Ylöjärven kaupungin katu- ja aluevalaistukseen liittyvät sähkötekniset työt

Suomi | Ylöjärven kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ylöjärven kaupungin katu- ja aluevalaistukseen liittyvät sähkötekniset työt Hankinnan kohteena on Ylöjärven kaupungin katuvalaistuksen uudisrakentamiseen, peruskorjaukseen, huoltoon ja ylläpitoon sekä Yleisten alueiden eri toimintoihin liittyvät sähkötekniset työt tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisessa laajuudessa. Työt tehdään pääsääntöisesti normaalityöajalla (klo 7-16).

Tilaajan valaistusverkon laajuus on tällä hetkellä noin 6 200 valaisinpistettä ja valaistuskeskusalueita 78 kappaletta. Tarjouspyynnön mukana toimitettavan linkin kautta Tarjoaja voi tutustua tarkemmin Tilaajan valaisinpisteisiin.

Varsinainen sopimuskausi on 24 kuukautta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen optiona on, että Sopimus voidaan muuttaa toistaiseksi voimassa olevaksi. Sopimuskauden arvioitu aloitusajankohta on 1.1.2025.,

Ilmoitusnumero 2024-015207
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valaistus- ja merkinantojärjestelmien asennustyöt (45316000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Ylöjärven kaupunki
33470 Ylöjärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kumpulan koulukasvitarhan palveluhankinta, kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala

Suomi | Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala, Helsingin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kumpulan koulukasvitarhan palveluhankinta, kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala Helsingin kaupunki, kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala pyytää tällä tarjouspyynnöllä liitteineen tarjousta Kumpulan koulukasvitarhatoiminnan tuottamisesta, siten että palveluntuottaja vastaa ympäristökasvatustehtävän täyttävän toiminnan järjestämisestä koulukasvitarhalle ja vastaa koulukasvitarhan alueen ylläpidosta.

Palvelun yksityiskohtainen kuvaus on liitteessä 1 Palvelukuvaus.

Koulukasvitarhan toimintakausi on pääsääntöisesti vuosittain toukokuun puolivälistä syyskuun loppuun ja alueen tulee olla toimintakauden aikana avoinna ja toiminnassa koko toimintakauden ajan vähintään viitenä päivänä viikossa.

Tarjouskilpailu toteutetaan EU - kynnysarvon ylittävänä palveluhankintana hankintalain liitteen E kohtien 1–4 mukaisten sote ja muut erityiset palvelut palveluhankintojen hankintailmoituksena. Tarjouskilpailu on käänteinen, jossa tilaaja määrittelee kustannukset ja tarjoajien välinen kilpailu käydään yksinomaan laatuun liittyvillä perusteilla.

Tilaaja maksaa palveluntuottajalle 122 000 euroa per toimintakausi korvausta sopimuksen mukaisten palveluiden tuottamisesta. Tämän lisäksi huomioimme kokonaisarvossa mahdolliset indeksitarkastukset.

Suunniteltu sopimuskausi on 1.1.2025 - 31.12.2026. Sopimuksen sisältyy yksi (1) kahden (2) vuoden optiokausi.,

Ilmoitusnumero 2024-015163
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puutarhanhoitopalvelut (77300000), Ympäristökoulutuspalvelut (80540000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala, Helsingin kaupunki
PL 51400 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – ENMG-laitteiston hankinta Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle

Suomi | Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ, JOLLA POHJOIS-KARJALAN HYVINVOINTIALUE PYYTÄÄ KOMMENTTEJA VALMISTEILLA OLEVAAN HANKINTAAN. Tällä tietopyynnöllä pyydetään tarjoajien kommentteja suunnitteilla olevan hankinnan valmisteluun. Kommentteja toivotaan tarjouspyyntöön, vähimmäisvaatimuksiin, laadullisiin tekijöihin ja sopimusluonnokseen. Lisäksi tarjoajilla on mahdollista jättää avoimia kommentteja liittyen suunnitteilla olevaan hankintaan. Pohjois-Karjalan hyvinvointialue - Siun sote valmistelee ENMG-laitteiston hankintaa kliinisen fysiologian ja neurofysiologian yksikköön. Tarkempi hankinnan kuvaus tarjouspyyntöluonnos liitteessä. TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ, JOLLA POHJOIS-KARJALAN HYVINVOINTIALUE PYYTÄÄ KOMMENTTEJA VALMISTEILLA OLEVAAN HANKINTAAN. Tällä tietopyynnöllä pyydetään tarjoajien kommentteja suunnitteilla olevan hankinnan valmisteluun. Kommentteja toivotaan tarjouspyyntöön, vähimmäisvaatimuksiin, laadullisiin tekijöihin ja sopimusluonnokseen. Lisäksi tarjoajilla on mahdollista jättää avoimia kommentteja liittyen suunnitteilla olevaan hankintaan. Pohjois-Karjalan hyvinvointialue - Siun sote valmistelee ENMG-laitteiston hankintaa kliinisen fysiologian ja neurofysiologian yksikköön. Tarkempi hankinnan kuvaus tarjouspyyntöluonnos liitteessä.

Ilmoitusnumero 2024-149951
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rekisteröintijärjestelmät ja diagnostiikkalaitteet (33120000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hyvinvointialue
Torikatu 18 A, 4. krs 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Bröd

Suomi | Nykarleby Stad
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 1.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Nykarleby Stad upphandlar bröd till sina skolor och daghem. Nykarleby stad upphandlar bröd till sina skolor och daghem. Brödet ska levereras färskt enligt behov till 6 olika enheter.

Ilmoitusnumero 2024-149934
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Nykarleby Stad
Topeliusesplanaden 7 66900 Nykarleby FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kuulokojeiden sovituspalvelu

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kuulokojeiden sovituspalvelu Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa kuulokojeiden sovituspalvelun Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle.
Kanta-Hämeen keskussairaalan Kuulokeskus vastaa kuulokojeiden sovituspalvelun järjestämisestä Kanta-Hämeen hyvinvointialueella.

Hankinta ei sisällä asiakkaille sovitettavia kuulokojeita vaan niiden sovittamiseen liittyvän työn. Sovitettavat kojeet luovutetaan Palveluntuottajalle Tilaajan toimesta.,

Ilmoitusnumero 2024-015206
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
PL 39 13200 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkkeiden erillishankinnat Itä-Suomen yhteistyöalueelle

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kilpailutus on yhteishankinta Itä-Suomen yhteistyöalueelle (Pohjois-Savon hyvinvointialue, Etelä-Savon hyvinvointialue, Pohjois-Karjalan hyvinvointialue, Keski-Suomen hyvinvointialue). Hankinnan kohteena ovat lääkevalmisteet ja niihin rinnastettavat valmisteet. Tämä hankinta on täydentävä lääkehankinta Itä-Suomen yhteistyöalueelle.

Tarjoaja voi jättää tarjouksen valmiste tai valmisteryhmittäin, hankinta on jaettu osiin. Hankinnan kohteet ja osat on KILPOssa. Tarjoajan ei tarvitse jättää tarjousta kaikista hankinnan kohteista vaan Tarjoaja voi tarjota yhtä tai useampaa hankinnan kohdetta. Tarjous jätetään tällä tarjouspyynnöllä tarjouspalvelussa, sekä KILPOon syötetyillä tiedoilla. Tarjouspalveluun on asetettu tarjoajaa koskevat ehdot ja yleiset vaatimukset hankinnan kohteista, ja KILPOssa tarjotaan valmiste, hinta, ja syötetään tarjottavan kohteen tietoja.

Hankinnan kohteena oleville valmisteille tehdään määräaikaiset sopimukset. Sopimuskausien pituuden ATC ryhmittäin on kuvattu tässä, ja sopimusluonnoksella. Alla on myös kuvattu mitä kyseisestä ATC ryhmistä sisällytetään kilpailutukseen.

Alla mainituilla ryhmillä varsinainen sopimuskausi kolme (3) vuotta, ajalle 1.4.2025-31.3.2028 ja sen lisäksi yksi (1) optiovuosi ajalle: 1.4.2028-31.3.2029

N01AB HALOGENOIDUT HIILIVEDYT (Inhalaatioanesteetit)
Kilpailutetaan koko ryhmä (sisältäen sevofluraanin ja desfluraanin)

V07AY LUUSEMENTIT (Muut ei-terapeuttiset apuvalmisteet)
Kyseessä on lonkan, polven ja olkapään tekonivelleikkauksissa sekä traumapotilaan leikkauksissa käytettävien antibioottia sisältävien luusementtien kilpailutus. Kilpailutus ei koske selkätoimenpiteissä käytettäviä luusementtejä.
(Tässä osiossa Keski-Suomen hyvinvointialue ei ole mukana hankinnassa)

Å01 Sytostaatilla ladattavat embolisaatiomikropartikkelit kemoembolisaatiohoidossa
(Tässä osiossa Keski-Suomen hyvinvointialue ei ole mukana hankinnassa)

Alla mainituilla ryhmillä varsinainen sopimuskausi yksi (1) vuosi, ajalle: 1.4.2025-31.3.2026 ja sen lisäksi yksi (1) optiovuosi, ajalle: 1.4.2026-31.3.2027

B01AB04 Daltepariini, HEPARIINIRYHMÄ (Pienimolekyylinen hepariini)

B01AB05 Enoksapariini, HEPARIINIRYHMÄ (Pienimolekyylinen hepariini)

B01AB10 Tintsapariini, HEPARIINIRYHMÄ (Pienimolekyylinen hepariini)

B01AD02 Alteplaasi, Muut saman ATC-ryhmän valmisteet

B01AD11 Tenekteplaasi, Muut saman ATC-ryhmän valmisteet

J06BC03 Betslotoksumabi, ANTIBAKTEERISET MONOKLONAALISET VASTA-AINEET

L01F MONOKLONAALISET VASTA-AINEET ja VASTA-AINEKONJUGOIDUT LÄÄKKEET
Kilpailutetaan koko ryhmä, paitsi poissulkien kilpailutuksesta: L01FY02 Nivolumabi ja relatlimabi

L04AA SELEKTIIVISET IMMUNOSUPPRESSANTIT (HUOM! ATC-koodit ovat muuttuneet)
Kilpailutetaan koko ryhmä, paitsi poissulkien kilpailutuksesta: L04AA03- L04AA19 ryhmät

Selvyyden vuoksi todetaan, että kilpailutuksessa EI ole mukana:
L04AA03 (ATC-koodi säilyy samana), Antilymfosyytti-immunoglobuliini inf.kons, 50 mg/1 ml
L04AA04 (ATC-koodi säilyy samana), Antitymosyytti-immunoglobuliini inf.ka/liu, 5 mg/1 ml
L04AA06 (ATC-koodi säilyy samana), Mykofenolihappo
L04AA10 ==> L04AH01, Sirolimuusi
L04AA13 ==> L04AK01, Leflunomidi
L04AA18 ==> L04AH02, Everolimuusi

Selvyyden vuoksi todetaan, että kilpailutuksessa on mukana:
L04AA23 ==> L04AG03, Natalitsumabi L04AA24 (ATC-koodi säilyy samana), Abatasepti
L04AA25 ==> L04AJ01, Ekulitsumabi L04AA26 ==> L04AG04, Belimumabi L04AA27 ==> L04AE01, Fingolimodi L04AA29 ==> L04AF01, Tofasitinibi L04AA31 ==> L04AK02, Teriflunomidi L04AA32 (ATC-koodi säilyy samana) Apremilasti
L04AA33 ==> L04AG05, Vedolitsumabi L04AA34 ==> L04AG06, Alemtutsumabi L04AA36 ==> L04AG08, Okrelitsumabi L04AA37 ==> L04AF02, Barisitinibi L04AA40 (ATC-koodi säilyy samana), Kladribiini
L04AA41 (ATC-koodi säilyy samana), Imlifidaasi
L04AA42 ==> L04AE03, Siponimodi L04AA43 ==> L04AJ02 Ravulitsumabi L04AA44 ==> L04AF03, Upadasitinibi L04AA45 ==> L04AF04, Filgotinibi L04AA50 ==> L04AE04, Ponesimodi L04AA51 ==> L04AG11, Anifrolumabi L04AA52 ==> L04AG12, Ofatumumabi L04AA54 ==> L04AJ03, Pegsetakoplaani L04AA55 ==> L04AJ04, Sutimlimabi L04AA56 ==> L04AF07, Deukravasitinibi L04AA59 ==> L04AJ05, Avakopaani L04AB TUUMORINEKROOSITEKIJÄ ALFAN ESTÄJÄT
Kilpailutetaan koko ryhmä

L04AC INTERLEUKIININ ESTÄJÄT
Kilpailutetaan koko ryhmä

M03AC11 Sisatrakuuri, MUUT KVATERNAARISET AMMONIUMYHDISTEET

M03CA01 Dantroleeni, Muut saman ATC-ryhmän valmisteet

N01BB58 Artikaiini, yhdistelmävalmisteet, AMIDIT

N03AX24 Kannabidioli, Muut saman ATC-ryhmän valmisteet

R03AL02 Salbutamoli ja ipratropiumbromidi, ADRENERGISTEN LÄÄKEAINEIDEN JA ANTIKOLINERGIEN YHD.VALM.SIS.KOLM.YHD. KORTIKOSTEROIDIEN KANSSA

S01J DIAGNOSTISET AINEET
Kilpailutetaan koko ryhmä

S01K KIRURGISET APUAINEET
Kilpailutetaan koko ryhmä

S01LA06 Brolusitsumabi, UUDISSUONITTUMISEN ESTOON KÄYTETTÄVÄT LÄÄKKEET

V03AB35 Sugammadeksi

V04CL ALLERGIATESTIT
Kilpailutetaan koko ryhmä
(Tässä osiossa Keski-Suomen hyvinvointialue ei ole mukana hankinnassa)
, Lääkkeiden erillishankinnat Itä-Suomen yhteistyöalueelle, sopimuskausi 3+1 Kts. tarjouspyynnön kohta Hankinnan kuvaus., Lääkkeiden erillishankinnat Itä-Suomen yhteistyöalueelle, sopimuskausi 1+1 Kts. tarjouspyynnön kohta Hankinnan kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2024-015161
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Farmaseuttiset tuotteet (33600000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193 FI1D1 FI1D2 FI1D3
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkökäyttöinen vastapainotrukki

Suomi | Tampereen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on kaksi uutta sähkökäyttöistä vastapainotrukkia Tampereen kaupungin liikunnan- ja nuorison palveluryhmälle. Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Tampereen kaupungin liikunnan- ja nuorison palveluryhmän toimeksiannosta kaksi (2) uutta sisä- ja ulkokäyttöön tarkoitettua sähkökäyttöistä vastapainotrukkia. Kyseessä on kertahankinta. Trukit toimitetaan ja laskutetaan vuoden 2024 loppuun mennessä.

Ilmoitusnumero 2024-149950
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Nosto- ja käsittelylaitteet (42410000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen kaupunki
Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Sähköinen opintotoimistopalvelu

Suomi | AEL-Amiedu Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen, jonka avulla kartoitetaan markkinoita ja valmistellaan tulevaa hankintaa. Hankintayksikkö voi käyttää markkinavuoropuhelun vastauksia tulevan hankinnan suunnittelussa. Osallistujia ei pyydetä toimittamaan tarjouksia, eikä markkinavuoropuhelua koskevan tietopyynnön julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelu ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintamenettelyä. AEL-Amiedu Oy, Taitotalo (myöhemmin ”hankintayksikkö”) on hankkimassa sähköistä opintotoimistopalvelua ja pyytää hankinnasta kiinnostuneita tarjoajaehdokkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun tässä ilmoituksessa kuvatulla tavalla. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on saada lisätietoa hankittavasta palvelusta ja selvittää palvelun kilpailuttamiseen liittyviä kysymyksiä. Tavoitteena on myös saada kommentteja hankittavalle palvelulle asetettavista teknisistä ja sisällöllisistä vähimmäisvaatimuksista. Hankintayksikkö on tutustunut ennakkoon myös muiden koulutuksenjärjestäjien sähköisiin opintotoimistopalveluihin ja niiden käyttöönottoon. Ennakkokartoituksen perusteella markkinavuoropuhelussa esiteltävälle järjestelmälle asetettavat ehdottomat vähimmäisvaatimukset ovat: - Integroitavissa hankintayksikön käytössä oleviin opiskelijahallintojärjestelmään, Campus Pro, Sopro Online - Todistusten massa-allekirjoitus - Hyväksytty QES-tason sähköinen allekirjoitus (kvalifioitu varmennetta käyttävä sähköinen allekirjoitus - eIDAS-asetus) - Opiskelijan mahdollisuus saada opintoihin liittyviä todistuksia ja otteita itsepalveluna - Opiskelijan ja opintotoimiston henkilökunnan kirjautuminen SSO Entra-ID:n avulla - Henkilökunnan käyttöoikeudet kyetään rajaamaan vain tarpeellisiin dokumentteihin - WCAG-saavutettavuusvaatimukset täyttävä ja suomenkielinen SaaS-palvelu - Todistusten automaattinen sähköinen arkistointi (hankintayksiköllä on käytössä Canon Therefore) - Mahdollisuus näköisallekirjoitukseen - Mahdollisuus ottaa käyttöön erilaisia viranomaisten vaatimia lomakkeita ja todistuksia - Kolmannella osapuolella on mahdollisuus todentaa asiakirjan oikeellisuus järjestelmässä - Todistusten hallinnointi opintotoimistossa, ml. todistusten lähetys, uudelleenlähetys - Saumaton prosessi, jotta suoritukset siirtyvät OPH Koski-järjestelmään - Pitää tukea PDF/A pitkäaikaissäilytykseen ja arkistointiin tarkoitettu ISO-standardisoitu tiedostomuotoa - Järjestelmän tulee olla käytössä jo muissa toisen asteen oppilaitoksissa. Markkinavuoropuhelu toteutetaan marraskuun 2024 aikana. Aikataulu on arvio, eikä sido hankintayksikköä. Markkinavuoropuhelu järjestetään kahdenkeskisin keskusteluin hankinnasta kiinnostuneiden tarjoajaehdokkaiden kanssa, joiden järjestelmäratkaisu täyttää yllä olevat vähimmäisvaatimukset. Markkinavuoropuhelutilaisuudet järjestetään Teams-palvelun kautta noin tunnin mittaisina tilaisuuksina. Ilmoittautuneille toimitetaan osallistumislinkki tilaisuuteen erikseen. Markkinavuoropuheluihin osallistumisesta ei makseta korvausta eikä tilaisuuteen osallistuminen sido kumpaakaan osapuolta tulevassa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen, jonka avulla kartoitetaan markkinoita ja valmistellaan tulevaa hankintaa. Hankintayksikkö voi käyttää markkinavuoropuhelun vastauksia tulevan hankinnan suunnittelussa. Osallistujia ei pyydetä toimittamaan tarjouksia, eikä markkinavuoropuhelua koskevan tietopyynnön julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Markkinavuoropuhelu ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintamenettelyä. AEL-Amiedu Oy, Taitotalo (myöhemmin ”hankintayksikkö”) on hankkimassa sähköistä opintotoimistopalvelua ja pyytää hankinnasta kiinnostuneita tarjoajaehdokkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun tässä ilmoituksessa kuvatulla tavalla. Markkinavuoropuhelun tavoitteena on saada lisätietoa hankittavasta palvelusta ja selvittää palvelun kilpailuttamiseen liittyviä kysymyksiä. Tavoitteena on myös saada kommentteja hankittavalle palvelulle asetettavista teknisistä ja sisällöllisistä vähimmäisvaatimuksista. Hankintayksikkö on tutustunut ennakkoon myös muiden koulutuksenjärjestäjien sähköisiin opintotoimistopalveluihin ja niiden käyttöönottoon. Ennakkokartoituksen perusteella markkinavuoropuhelussa esiteltävälle järjestelmälle asetettavat ehdottomat vähimmäisvaatimukset ovat: - Integroitavissa hankintayksikön käytössä oleviin opiskelijahallintojärjestelmään, Campus Pro, Sopro Online - Todistusten massa-allekirjoitus - Hyväksytty QES-tason sähköinen allekirjoitus (kvalifioitu varmennetta käyttävä sähköinen allekirjoitus - eIDAS-asetus) - Opiskelijan mahdollisuus saada opintoihin liittyviä todistuksia ja otteita itsepalveluna - Opiskelijan ja opintotoimiston henkilökunnan kirjautuminen SSO Entra-ID:n avulla - Henkilökunnan käyttöoikeudet kyetään rajaamaan vain tarpeellisiin dokumentteihin - WCAG-saavutettavuusvaatimukset täyttävä ja suomenkielinen SaaS-palvelu - Todistusten automaattinen sähköinen arkistointi (hankintayksiköllä on käytössä Canon Therefore) - Mahdollisuus näköisallekirjoitukseen - Mahdollisuus ottaa käyttöön erilaisia viranomaisten vaatimia lomakkeita ja todistuksia - Kolmannella osapuolella on mahdollisuus todentaa asiakirjan oikeellisuus järjestelmässä - Todistusten hallinnointi opintotoimistossa, ml. todistusten lähetys, uudelleenlähetys - Saumaton prosessi, jotta suoritukset siirtyvät OPH Koski-järjestelmään - Pitää tukea PDF/A pitkäaikaissäilytykseen ja arkistointiin tarkoitettu ISO-standardisoitu tiedostomuotoa - Järjestelmän tulee olla käytössä jo muissa toisen asteen oppilaitoksissa. Markkinavuoropuhelu toteutetaan marraskuun 2024 aikana. Aikataulu on arvio, eikä sido hankintayksikköä. Markkinavuoropuhelu järjestetään kahdenkeskisin keskusteluin hankinnasta kiinnostuneiden tarjoajaehdokkaiden kanssa, joiden järjestelmäratkaisu täyttää yllä olevat vähimmäisvaatimukset. Markkinavuoropuhelutilaisuudet järjestetään Teams-palvelun kautta noin tunnin mittaisina tilaisuuksina. Ilmoittautuneille toimitetaan osallistumislinkki tilaisuuteen erikseen. Markkinavuoropuheluihin osallistumisesta ei makseta korvausta eikä tilaisuuteen osallistuminen sido kumpaakaan osapuolta tulevassa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annettuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

Ilmoitusnumero 2024-149935
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot AEL-Amiedu Oy
Valimotie 8 00380 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Instrumenttien pesu-ja desinfektiokoneet

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Instrumenttien pesu-ja desinfektiokoneet Instrumenttien pesuun ja desinfiointiin tarkoitettu pesu- ja desinfiointikone joka on sähkökäyttöinen, läpiantoinen,
automaattinen varustettuna kuivauksella. Jos koneen käyttö vaatii lastauskärryn ja purkuradan tai -kärryn, lastaus- ja purkukärryn tulee olla sähkökäyttöinen ja korkeussäädettävä, hinta tulee lisätä kokonaishintaan. Pesutelineen voi palauttaa koneen kammion kautta purkupuolelta lastauspuolelle.
Hankinnan kohteen tulee olla käyttövalmis kokonaisuus.
Laitteita hankitaan yksi (1) - kolme (3) kappaletta määräaikaisen hankintasopimuksen aikana.,

Ilmoitusnumero 2024-015205
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sterilointi-, desinfektio- ja hygienialaitteet (33191000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotoutumiskoulutuksen hankinta Etelä-Hämeen työllisyysalueelle

Suomi | Riihimäen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kotoutumiskoulutuksen hankinta Etelä-Hämeen työllisyysalueelle Etelä-Hämeen työllisyysalue (jäljempänä "Hankintayksikkö" tai "Tilaaja") pyytää tarjousta aikuisten maahanmuuttajien kotoutumiskoulutuksesta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinta perustuu 1.1.2025 voimaan tulevaan lakiin työvoimapalveluiden järjestämisestä ja siinä kunnille siirtyviin velvoitteisiin. Työ- ja elinkeinoministeriö hyväksyi Etelä-Hämeen työllisyysalueen muodostamisen marraskuussa 2023. Työllisyysalueen muodostavat Riihimäen kaupunki sekä Hausjärven, Janakkalan ja Lopen kunnat. Riihimäen kaupunki tuottaa Etelä-Hämeen työllisyysalueen palvelut vastuukuntana.

Hankinnan kohteena oleva kotoutumiskoulutus on tarjottava ja toteutettava tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyillä ehdoilla. Tavoitteena on, että sopimuskausi käynnistyy 1.1.2025. Hankittavan koulutuksen sisältö on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa (Liite 1.)

Hankittava palvelu on CPV-koodin 80400000-8 (Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut ) mukainen palvelu, josta on säädetty hankintalain (1397/2016) 107 §:ssä (Sosiaali- ja terveyspalveluiden sekä muiden erityisten palveluiden hankintoihin sovellettavat säännökset). Hankinnan ennakoitu arvonlisäveroton kokonaisarvo on 400 000 euroa.

Kilpailutuksessa muodostetaan julkisista hankinnoista annetun lain (hankintalaki 1397/2016) 42 ja 43 §:n mukainen usean palveluntuottajan puitejärjestely, jossa kaikki ehdot on vahvistettu.
Tarjouskilpailun perusteella solmittavalla Sopimuksella perustetaan puitejärjestely, johon valitaan kolme (3) puitesopimustoimittajaa. Puitejärjestelyn sisällä tilauksissa noudatetaan tarjouskilpailun lopputulokseen perustuvaa etusijajärjestystä, jossa tarjouskilpailussa eniten pisteitä saanut tarjoaja on etusijajärjestyksessä ensimmäinen, toiseksi eniten pisteitä saanut etusijajärjestyksessä toinen jne. Tilaaja pidättää oikeuden valita vähemmän kuin kolme (3) tarjoajaa, jos hyväksyttyjä tarjouksia ei saada riittävästi.

Tilaukset tehdään sopimuskauden aikana etusijajärjestyksessä ensimmäiselle sijalle valitulta kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen tehneeltä Palveluntuottajalta (etusija 1). Mikäli Palvelua ei ole saatavissa tilaushetkellä, Palveluntuottaja ei pysty toimittamaan tarvittavaa määrää koulutusta tai täyttämään muita hankinnan vaatimuksia ja velvoitteita, valitaan toimeksiantoon seuraavaksi edullisin Palveluntuottaja (etusija 2.) jne. Toissijainen Palveluntuottaja voidaan valita myös mikäli ensisijaisen Palveluntuottajan taloustilanne tms. aiheuttaa riskin palvelun tuottamiselle tai jos ensisijaisen Palveluntuottajan palvelusta on tehty reklamaatio vähintään kahdesti kuluneen 12 kk:n aikana.

Sopimuskausi on määräaikainen ja sen kesto on kaksi (2) vuotta. Sopimus sisältää mahdollisuuden kahteen (2) yhden (1) vuoden optioon (koko sopimuskausi on siis 2+1+1). Optiokaudella tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin ehdoin. Kunkin optiokauden käyttöönotosta päättää Tilaaja erikseen kolme (3) kuukautta ennen option käyttöönottoa. Optiokausi otetaan käyttöön Tilaajan kirjallisella ilmoituksella.

Hankintayksikkö tekee tilauksia hankintatarpeen ilmetessä ja määrärahojensa puitteissa. Hankinta ei sisällä määräostovelvoitetta hankintayksikölle. Sopimus ei muodosta Palveluntuottajalle yksinoikeutta hankinnan toteuttamiseen.

Kotoutumiskoulutuksen hankinta tehdään tarjousten kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteella (paras hinta/laatusuhde). Tarjousten vertailussa käytetään seuraavia kokonaistaloudellisen edullisuuden vertailukriteereitä, joiden yhteenlaskettu maksimipistemäärä on 100 pistettä.

Tässä hankinnassa kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteena käytetään parasta hinta-laatusuhdetta. Hinta-laatusuhteen vertailussa laadun painoarvo 60 % ja hinnan painoarvo on 40 %. Vertailussa laadun vertailupisteiden maksimimäärä on 60 pistettä. Muiden tarjoajien pisteet suhteutetaan parhaat laatupisteet saaneen tarjoajan pisteisiin kaavalla: (tarjoajan laatupisteet /parhaat saadut laatupisteet) * maksimipisteet 60. Vertailussa hinnan vertailupisteiden maksimimäärä on 40 pistettä. Muut tarjoukset suhteutetaan parhaat hintapisteet saaneen tarjoajan pisteisiin kaavalla: (halvin hinta / vertailtava hinta)* maksimipisteet 40. Mikäli kaksi tarjoajaa saavat tismalleen samat kokonaispisteet, hankintayksikkö suorittaa arvonnan tarjoajien välisen etusijajärjestyksen ratkaisemiseksi.

Kaikki hankintaa koskevat vaatimukset on esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015160
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Riihimäen kaupunki
Eteläinen Asemakatu 2 11130 Riihimäki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Poistotekstiilien esilajittelu

Suomi | Pirkanmaan Jätehuolto Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pirkanmaan Jätehuolto Oy pyytää tarjouksia, jotka koskevat kuluttajilta kerättävien poistotekstiilien esilajittelua materiaalikierrätykseen sopivaksi. Poistotekstiiliä kerätään arviolta 50-80 tonnia vuodessa. Keräysmääräarvio perustuu vuoden 2023 tilastoihin. Tarjouksessa pyydetään tonnihintaa (€/tn) poistekstiilin esilajittelulle. Tonnihinta on veloitusperuste tilaajalta. Määrä on lajittelupalveluun ja energiajätteeksi toimitettujen tekstiilien kokonaismäärä. Pirkanmaan Jätehuolto Oy kerää poistotekstiiliä kiertävällä mobiilikeräyksellä 8-9 kuukauden ajan kalenterivuodessa. Lisäksi toimialueella on kiinteitä, säännöllisesti tyhjennettäviä keräyspisteitä kolmessa kauppakeskuksessa ja yhdessä käsityömyymälässä Tampereella ja Lempäälässä. Keräyspaikat ovat tilaajan sopimia poistotekstiilin keräykseen sopivia vastaanottopaikkoja. Hankinta käsittää kerätyn poistotekstiilin esilajittelun materiaalikierrätykseen sopivaksi tarjouspyynnön mukana olevien lajitteluohjeiden mukaisesti sekä välivarastoinnin ennen jatkokäsittelyyn toimittamista. Vuosittainen lajitteluprosessin läpi kulkeva määrä on arvioitu 50-80 tonnin suuruiseksi. Poistotekstiili lajitellaan lajitteluohjeen mukaisesti ensisijaisesti luokkaan 1, jossa jatkokäsittelyyn kuulumattomat ja sopimattomat sekä pilaantuneet tekstiilit erotellaan materiaalivirrasta. Toissijaisesti pyydämme myös hintaa poistotekstiilin lajittelutyölle laatuluokkaan 4, jossa poistotekstiilit lajitellaan materiaaleittain. Tilaaja voi kesken sopimuskauden vaatia lajittelua luokkaan 4. Muutoksesta ilmoitetaan kolme kuukautta etukäteen. Tarjoajalla on velvollisuus perehtyä huolella lajitteluohjeisiin ennen toiminnan aloittamista. Tilaaja vastaa keräyspaikkojen määrästä ja sijainnista. Lisäksi tilaaja huolehtii kerätyn materiaalin ja Turkuun toimitettavan poistotekstiilin keräysvälineistä ja kuljetuskustannuksista. Tilaaja toimittaa kerätyn materiaalin rullakoissa tarjoajalle. Tilaaja myös toimittaa keräysvälineen kierrätykseen sopimattomalle materiaalille ja huolehtii jätteen loppukäsittelystä kustannuksellaan. Tarjoajalla tulee olla lämmitetty halli tai varastotila, jossa kyseinen määrä on mahdollista lajitella ja varastoida kuljetusta varten niin, ettei materiaali pääse kostumaan tai likaantumaan. Hallin tulee sijaita enintään 20 km päässä Tampereen keskustasta. Tarjoaja huolehtii kuorman purkamisesta, lajittelusta ja uudelleen pakkaamisesta rullakoihin jatkokäsittelyyn toimitusta varten. Tarjoaja on velvollinen raportoimaan viikkokohtaisesti esilajitteluun toimitetut määrät keräyspisteittäin ja lajitellut määrät jakeittain sähköiseen taulukkoon. Tarjoajalla tulee olla käytössään riittävät resurssit toiminnan ylläpitämiseksi. Mikäli materiaalia loppukäsittelevä lajittelulaitos toistuvasti reklamoi Tilaajan toimittamista poistotekstiilieristä, pidättää Tilaaja oikeuden vähentää tästä koituvat kustannukset Tarjoajalta. Tarjoaja vastaa työntekijöidensä työturvallisuudesta. Lajittelutyössä tilaaja suosittelee käytettäväksi pienhiukkasia suodattavia hengityssuojaimia. Koska jätevirta on jatkuvaa, esilajittelutoiminnan tulee olla käytössä 1.1.2025. Poistotekstiilin varastointi toiminnan käynnistämistä varten ei ole sallittu, eikä sitä saa varastoida siten, että tekstiilit voivat pilaantua eivätkä enää sovellu jatkokäsittelyyn. Käytännössä tämä voidaan varmistaa siten, että tilaajan toimittama rullakkotavara siirretään heti lajitteluun tai varastoidaan lyhyen aikaa lämpimässä tilassa, jossa ilmankierrosta on huolehdittu.

Ilmoitusnumero 2024-149949
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan Jätehuolto Oy
Kelloportinkatu 1 33100 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö / kylmänä toimitettavat kotiateriat

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Varsinais-Suomen hyvinvointialue suunnittelee kilpailutusta kylmänä toimitettavista kotiaterioista. Sopimuksen aloitusajankohdan on suunniteltu olevan 1.3.2025. TÄMÄ ON TIETOPYYNTÖ – EI TARJOUSPYYNTÖ TAI HANKINTAILMOITUS. TIETOPYYNNÖN JULKAISEMISELLA EI ALOITETA TARJOUSKILPAILUA. Tietopyynnön tarkoituksena on saada lisätietoa tulevan kilpailutuksen tarjouspyynnön valmistelua varten potentiaalisilta tarjoajilta. Tietopyyntöön vastaamisesta ei makseta korvausta. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen tai eri tilaisuuksiin osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia ja tietoa on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido Tilaajaa. Tietopyynnön vastaukset eivät ole julkisia. Alustavat tarjouspyyntödokumentit ja tietopyyntökysymykset ovat tietopyynnön liitteinä. Pyydämme vastaukset tietopyyntöön 24.10.2024 klo. 13.00 mennessä vastaamalla tarjouspalvelun kautta. Lisätietoja varten voitte ottaa tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse palveluhankinnat@varha.fi. Varsinais-Suomen hyvinvointialue suunnittelee kilpailutusta kylmänä toimitettavista kotiaterioista. Sopimuksen aloitusajankohdan on suunniteltu olevan 1.3.2025. TÄMÄ ON TIETOPYYNTÖ – EI TARJOUSPYYNTÖ TAI HANKINTAILMOITUS. TIETOPYYNNÖN JULKAISEMISELLA EI ALOITETA TARJOUSKILPAILUA. Tietopyynnön tarkoituksena on saada lisätietoa tulevan kilpailutuksen tarjouspyynnön valmistelua varten potentiaalisilta tarjoajilta. Tietopyyntöön vastaamisesta ei makseta korvausta. Tietopyyntöön vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä tietopyyntöön vastaaminen tai eri tilaisuuksiin osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia ja tietoa on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa tietopyynnön perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido Tilaajaa. Tietopyynnön vastaukset eivät ole julkisia. Alustavat tarjouspyyntödokumentit ja tietopyyntökysymykset ovat tietopyynnön liitteinä. Pyydämme vastaukset tietopyyntöön 24.10.2024 klo. 13.00 mennessä vastaamalla tarjouspalvelun kautta. Lisätietoja varten voitte ottaa tarvittaessa yhteyttä sähköpostitse palveluhankinnat@varha.fi.

Ilmoitusnumero 2024-149933
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriapalvelut (55520000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Espoon Asunnot Oy / Palovaroittimien uusintatyö

Suomi | Espoon Asunnot Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Espoon Asunnot Oy:n asuinkiinteistöjen palovaroittimien uusinta, asennukset sekä asennuksien dokumentointi tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.

Kokonaispalvelu koskee yhteensä noin 285 kustannuspaikkaa, joissa yhteensä arviolta 14 351 huoneistoa.

Varoittimien uusintatyöt suoritetaan asutuissa huoneistoissa ja kiinteistöissä, joten työn suorittaminen tulee suunnitella ja toteuttaa edellinen huomioiden.

Palvelu on tuotettava arviolta alkaen 2.12.2024 ja asennuksien on oltava valmiita 19.12.2025 mennessä.

Arvioidut varoitinmäärät ja varoittimien tyyppitiedot sekä tarkempi hankinnan kuvaus selviävät asiakirjoista.

, Kiinteistöryhmä 1: kiinteistöryhmät 101–104, 201–204, 301 Kiinteistöryhmät 101–104, 201–204, 301, 138 kustannuspaikkaa, Kiinteistöryhmä 2: kiinteistöryhmät 302–303; 401–404 Kiinteistöryhmät 302–303; 401–404,147 kustannuspaikkaa,

Ilmoitusnumero 2024-015204
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Turvalaitteistot (35113300), Rakennuksen sähkölaitteiden korjaus ja huolto (50711000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon Asunnot Oy
Suomenlahdentie 1 02230 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tutkimusnavetan väkirehusiilot ja väkirehun kuljetinjärjestelmä

Suomi | Luonnonvarakeskus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Luonnonvarakeskus (Luke) hankkii Jokioisille rakennettavaan uuteen tutkimusnavettaan väkirehusiiloja ja -kuljettimia. Tämänhetkisen suunnitelman mukaan tutkimusnavetta valmistuu vuoden 2025 lopulla, jolloin myös toimitus tapahtuu. Aikataulu tarkentuu keväällä 2025 rakennussuunnitelmien valmistuttua.

Jokioisten uuden tutkimusnavetan väkirehusiilojen, -kuljettimien ja niiden ohjausjärjestelmien toiminnalliset vaatimukset ovat osa tutkimusnavetan ruokintajärjestelmää. Ruokintajärjestelmä sisältäen väkirehujen kuljetusjärjestelmän, väkirehujen varastosiilot ja niiden täyttölaitteet ovat kokonaisuus, joka sijoittuu uuden navetan rehukeittiöön ja navetan ulkopuolella oleviin varastosiiloihin sekä erilaisiin väkirehun kuljetus- ja annostelulaitteisiin. Kokonaisuus koostuu kolmesta erillisestä osa-alueesta:

1) Rehukeittiön väkirehusiilot ja ulkona olevat väkirehusiilot
2) Väkirehun kuljettimet ja annostelulaitteet
3) Rehukeittiön väkirehujen täyttölaitteisto (säänkestävä kaatosuppilo, siirtoruuvi, pystyelevaattori ja vaakakuljetin tutkimusväkirehujen siirtoon väkirehusiiloihin).

Kaikkien väkirehusiilojen täytössä on oltava puhallustäyttöominaisuus. Väkirehusiilojen tilavuuden laskennassa tonneista kuutiometreihin käytetään muuntokerrointa 650 kg/m3.

Kaikkien väkirehusiilojen täyttöasteen mittaus on tapahduttava automaattisesti ja siilojen täyttöastetta on pystyttävä seuraaman etänä tutkimusnavetan toimistotiloista.

Tarjoaja voi tehdä tarjouksen yhdestä, kahdesta tai kaikista osa-alueista.

Liitteenä on tarjouspyyntöhetken viitteellinen pohjakuva suunnitteilla olevasta tutkimusnavetasta. Suunnittelun edetessä tarkentuvat yksityiskohdat väkirehusiilojen ja -kuljettimien sekä pudotuspaikkojen sijoituspaikoista. Laskentaperusteena käytetään viitteellistä navetan pohjakuvaa (liite 2a) sekä erillistä vuokaaviota (liite 2b), joista käyvät ilmi väkirehukioskien, GreenFeed-ruokkijoiden, lypsyrobottien sekä karkearehun sekoitus- ja jakolaitteiston viitteelliset sijainnit., Rehukeittiön väkirehusiilot ja ulkona olevat väkirehusiilot Väkirehusiilojen tilavuuden laskennassa tonneista kuutiometreihin käytetään muuntokerrointa 650 kg/m3.

1. Rehukeittiön väkirehusiilot

Rehukeittiörakennukseen tarvitaan kahdeksan (8) kappaletta väkirehusiiloja, joihin tulee mahtua vähintään 6 tonnia väkirehua siiloa kohden. Väkirehusiilot sijoitetaan rehukeittiöön, joka on puolilämmintä tilaa (n. 10-17 astetta). Väkirehusiilojen tulee toimia ulkolämpötilan mukaan muuttuvissa kylmissä ja lämpimissä olosuhteissa.

Yhden väkirehusiilon maksimikorkeus jalkoineen ja pohjakartioineen on 5 metriä. Väkirehusiilot sijoitetaan rehukeittiöön maanvaraiselle teräsbetonilattialle. Siilon kiinnitystavasta maanvaraiseen teräsbetonilattiaan tulee antaa tarjouksen mukana lisäselvitys. Väkirehusiilojen pinta-alavaraus sekä rehukeittiön tilan korkeus ilmenevät liitteinä olevista viitteellisestä pohjakuvasta (liite 2a) sekä viitteellisestä yleisleikkauksesta (liite 2c).

Rehukeittiön väkirehusiilojen vaatimukset:
- Väkirehusiilon alaosassa on oltava helposti avattava ja suljettava sulkupelti sekä luukku siilon pohjan siivousta varten
- Väkirehusiilon alaosassa on oltava näytteenottoputki väkirehunäytteiden ottoa varten
- Jokaisessa väkirehusiilossa tulee olla puhallustäyttöominaisuus pölynkeräysjärjestelmällä varustettuna. Puhallustäyttöputket sijoitetaan rehukeittiörakennuksen ulkoseinälle.
- Väkirehusiilojen päälle on järjestettävä kulku työturvallisuus huomioituna (kaiteet siilojen päällä, kulku ylös turvallisesti)
- Väkirehusiilon päällä on oltava täyttöaukko (n. 200 mm) vaakakuljettimen siirtämään väkirehun siilon valumista varten
- Väkirehusiiloon sisälle on päästävä miehistöluukun kautta.
- Väkirehusiilojen täyttöasteen mittaus on tapahduttava automaattisesti ja siilojen täyttöastetta on pystyttävä seuraaman etänä navetan toimistotiloista.

2. Ulkona olevat väkirehusiilot

Tutkimusnavetan ulkopuolelle tarvitaan 4 kpl väkirehusiiloja, joihin tulee mahtua väkirehua seuraavasti:
- Lypsyrobotteja 1 ja 2 (liitteessä 2a ROB 1 ja ROB 2) palvelevien kahden väkirehusiilon tilavuus tulee olla noin 9 tonnia siilo täynnä. Molemmista väkirehusiiloista tulee olla väkirehulinjat lypsyroboteille 1 ja 2.
-Lypsyrobottia 3 (liitteessä 2a ROB 3) palvelevien kahden väkirehusiilon tilavuus tulee olla noin 6 tonnia siilo täynnä. Molemmista siiloista tulee olla väkirehulinjat lypsyrobotille 3.

Ulkona olevien väkirehusiilojen tulee kestää Suomen ilmaston vaatimuksia lämmön, kylmyyden, kosteuden ja kuivuuden osalta. Ulkona olevat väkirehusiilot sijoitetaan ulos tilaajan puolesta rakennettavalle maanvaraiselle betonilaatalle. Siilon kiinnitystavasta maanvaraiseen betonilaattaan tulee antaa tarjouksen mukana lisäselvitys.

Ulkosiilojen ehdottomat vaatimukset:
- Pystymalliset lieriösiilot
- Lieriö yksiosainen, ei liitossaumoja
- Vesitiiviys
- Jokaisessa väkirehusiilossa tulee olla puhallustäyttöominaisuus pölynkeräysjärjestelmällä varustettuna
- Väkirehusiilot tyhjentyvät painovoimaisesti. Holvauksia ei saa muodostua
- Väkirehusiilon alaosassa on oltava helposti avattava ja suljettava sulkupelti sekä luukku siilon pohjan siivousta varten
- Väkirehusiilon alaosassa on oltava näytteenottoputki väkirehunäytteiden ottoa varten.
- Väkirehusiilojen täyttöasteen mittaus on tapahduttava automaattisesti ja siilojen täyttöastetta on pystyttävä seuraaman etänä navetan toimistotiloista., Väkirehun kuljettimet ja annostelulaitteet Järjestelmän tulee olla helposti huollettavissa ja esimerkiksi mahdolliset rasvaukset on pystyttävä suorittamaan alas vedoin letkuilla. Kuljettimien liitäntä väkirehusiiloihin sisältyy kuljetinhankintaan. Järjestelmän sähköohjauskeskus ohjaa väkirehukuljettimien automaattista toimintaa ja antaa tarvittaessa hälytyksen toimintahäiriöstä. Järjestelmässä tulee olla mahdollisuus myös väkirehukuljettimien ns. pakkokäytölle.

Väkirehun jakelupaikkoja tutkimusnavetassa on seuraaviin laitteisiin:
- 6 kpl GreenFeed-ruokkijoita, joihin jokaiseen on 2 pudotuspaikkaa
- 13 kpl väkirehukioskia, joihin jokaiseen on 4 pudotuspaikkaa
- 3 kpl lypsyrobotteja, joihin on jokaiseen 4 pudotuspaikkaa
Jokaista jakelupaikkaa on pystyttävä ohjaamaan yksitellen.

1. Rehukeittiön ja tutkimusnavetan väkirehukuljettimet

Kuljetinjärjestelmä voi olla ketjukuljetin, spiraalikuljetin tai näiden yhdistelmä. Väkirehua on pystyttävä siirtämään kahdeksasta väkirehusiilosta ja väkirehut eivät saa sekoittua keskenään. Kuljetinlaitteiston on pystyttävä kuljettamaan täysin jauhoista väkirehuseosta sekä pelletöityä väkirehua 6 mm:n pellettiin asti.

Kuljetinlaitteiston on pystyttävä siirtämään väkirehua rehukeittiön väkirehusiiloilta tutkimusnavettaan seuraavasti:
- 13 kpl Delaval Optifeeder-väkirehukioskille neljää eri väkirehua kullekin
- 6 kpl GreenFeed-ruokkijoille kahta eri väkirehua kullekin.

Väkirehukuljettimien ohjausjärjestelmä kuuluu toimitukseen. Kuljettimien ohjauksen on tapahduttava väkirehukioskeille ja GreenFeed-ruokkijoille tulevissa pudotusputkissa olevilla kapasitiiviantureilla ja pudotuspaikkakohtaisella sähköisellä sulkulaitteistolla. Sulkulaitteiston sulkiessa väkirehun pudotuspaikan myös kapasitiivianturi kytkeytyy pois päältä.

2. Rehukeittiössä väkirehujen annostelu karkearehun sekoituslaitteistoon

Väkirehujen ohjaus tapahtuu karkearehun sekoituslaitteiston toimesta. Väkirehua on pystyttävä siirtämään kahdeksasta väkirehusiilosta ja kyseiset väkirehut eivät saa sekoittua keskenään eli jokaiselle väkirehusiilolle pitää olla oma kuljetinlinja. Kuljetinlaitteiston tulee pystyä kuljettamaan täysin jauhoista väkirehuseosta sekä pelletöityä väkirehua, 6 mm:n pellettiin asti. Väkirehun annostelutarkkuus karkearehun sekoituslaitteistoon tulee olla 0,5 - 1 kg.

3. Ulkona olevien väkirehusiilojen väkirehukuljettimet

Tutkimusnavettaan tulee 3 lypsyrobottia ja kullekin lypsyrobotille on pystyttävä toimittamaan kahta eri rehua omista siiloistaan rehujen sekoittumatta keskenään. Kaksi lypsyroboteista on vierekkäin ja kolmas erillään. Väkirehun kuljetus kahdelle vierekkäin oleville lypsyroboteille tapahtuu kahdesta isommasta ulkona olevasta väkirehusiilosta, joista molemmista tulee olla väkirehulinjat lypsyroboteille 1 ja 2. Kolmannelle robotille väkirehun kuljetus tapahtuu kahdesta pienemmästä ulkona olevasta väkirehusiilosta, joista molemmista tulee olla väkirehulinjat lypsyrobotille 3.

Ulkona olevien väkirehusiilojen kuljettimien tulee kestää Suomen ilmaston vaatimuksia lämmön, kylmyyden, kosteuden ja kuivuuden osalta. Kuljetinlaitteiston tulee pystyä kuljettamaan täysin jauhoista väkirehuseosta sekä pelletöityä väkirehua, 6 mm pellettiin asti. Väkirehukuljettimien ohjauksen on tapahduttava lypsyroboteille tulevissa pudotusputkissa olevilla kapasitiiviantureilla ja pudotuspaikkakohtaisella sähköisellä sulkulaitteistolla. Sulkulaitteiston sulkiessa väkirehun pudotuspaikan myös kapasitiivianturi kytkeytyy pois päältä., Rehukeittiön väkirehujen täyttölaitteisto (säänkestävä kaatosuppilo, siirtoruuvi, pystyelevaattori ja vaakakuljetin tutkimusväkirehujen siirtoon väkirehusiiloihin) Monien tutkimusväkirehujen siirtämiseksi rehukeittiön väkirehusiiloihin toisiinsa sekoittumatta on oltava kuljetus elevaattorilla ja jako väkirehusiiloihin vaakakuljettimella. Väkirehusiilojen jakoluukut on oltava sähköisesti ohjatut ja siilojen luukuissa pitää olla auki-kiinni -tunnistimet. Väkirehujen kaatosuppilo on rehukeittiön ulkopuolella, josta siirto rehukeittiöön ruuvikuljettimella ja josta pystyelevaattorilla väkirehu siirtyy ylös väkirehusiilojen päällä olevalle pitkittäiselle vaakakuljettimelle.,

Ilmoitusnumero 2024-015159
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa- tai metsätaloudessa käytettävät erikoiskoneet (16600000), Siilot (44613110)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Luonnonvarakeskus
PL 2 (Latokartanonkaari 9) 00791 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perhonjoen automaation hankinta

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan elinkeino-. liikenne- ja ympäristökeskus pyytää kokonaishintaista tarjousta kolmen (3 kpl) säännöstelypadon automaation uudistamisesta Keski-Pohjanmaalla. Työn tarkoituksena on toteuttaa kolmen säännöstelypadon automaation uusiminen ja valmiuden niiden liittämiseen olemassa olevaan SCADA järjestelmään. Työ sisältää automaation suunnittelun, patoluukkujen ohjauksen, valvonnan, hälytykset, valmiuden tietojen siirtoon valvomoon sekä tietojen vastaanoton valvomosta sekä järjestelmän käyttöönoton, asennuksen, käyttökoulutuksen sekä dokumentoinnin. Patoluukkujen sähköohjaukset uusitaan tilaajan toimittamien sähköpiirustuksien mukaisesti. Urakan tarkemmat tiedot löytyvät liitteet ja linkit osiossa. Hankintayksikkö varaa oikeuden neuvotella kaikista kaupallisista ja teknisistä edellytyksistä tarjouksessa, mikäli hankintayksikön olosuhteet, tarpeet tai suunnitteluperusteet muuttuvat hankintakilpailun aikana. Hankintayksikkö tiedottaa kaikkia tarjoajia kirjallisesti kyseisistä muutoksista hankinnassa. Hankintayksikkö pidättää itsellään oikeuden tarvittaessa kaikkien tarjousten hylkäämiseen.

Ilmoitusnumero 2024-149948
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköasennustyöt (45311200), Automaatiojärjestelmä (48921000), Sähkölaitteet ja -kojeet (31600000), Sähkötarvikkeet (31681410)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Alvar Aallon katu 8 60101 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Henkilöstön hyvinvointipalvelu

Suomi | Business Finland Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua. Kyseessä on markkinakartoitukseen liittyvä kutsu tekniseen vuoropuheluun. Business Finland Oy ei sitoudu toteuttamaan hankintaa. ******************* KÄYTETTÄVÄT TERMIT: ”Tilaaja” tarkoittaa Business Finland Oy:tä ja Innovaatiorahoituskeskusta. ”Palveluntuottaja” tarkoittaa yritystä, joka tuottaa hyvinvointipalvelua. "Valmentaja" tarkoittaa Palveluntuottajan henkilöä, joka suorittaa Palvelua. Valmentajan tulee olla Valviran hyväksymä. "Työntekijä" tarkoittaa Tilaajan henkilöstöä. ”Hyvinvointipalvelu” tarkoittaa Työntekijöille tarjottavaa hyvinvointi- ja/tai työkykyvalmennusta tukemaan Työntekijän omaa hyvinvointia ja jaksamista. "Paketti" tarkoittaa valmennuskokonaisuutta, joka sisältää arviolta 5 x 45-60 min online- verkkotapaamista sekä valmennusta tukevia omatoimisia tehtäviä Työntekijän valitseman Paketin sisältöön liittyen. ********************** LYHYT KUVAUS: Hankinnan kohteena on Tilaajan henkilöstölleen tarjoama hyvinvointipalvelu, joka sisältää yksilöllisiä hyvinvointi- ja/tai työkykyvalmennuksia tukemaan Työntekijän omaa hyvinvointia ja jaksamista. Valmennuksen avulla Työntekijä saa työkaluja oman hyvinvointinsa, työkykynsä ja terveytensä ylläpitämiseen sekä yksilöllistä tukea työkyvyn muuttuessa tai työuran muutoskohdissa. Valmennuksilla vahvistetaan Työntekijän omaa vaikuttamisen mahdollisuutta työhyvinvointiin ja työkykyynsä. Kyseessä on matalan kynnyksen palvelu, johon työntekijä itsenäisesti hakeutuu tarpeensa mukaan. Työnantajalle ei tule henkilöiden osalta yksilöityä tietoa Palvelun käyttäjistä. Palveluntuottajalla tulee olla tarjolla useita eri valmennuspaketteja, joiden aiheet liittyvitä elämän yleisiin haasteisiin (esim.terveys- ja hyvinvointi, henkinen hyvinvointi, fyysinen hyvinvointi, työuran taitekohdat). Yksi (1) Paketti sisältää arviolta 5 x 45-60 min online -verkkotapaamista sekä valmennusta tukevia omatoimisia tehtäviä Työntekijän valitseman Paketin sisältöön liittyen. Valmennuksen aikana Valmentajan tulee huomioida Työntekijän esille tuomia seikkoja ja räätälöidä Paketin sisältöä työntekijän tarpeen mukaiseksi. Palveluntuottajalla tulee hekilöstölle avoin sivusto tai palvelu (esim. Yuotube), jossa on esim. webinaareja, videoita, kirjallisuusvinkkejä, harjoituksia tms saatavilla eri aihe-alueista liittyen Valmennuskokonaisuuksiin. PROSESSI: Työntekijä valitsee haluamansa Paketin Palveluntuottajan vaihtoehdoista ja tilaa esim. nettisivuston kautta Paketin, Valmentaja ottaa yhteyttä työntekijään ja sopii ensimmäisen online -verkkotapaamisen. Valmentajan tehtävä on pitää huolta online -verkkotapaamisten aikatauluttamisesta (huomioida myös mahdolliset peruuntumiset ja niiden uudelleen aikataulutus). Työntekijälle tulee lähettää linkit harjoituksiin ja kirjallisuussivustoille. Valmentajan on oltava aktiviinen Palvelua suorittaessaan. ALUSTAVA TARVE: Tilaaja hankkii arviolta 30-40 Pakettia vuodessa. Vuonna 2024 Tilaaja on hankkinut n. 35 Pakettia. PALVELUN SUORITTAMINEN: Paketteja ja valmennusta tulee olla saatavilla suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. ****************** Business Finland Oy kutsuu kiinnostuneet yritykset osallistumaan Business Finland Oy:n suunnitteleman hankinnan " Henkilöstön hyvinvointipalvelu" tekniseen vuoropuheluun. Teknisen vuoropuhelun tarkoitus on kartoittaa markkinoita, löytää alan toimijoita ja saada heiltä näkemyksiä hankinnan suunnitteluun liittyen (esim. millaisia ratkaisuja markkinoilla on ja miten hankinta olisi mahdollista toteuttaa). ************************* Kaikkien halukkaiden yritysten kanssa järjestetään Teams-palaveri osana markkinakartoitusta marras- / joulukuussa 2024. Halukkuudesta osallistua tekniseen vuoropuheluun tulee ilmoittaa viimeistään 1.11.2024 osoitteeseen kilpailutus@businessfinland.fi. Huom.kirjoita sähköpostin otsikoksi "Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun / Henkilöstön hyvinvointipalvelu". Ilmoittautumisen yhteydessä tulee imoittaa yritys ja sähköpostiosoite johon Teams-kokouksen linkki lähetetään. ****************************** Business Finland Oy toimittaa ennen Teams-palaveria ennakkomateriaalia yritykselle katselmoitavaksi, jotta tarjoaja ehtii tutustumaan materiaaliin ennen Teams-palaveria. Tekniseen vuoropuheluun vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä tekniseen vuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Business Finland ei maksa korvausta tekniseen vuoropuheluun vastaamisesta osallistumisesta. Tietopyyntö ei sido Business Finland Oy:tä toteuttamaan hankintaa. Tämä ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, joten tämän ilmoituksen julkaisemisella ei aloiteta tarjouskilpailua. Kyseessä on markkinakartoitukseen liittyvä kutsu tekniseen vuoropuheluun. Business Finland Oy ei sitoudu toteuttamaan hankintaa. ******************* KÄYTETTÄVÄT TERMIT: ”Tilaaja” tarkoittaa Business Finland Oy:tä ja Innovaatiorahoituskeskusta. ”Palveluntuottaja” tarkoittaa yritystä, joka tuottaa hyvinvointipalvelua. "Valmentaja" tarkoittaa Palveluntuottajan henkilöä, joka suorittaa Palvelua. Valmentajan tulee olla Valviran hyväksymä. "Työntekijä" tarkoittaa Tilaajan henkilöstöä. ”Hyvinvointipalvelu” tarkoittaa Työntekijöille tarjottavaa hyvinvointi- ja/tai työkykyvalmennusta tukemaan Työntekijän omaa hyvinvointia ja jaksamista. "Paketti" tarkoittaa valmennuskokonaisuutta, joka sisältää arviolta 5 x 45-60 min online- verkkotapaamista sekä valmennusta tukevia omatoimisia tehtäviä Työntekijän valitseman Paketin sisältöön liittyen. ********************** LYHYT KUVAUS: Hankinnan kohteena on Tilaajan henkilöstölleen tarjoama hyvinvointipalvelu, joka sisältää yksilöllisiä hyvinvointi- ja/tai työkykyvalmennuksia tukemaan Työntekijän omaa hyvinvointia ja jaksamista. Valmennuksen avulla Työntekijä saa työkaluja oman hyvinvointinsa, työkykynsä ja terveytensä ylläpitämiseen sekä yksilöllistä tukea työkyvyn muuttuessa tai työuran muutoskohdissa. Valmennuksilla vahvistetaan Työntekijän omaa vaikuttamisen mahdollisuutta työhyvinvointiin ja työkykyynsä. Kyseessä on matalan kynnyksen palvelu, johon työntekijä itsenäisesti hakeutuu tarpeensa mukaan. Työnantajalle ei tule henkilöiden osalta yksilöityä tietoa Palvelun käyttäjistä. Palveluntuottajalla tulee olla tarjolla useita eri valmennuspaketteja, joiden aiheet liittyvitä elämän yleisiin haasteisiin (esim.terveys- ja hyvinvointi, henkinen hyvinvointi, fyysinen hyvinvointi, työuran taitekohdat). Yksi (1) Paketti sisältää arviolta 5 x 45-60 min online -verkkotapaamista sekä valmennusta tukevia omatoimisia tehtäviä Työntekijän valitseman Paketin sisältöön liittyen. Valmennuksen aikana Valmentajan tulee huomioida Työntekijän esille tuomia seikkoja ja räätälöidä Paketin sisältöä työntekijän tarpeen mukaiseksi. Palveluntuottajalla tulee hekilöstölle avoin sivusto tai palvelu (esim. Yuotube), jossa on esim. webinaareja, videoita, kirjallisuusvinkkejä, harjoituksia tms saatavilla eri aihe-alueista liittyen Valmennuskokonaisuuksiin. PROSESSI: Työntekijä valitsee haluamansa Paketin Palveluntuottajan vaihtoehdoista ja tilaa esim. nettisivuston kautta Paketin, Valmentaja ottaa yhteyttä työntekijään ja sopii ensimmäisen online -verkkotapaamisen. Valmentajan tehtävä on pitää huolta online -verkkotapaamisten aikatauluttamisesta (huomioida myös mahdolliset peruuntumiset ja niiden uudelleen aikataulutus). Työntekijälle tulee lähettää linkit harjoituksiin ja kirjallisuussivustoille. Valmentajan on oltava aktiviinen Palvelua suorittaessaan. ALUSTAVA TARVE: Tilaaja hankkii arviolta 30-40 Pakettia vuodessa. Vuonna 2024 Tilaaja on hankkinut n. 35 Pakettia. PALVELUN SUORITTAMINEN: Paketteja ja valmennusta tulee olla saatavilla suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi. ****************** Business Finland Oy kutsuu kiinnostuneet yritykset osallistumaan Business Finland Oy:n suunnitteleman hankinnan " Henkilöstön hyvinvointipalvelu" tekniseen vuoropuheluun. Teknisen vuoropuhelun tarkoitus on kartoittaa markkinoita, löytää alan toimijoita ja saada heiltä näkemyksiä hankinnan suunnitteluun liittyen (esim. millaisia ratkaisuja markkinoilla on ja miten hankinta olisi mahdollista toteuttaa). ************************* Kaikkien halukkaiden yritysten kanssa järjestetään Teams-palaveri osana markkinakartoitusta marras- / joulukuussa 2024. Halukkuudesta osallistua tekniseen vuoropuheluun tulee ilmoittaa viimeistään 1.11.2024 osoitteeseen kilpailutus@businessfinland.fi. Huom.kirjoita sähköpostin otsikoksi "Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun / Henkilöstön hyvinvointipalvelu". Ilmoittautumisen yhteydessä tulee imoittaa yritys ja sähköpostiosoite johon Teams-kokouksen linkki lähetetään. ****************************** Business Finland Oy toimittaa ennen Teams-palaveria ennakkomateriaalia yritykselle katselmoitavaksi, jotta tarjoaja ehtii tutustumaan materiaaliin ennen Teams-palaveria. Tekniseen vuoropuheluun vastaamatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä tekniseen vuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan tarjouskilpailussa. Business Finland ei maksa korvausta tekniseen vuoropuheluun vastaamisesta osallistumisesta. Tietopyyntö ei sido Business Finland Oy:tä toteuttamaan hankintaa.

Ilmoitusnumero 2024-149931
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökunnan koulutuspalvelut (80511000), Henkilöstön kehityspalvelut (79633000), Valmennuspalvelut (79998000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Business Finland Oy
PL 358 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisten henkilökohtaisen avun ja erityisen osallisuuden tuen palvelut, Etelä-Savon hyvinvointialue

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on henkilökohtaisen avun hankinta vammaispalvelulain (675/2023) mukaisesti vammaisille henkilöille Etelä-Savon hyvinvointialueella. Hankinta koskee sekä nykyisiä, että uusia asiakkaita koko Etelä-Savon alueella hankittavissa ostopalveluissa.

Hankinnassa on otettu huomioon uuden vammaispalvelulain voimaantulo vuoden 2025 alusta, minkä vuoksi kilpailutukseen on sisällytetty myös erityisen osallisuuden tuen palvelut. Mikäli uusi vammaispalvelulaki ei kuitenkaan tule voimaan, vuoden 2025 alusta lukien henkilökohtaista apua järjestetään, tuotetaan ja toteutetaan siten kuin on säädetty vammaisuuden perusteella järjestettävistä palveluista ja tukitoimista annetussa laissa (380/1987).

Henkilökohtaista apua voidaan toteuttaa ja tuottaa hyvinvointialueen omana toimintana, ns. työnantajamallilla, palvelusetelillä ja ostopalveluna. Etelä-Savon hyvinvointialueella on käytössään kaikki palvelun tuottamistavat. Ostopalvelulla täydennetään muita palvelun tuottamistapoja. Palvelujen sisältö on kuvattu tarkemmin Palvelukuvaus -liitteillä 1 ja 2 (vammaisten henkilökohtaisen avun ja erityisen osallisuuden tuen palvelujen palvelukuvaukset).

Kilpailutuksen tavoitteena on varmistaa palvelun riittävyys Etelä-Savon alueella. Muita tavoitteita kilpailutukselle on yhtenäisten sopimuskäytäntöjen luominen alueelle sekä talouden ja hinnoittelun hallinta.

Hankittaviin palveluihin kuuluvat vammaisten henkilökohtainen apu ja erityisen osallisuuden tuki Enonkoskella, Hirvensalmella, Juvalla, Kangasniemellä, Mikkelissä, Mäntyharjulla, Pertunmaalla, Pieksämäellä, Puumalassa, Rantasalmella ja Savonlinnassa. Palvelutarpeen arvioinnissa arvioidaan, mitkä henkilökohtaisen avun toteuttamistavoista soveltuvat asiakkaalle, ja asiakkaat sijoittuvat palveluihin tilaajan harkinnan mukaisesti. Asiakkaan toive tai muu asiakassuhteeseen vaikuttava seikka kokonaisharkinnassa (esim. pitkään jatkunut asiakassuhde) voi ohittaa hintaan perustuvan etusijajärjestyksen. Vertailuhinta sekä henkilökohtaisen avun-, että erityisen osallisuuden tuen palveluissa muodostuu arkihinnasta (klo 06.00-18.00) kullakin Etelä-Savon hyvinvointialueen paikkakunnalla. Tarjottuun hintaan sisältyy kaikki palvelun tuottamisesta aiheutuvat kustannukset pois lukien kilometrikorvaukset ja tuntiperusteisesti laskutetut työvuorolisät arkihinnan ulkopuoliselta ajalta. Työvuorolisien osalta noudatetaan yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta ja kilometrikorvaukset määräytyvät Palvelukuvaus-liitteessä kerrotun mukaisesti.

Hankinta on jaettu kahteen eri osa-alueeseen; vammaisten henkilökohtaiseen apuun ja erityisen osallisuuden tukeen. Tarjoaja voi valita, mihin osa-alueisiin ja mille alueelle tarjoaa. Kummankin osa-alueen kuntaan/kaupunkiin valitaan enintään viisi (5) toimittajaa.

Sopimuskausi puitejärjestelyssä on 2 vuotta sopimuskauden alkamisesta. Tilaajalla on lisäksi oikeus optioiden käyttöön, joiden mahdollisesta käyttöönotosta ilmoitetaan kuusi (6) kuukautta ennen sopimuskauden loppua. Optiot ovat yksi (1) + yksi (1) vuotta., Vammaisten henkilökohtainen apu Vammaisten henkilökohtaisen avun palvelut., Erityisen osallisuuden tuki Vammaisten henkilöiden erityisen osallisuuden tuen palvelut 1.1.2025 alkaen.,

Ilmoitusnumero 2024-015201
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykiatrian uudisrakennuksen II-vaiheen rakenne- ja geosuunnittelu

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 27.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Psykiatrian uudisrakennuksen II-vaiheen rakenne- ja geosuunnittelu Varsinais-Suomen hyvinvointialue (Varha) pyytää tarjousta psykiatrian uudisrakennushankkeen II-vaiheen rakenne- ja geosuunnittelusta tarjouspyynnön ja sen liitteenä olevien asiakirjojen mukaisesti.

Hankkeen II-vaiheessa rakennukseen sijoittuu tilat viidelle vuodeosastolle. Rakennukseen siirtyy myös noin 28 kpl avohoidon yksikköä ja syömishäiriöyksikkö, joka sisältää päiväsairaalan. Jokaisen palvelualueen siirtyvät avohoidon yksiköt yhdistetään yhdeksi palvelualueen kokonaisuudeksi. Rakennukseen sijoittuu nuorisopsykiatrian, lastenpsykiatrian, vanhus-, neuro- ja riippuvuuspsykiatrian, mielialahäiriöiden ja psykoosit -palvelualueiden sekä toiminta- ja fysioterapian tilat. Hankkeen päätavoitteena on keskittää psykiatrian erikoissairaanhoidon tilat yhteen rakennukseen, joka tukee toiminnan kehittämistä, asiakkaan laadullista yksilöllistä hoitamista sekä yhdistää uudisrakennuksen muuhun erikoisairaalarakennuskampukseen.

Rakentamisen II-vaiheen laajuus noin 25 950 brm². Sairaalatoiminnan hyötyneliöt 13 907 hym². Psykiatrian uusien tilojen sijoituspaikaksi on vuokrattu ns. Mikron tontti A-sairaalan eteläpuolella. II-vaiheen rakennus sijoittuu Sirkkalankadun sekä Lemminkäisenkadun varteen. Pohjoissuunnassa rakennusaluetta rajaa Villa Medica Sirkkalankadun varrella.

Hankkeen suunnittelu toteutetaan tietomallinnuksella.,

Ilmoitusnumero 2024-015031
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
20520 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen maastosuojavaatetus 2025–2028

Suomi | Maanpuolustuskoulutusyhdistys
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kenttäsuojavaatetus Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen palkatulle henkilöstölle ja vapaaehtoisille toimijoille. Kenttäsuojavaatetus Maanpuolustuskoulutusyhdistyksen palkatulle henkilöstölle ja vapaaehtoisille toimijoille. Vaatteiden tulee kestää aktiivista käyttöä usean vuoden, ilman kankaan laadun

Ilmoitusnumero 2024-149916
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaatteet, jalkineet, matkalaukkutuotteet ja tarvikkeet (18000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Maanpuolustuskoulutusyhdistys
Pohjoinen Hesperiankatu 15 A 1 00260 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö / Kiinteistöjenhoitopalvelut, Hirvensalo

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 11.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi haluamme tehdä markkinakartoitusta ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Hirvensalon alueen kiinteistöjenhoitopalveluiden kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Hankinnan kohteena on Hirvensalon alueen kiinteistöjen ja ulkoalueiden hoitotyöt sekä rakennusten teknisten järjestelmien hoito- ja huoltotyöt ajalle 1.2.2025 - 30.4.2028, jonka jälkeen sopimusta voidaan jatkaa Tilaajan päätöksellä alkuperäisin ehdoin kahdella (2) vuodella ajalle 1.5.2028 - 30.4.2030. Kohteina on mm. kouluja, päiväkoteja, hirvensalon laskettelukeskus sekä Kakskerran paloasema (ks. kohdeluettelo, liite 1). Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ei sido tietopyynnön antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa palveluntuottajia, jotka pystyvät tarjoamaan ilmoituksella kuvattua palvelua. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita palveluntuottajia vastaamaan esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan toimittamaan vastausten yhteydessä esitteen palveluista, jotka voisivat vastata Tilaajan esittämiin tarpeisiin. VASTAUKSET: Anna vastaukset Tarjouspalvelussa, kohdassa ”Hankinnan kohteen tietojen syöttö”. Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Jos liikesalaisuuksien sisällyttäminen vastauksiin on välttämätöntä, on ne merkittävä vastausta antaessa Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalissa liikesalaisuudeksi. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden tilaisuuden jälkeen ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten. Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi haluamme tehdä markkinakartoitusta ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Hirvensalon alueen kiinteistöjenhoitopalveluiden kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Hankinnan kohteena on Hirvensalon alueen kiinteistöjen ja ulkoalueiden hoitotyöt sekä rakennusten teknisten järjestelmien hoito- ja huoltotyöt ajalle 1.2.2025 - 30.4.2028, jonka jälkeen sopimusta voidaan jatkaa Tilaajan päätöksellä alkuperäisin ehdoin kahdella (2) vuodella ajalle 1.5.2028 - 30.4.2030. Kohteina on mm. kouluja, päiväkoteja, hirvensalon laskettelukeskus sekä Kakskerran paloasema (ks. kohdeluettelo, liite 1). Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ei sido tietopyynnön antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Tällä tietopyynnöllä on tarkoitus kartoittaa palveluntuottajia, jotka pystyvät tarjoamaan ilmoituksella kuvattua palvelua. Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita palveluntuottajia vastaamaan esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan toimittamaan vastausten yhteydessä esitteen palveluista, jotka voisivat vastata Tilaajan esittämiin tarpeisiin. VASTAUKSET: Anna vastaukset Tarjouspalvelussa, kohdassa ”Hankinnan kohteen tietojen syöttö”. Tietopyynnön perusteella saatavaa materiaalia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Jos liikesalaisuuksien sisällyttäminen vastauksiin on välttämätöntä, on ne merkittävä vastausta antaessa Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalissa liikesalaisuudeksi. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden tilaisuuden jälkeen ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten.

Ilmoitusnumero 2024-149929
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma