuja voidaan edelleen kehittää? 12.) Mikä on koto-koulutuksen tarkoituksenmukainen toteutusaika? 13.) Miten voisi ratkaista non-stop sisäänottoja? Mikä on ratkaisuehdotus non stop koulutukseen? 14.) Mitä muita asioita hankinnassa pitäisi ottaa huomioon? 15.) Tämän tietopyynnön liitteenä on palvelukuvauksesta luonnos. Mitä ajatuksia se herättää? Palveleeko se tässä koto-koulutuksen hankinnassa? Mitä pitäisi lisätä, poistaa tai muuttaa?

Ilmoitusnumero 2024-149946
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Seinäjoen kaupunki
PL 215 60101 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TP44/24 Full-PSG laite

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu full-PSG laite, siihen liittyvä huolto ja mahdolliset käytön vaatimat laitesidonnaiset tarvikkeet liitteissä määritetyllä tavalla. Full-PSG laite sijoitetaan Varhan Tyks kliinisen neurofysiologian yksikköön. Mikäli hankinnan arvo ylittää hankintaan varatut määrärahat, niin hankintaa ei mahdollisesti tulla toteuttamaan. Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu laite, siihen liittyvä huolto ja mahdolliset käytön vaatimat tarvikkeet tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla.

Ilmoitusnumero 2024-149927
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

e-Forms / EU / Ostopalvelujärjestelmä

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

e-Forms / EU / Ostopalvelujärjestelmä HUS-yhtymä pyytää tarjouksia Ostopalvelujärjestelmästä ja siihen liitetystä palveluportaalista.

Hankinnan kohde on kuvattu omassa erillisessä liitteessä. Hankinnan kohteen kuvauksessa kuvataan nykytilan toimintaa ja tavoitetilannetta.
Erikseen on kuvattu järjestelmän toiminnalliset vaatimukset, käyttöönottoprojekti ja palvelukuvaus sopimusaikaisista palveluista.

Tarjouksessa tulee lisäksi huomioida tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimusluonnoksen ehdot ja tietoturvaliitteen vaatimukset. Hinnoittelu tehdään hintalomakkeelle.

Hankinnan kohde ja siihen liittyvät pakolliset vaatimukset on kuvattu tarjouspyynnön liitteissä.
Tarjouksen tulee vastata yllä mainittua hankinnan kohteen kuvausta ja täyttää pakolliset vaatimukset.

Tarjoajan tulee täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa ESPD-lomakkeessa sekä Referenssilomakkeessa, joka tulee täyttää ja liittää tarjoukseen.,

Ilmoitusnumero 2024-015194
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveydenhuollon tietojärjestelmät (48814000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykiatrian uudisrakennuksen II-vaiheen arkkitehti-, pää-, palotekninen-, akustiikka- ja kiinteiden sairaalalaitteiden suunnittelu sekä tietomallikoordinointi

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 27.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Psykiatrian uudisrakennuksen II-vaiheen arkkitehti-, pää-, palotekninen-, akustiikka- ja kiinteiden sairaalalaitteiden suunnittelu sekä tietomallikoordinointi Varsinais-Suomen hyvinvointialue (Varha) pyytää tarjousta psykiatrian uudisrakennushankkeen II-vaiheen arkkitehti-, pää-, akustiikka-, paloteknisestä- ja kiinteiden sairaalalaitteiden (KSL) suunnittelusta sekä tietomallikoordinaattorin tehtävästä tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti.

Hankkeen II-vaiheessa rakennukseen sijoittuu tilat viidelle vuodeosastolle. Rakennukseen siirtyy myös noin 28 kpl avohoidon yksikköä ja syömishäiriöyksikkö, joka sisältää päiväsairaalan. Jokaisen palvelualueen siirtyvät avohoidon yksiköt yhdistetään yhdeksi palvelualueen kokonaisuudeksi. Rakennukseen sijoittuu nuorisopsykiatrian, lastenpsykiatrian, vanhus-, neuro- ja riippuvuuspsykiatrian, mielialahäiriöiden ja psykoosit -palvelualueiden sekä toiminta- ja fysioterapian tilat. Hankkeen päätavoitteena on keskittää psykiatrian erikoissairaanhoidon tilat yhteen rakennukseen, joka tukee toiminnan kehittämistä, asiakkaan laadullista yksilöllistä hoitamista sekä yhdistää uudisrakennuksen muuhun erikoisairaalarakennuskampukseen.

Rakentamisen II-vaiheen laajuus noin 25 950 brm². Sairaalatoiminnan hyötyneliöt 13 907 hym². Psykiatrian uusien tilojen sijoituspaikaksi on vuokrattu ns. Mikron tontti A-sairaalan eteläpuolella. II-vaiheen rakennus sijoittuu Sirkkalankadun sekä Lemminkäisenkadun varteen. Pohjoissuunnassa rakennusaluetta rajaa Villa Medica Sirkkalankadun varrella.

Hankkeen suunnittelu toteutetaan tietomallinnuksella.

Kohteeseen valittava arkkitehti toimii kohteen pääsuunnittelijana. Arkkitehti kokoaa edellä mainittuihin muihin suunnittelutehtäviin yhteistyökumppanit, joiden kanssa antaa yhteistarjouksen kohteen suunnittelusta jäljempänä mainittujen tehtäväkuvausten mukaan.,

Ilmoitusnumero 2024-015021
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
20520 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Soiten asiakasräätälöidyt leikkaus- ja toimenpidepakkaukset

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyynnön liitteenä olevat dokumentit ovat vain luonnoksia, joten niissä esiintyvät päivämäärät eivät edusta todellisia tarjousaikoja tai lisätietokysymysten jättöaikoja. Toivomme tietopyynnöllä kommentteja erityisesti tuotekohtaisiin vaatimuksiin, mitkä löytyvät pakkausten sisällön vaatimukset -taulukosta, tarjouspyyntöluonnoksen hankinnan kohteen yhteisiin kriteereihin sekä hankintasopimusluonnokseen, mitkä löytyvät tämän tietopyynnön LIITTEENÄ. Kommentoida voi lisätietokysymyksiä jättämällä tai lataamalla kommentoidun dokumentin tietopyynnön "Yhteiset kriteerit/tiedot" -osioon merkatulle paikalle. Kaikkia saatuja kommentteja käsitellään liikesalaisina tietoina. Kts. lisäksi tarjouspyyntöluonnoksen kohta "lyhyt kuvaus." Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyynnön liitteenä olevat dokumentit ovat vain luonnoksia, joten niissä esiintyvät päivämäärät eivät edusta todellisia tarjousaikoja tai lisätietokysymysten jättöaikoja. Toivomme tietopyynnöllä kommentteja erityisesti tuotekohtaisiin vaatimuksiin, mitkä löytyvät pakkausten sisällön vaatimukset -taulukosta, tarjouspyyntöluonnoksen hankinnan kohteen yhteisiin kriteereihin sekä hankintasopimusluonnokseen, mitkä löytyvät tämän tietopyynnön LIITTEENÄ. Kommentoida voi lisätietokysymyksiä jättämällä tai lataamalla kommentoidun dokumentin tietopyynnön "Yhteiset kriteerit/tiedot" -osioon merkatulle paikalle. Kaikkia saatuja kommentteja käsitellään liikesalaisina tietoina. Kts. lisäksi tarjouspyyntöluonnoksen kohta "lyhyt kuvaus."

Ilmoitusnumero 2024-149945
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI195 FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ruotsin kielen tulkkauspalvelut STM:n virkakunnalle

Suomi | Sosiaali- ja terveysministeriö
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveysministeriön (STM) tarvitsemat ruotsin kielen tulkkauspalvelut. Tulkkauspalvelun käyttäjinä ovat STM:n virkamiehet ja tulkkausta voidaan tarvita esimerkiksi ministeri- tai asiantuntijatapaamisissa, kansainvälisissä kahdenvälisissä sopimusneuvotteluissa, kuulemistilaisuuksissa, seminaareissa tai konferensseissa. Suomen Pohjoismaiden ministerineuvoston puheenjohtajuuteen tai ministerineuvoston puitteissa tapahtuvaan yhteistyöhön liittyvät tulkkaukset eivät kuulu hankinnan piiriin, mutta näissä tilaisuuksissa tarvittavaa tulkkaustekniikkaa hankitaan tämän sopimuksen kautta. Hankinnan pääasiallinen kohde on kokousten sekä muiden tilaisuuksien simultaani- tai konsekutiivitulkkaus ruotsin kielellä kielipareissa suomi-ruotsi ja ruotsi-suomi. Tulkkausta tarvitaan satunnaisesti myös kielipareissa suomi-espanja-suomi, suomi-ranska-suomi ja suomi-saksa-suomi, joten tarjoaja voi tarjota hinnan myös näille optiokielille. Lisäksi hankinnan kohteena on simultaanitulkkauksessa tarvittava tekninen toteutus paikan päällä tapahtuviin simultaanitulkkaustilauksiin tarjouspyyntöasiakirjoista tarkemmin ilmenevällä tavalla. Hankinta on jaettu osiin seuraavasti: 1. Simultaani- ja konsekutiivitulkkaus 2. Simultaanitulkkauksen tekniikka, joka on jaettu kahteen positioon 2.1 Simultaanitulkkaustekniikka paikan päälle tilattuna 2.2 Kuiskaustulkkauksen tekniikka Hankinnassa perustetaan osa-alue- ja positiokohtaiset puitejärjestelyt, joihin valitaan toimittajia seuraavasti: - osa-alue 1 vähintään kolme (3) toimittajaa, kuitenkin niin, että tulkkeja on käytössä vähintään neljä (4). - osa-alue 2 kolme (3) toimittajaa molempiin positioihin. Sopimuskauden arvioitu alkamisajankohta on 1.1.2025. Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 1 Hankittavan palvelun kuvaus. Simultaani- ja konsekutiivitulkkaus Simultaani- ja konsekutiivitulkkauspalvelut kielipareissa suomi-ruotsi/ ruotsi-suomi. Optiona mahdollisuus tarjota simultaani- ja konsekutiivitulkkauspalvelua kielipareissa suomi- espanja/ranska/saksa -suomi. Simultaanitulkkauksen tekninen toteutus Simultaanitulkkauksessa tarvittavat tekniset ratkaisut. Tarjoaja voi tarjota joko paikan päälle hankittavaa simultaanitulkkaustekniikkaa koppeineen ja muine lisätarvikkeineen ja/tai kuiskaustulkkauksen laitteistoa.

Ilmoitusnumero 2024-149925
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tulkkauspalvelut (79540000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sosiaali- ja terveysministeriö
Meritullinkatu 8 00170 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sanginjoen luonnonsuojelualueen ja Napapiirin retkeilyalueen retkikohteiden huoltopalvelujen hankinta

Suomi | Metsähallitus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta sisältää Metsähallituksen Luontopalvelujen hallinnoimien alueiden ja kohteiden polttopuu-, jäte- ja ylläpitohuoltojen hankintaa.

Hankinta on jaettu kahteen (2) osa-alueeseen osa-alueeseen:

- Osa-alue 1: Sanginjoen luonnonsuojelualue (Oulu)
- Osa-alue 2:_Napapiirin retkeilyalue (Rovaniemi)

Tarjouksen voi jättää yhdestä tai useammasta osa-alueesta. Tarjousvertailu tehdään osa-alueittain. Jokaiselle osa-alueelle valitaan yksi (1) palveluntuottaja.

Hankittavan palvelun sisältö on kuvattu osa-aluekohtaisissa palvelukuvauksissa, jotka ovat tämän tarjouspyynnön liitteinä:

- Liite 1: Palvelukuvaus_Osa-alue 1_Sanginjoen luonnonsuojelualue
- Liite 2: Palvelukuvaus_Osa-alue 2_Napapiirin retkeilyalue

, Osa-alue 1: Sanginjoen luonnonsuojelualue (Oulu) Hankinta sisältää Sanginjoen luonnonsuojelualueen sijaitsevien retkikohteiden polttopuu-, jäte- ja ylläpitohuoltoa. Hankittavan palvelun sisältö ja vaatimukset on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1 (Liite 1: Palvelukuvaus_Osa-alue 1_Sanginjoen luonnonsuojelualue)., Osa-alue 2: Napapiirin retkeilyalue (Rovaniemi) Hankinta sisältää Napapiirin retkeilyalueella sijaitsevien retkikohteiden polttopuu-, jäte- ja ylläpitohuoltoa. Hankittavan palvelun sisältö ja vaatimukset on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 2 (Liite 2: Palvelukuvaus_Osa-alue 2_Napapiirin retkeilyalue).,

Ilmoitusnumero 2024-015192
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Polttopuu (03413000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut sekä vastaavat palvelut kaupunki- ja maaseutualueilla (90600000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9 FI1D7
Osoitetiedot Metsähallitus
Kirjaamo/PL 94 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vesihuoltoverkostomateriaalien tukkurisopimuksen kilpailutus

Suomi | Lahti Aqua Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 25.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vesihuoltoverkostomateriaalien tukkurisopimuksen kilpailutus Tällä tarjouspyynnöllä tilaaja kilpailuttaa vesihuoltoverkostomateriaalien tukkurin. Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 ”Hankinnan kuvaus”.

Tarjouspyyntö koskee Lahti Aqua -konsernin kaikkia yhtiöitä ml. emoyhtiö Lahti Aqua Oy, Aqua Verkko Oy (pääasiallinen investoija) sekä Aqua Palvelu Oy verkostojen ylläpidossa ja rakentamisessa. Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Tilaajan tavoitteena on, että sopimus allekirjoitetaan alkuvuodesta 2025.

Sopimuskausi on kaksi vuotta. Kahden vuoden sopimuskauden jälkeen tilaajalla on mahdollisuus yhteen kahden vuoden optiokauteen (koko sopimuskausi 2 + 2 vuotta).,

Ilmoitusnumero 2024-014992
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Putkijohdot, putkistot, putket, suojaputket ja vastaavat tuotteet (44160000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Lahti Aqua Oy
PL 247 15141 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Nousiaisten kunnan Falkinkosken saunarakennuksen kokonaisurakka

Suomi | Nousiaisten kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Nousiaisten Falkinkosken uimapaikan yhteydessä olevan 1991 rakennetun hirsirunkoisen saunarakennuksen purku perustuksineen ja uuden saunarakennuksen rakentaminen kaikkine siihen liittyvine töineen. Hankinnan kohteena on Nousiaisten Falkinkosken uimapaikan yhteydessä olevan 1991 rakennetun hirsirunkoisen saunarakennuksen purku perustuksineen ja uuden saunarakennuksen rakentaminen kaikkine siihen liittyvine töineen.

Ilmoitusnumero 2024-149917
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Nousiaisten kunta
Nummentie 5 21270 Nousiainen FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mobile manipulator

Suomi | TeeSe Botnia Oy Ab
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TeeSe Botnia requests tenders concerning a mobile manipulator robot on behalf of Vaasa University of Applied Sciences. TeeSe Botnia requests on behalf of Vaasa University of Applied Sciences for tenders concerning a mobile manipulator robot with the following characteristics: The robot should have built-in capacity (without separate programming required) to move autonomously. The robot should be equipped with comprehensive sensor technology and be able to use certain types of sensor information efficiently to e.g. guide its movements. The mobile robot's charging station must have the possibility of automatic charging, so that fully autonomous working is possible as well. The robot is supposed to use fast network connections (WiFi 2.4GHz, 5G) that guarantee a real-time data transfer. The user should be able to program own applications into the robot and supplement its features with additional functionalities. The robot should have built-in capabilities to perform certain advanced tasks based on high-level programming (hence simple commands to perform complicated activities). It should in addition to this be possible for the user to perform conventional programming to add further capabilities to the robot. A high load-carrying capacity for the mobile robot (over 90 kg) is required, which enables versatile equipment for different purposes.

Ilmoitusnumero 2024-149924
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Teollisuusrobotit (42997300)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot TeeSe Botnia Oy Ab
Sorakatu 2-4 65100 Vaasa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Seurakuntien Lukkari-julkaisujärjestelmä

Suomi | Kirkon keskusrahasto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Seurakuntien Lukkari-julkaisujärjestelmä Kirkon keskusrahasto pyytää tarjousta seurakuntien yhteisen Lukkari-julkaisujärjestelmän suunnittelusta ja toteutuksesta WordPress-alustalle sekä toteutetun ratkaisun tuki-, ylläpito-, operointi-, hosting- ja jatkokehittämispalveluista.

Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus on annettu tarjouspyynnön liitteessä 1, Hankinnan kohteen kuvaus.

Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi toimittaja. Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta tai palveluntuottajalle yksinoikeutta tuottaa palvelua.

Tavoitteena kilpailutusprosessissa on tarjota kaikille potentiaalisille toimijoille yhtäläiset mahdollisuudet osallistua kilpailutukseen hankintalain tasapuolisuuden, syrjimättömyyden, avoimuuden ja suhteellisuuden vaatimusten mukaisesti.

Tarjoajilla ei ole oikeutta saada korvausta tekemästään tarjouksesta tai muista asiakirjoista.,

Ilmoitusnumero 2024-015191
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kirkon keskusrahasto
Eteläranta 8 00130 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiön varainhoitopalvelujen hankinta

Suomi | Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö sr.
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiön varainhoitopalvelujen hankinta Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö pyytää tarjouksia varainhoitajien palveluista toistaiseksi voimassa olevana sopimuksena. Kyseessä on täyden valtakirjan varainhoitosopimus. Vaihtoehtoisten sijoitusten osalta voi olla kyseessä erillinen sopimus suhteessa osake- ja korkosijoituksiin. Palveluihin sisältyy myös hoitoon annetun salkun arvopapereiden säilytys. Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö on päättänyt kilpailuttaa yhteensä n. 50 miljoonan euron osake-, korko- ja vaihtoehtoisten sijoitusten varallisuudenhoidon siten, että tulevaisuudessa osake-, korko- ja vaihtoehtoisten sijoitusten varallisuutta hoitaa 2 varainhoitajaa. Kyseessä on tarjouskilpailu, jolla valitaan kaksi (2) yhteensä kahdesta hankintayksikölle palveluja tuottavasta varainhoitajista.

Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankinta-asiakirjat ovat saatavilla sähköisesti ilmaiseksi, rajoituksetta, suoraan ja kokonaan siitä päivästä alkaen, jona ilmoitus on julkaistu, osoitteessa:
https://www.esourcing2.fi/prod2/Account/LogOn

Tarjoajien tulee ensin rekisteröityä sähköiseen hankintajärjestelmään osoitteessa:
https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/sfr,

Ilmoitusnumero 2024-014634
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Salkunhoitopalvelut (66140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö sr.
Siltasaarenkatu 8-10 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulutustuotteiden verkkokauppa / Riveria

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen koulutustuotteiden verkkokaupasta Riverialle sopimuskaudelle 1.1.2025 - 31.12.2028 + mahdollisuus jatkaa toistaiseksi voimassa olevana. Mikäli Pohjois-Karjalan hankintatoimi irtisanoo sopimuksen viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä, sopimus päättyy 31.12.2028. Jos sopimusta ei irtisanota päättymään sopimuskauden päättyessä, sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Tavaroiden tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta. Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen koulutustuotteiden verkkokaupasta Riverialle sopimuskaudelle 1.1.2025 - 31.12.2028 + mahdollisuus jatkaa toistaiseksi voimassa olevana. Mikäli Pohjois-Karjalan hankintatoimi irtisanoo sopimuksen viimeistään kuusi (6) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä, sopimus päättyy 31.12.2028. Jos sopimusta ei irtisanota päättymään sopimuskauden päättyessä, sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla. Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen. Tavaroiden tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset mm. rakenteen, varusteiden, työ- ja paloturvallisuuden sekä sähköturvallisuuden osalta.

Ilmoitusnumero 2024-149943
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Internet- ja intranetohjelmatuotteet (48220000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ryhmäkasvien hankinta 2025 – Lohjan seurakunta

Suomi | Lohjan seurakunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Lohjan seurakunta pyytää tarjousta ryhmäkasveista hoitokaudelle 2025 sekä option vuosille 2026 - 2028. Hankittavia kasveja tullaan käyttämään hautausmaiden hoitohaudoilla, sankarihautausmailla ja kukkaryhmissä. Hankittavien kasvien kokonaismäärä on 22 165 kappaletta. Kasvilajit/-lajikkeet, ruukkukoot ja kehitysasteet on lueteltu tarjoushintalomakkeessa. Lohjan seurakunta pyytää tarjousta hoitohaudoille ja sankarihautausmaille hankittavista ryhmäkasveista hoitokaudelle 2025 sekä optiona vuodelle 2026-2028. Hankintapäätös tehdään hinnan perusteella. Hankintapäätöksen tekee Lohjan seurakunnan kirkkoneuvosto 5.11.2024. Hankittavia kasveja tullaan käyttämään hautausmaiden hoitohaudoilla, sankarihautausmailla ja kukkaryhmissä. Hankittavien kasvien kokonaismäärä on 22 165 kappaletta. Kasvilajit ja -lajikkeet, ruukkukoot ja kehitysasteet on lueteltu tarjoushintalomakkeessa. Tuottaja sitoutuu toimittamaan erikseen sovittavan aikataulun mukaisesti istutuserät seuraaville hautausmaille: Pyhän Laurin kirkkomaa, Sibeliuksenkatu, 08100 Lohja Metsolan hautausmaa, Myyryntie, 08150 Lohja Virkkalan hautausmaa, Virkkalantie 1, 08700 Lohja Sammatin hautausmaa, Pappilantie 1, 09220 Sammatti Karjalohjan hautausmaa, Keskustie 30, 09120 Karjalohja Nummen hautausmaa, Rauhanpolku 8, 09810 Nummi Pusulan hautausmaa, Marttilantie 1, 03850 Pusula Sankarihautausmaiden orvokit toimitetaan toukokuun alussa ja muut ryhmäkasvit kesäkuussa, kolmessa erässä sopimuksen mukaan. Toimituksesta sovitaan Metsolan hautausmaan hautaustoimen työnjohtajan tai hänen sijaisensa kanssa. Toimitettavien ryhmäkasvien tulee täyttää Kauppapuutarhaliitto ry:n ryhmäkasvien laatuvaatimukset, sekä ne kasvilajikohtaiset Kauppapuutarhaliiton ohjeet jotka ovat voimassa toimitusvuonna. https://kauppapuutarhaliitto.fi/jasenille/neuvonta/kasvihuonetuotteiden-laatu/kukkien-laatuvaatimukset/ryhmakasvien-laatuvaatimukset/ https://kauppapuutarhaliitto.fi/wp-content/uploads/2018/12/Ryhm%C3%A4kasvien-laatuvaatimukset.pdf Tilaajalla on oikeus laadunvalvontaan kasvien kasvatuksen kaikissa vaiheissa.

Ilmoitusnumero 2024-149922
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elävät kasvit, sipulit, juuret, pistokkaat ja vesat (03121100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Lohjan seurakunta
Laurinkatu 40 08100 Lohja FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ulkoalueiden talvikunnossapito

Suomi | Etelä-Karjalan koulutuskuntayhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Saimaan ammattiopisto Sampon kiinteistöjen ulkoalueiden talvikunnossapitopalvelut.

Hankinta on jaettu osiin seuraavasti:
1. Imatra
2. Lappeenranta

Tarjoaja voi tehdä tarjouksen yhdestä tai molemmista osa-alueesta. Kullekin osa-alueelle valitaan yksi sopimustoimittaja.
Sopimuskausi alkaa 1.1.2025 ja päättyy 31.12.2026. Sopimusta voidaan jatkaa kahdella yhden vuoden mittaisella optiokaudella (1+1).

Tarjouksen antamisen edellytyksenä on tutustuminen kohteeseen yhteisessä tilaisuudessa tai muuna sovittuna aikana. Näyttöpäivät on mainittu kohdassa 'Muut ehdot'.

Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016)., Imatra, Koulukatu 5 Ulkoalueiden talvikunnossapito Saimaan ammattiopisto Sampon osoitteessa Koulukatu 5, Imatra tarjouspyynnön ja liiteasiakirjojen mukaisesti.
- Liite 1 ulkoalueiden talvikunnossapidon palvelukuvaus
- Liite 2 Koulukatu 5 kartta, Lappeenranta Ulkoalueiden talvikunnossapito Saimaan ammattiopisto Sampon osoitteissa tarjouspyynnön ja liiteasiakirjojen mukaisesti:
- Liite 1 ulkoalueiden talvikunnossapidon palvelukuvaus
- Liite 3 Pohjolankatu 10 kartta
- Liite 4 Pohjolankatu 12 kartta
- Liite 5 Juvakan kenttä, P-alue kartta
- Liite 6 Armilankatu 40 kartta
- Liite 7 Pohjolankatu/Armilankatu P-alue kartta,

Ilmoitusnumero 2024-015188
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lumenaurauspalvelut (90620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Etelä-Karjalan koulutuskuntayhtymä
Armilankatu 40 53100 Lappeenranta FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Aittokosken alapuolisten siltojen (2kpl) rakentamissuunnittelu

Suomi | Suomussalmen kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 tuntia kuluttua | 25.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä. Suomussalmen kunta pyytää tarjoustanne kahden sillan rakentamissuunnittelusta sisältäen pohjatutkimusten teon. Toimeksianto sisältää myös nykyisten siltojen purkusuunnittelun. Tarkempi kuvaus toimeksiannon sisällöstä Tehtävänmäärittelyssä.

Ilmoitusnumero 2024-149956
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1D8
Osoitetiedot Suomussalmen kunta
Kauppakatu 20 89600 Suomussalmi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Valaisinvaihto 2024 – 2025, Heinolan kaupunki

Suomi | Heinolan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakassa toteutetaan Heinolan kaupungin katuvalaistuksen valaisinvaihdot (LED-valaisimiksi) tarjouspyynnön liiteaineistossa esitetyn mukaisesti ja esitetyille alueille. Urakkatyö käsittää valaistusverkon työt Heinolan kaupungin alueella. Urakkaan sisältyvät rakennuttajan hankkimissa rakennussuunnitelma-asiakirjoissa ja urakkaohjelmassa edellytetyssä laajuudessa urakan sisältämät rakennustyöt ja materiaalihankinnat kaikkien urakka-asiakirjojen mukaisesti siten, että työn lopputulos, rakenteet, niiden osat ja käytetyt rakennusaineet täyttävät hyväksytysti asetetut vaatimukset. Urakoitsijan tulee tarvittaessa selvittää riittävässä laajuudessa rakennusalueella käytössä olevat kaapelit, niiden sijainti (kaapelinäytöt) ja varottavat laitteet ja tehtävä tarvittavat selvitykset ja suojaukset ennen töiden aloitusta. Tarvittavat toimintaohjeet kysytään johtoverkon haltijalta. Kohteessa ei ole ELY-keskuksen tiealueita.

Ilmoitusnumero 2024-149942
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Heinolan kaupunki
Rauhankatu 3 18100 Heinola FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Manuaalisorvit kone- ja metallialan opetuskäyttöön

Suomi | Satakunnan koulutuskuntayhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 27.10.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankitaan kolme manuaalisorvia kone- ja metallialan opetuskäyttöön Kankaanpäähän (1kpl) ja Kokemäelle (2 kpl). Hankitaan kolme manuaalisorvia kone- ja metallialan opetuskäyttöön Kankaanpäähän (1kpl) ja Kokemäelle (2 kpl). Tarjouksessa tulee olla liitteenä tarkka tekninen erittely tarjottavasta sorvista.

Ilmoitusnumero 2024-149923
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sorvit (42621000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan koulutuskuntayhtymä
Suoratie 1 32800 Kokemäki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Valtion ulkomaan virkamatkojen matkahätä- ja matkustusturvallisuuspalveluiden hankinta

Suomi | Valtiokonttori
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Valtion ulkomaan virkamatkojen matkahätä- ja matkustusturvallisuuspalveluiden hankinta PUITEJÄRJESTELYN KOHDE

Puitejärjestelyn kohteena on matkahätä- ja matkustusturvallisuuspalveluiden hankinta tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Matkahätäpalvelun tarkoituksena on tarjota ympärivuorokautista tuki- ja neuvontapalvelua tarjouspyynnössä tarkemmin määritellyille palvelun käyttäjäryhmille. Matkahätäpalvelu tarjoaa sairaanhoitoa koskevaa neuvontaa ja sen kautta ohjataan valtion matkavahinkoturvan piiriin kuuluva henkilö tarvitsemaansa hoitoon mahdollisimman nopeasti. Yli kolme kuukautta ulkomailla oleskeleville sekä heidän mukanaan seuraaville perheenjäsenilleen palveluntuottaja järjestää tarvittaessa myös terveydenhoitopalvelut tarkoituksenmukaisella tavalla. Palveluun sisältyy muun ohella hoitolaitoshaun sisältävä mobiilisovellus matkustajille.

Matkustusturvallisuuspalveluiden tarkoituksena on tiedon tarjoaminen asiakkaalle ja matkustajalle matkustukseen liittyvien riskien ennakoimiseksi ja vähentämiseksi. Palvelun tarkoituksena on myös, että sen kautta matkustajaa avustetaan kaikissa matkustuksen uhka- ja kriisitilanteissa. Lisäksi palvelun avulla asiakkaalla on mahdollista seurata matkustajatietoja matkakohteittain sekä saada neuvontaa ja apua poikkeustilanteissa. Palveluun sisältyy muun ohella mobiilisovellus ja palveluportaali.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 ''Hankinnan kohteen kuvaus'' ja liitteessä 1.1 Vähimmäisvaatimukset.

LISÄTIEDOT HANKINNAN TOTEUTUKSESTA

Hankinta on päätetty toteuttaa yhtenä puitejärjestelynä. Valtiokonttori (VK) toimii tässä hankinnassa puitesopimuksen sopimusosapuolena ja edustamiensa asiakkaiden yhteistyön koordinoijana. Valtiokonttorin edustamat asiakkaat liittyvät Valtiokonttorin puitesopimukseen erillisellä liityntäsopimuksella matkustusturvallisuuspalveluiden osalta (VK:n ja käyttäjäorganisaation välinen sopimus).

Matkahätäpalvelut hankitaan Valtiokonttorin toimesta puitesopimuksen mukaisesti.

Valtiokonttori ei tule itse käyttämään puitejärjestelyn mukaisia matkustusturvallisuuspalveluita, vaan tarjouspyynnön liitteessä B mainitut Valtiokonttorin asiakkaat tulevat tekemään matkustusturvallisuuspalveluista puitesopimuksen mukaisen hankintasopimuksen, jossa sovitaan asiakaskohtaiset yksityiskohdat (ks. puitesopimuksen kappale 6.3).

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja kolme (3) kuukautta. Hankintayksiköllä on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa enintään kahdella (2) enintään yhden (1) vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä A olevan puitesopimuksen luku 6.

Matkustusturvallisuuspalveluiden osalta asiakkaiden hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään puitesopimuksen päättymiseen saakka. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä A olevan puitesopimuksen kohta 6.4.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Arvio matkahätäpalvelun kautta käsiteltävien tapausten lukumäärästä sopimuskaudella (sisältäen optiokauden) on 1 900 - 2 200 eri tapausta.

Arvio matkustusturvallisuuspalveluiden piiriin kuuluvista palvelun käyttäjistä vuositasolla on 3 100 - 3 565 sopimuskaudella (sisältäen optiokauden). Matkaturvallisuuspalvelut koskevat tarjouspyynnön liitteellä B listattujen puitesopimukseen liittyneiden Asiakkaiden matkustajia. Tarjouspyynnön liitteellä 1 ''Hankinnan kohteen kuvaus'' on annettu arviot Asiakkaiden vuosittaisista matkustajamääristä ja lisätietoja pääsiallisista matkakohteista.

Ennakoidut arviot ovat sitoumuksettomia arvioita.

Valtion talousarvio, yleinen turvallisuustilanne ja Suomen Nato-jäsenyys sekä mahdolliset pandemiat tai epidemiat aiheuttavat epävarmuutta hankinnan laajuuden arvioinnille.,

Ilmoitusnumero 2024-015184
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Terveyspalvelut (85100000), Erilaiset terveyspalvelut (85140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Valtiokonttori
00054 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pääsky -lehden painaminen, jakelu ja ilmoitusmyynti 2025-2026

Suomi | Rovaniemen seurakunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rovaniemen seurakunta pyytää tarjouksia Pääsky-lehden painamisesta, jakelusta ja ilmoitusmyynnistä, kustakin erikseen. Tarjoaja voi tehdä tarjouksen joko pelkästään ilmoitusmyynnistä, painamisesta ja jakelusta tai useammasta osa-alueesta. Osa-alueet käsitellään tarjousten vertailussa erikseen. Hankinnan kohteena on Rovaniemen seurakunnan julkaisema seurakuntalehti. Lehdellä on oma toimitus Rovaniemellä. Toimittajat ja valokuvaajat ovat Rovaniemen seurakunnan työntekijöitä. Journalistinen päätösvalta on julkaisijalla. Painaminen Rovaniemen seurakunnan julkaisema seurakuntalehti Pääsky ilmestyy vuosittain 6-7 kertaa. Lehden ilmestymispäivä on tällä hetkellä keskiviikko. Lehden sivumäärä on n. 24 sivua. Kunkin numeron sivumäärän päättää Rovaniemen seurakunnan viestintäpäällikkö yhdessä päätoimittajan kanssa. Mahdollisista liitteistä ja lisäliitteistä sovitaan erikseen palvelun tarjoajien kanssa. Pyydämme tarjouksia kuuden vuotuisen numeron mukaan siten, että lehti ilmestyy kevätkaudella kolme kertaa ja syyskaudella kolme kertaa. Lehden ilmestymis- ja jakelupäivä on ensisijaisesti keskiviikko. Pyydämme hinnoittelemaan tarjouksen eri sivumäärien mukaan eli hinta 20-, 24- ja 28-sivuisesta lehdestä. Keskimäärin lehti tulee olemaan 24-sivuinen. Pyydämme laskemaan tarjouspyynnön kuuden vuotuisen numeron mukaan, vaikka pieniä muutoksia tähän voi erikseen sovittaessa tulla. Lehden painos on 28.000 kappaletta. Ensimmäinen lehti ilmestyy viikolla 5 vuonna 2025. Jakelu Pääskyä jaetaan Rovaniemen seurakunnan alueella osoitteettomana jakeluna jokaiseen talouteen. Lehteä voi myös tilata. Lisäksi noin 360 lehteä jaetaan nippuina julkaisijan antamiin osoitteisiin.Tällä hetkellä nippujakelupisteitä on 5: Lapin yliopisto (Yliopistonkatu 8), Sampokeskus (Maakuntakatu 29-31), Prisma (Teollisuustie 2), Kauppakeskus Rinteenkulma (Koskikatu 25) ja Citymarket (Pulkamontie 1).Jakelun jälkeen jäljelle jääneet lehdet toimitetaan osoitteeseen: Rauhankatu 70 A. 3.4Tekniset tiedot Ilmoitusmyynti Kaupallisten ilmoitusten myynti ja laskutus Rovaniemen seurakunnan julkaisemaan Pääsky-seurakuntalehteen. Ilmoitushankkija myy lehden nimiin ilmoitus- ja mainostilaa. Ilmoituksilla ja mainoksilla tarkoitetaan tässä yhteydessä kaupallisin perustein myytyjä ilmoituksia, ei julkaisijaseurakunnan omaa ilmoittelua. Lehti noudattaa Julkisen sanan neuvoston hyväksymiä Journalistin ohjeita, mikä tarkoittaa, että lehti ei harjoita tekstimainontaa, vaan ilmoitukset erotetaan toimituksellisesta aineistosta selkeästi. Ilmoitukset eivät saa olla ristiriidassa lehden linjan kanssa. Linjan määrittelee julkaisija. Päätoimittajalla on oikeus poistaa sisältöön sopimattomat ilmoitukset.1. Lehden tekniset tiedot Lehti on kooltaan leikattu tabloid, 260 x 370 mm. Paperilaatu on vähintään 52 grammaa ISO 72.Lehti ilmestyy sopimuskaudella pääsääntöisesti 6 kertaa vuodessa. Painos on noin 28 000 kappaletta.Lehti jaetaan Rovaniemen kaikkiin niihin kotitalouksiin, joissa ei ole ilmaisjakelu- ja mainoskieltoa.Lehdessä on kaupallisia ilmoituksia erikseen sovituilla paikoilla mediakortin mukaan. Ilmoitusaineisto toimitetaan lehden taittajalle tavallisesti valmiina pdf:nä. Ilmoitus voidaan jättää pyynnöstä myös Pääsky-seurakuntalehden tuotannosta vastaavan ilmoitusvalmistajan valmistettavaksi. Ilmoitusmyyjällä on oikeus myydä lehteen sen henkeen soveltuvia kaupallisia ilmoituksia enintään seuraavasti:3 sivua/ 20-sivuinen4 sivua/ 24-sivuinen lehti5 sivua/ 30-sivuinen.Tätä suurempien ilmoitusmäärien julkaisemisesta sovitaan erikseen.

Ilmoitusnumero 2024-149947
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikakauslehdet (22213000), Painatus ja siihen liittyvät palvelut (79800000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Rovaniemen seurakunta
Rauhankatu 70 96100 Rovaniemi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma