Punkalaitumen latujen hoitotyöt kaudelle 15.11.2024 – 15.4.2025 + 2 vuoden optio

Suomi | Punkalaitumen kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Punkalaitumen kunnan tekninen toimi pyytää tarjousta Porttikallion hiihtolatujen hoidosta aikavälillä 15.11.2024 – 15.4.2025 + 2 vuoden optio. Latujen hoidon tärkein tavoite on varmistaa käyttäjille laadukkaat ja käytettävyydeltään turvalliset liikuntapaikat mahdollisimman kattavasti sääolosuhteiden mukaan.

Ilmoitusnumero 2024-149988
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Punkalaitumen kunta
Vesilahdentie 5 31900 Punkalaidun FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

MFC wet-end optimization research

Suomi | Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

South-Eastern Finland University of Applied Sciences (hereafter referred to as Xamk) is requesting offers for a research service required for the project "CEBIPRO - New analysis technologies for circular economy biorefinery processes": MFC wet-end optimization research. The project's main funder is Business Finland, which has granted funding from the European Union's NextGeneration EU under the Sustainable Growth Programme for Finland for the period 1 January 2023 to 30 April 2025. Xamk is procuring a research service related to microfibrillated cellulose (MFC). The research should include screening 2-3 MFC grades, optimizing the strength increase and drainage properties when adding MFC to the furnish for paper and board applications, optimizing the wet-end chemistry, conducting pilot-scale studies in a flow loop, and compiling a detailed report of the results. We are seeking a proposal for multiple tests to create a performance map for a given MFC in the system and to obtain applicable results and knowledge that can be utilized in an industrial environment. South-Eastern Finland University of Applied Sciences (Xamk) is procuring a research service related to microfibrillated cellulose (MFC). The research should include screening 2-3 MFC grades, laboratory evaluations, flow loop analyses on a pilot or semi-pilot scale, and comprehensive reporting of the results. Xamk will provide the pulp, MFC grades, and chemicals for the study. The service should be conducted during 2024 or at the beginning of 2025. A multiple tests proposal, with focus on scenarios in order - to draw a performance map for a given MFC in system - to gain applicable results and knowledge that can be used in industrial environment 1. Lab evaluation and screening of MFC scenarios based on drainage and mechanical properties o Drainage o Flocculant dose optimization o Floc resistance o Zeta potential studies o Charge demand measurement o Laboratory sheet making o Laboratory sheet analyses (tensile strength, tear strength, burst) o Retention o MFC dyeing 2. Flow loop o One MFC grade is studied with its optimized wet-end strategy using a pilot or semi-pilot scale flow loop o Possibility of high-speed imaging of flocs Specifications of the flow loop: o Flow range: at least 100-2000 lpm o Transparent filming section o All data logged continuously during trials The budget for the service is EUR 75,000 (0% VAT). Tenders exceeding this will not be accepted by the Customer.

Ilmoitusnumero 2024-149970
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimuslaboratorioiden palvelut (73111000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Patteristonkatu 3 D 50100 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maa-ainekset Puolustuskiinteistöt Etelä-Suomen palvelualue Helsinki, Kanta-Häme ja Päijät-Häme

Suomi | Puolustuskiinteistöt
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat maa-ainesten toimitus puitejärjestelynä Puolustuskiinteistöjen Etelä-Suomen palvelualueen Santahaminan, Kaartinkorttelin ja Parolannummen palveluyksiköiden alueiden hallinnoimille tiestöille, alueille ja kiinteistöille.

Hankinta on jaettu alla mainittuihin osa-alueisiin
Osa-alue 1) Helsinki, hankinnan arvioitu arvo 70.000 €/vuosi
Osa-alue 2) Kanta-Häme, hankinnan arvioitu arvo 80.000 €/vuosi
Osa-alue 3) Päijät-Häme, hankinnan arvioitu arvo 30.000 €/vuosi

Maa-ainekset toimitetaan kohteisiin purettuina täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä. Levitetyn maa-aineksen paksuus sovitaan aina tapauskohtaisesti erikseen.

Toimittaja voi käyttää maa-ainesten toimittamiseen alihankkijaa. Jos toimittaja haluaa käyttää alihankkijoita, tulee tarjousta jätettäessä kertoa asiasta ESPD-lomakkeella, koska kuljetuskalustolle on asetettu lomakkeella vähimmäissoveltuvuusvaatimuksia (esim. Euro VI) tulee ko. alihankkija ilmoittaa voimavarayksiköksi kohtaa II C: MUIDEN YKSIKÖIDEN VOIMAVAROJEN HYVÄKSI KÄYTTÄMISTÄ KOSKEVAT TIEDOT.

Tarjoaja voi tehdä tarjouksen yhdelle tai useammalle osa-alueelle.

Toimitusehdot, kiviainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimusmallissa ja sen liitteissä.

Puitesopimus ei sisällä määräostovelvoitetta.

Toimittajan hankinaan kohteessa käyttämän polttomoottorikäyttöisen kuljetuskaluston pakokaasupäästöluokitus on EURO VI. Polttomoottorikäyttöisissä koneissa suositellaan käytettävän ei-fossiilisia polttoaineita, esim. biodiesel tai uusiutuva polttoaine.
Toimittajan kuljetuskaluston poltto- ja voiteluaineiden tulee olla ympäristövaikutuksiltaan turvallisia ja sopivia.

Toimittaja tunnistaa ympäristövaikutuksensa, pyrkii vähentämään päästöjä ja toiminnasta aiheutuvaa ympäristökuormitusta sekä hyödyntämään resursseja tehokkaasti.

Asiat on kuvattu tarkemmin puitesopimusmallissa.

Hankintaa liittyy turvallisuusvaatimuksia, jotka ilmenevät turvallisuussopimuksesta. Vaatimuksiin sisältyy henkilöiden hyväksyttämismenettely, johon liittyy yhtenä osana turvallisuusselvityksen tekeminen.

ENNEN ESPD-LOMAKKEEN TÄYTTÄMISTÄ, LUE TÄYTTÄMISEEN ANNETTU OHJELIITE!

Hankintayksikkö järjestää yhden infotilaisuuden Puolustuskiinteistöjen Etelä-Suomen Helsingin, Kanta-Hämeen ja Päijät-Hämeen maa-ainesten kilpailutuksesta 1.10.2024. Tilaisuus on vapaaehtoinen. Tarkemmat tiedot toimittajainfo-liitteestä. Tilaisuudessa käydään tarjouspyyntö ja tarjouspyyntömateriaali yleisesti läpi. Tilaisuuden tarkoitus on kertoa tarjoajille tarjouspyynnön sisältö ja kannustaa tarjoajia tarjoamaan., Helsinki, Santahamina, 00860 Helsinki, toimintasäde 70 km Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusmallin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa., Kanta-Häme, Parolannummentie 298, 13700 Hattula, toimintasäde 70 km Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusluonnoksen liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa., Päijät-Häme, Tiilikankaantie 33, 15880 Hollola ja Kelkutteentie 56, 17510 Padasjoki Osa-alueen yksilöityjä tietoja kuvattu tarkemmin Puitesopimusmallin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan kohteena on maa-ainesten toimittaminen kohteeseen kasalle purettuna täysinä kasettikuormina tai nuppikuormina tai tielle levitettynä.

Toimitusehdot, maa-ainesten laatuvaatimukset ja muut sopimusehdot on määritelty puitesopimus- ja turvallisuussopimusmallissa.,

Ilmoitusnumero 2024-015273
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-ainekset (14212400)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1 FI1C2 FI1C3
Osoitetiedot Puolustuskiinteistöt
Isoympyräkatu 10 49400 Hamina FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TP39/24EU Suojaus ja peittelytarvikkeet, henkilökohtainen suojaus (555)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut tavarat tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyllä tavalla., A01 LEIKKAUSMASKI LUOKKA II NAUHAT HUURTUMISSUOJA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A01 LEIKKAUSMASKI LUOKKA IIR KORVALENKIT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A02 VAHVISTAMATTOMAT LEIKKAUSTAKIT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A02 VAHVISTETUT LEIKKAUSTAKIT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A03 LEIKKAUSPÄÄHINE KYPÄRÄMALLI SOLMITTAVA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A03 LEIKKAUSPÄÄHINE NISKAKUMINAUHALLA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A03 PYÖREÄT MYSSYT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A04 HENGITYSSUOJAIN FFP2 ILMAN VENTTIILIÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A04 HENGITYSSUOJAIN FFP3 ILMAN VENTTIILIÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A04 HENGITYSSUOJAIN FFP3 PEITETTY VENTTIILI Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A04 HENGITYSSUOJAIN FFP3 VENTTIILILLÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A05 TYÖPUVUT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A05 LÄMMITTELYTAKIT PITKÄHIHAINEN Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A05 LÄMMITTELYTAKIT PUOLIHIHAINEN Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A06 SUOJATAKIT LÄPÄISEMÄTÖN Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A06 SUOJATAKIT VETTÄ HYLKIVÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A07 ESILIINA MUOVIA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A08 SUOJAVISIIRI KOKOKASVO OTSAPEHMUSTEELLA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A08 KEHYKSET VAIHTOVISIIRILLÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A08 KEHYKSET SILMÄSUOJAVISIIRILLÄ Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A09 TYVEK SUOJAHAALARIT Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A10 KENGÄNSUOJUS MUOVIA Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella., A11 HIHANSUOJUS Tarjouspyynnössä ilmoitettujen nimikkeiden hankinta sopimuskaudella.,

Ilmoitusnumero 2024-015232
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1 FI196 FI195
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

HATARA-hankkeen kerhokuljetukset

Suomi | Raahen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: Umpeutunut | 18.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Raahen kaupungin hankintapalvelut pyytää tarjouksia HATARA-hankkeen kerhokuljetusten järjestämiseksi ajalle: Syyslukukausi: 1.11.2024. - 13.12.2024 (pois lukien koulujen loma-ajat) Kevät lukukausi: 13.1. - 9.5.2025 (16.5.2025) (pois lukien koulujen loma-ajat) Tässä tarjouspyynnössä on kuvattu kohteet, liikennöinnin toimintaperiaatteet sekä palveluntuottajalle, kalustolle ja kuljettajalle asetettavat vähimmäisvaatimukset. HATARA – Harrastus Taskuun Raahessa hanke on osa valtakunnallista aluehallintoviraston rahoittamaan Harrastamisen Suomen malli hanketta. Hankkeen tarjoaa maksuttomia harrastusryhmiä koulupäivien yhteyteen kaikille Raahen peruskouluikäisille. Kerhokuljetusten hankkimisella mahdollistetaan kuljetusoppilaiden osallistuminen harrastusryhmiin, kun ryhmä järjestetään koulupäivän jälkeen. Pääasiallisesti henkilöliikennettä liikennöidään koulun ja kodin välillä niinä päivinä kuin kerhoa järjestetään. Kuljetukset tapahtuvat pääosin arkipäivisin klo.12–17 välillä. Alustavat liikennöintikohteet on kuvattu erillisessä liitteessä "HATARA-Hankkeen aikataulut ja reitit". Tarjouspyyntöön liittyvät kysymykset on lähetettävä 16.10.2024 klo 12.00 mennessä. Kysymykset tulee lähettää Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista. Samasta paikasta löytyvät myös kysymyksiin annetut vastaukset. Tarjoajien tasapuolisen kohtelun turvaamiseksi muulla tavoin esitettyihin kysymyksiin ei vastata. Mikäli tarjoaja huomaa tarjouspyynnössä epäselvyyksiä tai ristiriitoja tai jokin tarjouspyynnössä esitetty asia on tulkinnanvarainen, tarjoajan velvollisuus on tuoda asia esille toimittamalla tarkentava kysymys. Tarjoajan tulee tutustua annettuihin vastauksiin sekä käyttää hyväkseen mahdollisia täsmennettyjä tietoja tarjousta antaessaan. Tarjoukset on toimitettava 18.10.2024 klo 12.00 mennessä. Kilpailutusjärjestelmä sulkeutuu automaattisesti 12:00:00. Automattisen sulkeutumisen jälkeen järjestelmä ei ota vastaan myöhästyneitä tarjouksia (12:00:00). Tarjoukset on lähetettävä sähköisesti Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/raahe. Muulla tavoin toimitettuja tarjouksia ei hyväksytä. Reitit 1, 2, 4 ja 5 Osa-alue 1 sisältää reitit 1, 2, 4 ja 5, eli Haapajoen koulun, Tikkalan koulun ja Saloisten koulun kerhokuljetukset liitteen "HATARA-Hankkeen aikataulut ja reitit" -mukaisesti. Reitti 3 Vihannin koulu Osa-alue 2 sisältää reitin 3, eli Vihannin koulun kerhokuljetukset liitteen "HATARA-Hankkeen aikataulut ja reitit" -mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2024-150007
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Raahen kaupunki
Rantakatu 50 92100 Raahe FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – Sairaalatekstiilit 2025

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tarjouspyyntö on vielä valmisteluvaiheessa. Keskeneräisyydestä johtuen tietopyynnön liitteenä olevat tarjouspyyntöasiakirjat voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Tällä tietopyynnöllä toivotaan ja pyydetään toimittajien kommentteja kaikkiin dokumentteihin. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille tarjoajille. Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta mahdollinen tuleva tarjouskilpailu voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä ei pyydetä, eikä siihen anneta, tarjouksia. Hankintayksikölle esitettyihin kommentteihin ja lisäkysymyksiin ei vastata. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa tietopyynnössä kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon tietopyyntöön saatuja vastauksia tarjouspyynnön laadinnassa. Tietopyyntöön vastanneille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumisesta. Tietopyyntöön vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tarjouspyyntö on vielä valmisteluvaiheessa. Keskeneräisyydestä johtuen tietopyynnön liitteenä olevat tarjouspyyntöasiakirjat voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Tällä tietopyynnöllä toivotaan ja pyydetään toimittajien kommentteja kaikkiin dokumentteihin.

Ilmoitusnumero 2024-149990
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaalan liinavaatteet (39518000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hautamuistomerkkien nimikilpien toimittamisen ja kaivertamisen kilpailutus 2025-2028

Suomi | Espoon seurakuntayhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tarkoituksena tehdä sopimus nimikilpien toimittamisesta ja kaivertamisesta Espoon seurakuntayhtymän hautausmaille. Sopimuksen kesto on kaksi vuotta (1.1.2025 - 31.12.2026) ja se sisältää kahden vuoden (1.1.2027 - 31.12.2028) optio mahdollisuuden. Optiovuosien osalta toimittajalla on mahdollisuus tarkistaa hintojaan. Optiovuosien osalta hinnat pitää ilmoittaa tilaajalle 31.7.2026 mennessä. Tilaaja tekee päätöksen optiovuosien käytöstä 31.8.2026 mennessä. Tarjouspyynnön liite 1

Ilmoitusnumero 2024-149968
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Muut palvelut (98390000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1
Osoitetiedot Espoon seurakuntayhtymä
Kirkkokatu 1 02770 Espoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rikostutkimuksessa käytettävät tarvikkeet ja kemikaalit palveluineen

Suomi | Keskusrikospoliisi
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena ovat rikostutkimuksessa käytettävät tarvikkeet sekä niiden toimittaminen toimipisteille tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyillä ehdoilla. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä, erityisesti tarjouspyynnön osa-aluekohtaisissa kohdissa "II.2.4) Kuvaus hankinnasta", tarjouspyynnön osa-aluekohtaisissa vaatimus- ja hintalomakkeissa (tarjouspyynnön liitteet 1A ja 1B) sekä tarjouspyynnön sopimusehdoissa (tarjouspyynnön liite 2).

Kts. myös osakohtaiset kuvaukset kohdista II.2.4).

SOPIMUSKAUSI

Sopimus on määräaikaisena voimassa viisi (5) vuotta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä 2 olevan sopimuksen luku 4.

HANKINNAN LAAJUUS

Osa-alueen 1 Ei-validoitavat rikostutkimustarvikkeet ennakoitu arvonlisäveroton arvo on 35 000 - 50 000 euroa vuodessa. Osa-alueen 2 Validoitavat rikostutkimustarvikkeet ennakoitu arvonlisäveroton arvo on 250 000 - 300 000 euroa vuodessa. Osa-alueiden tarkkaa euromääräistä arvoa on vaikea määrittää, koska hankinnan kohteena olevien tuotteiden hintakehitystä on vaikea arvioida sopimuskaudella.

, Rikostutkimustarvikkeet, ei-validoitavat Hankinnan kohteena on rikostutkimuksessa käytettävät tuotteet ja niiden toimittaminen toimipisteille. Hankinnan kohteeseen sisältyy myös asiakaspalvelu. Hankinnan kohteena oleva tuotevalikoima muodostuu tarjousten vertailutuotteista ja tarjoajan muusta tuotevalikoimasta, joita käytetään tarjouspyynnön liitteenä 2 olevan sopimuksen luvun 3 mukaisessa käyttötarkoituksessa sekä -ympäristössä ja jotka sisältyvät tarjouspyynnön liitteessä 1A esitettyihin tuoteryhmiin., Rikostutkimustarvikkeet, validoitavat Hankinnan kohteena on rikostutkimuksessa käytettävät tuotteet ja niiden toimittaminen toimipisteille. Hankinnan kohteeseen sisältyy myös asiakaspalvelu. Hankinnan kohteena oleva tuotevalikoima muodostuu vertailutuotteista ja tarjoajan muusta tuotevalikoimasta, joita käytetään tarjouspyynnön liitteenä 2 olevan sopimuksen luvun 3 mukaisessa käyttötarkoituksessa sekä -ympäristössä ja jotka sisältyvät tarjouspyynnön liitteessä 1B esitettyihin tuoteryhmiin.,

Ilmoitusnumero 2024-015272
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kemialliset tuotteet (24000000), Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Kliininen rikostekninen laitteisto ja varusteet (33950000), Laboratoriolaitteet, optiset ja tarkkuuslaitteet (lukuun ottamatta silmälaseja) (38000000), Mittalaitteet (38300000), Puhdistusaineet (39830000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keskusrikospoliisi
PL 285 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lappeenrannan kaupungintalon valtuustosalin salijärjestelmä

Suomi | Lappeenrannan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lappeenrannan kaupungintalon valtuustosalin salijärjestelmä Hankinnan kohteena on Lappeenrannan kaupunginvaltuuston ja vuokra-asiakkaiden käyttöön Lappeenrannan kaupungintalon Valtuustosaliin asennettava kokousjärjestelmä, joka pitää sisällään laitteiston, ohjelmiston ja tuen asennuksineen. Kyseessä on verkkovirralla toimiva kokousjärjestelmä, jossa on yhteensä 93 henkilökohtaista kokouslaitetta määrätyille istumapaikoille asennettuna, 2 varalaitetta ja tarvittavat ohjelmistot sekä tukipalvelut.

Hankintaan kuuluu tarjouspyynnössä kuvatun laitekokonaisuuden hankinta (mm. laitteisto, ohjelmistot), asennus, ohjelmointi, konfigurointi, testaus ja säädöt täyteen käyttökuntoon. Hankintaan kuuluu myös käyttäjien koulutus ja järjestelmän dokumentointi sekä tekninen tuki ja huollot koko sopimuskauden ajan.

Sopimuskauden on tarkoitus alkaa mahdollisimman pian hankintapäätöksen saatua lainvoiman. Sopimus kestää 5 vuotta eli 60kk järjestelmän hyväksytystä asennuksesta lukien. Tilaajalla on lisäksi oikeus jatkaa sopimuskautta kolmella vuoden (1+1+1) pituisella optiokaudella. Tarjoajaa pyydetään tarjoamaan hankintakokonaisuus sekä laitteisto-ostona (ja huoltopalveluna) että leasing-sopimuksena. Tarjotuista kokonaisuuksista valitaan yksi (1) kokonaistaloudellisesti edullisin kokonaisuus (joko laitteisto-osto tai leasing-sopimus). Toimittajaksi valitaan yksi (1) sopimustoimittaja.,

Ilmoitusnumero 2024-015230
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet (32000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Lappeenrannan kaupunki
PL 11 53101 Lappeenranta FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö (markkinavuoropuheluun) Koulutuspalvelut monikielistyvälle ja -kultuuristuvalle henkilöstölle ja työyhteisöille

Suomi | Helsingin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Helsingin kaupunki kutsuu markkinavuoropuheluun palveluntarjoajia, joilla on mahdollisuus tarjota palveluja 1) vieraskielisen henkilöstön kielenoppimisen ja työyhteisöön integroitumisen tueksi sekä 2) työyhteisöjen ja esihenkilöiden vastaanottovalmiuksien sekä kielenoppimisen tuen vahvistamiseksi. Hankinnan kohde: Helsingin kaupunki hankkii palveluja, jotka auttavat monikielisiä ja -kulttuurisia työyhteisöjä sujuvaan yhteistyöhön. Kielikoulutus ja kielenoppimista edistävät käytännöt tukevat vieraskielistä henkilöstöä oppimaan suomen tai ruotsin kieltä. Työyhteisöille tarjottava koulutus tukee työyhteisöjä toimimaan kielitietoisesti. Johtajat ja esihenkilöt oppivat rakentamaan psykologista turvallisuutta sekä saavat työkaluja rakentaa toimivia, monimuotoisia ja kielitietoisia työyhteisöjä. Tarjoaja ilmoittautuu mukaan markkinavuoropuheluun vastaamalla tämän tietopyynnön Hankinnan kohteen kysymyksiin. Hankintayksikkö varaa itselleen oikeuden kutsua toimittajia tarkentaviin toimittajakohtaisiin esittelytilaisuuksiin. Tarkempi aikataulu ja mahdolliset kutsut lähetetään tietopyynnön vastaamisajan päätyttyä. Tapaamiseen kutsuttaville toimittajille lähetetään etukäteen materiaalia markkinavuoropuhelun valmistautumiseen. Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai kutsu neuvottelumenettelyyn, eikä ilmoituksen julkaisemisella aloiteta tarjouskilpailua. Helsingin kaupunki kutsuu markkinavuoropuheluun palveluntarjoajia, joilla on mahdollisuus tarjota palveluja 1) vieraskielisen henkilöstön kielenoppimisen ja työyhteisöön integroitumisen tueksi sekä 2) työyhteisöjen ja esihenkilöiden vastaanottovalmiuksien sekä kielenoppimisen tuen vahvistamiseksi. Hankinnan kohde: Helsingin kaupunki hankkii palveluja, jotka auttavat monikielisiä ja -kulttuurisia työyhteisöjä sujuvaan yhteistyöhön. Kielikoulutus ja kielenoppimista edistävät käytännöt tukevat vieraskielistä henkilöstöä oppimaan suomen tai ruotsin kieltä. Työyhteisöille tarjottava koulutus tukee työyhteisöjä toimimaan kielitietoisesti. Johtajat ja esihenkilöt oppivat rakentamaan psykologista turvallisuutta sekä saavat työkaluja rakentaa toimivia, monimuotoisia ja kielitietoisia työyhteisöjä. Tarjoaja ilmoittautuu mukaan markkinavuoropuheluun vastaamalla tämän tietopyynnön Hankinnan kohteen kysymyksiin. Hankintayksikkö varaa itselleen oikeuden kutsua toimittajia tarkentaviin toimittajakohtaisiin esittelytilaisuuksiin. Tarkempi aikataulu ja mahdolliset kutsut lähetetään tietopyynnön vastaamisajan päätyttyä. Tapaamiseen kutsuttaville toimittajille lähetetään etukäteen materiaalia markkinavuoropuhelun valmistautumiseen.

Ilmoitusnumero 2024-150006
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökunnan koulutuspalvelut (80511000), Koulutusalan palvelut (80520000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki
PL 700 00099 Helsingin kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maatalouslomittajien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta

Suomi | Mikkelin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 31.10.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Mikkelin kaupunki pyytää tarjoustanne maatalouslomittajien käyttöön tulevista erilaisista työvaatteista ja turvasaappaista. Osatarjouksia ei hyväksytä. Kilpailutuksen perusteella solmitaan puitesopimus yhden toimittajan kanssa ajalle 1/2025–12/2025 + yhden (1) vuoden tilaajan optiovuosi. Hankinnan kohteena ovat maatalouslomittajien palveluiden tuottamisessa tarvittavien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta. Kaakkois-Suomen lomituspalvelujen asiakkaina ovat MYEL-vakuutetut kotieläinyrittäjät seuraavilta alueilta: Hirvensalmi, Kangasniemi, Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Mikkeli, Mäntyharju, Pieksämäki, Puumala, Savitaipale, Taipalsaari, Rantasalmi, Juva, Joroinen, Sulkava, Savonlinna, Enonkoski, Imatra, Parikkala, Rautjärvi ja Ruokolahti. Palvelun tulee olla käytettävissä 1.1.2025. Alkuvuonna tarvittavat tuotemäärät tarkentuvat sopimusneuvotteluissa. Tarjoukset tulee antaa vaatimukset täyttävistä työvaatteista ja turvasaappaista. Yhdet näytekappaleet työvaatteista tulee saada tarvittaessa kokeiluun heti tarjousajan umpeuduttua, mikäli tekstiilit eivät ennestään ole tuttuja tilaajalle. Laatukriteerin arvioinnissa käytetään teknisen kuvauksen lisäksi näytekappaleita. Tarjottujen työvaatteiden tulee olla laadultaan ensiluokkaisia, turvallisia ja tilaajan tarpeisiin soveltuvia. Tarjouspyynnöllä annetut tekstiilimääräarviot eivät sido tilaajaa, vaan määrät on annettu tarjouksenteon tueksi. Tekstiilimäärät on arvioitu nykyisen käytön mukaan. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän. Määrät saattavat mahdollisten muutosten myötä vähetä tai kasvaa. Tarjoukset tulee antaa tarjouspyynnössä mainitusta työvaatteista tai vastaavista. Odotamme mallien olevan vakiomallistoa, jolloin vaatteiden täydennystilaukset ovat sopimusaikana mahdollisia. Tarjousten vertailussa voidaan käyttää tarjoajista riippumatonta asiantuntijaa, joka on vaitiolovelvollinen.

Ilmoitusnumero 2024-149989
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työvaatteet, erikoistyövaatteet ja työasusteet (18100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Mikkelin kaupunki
Raatihuoneenkatu 8-10 50101 PL 33 FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkötyöt pientarvikkeineen 528389 / 2024

Suomi | Pieksämäen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähkötyöt pientarvikkeineen 528389 / 2024 Pieksämäen kaupunki pyytää sitovia kirjallisia tarjouksia Hilma-ilmoituskanavassa julkaistun hankintailmoituksen sen liitteiden mukaisesti Pieksämäen kaupungin käyttöön Sähkötyöt pientarvikkeineen 528389 / 2024 hankinnasta tässä tarjouspyynnössä esitetyllä tavalla. Pieksämäen kaupunki pyytää sitovaa tarjoustanne Pieksämäen kaupungin käyttöön tulevasta Pieksämäen kaupungin kiinteistöissä tehtävistä, ilman erillistä tarjouspyyntömenettelyä suoritettavista sähkötöistä pientarvikkeineen tässä tarjouspyynnössä esitetyllä tavalla. Tehtävät / työsuoritukset tilataan tuntiveloitusperiaatteella. Tarjouspyyntö käsittää Pieksämäen kaupungin kiinteistöissä tehtäviä ilman erillistä tarjouspyyntöä suoritettavia asennus- ja korjaustöitä sekä pientarvikkeita. Hankinnasta tehdään puitejärjestely, johon valitaan useampi soveltuvuusvaatimukset täyttävää tarjoajaa urakoitsijoiksi. Tarjottavat osa-alueet sähkötöissä Osa-alue 1: Sähköasentaja ja työnjohto Materiaalien ja vuokrakoneiden toteutuneisiin kustannuksiin lisätään 12 % yleiskustannuksia. Tilaaja tilaa tästä kilpailutuksesta tehtävällä sopimuksella alle hankintalain kansallisen kynnysarvon (150 000 €) olevia asennus- ja korjaustöitä pientarvikkeineen, yli kansallisen kynnysarvon olevat hankinnat kilpailutetaan erikseen. Tilaaja varaa oikeuden kilpailuttaa investointikohteita sekä muita rakennuskohteita myös erikseen. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia palveluja vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän. Tilaaja tilaa tähän puitesopimukseen valittujen toimittajien keskuudesta kohteeseen sopivimman urakoitsijan edullisuusjärjestyksessä ottaen huomioon toimituskyvyn ja käytettävän kaluston soveltuvuuden työhön tilaamishetkellä. Hinnan lisäksi sopimuskaudella tilatessa huomioidaan asiakkaan/tilaajan tarpeet (vaativuustasot), toimittajan kokemus ja toimittajan sijainti suhteessa rakennushankkeeseen sekä kyky toimittaa palvelua haluttuna ajankohtana. Maksun suoritus Maksu suoritetaan, kun työ on valmis ja tilaaja tai tilaajan nimeämä valvoja toteaa työn hyväksytysti vastaanotetuksi. Työstä laaditaan tarvittaessa erillinen vastaanotto - ja tarkastuspöytäkirja. Valitulla / valituilla toimittajilla tulee olla riittävä ja ammattitaitoinen henkilöstö, sekä riittävä kalusto ja työvälineet. Toimittajan työntekijät toimivat oman työnjohtonsa valvonnassa ellei toisin sovita. Toimittajan tulee ilmoittaa tilaajalle työmaan työsuojeluorganisaatio ja työmaan turvallisuudesta vastaava henkilö. Vastuuhenkilöt luetellaan tarjouksessa varahenkilöineen tarjouspyynnön kelpoisuus ja vähimmäisvaatimukset kohtaan. Ennen sopimuksen allekirjoitusta on valitun/valittujen urakoitsijoiden ilmoitettava kirjallisesti tilaajalle vastuullinen työnjohtaja yhteystietoineen. Pieksämäen kaupunki pyytää sitovaa tarjoustanne Pieksämäen kaupungin käyttöön tulevasta Pieksämäen kaupungin kiinteistöissä tehtävistä, ilman erillistä tarjouspyyntömenettelyä suoritettavista sähkötöistä pientarvikkeineen tässä tarjouspyynnössä esitetyllä tavalla. Tehtävät / työsuoritukset tilataan tuntiveloitusperiaatteella. Tarjouspyyntö käsittää Pieksämäen kaupungin kiinteistöissä tehtäviä ilman erillistä tarjouspyyntöä suoritettavia asennus- ja korjaustöitä sekä pientarvikkeita. Tilaaja tilaa tästä kilpailutuksesta tehtävällä sopimuksella alle hankintalain kansallisen kynnysarvon (150 000 €) olevia asennus- ja korjaustöitä pientarvikkeineen, yli kansallisen kynnysarvon olevat hankinnat kilpailutetaan erikseen. Tilaaja varaa oikeuden kilpailuttaa investointikohteita sekä muita rakennuskohteita myös erikseen. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia palveluja vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän.

Ilmoitusnumero 2024-149967
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Pieksämäen kaupunki
Kauppakatu 1 76100 Pieksämäki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

24095 Eepos-kirjastojen aineistokuljetukset

Suomi | Seinäjoen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

24095 Eepos-kirjastojen aineistokuljetukset Eepos-kirjastojen aineistokuljetukset.

Sopimuskausi 01.01.2025 - 31.12.2026 sekä mahdolliset optiot 1 + 1 vuotta, 31.12.2028 saakka

Eepos-kirjastot:
Alajärvi (pääkirjasto ja Lehtimäen kirjasto), Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki, Isokyrö, Karijoki, Kaskinen, Kauhajoki, Kauhavan kirjastot: (pääkirjasto, Alahärmä, Kortesjärvi ja Ylihärmä), Kuortane, Kurikan kirjastot (pääkirjasto, Jurvan kirjasto, Jalasjärven kirjasto), Laihia, Lappajärvi, Lapua, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva, Veteli, Vimpeli, Ähtäri (jäljempänä Eepos-kirjastot).
Osoitetiedot liitteenä.

Hankinnan kohteena on yksi reitti, johon kuuluvat edellä mainitut Eepos-kirjastot. Reitti ajetaan kerran viikossa. Nouto tapahtuu yhden päivän aikana, torstaina, kaikissa reitillä mainituissa osoitteissa. Jakelu suoritetaan seuraavana arkipäivänä eli perjantaina. Tarjoukseen tulee liittää aikataulutettu reittisuunnitelma liitteessä 1 mainittujen toimipisteiden välillä. Ajojärjestys on tarjoajan päätettävissä.

Kuljetukselta edellytetään varajärjestelmä, joka takaa kuljetuksen kahden (2) arkipäivän kuluessa ylivoimaisen esteen sattuessa.

Kuljetuksiin sisältyy laatikoiden nouto sekä jakelu kirjastojen osoittamista tiloista (ks. osoiteluettelo liite 1). Kirjastojen henkilökunta pakkaa laatikot ja muun kuljetettavan tavaran kuljetusvalmiiksi, kuljettaja pakkaa auton ja purkaa kuljetettavan tavaran.

Kuljetuslaatikon mitat 40x30x19 cm, poikkeustilanteessa suurempi. Kuljetuslaatikot ovat tilaajalla. Lisäksi kuljetettavana voi olla muuta tavaraa, kuten kasseja tai isoja kirjekuoria. Tarjoaja toimittaa osoitekortit.,

Ilmoitusnumero 2024-015269
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Seinäjoen kaupunki
PL 215 60101 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisuusvalvontajärjestelmä

Suomi | Rajavartiolaitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turvallisuusvalvontajärjestelmä Hankinnan kohteena on Rajavartiolaitoksen uusi turvallisuusvalvontajärjestelmä.

Rajavartiolaitoksella on yli 100 toimipistettä eri puolilla Suomea. Hankinnassa olevalla turvallisuusvalvontajärjestelmällä korvataan Rajavartiolaitokselta käytöstä poistuvat kulunvalvonta- ja murtohälytysjärjestelmät sekä laajennetaan teknistä turvallisuusvalvontaa uusiin kohteisiin. Tulevan hankinnan tavoitteena on valita sopimustoimittaja Rajavartiolaitoksen turvallisuusvalvontajärjestelmälle.

Turvallisuusvalvontajärjestelmässä hyödynnetään pääsääntöisesti nykyisen kulunvalvontajärjestelmän oviympäristöjen kaapelointeja ja lukijalaitteita (Idesco 8 CD) tunnisteineen. Järjestelmän suunniteltu laajuus on yli 2300 valvottua oviympäristöä, jotka sisältävät yhteensä noin 2600 lukijapäätettä. Lisäksi muutoksella korvataan käytössä olevien murtohälytysjärjestelmien yli 90 keskuslaitetta, joihin liitetyt noin 3500 ilmaisinta kytketään hankittavaan turvallisuusvalvontajärjestelmään.

Tilaaja hankkii sopimuskauden aikana valitulta sopimustoimittajalta järjestelmään sisältyviä laitteita, tarvikkeita, ohjelmistoja, sovelluksia ja lisenssejä sekä ylläpito-, asennus- ja huoltopalveluita valtakunnallisesti. Lisäksi samaan sopimukseen voi sopimustoimittajan vastuulle sisältyä muita ohjeispalveluita, kuten suunnittelu-, dokumentointi-, koulutus- ja konsultointipalveluita. Sopimustoimittajalla tulee olla kyvykkyys tarjota hankittavan turvallisuusvalvontajärjestelmän kehittämiseen ja ylläpitoon liittyviä, Tilaajan pääkäyttäjille ja ylläpidolle suunnattuja teknisen tuen palveluja. Hankittavassa järjestelmässä tulee olla yleiset rajapintaprotokollat toisiin tietojärjestelmiin.,

Ilmoitusnumero 2024-015229
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Murtohälytysjärjestelmät (31625300), Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000), Kulunvalvontajärjestelmä (42961100), Hälytysjärjestelmien ja antennien asennustyöt (45312000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Rajavartiolaitos
PL 3 00131 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Vainajien kuljetukset Kanta-Hämeen hyvinvointialueella

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ ON TIETOPYYNTÖ, EI TARJOUSPYYNTÖ. Kanta-Hämeen hyvinvointialue vastaa sosiaali- ja terveyspalveluista sekä pelastustoimen ja ensihoidon järjestämisestä Forssan, Hattulan, Hausjärven, Humppilan, Hämeenlinnan, Janakkalan, Jokioisten, Lopen, Riihimäen, Tammelan ja Ypäjän kunnissa. Hyvinvointialue on kunnista ja valtiosta erillinen julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on alueellaan itsehallinto. Sen lakisääteisiä tehtäviä ovat sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen järjestäminen. Kanta-Hämeen hyvinvointialue kilpailutta alkuvuodesta 2025 vainajien siirtokuljetukset. Vainajien siirtokuljetukset tapahtuvat Kanta-Hämeen hyvinvointialueella kotihoidosta, vanhainkodeista tai palvelutaloista kylmäsäilytystiloihin sekä Kanta-Hämeen keskussairaalasta kuljetus Tampereelle obduktioon ja takaisin. Siirtokuljetuksia voi olla myös kylmiöstä kylmiöön. Tällöin kuljetukset pääsääntöisesti tapahtuvat alueelta Kanta-Hämeen keskussairaalan kylmiöön. Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun kaikille, jotka ovat kiinnostuneita vainajien siirtokuljetusten hankinnasta. Markkinavuoropuhelu suoritetaan pääasiallisesti kirjallisesti sähköpostitse. Tarvittaessa voidaan pitää myös teams-palavereja yksittäisten palveluntuottajien kanssa. TÄMÄ ON TIETOPYYNTÖ, EI TARJOUSPYYNTÖ. Kanta-Hämeen hyvinvointialue vastaa sosiaali- ja terveyspalveluista sekä pelastustoimen ja ensihoidon järjestämisestä Forssan, Hattulan, Hausjärven, Humppilan, Hämeenlinnan, Janakkalan, Jokioisten, Lopen, Riihimäen, Tammelan ja Ypäjän kunnissa. Hyvinvointialue on kunnista ja valtiosta erillinen julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on alueellaan itsehallinto. Sen lakisääteisiä tehtäviä ovat sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen järjestäminen. Kanta-Hämeen hyvinvointialue kilpailutta alkuvuodesta 2025 vainajien siirtokuljetukset. Vainajien siirtokuljetukset tapahtuvat Kanta-Hämeen hyvinvointialueella kotihoidosta, vanhainkodeista tai palvelutaloista kylmäsäilytystiloihin sekä Kanta-Hämeen keskussairaalasta kuljetus Tampereelle obduktioon ja takaisin. Siirtokuljetuksia voi olla myös kylmiöstä kylmiöön. Tällöin kuljetukset pääsääntöisesti tapahtuvat alueelta Kanta-Hämeen keskussairaalan kylmiöön. Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun kaikille, jotka ovat kiinnostuneita vainajien siirtokuljetusten hankinnasta. Markkinavuoropuhelu suoritetaan pääasiallisesti kirjallisesti sähköpostitse. Tarvittaessa voidaan pitää myös teams-palavereja yksittäisten palveluntuottajien kanssa.

Ilmoitusnumero 2024-150005
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
PL 39 13101 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen: Raahen kaupungin metsäsuunnitelman laadinta

Suomi | Raahen kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Raahen kaupunki kilpailuttaa myöhemmin julkaistavalla tarjouspyynnöllä metsäsuunnitelman laadinta. Tällä kutsulla pyydetään mahdollisia hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia osallistumaan to 14.11 klo 14.00 Raahen Raatihuoneella järjestettävään markkinavuoropuhelutilaisuuteen. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös ilmoittautuneille myöhemmin lähetettävän Teams-linkin kautta. Tilaisuudessa osallistujilla on mahdollisuus ilmaista mielipiteensä kilpailutettavasta kokonaisuudesta. Kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan ma 11.11. klo 12 mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin kautta. Markkinavuoropuhelun tarkoitus on kertoa osallistujille siitä kokonaisuudesta, jota tulemme myöhemmin julkaistavan kilpailutuksen kautta hankkimaan. Lisäksi tilaisuudessa pyydämme tietoja ja mahdollisten tarjoajien kommentteja hankittavan kokonaisuuden kilpailutukseen, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Markkinavuoropuhelussa esiin tullutta tietoa tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. Markkinavuoropuhelu ei velvoita toteuttamaan hankintaa tässä dokumentissa kuvatulla tai itse markkinavuoropuhelussa esiin nousevilla tavoilla. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei myöskään vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuhelutilaisuuteen mahdollisille hankinnasta kiinnostuneille tarjoajille. Raahen kaupunki kilpailuttaa myöhemmin julkaistavalla tarjouspyynnöllä metsäsuunnitelman laadinta. Tällä kutsulla pyydetään mahdollisia hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia osallistumaan to 14.11 klo 14.00 Raahen Raatihuoneella järjestettävään markkinavuoropuhelutilaisuuteen. Tilaisuuteen on mahdollista osallistua myös ilmoittautuneille myöhemmin lähetettävän Teams-linkin kautta. Tilaisuudessa osallistujilla on mahdollisuus ilmaista mielipiteensä kilpailutettavasta kokonaisuudesta. Kiinnostuneita pyydetään ilmoittautumaan ma 11.11. klo 12 mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin kautta. Markkinavuoropuhelun tarkoitus on kertoa osallistujille siitä kokonaisuudesta, jota tulemme myöhemmin julkaistavan kilpailutuksen kautta hankkimaan. Lisäksi tilaisuudessa pyydämme tietoja ja mahdollisten tarjoajien kommentteja hankittavan kokonaisuuden kilpailutukseen, jotta hankinta voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Markkinavuoropuhelussa esiin tullutta tietoa tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan kehittämiseen ja suunnitteluun. Markkinavuoropuhelu ei velvoita toteuttamaan hankintaa tässä dokumentissa kuvatulla tai itse markkinavuoropuhelussa esiin nousevilla tavoilla. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei sido tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei myöskään vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta.

Ilmoitusnumero 2024-149987
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Metsänhoitopalvelut (77200000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Raahen kaupunki
Rantakatu 50 92100 Raahe FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun: Melualtistuksen mittaus- ja määrityspalveluiden hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelu toteutetaan osana hankinnan suunnittelua. Vantaan kaupunki valmistelee kaupunkitasoista melualtistuksen mittaus- ja määrityspalveluiden hankintaa ja kutsuu toimittajia markkinavuoropuheluun. Hankittavan palvelun avulla tullaan arvioimaan työntekijöiden altistumista melulle. Palvelu tulee tukemaan työnantajan velvollisuutta selvittää melualtistumista työssä ja tulee kaikkien kaupungin toimialojen käyttöön. Hankittava palvelu sisältää melualtistuksen mittauksen, altistumisen arvioinnin ja tuloksen raportoinnin. Melualtistuksen mittaus sisältää seuraavat osa-alueet: 1. Melun energia-annoksen mittaus (A-painotettu mittaus), mittaukset suoritetaan kahdeksan tunnin laskennalliselle työpäivälle 2. Impulssimelun mittaus Palvelusta saatavan raportin perusteella työterveyslääkärin tulee voida arvioida terveydellistä merkitystä. Palvelu voi pitää sisällään myös kevyempiä, suuntaa-antavia melumittauksia. Palveluntuottajalla tulee olla myös osaamista altistumisen arvioinnista ja meluntorjuntaratkaisujen mallintamisesta. Käytettävien mittalaitteiden tulee olla laadukkaita ja kalibroituja. Mittaukset tulee tehdä standardien mukaisesti. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa hankinnan kohteena olevaa palvelua koskevaa markkinatilannetta. Markkinavuoropuhelut toteutetaan Teams-kokouksina järjestettävinä vuoropuheluina. Pyydämme halukkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun 24.10.2024 klo 23:59 mennessä Webropol-ilmoittautumislomakkeen kautta (kopioi linkki selaimeen): https://link.webropolsurveys.com/S/7973DDC8C5A47713 Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido ketään siihen osallistuvaa tahoa, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan vasta markkinavuoropuhelujen päätyttyä. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti. Tämä ei ole ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö vaan kutsu markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelu toteutetaan osana hankinnan suunnittelua. Vantaan kaupunki valmistelee kaupunkitasoista melualtistuksen mittaus- ja määrityspalveluiden hankintaa ja kutsuu toimittajia markkinavuoropuheluun. Hankittavan palvelun avulla tullaan arvioimaan työntekijöiden altistumista melulle. Palvelu tulee tukemaan työnantajan velvollisuutta selvittää melualtistumista työssä ja tulee kaikkien kaupungin toimialojen käyttöön. Hankittava palvelu sisältää melualtistuksen mittauksen, altistumisen arvioinnin ja tuloksen raportoinnin. Melualtistuksen mittaus sisältää seuraavat osa-alueet: 1. Melun energia-annoksen mittaus (A-painotettu mittaus), mittaukset suoritetaan kahdeksan tunnin laskennalliselle työpäivälle 2. Impulssimelun mittaus Palvelusta saatavan raportin perusteella työterveyslääkärin tulee voida arvioida terveydellistä merkitystä. Palvelu voi pitää sisällään myös kevyempiä, suuntaa-antavia melumittauksia. Palveluntuottajalla tulee olla myös osaamista altistumisen arvioinnista ja meluntorjuntaratkaisujen mallintamisesta. Käytettävien mittalaitteiden tulee olla laadukkaita ja kalibroituja. Mittaukset tulee tehdä standardien mukaisesti. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa hankinnan kohteena olevaa palvelua koskevaa markkinatilannetta. Markkinavuoropuhelut toteutetaan Teams-kokouksina järjestettävinä vuoropuheluina. Pyydämme halukkaita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun 24.10.2024 klo 23:59 mennessä Webropol-ilmoittautumislomakkeen kautta (kopioi linkki selaimeen): https://link.webropolsurveys.com/S/7973DDC8C5A47713 Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido ketään siihen osallistuvaa tahoa, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan vasta markkinavuoropuhelujen päätyttyä. Vastauksia käsitellään luottamuksellisesti.

Ilmoitusnumero 2024-149966
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Melusaasteisiin liittyvät palvelut (90742000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asumispalveluyksiköiden asiakkaiden digitaalinen aktivointijärjestelmä

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Asumispalveluyksiköiden asiakkaiden digitaalinen aktivointijärjestelmä Hankinnan kohteena on Kymenlaakson hyvinvointialueen asumispalveluyksiköiden asiakkaiden aktivointijärjestelmä (myöhemmin järjestelmä). Hankintaan kuuluvat varsinaisen järjestelmän lisäksi siihen liittyvät asennus-, käyttöönotto-, koulutus-, raportointi-, ylläpito-, tuki-, integraatio-, analysointi- ja kehittämispalvelut.

Kymenlaakson hyvinvointialueen tuottavuuskorttiin on kirjattu järjestelmän hankinta toiminnallisen ohjauksen tueksi neljään lyhytaikaisyksikköön. Järjestelmän tavoitteena on: -Henkilökunnan ajatusmaailman ja toiminnan muutos -Asiakkaiden aktiivinen osallistuminen (vs. huoneessa makuuttaminen) -Lyhytaikaishoidon houkuttelevuuden lisääminen monipuolisemman ohjelman avulla -Asiakaskokemuksen/viihtyvyyden parantaminen Käyttöönotto tulee toteuttaa viimeistään 30.11.2024 mennessä. Varsinainen sopimuskausi on 12 kk. Tilaaja varaa mahdollisuuden optiona jatkaa järjestelmän käyttöä jatkuvana palveluna toistaiseksi voimassaolevana sopimuksena varsinaisen sopimuskauden päätyttyä ja varaa mahdollisuuden laajentaa järjestelmän käytön tarvittaessa kaikkiin hyvinvointialueen ympärivuorokautista palveluasumista tarjoaviin yksiköihin (noin 15 yksikköä) sekä kotiutusyksiköihin (noin 2 yksikköä). Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäisostomääriin. Tilaaja tekee päätöksen mahdollisesta option käytöstä erikseen. Tilaaja tekee päätöksen mahdollisesta option käytöstä varsinaisen sopimuskauden päättymiseen mennessä.

Tilaaja varaa mahdollisuuden optiona laajentaa järjestelmän käytön etäpalveluna asiakkaan kotiin tulevaisuudessa. Optio voidaan ottaa käyttöön, jos valitulla palveluntuottajalla on tekninen mahdollisuus tuottaa palvelua optiossa kuvatulla tavalla. Etäpalvelun käyttöönotto luo tilaajalle uuden toimintayksikön, jonka kautta palvelua voidaan tarjota asiakkaille jakamalla näkymä asiakkaan käytössä olevaan laitteeseen kuten esimerkiksi
tablettiin. Käyttö ei saa edellyttää asiakkaalta kirjautumista vaan ammattilaisen tulee voida jakaa ohjelmanäkymä asiakkaalle.

Tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä käytetyt termit:
Tilaajalla tarkoitetaan hankintayksikköä sekä palvelusopimuksen osapuolta, joka käyttää järjestelmää. Tilaajaan voidaan myös viitata termillä Asiakas.
Palveluntuottajalla tarkoitetaan tarjoajaa sekä palvelusopimuksen osapuolta, joka tuottaa järjestelmäpalvelut Tilaajalle tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä kuvatulla ehdoilla. Palveluntuottajaan voidaan viitata myös termillä toimittaja.
Järjestelmällä tarkoitetaan tässä tarjouspyynnössä sekä sen liitteissä kuvattua asumispalveluyksiköiden asiakkaiden aktivointijärjestelmää.,

Ilmoitusnumero 2024-015268
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialue
Keskuskatu 19 48100 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 31.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarvikkeiden hankintaan.

HUS-yhtymä pyytää osallistumishakemuksia potilas- ja henkilöstöruokailupalvelut elintarvikkeiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja tarkennetaan hankinnan kohde.

Dynaaminen hankintajärjestelmä koostuu erilaisista potilas- ja henkilöstöruokailupalveluiden elintarviketarpeista. Elintarviketarpeet ovat pääsääntöisesti kausituotteita, joita hankintaan tietyn ajankohdan tarpeisiin. Dynaamisen hankintajärjestelmän puitteissa hankittavat elintarvikkeet kilpailutetaan erikseen sisäisinä kilpailutuksina dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana.

Tarjouksia voi jättää yhteen tai useampaan sisäisen kilpailutukseen.

Potilas- ja henkilöstöruokailupalvelut elintarvikkeiden dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 14.12.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029
aikana 5-20 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin hankintatarpeen tarkentuessa dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa
olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa
hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän
voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään
hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä
kilpailutuksessa. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015222
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsu markkinavuoropuheluun / tietopyyntö: Siivousrobottien hankinta, Polkka – Pohjois- Karjalan tukipalvelut oy

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / TIETOPYYNTÖ. Polkka - Pohjois-Karjalan tukipalvelut oy tuottaa puhtauspalveluita omistajilleen Pohjois-Karjalassa. Polkka tuottaa puhtauspalvelut Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle, Joensuun ja Kiteen kaupungeille sekä Tohmajärven, Ilomantsin ja Heinäveden kunnille. Siivottavien kohteiden pinta-ala on yhteensä noin 530 000 m². Polkan laitoshuollon suurin kohde on Pohjois-Karjalan keskussairaala. Laitoshuollon kohteita ovat hoivayksiköt, terveysasemat, koulut, päiväkodit, muut oppilaitokset, kuntoutussairaalat, hoiva- ja kulttuurikohteet sekä virastot ja toimistot. Puhtauspalveluiden tarkoituksena on tehdä tiloista siistejä, turvallisia, viihtyisiä ja edustavia. Polkka haluaa tutkia markkinoiden uusien koneiden, erityisesti yhdistelmäkoneiden ja imureiden, robotiikkaratkaisuja. Markkinavuoropuhelun / tietopyynnön tavoitteena on myös kuulla, mitä innovaatioita tai muita puhtausalan robotiikkamahdollisuuksia on markkinoilla. Kutsu markkinavuoropuheluun Tällä ilmoituksella pyydetään siivousrobotiikan hankinnasta kiinnostuneita alan toimijoita ilmoittautumaan hankinnan valmisteluvaiheen markkinavuoropuheluun. Kukin toimija kutsutaan omaan vuoropuhelutilaisuuteen. Markkinavuoropuhelutilaisuudet järjestetään 30.-31.10.2024 ja 5.11.2024 Microsoft Teams -yhteyden välityksellä. Mikäli em. päivät täyttyisivät, tilaaja on varannut markkinavuorotilaisuuksille vielä mahdolliseksi lisäpäiväksi 6.11.2024. Vuoropuhelutilaisuuksille on varattavissa seuraavat ajankohdat: klo 8.30-9.30, klo 10.00-11.00, klo 12.00-13.00, klo 13.30-14.30 ja klo 15.00-16.00. Aikaa keskusteluun varataan 1 h per vuoropuhelutilaisuus. Pyydämme alan toimijoita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun 23.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen hankinta@jns.fi. Viestissä pyydetään ilmoittamaan: - osallistuva organisaatio - osallistuvat henkilöt sekä heidän sähköpostiosoitteensa kutsumista varten - toiveajankohta/-ajankohdat markkinavuoropuheluille varatuista ajoista. Mikäli toimijalla on tähän hankintaan liittyviä ennakkokysymyksiä hankintayksikölle/tilaajalle, pyydämme lähettämään kysymykset joko samassa viestissä ilmoittautumisen yhteydessä tai ilmoittautumisen määräaikaa noudattaen osoitteeseen hankinta@jns.fi. Tilaisuuteen määräaikaan mennessä ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse kutsu Teams-kokoukseen. Vuoropuhelutilaisuudessa käsiteltävät kysymykset ja tilaajan esittely löytyvät Tarjouspalveluun kirjautumalla tämän ilmoituksen liitteistä. Tietopyyntö Mikäli toimija ei pysty osallistumaan markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita hankintaan liittyen. Tilaaja toivoo vastauksia liitteen kysymyksiin ja mahdollisiin muihin hankintaan liittyviin asioihin. Vastauksessa voi hyödyntää tietopyynnön kysymysliitettä. Vastaukset, kysymykset ja kommentit voi esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä kohdassa "Kysymykset ja vastaukset” 23.10.2024 klo 11.50 mennessä tai kohdassa ”Tietopyynnön vastauksen lähetys” 23.10.2024 klo 12.00 mennessä, jos vastaukseen liitetään erillinen liitedokumentti. Mikäli vastaus ladataan erillisellä liitteellä, tällöin tulee painaa myös kohdasta ”Lähetä vastaus tietopyyntöön”. TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN / TIETOPYYNTÖ. Polkka - Pohjois-Karjalan tukipalvelut oy tuottaa puhtauspalveluita omistajilleen Pohjois-Karjalassa. Polkka tuottaa puhtauspalvelut Pohjois-Karjalan hyvinvointialueelle, Joensuun ja Kiteen kaupungeille sekä Tohmajärven, Ilomantsin ja Heinäveden kunnille. Siivottavien kohteiden pinta-ala on yhteensä noin 530 000 m². Polkan laitoshuollon suurin kohde on Pohjois-Karjalan keskussairaala. Laitoshuollon kohteita ovat hoivayksiköt, terveysasemat, koulut, päiväkodit, muut oppilaitokset, kuntoutussairaalat, hoiva- ja kulttuurikohteet sekä virastot ja toimistot. Puhtauspalveluiden tarkoituksena on tehdä tiloista siistejä, turvallisia, viihtyisiä ja edustavia. Polkka haluaa tutkia markkinoiden uusien koneiden, erityisesti yhdistelmäkoneiden ja imureiden, robotiikkaratkaisuja. Markkinavuoropuhelun / tietopyynnön tavoitteena on myös kuulla, mitä innovaatioita tai muita puhtausalan robotiikkamahdollisuuksia on markkinoilla. Kutsu markkinavuoropuheluun Tällä ilmoituksella pyydetään siivousrobotiikan hankinnasta kiinnostuneita alan toimijoita ilmoittautumaan hankinnan valmisteluvaiheen markkinavuoropuheluun. Kukin toimija kutsutaan omaan vuoropuhelutilaisuuteen. Markkinavuoropuhelutilaisuudet järjestetään 30.-31.10.2024 ja 5.11.2024 Microsoft Teams -yhteyden välityksellä. Mikäli em. päivät täyttyisivät, tilaaja on varannut markkinavuorotilaisuuksille vielä mahdolliseksi lisäpäiväksi 6.11.2024. Vuoropuhelutilaisuuksille on varattavissa seuraavat ajankohdat: klo 8.30-9.30, klo 10.00-11.00, klo 12.00-13.00, klo 13.30-14.30 ja klo 15.00-16.00. Aikaa keskusteluun varataan 1 h per vuoropuhelutilaisuus. Pyydämme alan toimijoita ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun 23.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen hankinta@jns.fi. Viestissä pyydetään ilmoittamaan: - osallistuva organisaatio - osallistuvat henkilöt sekä heidän sähköpostiosoitteensa kutsumista varten - toiveajankohta/-ajankohdat markkinavuoropuheluille varatuista ajoista. Mikäli toimijalla on tähän hankintaan liittyviä ennakkokysymyksiä hankintayksikölle/tilaajalle, pyydämme lähettämään kysymykset joko samassa viestissä ilmoittautumisen yhteydessä tai ilmoittautumisen määräaikaa noudattaen osoitteeseen hankinta@jns.fi. Tilaisuuteen määräaikaan mennessä ilmoittautuneille lähetetään sähköpostitse kutsu Teams-kokoukseen. Vuoropuhelutilaisuudessa käsiteltävät kysymykset ja tilaajan esittely löytyvät Tarjouspalveluun kirjautumalla tämän ilmoituksen liitteistä. Tietopyyntö Mikäli toimija ei pysty osallistumaan markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita hankintaan liittyen. Tilaaja toivoo vastauksia liitteen kysymyksiin ja mahdollisiin muihin hankintaan liittyviin asioihin. Vastauksessa voi hyödyntää tietopyynnön kysymysliitettä. Vastaukset, kysymykset ja kommentit voi esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä kohdassa "Kysymykset ja vastaukset” 23.10.2024 klo 11.50 mennessä tai kohdassa ”Tietopyynnön vastauksen lähetys” 23.10.2024 klo 12.00 mennessä, jos vastaukseen liitetään erillinen liitedokumentti. Mikäli vastaus ladataan erillisellä liitteellä, tällöin tulee painaa myös kohdasta ”Lähetä vastaus tietopyyntöön”.

Ilmoitusnumero 2024-150003
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pölynimurit ja lattiankiillotuskoneet muuhun kuin kotitalouskäyttöön (42999000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma