Endoskopiatarvikkeet DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) endoskopiatarvikkeiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 720-2023 Endoskopiatarvikkeet DPS dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon käyttöön. Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa: - stentit - ligeerausinstrumentit - klipsit - slingat - ruiskut - haavit - neulat - pihdit ja muut instrumentit - hemostaatit - ohjainvaijerit - katetrit - veitset - biopsiaan, huuhteluun ja näytteenottoon liittyvät tarvikkeet - kapselikameran tarvikkeet - hammassuojat - puhdistukseen ja kirkastukseen liittyvät tuotteet - laajentimet ja paineenmittaukseen liittyvät tuotteet - kivenmurskaukseen liittyvät tuotteet - termoablaatiotuotteet - biohajoavat tuotteet - skoopin geneeriset tarvikkeet HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Päijät-Hämeen hyvinvointialue tai Uudenmaan alueen hyvinvointialueet). HUS 720-2023 Endoskopiatarvikkeet DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana 5-20 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 25 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,
Lähde: Hilma
Leikkauspöydät DPS
Leikkauspöydät DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) leikkauspöytien ja -tasojen hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 019-2024 Leikkauspöydät DPS dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon käyttöön. Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa: - yleiskirurgiaan soveltuvat pöydät ja tasot - raskaaseen kirurgiaan soveltuvat pöydät ja tasot - silmäkirurgiaan soveltuvat pöydät ja tasot - erikoisvalmisteiset, esim. hiilikuituiset pöydät ja tasot HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue tai Päijät-Hämeen hyvinvointialue). HUS 019-2024 Leikkauspöydät DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana 5-10 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 10 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,
Ikääntyneiden ympärivuorokautisen palveluasumisen hankinta
Ikääntyneiden ympärivuorokautisen palveluasumisen hankinta Hankinta on kuvattu tarkemmin tämän ilmoittautumispyynnön liitteillä.,
Tietoturvan ja tietosuojan konsultointipalvelut
Tietoturvan ja tietosuojan konsultointipalvelut 2M-IT Oy (jäljempänä myös "Hankintayksikkö" tai "Tilaaja") perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) koskien tietoturvan ja tietosuojan konsultointia ja niihin liittyviä asiantuntijapalveluita. Dynaamisen hankintajärjestelmän mukaisia palveluja tarjoavat organisaatiot voivat jättää osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet ehdokkaat, jotka täyttävät ehdokkaille asetetut soveltuvuusvaatimukset. Perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisinä kilpailutuksina kilpailutetaan tietoturvaan ja tietosuojaan liittyvää konsultointia, ja niihin liittyviä ja asiantuntijapalveluja. Hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä.,
Sydänläpät, sydänkanyylit, tahdistinlaitteet, elektrofysiologiset tarvikkeet sekä muut sydäntarvikkeet DPS
Sydänläpät, sydänkanyylit, tahdistinlaitteet, elektrofysiologiset tarvikkeet sekä muut sydäntarvikkeet DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sydäntarvikkeiden hankkimiseen. Otsikon mukaiset tuotteet on lueteltu tarkemmin alla. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmästä hankitaan erilaisia sydäntarvikkeista pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon käyttöön. Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluvat muun muassa: - sydänläpät - sydänkanyylit - TAVI-läpät - tahdistinlaitteet ja tahdistinjohdot - elektrofysiologiset tarvikkeet - lyövän sydämen leikkaustarvikkeet - sydänläpän korjaustarvikkeet - muut sydäntarvikkeet pl. invasiiviset kardiologiset tarvikkeet Yllä olevassa listassa on ylätasolla kuvattu dynaamisen hankintajärjestelmän tuoteryhmät ja kuvattujen tuoteryhmien sisään kuuluu myös muita tuoteryhmään kuuluvia tarvikkeita. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. HUS varaa mahdollisuuden käyttää dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa kaupintavarastoa. Osallistujan tulee perustaa kaupintavarasto, jos se tarjoaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa sellaiseen osa-alueeseen tai tuoteryhmään, jossa kaupintavarastoa edellytetään. Kaupintavarastoa on tarkoitus käyttää sellaisissa sisäisissä kilpailutuksissa tai sisäisten kilpailutusten osa-alueissa tai tuoteryhmissä, joissa se on tarkoituksenmukaista. Kaupintavarastosopimusluonnos on osallistumispyynnön liitteenä. Kaupintavarasto tarkoittaa tässä tapauksessa sopimustoimittajan ylläpitämää varastoa sijoitettuna Tilaajan toimitiloihin. Tilaaja määrittelee kaupintavaraston sopivan koon ja valikoiman ottaen huomioon toimitusajan ja kulutuksen. HUS varaa mahdollisuuden pyytää dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa optiona lisäarvopalvelua, jonka tavoitteena voi olla mm. saatavuuden varmistaminen, hoitotyön laadun parantaminen sekä osaamisen syventäminen täydentävillä koulutuksilla. HUSilla on oikeus tarvittaessa hankkia tuotteita myös dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella esimerkiksi erillisten kilpailutusten, suorahankintojen tai voimassa olevien sopimustensa perusteella. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Päijät-Hämeen hyvinvointialue tai Uudenmaan alueen hyvinvointialueet). Mukana olevat hyvinvointialueet määritellään jokaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen osalta erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.1.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana noin 10 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin, kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 75 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,
Kevyet ajoneuvot DPS 2024-2027
Lapin hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Lapin hyvinvointialueen pelastuslaitoksella on vuosittain tarve hankkia erilaisia kevyitä ajoneuvoja pelastuslaitoksen käyttöön. Kevyillä ajoneuvoilla tarkoitetaan tässä tapauksessa pelastuslaitoksen käytössä olevia Mönkijöitä, moottorikelkkoja, pelastusrekiä, veneitä, perämoottoreita, vesijettejä ja erilaisia peräkärryjä. Ajoneuvojen tarpeet on tiedossa tuleville vuosille ja nämä on huomioitu pelastuslaitoksen investointisuunnitelmassa. Investoinnit vahvistetaan aina vuodeksi kerrallaan ja hankinnat toteutetaan vahvistettujen investointien puitteissa. Vuosille 2024-2027 on esitetty kevyiden ajoneuvojen hankintoja yhteensä 993000€ arvosta. Lapin hyvinvointialue ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Lapin hyvinvointialueella on oikeus tarvittaessa hankkia ajoneuvoja myös dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella, esimerkiksi erillisten kilpailutusten, suorahankintojen tai voimassa olevien sopimustensa perusteella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. Todennäköisesti ensimmäiset dynaamisen hankintajärjestelmän sisäiset kilpailutukset käynnistyvät pian ilmoittautumisvaiheen päättymisen jälkeen. Jokaisen dynaamiseen hankintajärjestelmään liittyvän toimittajan tulee toimittaa lakisääteiset rikosrekisteriotteet tilaajan nähtäväksi. Oikeusrekisterikeskuksella on ollut viivettä otteiden toimittamisessa, joten Lapin hyvinvointialue toivoo, että jokainen järjestelmään liittyvä yritys tilaisi otteensa ajoissa, mikäli yrityksellä ei ole vielä voimassa olevia otteita. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., 4x4 mönkijät Lapin pelastuslaitos käyttää mönkijöitä maastopelastustehtäviin, sekä tavaroiden kuljettamiseen. Hankittavat mönkijät ovat aina nelivetoisia. Moottorin koko voi vaihdella hieman toiminta-alueesta riippuen. Mönkijöitä hankitaan arviolta 1-4 vuodessa. Hankittaville mönkijöille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., 6x6 mönkijät Lapin pelastuslaitos käyttää 6x6 mönkijöitä maastopelastustehtävillä ja tavaroiden kuljettamiseen. Hankittavien kuusipyöräisten mönkijöiden tulee vetää jokaisella renkaalla. Mönkijöillä vedetään isoja kuormia vaativissa maastoissa, joten vetokykyä ja voimaa tarvitaan. Mönkijöitä hankitaan arviolta noin 1-4 vuodessa. Mönkijöille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Moottorikelkat noin 40cm leveällä telamatolla Lapin pelastuslaitos käyttää Moottorikelkkoja maastopelastustehtävillä ja tavaroiden ja henkilöiden kuljettamiseen. Hankittavat moottorikelkat ovat aina pitkätelaisia ja kahdelle henkilölle rekisteröityjä. Pääasiassa hankittavat moottorikelkat ovat nelitahtisia. Moottorikelkkoja hankitaan arviolta noin 1-4 vuodessa. Moottorikelkoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Moottorikelkat noin 50cm leveällä telamatolla Lapin pelastuslaitos käyttää moottorikelkkoja maastopelastustehtävillä ja tavaroiden ja henkilöiden kuljettamiseen. Hankittavat moottorikelkat ovat aina pitkätelaisia ja kahdelle henkilölle rekisteröityjä. Pääasiassa hankittavat moottorikelkat ovat nelitahtisia. Moottorikelkkoja hankitaan arviolta noin 1-4 vuodessa. Moottorikelkoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Moottorikelkat noin 60cm leveällä telamatolla Lapin pelastuslaitos käyttää moottorikelkkoja maastopelastustehtävillä ja tavaroiden ja henkilöiden kuljettamiseen. Hankittavat moottorikelkat ovat aina pitkätelaisia ja kahdelle henkilölle rekisteröityjä. Pääasiassa hankittavat moottorikelkat ovat nelitahtisia. Moottorikelkkoja hankitaan arviolta noin 1-4 vuodessa. Moottorikelkoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Vesijetit trailerin kanssa Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät vesijetit ovat 2-3 hengen kuljettamiseen sopivia laitteita. Vesijettejä käytetään vesistöissä tapahtuvaan nopeaan ensivaiheen pelastustoimintaan. Tilaukset sisältävät aina myös tieliikennekäyttöön hyväksytyn trailerin. Tällaisia kokonaisuuksia hankitaan arviolta noin 1-3 vuodessa. Vesijeteille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Veneet trailerin kanssa Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät veneet ovat noin 3,5 – 8 m mittaisia muovista valmistettuja veneitä. Myös ilmaponttoonilla varustettuja veneitä hankintaan tarpeen mukaan. Veneiden pääasiallinen käyttötarkoitus on pelastustehtävät sekä kaluston ja henkilöstön kuljetus. Veneet tilataan valmiina kokonaisuutena sisältäen perämoottorin ja navigointi/kaikulaitteet. Tilaukset sisältävät aina myös tieliikennekäyttöön hyväksytyn trailerin. Tällaisia kokonaisuuksia hankitaan arvioilta noin 1-3 vuodessa. Perämoottoreille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Kevytperävaunut Perävaunuja tarvitaan monenkokoisia. Pääasiassa Lapin hyvinvointialueen käyttämät kevytperävaunut ovat noin 150cm leveällä ja 2,5 – 3,5 m pitkällä lavalla olevia laidallisia perävaunuja. Suurin osa peräkärryistä hankitaan kuomulla. Osa voidaan hankkia myös avomallisena tai umpikorilla. Lähes kaikissa perävaunuissa tulee olla kippi ja nokkapyörä. Kaikki peräkärryt tulee olla rekisteröityjä. O1-luokan peräkärryjä hankitaan arvioilta noin 1-3 vuodessa. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Jarrulliset perävaunut Lapin hyvinvointialueella käytetään paljon erilaisia jarrullisia perävaunuja. Osa perävaunuista on laidallisia ja osa ilman laitoja. Suuri osa peräkärryistä hankitaan kuomulla. Osa voidaan hankkia myös avomallisena tai umpikorilla. Lähes kaikissa perävaunuissa tulee olla kippi ja nokkapyörä. Kaikki peräkärryt tulee olla rekisteröityjä. O2-luokan peräkärryjä hankitaan arvioilta noin 1-3 vuodessa. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Moottorikelkan kuljetusperävaunut Pääasiassa Lapin hyvinvointialueen käyttämät moottorikelkan kuljetusperävaunut ovat isoja umpikorillisia perävaunuja. Nämä perävaunut ovat jarrullisia O2-luokan peräkärryjä ja niissä tulee olla ajosillat. Kaikki peräkärryt tulee olla rekisteröityjä. Tällaisia O2-luokan peräkärryjä hankitaan arvioilta noin 1-3 vuodessa. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Pelastusreet Lapin hyvinvointialueen käyttämät pelastusreet ovat umpinaisia rekiä. Pelastureki tulee olla lämmitettävä (webasto tai vastaava). Reessä tulee olla myös valot reen sisällä ja työvalot ulkona. Valot ja lämmitys tulee toimia itsenäisesti omalla akulla ja yhdessä kelkan sähköjärjestelmän kanssa. Rekeen täytyy mahtua potilas paareilla. Rekiä käytetään maastopelastustehtävillä ja sen tulee olla kuljetettavissa moottorikelkan tai telamönkijän kanssa perävaunussa. Toivottava ominaisuus on myös, että suksien tilalle on mahdollista vaihtaa renkaat kesäksi. Pelastusrekiä hankitaan arvioilta noin 1-3 vuodessa. Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.,
Sydänläpät, sydänkanyylit, tahdistinlaitteet, elektrofysiologiset tarvikkeet sekä muut sydäntarvikkeet DPS
Sydänläpät, sydänkanyylit, tahdistinlaitteet, elektrofysiologiset tarvikkeet sekä muut sydäntarvikkeet DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sydäntarvikkeiden hankkimiseen. Otsikon mukaiset tuotteet on lueteltu tarkemmin alla. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmästä hankitaan erilaisia sydäntarvikkeista pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon käyttöön. Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluvat muun muassa: - sydänläpät - sydänkanyylit - TAVI-läpät - tahdistinlaitteet ja tahdistinjohdot - elektrofysiologiset tarvikkeet - lyövän sydämen leikkaustarvikkeet - sydänläpän korjaustarvikkeet - muut sydäntarvikkeet pl. invasiiviset kardiologiset tarvikkeet Yllä olevassa listassa on ylätasolla kuvattu dynaamisen hankintajärjestelmän tuoteryhmät ja kuvattujen tuoteryhmien sisään kuuluu myös muita tuoteryhmään kuuluvia tarvikkeita. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. HUS varaa mahdollisuuden käyttää dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa kaupintavarastoa. Osallistujan tulee perustaa kaupintavarasto, jos se tarjoaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa sellaiseen osa-alueeseen tai tuoteryhmään, jossa kaupintavarastoa edellytetään. Kaupintavarastoa on tarkoitus käyttää sellaisissa sisäisissä kilpailutuksissa tai sisäisten kilpailutusten osa-alueissa tai tuoteryhmissä, joissa se on tarkoituksenmukaista. Kaupintavarastosopimusluonnos on osallistumispyynnön liitteenä. Kaupintavarasto tarkoittaa tässä tapauksessa sopimustoimittajan ylläpitämää varastoa sijoitettuna Tilaajan toimitiloihin. Tilaaja määrittelee kaupintavaraston sopivan koon ja valikoiman ottaen huomioon toimitusajan ja kulutuksen. HUS varaa mahdollisuuden pyytää dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa optiona lisäarvopalvelua, jonka tavoitteena voi olla mm. saatavuuden varmistaminen, hoitotyön laadun parantaminen sekä osaamisen syventäminen täydentävillä koulutuksilla. HUSilla on oikeus tarvittaessa hankkia tuotteita myös dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella esimerkiksi erillisten kilpailutusten, suorahankintojen tai voimassa olevien sopimustensa perusteella. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Päijät-Hämeen hyvinvointialue tai Uudenmaan alueen hyvinvointialueet). Mukana olevat hyvinvointialueet määritellään jokaisen hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen osalta erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.1.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana noin 10 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin, kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 75 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,
Teknisen toimialan SUUNNITTELU- JA KONSULTOINTITÖIDEN toimittajarekisteri
Pyydämme Teiltä tarjousta Porin kaupungin teknisen toimialan sekä muiden hankinnassa mukana olevien tahojen teettämistä suunnittelu-, konsultointi- ja tutkimustöitä ajalla 1.1.2024 – 31.12.2025 sekä mahdolliset optiovuodet 1+1. Porin kaupungin tekninen toimiala teettää tarjouspyynnön mukaisia töitä tuntiveloituksella kaupungin erikokoisiin julkisiin rakennushankkeisiin ja muihin tarkoituksiin. Töitä hankitaan tarpeen mukaan tilauksesta, työnjohdon antamien ohjeiden ja määräysten perusteella. Tarjoukset annetaan yksikköhintoina (tuntiveloitus) määräajaksi. Toimeksiantoja ei yksilöidä. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä (jatkossa toimittajarekisteri), joka tarkoittaa tilaajan itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista, puitejärjestelyn kaltaista menettelyä, hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. ** Toimittajarekisteri Rekisterissä olevia yrityksiä ei laiteta etusijajärjestykseen ja mukaan otetaan kaikki kelpoisuusvaatimukset täyttävät toimijat. Porin kaupungin toimintamalli: - alle 30 000 € toimeksiannot voidaan ottaa suorahankintana toimittajarekisterin sisältä tai kilpailuttaa minikilpailutuksena toimittajarekisterin sisällä - 30 000 – 60 000 € kilpailutetaan toimittajarekisterin sisällä pienhankintajärjestelmällä - Yli 60 000 € kansallinen hankinta toimittajarekisterin sisällä tai kilpailutetaan avoimesti kansallisena hankintana Tilaaja varaa oikeuden erityistapauksissa tilata ja/tai kilpailuttaa myös toimittajarekisterin ulkopuolelta. Mahdolliset muut tilaajatahot eivät ole sidottuja edellä mainittuihin euromääräsiin rajoihin ja siten voivat ottaa tällä sopimuksella alle 60 000 € toimeksiannot järjestelyssä mukana olevilta toimijoilta tilaajan tarpeisiin perustuen. Toimeksiantojen sisällöt ja vaatimukset vaihtelevat ja minikisoissa voidaan huomioida hinnan lisäksi laatutekijöitä, kuten referenssit, erityisosaaminen tai muuta vastaavaa. Toimittajarekisterin kuvaus ja voimassaolo on esitetty tarkemmin liitteessä 1. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden pyytää erilliset tarjoukset suuremmista ja /tai poikkeuksellisista kohteista tai pyytää halvimmat tuntihinnat antaneiden urakoitsijoiden kesken kiinteähintaiset kokonaisurakkatarjoukset tai suoriteperusteiset yksikköhinnat. ARKKITEHTISUUNNITTELUTEHTÄVÄT, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * RAKENNESUUNNITTELUTEHTÄVÄT, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * LVIA-SUUNNITTELUTEHTÄVÄT, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * AUTOMAATIOSUUNNITTELUTEHTÄVÄT, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * SÄHKÖSUUNNITTELUTEHTÄVÄT, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * ASBESTI- JA HAITTA-AINEKARTOITUKSET. TARJOTUT HINNAT MATKAAIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0 %. II.1.4) Lyhyt kuvaus * RAKENNUSTÖIDEN VALVONTA. TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * LVI-TÖIDEN VALVONTA. TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * SÄHKÖTÖIDEN VALVONTA. TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * KUNTOTUTKIMUKSET JA -ARVIOT. TARJOTUT HINNAT MATKAAIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0 %. II.1.4) Lyhyt kuvaus * LVI-TEKNISET KUNTOTUTKIMUKSET. TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * KOSTEUDENHALLINTAKOORDINAATTORI .TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * SISÄILMA TUTKIMUKSET. TARJOTUT HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN. HINNAT ALV 0%. II.1.4) Lyhyt kuvaus * KUSTANNUS- JA MÄÄRÄLASKENTA, (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * RAKENNUSTÖIDEN VASTAAVA TYÖNJOHTAJA (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * RAKENNUSMITTAUSTYÖT JA RAKENNUSTEN 3D KUVAUS (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * SÄHKÖLAITTEISTOJEN VARMENNUS- JA MÄÄRÄAIKAISTARKASTUKSET (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus * SPRINKLERITARKASTUKSET (tuntihinta alv 0%) II.1.4) Lyhyt kuvaus *
Teknisen toimialan TALOTEKNIIKKATÖIDEN toimittajarekisteri
Pyydämme Teiltä tarjousta Porin kaupungin teknisen toimialan sekä muiden hankinnassa mukana olevien tahojen teettämistä rakennustöistä/talotekniikkatöistä laskutustyönä ajalla 1.1.2024 – 31.12.2025 sekä mahdolliset optiovuodet 1+1. Porin kaupungin tekninen toimiala teettää rakennustöitä/talotekniikkatöitä yksikköhintaveloituksella kaupungin erikokoisiin julkisiin rakennushankkeisiin ja muihin tarkoituksiin. Töitä hankitaan tarpeen mukaan tilauksesta, työnjohdon antamien ohjeiden ja määräysten perusteella. Tarjoukset annetaan yksikköhintoina (tuntiveloitus tai muu määritelty) määräajaksi. Toimeksiantoja ei yksilöidä. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä (jatkossa toimittajarekisteri), joka tarkoittaa tilaajan itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista, puitejärjestelyn kaltaista menettelyä, hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista (1397/2016) sekä rakennusurakan yleisiä sopimusehtoja (YSE 1998). TALOTEKNIIKAN ERISTYSTYÖT Katso kohta II.1.4. AUTOMATIIKKATYÖT Katso kohta II.1.4. PUTKITYÖT Katso kohta II.1.4. ILMANVAIHTOTYÖT Katso kohta II.1.4. ILMANVAIHDON NUOHOUSTYÖT Katso kohta II.1.4. KYLMÄLAITETYÖT Katso kohta II.1.4. SÄHKÖTYÖT Katso kohta II.1.4. LAITOSKEITTIÖHUOLLOT Katso kohta II.1.4. ÖLJYPOLTIN HUOLLOT/KORJAUKSET Katso kohta II.1.4. MURTOHÄLYTYSLAITTEIDEN KORJAUSET JA HUOLLOT Katso kohta II.1.4. TURVAKUULUTUS JA YLEISÄÄNENTOISTO Katso kohta II.1.4. PALOILMOITINLAITEHUOLLOT JA -KORJAUKSET Katso kohta II.1.4.
Teknisen toimialan RAKENNUSTÖIDEN toimittajarekisteri
Pyydämme Teiltä tarjousta Porin kaupungin teknisen toimialan sekä muiden hankinnassa mukana olevien tahojen teettämistä rakennustöistä/talotekniikkatöistä laskutustyönä ajalla 1.1.2024 – 31.12.2025 sekä mahdolliset optiovuodet 1+1. Porin kaupungin tekninen toimiala teettää rakennustöitä/talotekniikkatöitä yksikköhintaveloituksella kaupungin erikokoisiin julkisiin rakennushankkeisiin ja muihin tarkoituksiin. Töitä hankitaan tarpeen mukaan tilauksesta, työnjohdon antamien ohjeiden ja määräysten perusteella. Tarjoukset annetaan yksikköhintoina (tuntiveloitus tai muu määritelty) määräajaksi. Toimeksiantoja ei yksilöidä. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä (jatkossa toimittajarekisteri), joka tarkoittaa tilaajan itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista, puitejärjestelyn kaltaista menettelyä, hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista (1397/2016) sekä rakennusurakan yleisiä sopimusehtoja (YSE 1998). ASBESTITYÖT Katso kohta II.1.4. KOSTEUSVAURIOTYÖT Katso kohta II.1.4. PIENET PURKUTYÖT Katso kohta II.1.4. PIENET RAKENNUSTEKNISET TYÖT Katso kohta II.1.4. GRAFFITINSUOJAUS- JA POISTOTYÖT Katso kohta II.1.4. PELTITYÖT Katso kohta II.1.4. LUMENPUDOTUSTYÖT Katso kohta II.1.4. ALAKATTOTYÖT Katso kohta II.1.4. MAALAUS- JA TASOITETYÖT Katso kohta II.1.4. MUURAUSTYÖT Katso kohta II.1.4. MATTOTYÖT Katso kohta II.1.4. TIMANTTIPORAUS JA -SAHAUS Katso kohta II.1.4. EPOKSI- JA MASSALATTIA TYÖT Katso kohta II.1.4. PUMPPUTASOITETYÖT Katso kohta II.1.4. PINTABETONITYÖT Katso kohta II.1.4. VESIKATON VEDENERISTEET SEKÄ PERUSTUSTEN VEDEN- JA KOSTEUDENERISTYKSET Katso kohta II.1.4. METALLIRAKENNETYÖT, METALLIOVI, -IKKUNA, -LASISEINÄ SEKÄ METALLIKAITEET Katso kohta II.1.4. TERÄSRAKENNETYÖT, HINNAT MATKA-AIKOINEEN JA -KULUINEEN Katso kohta II.1.4. RAKENNUSSIIVOS Katso kohta II.1.4. IRTAIMISTOPUHDISTUS Katso kohta II.1.4. LAATOITUSTYÖT Katso kohta II.1.4. TELINETYÖT Katso kohta II.1.4.
Psykiatristen alojen ja päihdelääketieteen lääkäripalveluiden toimittajarekisteri
Psykiatristen alojen ja päihdelääketieteen lääkäripalveluiden toimittajarekisteri Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia psykiatrian lääkäripalveluiden hankintaan.
Hankittavat palvelut ovat Soiten perheiden palvelujen toimialueella tuotettavat aikuis-, lasten ja nuorisopsykiatrian sekä päihdelääketieteen lääkäripalvelut.
Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.
Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.
Sopimuskaudella hankintoja tehdään toimittajarekisteriin kuuluvilta palveluntuottajilta joko soveltuvuuden tai kevennettyjen kilpailutusten eli ns. minikilpailutusten kautta. Arvioitaessa kulloinkin soveltuvinta palveluntuottajaa kaikkien palveluntuottajiksi hyväksyttyjen joukosta, huomioidaan ensin palveluntuottajan tapauskohtaisesti tarvittu riittävä erityisosaaminen ja sen jälkeen palveluntuottajan palvelun saatavuus sekä hinnoittelu.
Dynaamisen toimittajarekisterin sisäiset kilpailutukset tulevat kohdistumaan erikoislääkäri- tai lääkäritarpeen mukaisiin palveluihin kyseisillä vastuualueilla. Sisäiset kilpailutukset koskevat mm. lastenpsykiatrian lääkäripalveluita, nuorisopsykiatrian lääkäripalveluita, päihdelääkäripalveluita, aikuispsykiatrian erikoislääkäripalveluita sekä lastenpsykiatrian erikoislääkäripalveluita, nuorisopsykiatrian erikoislääkäripalveluita.
Toimittajarekisteri on voimassa toistaiseksi.
Asiakaskohtainen palveluntuottajan valinta tehdään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Hoidollisin perustein voidaan tarvittaessa valita palveluntuottaja myös suorahankintana tämän hankinnan ulkopuolelta.
Dynaamisen toimittajarekisterin toimintaperiaatteet on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteessä 1.,
Etelä-Savon hyvinvointialueen kuntouttavan työtoiminnan ostopalvelut
Etelä-Savon hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia kuntouttavaa työtoimintaa koskevaan dynaamiseen hankintajärjestelmään, jonka perusteella tullaan hankkimaan kuntouttavan työtoiminnan palveluita 1.6.2024 - 31.12.2029.
Tilaaja voi jatkaa dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa.
Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki hankinnan soveltuvuusvaatimukset täyttävät palveluntuottajat.
Osallistumishakemus on sitova.
Hankinta koostuu kolmesta (3) eri palvelutasosta, jotka on kuvattu tarjouspyynnössä osa-alueina.
Taso 1. Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus, jossa sosiaalialan ammattilaisen antamasta tuesta ja ohjauksesta vastaa Etelä-Savon hyvinvointialue
Taso 2. Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus sekä sosiaalialan ammattilaisen antama tuki ja ohjaus
Taso 3. Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus sekä sosiaalialan ammattilaisen antama työ- ja toimintakykyä kartoittava palvelu
Jokaiselle osa-alueelle muodostetaan hankinnan perusteella palveluntuottajarekisteri.
HUOM! Kuntouttavasta työtoiminnasta annetun lain (189/2001) mukaan kuntouttavaa työtoimintaa ei saa hankkia yritykseltä. Yritykset eivät voi jättää osallistumishakemusta, vaan ne hylätään automaattisesti.
Hyvinvointialue voi hankkia kuntouttavan työtoiminnan palveluita tekemällä sopimuksen palveluiden tuottamisesta rekisteröidyn yhdistyksen, rekisteröidyn säätiön, valtion viraston tai rekisteröidyn uskonnollisen yhdyskunnan kanssa.
Palveluntuottaja ei voi käyttää alihankintaa tämän hankinnan mukaisissa palveluissa., Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus, jossa sosiaalialan ammattilaisen antamasta tuesta ja ohjauksesta vastaa Etelä-Savon hyvinvointialue Palvelu koostuu asiakkaalle järjestettävistä työtoiminnan tehtävistä, sekä kuntouttavan työtoiminnan tehtävien ja työelämätaitojen ohjauksesta. Etelä-Savon hyvinvointialue vastaa asiakkaalle jakson aikana annettavasta sosiaalialan ammatillisesta tuesta ja ohjauksesta, joka kuuluu osaksi kuntouttavan työtoiminnan palvelua.
Palvelun vaatimukset on kuvattu palvelukuvauksessa (taso 1), Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus sekä sosiaalialan ammattilaisen antama tuki ja ohjaus Palvelu koostuu asiakkaalle järjestettävistä työtoiminnan tehtävistä sekä työtoiminnan tehtävien ja työelämätaitojen ohjauksesta. Palveluun sisältyy tuki ja ohjaus, joka toteutuu yksilö- ja työvalmennuksena sekä ryhmämuotoisena palveluna asiakkaan tarpeen laajuisesti sovitun työtoimintajakson aikana.
Palvelun vaatimukset on kuvattu palvelukuvauksessa (taso 2), Työtoimintapaikan järjestäminen ja työtoimintatehtävien ohjaus sekä sosiaalialan ammattilaisen antama työ- ja toimintakykyä kartoittava palvelu Palvelu koostuu asiakkaalle järjestettävistä työtoiminnan tehtävistä, sekä yksilömuotoisesta ohjauksesta ja mahdollisesta ryhmätoiminnasta sekä valmennuksesta asiakkaan tarpeen laajuisesti sovitun työtoimintajakson aikana.
Työ- ja toimintakykyä kartoittavaa palvelua voidaan hankkia kuntouttavan työtoiminnan 3-6 kuukauden jaksoksi asiakkaille, jotka tarvitsevat toiminnan kautta tapahtuvaa lisäselvitystä työllistymispolun suunnittelemiseksi ja/tai kohdennettua näyttöä työ- ja toimintakyvystä muiden jatkosuunnitelmien tekemiseksi. Asiakkaan yksilöllisten tavoitteiden toteutumisesta raportoidaan sovitusti palvelun tilaajan yhteyshenkilölle. Palveluntuottaja käyttää raportoinnissaan työ- ja toimintakyvyn kartoitusta ja raportointia varten mittaria/työkalua (Kykyviisari tai muu erikseen sovittava mittaristo)
Palvelun vaatimukset on kuvattu palvelukuvauksessa (taso 3),
Lähi-, luomu ja pientuottajien elintarvikkeet 2023 DPS
Lähi-, luomu ja pientuottajien elintarvikkeet 2023 DPS Monetra Oulu Oy hankintapalvelut ilmoittaa perustavansa dynaamisen hankintajärjestelmän elintarvikkeista lähi-, luomu ja pientuottajien tuotteille asiakkailleen (jatkossa myös "tilaajat") tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Tilaajina voivat olla kaikki Monetra Oulu Oy:n asiakkaat.
Dynaaminen hankintajärjestelmä tarjoaa toimijoille ja tilaajille yhteisen kanavan jonka kautta yhteistyötä saadaan lisättyä ja tiivistettyä eri toimijoiden kesken.,
Henkilö- ja pakettiautorunkoiset paloautot DPS 2024-2026
Lapin hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.
Lapin Hyvinvointialue tekee autoinvestointeja vuosittain vahvistettavien investointimäärärahojen puitteissa. Lapin pelastuslaitoksen osalta, vuosille 2024-2026 on esitetty 990 000€ määrärahoja henkilö- ja pakettuautorunkoisten paloautojen hankintaan. Arviolta autoja tullaan hankkimaan 8-15 autoa vuodessa. lapin hyvinvointialue ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Lapin hyvinvointialue perustaa Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS), jonka sisällä kilpailutetaan Lapin pelastuslaitoksen vuosien 2024-2026 autohankintoja, joihin ei sisälly isoa korirakentamista. Korirakentamista sisältävät autot tullaan kilpailuttamaan omina kilpailutusprojekteinaan.
Lapin hyvinvointialueella on oikeus tarvittaessa hankkia autoja myös dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella, esimerkiksi erillisten kilpailutusten, suorahankintojen tai voimassa olevien sopimustensa perusteella.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2026 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.
Kaikki tämän perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän kautta hankittavat autot tullaan rekisteröimään pelastusajoneuvoiksi. Toimittajan tulee toimittaa autot sen värisenä, että ne täyttää asetuksissa säädetyt vaatimukset. Mikäli tarjottavaa autoa ei saa tehtaalta sopivan värisenä, tulee tarjoajan järjestää auton yliteippaus sopivan väriseksi. Pelastusajoneuvoksi rekisteröitäviin autoihin tullaan asentamaan myös ulkoisia laitteita ja varusteita, esimerkiksi viestilaitteet, hälytyslaitteet ja valoja. Kilpailuksien toimitusehtona tullaan käyttämään toimitusta tilaajan osoittamaan paikkaan. Suurimmassa osassa kilpailutuksista toimitus tulee olemaan Rovaniemen paloasemalle.
Todennäköisesti ensimmäiset dynaamisen hankintajärjestelmän sisäiset kilpailutukset käynnistyvät pian ilmoittautumisvaiheen päättymisen jälkeen. Jokaisen dynaamiseen hankintajärjestelmään liittyvän toimittajan tulee toimittaa lakisääteiset rikosrekisteriotteet tilaajan nähtäväksi. Oikeusrekisterikeskuksella on ollut viivettä otteiden toimittamisessa, joten Lapin hyvinvointialue toivoo, että jokainen järjestelmään liittyvä yritys tilaisi otteensa ajoissa, mikäli yrityksellä ei ole vielä voimassa olevia otteita.
Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Henkilöautot Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät kaksivetoiset henkilöautot ovat palotarkastajien käytössä tai niillä siirretään miehistöä paikasta toiseen. Tällaisia autoja hankitaan arviolta 1-4 autoa vuodessa. Suurin osa tämän ryhmän autoista tullaan hankkimaan automaattivaihteisena ja vähintään neliovisena. Autoihin tarvitaan usein vetokoukku. Autoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta.
Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä kilpailututuksessa., Nelivetoiset henkilöautot Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät nelivetoiset henkilöautot ovat päivystäjien käytössä tai niillä siirretään miehistöä ja kalustoa paikasta toiseen. Lähes jokainen tämän ryhmän autoista tullaan hankkimaan automaattivaihteisena ja korkealla maavaralla. Tällaisia autoja hankitaan arviolta 1-3 autoa vuodessa. Autoihin tarvitaan lähes poikkeuksetta vetokoukku ja suuri sallittu vetomassa on eduksi. Autoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta.
Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä minikilpailututuksessa., Pickupit Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät Pickupit ovat vetoautoina isommille peräkärryille. Lisäksi tällaisia autoja käytetään miehistönkuljetusautoina ja johtoautoina. Lapin Pelastuslaitoksen käyttämien Pickupien tulee olla korkealla maavaralla, nelivetoisina ja lukoilla varustettuja. Lähes kaikki tällaiset autot tullaan hankkimaan automaattivaihteisena ja viidelle henkilölle rekisteröitynä. Tällaisia autoja hankitaan arviolta 3-6 autoa vuodessa. Tallaisiin autoihin tarvitaan aina vetokoukku ja vähintään 3000kg sallittu vetomassa jarrulliselle perävaunulle. Autoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta.
Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä minikilpailututuksessa., Minibussit Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämiä minibusseja käytetään miehistön kuljetukseen. Lähes jokainen tämän ryhmän autoista tullaan hankkimaan automaattivaihteisena ja usein nelivetoisena. Tällaisia autoja hankitaan arviolta 1-3 autoa vuodessa. Autoihin tarvitaan lähes poikkeuksetta vetokoukku ja suuri sallittu vetomassa on eduksi. Autoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta.
Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä minikilpailututuksessa., Pakettiautot Pääasiassa Lapin pelastuslaitoksen käyttämät pakettiautot ovat keskikokoisia pakettiautoja noin 7 kuution tavaratilan tilavuudella. Joskus kuitenkin tarvitaan myös pienempiä ja isompia pakettiautoja. Lähes jokainen tämän ryhmän autoista tullaan hankkimaan automaattivaihteisena ja usein myös nelivetoisena. Tällaisia autoja hankitaan arviolta 1-3 autoa vuodessa. Autoihin tarvitaan lähes poikkeuksetta vetokoukku ja suuri sallittu vetomassa on eduksi. Autoille pitää löytyä valtuutettu huoltoliike Lapin hyvinvointialueen alueelta.
Tarkemmat hankinnan kohteen kriteerit määritetään aina hankintakohtaisesti dynaamisen järjestelmän sisäisessä minikilpailututuksessa.,
Maahanmuuttovirasto: Vastaanottokeskustoiminta DPS (2024-2028)
Maahanmuuttovirasto: Vastaanottokeskustoiminta DPS (2024-2028) Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on kansainvälistä suojelua hakevan vastaanotosta sekä ihmiskaupan uhrin tunnistamisesta ja auttamisesta annetun lain (746/2011, jäljempänä ”vastaanottolaki”) mukainen turvapaikanhakijoiden tai tilapäistä suojelua hakevien tai saaneiden henkilöiden vastaanottokeskustoiminta aikuisille ja perheille.
Vastaanottokeskustoiminta tarkoittaa vastaanottopalveluita ja muuta turvapaikanhakijoiden tai tilapäistä suojelua hakevien tai saaneiden henkilöiden vastaanottoon kuuluvaa toimintaa. Vastaanottokeskustoiminnalla järjestetään ja tuotetaan keskeisesti ihmisarvoinen kohtelu, majoituspaikka sekä toimivat ja laadukkaat vastaanottopalvelut sekä muu turvapaikanhakijoiden tai tilapäistä suojelua hakevien tai saaneidenhenkilöiden vastaanottoon kuuluva toiminta vastaanottokeskukseen rekisteröidyille asiakkaille. Vastaanottokeskustoiminnassa edistetään ja ylläpidetään asiakkaiden terveyttä, hyvinvointia, toimintakykyä, omatoimisuutta sekä mahdollisimman turvallisia majoitusolosuhteita.
Hankinnan tavoitteena on saada aikaan valtakunnallinen hankintajärjestely sitä tilannetta varten, kun uusia vastaanottokeskuksia perustetaan muiden kuin valtion/Maahanmuuttoviraston ylläpitämänä. Yksittäiset vastaanottokeskukset tullaan myöhemmin kilpailuttamaan tähän dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken.
Hankinnan kohteena voi tarpeen mukaan olla laitos- tai asuntopohjainen vastaanottokeskus, näiden yhdistelmä sekä keskus, joka järjestää vastaanottokeskustoiminnan vain itse majoituksensa järjestäville turvapaikanhakijoille tai tilapäistä suojelua hakeville tai saaneille henkilöille (ns. yksityismajoittujat). Myös muiden kuin vain yksityismajoittujille vastaanottokeskustoiminnan järjestävän vastaanottokeskuksen tulee kyetä järjestämään vastaanottokeskustoimintaa yksityismajoittujille. Hankinnan kohteena oleva vastaanottokeskus voi tarpeen mukaan toimia kauttakulku- tai odotusajan keskuksena tai niiden yhdistelmänä. Hankinnan kohteena olevan vastaanottokeskuksen toiminta voi sisältää myös erilaisia erityistehtäviä ja -toimintoja.
Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus löytyy liitteestä 1 Hankinnan kohteen kuvaus,
Korkean ja erittäin korkean riskin painehaavapatjat DPS
Korkean ja erittäin korkean riskin painehaavapatjat DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) korkean ja erittäin korkean riskin painehaavapatjojen hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.
Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 708-2023 Korkean ja erittäin korkean riskin painehaavapatjat DPS dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita sekä erikoissairaanhoidon käyttöön että myös kotiolosuhteisiin. Kilpailutukset voivat koskea niin omaksi ostettavia patjoja kuin vuokrapatjoja. Ne voidaan kilpailuttaa myös sairaalakohtaisesti (esim. Laakson yhteissairaala, Uusi lastensairaala).
HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita ja palveluita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Päijät-Hämeen hyvinvointialue tai Uudenmaan alueen hyvinvointialueet).
HUS 708-2023 Korkean ja erittäin korkean riskin painehaavapatjat DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.
HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana 5-10 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.
HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 15 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.
Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.
Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.
Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Työllisyyspalveluiden kehittämis- ja asiantuntijapalvelut.
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Työllisyyspalveluiden kehittämis- ja asiantuntijapalvelut. Kyseessä on hankintalain (Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista 1397/2016) mukainen hankinta, jossa perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä.
Hankinnan kohteena ovat työllisyyspalvelujen kehittämis- ja asiantuntijapalvelut Lahden kaupungille. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tämän ilmoituksen liitteissä.
Lahden kaupunki valitsee dynaamiseen hankintajärjestelmään osallistumishakemusten perusteella kaikki ehdokkaat, jotka täyttävät osallistumispyynnöllä ja sen liitteillä asetetut vaatimukset.,
Magneettikuvantamispalvelut
Hankinnan kohteena on magneettikuvantamispalveluiden tuottaminen HUS
Diagnostiikkakeskukselle Uudenmaan, Kymsoten ja Eksoten alueille. Hankittava
palvelu sisältää kaksi palvelukokonaisuutta 1) kiinteä magneettikuvantamispalvelu,
joka tuotetaan Palveluntuottajan toimitiloissa ja resursseilla kiinteästi sijoitetulla
magneettilaitteella ja 2) liikuteltava magneettikuvantamispalvelu (ns.
magneettivaunu), joka tuotetaan Tilaajan toimitilojen yhteydessä.
Palvelukokonaisuudet on jaettu maantieteellisiin osa-alueisiin. Palveluntuottaja voi
tarjota vain toiseen tai molempiin palvelukokonaisuuksiin. Kiinteän
magneettikuvantamispalvelun osalta Palveluntuottaja voi tarjota palvelua yhdelle tai
useammalle maantieteelliselle alueelle. Liikuteltava magneettikuvantamispalvelu
käsittää koko HUS Diagnostiikkakeskuksen toiminta-alueen. Siis, mikäli
palveluntuottaja osallistuu liikuteltavan magneettikuvantamispalvelun tuottamiseen,
on sen tarjottava kaikkiin liikuteltavan magneettikuvantamispalvelun osa-alueisiin
(osa-alueet 4–7)., Kiinteä magneettikuvantamispalvelu, Uudenmaan alue Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Kiinteä magneettikuvantamispalvelu, Kymsoten alue Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Kiinteä magneettikuvantamispalvelu, Eksoten alue Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Liikuteltava magneettikuvantamispalvelu, Pääkaupunkiseutu (Helsinki, Espoo, Vantaa) Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Liikuteltava magneettikuvantamispalvelu, Kymsoten alue Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Liikuteltava magneettikuvantamispalvelu, Eksoten alue Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., Liikuteltava magneettikuvantamispalvelu, Lohja, Hyvinkää, Porvoo ja Raasepori Palvelu on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 (Palvelukuvaus)., TYHJÄ LUOKKA (ÄLÄ TÄYTÄ TÄHÄN) Tämä osa-alue jätetään tyhjäksi, ellei hankintayksiköllä ole tarvetta kesken dynaamisen hankintajärjestelmän ottaa uutta osa-aluetta käyttöön.,
Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta
Ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palveluiden hankinta Tehostettu palveluasuminen ikäihmisille tarkoittaa sosiaalihuoltolain (1301/2014) 21 §:n mukaista asumispalvelua, joka järjestetään palvelutaloissa tai asumisyksiköissä, joissa henkilökunta on paikalla ympärivuorokauden.
Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston tai Valviran lupa.
Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.
Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:
1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,
Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta
Ikääntyneiden kotihoidon palvelujen hankinta Kotihoidolla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) mukaisen kotipalvelun 19 §:ään ja terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:ään sisätyvien kotisairaanhoidon tehtävien muodostamaa kokonaisuutta.
Kotihoidon tavoitteena on tukea asiakkaiden kokonaisvaltaista hyvinvointia ja mahdollisimman itsenäistä selviytymistä kotona sekä ylläpitää ja parantaa heidän fyysistä, psyykkistä ja sosiaalista toimintakykyään.
Kotihoito myönnetään asiakkaille palvelutarpeen ja -päätösten mukaisesti.
Palveluntuottajalla tulee olla toimintaan Aluehallintoviraston ja Valviran lupa.
Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteellä yksi (1) palvelukuvaus.
Tilaajan hankinnalle asettamat yksityiskohtaiset tavoitteet ovat:
1. Asiakkaan valinnan vapauden edistäminen
2. Palvelun laadun kehittäminen asiakastarpeita vastaavaksi
3. Monituottajuusmallin tukeminen
4. Uusien yritysten joustavan markkinoille pääsyn mahdollistaminen
5. Kuntien taloudellista kantokykyä tukeva palvelumalli,