Helmi-vieraspetohankkeeseen liittyvät palvelut Pohjanmaan rannikon alueella

Suomi | Metsähallitus
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus. Hankinta liittyy Helmi-vieraspetohankkeeseen, jossa pyritään alentamaan supikoiran ja minkin kantoja Suomen arvokkaimmilla lintuvesillä. Helmi-vieraspetohanke on osa YM ja MMM käynnistämää Helmi-elinympäristöohjelmaa, jonka tavoitteena on Suomalaisten arvokkaiden luontokohteiden kunnostaminen ja luonnon monimuotoisuuden vaaliminen. Hankinnan kohteena olevan palvelun tarvealue kattaa kaikkiaan 9 erillistä vieraspetojen hoitoaluetta. Eteläisin kohde on Petolahti ja pohjoisin Kalajoki. Näiden kohteiden väliselle rannikkoalueelle jäävät seitsemän muuta kohdetta, jotka ovat etelästä pohjoiseen: Vassorfjärden, Uudenkaarlepyyn saaristo, Hällorsfjärden, Laajalahti, Harrbåda, Lohtaja ja Himanka. Kohteiden välinen etäisyys on yhteensä n. 200 km. Helmi-vieraspetohankkeen toimintaa on Pohjanmaan rannikkoalueen hoitoalueella koordinoitu aiemmin (vuosina 2021-2024) Metsähallituksen metsästyksen asiantuntijan toimesta. Vuodesta 2025 alkaen Pohjanmaan rannikon hoitoaluetta koordinoidaan tämän hankinnan mukaisella ostopalvelulla. Koordinoinnin tueksi on määritelty erilliset työpaketit, jotka ovat esitelty tarkemmin tarjouspyynnön liitteellä 1 Toimeksiannon kuvaus.

Ilmoitusnumero 2024-150024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Metsästyspalvelut (77600000), Pyydystyspalvelut (77610000), Projektin suunnittelupalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421200), Erilaiset liike-elämän palvelut (79990000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Metsähallitus
PL 80 00521 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kulunvalvontapalvelut ja huolto / Kutsu markkinavuoropuheluun

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

TÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN. KUTSU JULKAISTAAN MARKKINAKARTOITUKSEN KÄYNNISTÄMISEKSI OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA Espoon kaupunki on käynnistänyt Kulunvalvontapalvelut ja huolto -hankinnan valmistelun ja kutsuu palveluntuottajia markkinavuoropuheluun. Palvelun kohteena ovat Espoon kaupungin kulunvalvonnan ratkaisut sisältäen seuraavat kokonaisuudet: (1) Käytössä olevan Esmikko-kuluvalvontajärjestelmän korvaaminen, (2) Uusien rakentamis- ja remonttikohteiden kulunvalvontajärjestelmät ja -ratkaisut sekä (3) huoltosopimus käytössä olevaan AbloyOS-järjestelmään. Tällä markkinavuoropuhelukutsulla Espoon kaupunki kartoittaa markkinoilta löytyviä palveluntuottajia ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisemista. Varsinainen hankintailmoitus liittyen kulunvalvontapalveluiden ja niihin liittyvän huollon hankkimiseksi on suunniteltu julkaistavan vuoden 2025 syksyllä. Markkinavuoropuhelussa Espoon kaupunki haluaisi kuulla potentiaalisia palveluntuottajia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta ennen sen julkaisemista. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä siihen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. TÄMÄ EI OLE ENNAKKOILMOITUS, HANKINTAILMOITUS TAI TARJOUSPYYNTÖ VAAN KUTSU MARKKINAVUOROPUHELUUN. KUTSU JULKAISTAAN MARKKINAKARTOITUKSEN KÄYNNISTÄMISEKSI OSANA HANKINNAN SUUNNITTELUA Espoon kaupunki on käynnistänyt Kulunvalvontapalvelut ja huolto -hankinnan valmistelun ja kutsuu palveluntuottajia markkinavuoropuheluun. Palvelun kohteena ovat Espoon kaupungin kulunvalvonnan ratkaisut sisältäen seuraavat kokonaisuudet: (1) Käytössä olevan Esmikko-kuluvalvontajärjestelmän korvaaminen, (2) Uusien rakentamis- ja remonttikohteiden kulunvalvontajärjestelmät ja -ratkaisut sekä (3) huoltosopimus käytössä olevaan AbloyOS-järjestelmään. Tällä markkinavuoropuhelukutsulla Espoon kaupunki kartoittaa markkinoilta löytyviä palveluntuottajia ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisemista. Varsinainen hankintailmoitus liittyen kulunvalvontapalveluiden ja niihin liittyvän huollon hankkimiseksi on suunniteltu julkaistavan vuoden 2025 syksyllä. Markkinavuoropuhelussa Espoon kaupunki haluaisi kuulla potentiaalisia palveluntuottajia kilpailutuksen toteutuksesta ja tarjouspyynnön valmistelusta ennen sen julkaisemista. Markkinavuoropuhelukutsu ei sido vastaajaa (palveluntuottajaa) tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä siihen vastaaminen ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle.

Ilmoitusnumero 2024-150043
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kulunvalvontajärjestelmä (42961100), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilökuljetukset Siilinjärven seurakunta

Suomi | Siilinjärven Ev.Lut.Seurakunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siilinjärven seurakunnan linja-autokuljetukset vuosille 2025 - 2028 Ruokoniemen leirikeskus sijaitsee ajoreitistä riippuen 18-22 km:n etäisyydellä Siilinjärvenkeskustasta. Kuljetukset sinne tapahtuvat pääosin koulujen loma-aikoina. Leirikeskuksenosoite on Ruokoniementie 142, 71890 Hamula. Ajojen tilauksista ja matkojen yksityiskohdista sovitaan valitun liikennöitsijän kanssa vähintään 14 pv ennen kuljetustarvetta. Linja-autojen tulee olla turistibusseja, joissa on varustuksena ilmastointi, WC, jääkaappi, TV, radio ja DVD. Ruokoniemen kuljetuksissa bussien varustus voi olla vaatimattomampi. Matkustajamäärät ovat yleensä noin 40-50 henkilöä. Seurakunta järjestää kuljettajan majoituksen ja ruokailut niillä matkoilla, joissa auto on koko ajan mukana.

Ilmoitusnumero 2024-148984
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Siilinjärven Ev.Lut.Seurakunta
HAARAHONGANTIE 4 A 71800 SIILINJÄRVI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistönvälityspalvelujen kilpailutus

Suomi | Rovaniemen kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rovaniemen kaupunki (jäljempänä myös "hankintayksikkö") pyytää tarjouksia kiinteistönvälityspalvelusta nimetylle toimeksiannolle. Toimeksiannon kohteena on kiinteistönvälityspalvelu, jossa tehtävänä on etsiä Rovaniemen kaupungin määrittelemille kiinteistöille ostaja ja myydä kiinteistöt ostajalle. Myynnin kohteena on kolme Rovaniemen kaupungin omistamaa kiinteistöä (maapohja) sekä niillä sijaitsevat sote-rakennukset. Palveluntuottaja vastaa kaikista kiinteistöjen myyntiin liittyvistä toimenpiteistä tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä tarkemmin selostetulla tavalla. Kyse on kokonaisvaltaisesta myyntitoimeksiannosta, kattaen kaikki kiinteistöjen myyntiin liittyvät toimenpiteet. Hankinnan kohteen sisältö on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa. Toimeksiannon kohteena ovat kiinteistönvälityspalvelut seuraavien kiinteistöjen myynnin osalta: 1. Pulkamontien terveysaseman kiinteistö (maapohja) rakennuksineen osoitteessa Pulkamontie 4, 96000 Saarenkylä (+kohteessa oleva tilaelementti), kiinteistötunnus: 698-15-1180-1 - Rakennuksen huoneistoala on 4 325 neliötä ja se on valmistunut vuonna 1991. Tarkemmat tiedot kiinteistöstä löytyvät LVISR-kuntoarviosta (Liite 3). 2. Perhepalvelukeskuksen kiinteistö (maapohja) rakennuksineen osoitteessa Korkalonkatu 4, 96100 Rovaniemi, kiinteistötunnus: 698-1-32-4 - Rakennuksen huoneistoala on 2 009 neliötä ja se on valmistunut vuonna 1984. Tarkemmat tiedot kiinteistöstä löytyvät perhepalvelukeskuksen PTS-kunnossapitosuunnitelmasta (Liite 4). 3. Sosiaalipalvelukeskuksen kiinteistö (maapohja) rakennuksineen osoitteessa Rovakatu 1, 96100 Rovaniemi, kiinteistötunnus: 698-1-35-9 - Rakennuksen huoneistoala on 2 399 neliötä ja se on valmistunut vuonna 1979. Tarkemmat tiedot kiinteistöstä löytyvät perhepalvelukeskuksen kuntoarviosta ja PTS-suunnitelmasta (Liite 5). Rovaniemen kaupunki on vuokrannut edellä mainitut kiinteistöt Lapin hyvinvointialueelle. Vuokrasopimukset on solmittu kolmeksi vuodeksi ja ne päättyvät vuoden 2025 lopussa. Optiona vuokrasopimusta on mahdollista pidentää vuoden 2026 loppuun (3+1). On todennäköistä, että Lapin hyvinvointialue haluaa jatkaa vuokralaisena kiinteistöissä, joten tulevalla ostajalla on mahdollista saada potentiaalisesti erittäin pitkäaikainen vuokralainen kohteisiin. Kaikki edellä mainitut kiinteistöt tullaan myymään niillä sijaitsevine rakennuksineen samalle ostajalle. Tarjoajille järjestetään tarvittaessa mahdollisuus tutustua toimeksiannon kohteena oleviin myytäviin kiinteistöihin. Kohdekäynneistä on sovittava Tilaajan edustajan kanssa, Lauri Lehtinen p. 040 672 8181 Hankittava palvelu kattaa kokonaisvaltaisesti edellä mainittujen kiinteistöjen myyntiin liittyvät toimenpiteet, mm.: - Arviolausuntojen laatiminen kohteista; - Välitystoimeksiannon markkinointi palveluntuottajan omissa markkinointikanavissa; - Tarpeellisen markkinointimateriaalin laadinta; - Lainsäädännön edellyttämien asiakirjojen hankkiminen; - Ostajaehdokkaiden etsiminen (n. 3-5 kpl); - Kaupan toteuttamiseen liittyvät neuvottelut ostajaehdokkaiden kanssa yhdessä hankintayksikön kanssa; - Kauppakirjojen laatiminen ja myyntitoimeksiannossa avustaminen korkeimman tarjouksen tehneen ostajaehdokkaan kanssa; - Kaupanvahvistus. Palveluntuottajan vastuulle kuuluvat tehtävät on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöaineistossa. Toimeksiantosopimus on neljän (4) kuukauden mittainen, jonka aikana kiinteistöjen myynti tulee saattaa loppuun. Hankintayksikkö varaa oikeuden pidentää toimeksiantosopimusta neljä (4) kuukautta kerrallaan, mikäli kiinteistöjä ei ole myyty varsinaisen sopimuskauden päättyessä. Toimeksiantosopimuksen jatkaminen on hankintayksikön oikeus, ei velvollisuus. Mikäli myyntitoimeksiantoa ei saada suoritettua sopimuskauden aikana, Palveluntuottajalle ei makseta korvausta. Hankintayksikkö valitsee sopimuskumppaniksi yhden (1) Palveluntuottajan. Palveluntuottajaksi valitaan kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen jättänyt tarjoaja. Kokonaistaloudellisesti edullisimpana pidetään tarjousta, joka on hinta-laatusuhteeltaan paras. Vertailuperusteet on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöaineistossa.

Ilmoitusnumero 2024-150042
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sopimuksen perusteella tai palkkiota vastaan suoritettavat erilaiset kiinteistönvälityspalvelut (70300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Rovaniemen kaupunki
PL 8216 96101 Rovaniemi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liikunnan rakennusten uudistuvat konseptit -selvityksen hankinta

Suomi | Opetus- ja kulttuuriministeriö
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Liikunnan rakennusten uudistuvat konseptit -selvityksen hankinta. Hankinnan kohde on tarkemmin kuvattu tarjouspyynnön liitteessä ”Hankinnan kohteen kuvaus” (liite 1). Tarjottavan palvelun tulee täyttä kaikki palvelulle asetetut pakolliset vaatimukset, jotta sen voidaan katsoa olevan tarjouspyynnön mukainen. Hankinnan arvioitu kokonaishinta on välillä 50 000 – 80 000 eur (ALV 0%). Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankinta on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Ilmoitusnumero 2024-150022
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät konsulttipalvelut (71530000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Opetus- ja kulttuuriministeriö
PL 29, 00023 VALTIONEUVOSTO 00170 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ultraäänilaite (verisuonikirurgia ja urologia) Pietarsaaren sairaalaan

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan hyvinvointialueella sijaitsevaan Pietarsaaren sairaalaan hankitaan Ultraäänilaite verisuonikirurigisia ja urologisia tutkimuksia varten. Pohjanmaan hyvinvointialueella sijaitsevaan Pietarsaaren sairaalaan hankitaan Ultraäänilaite verisuonikirurigisia ja urologisia tutkimuksia varten.

Ilmoitusnumero 2024-150041
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Diagnostiikka- ja radiodiagnostiikkalaitteet ja -tarvikkeet (33124000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Lasten nasaali NIV- maskit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

HUS-yhtymä valmistelee hankintaa lasten nasaali maskeista non-invasiiviseen käyttöön. Tuotetta tulee olla mahdollista käyttää invasiivisilla ventilaattoreilla sekä kuljetusventilaattoreilla. Hankinnassa mukana olevat yhteistyökumppanit tarkentuvat valmistelun edetessä. Hankintaan liittyen pyydämme nyt toimittajilta lisätietoja markkinoilla olevista tuotteista. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti tietoa valikoimasta, jotta tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Hankinta tullaan toteuttamaan dynaamisen hankintajärjestelmän HUS 320-2020 Anestesia ja tehohoidon tarvikkeet DPS sisäisenä kilpailutuksena. Kiinnostuneita toimittajia kehotetaan tutustumaan kyseiseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättämään siihen osallistumishakemuksen. Tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö, vaan tietopyynnöllä pyritään kartoittamaan markkinoilla olevia vaihtoehtoja toteuttaa hankinta. Tällä tietopyynnöllä ei pyydetä eikä siihen anneta tarjouksia. Kutsu markkinavuoropuheluun: Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää markkinavuoropuhelun Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä tietopyyntöön vastanneiden toimijoiden kanssa (toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut). Hankintayksikkö järjestää toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut marraskuussa 2024. Toimittajakohtaiset kutsut markkinavuoropuheluun toimitetaan ilmoittautuneille toimittajille tietopyynnön määräajan jälkeen. Markkinavuoropuhelussa toimittajien kanssa hankintayksikkö haluaa keskustella mm. seuraavista asioista: - pediatristen potilaiden non-invasiiviseen käyttöön soveltuvat nasaalimaskit - soveltuvuus yleisimmin käytettyihin invasiivisiin ventilaattoreihin ja siirtoventilaattoreihin - osa-aluejaottelu - valikoiman laajuus eri kokoisille lapsipotilaille - vertailuperusteet (hinta & laatu) - HUSin vastuullisuuskriteerit Kiinnostuneita toimittajia pyydämme toimittamaan lisätietoja valikoimastaan ja esitteet sekä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun sähköpostitse kilpailutus.aneteho@hus.fi viimeistään ma 28.10.2024 klo 12 mennessä. Markkinavuoropuheluun osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annetut vastaukset eivät sido vastaajaa mahdollisesti myöhemmin toteutettavassa hankinnassa. Markkinavuoropuhelu ei velvoita HUS-yhtymää toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua ja hankintaa. Mikäli hankinta toteutetaan, se voi olla myös tässä markkinavuoropuhelussa esitetystä poikkeava. Markkinavuoropuhelulla kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun. HUS-yhtymä valmistelee hankintaa lasten nasaali maskeista non-invasiiviseen käyttöön. Tuotetta tulee olla mahdollista käyttää invasiivisilla ventilaattoreilla sekä kuljetusventilaattoreilla. Hankinnassa mukana olevat yhteistyökumppanit tarkentuvat valmistelun edetessä. Hankintaan liittyen pyydämme nyt toimittajilta lisätietoja markkinoilla olevista tuotteista. Tietopyynnön tavoitteena on saada kattavasti tietoa valikoimasta, jotta tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisesti. Hankinta tullaan toteuttamaan dynaamisen hankintajärjestelmän HUS 320-2020 Anestesia ja tehohoidon tarvikkeet DPS sisäisenä kilpailutuksena. Kiinnostuneita toimittajia kehotetaan tutustumaan kyseiseen dynaamiseen hankintajärjestelmään ja jättämään siihen osallistumishakemuksen. Tietopyyntö ei ole tarjouspyyntö, vaan tietopyynnöllä pyritään kartoittamaan markkinoilla olevia vaihtoehtoja toteuttaa hankinta. Tällä tietopyynnöllä ei pyydetä eikä siihen anneta tarjouksia. Kutsu markkinavuoropuheluun: Hankintayksikkö varaa oikeuden järjestää markkinavuoropuhelun Microsoft Teams -sovelluksen välityksellä tietopyyntöön vastanneiden toimijoiden kanssa (toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut). Hankintayksikkö järjestää toimittajakohtaiset markkinavuoropuhelut marraskuussa 2024. Toimittajakohtaiset kutsut markkinavuoropuheluun toimitetaan ilmoittautuneille toimittajille tietopyynnön määräajan jälkeen. Markkinavuoropuhelussa toimittajien kanssa hankintayksikkö haluaa keskustella mm. seuraavista asioista: - pediatristen potilaiden non-invasiiviseen käyttöön soveltuvat nasaalimaskit - soveltuvuus yleisimmin käytettyihin invasiivisiin ventilaattoreihin ja siirtoventilaattoreihin - osa-aluejaottelu - valikoiman laajuus eri kokoisille lapsipotilaille - vertailuperusteet (hinta & laatu) - HUSin vastuullisuuskriteerit Kiinnostuneita toimittajia pyydämme toimittamaan lisätietoja valikoimastaan ja esitteet sekä ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun sähköpostitse kilpailutus.aneteho@hus.fi viimeistään ma 28.10.2024 klo 12 mennessä. Markkinavuoropuheluun osallistuvilla ei ole oikeutta saada korvausta osallistumisesta. Markkinavuoropuheluun osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista, eikä markkinavuoropuheluun osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan mahdollisessa varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelussa annetut vastaukset eivät sido vastaajaa mahdollisesti myöhemmin toteutettavassa hankinnassa. Markkinavuoropuhelu ei velvoita HUS-yhtymää toteuttamaan varsinaista tarjouskilpailua ja hankintaa. Mikäli hankinta toteutetaan, se voi olla myös tässä markkinavuoropuhelussa esitetystä poikkeava. Markkinavuoropuhelulla kerätyt tiedot säilyvät täysin luottamuksellisina ja niitä tullaan käyttämään ainoastaan hankinnan suunnitteluun.

Ilmoitusnumero 2024-150021
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Anestesia ja elvytys (33170000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Upphandling av köttprodukter

Suomi | Larsmo kommun
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Larsmo kommun begär in anbud på rått kött, sousvide kött- och kycklingprodukter, chark och övriga matprodukter Rått kött Larsmo kommun begär in anbud på rått kött i enlighet med anbudsförfrågan Sousvide produkter Larsmo kommun begär in anbud på sousvide köttprodukter Kyckling sousvide produkter Larsmo kommun begär in anbud på kycklingprodukter sousvide Chark Larsmo kommun begär in anbud på charkprodukter i enlighet med anbudsförfrågan Övrig mat Larsmo kommun begär in anbud på övriga matprodukter i enlighet med anbudsförfrågan

Ilmoitusnumero 2024-150039
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liha (15110000), Lihatuotteet (15130000), Lihasäilykkeet ja -valmisteet (15131000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Larsmo kommun
Norra Larsmovägen 30 68570 LARSMO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Urakoinnin puitesopimus 2025-2026 Mikkeli ja Savonlinna

Suomi | Etelä-Savon kampuskiinteistöt ky.
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Savon kampuskiinteistöt kuntayhtymä / Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy pyytää tarjoustanne kunnossapito- ja investointihankkeiden rakennus-, LVI- ja sähköteknisistä töistä sekä maalaustöistä aikaveloitusperusteisesti vuonna 2025 - 2026 + optio vuosille 2027-2028. Mikkelissä Mikkelin kampuksella sijaitsevat rakennukset ja Savonlinnassa Savonlinnan kampuksella sijaitsevat rakennukset. Tämän puitesopimuksen piiriin voidaan liittää myös muita kuin edellä mainittuja Etelä-Savon kampuskiinteistöt kuntayhtymän / Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy:n alueella omistamia kiinteistöjä Etelä-Savon kampuskiinteistöt kuntayhtymä / Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu Oy pyytää tarjoustanne kiinteistöjensä kunnossapito- ja investointihankkeiden rakennus-, LVI- ja sähköteknisistä töistä sekä maalaustöistä aikaveloitusperusteisesti vuonna 2025 - 2026 + optio vuosille 2027-2028.

Ilmoitusnumero 2024-150020
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Putkijohtojen asennukseen liittyvät rakennustyöt (45231110), Sähkötekniset asennustyöt (45315100), Rakennusten maalaustyöt (45442110)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Etelä-Savon kampuskiinteistöt ky.
PL 181 50130 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Purkumateriaalimäärien arviointilaskuri (pienhankinta)

Suomi | Ympäristöministeriö
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on excel-pohjainen laskuri, jonka avulla voidaan arvioida purettavan pientalon purkumateriaalien määrä karkealla tasolla, pohjaksi purkumateriaali- ja rakennusjäteselvityksen purkumateriaalien arvioinnille. Tausta Vuoden 2024 alussa voimaan tuleva rakentamislaki sisältää uuden vaatimuksen laatia purkamishankkeissa purkumateriaali- ja rakennusjäteselvitys, mikäli purkumateriaalien määrä ei ole vähäinen. Ohjeelliseksi raja-arvoksi purkumateriaalien määrän vähäisyydelle on selvitystä koskevan asetuksen perustelumuistiossa määritelty kokonaispurkuhankkeissa 100 k-am2 ja korjaushankkeissa 10 tn purkumateriaaleja. Erityisesti kertarakennuttajien hankkeissa kuten pientalon uudisrakennushankkeissa, joissa tontilta puretaan olemassa oleva rakennus, purkumateriaalimäärien arviointi voi olla haasteellista. Hankinnan kuvaus Hankinnan kohteena on excel-pohjainen laskuri, jonka avulla voidaan arvioida purettavan pientalon purkumateriaalien määrä karkealla tasolla, pohjaksi purkumateriaali- ja rakennusjäteselvityksen purkumateriaalien arvioinnille. Laskuri on tarkoitus julkaista ladattavaksi/käytettäväksi ympäristöministeriön verkkosivuilta. Laskuria voidaan soveltaen käyttää myös muiden pienten rakennusten purkumateriaalien arviointiin. Purkumateriaalien arviointi voi perustua esim. seuraaviin tietoihin: purkukohteen rakennusvuosi, kerrosala, kerrosluku, perustustapa, kantavan rungon tyyppi, lämmitystapa, kattomuoto/rakenne, katon pintamateriaali jne. Tarjouksen toteutussuunnitelmassa tulee esittää tarkempi ehdotus laskurin sisältämien purkumateriaalien arvioinnin pohjana olevista tiedoista, laskurin toteutusprosessista sekä laskurin käytön ohjeistuksesta. Hanketta varten perustetaan pieni ohjausryhmä, joka kokoontuu kolme kertaa. Laskurin tulee valmistua vuoden 2024 loppuun mennessä. Hankinnan kohteena on excel-pohjainen laskuri, jonka avulla voidaan arvioida purettavan pientalon purkumateriaalien määrä karkealla tasolla, pohjaksi purkumateriaali- ja rakennusjäteselvityksen purkumateriaalien arvioinnille. Tausta Vuoden 2024 alussa voimaan tuleva rakentamislaki sisältää uuden vaatimuksen laatia purkamishankkeissa purkumateriaali- ja rakennusjäteselvitys, mikäli purkumateriaalien määrä ei ole vähäinen. Ohjeelliseksi raja-arvoksi purkumateriaalien määrän vähäisyydelle on selvitystä koskevan asetuksen perustelumuistiossa määritelty kokonaispurkuhankkeissa 100 k-am2 ja korjaushankkeissa 10 tn purkumateriaaleja. Erityisesti kertarakennuttajien hankkeissa kuten pientalon uudisrakennushankkeissa, joissa tontilta puretaan olemassa oleva rakennus, purkumateriaalimäärien arviointi voi olla haasteellista. Hankinnan kuvaus Hankinnan kohteena on excel-pohjainen laskuri, jonka avulla voidaan arvioida purettavan pientalon purkumateriaalien määrä karkealla tasolla, pohjaksi purkumateriaali- ja rakennusjäteselvityksen purkumateriaalien arvioinnille. Laskuri on tarkoitus julkaista ladattavaksi/käytettäväksi ympäristöministeriön verkkosivuilta. Laskuria voidaan soveltaen käyttää myös muiden pienten rakennusten purkumateriaalien arviointiin. Purkumateriaalien arviointi voi perustua esim. seuraaviin tietoihin: purkukohteen rakennusvuosi, kerrosala, kerrosluku, perustustapa, kantavan rungon tyyppi, lämmitystapa, kattomuoto/rakenne, katon pintamateriaali jne. Tarjouksen toteutussuunnitelmassa tulee esittää tarkempi ehdotus laskurin sisältämien purkumateriaalien arvioinnin pohjana olevista tiedoista, laskurin toteutusprosessista sekä laskurin käytön ohjeistuksesta. Hanketta varten perustetaan pieni ohjausryhmä, joka kokoontuu kolme kertaa. Laskurin tulee valmistua vuoden 2024 loppuun mennessä.

Ilmoitusnumero 2024-150038
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tutkimus- ja kehitystoiminnan konsulttipalvelut (73200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Ympäristöministeriö
PL 35, Aleksanterinkatu 7 00023 Valtioneuvosto FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puitesopimus LV-tekniset työt, Kontiolahden kunta

Suomi | Kontiolahden kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kontiolahden kunnan, Kiinteistö Oy Kontiolahden Vuokratalojen sekä Kontiolahden Yrityspalvelu Oy:n omistamien kiinteistöjen LV-tekniset huolto- ja korjauspalvelut koko kunnan alueella. Palvelua käytetään myös pienissä kiinteistöjen peruskorjaushankkeissa. Uudis- ja suuremmat peruskorjaushankkeet kilpailutetaan erikseen. Kontiolahden kunnan, Kiinteistö Oy Kontiolahden Vuokratalojen sekä Kontiolahden Yrityspalvelu Oy:n omistamien kiinteistöjen LV-tekniset huolto- ja korjauspalvelut koko kunnan alueella. Palvelua käytetään myös pienissä kiinteistöjen peruskorjaushankkeissa. Uudis- ja suuremmat peruskorjaushankkeet kilpailutetaan erikseen.

Ilmoitusnumero 2024-150018
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennuksen laitteiden korjaus ja huolto (50700000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Kontiolahden kunta
Keskuskatu 8 81100 Kontiolahti FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Upphandling av mattransporter

Suomi | Larsmo kommun
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Larsmo kommun begär in anbud på livsmedelstransport i enlighet med anbudsförfrågan för 2025-2026 + optionsår Larsmo kommun begär in anbud på livsmedelstransport i enlighet med anbudsförfrågan för 2025-2026 + optionsår

Ilmoitusnumero 2024-150034
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Larsmo kommun
Norra Larsmovägen 30 68570 LARSMO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laakavuorentie 7 julkisivu- ja vesikattourakka

Suomi | Kiinteistö Oy Auroranlinna
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Julkisivu, parveke ja kattoremontti osoitteessa Laakavuorentie 7 . Urakka on tarkoitus toteuttaa vuoden 2025 aikana. Katso edellinen.

Ilmoitusnumero 2024-150019
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Kiinteistö Oy Auroranlinna
Eevankatu 2 00240 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kurikan RE-piste, sähköurakka

Suomi | Lakeuden Etappi Oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 26.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tarjouspyynnön kohteena on Kurikan RE-pisteen sähköurakka valmiiksi asennettuja ja kalustettuna suunnitelmien mukaan.  Tarjoajan tulee tarjota sähköurakkaa suunnitelmien mukaisesti sillä poikkeuksella, että kulunvalvontajärjestelmän (T5 Kulunvalvonta- ja murtoilmaisinjärjestelmä) ja kameravalvontajärjestelmän (T550 Kameravalvontajärjestelmä) kaapeloinnit tehdään suunnitelmien mukaan ilman päätelaitteita.Urakka on kokonaishintaurakka ja se toteutetaan liitteenä olevan urakkaohjelman ja sähkösuunnitelmien mukaisesti. Kohteessa on erillinen projektinjohtourakoitsija, joka toimii pääurakoitsijana ja hankkeen päätoteuttajana. Sähköurakka solmitaan tilaajan ja urakoitsijan välille, mutta se alistetaan projektinjohtourakkaan alistettuna sivu-urakkana.

Ilmoitusnumero 2024-148694
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Lakeuden Etappi Oy
Laskunmäentie 15 60760 Pojanluoma FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ: KasvuEsedu Oy:n Talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuus

Suomi | KasvuEsedu Oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ilmoitus on tietopyyntö KasvuEsedu Oy:n talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuuden toteuttamisvaihtoehtojen kartoittamiseksi. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Ennen kilpailutuksen käynnistämistä KasvuEsedu Oy haluaa kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva tarjouskilpailutus voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tekninen vuoropuhelu ei ole osa kilpailutusta. KasvuEsedu Oy on Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama tytäryhtiö (100%). Etelä-Savon Koulutus Oy on Mikkelin kaupungin, Pieksämäen kaupungin ja Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama toisen asteen ammatillisen koulutuksen järjestäjä. KasvuEsedu Oy:n tavoitteena on lisätä Etelä-Savon elinvoimaa tarjoamalla ja myymällä monipuolisia koulutus- ja valmennuspalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä työllisyysalueille. Osa koulutuksista suuntautuu myös Etelä-Savon ulkopuolelle ja KasvuEsedulla on myös koulutusvientitoimintaa. Henkilöstömäärä on noin 8 hlöä. Tulevan kilpailutettavan ratkaisun avulla on tavoitteena saada aikaan kattava taloushallinnon (mm. budjetointi ja budjetin toteutumisen seuranta, kirjanpito, käyttöomaisuuskirjanpito, tilinpäätös, maksuliikenne) ja palkkahallinnon (mm. palkat ja palkanlaskenta, viranomaisvelvoitteet, matka- ja kululaskut sekä työsuhteeseen liittyvät: työsopimukset, lomat, kokemuslisälaskenta, poissaolot) palvelukokonaisuus. Valmistaudumme kilpailuttamaan tietopyynnön kohteena olevan kokonaisuuden syksyn 2024 aikana. Hankintayksikkö kutsuu enintään neljä (4) palvelukokonaisuuden tuottamisesta kiinnostunutta yritystä kahdenkeskisiin Teams-neuvotteluihin. Kiinnostus neuvotteluun ilmoitetaan vastaamalla tämän tietopyynnön sisältämään neuvottelukutsuun kyllä tai ei ja vastaamalla/lataamalla vastauksensa kilpailutusjärjestelmässä esitettyihin kysymyksiin 21.10. klo 12.00 mennessä. Kahdenkeskeiset neuvottelut järjestetään lokakuun 30. päivänä klo 8 – 13 välisenä aikana. Neuvottelu/tarjoaja kestää 30 min. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja ne tulevat vain KasvuEsedu Oy:n sisäiseen käyttöön. Tarjoaja voi merkitä mahdolliset liikesalaisuuden piiriin kuuluvat asiat vastauksessaan. Tietopyyntö tai sen vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta eikä tekniseen vuoropuheluun osallistumisesta makseta korvausta. Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun ei ole edellytys myöhemmin toteutettavaan kilpailutukseen osallistumiselle eikä sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, vaan päätös hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia. Tämä ilmoitus on tietopyyntö KasvuEsedu Oy:n talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuuden toteuttamisvaihtoehtojen kartoittamiseksi. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Ennen kilpailutuksen käynnistämistä KasvuEsedu Oy haluaa kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva tarjouskilpailutus voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tekninen vuoropuhelu ei ole osa kilpailutusta. KasvuEsedu Oy on Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama tytäryhtiö (100%). Etelä-Savon Koulutus Oy on Mikkelin kaupungin, Pieksämäen kaupungin ja Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama toisen asteen ammatillisen koulutuksen järjestäjä. KasvuEsedu Oy:n tavoitteena on lisätä Etelä-Savon elinvoimaa tarjoamalla ja myymällä monipuolisia koulutus- ja valmennuspalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä työllisyysalueille. Osa koulutuksista suuntautuu myös Etelä-Savon ulkopuolelle ja KasvuEsedulla on myös koulutusvientitoimintaa. Henkilöstömäärä on noin 8 hlöä. Tulevan kilpailutettavan ratkaisun avulla on tavoitteena saada aikaan kattava taloushallinnon (mm. budjetointi ja budjetin toteutumisen seuranta, kirjanpito, käyttöomaisuuskirjanpito, tilinpäätös, maksuliikenne) ja palkkahallinnon (mm. palkat ja palkanlaskenta, viranomaisvelvoitteet, matka- ja kululaskut sekä työsuhteeseen liittyvät: työsopimukset, lomat, kokemuslisälaskenta, poissaolot) palvelukokonaisuus. Valmistaudumme kilpailuttamaan tietopyynnön kohteena olevan kokonaisuuden syksyn 2024 aikana. Hankintayksikkö kutsuu enintään neljä (4) palvelukokonaisuuden tuottamisesta kiinnostunutta yritystä kahdenkeskisiin Teams-neuvotteluihin. Kiinnostus neuvotteluun ilmoitetaan vastaamalla tämän tietopyynnön sisältämään neuvottelukutsuun kyllä tai ei ja vastaamalla/lataamalla vastauksensa kilpailutusjärjestelmässä esitettyihin kysymyksiin 21.10. klo 12.00 mennessä. Kahdenkeskeiset neuvottelut järjestetään lokakuun 30. päivänä klo 8 – 13 välisenä aikana. Neuvottelu/tarjoaja kestää 30 min. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja ne tulevat vain KasvuEsedu Oy:n sisäiseen käyttöön. Tarjoaja voi merkitä mahdolliset liikesalaisuuden piiriin kuuluvat asiat vastauksessaan. Tietopyyntö tai sen vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta eikä tekniseen vuoropuheluun osallistumisesta makseta korvausta. Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun ei ole edellytys myöhemmin toteutettavaan kilpailutukseen osallistumiselle eikä sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, vaan päätös hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia.

Ilmoitusnumero 2024-150017
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kirjanpito-, tilintarkastus- ja verotuspalvelut (79200000), Henkilöstö- ja palkanlaskentapalvelut (79631000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot KasvuEsedu Oy
PL 304 50101 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö ja markkinavuoropuhelukutsu / Ajoneuvojen korjaamokemikaalit

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi toteutamme markkinakartoituksen ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö sekä kutsu avoimeen markkinavuoropuheluun, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Ajoneuvojen ja työkoneiden voiteluaineet ja korjaamokemikaalit kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia vastaamaan kemikaaleista esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan osallistumaan avoimeen markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena ovat henkilö- ja pakettiautojen, traktoreiden, kuorma-autojen sekä ajoneuvoyhdistelmien, mönkijöiden, moottorikelkkojen ja työkoneiden korjaamokemikaalit ja voiteluaineet omaan korjaamokäyttöön, lähinnä Turun Ammatti-instituutin, Liikuntapalveluiden ja Kaupunkiympäristön tarpeisiin. Sopimus olisi toistaiseksi voimassa oleva. Pyydämme vastaamaan tietopyyntökysymyksiin sekä halutessasi voitte osallistua avoimeen markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on syventää tietopyynnöllä saatuja vastauksia ja mahdollistaa kysymysten esittämisen. Vuoropuhelu järjestetään Teams tapahtumana marraskuussa. Tarkempi aika sovitaan markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa. ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN: Jos haluat ilmoittautua avoimeen markkinavuoropuheluun, lähetä antamasi tietopyyntövastaukset sekä tiedot osallistujista 31.10.2024 mennessä osoitteeseen taru.marjamaki@turku.fi Markkinakartoituksen perusteella saatavaa tietoa ja näkökulmia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten. Markkinakartoitukseen osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ja kutsu ei sido tietopyynnön tai kutsun antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi toteutamme markkinakartoituksen ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö sekä kutsu avoimeen markkinavuoropuheluun, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Ajoneuvojen ja työkoneiden voiteluaineet ja korjaamokemikaalit kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia vastaamaan kemikaaleista esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan osallistumaan avoimeen markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena ovat henkilö- ja pakettiautojen, traktoreiden, kuorma-autojen sekä ajoneuvoyhdistelmien, mönkijöiden, moottorikelkkojen ja työkoneiden korjaamokemikaalit ja voiteluaineet omaan korjaamokäyttöön, lähinnä Turun Ammatti-instituutin, Liikuntapalveluiden ja Kaupunkiympäristön tarpeisiin. Sopimus olisi toistaiseksi voimassa oleva. Pyydämme vastaamaan tietopyyntökysymyksiin sekä halutessasi voitte osallistua avoimeen markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on syventää tietopyynnöllä saatuja vastauksia ja mahdollistaa kysymysten esittämisen. Vuoropuhelu järjestetään Teams tapahtumana marraskuussa. Tarkempi aika sovitaan markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa. ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN: Jos haluat ilmoittautua avoimeen markkinavuoropuheluun, lähetä antamasi tietopyyntövastaukset sekä tiedot osallistujista 31.10.2024 mennessä osoitteeseen taru.marjamaki@turku.fi Markkinakartoituksen perusteella saatavaa tietoa ja näkökulmia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten. Markkinakartoitukseen osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ja kutsu ei sido tietopyynnön tai kutsun antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa.

Ilmoitusnumero 2024-150033
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hienokemikaalit ja erilaiset kemialliset tuotteet (24900000), Rasvat ja voiteluaineet (24951000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maatalouslomittajien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta

Suomi | Mikkelin kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Mikkelin kaupunki pyytää tarjoustanne maatalouslomittajien käyttöön tulevista erilaisista työvaatteista ja turvasaappaista. Osatarjouksia ei hyväksytä. Kilpailutuksen perusteella solmitaan puitesopimus yhden toimittajan kanssa ajalle 1/2025–12/2025 + yhden (1) vuoden tilaajan optiovuosi. Hankinnan kohteena ovat maatalouslomittajien palveluiden tuottamisessa tarvittavien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta. Kaakkois-Suomen lomituspalvelujen asiakkaina ovat MYEL-vakuutetut kotieläinyrittäjät seuraavilta alueilta: Hirvensalmi, Kangasniemi, Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Mikkeli, Mäntyharju, Pieksämäki, Puumala, Savitaipale, Taipalsaari, Rantasalmi, Juva, Joroinen, Sulkava, Savonlinna, Enonkoski, Imatra, Parikkala, Rautjärvi ja Ruokolahti. Palvelun tulee olla käytettävissä 1.1.2025. Alkuvuonna tarvittavat tuotemäärät tarkentuvat sopimusneuvotteluissa. Tarjoukset tulee antaa vaatimukset täyttävistä työvaatteista ja turvasaappaista. Yhdet näytekappaleet työvaatteista tulee saada tarvittaessa kokeiluun heti tarjousajan umpeuduttua, mikäli tekstiilit eivät ennestään ole tuttuja tilaajalle. Laatukriteerin arvioinnissa käytetään teknisen kuvauksen lisäksi näytekappaleita. Tarjottujen työvaatteiden tulee olla laadultaan ensiluokkaisia, turvallisia ja tilaajan tarpeisiin soveltuvia. Tarjouspyynnöllä annetut tekstiilimääräarviot eivät sido tilaajaa, vaan määrät on annettu tarjouksenteon tueksi. Tekstiilimäärät on arvioitu nykyisen käytön mukaan. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän. Määrät saattavat mahdollisten muutosten myötä vähetä tai kasvaa. Tarjoukset tulee antaa tarjouspyynnössä mainitusta työvaatteista tai vastaavista. Odotamme mallien olevan vakiomallistoa, jolloin vaatteiden täydennystilaukset ovat sopimusaikana mahdollisia. Tarjousten vertailussa voidaan käyttää tarjoajista riippumatonta asiantuntijaa, joka on vaitiolovelvollinen.

Ilmoitusnumero 2024-150016
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työvaatteet, erikoistyövaatteet ja työasusteet (18100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Mikkelin kaupunki
Raatihuoneenkatu 8-10 50101 PL 33 FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sotkamon opiskelija-asunnot, vuokramalli

Suomi | Sotkamon kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 22.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta on rakennuttajan kilpailuttaminen vuokramallilla toteuttavaan opiskelija-asuntolahankkeeseen. Tällä tarjouskilpailulla valittu rakennuttaja toimii kohteessa rakennuttajana, kiinteistönomistajana sekä vuokranantajana Sotkamon kunnalle. Sotkamon kunta kilpailuttaa rakennuttajaa opiskelija-asuntohankkeelle. Tarjouskilpailun voittaja toimii hankkeen rakennuttajana, kiinteistönomistajana sekä vuokranantajana Sotkamon kunnalle. Sotkamon opiskelija-asunnot -vuokramallihanke käsittää noin 25 opiskelija-asunnon (sisältäen 50 vuodepaikkaa) yleis- ja toteutussuunnittelun, rakentamisen, rahoittamisen sekä ylläpidon toteuttamisen Sotkamon Vuokattiin, Vuokatinhovintielle. Hanke toteutetaan vuokramallina, jossa Sotkamon kunta vuokraa tarjouskilpailun voittajalta tilat opiskelija-asuntokäyttöön 20 vuoden ajaksi. Hankkeen tarkoituksena on lisätä Vuokatin alueen opiskelijoille suunnattujen asuntojen tarjontaa. Tavoitteena on noin 25 opiskelija-asunnon pysyvä tilaratkaisu, jonka arvioitu ohjelma-ala on noin 1070 ohm2. Hankkeen hankintamenettelynä on neuvottelumenettely. Hankinnan alustava aikataulu on esitetty kohdassa 4.1. Hankinnan sisältö sekä ehdot esitetään tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Ilmoitusnumero 2024-150032
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Kiinteistöpalvelut (70000000), Kiinteistöjen rakennuttamispalvelut (70110000), Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Sotkamon kunta
Markkinatie 1 88600 Sotkamo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Infran rakennusmateriaalit

Suomi | Keravan kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tarjouspyynnön kohteena ovat Keravan kaupungin infrarakentamiseen tarvittavat materiaalit, joita käytetään katu- ja kunnallisteknisissä hankkeissa. Materiaaleja voidaan tilata myös kaupungin muiden yksiköiden, kuten kiinteistöpalveluiden ja vesihuollon tarpeisiin ja hankkeisiin. Kilpailutuksen perusteella perusteella perustetaan puitejärjestely, johon valitaan korkeintaan kolme toimittajaa halvimman hinnan perusteella. Sopimuskauden kesto on 1.1.2025-31.12.2026 + 2 optiovuotta. Rinnakkaisten tarjousten tekeminen on kiellettyä. Mikäli tarjoaja tekee rinnakkaisia tarjouksia, tarjousvertailussa huomioidaan ainoastaan viimeisin saapunut tarjous. Hankittavat materiaalit ovat: Suodatinkankaat: Käytetään rakenteiden suodatukseen ja erotteluun, estäen hienoainesten kulkeutumisen ja säilyttäen veden läpäisevyyden. Arinapelti: Metallilevyt, jotka tukevat rakenteiden kantavuutta ja vedenpoistoa. Lujiteverkko: Vahvistaa maaperää ja estää halkeilua, parantaen rakenteiden kestävyyttä. Eristeet: Tarjoavat lämpö- ja kosteussuojan rakenteille, erityisesti katu- ja maa-aluerakenteissa. Kaapelinsuojaus ja tarvikkeet: Suojaa sähkö- ja tietoliikennekaapeleita mekaanisilta vaurioilta ja ympäristötekijöiltä. Pylväsjalustat (sis. juurikumin): Tukevat valaisinpylväitä ja estävät juurien kasvun rakenteiden ympärille.

Ilmoitusnumero 2024-150015
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Keravan kaupunki
PL 123 04201 Kerava FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Iisalmen kampuksen aulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen

Suomi | Savonia-ammattikorkeakoulu oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Savonia-ammattikorkeakoulun Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen. Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen.

Ilmoitusnumero 2024-150030
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Savonia-ammattikorkeakoulu oy
PL 6 70201 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma