Tilapäisen majoituksen hankinta paperittomille henkilöille

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 6.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tilapäisen majoituksen hankinta paperittomille henkilöille Hankinnan kohteena on tilapäisen majoituksen hankinta paperittomille henkilöille.

Tilaaja ei sitoudu tiettyihin ostomääriin vaan palvelua hankintaan todellisen tarpeen mukaan.

Hyvinvointialue osoittaa palveluun tulevat asiakkaat.

Palvelu ja palvelun tilaaminen on kuvattu tarkemmin liitteessä "Palvelukuvaus".

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva, alkaen arviolta 1.1.2025.,

Ilmoitusnumero 2024-015376
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suolahden uimahallin peruskorjaus, alakatto- ja allasalueen seinäpintojen verhoilu-urakka

Suomi | Äänekosken kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Äänekosken kaupunki pyytää tarjouksia Suolahden uimahallin peruskorjauksen alakatto- ja allasalueen seinäpintojen verhoilu-urakasta. Suolahden uimahalli sijaitsee Suolahden yhtenäiskoulun yhteydessä (Telakkakatu 15, 44200 Suolahti) olevassa neljäkerroksisessa rakennuksen osassa. Uimahallissa on 25 m kuntoallas, lasten allas sekä poreallas. Rakennus on osa kolmeosaista rakennuskompleksia, jotka ovat yhteydessä toisiinsa. Uimahalli sijaitsee maan tasolla kellarikerroksessa. Ensimmäisessä ja toisessa kerroksessa toimii liikuntasali, opetustiloja sekä iltapäiväkerho. Liikuntasali on suoraan uimahallin yläpuolella. Uimahallin peruskorjaushankkeen tarkoituksena on toteuttaa kustannustehokkaasti, laadukkaasti ja kestävästi suunniteltu peruskorjaus, joka ratkaisee havaittuja ongelmia, sekä parantaa yhdenvertaisuutta ja huomioi kestävän kehityksen. Peruskorjauksen tavoitteena on saada aikaan asiakkaille ja henkilökunnalle terveelliset ja turvalliset sekä käyttövarmat tilat seuraavaksi 30 vuodeksi. Peruskorjauksella parannetaan uimahallin asiakkaiden turvallisuutta ja käyttökokemusta sekä tuetaan kaupunkistrategian mukaista asukkaiden hyvinvointia ja monipuolista harrastustoimintaa. Keskeistä hankkeessa on uimahallin energiatehokkuuden parantaminen mm. valaistuksen, hukkalämmön talteenoton ja iv-järjestelmän osalta. Tarjouskilpailun perusteella valitaan urakoitsija Suolahden uimahallin peruskorjauksen alakatto- ja allasalueen seinäpintojen verhoilu-urakkaan. Tarjouksen tulee sisältää Suolahden uimahallin peruskorjauksen tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset alakattotyöt kokonaisuudessaan. Seinäpintojen verhoilutyöt rajautuvat allasalueen seinäverhoiluihin. Tarjouspyyntö sisältää myös option. Uimahallin allastiloissa puretaan allastilasta kaareva rimaverhous ja siihen liittyvät lipparakenteet säilyttäen. Puretut rimaverhoukset voidaan asentaa takaisin paikoilleen, mikäli urakoitsija onnistuu purkamaan ne ehjänä. Lisäksi allastilan jäähallin puoleisen päädyn rimaverhous ja siihen liittyvät lipparakenteet puretaan, rimat lyhennetään ja asennetaan uudelleen. Urakkaan kuuluu myös laajasti alakattojen uusiminen tarjouspyyntöasiakirjojen ja urakkarajaliitteen mukaisesti. Löylyhuoneiden (2 kpl miehet ja naiset) katto- ja seinäpintojen panelointi vahvikkeineen sekä lauteet kuuluvat rakennusurakkaan. Höyrysaunojen kattorakenteet sisältyvät tähän alakattourakkaan. Muu sisältö Lisäksi alakatto- ja allasalueen seinäpintojen verhoilu-urakkaan sisältyy urakkarajaliitteeseen kirjatut sekä muut urakan valmiiksi saattamiseen tarvittavat toimenpiteet. Urakkamuoto Urakkamuotona on projektinjohtorakennuttaminen, jossa tilaaja toimii päätoteuttajana nimeämänsä vastaavan työnjohtajan avulla. Rakennus-, laatoitus-, pukukaappi-, alakatto- ja seinäpintojen verhoilu-, IV-, sähkö-, vedenkäsittely-, putki-, sekä automaatiourakat suoritetaan osaurakoina suoraan tilaajalle. Urakka-aika Urakka-aika on 12/2024–1/2026. Työt voidaan aloittaa aikaisintaan 5.12.2024 ja töiden tulee olla valmiit viimeistään 12.1.2026 mennessä. Uusien alakattorakenteiden rakentamisen arvioidaan alkavan allasalueella kannakointi-töiden myötä 1.2.2025 ja töiden tulee olla valmiit viimeistään 12.1.2026 mennessä. Päätoteuttaja laatii yleisaikataulun pohjalta työmaan tarkennetun toteutusaikataulun yhdessä tilaajan ja osaurakoitsijoiden kanssa. Aikataulun sovittaminen yhdessä osaurakoitsijoiden kanssa on päätoteuttajan velvollisuus. Tarjouspyyntöihin liittyvä kohteen esittely pidetään maanantaina 14.10.2024 klo 09.00-11.00. Esittelyyn ei tarvitse ennakkoilmoittautua. Tarjousten valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus. Kokonaistaloudellisesti edullisin on vähimmäisvaatimukset täyttävä tarjous, joka on hinnaltaan halvin. Tarjoukset voidaan vertailla pelkän hinnan perusteella, sillä hankinnassa tarpeellinen laatu on huomioitu tarjouspyynnön vähimmäisehdoissa. Tällä tarjouspyynnöllä kilpailutettava urakka kuuluu urakkakokonaisuuteen, joka on jaettu osiin osaurakoiksi. Osaurakat kilpailutetaan erillisinä kilpailutuksina. Kaikkien osaurakoiden kilpailutuksessa huomioidaan kuitenkin urakkakokonaisuuden ennakoitu kokonaisarvo ja kaikki urakat euromääräisestä ennakoidusta arvosta riippumatta kilpailutetaan urakkakokonaisuuden ennakoidun kokonaisarvon edellyttämällä tavalla hankintalain mukaisesti ja hankintamenettelyjä koskevat menettelytavat huomioiden. Tämä tarjouspyyntö liittyy urakkakokonaisuuteen, jonka ennakoitu kokonaisarvo ylittää rakennusurakoiden kansallisen kynnysarvo (150 000 € alv. 0%), mutta alittaa EU-kynnysarvon (5 538 000 € alv. 0%). Hankintaa ei ole pilkottu osiin tai sen ennakoitua arvoa ei ole laskettu poikkeuksellisin menetelmin hankintalain 31§ tarkoittamalla tavalla.

Ilmoitusnumero 2024-150093
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyömaan valmistelu- ja raivaustyöt (45111200), Lattianpäällystys- ja seinänverhoilutyöt (45430000), Seinänverhoilutyöt (45432210)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Äänekosken kaupunki
Hallintokatu 4 44100 ÄÄNEKOSKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Annalankankaan kaava-alueen katujen ja vesihuollon rakentaminen

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakkakohde sijaitsee Oulun kaupungin Haukiputaan Annalankankaan kaupunginosassa. Urakka sisältää K1 Valutien, K2 Elementtisuoran ja Annalankankaantien varren J1:sen katujen, vesihuollon, ympäristön ja valaistuksen rakentamisen toimintakuntoon saakka urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa. Lisäksi urakka sisältää vesihuollon rakentamiseen liittyvät työt välillä Annalankankaantie - Länsikehä urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa. Urakan sisältö ja aikataulu on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa. Urakkakohde sijaitsee Oulun kaupungin Haukiputaan Annalankankaan kaupunginosassa. Urakka sisältää K1 Valutien, K2 Elementtisuoran ja Annalankankaantien varren J1:sen katujen, vesihuollon, ympäristön ja valaistuksen rakentamisen toimintakuntoon saakka urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa. Lisäksi urakka sisältää vesihuollon rakentamiseen liittyvät työt välillä Annalankankaantie - Länsikehä urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa. Urakan sisältö ja aikataulu on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Ilmoitusnumero 2024-150075
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
PL 32 (Solistinkatu 2) 90015 Oulun kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouskoneet ja -laitteet

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Satakunnan hyvinvointialueen siivouskoneet ja -laitteet. Sopimuskausi on kaksi vuotta (arvioitu 1.2.2025-31.1.2027). Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimuskautta optiokaudella 1 + 1 vuotta. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä: - Tarjouslomake (Liite 1) - Toimituksenkuvaus (Liite 2) - Sopimusluonnos (Liite 3) - Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Tavarat (Liite 4) Katso kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus *.

Ilmoitusnumero 2024-150055
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pölynimurit ja lattiankiillotuskoneet muuhun kuin kotitalouskäyttöön (42999000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

EKA Laitetilaurakka

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

EKA Laitetilaurakka Hankinnan kohteena on VÄYLÄ/5438/02.01.01/2024: EKA Laitetilaurakka. Hankinta sisältää rautateiden nykyisten turvalaitetilojen muutostöitä EKA hankealueella Lielahti-Rauma/Pori käsittäen yhteensä 14 kohdetta. Rakennustyöt koostuvat pääasiassa turvalaitteen virransyöttömuutoksista, jäähdytyslaitteiden uusimisesta sekä rakennusteknisistä purku ja viimeistelytöistä. Hankinnan tarkempi kuvaus on esitetty tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2024-015375
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SELVITYS PUUNJALOSTUSTOIMINNAN INFRASTA SEKÄ ERIKOISPUUN HANKINTAPOTENTIAALISTA

Suomi | Posion kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 30.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Posion kunta omistaa Soukkavaaran teollisuusalueen, jonka kehittämiseen halutaan panostaa. Tavoitteena on muuttaa alue yrityspuistoksi, joka tukee paitsi alueen pk-yrityksiä myös Posion kunnan elinvoimaisuutta. Kunta suunnittelee tilojen muuttamista taloudellisesti kannattavaan puun jatkojalostuksen ja CLT-tuotantoon, hyödyntäen alueella jo olemassa olevaa infrastruktuuria. Soukkavaaran teollisuusalueen puun jatkojalostustoimintojen lisäksi kunta haluaa edistää pk-yritysten kasvu- ja kehitysmahdollisuuksia kartoittamalla alueelliset mahdollisuudet ja potentiaalin ns. erikoispuiden jatkojalostamiseen. Erikoispuiden jatkojalostaminen voi osaltaan olla tarjoamassa ratkaisuja useisiin tarpeisiin ja ongelmiin mm. resurssitehokkuuden, ympäristöystävällisyyden ja metsätalouden monipuolistamisen, aluetalouden ja työllisyyden, innovaatioiden ja uusien tuotteiden sekä ilmastonmuutoksen hillitsemisen näkökulmasta.   Hankkeen aikana kartoitetaan kunnan alueella jo olemassa oleva julkis- ja yritysomisteinen puunjalostukseen soveltuva infrastruktuuri mahdollisine muutostarpeineen, selvitetään erikoispuun määrä ja jatkojalostuspotentiaali soveltuvalta puunhankinta-alueelta sekä mahdollisuudet puunhankinnan tehostamiseen, laaditaan markkinakartoitukset erikoispuusta jatkojalostettaville lopputuotteille, selvitetään tarvittava ja soveltuva jatkojalostusteknologia ja laaditaan jatkojalostamiseen liittyvä liiketoimintojen mallinnus. Kokonaisuutena hankkeen toiminta-ajan tavoitteena on tuottaa erilaisten selvitysten ja kartoitusten avulla tietoa erikoispuun paikallista ja alueellista jatkojalostusta lisäävien yritysinvestointien tueksi.  Hankinnan konkreettiset toimenpiteet: TP1 Olemassa olevan infran kartoitus TP2 Potentiaali erikoispuuraaka-aineessa ja puunhankinnan logistiikassa TP3 Markkinakartoitukset  TP4 Teknologia ja energia TP5 Liiketoiminnan tarkastelu Työpakettien tarkemmat sisällöt liitteenä olevassa tarjouspyynnössä

Ilmoitusnumero 2024-150092
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liiketoiminnan kehittämistä koskevat asiantuntijapalvelut (79411100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Posion kunta
Kirkkotie 1 97900 POSIO FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kaustisen kunnan rakennustyöt 2025

Suomi | Kaustisen kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 31.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kaustisen tekninen toimi pyytää tarjouksia rakennusammattimiestöiden urakoimiselle tuntiveloitusperiaatteella vuodelle 2025. Hankintayksikkö muodostaa puitesopimusjärjestelyn etusijajärjestelyllä neljän toimijan kanssa. Tähän puitesopimukseen perustuvat palvelutilaukset tehdään tarjousvertailun mukaisessa kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Palvelutilauksen saa edullisuusjärjestyksessä ensimmäinen vapaana oleva yritys. Tarjotut työt liittyvät kiinteistöjen, ulkoalueiden ja yleisten alueiden korjaus- ja rakennustöihin sekä huoltotöihin. Työt suoritetaan tuntiveloitusperiaatteella. Sopimusjärjestely on voimassa 1.1.2025-31.12.2025. Teetettävät työt ovat pääosin satunnaisia, eikä työmäärästä anneta tuntitakuuta. Hankintayksikkö muodostaa puitesopimusjärjestelyn etusijajärjestelyllä neljän toimijan kanssa. Tähän puitesopimukseen perustuvat palvelutilaukset tehdään tarjousvertailun mukaisessa kokonaistaloudellisessa edullisuusjärjestyksessä. Palvelutilauksen saa edullisuusjärjestyksessä ensimmäinen vapaana oleva yritys. Tarjotut työt liittyvät kiinteistöjen, ulkoalueiden ja yleisten alueiden korjaus- ja rakennustöihin sekä huoltotöihin. Työt suoritetaan tuntiveloitusperiaatteella. Sopimusjärjestely on voimassa 1.1.2025-31.12.2025. Teetettävät työt ovat pääosin satunnaisia, eikä työmäärästä anneta tuntitakuuta. Tarjouksen tulee perustua tähän tarjouspyyntöön.

Ilmoitusnumero 2024-150074
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kaustisen kunta
Kappelintie 13 69601 KAUSTINEN FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pakettien kuljetuspalvelu

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 1 viikko sitten | 16.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on pakettien kuljetuspalvelu Satakunnan hyvinvointialueelle. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä: - Palvelukuvaus (Liite 1A) - Hintaliite (Liite 1B) - Henkilötietojen käsittelyn ehdot (Liite 2) - Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut (Liite 3) - Sopimusluonnos (Liite 4) - Referenssilomake (Liite 5) Sopimus tulee voimaan allekirjoitushetkellä ja on voimassa yksi (1) vuotta, minkä jälkeen se voi jatkua toistaiseksi voimassa olevana kolmen (3) kuukauden irtisanomisajalla. Arvioitu sopimuskauden alkamisajankohta on 15.12.2024. Pakettien kuljetuspalvelu Hankinnan kohteena on pakettien kuljetuspalvelu Satakunnan hyvinvointialueelle. Tilaajan lähettämät paketit, toimitus seuraavaksi arkipäiväksi tai 1-5 arkipäivänä perille. Katso tarkempi kuvaus "Liite 01A - Palvelukuvaus (22-082)". Pakettien kuljetuspalvelu, toimitus saman päivän aikana Hankinnan kohteena oleva palvelukokonaisuus sisältää toimintoja, jotka mahdollistavat lähetyksien kulun lähettäjältä oikeaan määränpäähänsä saman päivän aikana seuraaviin kaupunkeihin: Helsinki, Turku, Tampere & Vantaa. Katso tarkempi kuvaus "Liite 01A - Palvelukuvaus (22-082)".

Ilmoitusnumero 2024-150053
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pakettien kuljetuspalvelut (60161000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kurikan RE-piste, sähköurakka

Suomi | Lakeuden Etappi Oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 26.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tarjouspyynnön kohteena on Kurikan RE-pisteen sähköurakka valmiiksi asennettuja ja kalustettuna suunnitelmien mukaan.  Tarjoajan tulee tarjota sähköurakkaa suunnitelmien mukaisesti sillä poikkeuksella, että kulunvalvontajärjestelmän (T5 Kulunvalvonta- ja murtoilmaisinjärjestelmä) ja kameravalvontajärjestelmän (T550 Kameravalvontajärjestelmä) kaapeloinnit tehdään suunnitelmien mukaan ilman päätelaitteita.Urakka on kokonaishintaurakka ja se toteutetaan liitteenä olevan urakkaohjelman ja sähkösuunnitelmien mukaisesti. Kohteessa on erillinen projektinjohtourakoitsija, joka toimii pääurakoitsijana ja hankkeen päätoteuttajana. Sähköurakka solmitaan tilaajan ja urakoitsijan välille, mutta se alistetaan projektinjohtourakkaan alistettuna sivu-urakkana.

Ilmoitusnumero 2024-148694
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Lakeuden Etappi Oy
Laskunmäentie 15 60760 Pojanluoma FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TIETOPYYNTÖ: KasvuEsedu Oy:n Talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuus

Suomi | KasvuEsedu Oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ilmoitus on tietopyyntö KasvuEsedu Oy:n talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuuden toteuttamisvaihtoehtojen kartoittamiseksi. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Ennen kilpailutuksen käynnistämistä KasvuEsedu Oy haluaa kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva tarjouskilpailutus voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tekninen vuoropuhelu ei ole osa kilpailutusta. KasvuEsedu Oy on Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama tytäryhtiö (100%). Etelä-Savon Koulutus Oy on Mikkelin kaupungin, Pieksämäen kaupungin ja Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama toisen asteen ammatillisen koulutuksen järjestäjä. KasvuEsedu Oy:n tavoitteena on lisätä Etelä-Savon elinvoimaa tarjoamalla ja myymällä monipuolisia koulutus- ja valmennuspalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä työllisyysalueille. Osa koulutuksista suuntautuu myös Etelä-Savon ulkopuolelle ja KasvuEsedulla on myös koulutusvientitoimintaa. Henkilöstömäärä on noin 8 hlöä. Tulevan kilpailutettavan ratkaisun avulla on tavoitteena saada aikaan kattava taloushallinnon (mm. budjetointi ja budjetin toteutumisen seuranta, kirjanpito, käyttöomaisuuskirjanpito, tilinpäätös, maksuliikenne) ja palkkahallinnon (mm. palkat ja palkanlaskenta, viranomaisvelvoitteet, matka- ja kululaskut sekä työsuhteeseen liittyvät: työsopimukset, lomat, kokemuslisälaskenta, poissaolot) palvelukokonaisuus. Valmistaudumme kilpailuttamaan tietopyynnön kohteena olevan kokonaisuuden syksyn 2024 aikana. Hankintayksikkö kutsuu enintään neljä (4) palvelukokonaisuuden tuottamisesta kiinnostunutta yritystä kahdenkeskisiin Teams-neuvotteluihin. Kiinnostus neuvotteluun ilmoitetaan vastaamalla tämän tietopyynnön sisältämään neuvottelukutsuun kyllä tai ei ja vastaamalla/lataamalla vastauksensa kilpailutusjärjestelmässä esitettyihin kysymyksiin 21.10. klo 12.00 mennessä. Kahdenkeskeiset neuvottelut järjestetään lokakuun 30. päivänä klo 8 – 13 välisenä aikana. Neuvottelu/tarjoaja kestää 30 min. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja ne tulevat vain KasvuEsedu Oy:n sisäiseen käyttöön. Tarjoaja voi merkitä mahdolliset liikesalaisuuden piiriin kuuluvat asiat vastauksessaan. Tietopyyntö tai sen vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta eikä tekniseen vuoropuheluun osallistumisesta makseta korvausta. Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun ei ole edellytys myöhemmin toteutettavaan kilpailutukseen osallistumiselle eikä sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, vaan päätös hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia. Tämä ilmoitus on tietopyyntö KasvuEsedu Oy:n talous- ja palkkahallinnon palvelukokonaisuuden toteuttamisvaihtoehtojen kartoittamiseksi. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan hankintaan liittyvä tekninen vuoropuhelu. Ennen kilpailutuksen käynnistämistä KasvuEsedu Oy haluaa kartoittaa markkinoita ja kerätä tietoa sekä toimittajien kommentteja, jotta tuleva tarjouskilpailutus voitaisiin toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla. Tekninen vuoropuhelu ei ole osa kilpailutusta. KasvuEsedu Oy on Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama tytäryhtiö (100%). Etelä-Savon Koulutus Oy on Mikkelin kaupungin, Pieksämäen kaupungin ja Etelä-Savon Koulutus Oy:n omistama toisen asteen ammatillisen koulutuksen järjestäjä. KasvuEsedu Oy:n tavoitteena on lisätä Etelä-Savon elinvoimaa tarjoamalla ja myymällä monipuolisia koulutus- ja valmennuspalveluita yrityksille ja yhteisöille sekä työllisyysalueille. Osa koulutuksista suuntautuu myös Etelä-Savon ulkopuolelle ja KasvuEsedulla on myös koulutusvientitoimintaa. Henkilöstömäärä on noin 8 hlöä. Tulevan kilpailutettavan ratkaisun avulla on tavoitteena saada aikaan kattava taloushallinnon (mm. budjetointi ja budjetin toteutumisen seuranta, kirjanpito, käyttöomaisuuskirjanpito, tilinpäätös, maksuliikenne) ja palkkahallinnon (mm. palkat ja palkanlaskenta, viranomaisvelvoitteet, matka- ja kululaskut sekä työsuhteeseen liittyvät: työsopimukset, lomat, kokemuslisälaskenta, poissaolot) palvelukokonaisuus. Valmistaudumme kilpailuttamaan tietopyynnön kohteena olevan kokonaisuuden syksyn 2024 aikana. Hankintayksikkö kutsuu enintään neljä (4) palvelukokonaisuuden tuottamisesta kiinnostunutta yritystä kahdenkeskisiin Teams-neuvotteluihin. Kiinnostus neuvotteluun ilmoitetaan vastaamalla tämän tietopyynnön sisältämään neuvottelukutsuun kyllä tai ei ja vastaamalla/lataamalla vastauksensa kilpailutusjärjestelmässä esitettyihin kysymyksiin 21.10. klo 12.00 mennessä. Kahdenkeskeiset neuvottelut järjestetään lokakuun 30. päivänä klo 8 – 13 välisenä aikana. Neuvottelu/tarjoaja kestää 30 min. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja ne tulevat vain KasvuEsedu Oy:n sisäiseen käyttöön. Tarjoaja voi merkitä mahdolliset liikesalaisuuden piiriin kuuluvat asiat vastauksessaan. Tietopyyntö tai sen vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta eikä tekniseen vuoropuheluun osallistumisesta makseta korvausta. Osallistuminen tekniseen vuoropuheluun ei ole edellytys myöhemmin toteutettavaan kilpailutukseen osallistumiselle eikä sido siihen osallistuvia tahoja. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan varsinaista hankintaa, vaan päätös hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään teknisen vuoropuhelun jälkeen. Hankintayksikkö on asettanut kysymyksiä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" joihin toivotaan vastauksia.

Ilmoitusnumero 2024-150017
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kirjanpito-, tilintarkastus- ja verotuspalvelut (79200000), Henkilöstö- ja palkanlaskentapalvelut (79631000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot KasvuEsedu Oy
PL 304 50101 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö ja markkinavuoropuhelukutsu / Ajoneuvojen korjaamokemikaalit

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi toteutamme markkinakartoituksen ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö sekä kutsu avoimeen markkinavuoropuheluun, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Ajoneuvojen ja työkoneiden voiteluaineet ja korjaamokemikaalit kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia vastaamaan kemikaaleista esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan osallistumaan avoimeen markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena ovat henkilö- ja pakettiautojen, traktoreiden, kuorma-autojen sekä ajoneuvoyhdistelmien, mönkijöiden, moottorikelkkojen ja työkoneiden korjaamokemikaalit ja voiteluaineet omaan korjaamokäyttöön, lähinnä Turun Ammatti-instituutin, Liikuntapalveluiden ja Kaupunkiympäristön tarpeisiin. Sopimus olisi toistaiseksi voimassa oleva. Pyydämme vastaamaan tietopyyntökysymyksiin sekä halutessasi voitte osallistua avoimeen markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on syventää tietopyynnöllä saatuja vastauksia ja mahdollistaa kysymysten esittämisen. Vuoropuhelu järjestetään Teams tapahtumana marraskuussa. Tarkempi aika sovitaan markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa. ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN: Jos haluat ilmoittautua avoimeen markkinavuoropuheluun, lähetä antamasi tietopyyntövastaukset sekä tiedot osallistujista 31.10.2024 mennessä osoitteeseen taru.marjamaki@turku.fi Markkinakartoituksen perusteella saatavaa tietoa ja näkökulmia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten. Markkinakartoitukseen osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ja kutsu ei sido tietopyynnön tai kutsun antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa. Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Siksi toteutamme markkinakartoituksen ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista palveluntarjoajista. Tämä on tietopyyntö sekä kutsu avoimeen markkinavuoropuheluun, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa Ajoneuvojen ja työkoneiden voiteluaineet ja korjaamokemikaalit kilpailutusta, jonka arvioitu sopimuskausi alkaa 1.2.2025 (tavoite). Pyydämme hankinnasta kiinnostuneita tarjoajia vastaamaan kemikaaleista esitettyihin kysymyksiin sekä halutessaan osallistumaan avoimeen markkinavuoropuheluun. Hankinnan kohteena ovat henkilö- ja pakettiautojen, traktoreiden, kuorma-autojen sekä ajoneuvoyhdistelmien, mönkijöiden, moottorikelkkojen ja työkoneiden korjaamokemikaalit ja voiteluaineet omaan korjaamokäyttöön, lähinnä Turun Ammatti-instituutin, Liikuntapalveluiden ja Kaupunkiympäristön tarpeisiin. Sopimus olisi toistaiseksi voimassa oleva. Pyydämme vastaamaan tietopyyntökysymyksiin sekä halutessasi voitte osallistua avoimeen markkinavuoropuheluun. Markkinavuoropuhelun tarkoituksena on syventää tietopyynnöllä saatuja vastauksia ja mahdollistaa kysymysten esittämisen. Vuoropuhelu järjestetään Teams tapahtumana marraskuussa. Tarkempi aika sovitaan markkinavuoropuheluun ilmoittautuneiden kanssa. ILMOITTAUTUMINEN MARKKINAVUOROPUHELUUN: Jos haluat ilmoittautua avoimeen markkinavuoropuheluun, lähetä antamasi tietopyyntövastaukset sekä tiedot osallistujista 31.10.2024 mennessä osoitteeseen taru.marjamaki@turku.fi Markkinakartoituksen perusteella saatavaa tietoa ja näkökulmia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten. Markkinakartoitukseen osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö ja kutsu markkinavuoropuheluun, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Tietopyyntö ja kutsu ei sido tietopyynnön tai kutsun antajaa tai siihen vastanneita. Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa.

Ilmoitusnumero 2024-150033
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hienokemikaalit ja erilaiset kemialliset tuotteet (24900000), Rasvat ja voiteluaineet (24951000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maatalouslomittajien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta

Suomi | Mikkelin kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Mikkelin kaupunki pyytää tarjoustanne maatalouslomittajien käyttöön tulevista erilaisista työvaatteista ja turvasaappaista. Osatarjouksia ei hyväksytä. Kilpailutuksen perusteella solmitaan puitesopimus yhden toimittajan kanssa ajalle 1/2025–12/2025 + yhden (1) vuoden tilaajan optiovuosi. Hankinnan kohteena ovat maatalouslomittajien palveluiden tuottamisessa tarvittavien työvaatteiden ja turvasaappaiden hankinta. Kaakkois-Suomen lomituspalvelujen asiakkaina ovat MYEL-vakuutetut kotieläinyrittäjät seuraavilta alueilta: Hirvensalmi, Kangasniemi, Lappeenranta, Lemi, Luumäki, Mikkeli, Mäntyharju, Pieksämäki, Puumala, Savitaipale, Taipalsaari, Rantasalmi, Juva, Joroinen, Sulkava, Savonlinna, Enonkoski, Imatra, Parikkala, Rautjärvi ja Ruokolahti. Palvelun tulee olla käytettävissä 1.1.2025. Alkuvuonna tarvittavat tuotemäärät tarkentuvat sopimusneuvotteluissa. Tarjoukset tulee antaa vaatimukset täyttävistä työvaatteista ja turvasaappaista. Yhdet näytekappaleet työvaatteista tulee saada tarvittaessa kokeiluun heti tarjousajan umpeuduttua, mikäli tekstiilit eivät ennestään ole tuttuja tilaajalle. Laatukriteerin arvioinnissa käytetään teknisen kuvauksen lisäksi näytekappaleita. Tarjottujen työvaatteiden tulee olla laadultaan ensiluokkaisia, turvallisia ja tilaajan tarpeisiin soveltuvia. Tarjouspyynnöllä annetut tekstiilimääräarviot eivät sido tilaajaa, vaan määrät on annettu tarjouksenteon tueksi. Tekstiilimäärät on arvioitu nykyisen käytön mukaan. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän. Määrät saattavat mahdollisten muutosten myötä vähetä tai kasvaa. Tarjoukset tulee antaa tarjouspyynnössä mainitusta työvaatteista tai vastaavista. Odotamme mallien olevan vakiomallistoa, jolloin vaatteiden täydennystilaukset ovat sopimusaikana mahdollisia. Tarjousten vertailussa voidaan käyttää tarjoajista riippumatonta asiantuntijaa, joka on vaitiolovelvollinen.

Ilmoitusnumero 2024-150016
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työvaatteet, erikoistyövaatteet ja työasusteet (18100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Mikkelin kaupunki
Raatihuoneenkatu 8-10 50101 PL 33 FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sotkamon opiskelija-asunnot, vuokramalli

Suomi | Sotkamon kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 22.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta on rakennuttajan kilpailuttaminen vuokramallilla toteuttavaan opiskelija-asuntolahankkeeseen. Tällä tarjouskilpailulla valittu rakennuttaja toimii kohteessa rakennuttajana, kiinteistönomistajana sekä vuokranantajana Sotkamon kunnalle. Sotkamon kunta kilpailuttaa rakennuttajaa opiskelija-asuntohankkeelle. Tarjouskilpailun voittaja toimii hankkeen rakennuttajana, kiinteistönomistajana sekä vuokranantajana Sotkamon kunnalle. Sotkamon opiskelija-asunnot -vuokramallihanke käsittää noin 25 opiskelija-asunnon (sisältäen 50 vuodepaikkaa) yleis- ja toteutussuunnittelun, rakentamisen, rahoittamisen sekä ylläpidon toteuttamisen Sotkamon Vuokattiin, Vuokatinhovintielle. Hanke toteutetaan vuokramallina, jossa Sotkamon kunta vuokraa tarjouskilpailun voittajalta tilat opiskelija-asuntokäyttöön 20 vuoden ajaksi. Hankkeen tarkoituksena on lisätä Vuokatin alueen opiskelijoille suunnattujen asuntojen tarjontaa. Tavoitteena on noin 25 opiskelija-asunnon pysyvä tilaratkaisu, jonka arvioitu ohjelma-ala on noin 1070 ohm2. Hankkeen hankintamenettelynä on neuvottelumenettely. Hankinnan alustava aikataulu on esitetty kohdassa 4.1. Hankinnan sisältö sekä ehdot esitetään tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Ilmoitusnumero 2024-150032
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Kiinteistöpalvelut (70000000), Kiinteistöjen rakennuttamispalvelut (70110000), Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Sotkamon kunta
Markkinatie 1 88600 Sotkamo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Infran rakennusmateriaalit

Suomi | Keravan kaupunki
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tarjouspyynnön kohteena ovat Keravan kaupungin infrarakentamiseen tarvittavat materiaalit, joita käytetään katu- ja kunnallisteknisissä hankkeissa. Materiaaleja voidaan tilata myös kaupungin muiden yksiköiden, kuten kiinteistöpalveluiden ja vesihuollon tarpeisiin ja hankkeisiin. Kilpailutuksen perusteella perusteella perustetaan puitejärjestely, johon valitaan korkeintaan kolme toimittajaa halvimman hinnan perusteella. Sopimuskauden kesto on 1.1.2025-31.12.2026 + 2 optiovuotta. Rinnakkaisten tarjousten tekeminen on kiellettyä. Mikäli tarjoaja tekee rinnakkaisia tarjouksia, tarjousvertailussa huomioidaan ainoastaan viimeisin saapunut tarjous. Hankittavat materiaalit ovat: Suodatinkankaat: Käytetään rakenteiden suodatukseen ja erotteluun, estäen hienoainesten kulkeutumisen ja säilyttäen veden läpäisevyyden. Arinapelti: Metallilevyt, jotka tukevat rakenteiden kantavuutta ja vedenpoistoa. Lujiteverkko: Vahvistaa maaperää ja estää halkeilua, parantaen rakenteiden kestävyyttä. Eristeet: Tarjoavat lämpö- ja kosteussuojan rakenteille, erityisesti katu- ja maa-aluerakenteissa. Kaapelinsuojaus ja tarvikkeet: Suojaa sähkö- ja tietoliikennekaapeleita mekaanisilta vaurioilta ja ympäristötekijöiltä. Pylväsjalustat (sis. juurikumin): Tukevat valaisinpylväitä ja estävät juurien kasvun rakenteiden ympärille.

Ilmoitusnumero 2024-150015
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B
Osoitetiedot Keravan kaupunki
PL 123 04201 Kerava FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Iisalmen kampuksen aulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen

Suomi | Savonia-ammattikorkeakoulu oy
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Savonia-ammattikorkeakoulun Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen. Iisalmen kampuksen sisääntuloaulan muutostyöt ja ulkoterassin rakentaminen.

Ilmoitusnumero 2024-150030
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Savonia-ammattikorkeakoulu oy
PL 6 70201 Kuopio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perhetukikeskuksen viemäreiden sukitus

Suomi | Rauman kaupunki/tilapalvelut
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 11.12.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rauman kaupungin teknisen toimialan tilapalvelut vastaa kaupungin suorassa omistuksessa olevien kiinteistöjen omistajan rooliin liittyvistä tehtävistä. Tilapalvelut pyytää tarjoustanne perhetukikeskuksen viemäreiden sukituksesta. Viemäriputkistot kuvataan ennen ja jälkeen sukituksen. Kaikki viemäriputkistot avataan ja puhdistetaan. Hajulukot ja wc-istuimet irrotetaan. Valurautaputket sekä mahdolliset muovi- ja kupariviemäriputket sukitetaan. Lattiakaivot rouhitaan puhtaaksi liasta / ruosteesta, vanha hajulukon korkki poistetaan ja kaivojen korjauksissa käytetään lattiakaivoinserttejä (rosteri / muovi) . Tiukkojen mutkien osalta pesualtaiden viemäriputket voidaan liittää uusittavaan wc-istuimeen tai vaihtoehtoisesti wc-istuimen juureen asennettavaan sivuhaaraan 32 mm:n sivuyhteellä. WC-istuimia uusitaan 10 kpl: istuimet sekä asennustyö kuuluvat urakkaan. Vesikalusteiden irrotukset ja takaisin asennukset kuuluvat urakkaan. Lattiat suojataan suojamatoilla työskentelypisteillä ja työskentelypisteille johtavilta kulkureiteiltä. Työskentelypisteillä suojataan seinäpintoja ja lähellä olevia kalusteita. Tarjouksen pitää sisältää, että haarayhteet asennetaan joka haaraan. Työn kokonaishinta annetaan täyteen käyttökuntoon saatettuna. Loppusiivous kuuluu urakkaan. Kaikki työn edellyttämät mahdolliset reiät, rakenneavaukset, wc-istuinten uusinnat, viemärin tarkastusluukkujen avaukset/lisäykset ja uusinnat jne eli kaikki työn toteutuksen kannalta täyteen käyttökuntoon tarvittavat työt sisältyvät kokonaishintaan. Kohteeseen tulee tutustua ennen kysymysten jättämistä. Kohdenäyttöjä järjestetään kaksi (2) kappaletta: 12.11.2024 klo 13.00 ja 13.11.2024 klo 13.00. Kohdenäyttöön tulee ilmoittautua viimeistään 7.11.2024 mennessä sähköpostitse: toni.suursoho@rauma.fi. Huomioon otettavaa on, että kiinteistössä on ympärivuorokautista toimintaa koko sukitustyön ajan. Voittanut tarjoaja toimittaa tilaajalle työsuunnitelman hyvissä ajoin ennen urakan aloittamista. Työsuunnitelmassa pitää huomioida kiinteistön käyttö koko työn ajan niin, ettei viemäreiden käytölle saa tulla kohtuuttoman pitkiä katkoja ja työ on suunniteltava siten, että osa viemäreistä on käytössä koko työn ajan. Kohdenäyttöjen jälkeen ratkaistaan, toimittaako urakoitsija kuivakäymälöitä ja wc/suihkukontin urakan ajaksi. Hybridimenetelmä ei ole sallittu kuin erikseen sovittaessa ilman lisäkustannuksia. Työssä noudatetaan RT-kortin 103214 ohjeistusta kaikilta osin. Töiden aloitus aikaisintaan 2.6.2025. Putkistot liitteenä olevissa piirustuksissa ovat suuntaa-antavia ja putkikoot oletuksia. Rauman kaupungin teknisen toimialan tilapalvelut vastaa kaupungin suorassa omistuksessa olevien kiinteistöjen omistajan rooliin liittyvistä tehtävistä. Tilapalvelut pyytää tarjoustanne perhetukikeskuksen viemäreiden sukituksesta. Viemäriputkistot kuvataan ennen ja jälkeen sukituksen. Kaikki viemäriputkistot avataan ja puhdistetaan. Hajulukot ja wc-istuimet irrotetaan. Valurautaputket sekä mahdolliset muovi- ja kupariviemäriputket sukitetaan. Lattiakaivot rouhitaan puhtaaksi liasta / ruosteesta, vanha hajulukon korkki poistetaan ja kaivojen korjauksissa käytetään lattiakaivoinserttejä (rosteri / muovi) . Tiukkojen mutkien osalta pesualtaiden viemäriputket voidaan liittää uusittavaan wc-istuimeen tai vaihtoehtoisesti wc-istuimen juureen asennettavaan sivuhaaraan 32 mm:n sivuyhteellä. WC-istuimia uusitaan 10 kpl: istuimet sekä asennustyö kuuluvat urakkaan. Vesikalusteiden irrotukset ja takaisin asennukset kuuluvat urakkaan. Lattiat suojataan suojamatoilla työskentelypisteillä ja työskentelypisteille johtavilta kulkureiteiltä. Työskentelypisteillä suojataan seinäpintoja ja lähellä olevia kalusteita. Tarjouksen pitää sisältää, että haarayhteet asennetaan joka haaraan. Työn kokonaishinta annetaan täyteen käyttökuntoon saatettuna. Loppusiivous kuuluu urakkaan. Kaikki työn edellyttämät mahdolliset reiät, rakenneavaukset, wc-istuinten uusinnat, viemärin tarkastusluukkujen avaukset/lisäykset ja uusinnat jne eli kaikki työn toteutuksen kannalta täyteen käyttökuntoon tarvittavat työt sisältyvät kokonaishintaan. Kohteeseen tulee tutustua ennen kysymysten jättämistä. Kohdenäyttöjä järjestetään kaksi (2) kappaletta: 12.11.2024 klo 13.00 ja 13.11.2024 klo 13.00. Kohdenäyttöön tulee ilmoittautua viimeistään 7.11.2024 mennessä sähköpostitse: toni.suursoho@rauma.fi. Huomioon otettavaa on, että kiinteistössä on ympärivuorokautista toimintaa koko sukitustyön ajan. Voittanut tarjoaja toimittaa tilaajalle työsuunnitelman hyvissä ajoin ennen urakan aloittamista. Työsuunnitelmassa pitää huomioida kiinteistön käyttö koko työn ajan niin, ettei viemäreiden käytölle saa tulla kohtuuttoman pitkiä katkoja ja työ on suunniteltava siten, että osa viemäreistä on käytössä koko työn ajan. Kohdenäyttöjen jälkeen ratkaistaan, toimittaako urakoitsija kuivakäymälöitä ja wc/suihkukontin urakan ajaksi. Hybridimenetelmä ei ole sallittu kuin erikseen sovittaessa ilman lisäkustannuksia. Työssä noudatetaan RT-kortin 103214 ohjeistusta kaikilta osin. Töiden aloitus aikaisintaan 2.6.2025. Putkistot liitteenä olevissa piirustuksissa ovat suuntaa-antavia ja putkikoot oletuksia.

Ilmoitusnumero 2024-150014
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Putki- ja viemäröintityöt (45332000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Rauman kaupunki/tilapalvelut
Kanalinranta 3 26100 Rauma FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Palveluntuottaja Vihdin kunnan henkilöstölahjoille 1.1.2025 alkaen

Suomi | Vihdin kunta
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vihdin kunta pyytää tarjoustanne tämän tarjouspyynnön mukaisesti lahjakorttimuotoisten henkilöstölahjojen toimittamisesta. Vihdin kunta muistaa henkilökuntaansa 50- ja 60-vuotismerkkipäivinä sekä pitkien palvelussuhteiden ja eläköitymisisten johdosta. Tarjouskilpailun tavoitteena on saada palveluntuottaja, joka vastaa kunnan merkkipäivälahjojen toimittamisesta. Lahjavaihtoehtojen valikoima voi koostua joko tuotteista ja/tai palveluista. Kuntaorganisaation käyttöön toivotaan erilaisia lahjaesineitä ja elämyslahjoja. Lahjan tulee noudattaa verottajan lahjansaajalle verottomista merkkipäivälahjoista antamaa ohjeistusta. Tarkempi määrittely merkkipäivälahjoiksi sopivista tuotteista ja lahjakorteista verottajan ohjeessa Henkilökuntaedut verotuksessa (Henkilökuntaedut verotuksessa, Diaarinumero VH/192/00.01.00/2024, luku 3.4 Lahjat): https://www.vero.fi/syventavat-vero-ohjeet/ohje-hakusivu/62486/henkilokuntaedut-verotuksessa8/#3.4-lahjat Kunnan lahjavalikoimaan on tarkoitus saada tuotteita ja palveluja, jotka soveltuvat 50- ja 60-vuotispäivälahjaksi tai pitkään (20, 25, 30, 35 tai 40 vuotta) kuntaa palvelleille taikka eläkkeelle lähteville. Työntekijöistä suurin osa asuu Länsi-Uudellamaalla. Tarjouskilpailu käydään osittain ns. käänteisenä kilpailutuksena. Lahjansaaja voi valita itselleen yhden tai useamman tuotteen tai palvelun, joiden kokonaisarvo on enintään 250 euroa. Verkkokaupan perustamisesta ja ylläpidosta ei saa muodostua Vihdin kunnalle kustannuksia sopimuskauden aikana. Kunta ei myöskään sitoudu tilaamaan sopimustoimittajalta mitään vähimmäismäärää.

Ilmoitusnumero 2024-150050
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lahjat ja palkinnot (18530000), Muut yhteisöön liittyvät, yhteiskunnalliset ja henkilökohtaiset palvelut (98000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vihdin kunta
Asemantie 30 03100 Nummela FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö, tutkimusvalaisimet

Suomi | Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitusta koskeva tietopyyntö. Tämä tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä hankinnan toteuttamiseen. Hankintayksikkö ei ole sidottu mahdollisessa tulevassa tarjouskilpailussa tässä tietopyynnössä tai sen liitteissä annettuihin tietoihin. Hankinnan kohde ja laajuus voivat vielä täsmentyä lopulliseen tarjouspyyntöön. Osallistuminen markkinavuoropuheluun ei sido yritystä osallistumaan tulevaan tarjouskilpailuun. Vastaamisesta ei makseta vastaajille korvausta. Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee tutkimusvalaisimiin liittyvää hankintaa. Hankinnan kohteena suunnitellaan olevan katto- ja seinäkiinnitteisiä tutkimusvalaisimia ja jalallisia tutkimusvalaisimia Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan eri toimipisteiden käyttöön. Minkälaiseen käyttöön tutkimusvalaisimia tarvitaan: Seinäkiinnitteisiä ja jalallisia tutkimusvalaisimia tarvitaan perusterveydenhuollon vastaanottohuoneiden tutkimusvalaisimiksi. Tämän tyyppisiä tutkimusvaloja käyttävät muun muassa lääkärit, hoitajat, jalkahoitajat ja haavahoitajat. Valaisimet tulevat päivittäiseen käyttöön. Kattokiinniteisiä tutkimusvalaisimia tarvitaan perusterveydenhuollon toimenpidehuoneiden tutkimusvalaisimiksi. Niitä tullaan käyttämään päivittäin pientoimenpiteissä. Vaadimme tutkimusvalaisimilta seuraavanlaiset ominaisuudet: Kattokiinnitteiset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset • Riittävä valaistusteho • Itse valaisimen ei tarvitse olla iso • Valokeilan tulee olla säädettävä, että sitä saa tarvittaessa isommaksi, se ei saa olla pistemäinen • Varrella hyvä ulottuvuus • Helposti puhdistettava • Kahva ja muut osat kestävät desinfiointia • Irrotettava kahva plussaa, mutta ei pakollista • Nivelten tulee olla kestäviä, niiden ei saa löystyä helposti • Vähäinen huollon tarve. Jalalliset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset. • Tulee toimia verkkovirralla ja ladattavalla akulla • Helppo käyttää kaikista asennoista • Nivelten tulee olla kestäviä, ne ei saa löystyä helposti • Valon voimakkuutta saa säädettyä • Valokeilan tulee olla riittävän iso ja kirkas, ei pistemäinen. Pieni, noin 5 cm valokeila, on riittämätön esim. gynekologiseen tutkimiseen • Riittävä valaistusteho gynekologiseen tutkimukseen • Varrella hyvä ulottuvuus • Helposti puhdistettava • Kestää desinfiointia • Vähäinen huollon tarve. Seinäkiinnitteiset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset • Riittävä valaistusteho • Helppo käyttää kaikista asennoista • Nivelten tulee olla kestäviä, ne ei saa löystyä helposti • Hyvä ulottuvuus • Varren tulee olla riittävän pitkä, että riittää molempiin suuntiin • Kestää desinfiointia • Vähäinen huollon tarve. Tietopyynnön tarkoitus ja markkinavuoropuhelun toteuttaminen: Tämän tietopyynnön tarkoituksena on saada tietoa markkinoilla tarjolla olevista toimittajista ja tutkimusvalaisimista. Markkinakartoitukseen saattaa kuulua myös koekäyttöä tietopyynnön jälkeen. Tätä tietopyyntöä koskeva markkinavuoropuhelu toteutetaan siten, että toimittajat esittelevät Hankintayksikölle sähköpostitse sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan tarpeeseen ja vaatimuksiin sopivia tutkimusvalaisimia osoitteeseen: sotepe.hankinnat@hel.fi, 11.11.2024 klo 15 mennessä. Tämä ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan markkinakartoitusta koskeva tietopyyntö. Tämä tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä hankinnan toteuttamiseen. Hankintayksikkö ei ole sidottu mahdollisessa tulevassa tarjouskilpailussa tässä tietopyynnössä tai sen liitteissä annettuihin tietoihin. Hankinnan kohde ja laajuus voivat vielä täsmentyä lopulliseen tarjouspyyntöön. Osallistuminen markkinavuoropuheluun ei sido yritystä osallistumaan tulevaan tarjouskilpailuun. Vastaamisesta ei makseta vastaajille korvausta. Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala suunnittelee tutkimusvalaisimiin liittyvää hankintaa. Hankinnan kohteena suunnitellaan olevan katto- ja seinäkiinnitteisiä tutkimusvalaisimia ja jalallisia tutkimusvalaisimia Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan eri toimipisteiden käyttöön. Minkälaiseen käyttöön tutkimusvalaisimia tarvitaan: Seinäkiinnitteisiä ja jalallisia tutkimusvalaisimia tarvitaan perusterveydenhuollon vastaanottohuoneiden tutkimusvalaisimiksi. Tämän tyyppisiä tutkimusvaloja käyttävät muun muassa lääkärit, hoitajat, jalkahoitajat ja haavahoitajat. Valaisimet tulevat päivittäiseen käyttöön. Kattokiinniteisiä tutkimusvalaisimia tarvitaan perusterveydenhuollon toimenpidehuoneiden tutkimusvalaisimiksi. Niitä tullaan käyttämään päivittäin pientoimenpiteissä. Vaadimme tutkimusvalaisimilta seuraavanlaiset ominaisuudet: Kattokiinnitteiset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset • Riittävä valaistusteho • Itse valaisimen ei tarvitse olla iso • Valokeilan tulee olla säädettävä, että sitä saa tarvittaessa isommaksi, se ei saa olla pistemäinen • Varrella hyvä ulottuvuus • Helposti puhdistettava • Kahva ja muut osat kestävät desinfiointia • Irrotettava kahva plussaa, mutta ei pakollista • Nivelten tulee olla kestäviä, niiden ei saa löystyä helposti • Vähäinen huollon tarve. Jalalliset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset. • Tulee toimia verkkovirralla ja ladattavalla akulla • Helppo käyttää kaikista asennoista • Nivelten tulee olla kestäviä, ne ei saa löystyä helposti • Valon voimakkuutta saa säädettyä • Valokeilan tulee olla riittävän iso ja kirkas, ei pistemäinen. Pieni, noin 5 cm valokeila, on riittämätön esim. gynekologiseen tutkimiseen • Riittävä valaistusteho gynekologiseen tutkimukseen • Varrella hyvä ulottuvuus • Helposti puhdistettava • Kestää desinfiointia • Vähäinen huollon tarve. Seinäkiinnitteiset tutkimusvalaisimet: • CE-vaatimustenmukaisuusvakuutus/-vakuutukset • Riittävä valaistusteho • Helppo käyttää kaikista asennoista • Nivelten tulee olla kestäviä, ne ei saa löystyä helposti • Hyvä ulottuvuus • Varren tulee olla riittävän pitkä, että riittää molempiin suuntiin • Kestää desinfiointia • Vähäinen huollon tarve. Tietopyynnön tarkoitus ja markkinavuoropuhelun toteuttaminen: Tämän tietopyynnön tarkoituksena on saada tietoa markkinoilla tarjolla olevista toimittajista ja tutkimusvalaisimista. Markkinakartoitukseen saattaa kuulua myös koekäyttöä tietopyynnön jälkeen. Tätä tietopyyntöä koskeva markkinavuoropuhelu toteutetaan siten, että toimittajat esittelevät Hankintayksikölle sähköpostitse sosiaali-, terveys- ja pelastustoimialan tarpeeseen ja vaatimuksiin sopivia tutkimusvalaisimia osoitteeseen: sotepe.hankinnat@hel.fi, 11.11.2024 klo 15 mennessä.

Ilmoitusnumero 2024-150031
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Toinen linja 4 A 00530 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lohjantie 6, asuntolan muutos 3 asuinhuoneistoksi

Suomi | Kiinteistö Oy Auroranlinna
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 7.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lohjantie 6, asuntolan muutos 3 asuinhuoneistoksi. Urakka on tarkoitus toteuttaa vuoden 2025 aikana. Rakennus on valmistunut vuonna 1915 ja perukorjattu vuonna 1988. Puolet rakennuksesta on toiminut asuntolana ja puolet asuntoina. Asuntola on tarkoitus muuttaa kolmeksi erilliseksi asunnoksi. Tarkempi rakennusaika sovitaan urakkaneuvottelussa, mutta se on noin 6 kuukautta ja aloitus vuoden alusta.

Ilmoitusnumero 2024-150013
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Kiinteistö Oy Auroranlinna
Eevankatu 2 00240 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ryhmäkasvien ja kevätkukkien hankinta Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän hautausmaille

Suomi | Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä
Julkaistu 1 viikko sitten | 15.10.2024 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 30.10.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Ryhmäkasvien, äitienpäiväruusujen, kevätkrysanteemien hankinta Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän hoitohaudoille. Sopimukset käsittävät vuoden 2025 taimitoimitukset. Kilpailutus sisältää option toimituksista vuodelle 2026. Hankittavien taimien määrä noin 58 000 kpl / vuosi. Tarjoaja voi tarjota voi yhtä tai useampaa kokonaista tuoteriviä. Tuoterivejä on kaikkiaan 16 kpl. Tilaaja arvostaa tuotteiden korkeaa laatua ja toimitusten sujuvuutta. Kaikki sopimuksen mukaiseen, ilman reklamaatioita sujuvaan toimituskokonaisuuteen yltävät toimittajat tilaaja palkitsee bonuksella, jonka arvo on 20 % toteutuneen kaupan arvosta. Bonus ei koske kevättoimituksia (äitienpäiväruusut ja kevätkrysanteemit) eikä paikkaustaimien toimituksia (toimitus 7.7). HANKITTAVAT TUOTTEET, TOIMITUSOSOITE, -AIKA JA -TAPA Hankittavina tuotteina ovat ryhmäkasvien, äitienpäiväruusujen ja kevätkrysanteemien taimet Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän hautausmaille vuodelle 2025 ja optiona vuodelle 2026. Sopimus jatkuu automaattisesti vuodelle 2026 (optiovuosi) ellei jompikumpi osapuoli irtisano sopimusta 30.8.2025 mennessä. Kasvilajit, - lajikkeet, värit ja ruukkukoot on lueteltu tarjouslomakkeessa (Liite 3). Äitienpäiväruusut, kevätkrysanteemit ja pääosa ryhmäkasveista toimitetaan Turun hautausmaalle osoitteeseen: Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymän huoltokeskus Skarppakullantie 10 20720 Turku. Pienempiä taimimääriä (koskee ryhmäkasvien toimituksia) toimitetaan lisäksi seuraaville hautausmaille: Katariinan hautausmaa Kirkkotie 46 20540 Turku Kärsämäen hautausmaa Vahdontie 3 20360 Turku Piikkiön hautausmaa Hadvalantie 5 21500 Piikkiö Toimitusmäärä Katariinaan on noin 4200 kpl, Kärsämäkeen noin 2300 kpl ja Piikkiöön noin 1000 kpl. Taimitoimitukset tulee tehdä arkipäivisin kello 7–15. Toimituksissa on huomioitava, että eri lajikkeita ja värejä tulee toimittaa joka toimituspäivä määrällisesti samassa suhteessa, kuin mikä on niiden osuus tilauksen kokonaismäärästä. Näin siksi, että tilaaja aloittaa taimien istutuksen heti toimituspäivästä alkaen. Toimitukset vuodelle 2025 ajoittuvat seuraavasti (vuoden 2026 päivämäärät sovitaan erikseen): Äitienpäiväruusujen ja kevätkrysanteemien toimituspäivä on maanantai 5.5.2025 tai sopimuksen mukaan. Ryhmäkasvitoimitukset aloitetaan Turun hautausmaalle maanantaina 2.6. Kesäkuun koko toimitusmäärästä (koskee kaikkia lajeja, lajikkeita ja värejä) vähintään puolet on toimitettava perille tiistaihin 3.6 klo 15 mennessä. Pienemmille hautausmaille toimitukset tulee toteuttaa keskiviikkona 4.6. Tilaaja tarkentaa toimitusten määrät eri toimitus-osoitteisiin viimeistään toimitusten alkamista edeltävällä viikolla. Kesäkuun kokonaistoimitusmäärästä 75 % tulee olla toimitettu torstaihin 5.6 kello 15 mennessä ja koko tilauksen tulee olla toimitettu viimeistään tiistaina 10.6 kello 15. Ns. paikkaustaimien toimitukset tehdään 7.7. tai sopimuksen mukaan. Vuoden 2026 osalta toimitusajat ovat pääpiirteissään samat kuin vuonna 2025. Taimet toimitetaan rullakoissa kuljetusalustoihin pakattuna. Rullakot voi noutaa takaisin viimeistään 2 viikon kuluttua toimituksesta.

Ilmoitusnumero 2024-150049
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kauppapuutarhoista ja puutarhanhoidosta saadut tuotteet (03110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun ja Kaarinan seurakuntayhtymä
PL 922 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma