OSALLISTUMISPYYNTÖ TAMK D-talo Yhteistoiminnallinen PJU

Suomi | Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

OSALLISTUMISPYYNTÖ TAMK D-talo Yhteistoiminnallinen PJU Tampereen ammattikorkeakoulu Oy (jäljempänä myös ”tilaaja” tai ”hankintayksikkö”) pyytää ehdokkaita lähettämään osallistumishakemuksensa neuvottelumenettelyyn tämän hankintailmoituksen sekä osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Yhteistoiminnallinen projektinjohtorakka käsittää TAMKin Kaupin kampuksella rakennettavan TAMK D-talo -hankkeen, jossa rakennetaan TAMK Musiikille uudet tilat, peruskorjataan juhlasali, auditorio ja lämpiö sekä toteutetaan uusi Litukan hulevesiliittymä ja tähän liittyvät parkkipaikan rakennustyöt.

Hanke koostuu seuraavista toimenpiteistä:
- Nykyisen D-osan purkaminen sekä D-osan läpi kulkevien L-taloa ja juhlasalia palvelevien syöttöjen siirtäminen
- Uuden D-talon rakentaminen
- Juhlasalin, auditorion ja lämpiön peruskorjaus
- Litukan hulevesiliittymä ja parkkipaikka -kokonaisuus

Rakennuspaikan osoite on Kuntokatu 3, 33520 Tampere.
Kiinteistötunnus 837-132-880-5
Olemassa olevalle D-osalle on olemassa purkulupa. Uudisrakennuksen ja peruskorjauksen rakennuslupa on tavoitteena jättää tammikuussa 2025.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-015283
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ammattikorkeakoulu Oy
Kuntokatu 3 33520 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tulkkauspalvelut 2025 – 2026 (optio 2027, 2028)

Suomi | Lohjan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat tulkkauspalvelut maahanmuuttajille, jotka ovat Lohjan kaupungin eri tulosalueiden asiakkaita sekä Lohjan-Karkkilan työllisyysalueen asiakkaille.

Tarkoituksena on hankkia hyvät ja sujuvasti toimivat tulkkauspalvelut yleisimmin käytetyistä vieraista kielistä suomen kieleen ja suomen kielestä näille vieraille kielille. Kieliä ovat arabia, kurdi-sorani, kurdikurmanji, dari, turkki, farsi, thai, ukraina, viro, latvia, liettua, venäjä, tigrinja ja kiina (sekä Kantonin kiina että mandariinikiina).

Tällä hetkellä suurin tarve on tarjota lakisääteisiä tulkkauspalveluja Lohjan vastaanottamille pakolaisille. Heidän äidinkieliään ovat arabia, kurdi-sorani, kurdikurmanji, dari, tigrinja, ukraina ja venäjä.

Palvelu suunnataan pääsääntöisesti maahanmuuttajapalveluiden sekä Lohja-Karkkila työllisyysalueen käyttöön, mutta palveluita käyttävät myös muut kaupungin toiminnot.

Puitejärjestely jakaantuu kolmeen palvelukokonaisuuteen, joihin valitaan kuhunkin useampia sopimustoimittajia.

Palvelukokonaisuudet ovat:

1. nopean reagoinnin päivystystulkkaus puhelimitse (valitaan kolme palveluntuottajaa)
2. puhelin/videotulkkaus (valitaan kolme palveluntuottajaa)
3. paikan päällä tapahtuva tulkkaus (valitaan kolme palveluntuottajaa)

Kullekin osa-alueelle palveluntuottajat valitaan etusijajärjestykseen, jossa yksittäisiä toimeksiantoja tarjotaan ensisijaisesti edullisimman tarjouksen tehneelle ja jollei tämä pysty ottamaan tehtävää vastaan, toimeksiantoa tarjotaan järjestyksessä seuraavalle.

Tarjouksen voi jättää yhdestä tai useammasta palvelukokonaisuudesta. Tarjouskilpailun ratkaisuperusteena on edullisin tarjoushinta.

Hankintasopimus koskee vuosia 2025 - 2026. Tilaajan päätöksellä voidaan ottaa käyttöön myös optiovuodet 2027 ja 2028 vuosi kerrallaan. Tilaaja ilmoittaa option käyttämisestä vähintään kolme (3) kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä.

Tilaaja ei sitoudu tiettyihin tilaajamääriin tai euromääräiseen arvoon sopimuskaudella., Nopean reagoinnin päivystystulkkaus puhelimitse Hankinnan kohteena on nopean reagoinnin päivystystulkkaus puhelimitse., Puhelin/videotulkkaus Hankinnan kohteena on puhelin/videotulkkaus., Paikan päällä tapahtuva tulkkaus Hankinnan kohteena on paikan päällä tapahtuva tulkkaus.,

Ilmoitusnumero 2024-015277
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tulkkauspalvelut (79540000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Lohjan kaupunki
Karstuntie 4 08100 Lohja FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Nostolavayksikkö 2024

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Nostolavayksikkö 2024 Itä-Uudenmaan hyvinvointialue pyytää tarjousta nostolavayksiköstä Itä-Uudenmaan pelastuslaitoksen käyttöön.

Työskentelykorkeudella 46m +/- 1m oleva nostolavayksikkö, tulee olla varustettu henkilönostimella, palopumpulla sekä kalustotiloilla. Nostolava yksikön tulee soveltua pelastuslaitoksen käyttöön.

Alustan ja korityön tekniset ja toiminnalliset vähimmäisvaatimukset on esitetty LIITTEESSÄ 1,

Ilmoitusnumero 2024-015304
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Paloautot (34144210), Ajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateriakuljetukset Luumäen kunnan alueella

Suomi | Luumäen kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä hankinta koskee Luumäen kunnan tarpeisiin hankittavia ateriakuljetuspalveluja sopimuskaudeksi 1.1.2025 - 31.7.2025. Ateriakuljetukset sisältävät Taavetin koulukeittiöltä (Koulutie 4) kuljetettavat ateriat Jurvalan päiväkotiin ja Kangasvarren kouluun (Suoanttilantie 166) sekä niistä paluukuljetuksena tulevat edellisen päivän ateriakuljetuksen astiat. Ateriakuljetukset järjestetään yhteen suuntaan päivittäin. Tarkka palvelunkuvaus halutuista kuljetuspalveluista löytyy liitteestä 2 Palvelunkuvaus. Palvelunkuvauksessa on myös määritelty kuljetuspalvelun tuottajan keskeiset velvollisuudet. Palveluntuottajalla ei ole yksinoikeutta palvelujen tuottamisessa. Tarkka palvelunkuvaus halutuista kuljetuspalveluista löytyy liitteestä 2 Palvelunkuvaus. Palvelunkuvauksessa on myös määritelty kuljetuspalvelun tuottajan keskeiset velvollisuudet. Tilaaja vastaa kuljetuslaatikoista, niiden puhtaanapidosta sekä ruuan pakkaamisesta laatikoihin. Tarjoaja vastaa kuormaamisesta ajoneuvoon, kuljetuksesta ja purkamisesta ajoneuvosta Tilaajan osoittamaan paikkaan. Reittimuutoksia ei saa tehdä ilman tilaajan hyväksyntää. Tilaaja varaa itselleen oikeuden muuttaa yksipuolisesti sopimuskauden aikana tilausmääriä ja kuljetusreittejä toimialojen kuljetustarpeen kehityksen mukaisesti. Tällöin kustannusvaikutus määritellään toteutuneiden kustannusten perusteella.

Ilmoitusnumero 2024-150011
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriakuljetuspalvelut (55521200), Taksipalvelut (60120000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Luumäen kunta
Linnalantie 33 54500 Taavetti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Verkkosivuston ja intranetin uudistus

Suomi | Keuruun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 13.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keuruun kaupunki pyytää tarjousta verkkopalvelu-uudistuksesta, johon kuuluu yhtenä projektina uuden verkkosivuston ja intranetin suunnittelu ja toteutus sekä näiden ylläpito- ja käyttöpalveluista WordPress-alustalle. Hankinnan kohteena on Keuruun kaupungin verkkopalvelukokonaisuuden suunnittelu ja toteuttaminen WordPress-alustalle sekä toteutetun kokonaisuuden ylläpito- ja käyttöpalvelut. Kokonaisuuteen kuuluu Keuruu.fi-pääsivusto sekä kaupungin viestinnällinen intranet. Hankinnan kohteena oleva verkkopalvelukokonaisuus on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä 1 olevassa vaatimusmäärittelydokumentissa.

Ilmoitusnumero 2024-149962
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keuruun kaupunki
Multiantie 5 42700 Keuruu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Optimizely-lisenssin hankinta

Suomi | Eduskunnan kanslia
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Optimizely-lisenssin hankinta Eduskunnan kanslian hankkii Optimizely-lisenssejä ja siihen mahdollisesti liittyviä lisähankintoja. Lisenssejä hankintaan ensivaiheessa seuraavasti:

- 1 kpl Optimizely Content Management System (On-Premise) - One Site Solution (Subscription Initial License; includes 1 Site, 2 Instances)
- 4 kpl Optimizely Content Management System (On-Premise) - One Site Solution (Subscription Additional Instance).

Lisenssit hankitaan neljäksi (4) vuodeksi.,

Ilmoitusnumero 2024-015262
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Verkko-, internet- ja intranetohjelmatuotteet (48200000), Internet- ja intranetohjelmatuotteet (48220000), Erilaiset ohjelmatuotteet ja tietokonejärjestelmät (48900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Eduskunnan kanslia
Mannerheimintie 30 00102 Eduskunta FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Isolahden koulun laajennuksen Sähkösuunnittelu

Suomi | Vaasan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Isolahden koulun laajennuksen Sähkösuunnittelu Vuonna 1970 valmistunut Isolahden koulu, osoitteessa Pallokatu 17, on suo-menkielinen yli 300 lapsen koulu. Koulu rakennettiin alun perin yleisopetuksen tarpeisiin. Vuodesta 1985 vammaisopetusta (vaativan erityisen tuen opetus = ver) antanut Pilvilinnan koulu toimi Isolahden koulun tiloissa omana koulunaan 1.8.2004 saakka. Tuolloin tapahtui Isolahden ja Pilvilinnan koulun yhdistyminen hallinnollisesti. Koulun päärakennuksessa on toteutettu vaiheittainen peruskorjaushanke vuosina 2007-2013. Tuolloin koulussa oli kuusi (6) erityisopetusryhmää. Lukuvuonna 2023-2024 erityisopetusryhmiä on 14., joista 11. annetaan vaativan erityisen tuen opetusta vammaisoppilaille. Erityisoppilasmäärä on kasvanut vuoden 2004 määrästä kolminkertaiseksi.Isolahden koulun laajennushankkeen tavoitteena on saada tarpeenmukaiset tilat vammaisopetukselle sekä nuorisotoimelle ja ap-ip toiminnalle. Laajennus korvaa Revontuli-Sumpun rakennuksen sekä kaksi tontilla sijaitsevaa tila-elementtiä.

Tämä hankinta koskee Isolahden koulun laajennuksen sähkösuunnittelua. Suunnittelutehtävän laajuus ja sisältö on kuvattu tarkemmin Suunnitteluohjelmassa.,

Ilmoitusnumero 2024-015019
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, insinööri- ja maanmittauspalvelut (71250000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Vaasan kaupunki
Kirkkopuistikko 26 A 65100 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ / MARKKINAVUOROPUHELU / Sähkökäyttöisten suurtehokompressorien vuokraus

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua. HANKINNAN KOHDE Kyseessä on kahden suuren ilmamäärän ja paineen tuottamiseen kykenevän laitteen vuokraus. Laitteet tarvitaan Hernesaaren lumenvastaanottopaikalle talvella 2024 tuottamaan paineilmaa kuplaverhoa varten. Paineilma syötetään kuplaverhoa varten hankittuun putkistoon/laitteistoon. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinatilannetta. Helsingin kaupunki haluaisi kuulla mahdollisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta. Hankintayksikkö voi esimerkiksi lähettää tarjouspyyntöasiakirjojen luonnoksia kommentoitavaksi ilmoittautuneille ja käydä tarkentavia keskusteluja toimittajien kanssa. Selvyyden vuoksi todetaan, että markkinavuoropuhelun aikana esitellyt asiakirjat ovat luonnosasiakirjoja. Hankintayksikkö ei maksa korvausta markkinavuoropuheluun osallistumisesta. OSALLISTUMINEN Pyydämme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 25.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kymp.yllapitohankinnat@hel.fi Otsikoikaa ilmoittautumisviestinne seuraavasti: ”Markkinavuoropuhelu – suurtehokompressorit" Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido ketään siihen osallistuvaa tahoa, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan vasta markkinavuoropuhelujen päätyttyä. Markkinavuoropuhelussa saatuja tuloksia voidaan käyttää hankinta-asiakirjojen valmisteluun. Markkinavuoropuhelu ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa. Mikäli markkinavuoropuhelussa kuvattu hankinta päätetään toteuttaa, se saattaa poiketa sisällöltään tai hankintamenettelyn valinnan osalta markkinavuoropuhelun sisällöstä. HUOMIO! Tämä ei ole tarjouspyyntö, hankintailmoitus tai ennakkoilmoitus vaan ilmoitus markkinavuoropuhelun käynnistämisestä osana hankinnan suunnittelua. HANKINNAN KOHDE Kyseessä on kahden suuren ilmamäärän ja paineen tuottamiseen kykenevän laitteen vuokraus. Laitteet tarvitaan Hernesaaren lumenvastaanottopaikalle talvella 2024 tuottamaan paineilmaa kuplaverhoa varten. Paineilma syötetään kuplaverhoa varten hankittuun putkistoon/laitteistoon. MARKKINAVUOROPUHELU Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on kartoittaa markkinatilannetta. Helsingin kaupunki haluaisi kuulla mahdollisten toimittajien ajatuksia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta. Hankintayksikkö voi esimerkiksi lähettää tarjouspyyntöasiakirjojen luonnoksia kommentoitavaksi ilmoittautuneille ja käydä tarkentavia keskusteluja toimittajien kanssa. Selvyyden vuoksi todetaan, että markkinavuoropuhelun aikana esitellyt asiakirjat ovat luonnosasiakirjoja. Hankintayksikkö ei maksa korvausta markkinavuoropuheluun osallistumisesta. OSALLISTUMINEN Pyydämme markkinavuoropuheluun osallistumisesta kiinnostuneita yrityksiä ilmoittautumaan 25.10.2024 klo 12.00 mennessä sähköpostitse osoitteeseen kymp.yllapitohankinnat@hel.fi Otsikoikaa ilmoittautumisviestinne seuraavasti: ”Markkinavuoropuhelu – suurtehokompressorit" Markkinavuoropuhelu ja siinä annetut tiedot eivät sido ketään siihen osallistuvaa tahoa, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Virallinen tarjouspyyntö julkaistaan vasta markkinavuoropuhelujen päätyttyä. Markkinavuoropuhelussa saatuja tuloksia voidaan käyttää hankinta-asiakirjojen valmisteluun. Markkinavuoropuhelu ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa. Mikäli markkinavuoropuhelussa kuvattu hankinta päätetään toteuttaa, se saattaa poiketa sisällöltään tai hankintamenettelyn valinnan osalta markkinavuoropuhelun sisällöstä.

Ilmoitusnumero 2024-149999
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Teollisuuskoneet (42000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Moottorikelkkaurien jääpeitteisten alueiden merkintä Inarin kunnan alueelle

Suomi | Metsähallitus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta sisältää moottorikelkkaurien jääpeitteisten alueiden merkinnän, risteysviittojen asennuksen sekä merkinnän ja viitoituksen purkutyön. Hankinta on jettu kahteen osa-alueeseen: - Osa-alue 1: Inarijärvi - Osa-alue 2: Partakko – Näätämö Hankittavan palvelun sisältö on kuvattu tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvvelukuvauksessa (Liite 1_Palvelukuvaus). Molemmille osa-alueille valitaan yksi palveluntuottaja. Metsähallitus varaa oikeuden toteuttaa vain osan hankinnan kohteina olevista reittisosuuksista, mikäli hinnat ylittävät hankintaan varatun budjetin. Osa-alue 1: Inarijärvi Hankinta sisältää jääpeitteisten reitinosien merkintä alkutalvesta ja merkinnän purku keväällä sekä risteysviittojen asentaminen ja poistaminen. Hankinnan sisältö on kuvatuu tarjouspyynnön liittessä 1 (Liite 1_Palvelukuvaus). Osa-alue 2: Partakko – Näätämö Hankinta sisältää jääpeitteisten reitinosien merkintä alkutalvesta ja merkinnän purku keväällä sekä risteysviittojen asentaminen ja poistaminen. Hankinnan sisältö on kuvatuu tarjouspyynnön liittessä 1 (Liite 1_Palvelukuvaus).

Ilmoitusnumero 2024-149980
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ilma-, rautatie-, tie- ja vesiliikenteeseen liittyvät korjaus- ja huoltopalvelut ja muut palvelut (50200000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Metsähallitus
Opastinsilta 12 C/PL 80 00521 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö Tekoälyyn pohjautuvasta kotihoidon päätöksenteon tukijärjestelmästä

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö. Keski-Uudenmaan hyvinvointialue Keusoten tarkoituksena on saada tietoa markkinoilla olevista Tekoälyyn pohjautuvasta kotihoidon päätöksenteon tukijärjestelmistä. Osana RRP2 hanketta on tarkoitus toteuttaa tekoälypohjaista analytiikkaa ja poikkeamien ennakointia kotihoidon asiakkailla. Tarkoituksena on hankkia järjestelmä (valmisohjelmisto) ja selvittää mahdollisuudet ja hyödyt kotihoidossa. Tällä markkinakartoituksella selvitämme, onko markkinoilla toimijaa, jolla on tarjolla valmis tuote/ohjelmisto alla olevien vaatimusten mukaisesti. Tietopyynnössä toimittajilta pyydetään selvityksiä seuraavista palvelunvaatimuksista. Ominaisuudet: - Lukee ja analysoi suomenkielisiä kotihoidon kirjauksia - Hälyttää havaituista poikkeamista - Adaptoituu kunkin asiakkaan tilanteeseen niin, että hälyttää vain kyseiselle asiakkaalla epätyypillisistä poikkeamista - Järjestää asiakkaat poikkeaman vakavuuden mukaiseen järjestykseen - Tekoälymallit valmiiksi opetettuja (ei tarvitse opettaa asiakkaan aineistolla) - Valmiit integraatiot CGI OMNI360 Pegasokseen/Proconsonaan (asiakastiedot ja kotihoidon käyntikirjaukset) sekä Tunstalliin turvapuhelin järjestelmään Palvelun tulisi olla käytettävissä ja alla luetellut ominaisuudet toiminnassa kuukauden kuluessa mahdollisesti hankintapäätöksestä. Asiakkaan tietojen tekoälypohjainen analysointi ja poikkeamien ennakointi tulee sisältää: - Fyysinen toimintakyky, kuten arkisuoriutuminen, ruokailun poikkeamat, fyysinen aktiivisuus, päivä- ja unirytmi, laitoshoidon riski - Psyykkinen toimintakyky, kuten kognitio, masennus, itsetuhoisuus, hoitovastaisuus, sekavuus, kommunikointi, epäsovelias käyttäytymisen - Terveydentila, kuten terveydentilan vakaus, kaatumisriski, krooninen kipu, painehaavariski, aliravitsemusriski, kuivumisriski - Elintoiminnot ja niiden poikkeamat, kuten hengitys, syke, verenpaine, happisaturaatio, kehon lämpö - Lääkitys, kuten haittavaikutukset, maksan ja munuaisten vajaatoiminta, lääkityksen kesto ja määrä - Turvapuhelinkäyttäytyminen, kuten aiheettomat puhelut, muutokset puheluiden määrässä ja poikkeava päivärytmi - Päivystyskäyntiriski - Käyntimäärän arviointi, ehdottaa tarvittaessa käyntien vähentämistä tai vaihtamista etähoivan kautta tehtäväksi Keski-Uudenmaan hyvinvointialue kartoittaa tällä tietopyynnöllä markkinoilla olevia toimittajia ja laitteiden teknisiä ominaisuuksia sekä hintatasoa käyttökustannuksineen mahdollista tulevaa hankintaa varten. Tähän tietopyyntöön annetut vastaukset eivät ole julkisia. Pyydämme tarjoajia kuitenkin merkitsemään liitteisiin "liikesalaisuus", mikäli tietopyyntöön annetun vastauksen liitteet sisältävät liikesalaisuuksia. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö. Keski-Uudenmaan hyvinvointialue Keusoten tarkoituksena on saada tietoa markkinoilla olevista Tekoälyyn pohjautuvasta kotihoidon päätöksenteon tukijärjestelmistä. Osana RRP2 hanketta on tarkoitus toteuttaa tekoälypohjaista analytiikkaa ja poikkeamien ennakointia kotihoidon asiakkailla. Tarkoituksena on hankkia järjestelmä (valmisohjelmisto) ja selvittää mahdollisuudet ja hyödyt kotihoidossa. Tällä markkinakartoituksella selvitämme, onko markkinoilla toimijaa, jolla on tarjolla valmis tuote/ohjelmisto alla olevien vaatimusten mukaisesti. Tietopyynnössä toimittajilta pyydetään selvityksiä seuraavista palvelunvaatimuksista. Ominaisuudet: - Lukee ja analysoi suomenkielisiä kotihoidon kirjauksia - Hälyttää havaituista poikkeamista - Adaptoituu kunkin asiakkaan tilanteeseen niin, että hälyttää vain kyseiselle asiakkaalla epätyypillisistä poikkeamista - Järjestää asiakkaat poikkeaman vakavuuden mukaiseen järjestykseen - Tekoälymallit valmiiksi opetettuja (ei tarvitse opettaa asiakkaan aineistolla) - Valmiit integraatiot CGI OMNI360 Pegasokseen/Proconsonaan (asiakastiedot ja kotihoidon käyntikirjaukset) sekä Tunstalliin turvapuhelin järjestelmään Palvelun tulisi olla käytettävissä ja alla luetellut ominaisuudet toiminnassa kuukauden kuluessa mahdollisesti hankintapäätöksestä. Asiakkaan tietojen tekoälypohjainen analysointi ja poikkeamien ennakointi tulee sisältää: - Fyysinen toimintakyky, kuten arkisuoriutuminen, ruokailun poikkeamat, fyysinen aktiivisuus, päivä- ja unirytmi, laitoshoidon riski - Psyykkinen toimintakyky, kuten kognitio, masennus, itsetuhoisuus, hoitovastaisuus, sekavuus, kommunikointi, epäsovelias käyttäytymisen - Terveydentila, kuten terveydentilan vakaus, kaatumisriski, krooninen kipu, painehaavariski, aliravitsemusriski, kuivumisriski - Elintoiminnot ja niiden poikkeamat, kuten hengitys, syke, verenpaine, happisaturaatio, kehon lämpö - Lääkitys, kuten haittavaikutukset, maksan ja munuaisten vajaatoiminta, lääkityksen kesto ja määrä - Turvapuhelinkäyttäytyminen, kuten aiheettomat puhelut, muutokset puheluiden määrässä ja poikkeava päivärytmi - Päivystyskäyntiriski - Käyntimäärän arviointi, ehdottaa tarvittaessa käyntien vähentämistä tai vaihtamista etähoivan kautta tehtäväksi Keski-Uudenmaan hyvinvointialue kartoittaa tällä tietopyynnöllä markkinoilla olevia toimittajia ja laitteiden teknisiä ominaisuuksia sekä hintatasoa käyttökustannuksineen mahdollista tulevaa hankintaa varten. Tähän tietopyyntöön annetut vastaukset eivät ole julkisia. Pyydämme tarjoajia kuitenkin merkitsemään liitteisiin "liikesalaisuus", mikäli tietopyyntöön annetun vastauksen liitteet sisältävät liikesalaisuuksia.

Ilmoitusnumero 2024-149958
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Terveydenhuollon tietojärjestelmät (48814000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ilmatieteen laitoksen kapasiteettiympäristö

Suomi | Ilmatieteen laitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ilmatieteen laitoksen kapasiteettiympäristö Hankinnan kohteena on Ilmatieteen laitoksen kapasiteettiympäristö, joka tarjoaa laitoksen säätuotannolle ja tutkimukselle virtuaalipalvelinkapasiteettia Sodankylässä ja Helsingissä.

Hankinnan tavoite on korvata nykyiset virtualisointiympäristöt ratkaisulla, joka tarjoaa suorituskykyisen alustan laitoksen säätuotannolle. Hankinta kohdistuu vain virtualisointiohjelmistoihin, eikä se sisällä laitteita.

Hankinta tulee jakautumaan neljään vaiheeseen seuraavasti:
- Sodankylän kapasiteettiympäristön korvaus Q4/2024 – Q2/2025
- Kumpulan kapasiteettiympäristön korvaus vaihe 1 Q2/2025 – Q3/2025
- Kumpulan kapasiteettiympäristön korvaus vaihe 2 Q1/2026 – Q2/2026
- Sodankylän kapasiteettiympäristön laajennus toiseen palotilaan (optio) 2026 tai 2027

Esitetyt aikataulut ovat arvioita. Nämä tarkentuvat projektin edetessä.

Tarkemmat tekniset vaatimukset on määritelty liitteessä 2: Ominaisuudet ja vaatimukset.

Tavoite järjestelmän käytön aloitukselle on viimeistään Q2/2025.

Järjestelmän tukipalvelun sopimuskausi on aluksi määräaikainen 36 kuukautta, ja se alkaa samaan aikaan kuin järjestelmän käyttö. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus voi jatkua toistaiseksi voimassa olevana Tilaajan päätöksellä.

Osatarjouksia ei huomioida. Toimittajan tulee toimittaa tarjouspyynnön kohde kokonaisuudessaan avaimet käteen toimituksena. Kaikki toimitukseen sisältyvä asiantuntijatyö tulee kuulua toimitukseen.

Hankinta ja sen sisältämät vähimmäisvaatimukset on kuvattu tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Tarjouspyynnön liitteet:
Liite 1 Hankinnan kuvaus
Liite 2 Ominaisuudet ja vaatimukset
Liite 3 Nykyisten ympäristöjen tiedot
Liite 4 Sopimusluonnos
Liite 5 Testausdokumentti
Liite 6 Turvallisuussopimus
Liite 7 JIT liite 1 yleiset ehdot
Liite 8 JIT liite 5 erityisehtoja palveluista
Liite 9 JIT liite 2 sovellushankinta avoimen lähdekoodin ehdoin
Liite 10 JIT liite 3 sovellushankinta muulla kuin avoimella lähdekoodilla
Liite 11 Tietosuojaseloste hankinnat
Liite 12 Salassapitositoumus, yrityskohtainen

HUOM! Tarjouspyynnön liitteet 1-6 lähetetään turvasähköpostina niille tarjoajille, jotka ovat palauttaneet allekirjoitetun yrityskohtaisen salassapitositoumuksen. Salassapitositoumus on tämän tarjouspyynnön liitteenä 12. Lisätietoa tästä on tarjouspyynnön kohdassa "Muut ehdot".

Tarjoajien kannattaa ennen salassapitositoumuksen täyttämistä ja palauttamista tutustua huolellisesti Tarjoajia koskeviin soveltuvuusvaatimuksiin ja tämän tarjouspyyntödokumentin tietoihin hankinnasta.,

Ilmoitusnumero 2024-015261
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietojärjestelmät ja palvelimet (48800000), Järjestelmien tukipalvelut (72253200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Ilmatieteen laitos
Erik Palménin aukio 1 00560 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Isolahden koulun laajennuksen LVIAJ-suunnittelu

Suomi | Vaasan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vuonna 1970 valmistunut Isolahden koulu, osoitteessa Pallokatu 17, on suo-menkielinen yli 300 lapsen koulu. Koulu rakennettiin alun perin yleisopetuksen tarpeisiin. Vuodesta 1985 vammaisopetusta (vaativan erityisen tuen opetus = ver) antanut Pilvilinnan koulu toimi Isolahden koulun tiloissa omana koulunaan 1.8.2004 saakka. Tuolloin tapahtui Isolahden ja Pilvilinnan koulun yhdistyminen hallinnollisesti. Koulun päärakennuksessa on toteutettu vaiheittainen peruskorjaushanke vuosina 2007-2013. Tuolloin koulussa oli kuusi (6) erityisopetusryhmää. Lukuvuonna 2023-2024 erityisopetusryhmiä on 14., joista 11. annetaan vaativan erityisen tuen opetusta vammaisoppilaille. Erityisoppilasmäärä on kasvanut vuoden 2004 määrästä kolminkertaiseksi.Isolahden koulun laajennushankkeen tavoitteena on saada tarpeenmukaiset tilat vammaisopetukselle sekä nuorisotoimelle ja ap-ip toiminnalle. Laajennus korvaa Revontuli-Sumpun rakennuksen sekä kaksi tontilla sijaitsevaa tila-elementtiä.

Tämä hankinta koskee Isolahden koulun laajennnuksen LVIAJ-suunnittelua. Suunnittelutehtävän laajuus ja muut tarkemmat tiedot on esitetty tarjouspyyntömateriaalissa. , Isolahden koulun laajennuksen LVIAJ-suunnittelu Tämä hankinta koskee Isolahden koulun laajennnuksen LVIAJ-suunnittelua. Suunnittelutehtävän laajuus ja muut tarkemmat tiedot on esitetty tarjouspyyntömateriaalissa.,

Ilmoitusnumero 2024-014990
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Vaasan kaupunki
Kirkkopuistikko 26 A 65100 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Helmi-vieraspetohankkeeseen liittyvät palvelut Pohjanmaan rannikon alueella

Suomi | Metsähallitus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 30.10.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus. Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-149997
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Metsähallitus
PL 80 00521 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ESG and entity information database

Suomi | Finnvera Oyj
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

The objective of the procurement is 1) a ESG database providing information for identification of the potential ESG risk level, the nature of those risks, and the probability of severe environmental and social risks of both the country and business sector in the incoming application and the specific entity/company/site/project associated to a particular case we are screening and assessing. The database should also provide information for monitoring the cases Finnvera is involved in by having an ESG risk alert system. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on GHG protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks. 2) The other objective of procurement is an entity information database for the purpose to comply entity identification requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources in order to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners). 1. ESG database The objective of the procurement is an ESG database providing information for identification of the potential ESG risk level, the nature of those risks, and the probability of severe environmental and social risks of both the country and business sector in the incoming application and the specific entity/company/site/project associated to a particular case we are screening and assessing. The database should also provide information for monitoring the cases Finnvera is involved in by having an ESG risk alert system. As a part of climate risk assessment and CSRD -sustainability reporting, Finnvera calculates and reports its carbon footprint including financed emissions based on Ghg protocol and PCAF- standards yearly based. Therefore it would be desirable if database would also provide information about the carbon footprints and other relevant information to assess climate risks. 2. Entity information database The objective of procurement is an entity information database for the purpose to comply entity identification requirements set in the anti-money laundering regulations. In terms to database, this means to obtain information from reliable sources in order to identify customer and it´s ownership (incl. beneficial owners). Finnvera is also purchasing KYC database containing both entity information as well as "reputational risk information". But at Finnvera, we have recognized the need to identify companies from two separate origins (meaning different data service suppliers). Therefore, we are in this invitation to tender purchasing separate database to enhance our data resources. See separate invitation to tender "KYC database".

Ilmoitusnumero 2024-149979
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Datapalvelut (72300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Finnvera Oyj
PL 1010 (Porkkalankatu 1) 00101 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sodankylän kunta, ICT-asiantuntijapalvelut

Suomi | Sodankylän kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sodankylän kunta, ICT-asiantuntijapalvelut Sodankylän kunta pyytää tarjoukset Sodankylän kunnan ja sen tytäryhtiöiden tietotekniikan asiantuntijapalveluista tämän tarjouspyynnön mukaisesti.

Kunnan henkilöstöön kuuluu jokaisella hallintokunnalla tietotekniikkaan perehtyneitä henkilöitä, jotka toimivat oman työnsä ohella tietotekniikan tukihenkilöinä sekä IT-työryhmässä.

Hallinnollisena vastuuhenkilönä tietotekniikassa toimii kunnan nimeämä henkilö, yhdessä IT-työryhmän kanssa. Tietotekniikan asiantuntijapalvelut kunta ostaa yksityiseltä yritykseltä.

Palvelusopimuksen kesto on 12kk ja sopimukseen sisältyy tilaajan optiona sopimuksen jatkaminen 12 kuukaudella. Sopimus tulee voimaan arviolta 1.1.2025.

Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteellä 1.,

Ilmoitusnumero 2024-015256
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Sodankylän kunta
Jäämerentie 1 PL60 99601 Sodankylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Isolahden koulun laajennnuksen Rakenne- ja palotekninen suunnittelu

Suomi | Vaasan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Isolahden koulun laajennnuksen Rakenne- ja palotekninen suunnittelu Vuonna 1970 valmistunut Isolahden koulu, osoitteessa Pallokatu 17, on suo-menkielinen yli 300 lapsen koulu. Koulu rakennettiin alun perin yleisopetuksen tarpeisiin. Vuodesta 1985 vammaisopetusta (vaativan erityisen tuen opetus = ver) antanut Pilvilinnan koulu toimi Isolahden koulun tiloissa omana koulunaan 1.8.2004 saakka. Tuolloin tapahtui Isolahden ja Pilvilinnan koulun yhdistyminen hallinnollisesti. Koulun päärakennuksessa on toteutettu vaiheittainen peruskorjaushanke vuosina 2007-2013. Tuolloin koulussa oli kuusi (6) erityisopetusryhmää. Lukuvuonna 2023-2024 erityisopetusryhmiä on 14., joista 11. annetaan vaativan erityisen tuen opetusta vammaisoppilaille. Erityisoppilasmäärä on kasvanut vuoden 2004 määrästä kolminkertaiseksi.Isolahden koulun laajennushankkeen tavoitteena on saada tarpeenmukaiset tilat vammaisopetukselle sekä nuorisotoimelle ja ap-ip toiminnalle. Laajennus korvaa Revontuli-Sumpun rakennuksen sekä kaksi tontilla sijaitsevaa tila-elementtiä.

Tämä hankinta koskee Isolahden koulun laajennnuksen Rakenne- ja paloteknistä suunnittelua. Suunnittelutehtävän laajuus ja muut tarkemmat tiedot on esitetty tarjouspyyntömateriaalissa.,

Ilmoitusnumero 2024-014946
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Vaasan kaupunki
Kirkkopuistikko 26 A 65100 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö / Sekalaisen poltettavan yhdyskuntajätteen vastaanotto ja käsittely Keski-Karjalassa 2025-2027 (2029)

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS, EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ. Pohjois-Karjalan hankintatoimi valmistelee kilpailutusta Kiteen kaupungin sekä Rääkkylän ja Tohmajärven kuntien vastuulla olevan sekalaisen poltettavan yhdyskuntajätteen vastaanotosta ja käsittelystä sopimuskaudelle 1.2.2025 - 31.1.2027 + kahden (2) vuoden optiomahdollisuus. Hankinta pitää sisällään tilaajien järjestämisvastuulla jätelain 32 §:n ja mahdollisesti osittain jätelain 33 §:n perusteella olevan jätteen: 1. mahdollisen siirtokuormauksen järjestämisen, 2. kuljettamisen siirtokuormauspaikalta hyödyntämis- ja/tai loppukäsittelypaikalle 3. vastaanoton ja jätteen käsittelyn hyödyntämis- ja/tai loppusijoituspaikalla Liitteenä olevassa tarjouspyyntöluonnoksessa ja (liiteluonnoksissa) olevat tekstit voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Kaikki päivämäärät tarjouspyyntöluonnoksessa ovat alustavia. Tällä tietopyynnöllä pyydetään ja toivotaan toimittajilta kommentteja ja/tai huomioita tietopyynnön liitteenä olevaan tarjouspyyntöluonnokseen, sekä muutenkin hankintaan liittyen. Lisäksi pyydetään vastaamaan tietopyynnön Hankinnan kohteen kriteerit -kohdassa (Hankinnan kohteen tietojen syöttö) esitettyihin kysymyksiin. Vastauksia ja kommentteja voitte esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä vastaamalla esitettyihin kysymyksiin kohdassa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö". Vastaukset ja kommentit voi jättää myös lataamalla liitteen kohdassa "Tietopyynnön vastauksen lähetys". Tietopyyntövastaus tulee myös lähettää Lähetä-painikkeesta, jotta annetut vastaukset ja ladatut liitteet tulevat hankintayksikölle. Kommentteja, vastauksia ja kysymyksiä voi esittää myös tietopyynnön "Kysymykset ja vastaukset" -kohdan kautta (23.10.2024 klo 11:59 mennessä). Tietopyyntöön esitettyihin kysymyksiin ei vastata. TÄMÄ EI OLE HANKINTAILMOITUS, EIKÄ TARJOUSPYYNTÖ, VAAN TIETOPYYNTÖ. Pohjois-Karjalan hankintatoimi valmistelee kilpailutusta Kiteen kaupungin sekä Rääkkylän ja Tohmajärven kuntien vastuulla olevan sekalaisen poltettavan yhdyskuntajätteen vastaanotosta ja käsittelystä sopimuskaudelle 1.2.2025 - 31.1.2027 + kahden (2) vuoden optiomahdollisuus. Hankinta pitää sisällään tilaajien järjestämisvastuulla jätelain 32 §:n ja mahdollisesti osittain jätelain 33 §:n perusteella olevan jätteen: 1. mahdollisen siirtokuormauksen järjestämisen, 2. kuljettamisen siirtokuormauspaikalta hyödyntämis- ja/tai loppukäsittelypaikalle 3. vastaanoton ja jätteen käsittelyn hyödyntämis- ja/tai loppusijoituspaikalla Liitteenä olevassa tarjouspyyntöluonnoksessa ja (liiteluonnoksissa) olevat tekstit voivat muuttua varsinaisessa tarjouspyynnössä. Kaikki päivämäärät tarjouspyyntöluonnoksessa ovat alustavia. Tällä tietopyynnöllä pyydetään ja toivotaan toimittajilta kommentteja ja/tai huomioita tietopyynnön liitteenä olevaan tarjouspyyntöluonnokseen, sekä muutenkin hankintaan liittyen. Lisäksi pyydetään vastaamaan tietopyynnön Hankinnan kohteen kriteerit -kohdassa (Hankinnan kohteen tietojen syöttö) esitettyihin kysymyksiin. Vastauksia ja kommentteja voitte esittää määräaikaan mennessä Tarjouspalvelu.fi -portaalin välityksellä vastaamalla esitettyihin kysymyksiin kohdassa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö". Vastaukset ja kommentit voi jättää myös lataamalla liitteen kohdassa "Tietopyynnön vastauksen lähetys". Tietopyyntövastaus tulee myös lähettää Lähetä-painikkeesta, jotta annetut vastaukset ja ladatut liitteet tulevat hankintayksikölle. Kommentteja, vastauksia ja kysymyksiä voi esittää myös tietopyynnön "Kysymykset ja vastaukset" -kohdan kautta (23.10.2024 klo 11:59 mennessä). Tietopyyntöön esitettyihin kysymyksiin ei vastata.

Ilmoitusnumero 2024-149996
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Sähkökirurgiset kudosfuusioinstrumentit ja -laitteet/generaattorit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

YLEISTÄ Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö markkinoilla toimiville toimittajille (jäljempänä"Tietopyyntö"). Hankintayksikkö ei aloita tarjouskilpailua Tietopyynnön julkaisulla, vaan mahdollinen hankintailmoitus ja tarjouspyyntö julkaistaan myöhemmin syksyn 2024 aikana. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään mahdollisesti järjestettävään tarjouskilpailuun osallistumiselle.Toimittajille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuheluun osallistumisesta. HANKINNAN KOHDE HUS Hankinnat valmistelee kilpailutusta koskien kudosfuusioinstrumentteja, -laitteita ja -generaattoreita HUS erikoissairaanhoitoon. Mukana ovat tämän hetken tiedon mukaan myös seuraavat yksiköt: EKHVA, Päijät-Häme, Itä-uudenmaan HVA. Laitteita ja instrumetteja käytetään hyvin erityyppisissä leikkauksissa ja ympäristöissä ja joissa potilaan hoitotarve vaikuttaa vaadittaviin ominaisuuksiin. Yleisimmin niitä käytetään leikkaussaleissa, mm. seuraavilla kirurgian aloilla: Plastiikkakirurgia, kilpirauhasleikkaukset, rintaleikkaukset, gynekologia, korva-, nenä- ja kurkkukirurgia, vatsaelinkirurgia, urologinen kirurgia, torakaalinentoimenpide, sappikirurgia, antirefluksileikkaukset, lisämunaiskirurgia, laihdutusleikkaukset, kolorektaalikirurgia sekä maksa-, haima ja mahalaukkukirurgia. HUS:n eri sairaaloissa on käytössä eri toimittajien, eriaikaisesti ja erilaisilla tavoilla (osto, vuokraus, leasing) hankittuja hankinnan kohteeseen liittyviä laitteita/generaattoreita tällä hetkellä. Lisäksi laistteistoihin sopivia yleiskäyttöisiä instrumentteja ja tarvikkeita on nykyisillä muilla sopimuksilla. Hankinnan valmistelussa yksi keskeinen tavoite on varmistaa käytössä olevan tarvike- ja laitekokonaisuuden yhdenmukaisuus, valikoiman selkeys, potilasturvallisuus ja käyttäjäystävällisyys. ALUSTAVA OSA-ALUEJAKO Hankinta on tarkoitus jakaa osa-alueisiin (ylätaso) seuraavasti: Osa-alue 1: Bipolaaritekniikkaan perustuvat kertakäyttöiset kudosfuusioinstrumentit ja niihin sopivat laitteet/generaattorit Osa-alue 2: Bipolaaritekniikkaan perustuvat monikäyttöiset kudosfuusioinstrumentit Osa-alue 3: Ultraäänitekniikkaan perustuvat kudosfuusioinstrumentit Osa-alue 4: Ultraääni-bipolaari yhdistelmään perustuvat kudosfuusioinstrumentit ja laitteet Osa-alueet 1-4 jakautuivat kahteen osaan, ”Instrumentit laparoskooppiseen kirurgiaan” ja ”Instrumentit avokirurgiaan”. Lisäksi tullaan huomioimaan mahdollisesti jollain tavalla niin sanotut monikäyttötuotteet sekä langattomat, akulliset vaihtoehdot osa-alueissa 3 ja 4. HANKINTAMALLISTA (ALUSTAVIA AJATUKSIA) Hankintasopimus tehdään alustavan suunnitelman mukaan puitejärjestelynä osa-alueittain siten, että hankintayksikkö voi varmistaa instrumenttien ja niihin liittyvien generaattoreiden/laitteiden saatavuuden kaikissa osa-alueissa. HUS valitsee sopimuskumppaniksi enintään neljä (4) toimittajaa osa-alueissa 1 ja 3, lopullinen toimittajien määrä määräytyy osa-alue kohtaisesti Tilaajan tarpeen mukaan. Osa-alueisiin 2 ja 4 HUS valitsee yhden (1)toimittajan. Osa-alueisiin voidaan valita samoja toimittajia. Tarjoaja voi jättää tarjouksen kaikkiin osa-alueisiin. HUS tulee keskustelemaan suullisissa markkinavuoropuheluissa toimittajien kanssa eri hankintatavoista (osto, käyttöoikeusmalliin perustuvat ratkaisut), ja punnitsee eri mallien soveltuvuutta tämän hankinnan toteuttamiseen. TIETOPYYNNÖN TARKOITUS / KYSYMYKSET MARKKINATOIMIJOILLE Kysymykset on osoitettu erillisessä liitteessä "Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset". Vastaukset toimitetaan suoraan ko. liitteellä. VARAUS MARKKINAVUOROPUHELUILLE Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää suulliset markkinavuoropuhelut tietopyyntöön vastanneiden markkinatoimijoiden kanssa (toimittajakohtaisesti). Markkinavuoropuhelut järjestetään, mikäli tietopyynnön vastausten perusteella ilmenee tarjouspyynnön laatimisen kannalta oleellisia tarkennettavia seikkoja. Mahdollisista markkinavuoropuheluista sovitaan erikseen tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa. Tilaisuudet olisivat alustavasti viikoilla 44 ja 45, ja kesto olisi maksimissaan tunti. Tilaisuudet järjestetään teamsin välityksellä. Lisäksi hankintayksikkö varaa oikeuden käydä toimittajien kanssa markkinavuoropuhelua myös sähköisiä viestimiä käyttäen, esimerkiksi sähköpostitse. Markkinavuoropuhelu loppuu viimeistään hankintaa koskevan tarjouspyynnön julkaisuun. Ilmoittakaa halukkuutenne osallistua suulliseen markkinavuoropuheluun liitteellä "Liite Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset" siihen varatussa kohdassa. VASTAUKSET TIETOPYYNTÖÖN Vastaukset tietopyyntöön tulee antaa Tarjouspalvelu -portaalissa viimeistään ilmoituksessa näkyvään määräaikaan mennessä. Vastaukset annetaan liitteellä Liite Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset YLEISTÄ Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö markkinoilla toimiville toimittajille (jäljempänä"Tietopyyntö"). Hankintayksikkö ei aloita tarjouskilpailua Tietopyynnön julkaisulla, vaan mahdollinen hankintailmoitus ja tarjouspyyntö julkaistaan myöhemmin syksyn 2024 aikana. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa. Tietopyyntöön vastaaminen ei ole edellytys myöhempään mahdollisesti järjestettävään tarjouskilpailuun osallistumiselle.Toimittajille ei makseta korvausta tietopyyntöön vastaamisesta tai mahdolliseen markkinavuoropuheluun osallistumisesta. HANKINNAN KOHDE HUS Hankinnat valmistelee kilpailutusta koskien kudosfuusioinstrumentteja, -laitteita ja -generaattoreita HUS erikoissairaanhoitoon. Mukana ovat tämän hetken tiedon mukaan myös seuraavat yksiköt: EKHVA, Päijät-Häme, Itä-uudenmaan HVA. Laitteita ja instrumetteja käytetään hyvin erityyppisissä leikkauksissa ja ympäristöissä ja joissa potilaan hoitotarve vaikuttaa vaadittaviin ominaisuuksiin. Yleisimmin niitä käytetään leikkaussaleissa, mm. seuraavilla kirurgian aloilla: Plastiikkakirurgia, kilpirauhasleikkaukset, rintaleikkaukset, gynekologia, korva-, nenä- ja kurkkukirurgia, vatsaelinkirurgia, urologinen kirurgia, torakaalinentoimenpide, sappikirurgia, antirefluksileikkaukset, lisämunaiskirurgia, laihdutusleikkaukset, kolorektaalikirurgia sekä maksa-, haima ja mahalaukkukirurgia. HUS:n eri sairaaloissa on käytössä eri toimittajien, eriaikaisesti ja erilaisilla tavoilla (osto, vuokraus, leasing) hankittuja hankinnan kohteeseen liittyviä laitteita/generaattoreita tällä hetkellä. Lisäksi laistteistoihin sopivia yleiskäyttöisiä instrumentteja ja tarvikkeita on nykyisillä muilla sopimuksilla. Hankinnan valmistelussa yksi keskeinen tavoite on varmistaa käytössä olevan tarvike- ja laitekokonaisuuden yhdenmukaisuus, valikoiman selkeys, potilasturvallisuus ja käyttäjäystävällisyys. ALUSTAVA OSA-ALUEJAKO Hankinta on tarkoitus jakaa osa-alueisiin (ylätaso) seuraavasti: Osa-alue 1: Bipolaaritekniikkaan perustuvat kertakäyttöiset kudosfuusioinstrumentit ja niihin sopivat laitteet/generaattorit Osa-alue 2: Bipolaaritekniikkaan perustuvat monikäyttöiset kudosfuusioinstrumentit Osa-alue 3: Ultraäänitekniikkaan perustuvat kudosfuusioinstrumentit Osa-alue 4: Ultraääni-bipolaari yhdistelmään perustuvat kudosfuusioinstrumentit ja laitteet Osa-alueet 1-4 jakautuivat kahteen osaan, ”Instrumentit laparoskooppiseen kirurgiaan” ja ”Instrumentit avokirurgiaan”. Lisäksi tullaan huomioimaan mahdollisesti jollain tavalla niin sanotut monikäyttötuotteet sekä langattomat, akulliset vaihtoehdot osa-alueissa 3 ja 4. HANKINTAMALLISTA (ALUSTAVIA AJATUKSIA) Hankintasopimus tehdään alustavan suunnitelman mukaan puitejärjestelynä osa-alueittain siten, että hankintayksikkö voi varmistaa instrumenttien ja niihin liittyvien generaattoreiden/laitteiden saatavuuden kaikissa osa-alueissa. HUS valitsee sopimuskumppaniksi enintään neljä (4) toimittajaa osa-alueissa 1 ja 3, lopullinen toimittajien määrä määräytyy osa-alue kohtaisesti Tilaajan tarpeen mukaan. Osa-alueisiin 2 ja 4 HUS valitsee yhden (1)toimittajan. Osa-alueisiin voidaan valita samoja toimittajia. Tarjoaja voi jättää tarjouksen kaikkiin osa-alueisiin. HUS tulee keskustelemaan suullisissa markkinavuoropuheluissa toimittajien kanssa eri hankintatavoista (osto, käyttöoikeusmalliin perustuvat ratkaisut), ja punnitsee eri mallien soveltuvuutta tämän hankinnan toteuttamiseen. TIETOPYYNNÖN TARKOITUS / KYSYMYKSET MARKKINATOIMIJOILLE Kysymykset on osoitettu erillisessä liitteessä "Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset". Vastaukset toimitetaan suoraan ko. liitteellä. VARAUS MARKKINAVUOROPUHELUILLE Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää suulliset markkinavuoropuhelut tietopyyntöön vastanneiden markkinatoimijoiden kanssa (toimittajakohtaisesti). Markkinavuoropuhelut järjestetään, mikäli tietopyynnön vastausten perusteella ilmenee tarjouspyynnön laatimisen kannalta oleellisia tarkennettavia seikkoja. Mahdollisista markkinavuoropuheluista sovitaan erikseen tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa. Tilaisuudet olisivat alustavasti viikoilla 44 ja 45, ja kesto olisi maksimissaan tunti. Tilaisuudet järjestetään teamsin välityksellä. Lisäksi hankintayksikkö varaa oikeuden käydä toimittajien kanssa markkinavuoropuhelua myös sähköisiä viestimiä käyttäen, esimerkiksi sähköpostitse. Markkinavuoropuhelu loppuu viimeistään hankintaa koskevan tarjouspyynnön julkaisuun. Ilmoittakaa halukkuutenne osallistua suulliseen markkinavuoropuheluun liitteellä "Liite Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset" siihen varatussa kohdassa. VASTAUKSET TIETOPYYNTÖÖN Vastaukset tietopyyntöön tulee antaa Tarjouspalvelu -portaalissa viimeistään ilmoituksessa näkyvään määräaikaan mennessä. Vastaukset annetaan liitteellä Liite Tietopyyntö kysymykset ja vastaukset

Ilmoitusnumero 2024-149976
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset lääkintälaitteet ja -tuotteet (33190000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tervolan kunnan henkilö- ja asiointikuljetukset

Suomi | Tervolan kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tervolan kunnan koulukuljetukset ja asiointikuljetukset., Koulukuljetus: (Reutuaapa) - Suukoski - Ollakanoja - Mattisen koulu - Lukio - Lapinniemen koulu Päiväkoti - Mattisen koulu 0-6 + 7-9 + lukio (lukio vain arvio).
Oppilaita Mattisen ja Lapinniemen kouluille (mahdollisesti lukioon).
Reitti alkaa Reutuaavalta, mikäli sieltä tulee lukiolainen vuosina 2025-2028. Lapinniemeltä voi olla paluukuljetuksia Suukoskelle tai Reutuaavalle tai molempiin, sekä tarvittaessa pisto Ollakanojalle.
Aamuisin tarvittaessa oppilaita päiväkodilta ja väliltä Mattisen koululle, tarve ja määrä selviää syksyisin ennen koulun alkua. Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Asiointikuljetukset: Runkaus - Pahtaoja - Lehmikumpu - Tervola - Pahtaoja - Runkaus Kuljetettavia 0 - 1 henkilöä viikossa, reitti yhteensä noin 40 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä., Koulukuljetus: Pahtaoja - Lehmikumpu - Lapinniemen koulu - Lukio - Louen koulu Mattisen koulu - Koivu 0 - 6 + 7 - 9 + lukio (lukio vain arvio).
Oppilaita Pahtaojalta Lapinniemen koululle (mahdollisesti lukioon) ja Varejoensuusta Louen koululle.
Iltapäivisin oppilaita Lukiolta/Lapinniemen koululta Pahtaojalle, klo 11 tai 12 kuljetukset todennäköisesti loppuvat 2026 - 2027 alkaen, 14:15 jatkuu.
Pahtaojan suunnan kuljetettavat voivat loppua 2029 syksyllä, mikäli oppilaita ei mene lukioon.
Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.
Mikäli Louen koulu lakkaa, aamukuljetus Louelle lakkaa. Tällöin mahdollisesti iltapäivisin oppilaita Mattiselta Koivuun.
Mikäli Louen koulu lakkaa, Koivuun palautettavien määrä voi ylittää 7 2028 eteenpäin, mutta todennäköisesti osa siirtyy Kirkonkylälle iltapäivätoimintaan.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Koulukuljetus: Luppovaara - Petäjämaa - Sihtuuna - Varejoki - (Varejoensuu) - Kaisajoen koulu - Lapinniemen koulu - Lukio Lapinniemen päiväkoti - Kaisajoen koulu - Lapinniemen päiväkoti/koululaisten iltapäivätoiminta 0 - 6 +7 - 9 + lukio (lukio vain arvio).
Oppilaita Kaisajoen ja Lapinniemen kouluille (mahdollisesti lukioon), pistot Petäjämaahan ja Sihtuunaan.
Oppilaita myös Kaisajoelta Lapinniemen koululle, kun ensin on jätetty Kaisajoen koulun oppilaat.
Tarvittaessa koululaisia aamuin/iltapäivisin päiväkodilta Kaisajoelle ja toisin päin, tarve ja määrä selviää syksyisin ennen koulun alkua.
Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.
Aamuisin pisto Varejoensuuhun, mikäli Louen koulu lakkaa.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Koulukuljetus: Lukio - Lapinniemen koulu - Kaisajoen koulu - Paakkola 0 - 6 + 7 - 9 + lukio.
Iltapäivisin kuljetuksissa klo 12 tai 13 voi tarvittaessa olla enintään 20 minuutin odotusaika.
Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Koulukuljetus: Lapinniemen koulu - Korpela - Ylipaakkola Mattisen koulu - Lapinniemen päiväkoti/koululaisten iltapäivätoiminta 0 - 6.
Koululaisia Korpelaan ja Ylipaakkolaan. Korpelaan yhdistettynä Mattisen hakuun tai erikseen.
Tarvittaessa koululaisia iltapäivisen Mattisen koululta päiväkodille ja koululaisten iltapäivätoimintaan, tarve ja määrä selviää syksyisin ennen koulun alkua.
Ylipaakkolan kuljetuksissa voi tarvittaessa olla enintään 20 minuutin odotusaika silloin, kun auto palaa Mattiselta.
Ylipaakkolan kuljetuksia pääsääntöisesti 1 - 2 kertaa päivässä, selviää syksyisin lukujärjestysten myötä.
Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Koulukuljetus: Louen koulu - Varejoensuu - Peura - Koivu 0 - 6.
Kuljetuksia pääsääntöisesti 1 - 2 kertaa päivässä, selviää syksyisin lukujärjestysten myötä.
Mikäli kaikki eivät mahdu kerralla kyytiin, voidaan alkupään oppilaat kuljettaa ensin.
Koulukerhoihin jäävät voivat tarvittaessa käyttää kuljetuksia.
Mikäli Louen koulu lakkaa sopimuskauden aikana, myös tämä reitti päättyy. Osa mahdollisista uusista paluukuljetuksista on kirjattu jo kohteisiin, lisäksi tulisi erikseen kilpailutettavaksi paluukuljetukset Lapinniemeltä ja Kaisajoelta.

Koulukuljetukset ovat perusopetuslain mukaisia kuljetuksia, joihin ovat Tervolassa oikeutettuja ne 0 - 2 luokan oppilaat, joiden koulumatka on yli 3 km sekä ne 3 - 9 luokkien oppilaat, joiden koulumatka on yli 5 km. Lisäksi kuljetuksissa voivat kulkea Tervolan lukion opiskelijat, joiden koulumatka on yli 7 km., Asiointikuljetukset: Kätkävaara - Tervola - Kätkävaara Tarvittaessa Luppovaaran ja Varejoen kautta, kuljetettavia 0 - 1 henkilöä viikossa, reitti yhteensä noin 60 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä., Asiointikuljetukset: Reutuaapa - Suolijoki - Ossauskoski - Mattinen - Tervola - Reutuaapa Tarvittaessa Suukosken kautta, kuljetettavia 5 - 6 henkilöä viikossa, reitti yhteensä noin 80 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä., Asiointikuljetukset: Koivu (kunnanraja) - Kaisajoki - Tervola - Kaisajoki - Koivu Tarvittaessa Louen vanhan tien kautta, kuljetettavia 4 - 6 henkilöä viikossa, reitti yhteensä noin 60 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä., Asiointikuljetukset: Paakkola (kunnanraja) - Ylipaakkola (kunnanraja) - Tervola - Ylipaakkola - Paakkola Kuljetettavia 4 - 5 henkilöä viikossa, reitti yhteensä noin 50 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä., Asiointikuljetukset: Korpela - Isonpalontie - Palonperäntie - Kuntakeskus - Palonperäntie - Isonpalontie - Korpela Uusi kohde, reitti yhteensä noin 20 km.

Asiointiliikenteellä tarkoitetaan Tervolan kunnassa pysyvästi asuvien henkilöiden asunnon ja palvelupisteen välistä asiointiliikennettä oman kunnan alueella. Asiointiliikenne on kaikille kuntalaisille avointa liikennettä. Enemmistö asiointiliikenteen asiakkaista kuuluu vanhusväestöön. Reitit ajetaan kutsutaksina kerran viikossa. Keskimääräinen odotusaika asiointikuljetuksissa on 1,5 h. Asiointilinjaa ajettaessa tulee käyttää lyhintä mahdollista reittiä sen mukaan, mistä kuljetettavia tulee kyyditettäviksi. Laskuun tulee laittaa liitteenä tosite ajetuista kilometreistä.,

Ilmoitusnumero 2024-015254
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Tervolan kunta
Keskustie 81 95300 Tervola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vakuutusten hankinta Joensuun Kodit Oy

Suomi | Joensuun Kodit Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 12.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vakuutusten hankinta Joensuun Kodit Oy Vakuutusten hankinta,

Ilmoitusnumero 2024-014837
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Joensuun Kodit Oy
80100 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma