Mobiililaitteet 2025-2026 (2028)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Mobiililaitteet 2025-2026 (2028) HANKINNAN KOHDE

Hankinnan kohteena ovat mobiililaitteet (mm. matkapuhelimet ja tabletit), niiden lisätarvikkeet sekä mobiililaitteita koskevat palvelut.

Mobiililaitteita hankitaan ostolaitteina, hyödyntäen mahdollisesti asiakkaan omaa leasing-sopimusta. Esimerkkejä hankittavista palveluista ovat esiasennuspalvelu, huoltopalvelut, kierrätyspalvelu ja tietoturvallinen kierrätyspalvelu.

Tarkempi hankinnan kohteen kuvaus on esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Hankinnan kohde".

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on yksi (1) vuosi. Hansel Oy:llä on oikeus jatkaa puitesopimuksen voimassaoloa kolmella (3) enintään vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä A olevan puitesopimuksen luku 6.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Puitejärjestelyn arvioitu arvo on 37 000 000 - 44 000 000 euroa (alv 0 %) sisältäen myös optiokaudet. Puitejärjestelyn enimmäisarvo on 44 000 000 euroa (alv 0 %).

Puitejärjestelyyn liittyneet ja sen käyttöön oikeutetut Asiakkaat ja arvio siitä, milloin Asiakas aloittaa puitejärjestelyyn perustuvien hankintojen tekemisen on kerrottu liitteellä B (Asiakkaat).

Arvioimme, että sopimuskaudella optiokaudet mukaan lukien Asiakkaat hankkivat yhteensä noin 87 000 matkapuhelinta ja 13 000 tablettia. Arvioimme, että Asiakkaat tekevät vuosittain noin 13 500 tilausta. Etätyö on lisännyt ns. kotitoimitusten osuutta ja siten eri toimitusosoitteita voi olla jopa yli 1400 vuodessa.

Lisätarvikkeiden osuus hankinnan ennakoidusta arvosta arvioidaan olevan noin 5-10 %.

Tulevien hankintojen määrään sekä ajalliseen jakautumiseen vaikuttavat epävarmuustekijät, joita ovat mm. kilpailutuksella saavutettava hintataso, valitun toimittajan aktiivisuus asiakkaiden suuntaan, asiakkaiden organisaatio- ja budjettimuutokset, nykyisten käytössä olevien laitteiden ikä ja vikaantuminen sekä teknologian kehittyminen.

Hankinnan ennakoitu arvo sopimuskaudella jakautuu Asiakkaille arviolta seuraavalla tavalla:
• yli 2,5 miljoona euroa neljä (4) Asiakasta
• 1 - 2,5 miljoonaa euroa neljä (4) Asiakasta
• 300 000 - 1 miljoonaa euroa yhdeksän (9) Asiakasta
• 100 000 - 300 000 euroa kolmekymmentä (30) Asiakasta
• alle 100 000 euroa neljäkymmentäkolme (43) Asiakasta

Viisi (5) Asiakasta ovat ilmaisseet käyttävänsä omaa hankinta-/tilausjärjestelmää tai muuta järjestelmää hankintojen tekemisessä tai laitteiden hallinnassa. Edellä mainituilla asiakkailla käytössä olevat järjestelmät ovat: ServiceNow, Roima, Optimo DUX ja Cloudia Tilaus. Osa järjestelmien tietokentistä tulee olla integroitavissa toimittajan järjestelmään (esim. laitteen tiedot, tilausviite, laitteen käyttäjän nimi, laskutusosoite ja laitteen tilaan tehtävät muutokset päivittyvät molempiin suuntaan muutoksien tekemisen jälkeen). Järjestelmien sähköiseen tiedonvaihtoon käytetään tyypillisesti mm. EDI-, XML- tai JSON-sanomia, Web Services -rajapintaa tai PunchOut-tekniikkaa. Selvyyden vuoksi todetaan, että edellä mainittujen asiakkaiden lisäksi myös muut liittyneet asiakkaat voivat kehittää sopimuskaudella tilausprosessejaan. Tarpeet käyttää sähköisiä hankinta-/tilausjärjestelmiä tai muita järjestelmiä voivat lisääntyä sopimuskaudella. Jos Asiakas haluaa käyttää omaa hankinta-/tilausjärjestelmää tai muuta järjestelmää, sovitaan sen käyttöönoton tarkemmista yksityiskohdista ja kohtuullisista kustannuksista aina erikseen Asiakkaan ja Toimittajan välillä.

Yksi Asiakas on ilmoittanut käyttävänsä Handi-palvelua. Ks. liite 6 Handi-palvelun kuvaus.

Laajuuteen liittyvät tiedot ovat sitoumuksettomia arvioita.,

Ilmoitusnumero 2024-015655
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet (32000000), Matkapuhelimet (32250000), Puhelinlaitteet (32550000), PC:iden, toimisto-, televiestintä- ja av-laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on terveydenhuoltolakiin ja järjestämislakiin perustuvat gastrokirurgien ja gastroenterologien suorittamat mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset.

Palvelut tuotetaan palveluntuottajan tiloissa pois lukien Raahe, jossa tähystystutkimukset tehdään Pohteen tiloissa ja ilman anestesiaa.

Hankittavia tähystystutkimuksia ovat mahalaukun (ruokatorvi, mahalaukku ja pohjukaissuoli), paksusuolen ja peräsuolen tähystykset sekä tähystyksiin liittyvät toimenpiteet ilman anestesiaa sekä anestesiassa.

Palvelu toteutuu seuraavissa osissa:
• Osa 1 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset palveluntuottajan tiloissa
• Osa 2 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset anestesiassa palveluntuottajan tiloissa
• Osa 3 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset vuokratyönä tilaajan tiloissa Raahessa

Tarjouksen voi jättää yhteen tai useampaan osaan.

Palvelun osat yhdessä jatkossa myös ”palvelut”.

Palvelu on toteutettava sitä koskevan, kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaisesti.

Palvelu on tuotettava vähintään suomen kielellä.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarkemmin liitteessä Palvelukuvaus.

, Osa 1 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset palveluntuottajan tiloissa Hankinnan kohteena osassa 1 on mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset palveluntuottajan tiloissa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.

Sopimuskausi on ajalle 1.1.2025 – 31.12.2026. Varsinaisen sopimuskauden lisäksi hankinnassa on optiot ajalle 1.1.2027 – 31.12.2027 ja 1.1.2028 – 31.12.2028., Osa 2 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset anestesiassa palveluntuottajan tiloissa Hankinnan kohteena osassa 2 on mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset anestesiassa palveluntuottajan tiloissa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.

Sopimuskausi on ajalle 1.1.2025 – 31.12.2026. Varsinaisen sopimuskauden lisäksi hankinnassa on optiot ajalle 1.1.2027 – 31.12.2027 ja 1.1.2028 – 31.12.2028., Osa 3 Mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset vuokratyönä tilaajan tiloissa Raahessa Hankinnan kohteena osassa 3 on mahalaukun ja suoliston tähystystutkimukset vuokratyönä tilaajan tiloissa Raahessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin liitteenä olevassa palvelukuvauksessa.

Sopimuskausi on ajalle 1.1.2025 – 31.12.2026. Varsinaisen sopimuskauden lisäksi hankinnassa on optiot ajalle 1.1.2027 – 31.12.2027 ja 1.1.2028 – 31.12.2028.,

Ilmoitusnumero 2024-015672
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Taajamametsien hoitotyöt Oulun kaupungin Haukiputaan ja Kiimingin alueilla

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 25.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Taajamametsien hoitotyöt Oulun kaupungin Haukiputaan ja Kiimingin alueilla Oulun kaupungin yhdyskunta ja ympäristöpalvelut pyytää tarjoustanne taajamametsien hoitotöistä hallinnoimillaan alueilla (jäljempänä myös "tilaajat") tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti ajalla 1.1.2025 -31.12.2025 + mahdolliset optiot.

Oulun kaupungilla on hallinnassaan metsäalueita yhteensä n. 20 000 ha. Näistä metsistä asemakaava-alueella on noin 4500 hehtaaria. Metsiä hoidetaan metsien hoito- ja käyttösuunnitelman ja PEFC-metsäsertifioinnin mukaan. Oulun kaupunki kilpailuttaa ja tilaa lähimetsien hoitotyöt. Hoidettavat alueet sijaitsevat Oulun kaupungin Kiimingin ja Haukiputaan alueilla. Osa tilattavista metsänhoitotöistä voi sijoittua asemakaava-alueen ulkopuolelle sekä joskus myös Haukiputaan ja Kiimingin ulkopuolella asemakaava-alueella. Tilattaviin töihin voi sisältyä teknisiin hakkuisiin liittyviä tehtäviä. Lisäksi työhön sisältyy myrskytuhojen raivausta haastavissa kohteissa asemakaava-alueella tai niiden läheisyydessä kuten virkistysalueilla. Valitun toimijan tulee liittyä PEFC-yrittäjärekisteriin ja kaikkien hakkuutyötä suorittavien tulee suorittaa sertiseriffi-nettikoulutus. (https://kestavametsa.fi/sertiseriffi)

Hyväksyttävistä tarjouksista valitaan kaksi (2) kokonaistaloudellisesti edullisinta
toimittajaa. Työ tilataan ensisijaisesti etusijajärjestyksessä halvimmalta toimijalta, mutta tilaaja voi tarvittaessa valita sopimuskumppaneista tarpeisiinsa nähden parhaan toimijan. Toimijoilta voidaan tilata töitä myös yhtäaikaisesti esimerkiksi myrskytuhojen korjuuseen, vaarallisten puiden kaatoon tai työskentelyolosuhteiden ollessa hyvät. Työ tapahtuu asutuksen ja katujen läheisyydessä ollen teknisesti vaativaa. Työn suorittaminen edellyttää riittävää ammattitaitoa ja kykyä toimia haastavissa asiakastilanteissa. Työturvallisuuden huomiointi on erityisen tärkeää.

Sopimus on voimassa määräaikaisena yhden (1) vuoden, jonka jälkeen sitä voidaan jatkaa vuodeksi kerrallaan kuitenkin korkeintaan 31.12.2029 saakka. Mahdollisella optiokaudella sopimuksen irtisanomisaika on kolme (3) kuukautta. Tilaaja ilmoittaa palveluntuottajalle kirjallisesti sopimuksen mahdollisesta jatkamisesta kahta (2) kuukautta ennen määräaikaisen sopimuskauden päättymistä. Tilaajalla on oikeus, mutta ei velvollisuus jatkaa sopimusta. Tilaaja edellyttää, että palvelu pystytään tuottamaan Suomen kielellä. Asukaspalautteita ja -toiveita pitää pystyä ottamaan vastaan ja välittämään eteenpäin. Työ tapahtuu asutuksen rajapinnassa jatkuvasti vaihtuvilla kohteilla jolloin työturvallisuus edellyttää, että asukkaiden ja työmaan lähistöllä liikkuvien henkilöiden kanssa pystytään kommunikoimaan. Työntekijöiden sosiaaliset taidot korostuvat tilanteissa joissa palaute on negatiivista tai keskenään ristiriitaista.

Tilattaviin töihin kuuluu tiedotteiden jakaminen työkohteittain. Tiedotteet jaetaan vähintään kahta viikkoa ennen työmaan aloitusta. Tiedotteessa ilmoitetaan palveluntuottajan yhteystiedot, johon asukkaat voivat olla yhteydessä koskien työmaan toteutusta. Tiedotteiden materiaalikulut korvataan kuitteja vastaan. Tiedote laaditaan yhteistyössä toimijan kanssa.,

Ilmoitusnumero 2024-015653
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hakkuupalvelut (77210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaispalvelulain mukaisten palvelujen hankinta

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat vammaisille henkilöille tarkoitetut palvelut ja tukitoimet, joilla helpotetaan vammaisten henkilöiden selviytymistä jokapäiväisestä elämästä, kuten henkilökohtainen apu, valmennus, erityinen osallisuuden tuki, tuettu päätöksenteko, asumisen tuki, lapsen asumisen tuki, lyhytaikainen huolenpito, päivätoiminta, työtoiminta ja vaativa moniammatillinen tuki.

Hankinnan toteuttaa Itä-Uudenmaan hyvinvointialue.

Hankinta toteutetaan joustavana sähköisenä palveluntuottajarekisterinä, (jatkossa palveluntuottajarekisteri), joka tarkoittaa Itä-Uudenmaan hyvinvointialueen (jatkossa hankintayksikkö) suunnittelemaa ja kuvaamaa hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankintayksikkö toteuttaa palveluntuottajarekisterin sisällä kilpailutuksia tarpeensa mukaan.

Hankintamenettely on kaksivaiheinen. Päästäkseen tuottamaan palveluja palveluntuottajan on ensin jätettävä osallistumishakemus ja tultava hyväksytyksi palveluntuottajarekisteriin. Tämän jälkeen palveluntuottaja voi tehdä tarjouksia vastaamalla hankintayksikön lähettämään tarjouspyyntöön. Osallistumishakemuksen tekeminen ei velvoita palveluntuottajaa tekemään tarjousta, vaan palveluntuottajat voivat tehdä tarjouksia harkintansa mukaan.

Palveluntuottajarekisteri on jaettu luokkiin. Kuhunkin luokkaan hyväksytään luokan soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Tarjouspyynnön saa ja tarjouksen voi jättää ainoastaan siinä tai niissä luokissa, joihin palveluntuottaja on hakeutunut ja hyväksytty.

Luokat ovat seuraavat:
Luokka 1 Henkilökohtainen apu
Luokka 2 Valmennus, erityinen osallisuuden tuki ja tuettu päätöksenteko
Luokka 3 Asumisen tuki, lapsen asumisen tuki, lyhytaikainen huolenpito ja vaativa moniammatillinen tuki
Luokka 4 Päivätoiminta, työtoiminta ja vaativa moniammatillinen tuki
Luokka 5 perustetaan tarvittaessa myöhemmin
Luokka 6 perustetaan tarvittaessa myöhemmin
Luokka 7 perustetaan tarvittaessa myöhemmin

Palveluntuottajarekisteri on voimassa viisi (5) vuotta sen perustamisesta lukien, minä aikana palveluntuottajarekisterin sisäiset tarjouskilpailut tehdään. Hankintayksikkö voi jatkaa palveluntuottajarekisterin voimassaoloa tai päättää sen voimassaolon ennenaikaisesti korjaushankintailmoituksella.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet"., Luokka 1 Henkilökohtainen apu Henkilökohtaisella avulla tarkoitetaan vammaisen henkilön avustamista kotona ja kodin ulkopuolella päivittäisissä toimissa, työssä ja opiskelussa, vuorovaikutuksessa, vapaa-ajan toiminnassa tai yhteiskunnallisessa osallistumisessa. Henkilökohtainen apu on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammainen henkilö tarvitsee näissä toimissa välttämättä toisen henkilön apua. Henkilökohtaisen avun tarkoituksena on, että vammaisen henkilön itse-määräämisoikeus toteutuu yhdenvertaisesti muiden kanssa niissäkin tilanteissa, joissa hän tarvitsee toisen henkilön apua. Henkilökohtainen apu on tarkoitettu vammaisille henkilöille, jotka kykenevät itsenäisesti tai tuettuna muodostamaan ja ilmaisemaan tahtonsa avun sisällöstä.

Henkilökohtaiseen apuun voi kuulua sellaisia avustajan toteuttamia itsehoitoa vastaavia toimenpiteitä, jotka liittyvät terveyden ylläpitoon sekä pitkäaikaisen sairauden ohjeiden mukaiseen hoitoon. Tilaaja järjestää asiakkaalle ja tarvittaessa avustajalle näiden toimenpiteiden edellyttämää ohjausta.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet". Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 2 Valmennus, erityinen osallisuuden tuki ja tuettu päätöksenteko VALMENNUS on tavoitteellinen palvelu, jonka tarkoituksena on vahvistaa vammaisen henkilön itsenäisessä elämässä tarvittavia taitoja ja parantaa vammaisen henkilön toiminta-kykyä elämän muutostilanteissa. Valmennus on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammainen henkilö tarvitsee tukea oppiakseen uusia tai vahvistaakseen olemassa olevia itsenäisessä elämässä tarvittavia taitoja taikka toimiakseen elämässään tapahtuvassa muutostilanteessa tai valmistautuakseen tällaiseen tilanteeseen. Valmennuksella ei korvata lääkinnällisen kuntoutuksen palveluita.

Valmennukseen sisältyy tarpeen mukaan tiedollisten ja sosiaalisen vuorovaikutuksen harjoittelu, viittomakielen opetus tai puhetta tukevien ja korvaavien kommunikaatiokeinojen käytön ohjaus ja vammaisien henkilön toimintakyvyn, toimintaympäristön tai perhetilanteen muuttuessa taikka muissa vastaavissa muutostilanteissa annettava tuki.

Valmennusta voidaan toteuttaa henkilökohtaisena tai ryhmässä annettava palveluna tai osana muuta palvelua. Valmennusta voidaan järjestää osana vammaisen henkilön omaa valmennusta hänen perheelleen ja muille läheisille henkilöille.

ERITYINEN OSALLISUUDEN TUKI on vammaisen henkilön osallistumista ja osallisuutta edistävä palvelu, joka sisältää tarvittavan ohjauksen sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ja vammaiselle henkilölle mieluisan vapaa-ajan toiminnan löytämisessä ja toteuttamisessa. Sitä voidaan järjestää kodin ulkopuolelle ja kotiin. Erityisen osallisuuden tuen tarkoituksena on turvata vammaisen henkilön oikeus osallistua ja päästä osalliseksi sosiaaliseen vuorovaikutuksen tilanteissa ja vapaa-ajan toiminnassa myös silloin, kun hän ei kykene itsenäisesti tai tuettuna muodostamaan ja ilmaisemaan tahtoaan avun sisällöstä tai kun henkilökohtainen apu ei ole hänelle sopiva palvelu.

TUETUN PÄÄTÖKSENTEON tarkoitus on tukea vammaista henkilöä päätöksenteossa siten, että hän voi tehdä ja toteuttaa itse omaa elämäänsä koskevia päätöksiä. Tuettu päätöksenteko sisältää päätöksentekoprosessissa tarvittavan tuen tie-don hankkimisessa, asioiden ymmärtämisessä, päätös- ja toimintavaihtoehtojen ja nii-den vaikutusten arvioimisessa, oman mielipiteen muodostamisessa ja ilmaisemisessa, päätösten tekemisessä ja toteuttamisessa sekä muissa vastaavissa toiminnoissa. Tuki-henkilö ei saa ottaa kantaa asioihin tai päättää asioita vammaisen henkilön puolesta.

Tuettu päätöksenteko voi toteutua erillisenä palveluna tai osana muuta palvelua. Tuettu päätöksenteko erillisenä palveluna on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammainen henkilö tarvitsee tukea voidakseen tehdä omaa elämäänsä koskevia merkittäviä, muita kuin jokapäiväiseen elämään kuuluvia päätöksiä. Tuettu päätöksenteko ei korvaa holhoustoimi-lain tarkoittaman edunvalvonnan järjestämistä.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet". Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 3 Asumisen tuki, lapsen asumisen tuki, lyhytaikainen huolenpito ja vaativa moniammatillinen tuki ASUMISEN TUEN tarkoitus on, että vammainen henkilö voi asua mahdollisimman itsenäisesti silloinkin, kun hän tarvitsee apua tai tukea asumisessa. Asumisen tuki on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammainen henkilö tarvitsee apua tai tukea voidakseen hoitaa päivittäiset toimensa. Asumisen tuki sisältää tarvittavan avun ja tuen päivittäisissä toimissa, vuorovaikutuksessa ja osallisuudessa. Siihen voi liittyä apu ja tuki niissä itsehoitoa vastaavissa toimenpiteissä, jotka liittyvät terveyden ylläpitoon ja pitkäaikaisen sairauden ohjeiden mukaiseen hoitoon. Asumisen tukeen voidaan liittää tarvittaessa terveydenhuoltolain perusteella kotiin järjestettäviä terveydenhuollon palveluita taikka sosiaalihuoltolain tai muiden lakien perusteella järjestettäviä palveluita siten, että ne muodostavat asiakkaan yksilöllisten tarpeiden mukaisen palvelukokonaisuuden.

Asumisen tuki voidaan järjestää yksittäiseen asuntoon tai ryhmämuotoisesti toteutettuun asumiseen. Asumisen tuki on toteutettava siten, että vammaisen henkilön itsemääräämisoikeus, osallisuus ja yksityisyys toteutuvat.

LAPSEN ASUMISEN TUKI toteutuu edellä asumisen tuen palvelussa kuvatulla tavalla huomioiden seuraavat erityispiirteet. Lapsen asumisen tuen tarkoituksena on ensisijaisesti turvata vammaiselle lapselle mahdollisuus asua kotona oman perheensä kanssa ja saada hänen yksilöllisten tarpeidensa mukainen hoito ja huolenpito, mahdollisuus osallisuuteen sekä turvallinen kasvuympäristö. Päätösvalta lapsen asioissa säilyy huoltajilla. Lapsen asumisessa kodin ulkopuolella on kiinnitettävä erityistä huomiota ihmissuhteiden jatkuvuuteen ja lapsen oikeuteen pitää yhteyttä hänelle läheisiin henkilöihin.

Lapsen asumisen tuki voidaan järjestää kodin ulkopuolelle, jos lapsen ei ole mahdollista asua kotona oman perheensä kanssa lapselle ja perheelle järjestetystä yksilöllisestä avustaja tuesta huolimatta. Lapsen asuminen kodin ulkopuolella voidaan järjestää perhehoitona vammaisille lapsille tarkoitetussa ryhmäkodissa.

LYHYTAIKAISELLA HUOLENPIDOLLA turvataan vammaisen henkilön lyhytaikainen avun ja tuen saaminen, jotta vammaisesta henkilöstö huolehtivat läheiset voivat hoitaa omaan elämäänsä liittyvät velvoitteet ja huolehtia hyvinvoinnistaan. Lyhyt-aikaisen huolenpidon tarkoituksena on toteuttaa vammaiselle henkilölle hänen tarvitsemansa apua ja tuki päivittäisissä toimissa ja tarpeen mukainen valvonta. Lyhytaikaisella huolenpidolla voidaan tarvittaessa turvata myös vammaisen lapsen tarpeen mukainen aamu- ja iltapäivätoiminta. Lyhytaikaisten huolenpitoa voidaan toteuttaa henkilökohtaisena tai ryhmässä annettava palveluna tai osana muuta palvelua.

VAATIVA MONIAMMATILLINEN TUKI on vammaiselle henkilölle, häntä tukeville läheisille ja hänen kanssaan läheisesti työskenteleville ammattilaisille annettavaa tukea, joka edellyttää erityistä ammatillista osaamista ja moniammatillista yhteistyötä. Tukea antaa asiantuntijaryhmä, jossa voi olla lääketieteen, psykologian, sosiaalityön, vuorovaikutuksen ja muuta asiantuntemusta. Vaativa moniammatillinen tuki sisältää vammaisen henkilön yksilöllisen tarpeen edellyttämät terveydenhuollon tutkimukset.

Vaativa moniammatillinen tuki on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammaisen henkilön osallisuus tai itsemääräämisoikeus tai muiden perusoikeuksien toteutumisen tukeminen edellyttää erityistä ammatillista osaamista ja yhteistyötä. Vaativan moniammatillisen tuen tarve voi liittyä vammaisen henkilön vaikeisiin vammaan liittyviin kommunikoinnin, sosiaalisen vuorovaikutuksen tai käyttäytymisen haasteisiin, joiden johdosta henkilön oma tai muiden ihmisarvo, terveys tai turvallisuus ovat uhattuna.

Vaativan moniammatillisen tuen tarve voi liittyä myös tilanteisiin, joissa vammaisen henkilön perusoikeuksiin kohdistuvan rajoitustoimien käytön taustalla olevien syiden selvittäminen ja rajoitustoimenpiteiden käytön ennaltaehkäisy ja vähentäminen edellyttävät moniammatillista tukea. Tällöin hyvinvointialue tekee vammaiselle henkilölle päätöksen erityishuollon tarpeesta. Erityishuollon tarpeessa olevan vammaisen henkilön vaativa moniammatillinen tuki toteutetaan siihen tarkoitetussa palveluyksikössä. Henkilö voidaan määrätä vaativan moniammatillisen tuen yksikköön myös tahdosta riippumatta. Vaativaan moniammatillisen tukeen voi liittyä työ- tai päivätoiminnan palvelu.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet". Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 4 Päivätoiminta, työtoiminta ja vaativa moniammatillinen tuki PÄIVÄTOIMINTA on säännöllistä, päiväaikaista toimintaa vammaisille henkilöille, jotka eivät pysty osallistumaan sosiaalihuoltolain mukaisiin työllistämistä edistäviin palveluihin, opiskeluun tai työhön. Päivätoiminnan tarkoitus on tukea vammaisen henkilön sosiaalista vuorovaikutusta ja osallisuutta sekä toimintakykyä ja omia vahvuuksia. Päivätoimintaa toteutetaan toimintaan soveltuvissa tiloissa, ensisijaisesti muualla kuin henkilön kotona tai ryhmämuotoiseen asumiseen liittyvissä tiloissa. Päivätoimintaan voi liittyä vaativa moniammatillinen tuki tai ja se voidaan järjestää erityishuoltona.

TYÖTOIMINNAN tarkoitus on tukea vammaisen henkilön toiminta- ja työkykyä sekä edistää hänen pääsyään työelämään. Työtoiminnalla tuetaan vammaisen henkilön omia vahvuuksia työelämään osallistumisessa. Työtoiminta on tarkoitettu vammaisille henkilöille, joiden kohdalla sosiaalihuoltolain perusteella järjestetty työtoiminta työllisty-mistä tukeva toiminta ei vastaa henkilön yksilöllisiin tarpeisiin. Työtoimintaan voi liittyä vaativa moniammatillinen tuki ja se voidaan järjestää erityishuoltona.

VAATIVA MONIAMMATILLINEN TUKI on vammaiselle henkilölle, häntä tukeville läheisille ja hänen kanssaan läheisesti työskenteleville ammattilaisille annettavaa tukea, joka edellyttää erityistä ammatillista osaamista ja moniammatillista yhteistyötä. Tukea antaa asiantuntijaryhmä, jossa voi olla lääketieteen, psykologian, sosiaalityön, vuorovaikutuksen ja muuta asiantuntemusta. Vaativa moniammatillinen tuki sisältää vammaisen henkilön yksilöllisen tarpeen edellyttämät terveydenhuollon tutkimukset.

Vaativa moniammatillinen tuki on tarkoitettu tilanteisiin, joissa vammaisen henkilön osallisuus tai itsemääräämisoikeus tai muiden perusoikeuksien toteutumisen tukeminen edellyttää erityistä ammatillista osaamista ja yhteistyötä. Vaativan moniammatillisen tuen tarve voi liittyä vammaisen henkilön vaikeisiin vammaan liittyviin kommunikoinnin, sosiaalisen vuorovaikutuksen tai käyttäytymisen haasteisiin, joiden johdosta henkilön oma tai muiden ihmisarvo, terveys tai turvallisuus ovat uhattuna.

Vaativan moniammatillisen tuen tarve voi liittyä myös tilanteisiin, joissa vammaisen henkilön perusoikeuksiin kohdistuvan rajoitustoimien käytön taustalla olevien syiden selvittäminen ja rajoitustoimenpiteiden käytön ennaltaehkäisy ja vähentäminen edellyttävät moniammatillista tukea. Tällöin hyvinvointialue tekee vammaiselle henkilölle päätöksen erityishuollon tarpeesta. Erityishuollon tarpeessa olevan vammaisen henkilön vaativa moniammatillinen tuki toteutetaan siihen tarkoitetussa palveluyksikössä. Henkilö voidaan määrätä vaativan moniammatillisen tuen yksikköön myös tahdosta riippumatta. Vaativaan moniammatillisen tukeen voi liittyä työ- tai päivätoiminnan palvelu.

Hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet". Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kussakin palveluntuottajarekisterin sisäisessä tarjouspyynnössä., Luokka 5 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 6 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 7 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-015671
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puhas Oy:n toimialueen jätevesilietteiden keräys ja kuljetus

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 28.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen Puhas Oy:n toimialueen jätevesilietteiden keräyksestä ja kuljetuksesta sopimuskaudelle 01.04.2025 - 31.12.2028. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteenä olevassa hankintaohjelmassa.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.

, Urakka-alue 1: Polvijärvi (liite 1) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 1, Urakka-alue 2: Liperi, länsi (liite 2) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 2, Urakka-alue 3: Liperi, itä (liite 3) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 3, Urakka-alue 4: Kontiolahti (liite 4) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 4, Urakka-alue 5: Joensuu, länsi (liite 5) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 5, Urakka-alue 6: Joensuu, pohjoinen / koillinen (liite 6) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 6, Urakka-alue 7: Joensuu, kaakko (liite 7) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 7, Urakka-alue 8: Ilomantsi (liite 8) (alv 0 %) Hankinnan kohteena on jätevesilietteiden keräys ja kuljetus urakka-alueella 8,

Ilmoitusnumero 2024-015650
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun Oritkarin alueen pohjatutkimukset

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun Oritkarin alueen pohjatutkimukset Oulun Oritkarin sataman ympäristö on tunnistettu keskeisen kaupunkialueen yleiskaavatyössä vihreän siirtymän kemianteollisuuden potentiaaliseksi sijainniksi. Nuottasaaren, Äimäraution ja Vihreäsaaren kaupunginosissa on tullut vireille asemakaavan muutos ja laajennus. Asemakaavalla tutkitaan ja osoitetaan satamatoimintojen sekä vihreän siirtymän teollisuustonttien sijoittuminen Oritkarin satama-alueella ja sen ympäristössä. Tällä tutkimuksella tarkastellaan sataman laajentuvan teollisuusalueen ominaisuuksia asemakaavatyön pohjaksi. Tutkimukset toteutetaan liitteenä olevan pohjatutkimusohjelman mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2024-015670
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimuspalvelut (73110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kylpypalvelut

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Kymenlaakson hyvinvointialueen kylpypalvelut Kouvolassa, Kotkassa, Haminassa ja Pyhtäällä.

Sopimuskausi on kaksi vuotta ja sopimuskauden tavoitteena on alkaa 1.1.2025. Sopimusta voidaan jatkaa yhden vuoden mittaisella optiokaudella.

Hankinta on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Kouvola, palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna Kouvola, kylpypalvelu palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna., Kouvola, tilaajan toimitiloissa toteutettuna Kouvola, kylpypalvelu tilaajan toimitiloissa toteutettuna, Kotka ja Pyhtää, palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna Kotka ja Pyhtää, kylpypalvelu palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna, Kotka ja Pyhtää, tilaajan toimitiloissa toteutettuna Kotka ja Pyhtää, kylpypalvelu tilaajan toimitiloissa toteutettuna, Hamina, palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna Hamina, kylpypalvelu palveluntuottajan toimitiloissa toteutettuna, Hamina, tilaajan toimitiloissa toteutettuna Hamina, kylpypalvelu tilaajan toimitiloissa toteutettuna,

Ilmoitusnumero 2024-015649
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialue
Keskuskatu 19 48100 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vuokrattavat työvaatteet pesulapalveluineen

Suomi | Numera Palvelut Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 19.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vuokrattavat työvaatteet pesulapalveluineen Numera Palvelut Oy pyytää tarjoustanne eri alojen vuokrattavista työvaatteista sekä niiden pesulapalveluista tarjouspyyntöasiakirjojen mukaan. Vuokratyövaatteita hankitaan hoitohenkilöstön, keittiö- ja siivoushenkilöstön, varasto- ja asennustyöntekijöiden, kiinteistönhuoltohenkilöstön sekä teollisuus-, rakennus- ja kuljetusalan työntekijöiden käyttöön. Työvaatteita hankitaan myös eri alojen opiskelijoiden käyttöön. Hankinta sisältää tekstiilien vuokrauspalvelut kokonaispalveluna kattaen tekstiilien pesu-, huolto- ja toimitusprosessin. Myös käytöstä poistettujen tekstiilien kierrättäminen/ loppuhävittäminen sisältyy palvelun hintaan.

Tilaajilla on käytössään myös ostettavia työvaatteita, jotka eivät kuulu tämän hankinnan piiriin. Tilaajat päättävät itse siitä, mitkä työvaatehankinnat ne toteuttavat vuokraamalla ja mitkä ostamalla.

Kilpailutus suoritetaan avoimella menettelyllä, jonka perusteella puitesopimuksen palveluntuottajaksi valitaan yksi vertailussa eniten pisteitä saanut tarjoaja. Rinnakkaisia tarjouksia ei sallita.

Kilpailutuksen valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus ja vertailuperusteena paras hinta-laatusuhde hinnan painoarvon ollessa 80 pistettä ja laadun painoarvon ollessa 20 pistettä.

Puitesopimus on määräaikainen viisi (5) vuotta.

Puitejärjestelyn sisällä solmitaan määräaikaiset asiakaskohtaiset toimitussopimukset, jotka ovat kestoltaan vähintään 36 kuukautta.

Kilpailutukseen sitoutuneet tai optioasiakkaiksi ilmoittautuneet Numera Palvelut Oy:n omistaja-asiakkaat on ilmoitettu sopimusluonnoksen liitteessä 1 (kts. sopimusluonnoksen Liite 1).

HUOM! Tarjouspalvelun käyttöön liittyvissä ongelmissa tarjoajan tulee olla yhteydessä Cloudia-tukeen: tuki@cloudia.fi / 020 766 1075. Numera Palvelut Oy ei vastaa Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista.,

Ilmoitusnumero 2024-015669
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Numera Palvelut Oy
PL 34 00531 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tiesuolat ajalle 1.1.2025 (tavoite) – 31.12.2026 (+ 2 vuoden optio)

Suomi | Kuntec Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tiesuolat ajalle 1.1.2025 (tavoite) - 31.12.2026 (+ 2 vuoden optio) Kuntec Oy pyytää tarjouksia tiesuoloista ajalle 1.1.2025 - 31.12.2026, jonka jälkeen sopimusta voidaan tilaajan erillisellä päätöksellä jatkaa ajalle 1.1.2027 - 31.12.2028 (optio).

Tiesuolat käsittävät natrium- ja kalsiumkloridin seuraavasti:
1. Natriumkloridi (hiutale)
3. Kalsiumkloridi (hiutale)
4. Kalsiumkloridi (liuos).

Tarjoushinnat tulee antaa toimitettuna osoitteeseen Rieskalähteentie 78, 20300 Turku.

Pääsääntöisesti natriumkloridia tilataan talvikaudella (1.10. - 31.3.) liukkaudentorjuntaan ja kalsiumkloridia kesäkaudella (1.4. - 30.9.) pölynsidontaan tarpeen mukaan.

Tilausmäärät vaihtelevat suuresti kunnossapitokausien sääolosuhteiden mukaan.

Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin tai -arvoon.,

Ilmoitusnumero 2024-015648
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiesuola (34927100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kuntec Oy
Rieskalähteentie 78 20300 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue – Ajoneuvojen ja alusten vakuutusturvan hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 19.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue - Ajoneuvojen ja alusten vakuutusturvan hankinta Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia ajoneuvojen ja alusten vakuutusturvasta. Ensimmäinen vakuutuskausi: 1.1.2025 – 31.12.2025. Tämän jälkeen vakuutuskausi on kalenterivuosi. Hankintayksiköllä on oikeus vakuutuskausien aikana kilpailuttaa vakuutukset uudelleen ja siirtää vakuutukset kilpailutuksen voittajalle. Vakuutukset ovat voimassa toistaiseksi voimassa olevana vuoden kerrallaan.,

Ilmoitusnumero 2024-015668
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Julkishallinnon palvelut, maanpuolustus ja sosiaaliturvapalvelut (75000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02070 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hammashoitohenkilöstön palveluiden hankinta virka-aikaiseen toimintaan, perustetun palveluntuottajarekisterin vuosittainen (2. vuosi) avaaminen

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on hammashoitohenkilöstön palvelun ostaminen Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen suun terveydenhuollon virka-aikaan tehtävään kiireettömään hammashoitoon.

Hankinnan kohteena olevat palvelutuotteet:

o virka-ajan toimintaan hammaslääkäri
o virka-ajan toimintaan suuhygienisti
o virka-ajan toimintaan hammashoitaja (lähihoitaja, suun terveydenhuolto)

Hankinnan kohteena on henkilövuokraus liittyen hammaslääkärin vastaanottopalveluihin. Hankinnan kohteena olevat henkilöstöresurssit muodostuvat yksittäisistä ja Tilaajan tarpeen mukaan useista terveydenhuollon ammattihenkilöistä.

Kyseessä on Liitteen E mukainen palveluhankinta, menettelynä avoin menettely ja palveluntuottajarekisteri. Kyseessä on aiemmin (2023) ajanjaksolle 1.1.2024-31.12.2029 perustetun palveluntuottajarekisterin vuosittainen avaaminen, nyt kyseessä 2. vuosi, tarkemmin hankintamenettelykuvaus.

Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus liitteellä "Palvelukuvaus", Lapuan alue Lapuan Sote-keskus, Järvi-Pohjanmaan alue Alajärvi, Vimpeli, Lappajärvi, Seinäjoen alue Seinäjoki mukaan lukien Peräseinäjoki, Ylistaro, sekä Isokyrö, Kaksineuvoisen alue Kauhava, Evijärvi, Kurikan ja Ilmajoen SOTE-keskusten alue Kurikka mukaan lukien Jurva ja Jalasjärvi, sekä Ilmajoki, Suupohjan alue Isojoki, Karijoki, Kauhajoki ja Teuva, Kuusiokuntien alue Alavus, Soini, Ähtäri ja Kuortane,

Ilmoitusnumero 2024-015645
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hammashoitopalvelut (85131000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkösuunnittelu

Suomi | Yleisradio Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähkösuunnittelu Hankinnan kohteena on Yleisradio Oy:n sähkösuunnittelupalvelut.

Sähkösuunnitteluun liittyvät tehtävät koostuvat pääosin seuraavista:

- Olemassa olevaan keskijänniteverkkoon kohdistuvien muutostöiden sähkösuunnittelu ja verkon mitoitus.
- Monimuotoisten työtilojen valaistussuunnittelu. Valaistusratkaisuissa tulee huomioida energiatehokkuus ja energiansäästöt.
- Varmennetun sähkönjakelun suunnitteleminen sekä mitoitus.
- Eri järjestelmien tarvitsemat tietoliikenneverkkosuunnittelut Tilaajan teettämissä muutostöissä.
- Paloilmoitinjärjestelmien osalta remontin laajuudesta riippuen joko koko paloilmoitinjärjestelmän tai sen osan tarvittava suunnittelu.
- Antennijärjestelmien osalta remontin laajuudesta riippuen joko koko antennijärjestelmän tai sen osan tarvittava suunnittelu.
- Aikakellojärjestelmän osalta remontin laajuudesta riippuen joko koko aikakellojärjestelmän tai sen osan tarvittava suunnittelu.
- Turvajärjestelmien tarvittavien kaapelointien johdotuskuvat. Yle laatii turvajärjestelmien suunnittelun.
- Tilamuutoshankkeiden sähkötyöpiirustusten sekä niiden tarkekuvien päivittäminen koko kiinteistön ajantasakuviin.
- Pienimuotoisten muutosten päivittäminen kiinteistön ajantasakuviin, joista on tehty vain luonnos tai tekstimuotoinen määritys. Muutostöiden urakoitsija toimittaa näistä tarkekuvan, josta käy ilmi miten muutokset on toteutettu.
- Sähkötöiden kustannusarvioiden tekeminen annettujen lähtötietojen tai laadittujen suunnitelmien perusteella.

Ks. tarkemmin hankinta-asiakirjat.

Hankintayksikkö valitsee puitejärjestelyyn kaksi (2) palveluntuottajaa, joiden kanssa se tekee puitesopimukset.

Tavoitteena on, että puitesopimukset tulisivat voimaan joulukuussa 2024.

Puitesopimus on voimassa määräaikaisena kolme (3) vuotta, ellei puitejärjestely lakkaa sitä aiemmin sen johdosta, että puitejärjestelyn enimmäisarvo on saavutettu. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimuskautta vielä enintään yhdellä (1) vuodella tai siihen saakka, kunnes puitejärjestelyn enimmäisarvo on saavutettu.,

Ilmoitusnumero 2024-015666
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Insinööripalvelut (71300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Yleisradio Oy
Uutiskatu 5 00240 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Painopalvelut

Suomi | Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 20.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Painopalvelut Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy (myöhemmin ”Hankintayksikkö” tai ”Tilaaja”) pyytää tarjousta painotöiden tuottamisesta.

Hankinnan sopimuskausi on kaksi (2) vuotta, joka alkaa sopimuksen allekirjoituksesta. Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.1.2025. Tarjouspyyntö sisältää mahdollisuuden sopimuksen jatkamiselle alkuperäisin ehdoin kahdelle, 1 vuoden pituiselle optiokaudelle. Option käytöstä ja kestosta päätetään erikseen.

Hankinta koostuu neljästä (4) eri kokonaisuudesta:

A) Julkaisut
B) Pienpainotuotteet
C) Suurkuvatulosteet
D) Julkaisusarjat

Osatarjoukset ei sallittuja.
Hankinnasta tehdään kirjallinen sopimus yhden (1) palveluntuottajan kanssa. Tilaaja ei sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon.,

Ilmoitusnumero 2024-015642
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietojärjestelmien ylläpitoon liittyvät tietokeskuspalvelut (72514300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Patteristonkatu 3 D 50100 Mikkeli FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lentopetroli

Suomi | Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lentopetroli Hankinnan kohteena on lentopetrolin JET A-1 sekä siihen liittyvien palveluiden toimittaminen Puolustusvoimille tämän osallistumishakemuspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Lentopetrolin toimittamiseen liittyviä palveluita ovat varastointi- ja kuljetuspalvelut, jätepolttoaineen vastaanotto sekä laboratoriopalvelut. Hankittavien tuotteiden ja palveluiden arvo on yhteensä enintään 14,5 M€, alv 0 %. Arviot määrien jakautumisesta tuotteiden ja palveluiden kesken ilmoitetaan tarjouskilpailuun valituille tarjoajille erikseen.

Kyseessä on yhden toimittajan kanssa tehtävä hankintasopimus, johon perustuen tuotteet ja palvelut tilataan.,

Ilmoitusnumero 2024-015665
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lentokerosiini (09131000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Puolustusvoimien logistiikkalaitos
PL 69 33541 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pansio-Pernon sote-asemapalvelut

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pansio-Pernon sote-asemapalvelut Hankinnan kohteena on tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainittu palvelu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritetyllä tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-015651
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käytönvalvontajärjestelmän uusiminen

Suomi | Vantaan Energia Sähköverkot Oy
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 6.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Käytönvalvontajärjestelmän uusiminen Vantaan Energia Sähköverkot Oy (VES) pyytää tarjousta sähköjakelun käytön-valvontajärjestelmän (SCADA) uusimisesta. VES:n nykyinen Netcon3000 järjestelmä on hankittu 2002 sekä päivitetty viimeksi 2018.

Tarjouspyynnön laajuus kattaa kaikki Netcon3000 järjestelmään liitetyt toiminnot, jotka tulee liittää uuteen järjestelmään. Vanhaa Netcon3000 r8 järjestelmää käytetään rinnalla niin pitkään, kunnes uusi järjestelmä on testattu ja sen toiminnasta on saatu riittävä varmuus.,

Ilmoitusnumero 2024-015685
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan Energia Sähköverkot Oy
PL 95 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien asennus-, ohjelmointi-, korjaus- ja ylläpitotyöt

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 25.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin hankintapalvelut pyytää Turun kaupungin tilapalveluiden toimeksiannosta tarjouksia rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien asennus-, ohjelmointi-, korjaus- ja ylläpitotöistä ajalle 1.2.2025 (tavoite) - 31.1.2028, minkä jälkeen sopimuksia voidaan jatkaa kahdella (2) yhden (1) vuoden pituisella optiokaudella ajoille 1.2.2028 - 31.1.2029 ja 1.2.2029 - 31.1.2030 (Optiot) Optioissa on kyse Tilaajan oikeudesta ei velvollisuudesta.

Hankinta on jaettu neljään (4) eri osakokonaisuuteen seuraavasti:
Osakokonaisuus 1 Citect Scada Pyramid
Osakokonaisuus 2 Honeywell EBI
Osakokonaisuus 3 Siemens Desigo CC
Osakokonaisuus 4 Schneider Electric Ecostruxure

Hankinnassa tehdään puitesopimukset kaikissa osakokonaisuuksissa yhden (1) Palveluntuottajan kanssa.
, Citect Scada Pyramid Hankinta koskee Citect Scada Pyramid rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien alakeskusohjelmointitöitä, valvomo-ohjelmointitöitä sekä kenttälaitekorjaus- ja asennustöitä., Honeywell EBI Hankinta koskee Honeywell EBI rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien alakeskusohjelmointitöitä, valvomo-ohjelmointitöitä sekä kenttälaitekorjaus- ja asennustöitä., Siemens Desigo CC Hankinta koskee Siemens Desigo CC rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien alakeskusohjelmointitöitä, valvomo-ohjelmointitöitä sekä kenttälaitekorjaus- ja asennustöitä., Schneider Electric Ecostruxure Hankinta koskee Schneider Electric Ecostruxure rakennusautomaatiojärjestelmien ja valvomo-ohjelmien alakeskusohjelmointitöitä, valvomo-ohjelmointitöitä sekä kenttälaitekorjaus- ja asennustöitä.,

Ilmoitusnumero 2024-015664
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suolenhuuhtelujärjestelmät ja anaalitampoonit

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset suolenhuuhtelujärjestelmät ja anaalitamponit sekä niiden kotijakelu Keski-Suomen hyvinvointialueelle.

Tavoitteena on kilpailutuksen avulla saada turvalliset ja Tilaajan yksiköiden toimintaa tukevat tuotteet huomioiden potilaiden yksilölliset tarpeet, toimitusvarmuus sekä hyvä yhteistyö sopimustoimittajien kanssa koko hankintakauden.

Määräaikainen sopimuskausi on voimassa kaksi (2) vuotta. Sopimuskautta on mahdollista jatkaa määräaikaisen kauden jälkeen kahdella yhden (1) vuoden mittaisella optiolla (1+1).

Tuotteita on mahdollista tilata keskusvarastoihin, tilaaviin yksiköihin ja kotijakelun tulee olla mahdollista kaikille tarjotuille tuotteille. Kotijakelun asiakkaita oli vuonna 2023 arviolta noin 90 asiakasta koko Tilaajan alueella.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. , Suolenhuuhtelujärjestelmä pieni, ei ohjausyksikköä Suolenhuuhtelujärjestelmä pieni, ei ohjausyksikköä ja niiden kulutustarvikkeet, Suolihuuhtelujärjestelmä, manuaalinen, ohjausyksiköllä Suolihuuhtelujärjestelmä, manuaalinen, ohjausyksiköllä ja niiden kulutustarvikkeet., Suolihuuhtelulaite/- järjestelmä ei- manuaalinen (tarvitsee virtsalähteen) ohjausyksiköllä Suolihuuhtelulaite/- järjestelmä ei- manuaalinen (tarvitsee virtsalähteen) ohjausyksiköllä ja niiden kulutustarvikkeet., Anaalitamponi- silikooninen Anaalitamponi- silikooninen, Anaalitamponi- pehmeästä vaahtomateriaalista Anaalitamponi- pehmeästä vaahtomateriaalista,

Ilmoitusnumero 2024-015639
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vihdin seurakunnan elintarvikkeiden puitejärjestely

Suomi | Vihdin seurakunta
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vihdin seurakunnan elintarvikkeiden puitejärjestely Hankinnan kohteena ovat Vihdin seurakunnalle hankittavat elintarvikkeet. Hankittavat elintarvikkeet toimitetaan kolmeen toimituskohteeseen:
-Toimituskohde 1: Riuttaranta (osoite: Moksintie 365, 03400 Vihti)
-Toimituskohde 2: Nummela (osoite: Kappelitie 5, 03100 Nummela)
-Toimituskohde 3: Vihti (osoite: Niuhalanraitti 6 b, 03400 Vihti)

Hankintayksikkö valitsee yhden toimittajan kaikille kolmelle toimituskohteelle. Hankinnan kohde on kuvattuna tarkemmin hankinta-asiakirjoissa.

Tarjouspyyntöasiakirjoja varten toimittajan tulee ensin rekisteröityä tarjoajaksi osoitteessa
https://www.esourcing2.fi/prod/dist/signup/supplier/vihdinsrk.

Rekisteröitymisen jälkeen toimittajalle toimitetaan käyttäjätunnus ja salasana sähköiseen kilpailutusjärjestelmään.

Rekisteröitymisen jälkeen tarjouspyyntöasiakirjat ovat toimittajan saatavilla sähköisesti osoitteessa https://www.esourcing2.fi/prod/Account/logon.,

Ilmoitusnumero 2024-015621
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Elintarvikkeet, juomat, tupakka ja vastaavat tuotteet (15000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vihdin seurakunta
Kappelitie 5 03100 Vihti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kapseliendoskopialaiteisto

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 päivää sitten | 21.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kapseliendoskopialaiteisto Hankinnan kohteena on ohutsuolen tutkimiseen tarkoitetut endoskooppiset kapselikamerat sekä niiden käytössä tarvittava kapseliendoskopialaite käyttökorvausperiaatteella kahden (2) vuoden määräaikaiselle sopimuskaudelle, joka voi jatkua kahden vuoden jälkeen toistaiseksi voimassaolevana.

Tällä hetkellä Sairaala Novan sisätautien gastroenterologian poliklinikalla tehdään noin 3 tutkimusta viikossa, viime vuoden koko saldo oli 165 ja määrä oli edellisvuodesta lisääntynyt 17%. Tutkimukseen on koko ajan 2 - 3 kuukauden jono. Keski-Suomen hyvinvointialue ei sitoudu mihinkään ostomääriin.

Tuotteiden hankinnasta tullaan tekemään sopimus yhden (1) toimittajan kanssa.,

Ilmoitusnumero 2024-015663
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteen, hammaslääketieteen ja eläinlääketieteen käyttöön tarkoitetut kuvauslaitteet (33110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Viitaniementie 1A 40720 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma