Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 20.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut 2M-IT Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka avulla voidaan hankkia tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä kuvattuja tietoliikenneliittymiä ja niihin liittyviä palveluita. Hankintayksikkö kilpailuttaa tarvitsemansa palvelut itselleen ja osaksi omaa palvelutuotantoaan DPS:n sisäisinä hankintoina, joita koskevissa tarjouspyynnöissä täsmennetään ja kuvataan tarkemmin kukin yksittäinen hankintatarve.

DPS:n kohteena pääasiassa ovat:

- Kiinteät liittymät
- Mobiililaajakaistaliittymät
- Asiantuntijapalvelut
- Palvelunhallinta

Toimittajan tulee huomioida, että tullessaan hyväksytyksi dynaamiseen hankintajärjestelmään, toimittaja on velvollinen allekirjoittamaan hankintailmoituksen liitteenä olevan salassapitositoumuksen.,

Ilmoitusnumero 2024-007149
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulujen harrastus- ja kerhotoiminta

Suomi | Tuusulan kunta
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 20.3.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 29.4.2030 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tuusulassa peruskoulun 1.–9. luokan oppilaille järjestetään mieluisaa ja maksutonta harrastus- ja kerhotoimintaa. Harrastus- ja kerhotoimintaa järjestetään Tuusulassa kahdella tavalla. Opetus- ja Kulttuuriministeriön tukeman Harrastamisen Suomen mallin mukainen Tuusulan mallin harrastustoiminta toteutetaan lasten ja nuorten toiveita kuunnellen välittömästi koulupäivän yhteydessä joko koulupäivää ennen tai sen jälkeen. Lisäksi kouluilla järjestetään Opetushallituksen tukemaa koulujen kerhotoimintaa.

Tuusulan kunta tulee kilpailuttamaan lapsille ja nuorille suunnatun harrastustoiminnan järjestämisen aikajaksolle huhtikuu 2024 – elokuu 2028 osana Harrastamisen Suomen mallia. Tämän ajanjakson aikana tulee useampia tarjouspyyntöjä, joko lukukausittain tai lukuvuosittain. Kilpailutukset toteutetaan nyt perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän puitteissa.

Tulevan lukukauden harrastustoiminnan kilpailutuksen tavoiteaikataulun mukaan tulemme pyytämään tähän dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyiltä ehdokkailta tarjouksia 23.4.2024 saakka, kerhotoiminta alkaa syksyllä 2024. Ensi lukuvuoden harrastustarjonnan kokoaminen aloitetaan mukaan ilmoittautuneiden toimijoiden kanssa toukokuun aikana. Toimijaksi voi ilmoittautua ympäri vuoden.

Etsimme nyt toimijoita täydentämään harrastustarjontaa erityisesti ilmaisutaidon, erilaisten ruoanlaittoon liittyvien harrastuskerhojen, parkourin, jalkapallon, koripallon ja taideaineiden ohjaajia, sekä järjestäjiä myös erityisryhmille kohdennetuille harrastusryhmille. Lisäksi etsimme ruotsinkielisiä toimijoita uuden kaksikielisen Tuusulanjärven kampuksen harrastusten ohjaajiksi.

Harrastustoimintaa voivat järjestää urheiluseurat, kulttuuritoimijat, nuorisojärjestöt, yritykset ja muut harrastustoimintaa järjestävät yhteisöt. Ohjaajan osaamisen tulee olla riittävä laadukkaan avoimen toiminnan järjestämiseen. Harrastusten ohjaajien tulee olla täysi-ikäisiä, ammattimaisia omalla osaamisalueellaan sekä omata kokemusta lasten ja nuorten parissa toimimisesta.

Harrastusten toivotaan kestävän säännöllisinä, viikoittaisina ja laadukkaasti toteutettuina koko lukuvuoden ajan. Poikkeuksia tehdään, jos harrastussisältö niin edellyttää – esimerkiksi golf, suunnistus ja hiihto toteutetaan lyhyemmissä harrastusjaksoissa. , Liikunnallinen harrastustoiminta Luokan 1 hankintojen kohteena ovat lapsille ja nuorille suunnatut liikunnalliset harrastustoimintapalvelut.

Harrastuksia voivat olla esim. pallopelit, parkour, mailapelit, voimistelulajit, voimailulajit, kamppailulajit, keilailu, kiipeily, talvilajit, vesilajit ja liikunnallinen harrastustoiminta laajasti. Hankintayksikkö voi kilpailuttaa tässä osa-alueessa myös muuta näihin verrattavissa olevan liikunnallisen harrastustoiminnan ohjaustunteja., Kulttuurinen harrastustoiminta Luokan 2 hankintojen kohteena ovat lapsille ja nuorille suunnatut kulttuuriset harrastustoimintapalvelut.

Soveltuvaa harrastustoimintaa voivat olla esimerkiksi seuraavat: Elokuva- ja animaatiotyöpajat, esittävät taiteet, kuvataide- ja valokuvauslajit, sekä musiikkilaji ja kulttuurinen harrastustoiminta laajasti., Digitaalinen ja muu harrastustoiminta Luokan 3 hankintojen kohteena ovat lapsille ja nuorille suunnatut digitaaliset ja muut harrastustoimintapalvelut. Soveltuvaa harrastustoimintaa voivat olla esimerkiksi seuraavat: Pelit ja koodaus, ruuanlaitto, eläin- ja luontoharrastukset, shakki, biljardi, keppihevoset ja muu lasten- ja nuorten harrastustoiminta laajasti.,

Ilmoitusnumero 2024-007139
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Muut yhteisöön liittyvät, yhteiskunnalliset ja henkilökohtaiset palvelut (98000000), Yhdistyspalvelut (98100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Tuusulan kunta
Moukarinkuja 4, PL 60 04301 Tuusula FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Valomainokset ja -opasteet

Suomi | Helsingin kaupunki
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 18.3.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 17.4.2030 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupunki perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (myöhemmin DPS), jonka kohteena ovat valomainokset sekä valo-opasteet. Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen osa-alueeseen seuraavasti: 1. Valomainosten ja valo-opasteiden kartoituspalvelu sekä 2. Valomainosten ja valo-opasteiden valmistus sekä asennuspalvelu. Tarjoaja voi osallistua sisäisiin kilpailutuksiin vain niillä osa-alueilla, joihin se tulee hyväksytyksi. Tarjoaja
voi tulla hyväksytyksi yhdelle tai useammalle osa-alueelle.

Valomainostyypit ja niiden materiaalit voivat varioida kiinteistön käytettävissä olevan tilan, muodon ja kulloisenkin palvelun nimen mukaan (esim. kirjasto tai nuorisotalo). Valomainoksia on tarvetta tilata ainakin 100 kpl erilaisiin kiinteistöihin, kuten kirjastoihin, nuorisotaloihin ja kulttuuritaloihin. Koska kohteita sekä erilaisia kylttimalleja on lukuisia, täsmentyvät kohdekohtaiset kyltti- ja opastespesifikaatiot vasta kartoitusvaiheen jälkeen.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat pyytää koko dynaamisen hankintajärjestelmän
keston ajan oikeutta osallistua dynaamiseen hankintajärjestelmään. DPS:ään
hyväksyttävien ehdokkaiden määrää ei ole rajoitettu. Helsingin kaupungin yksiköt
toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien
kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla.
, Valomainosten ja -opasteiden suunnittelu ja kartoitus Valomainosten ja opasteiden suunnittelu- ja kartoituspalvelu, johon sisältyy kohteen kartoitus ja mittaukset, valmiiden suunnitelmien mukaisten valomainoksien sijoittelu ja mitoitus rakennuspiirustuksiin ja kiinteistöön, sähköliittymien kartoitus, värilliset luonnokset hyväksyttämistä varten sekä toimenpidelupien haku Helsingin rakennusvalvonnasta asiakkaan valtuuttamana kiinteistökohtaisesti., Valomainosten ja -opasteiden valmistus, asennus ja huolto Hankinnan kohteena on valomainoksen tai valo-opasteen valmistaminen, asennukseen liittyvien katulupien hakeminen, asennus kohteeseen sekä huoltotoimenpiteet. Valomainoksia ja -opasteita tullaan hankkimaan sekä sisä- että ulkokäyttöön.

Valomainoksella tarkoitetaan esimerkiksi:
- Helsingin kaupungin kehystunnus julkisivuun tai pyörillä
- Eteenpäin valaistu irtokirjaimista tehty kyltti
- Valomainoslaatikko

Valo-opasteella tarkoitetaan esimerkiksi poistumistiekylttiä.,

Ilmoitusnumero 2024-007057
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valaistut kyltit ja nimikilvet (31523000), Kaupunkialueiden kartoituspalvelut (71222100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194 FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki
PL 700 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hoitorinkipalvelut

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 16.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.3.2029 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on hoitorinkipalveluiden hankinta Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen asiakkaille.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädännön sekä asiakasmaksulain ja -asetuksen perusteella hyvinvointialueen potilailleen järjestämät seuraavat palvelut:

• Luokka 1 Hengityshalvauspotilaiden hoitoringit
• Luokka 2 Hengitysvajauspotilaiden hoitoringit
• Luokka 3 Muut hoitoringit

Hyvinvointialue toteuttaa palveluntuottajarekisterin kohteena olevien palvelujen hankinnat tässä palveluntuottajarekisterissä.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

APUA OSALLISTUMISHAKEMUKSEN TEKEMISEEN

Apua osallistumishakemuksen tekemiseen saat puhelimitse tarvittaessa Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien hankintaneuvojalta juha.vayrynen@yrittajat.fi / 040 534 3932 tai Keski-Suomen Yrittäjien hankintaneuvojalta veli.puttonen@yrittajat.fi / 0500 646 793.

Mikäli tarvitset teknistä apua Tarjouspalvelu-portaalin käytössä, ota yhteyttä Tarjouspalvelun tukeen puhelimitse 020 766 1075.

OSALLISTUMISHAKEMUKSEN JÄTTÄMISEN TEKNINEN NEUVONTATILAISUUS

Tilaaja järjestää teknisen neuvontatilaisuuden osallistumishakemuksen jättämisestä Teams-sovelluksen välityksellä 4.4.2024 klo 10-11. Tilaisuudessa ei vastata hankintaa koskeviin sisällöllisiin kysymyksiin, vaan kyseessä on yksinomaan tekninen neuvonta. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua. Tilaisuus nauhoitetaan.

Linkki tilaisuuteen:
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_NTU3NjU0YjMtZGRhZi00ZDY5LWE2N2UtNmIyMTU2ODhhYTA5%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%229837ed87-b378-4f49-a0d1-fb48e67da013%22%2c%22Oid%22%3a%22e8e50aa3-b3b7-4ec2-ba62-3001c54c663f%22%7d, LUOKKA 1 Hengityshalvauspotilaiden hoitoringit Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat hengityshalvauspotilaiden hoitoringit.

Hengityshalvauksella tarkoitetaan tilannetta, jossa potilaan hengitys on kokonaan tai lähes kokonaan hengityslaitehoidon varassa. Potilaan hengitys on elämää ylläpitävän hengityslaitehoidon varassa. Hengityslaitehoito toteutetaan henkitorviavanteen (trakeostomia) ja kanyylin kautta. Hengityshalvauspotilas on sairaalan potilas myös kotihoidossa ollessaan ja sairaala on vastuussa potilaan hoidon järjestämisestä.

Hengityshalvauspotilaiden hoito toteutetaan terveydenhuollon lainsäädännön sekä potilaskohtaisesti laaditun hoidontarpeen arvion ja hoitosuunnitelman mukaisesti potilaan kotona tai palveluntuottajan tiloissa. Potilaat ovat asiakasmaksuasetuksen 22 §:n mukaisia hengityshalvauspotilaita.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 2 Hengitysvajauspotilaiden hoitoringit Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat hengitysvajauspotilaiden hoitoringit.

Hengitysvajauksella tarkoitetaan sitä, että keuhkot eivät pysty ottamaan riittävästi happea tai tuulettamaan hiilidioksidia pois elimistöstä. Hengitysvajaus potilaat tarvitsevat hengitystä tukevaa hoitoa, joka voidaan toteuttaa esim. henkitorviavanteen (trakeostomia) kautta.

Hengitysvajauspotilaiden hoito toteutetaan terveydenhuollon lainsäädännön sekä potilaskohtaisesti laaditun hoidontarpeen arvion ja hoitosuunnitelman mukaisesti potilaan kotona. Hoito voi toteutua esim. ympärivuorokautisena tai aamu- ja/tai yöhoitona.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 3 Muut hoitoringit Hankinnan kohteena luokassa 3 ovat muut hoitoringit.

Muut hoitoringit toteutetaan sosiaali- tai terveydenhuollon lainsäädännön sekä potilaskohtaisesti laaditun hoidontarpeen arvion ja hoitosuunnitelman mukaisesti. Tarve perustuu sosiaali- tai terveydenhuollon asiakkuuteen.

Muiden hoitorinkien potilailla on jokin muu kuin hengitykseen liittyvä terveydellinen syy (esim. vaikeahoitoinen epilepsia), jonka vuoksi potilaalle on järjestettävä hoitorinkipalvelu. Hoitoringit toteutetaan potilaan kotona ja potilaat ovat pääsääntöisesti alaikäisiä lapsia.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 4 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 5 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-006993
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Käyttö- ja varavoima-akut sekä paristot

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 15.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 14.4.2029 20:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy pyytää osallistumishakemuksia perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään, jonka kautta hankitaan mm. autojen akkuja, erilaisia käyttö- ja varavoima-akkuja (mm. kiinteistöhuollon koneisiin ja laitteisiin sekä sähköisiin apuvälineisiin), erilaisia paristoja sekä muita vastaavia tarvikkeita Sansia Oy:n osakkaiden tarpeiden mukaisesti.

Hankinta on jaettu neljään (4) osa-alueeseen:
Osa-alue 1: Autojen akut
Osa-alue 2: Kiinteistöhuollon laitteiden ja koneiden käyttö- ja varavoima-akut
Osa-alue 3: Sähköisten apuvälineiden akut
Osa-alue 4: Paristot

Tarjoajaehdokas voi jättää osallistumishakemuksensa koskien yhtä tai useampaan osa-aluetta.

Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä., Kiinteistöhuollon laitteiden ja koneiden käyttö- ja varavoima-akut Erilaiset käynnistys- ja varavoima-akut mm. seuraaviin kiinteistön hallinta- ja valvontajärjestelmiin sekä koneisiin ja laitteisiin:
- paloilmoittimet ja palovaroittimet
- poistumistie- ja turvavalot
- ups-laitteet
- trukit
- savunpoistolaitteet
- apusähkökeskukset
- mittalaitteet
- sähkötoimiset hanat
- erilaisten elektronisten laitteiden ja keskusten ohjelmat
- telejärjestelmät
- erilaiset siivouskoneet
- muut vastaavat laitteet., Sähköisten apuvälineiden akut Erilaiset suljetut ja huoltovapaat hyytelöakut mm. seuraaviin sähköisiin apuvälineisiin:
- sähköpyörätuolit
- sähköskootterit
- potilassängyt
- potilasnostimet
- muut vastaavat sähköiset apuvälineet., Paristot Erilaiset kertakäyttöiset ja ladattavat paristot/akut, joita voidaan käyttää mm. seuraavissa laitteissa:
- kamerat
- lelut
- kellot
- erilaiset valaisimet ja lamput
- kannettava elektroniikka
- palovaroittimet
- muistivarmennus
- laskimet
- kuulokojeet ja -laitteet
- puhelimet
- sähköpolkupyörät
- työkalut
- muut vastaavat pienlaitteet., Autojen akut Autoissa käytettävät erilaiset akut.,

Ilmoitusnumero 2024-006937
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Akut, galvaaniset parit ja paristot (31400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulun kaupungin koulukuljetukset dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 15.3.2024 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 31.12.2034 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulun kaupunki, sivistys- ja kulttuuripalvelut (jäljempänä myös "Sivistys- ja kulttuuripalvelut", "Tilaaja" ja "Hankintayksikkö") perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän. Hankinnasta kiinnostuneita ehdokkaita pyydetään jättämään osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi -portaalissa tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

HANKINTAAN LIITTYVIÄ KÄSITTEITÄ:
Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) = Sähköinen hankintamenettely, jossa hankinnat kilpailutetaan järjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken
Tilaaja, hankintayksikkö = Oulun kaupunki, Sivistys- ja kulttuuripalvelut
Ehdokas = Osallistumishakemuksen jättävä toimittaja: esim. yhdistys, yritys tai muu yksityinen palveluntuottaja
Osallistumishakemus = Hakemus, jolla toimittaja hakeutuu dynaamiseen hankintajärjestelmään
Osallistumispyyntö = Tämä asiakirja, johon vastaamalla ehdokas voi jättää osallistumishakemuksensa
Tarjouspyyntö = DPS:n sisällä tehtävän kilpailutuksen asiakirja liitteineen, jonka Sivistys- ja kulttuuripalvelut lähettää hankintajärjestelmään hyväksytyille toimittajille. Tarjouspyynnöt lähetetään perustamisvaiheen jälkeen
Tarjoaja = Hankintajärjestelmään hyväksytty ehdokas, joka jättää tarjouksen vastaamalla DPS:n sisäiseen tarjouspyyntöön
Toimittaja, Palveluntuottaja = DPS:n sisäisen kilpailutuksen kautta valituksi tullut tarjoaja, jonka kanssa solmitaan hankintasopimus palvelun tuottamisesta

HANKINTAMENETTELYN ALUSTAVA AIKATAULU:
Hankintayksikkö:
- varaa DPS:n perustamisvaiheessa 15.4.2024 klo 12:00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn arviolta 10 työpäivää. Mikäli esimerkiksi rikosrekisteriotteiden toimittaminen viivästyy ehdokkaasta riippumattomasta syystä, osallistumishakemuksen käsittelyyn käytettävä aika lasketaan ajankohdasta (pvm), jolloin hankintayksikkö on vastaanottanut pyydetyt asiakirjat. Tarjoajan tulee hankkia tarvittavat liitteet etupainotteisesti siten, että esim. hankintamenettelyotteet on valmiina olemassa kun hankintayksikkö niitä pyytää toimittamaan. Perustamisvaiheessa saapuneiden hakemusten käsittely tehdään viipymättä ja mikäli pyydettyjä asiakirjoja ei ole toimitettu 30.4.2024 mennessä hankintayksikölle hankintayksikkö hylkää perustamisvaiheessa lähetetyn hakemuksen. Mikäli hankintayksikkö hylkää hakemuksen voi palveluntuottaja heti pyydetyt asiakirjat saatuaan lähettää hakemuksen uudelleen ja sen hyväksynnän jälkeen pääsee mukaan seuraaviin julkaistaviin hankintajärjestelmän mukaisiin minikilpailutuksiin.
- pyrkii lähettämään ensimmäiset DPS:n sisäiset tarjouspyynnöt mahdollisimman pian osallistumishakemusten käsittelyn jälkeen. Tavoitteena on julkaista ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus hyväksytyille toimittajille 2.5.2024.

OSALLISTUMISPYYNTÖÖN LIITTYVÄT KYSYMYKSET
Ehdokkailla on mahdollisuus esittää osallistumispyyntöön liittyviä kysymyksiä Tarjouspalvelu.fi-portaalissa koko DPS:n voimassaolon ajan. DPS:n perustamisvaiheessa kysymykset pyydetään kuitenkin esittämään 8.4.2024 mennessä, jotta niihin ehditään vastaamaan perustamisvaiheen aikana. Kysymykset tulee esittää suomen kielellä. Hankintayksikkö pyrkii vastaamaan kysymyksiin mahdollisimman pian niiden saapumisen jälkeen Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kysymykset käsitellään nimettöminä, kysyjän nimeä tai muita kysyjää koskevia tietoja ei ilmoiteta kysymysten ja vastausten yhteydessä. Ehdokkaan tulee huomioida hankintayksikön antamat vastaukset osallistumishakemusta jättäessään., Ajoneuvoluokka 2 Ajoneuvoluokka 2:
- M3-luokan linja-auto, jossa vähintään 48 asiakaspaikkaa, ellei kohdekohtaisesti tarkempaa paikkalukua määritellä.

Ryhmä sisältää linja-autoilla tehtävät
- Väistökuljetukset
- Kaikkien koulujen vierailukohteet ja uintikuljetukset
- Alueelliset kuljetuskohteet Kanta-Oulun alueella
- Alueelliset kuljetuskohteet Itä-Oulun alueella
- Alueelliset kuljetuskohteet Pohjois-Oulun alueella

Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla tarpeen mukaan uusia, edellä mainitsemattomia koulukuljetuksia.

Mikäli ajoneuvo- tai päästöluokituksiin tulee dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana muutoksia lakeihin tai asetuksiin luokkia koskien pidättää tilaaja oikeuden muuttaa hankintajärjestelmän luokitukset tai hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia vastaamaan kulloinkin ajantasaisten vaatimusten mukaisiksi. Voimassaolevat sopimukset reiteittäin suoritetaan kuitenkin loppuun sovitun mukaisesti.

Tilaaja voi milloin tahansa hankintavaiheen aikana
1. ottaa hankintajärjestelmään uusia koulukuljetuspalveluita ja asettaa niiden vähimmäisvaatimukset, ehdot ja hinnoitteluperusteet sekä
2. perustaa hankintajärjestelmään uusia ajoneuvoluokkia ja ajoneuvoryhmiä sekä kuvata niiden hinnoitteluperusteet ja ehdot.
Tilaaja voi milloin tahansa hankintavaiheen aikana käynnistää edellä mainittuja uusia palveluita, ajoneuvoluokkia tai ajoneuvoryhmiä koskevan hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen., Ajoneuvoluokka 1 Ajoneuvoluokka 1:
- M1 luokan henkilöauto, sedan tai farmari, jossa 4 - 8 asiakaspaikkaa
- M2/M3 luokan pienois-bussi, jossa 9 - 23 asiakaspaikkaa

Ajoneuvoluokka sisältää myös vastaavat esteettömät ajoneuvot

Osa-alue sisältää takseilla ja pienoisbusseilla tehtävät kuljetukset alueittain seuraavasti:

Kanta-Oulu
- Täydentävät ajot
- Alueelliset pienoisbussien kuljetuskohteet
- Alueelliset taksien kuljetuskohteet

Itä-Oulu
- Täydentävät ajot
- Alueelliset pienoisbussien kuljetuskohteet
- Alueelliset taksien kuljetuskohteet

Pohjois-Oulu
- Täydentävät ajot
- Alueelliset pienoisbussien kuljetuskohteet
- Alueelliset taksien kuljetuskohteet

Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla tarpeen mukaan uusia, edellä mainitsemattomia koulukuljetuksia.

Mikäli ajoneuvo- tai päästöluokituksiin tulee dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon aikana muutoksia lakeihin tai asetuksiin luokkia koskien pidättää tilaaja oikeuden muuttaa hankintajärjestelmän luokitukset tai hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia vastaamaan kulloinkin ajantasaisten vaatimusten mukaisiksi. Voimassaolevat sopimukset reiteittäin suoritetaan kuitenkin loppuun sovitun mukaisesti.

Tilaaja voi milloin tahansa hankintavaiheen aikana
1. ottaa hankintajärjestelmään uusia koulukuljetuspalveluita ja asettaa niiden vähimmäisvaatimukset, ehdot ja hinnoitteluperusteet sekä
2. perustaa hankintajärjestelmään uusia ajoneuvoluokkia ja ajoneuvoryhmiä sekä kuvata niiden hinnoitteluperusteet ja ehdot.
Tilaaja voi milloin tahansa hankintavaiheen aikana käynnistää edellä mainittuja uusia palveluita, ajoneuvoluokkia tai ajoneuvoryhmiä koskevan hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen.,

Ilmoitusnumero 2024-006928
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
PL 27 90015 Oulun kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ajoneuvohankinnat

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 14.3.2024 Määräaika: 9 vuotta kuluttua | 30.12.2033 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ajoneuvohankinnat Kanta-Hämeen Hyvinvointialue hankkii käyttöönsä erilaisia ajoneuvoja, pääasiassa henkilöautoja. Hankintoja toteutetaan vuosihankintoina, mutta myös yksittäisinä ajoneuvohankintoina.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakeutua ajoneuvoja myyvät yritykset, jotka täyttävät soveltuvuusvaatimukset. Hyväksymisen jälkeen yritykset voivat jättää tarjouksia dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä avautuviin tarjouskilpailuihin. Pelkkä järjestelmään hyväksyminen ei siten luo sopimussuhdetta.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ei tehdä pelastustoimen toimialan ajoneuvohankintoja.,

Ilmoitusnumero 2024-006855
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Sibeliuksenkatu 2 13100 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.1.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 14.3.2024 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 30.1.2027 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hansel Oy:n "Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.1.2027 asti Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1"DPS:n kohde".

DPS:n kohteena ovat lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen.

DPS:llä voi hankkia seuraavia tuotteita:

• Elektromekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Mekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Lukituskomponentit;
• Edellä mainittuihin lukitusjärjestelmiin ja laitteisiin kiinteästi liittyvät ja niiden käyttötarkoitustapalvelevat lisälaitteet ja -tarvikkeet.

DPS:n kohteena olevat tuotteisiin liittyvät palvelut ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu;
• Asennuspalvelut;
• Dokumentointipalvelut;
• Takuuhuolto;
• Korjaushuoltopalvelu;
• Ennakkohuoltopalvelu;
• Käyttökoulutus ja lisäkoulutus;
• Elektromekaanisen lukitusjärjestelmän pääkäyttäjäpalvelut; ja
• Avainten säilytyspalvelu ja avainten hallintapalvelu.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 31.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.2.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi kuitenkin olla voimassa enintään 31.1.2035 saakka siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisenhankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita, kuten lukitusjärjestelmänkorjaushuoltopalveluita tai ennakkohuoltopalveluita. Tässä kohdassa tarkoitettujen palveluidentuottamisesta tulee tehdä hankintasopimus ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä.

DPS:N LAAJUUS

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 20 500 000 euroa (ilman arvonlisäveroa). Luku on sitoumukseton arvio.,

Ilmoitusnumero 2024-006684
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukot, avaimet ja saranat (44520000), Lukkojen osat (44522400), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 13.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.12.2028 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia kotihoitopalvelujen hankintaa varten.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki Palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva.

Epäselvissä tilanteissa suomenkielinen materiaali on ensisijainen.

Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjouspyyntö" viittaa tähän osallistumispyyntöön.
Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjous" viittaa osallistumishakemukseen.

/

Västra Nylands välfärdsområde (nedan även Beställaren) begär anbudsansökan för upphandling av hemvårdstjänster.

Det är fråga om en upphandling enligt bilaga E till lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016 (upphandlingslagen).

Upphandlingen genomförs som ett dynamiskt leverantörsregister, vilket innebär ett förfarande enligt upphandlingslagens principer som den upphandlande enheten själv planerar för upphandling av de tjänster som är föremål för upphandlingen.

En närmare beskrivning av upphandlingens innehåll finns i bilaga 2 till förfrågan om deltagande, ”Beskrivning av upphandlingsobjekt”.

Västra Nylands välfärdsområde väljer till det dynamiska leverantörsregistret alla Serviceproducenter som uppfyller de krav som ställs i denna förfrågan om deltagande och dess bilagor.

Avtalsperioden gäller tills vidare.

I oklara situationer är det finskspråkiga materialet primärt.

Begreppet ”anbudsförfrågan” i rubrikerna i förfrågan om deltagande hänvisar till denna förfrågan om deltagande. Begreppet ”anbud” i rubrikerna i denna förfrågan om deltagande hänvisar till anbudsansökan.,

Ilmoitusnumero 2024-006829
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tekonurmikenttien jatkokäsittelyratkaisujen dynaaminen hankintajärjestelmä / The dynamic purchasing system for solutions of further processing discarded artificial turf

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 11.3.2024 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 11.3.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tekonurmikenttien jatkokäsittelyratkaisujen dynaaminen hankintajärjestelmä / The dynamic purchasing system for solutions of further processing discarded artificial turf Helsingin kaupungin kaupunkiympäristön toimiala perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka sisällä tullaan kilpailuttamaan tekonurmikenttien jatkokäsittelyratkaisuja. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 24 kuukautta, ellei hankintayksikkö lyhennä tai pidennä dynaamisen hankintajärjestelmän kestoa. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän toiminta ja kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Hankintailmoituksen ensisijainen kieli on suomi. Dokumentit ovat käännetty englanniksi kansainvälisten tarjoajien mahdollistamiseksi.

English translation:
The city of Helsinki’s Urban Environment Division establishes a Dynamic Purchasing System within which discarded artificial turf further processing solutions will be tendered. The Dynamic Purchasing System is valid for 24 months unless the Procurement authority shortens or extends the validity period of the Dynamic Purchasing System. During the validity period of the Dynamic Purchasing System, all interested candidates can apply for participation with the Request for participation.

The operation and object of the Dynamic Purchasing System are described in more detail in the Invitation to tender and its appendices.

The primary language of the Contract notice is Finnish. The documents have been translated into English to enable international Tenderers.,

Ilmoitusnumero 2024-006777
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tekonurmikko (39293400), Urheilukenttien hoitopalvelut (77320000), Viemäröinti-, jätehuolto- ja puhdistuspalvelut, ympäristöön liittyvät palvelut (90000000), Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 9.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet Tuomi Logistiikka Oy (hankintayksikkö) perustaa Pirkanmaan hyvinvointialueen (Tilaaja) toimeksiantona dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn (jatkossa "DPS"), jossa hankinnan kohteena on hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet.

Kyseessä on menettely, jonka tarkoituksena on tarjota Tilaajalle mahdollisuus palvelun kilpailuttamiseen joustavalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla. Sisäiset kilpailutukset tehdään tarvekohtaisesti.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien toimijoiden tulee jättää osallistumishakemus. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Mahdollisia hankintajärjestelmässä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa:
- Oikomishoidon tuotteet
- Proteettiset tuotteet
- Purenta- ja uniapneakiskot

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi DPS:n sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita. Hankittavat palvelut määritellään sisäisissä tarjouspyynnöissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006671
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
Biokatu 10 33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Radiologian ja leikkaustoiminnan säteilytekniset kuvantavat laitteet (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 9.3.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 12.2.2028 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) radiologian ja leikkaustoiminnan säteilyteknisten kuvantavien laitteiden sekä niiden laitesidonnaisten tarvikkeiden hankkimiseen.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita perusterveydenhuollon sekä erikoissairaanhoidon käyttöön. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on osa-aluekohtaisesti ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu (osa-alueittain):
1) Natiivikuvauslaitteet, sisältäen sekä kiinteästi asennettavat että liikuteltavat (osastokuvaus) laitteet
2) Mammografiakuvauslaitteet
3) Hampaiston ja leukojen alueen kuvantamislaitteet, sisältäen panoraamakuvauslaitteet sekä KKTT-laitteet mahdollisilla kefalometriakuvausominaisuuksilla
4) Liikuteltavat C-kaarilaitteet leikkaustoimintaan ja muihin toimenpiteisiin

Perustettava DPS ei koske magneettikuvauslaitteita, muita tietokonetomografialaitteita, fuusiokuvantamislaitteita, kiinteästi asennettavia läpivalaisulaitteita eikä ultraäänilaitteita.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tuotteita, tarvikkeita ja palveluita tukemaan potilaiden hoitoa.

Radiologian ja leikkaustoiminnan säteilyteknisten kuvantavien laitteiden dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 12.02.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2028 aikana 25 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 12 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehtävät hankinnat mukaan lukien takuuajan jälkeisten huoltosopimukset arvot neljälle vuodelle laskettuna. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. HUS harkitsee, missä laajuudessa se tekee laitteiston huoltosopimuksen vai hoidetaanko huolto sairaalan omana toimintana.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Natiivikuvauslaitteet DPS:n osa-alueen 1 kohteena on natiivikuvauslaitteet sisältäen sekä kiinteästi asennettavat että liikuteltavat natiivikuvauslaitteet (osastokuvauslaitteet) HUS Diagnostiikkakeskuksen kuvantamisosastoille. Osa-alueeseen kuuluvilla laitteilla tehdään esim. perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon lapsi- ja aikuispotilaille natiivikuvauksia sisältäen keuhkojen, rankojen, raajojen, nivelten ja kasvojen alueen tutkimuksia.

Tähän osa-alueeseen voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" (sähköisessä tarjousportaalissa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö")., Mammografiakuvauslaitteet DPS:n osa-alueen 2 kohteena on mammografiakuvauslaitteet HUS Diagnostiikkakeskuksen kuvantamisosastoille. Osa-alueeseen kuuluvilla laitteilla kuvataan esim. perusterveydenhuollon sekä erikoissairaanhoidon 2D mammografioita ja 3D tomosynteesikuvauksia tai otetaan biopsioita stereotaktisessa ohjauksessa.

Tähän osa-alueeseen voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" (sähköisessä tarjousportaalissa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö")., Hampaiston ja leukojen alueen kuvantamislaitteet DPS:n osa-alueen 3 kohteena on hampaiston ja leukojen alueen kuvantamislaitteet lähtökohtaisesti HUS Diagnostiikkakeskuksen kuvantamisosastoille sisältäen muun muassa panoraamakuvauslaitteet, KKTT-laitteet sekä näiden yhdistelmät (KKTT-kombilaitteet). Osa-alueeseen kuuluvilla laitteilla tehdään esim. ortopantomografiatutkimuksia, kefalometriatutkimuksia, leukanivelten erityiskuvauksia sekä hampaiston ja leukojen alueen KKTT-kuvauksia

Tähän osa-alueeseen voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" (sähköisessä tarjousportaalissa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö")., Liikuteltavat C-kaarilaitteet leikkaustoimintaan ja muihin toimenpiteisiin DPS:n osa-alueen 4 kohteena on leikkaustoiminnan liikuteltavat C-kaarilaitteet monenlaisiin kirurgisiin toimenpiteisiin, sisältäen tavanomaisten C-kaarien lisäksi, käsikirurgian C-kaaret (mini C-kaaret) sekä 3D-kaaret.

Tähän osa-alueeseen voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" (sähköisessä tarjousportaalissa "Hankinnan kohteen tietojen syöttö").,

Ilmoitusnumero 2024-006650
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteen, hammaslääketieteen ja eläinlääketieteen käyttöön tarkoitetut kuvauslaitteet (33110000), Röntgenlaitteet (33111000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.12.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 9.3.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.12.2027 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on toimitilojen käyttäjäpalvelut ja niihin liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kolmeen (3) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät alla mainitut palveluyhdistelmät lisäpalveluineen:

- Luokka 1. Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
- Luokka 2. Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
- Luokka 3. Toimitilojen lisäpalvelut.

Ehdokas voi hakea yhteen tai useampaan luokkaan yhdellä osallistumishakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n luokkakohtaisilla sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n kokohankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 18.06.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon., Luokka 1: Siivouspalvelut jaTurvallisuus- ja aulapalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut), Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät)
- DPS ehdot - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät), Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut),

Ilmoitusnumero 2024-006449
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000), Vahtimestarin palvelut (98341120), Ateriapalvelut (55520000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Siivouspalvelut 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.12.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 9.3.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.12.2027 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on siivouspalveluiden ja palveluun liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa.

Siivouspalvelut sisältävät:
• ylläpito- ja perussiivoukset
• siivouspalveluihin välittömästi liittyvien ja/tai prosessia tukevien lisäpalveluiden hankinnan
• siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinnan sekä jakelun
• erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä A"Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde”.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät samat palvelut, mutta niiden soveltuvuusvaatimukset eroavat toisistaan.

Luokat ovat:
- Luokka 1
- Luokka 2.

Ehdokas voi hakea molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumishakemuspyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset. Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1 ja täyttää luokalle 1 asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti myös luokkaan 2, mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnankohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua molempiin luokkiin 1 ja 2.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 24.5.2021, ellei perustamisvaiheenpidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.12.2030 saakka. Hankintasopimukseenperustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon., Luokka 1 Katso osallistumispyynnön liitteet:
- A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde"
- B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot"., Luokka 2 Katso osallistumispyynnön liitteet:
- A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde"
- B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-006392
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriapalvelut (55520000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000), Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 8.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE:

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on turvallisuus- ja aulapalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "DPS:n kohde".

DPS:N LUOKAT:

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan:

• Luokka 1.

• Luokka 2.

Ehdokas voi hakea kumpaankin luokkaan (1 ja 2) yhdellä osallistumishakemuksella.

Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1. ja täyttää luokalle 1. asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti luokkaan 2., mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua myös luokkaan 2.

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 7.6.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Asiakkaan hankintasopimus voidaan tehdä vain dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Asiakkaan hankintasopimuksen pituus voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja sen voimassaolon tulee päättyä viimeistään 31.12.2030. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä.

Hankintasopimukseen sovelletaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sekä hankintasopimuksen ehtoja siihen saakka, kunnes Asiakas ja Toimittaja ovat täyttäneet kaikki dynaamisen hankintajärjestelmän ja hankintasopimuksen mukaiset sopimusvelvoitteensa.

DPS:N LAAJUUS:

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 80 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).

Luokka 1. 60 - 80 %
Luokka 2. 20 - 40 %

Luvut ovat sitoumuksettomia arvioita. , Luokka 1. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot"., Luokka 2. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-006639
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Vahtimestarin palvelut (98341120), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työnohjauspalvelut

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 8.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Työnohjauspalvelut Tuomi Logistiikka Oy (hankintayksikkö/tilaaja) kilpailuttaa yhteishankintana Pirkanmaan hyvinvointialueelle (Pirha), Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle (Oma Häme), Tammenlehväkeskus Oy:lle ja Akaan kaupungille työnohjauspalveluita. Työnohjauspalveluiden palvelun tilaajina toimii sopimuskaudella Pirkanmaan hyvinvointialue, Kanta-Hämeen hyvinvointialue, Tammenlehväkeskus ja Akaan kaupunki.

TYÖNOHJAUS

Työnohjauspalveluiden asiakkaina on palvelun tilaajien henkilöstö. Palvelun tilaajien henkilöstöllä on mahdollisuus resurssien puitteissa saada työnohjausta ammatillisen osaamisen kehittämiseksi ja työn jaksamisen turvaamiseksi. Työnohjauspalveluiden järjestäminen työntekijöille on myös tietyissä palveluissa työnantajan lakisääteinen velvollisuus.

Työnohjaus on työntekijän ja työn tekemisen tavan kehittämismenetelmä. Se perustuu ohjattavan oppimiseen omia kokemuksia, ajatuksia ja tunteita jäsentämällä. Tämä tapahtuu vuorovaikutuksessa työnohjaajan ja ohjattavien kanssa. Työnohjaus edellyttää kykyä ja halua sitoutua tarkastelemaan omia työskentelytapoja ja omia työhön liittyviä kokemuksia, ajatuksia ja tunteita. Työnohjaus on yleensä pitkäkestoinen prosessi (tyypillisesti 1–2 vuotta, 3–5 viikon välein), jossa pitkäkestoisuus mahdollistaa vuorovaikutuksellisen ja kokemuksellisen työskentelyn.

Työnohjaus tukee organisaation uudistamista ja toiminnan kehittämistä selkeyttämällä työtehtäviä ja -rooleja työyhteisössä. Työnohjaus edistää työn laatua sekä tuloksia muokkaamalla ammatillisia asenteita ja toimintaa työstä saadun palautteen ohjaamana. Työnohjaukseen osallistuminen mahdollistaa itsensä ja työnsä kehittämisen. Lisäksi se edistää työhyvinvoinnin kokemusta.

Hankinta on alustavasti jaettu viiteen (5) palvelutuotteeseen. Työnohjaus tapahtuu joko kahden kesken työnohjaajan kanssa (yksilötyönohjaus), ammattiryhmässä (ryhmätyönohjaus) tai moniammatillisessa työryhmässä (työyhteisötyönohjaus). Lisäksi on mahdollista järjestää myös johdon- ja esihenkilöiden työnohjausta. Tarvittaessa on mahdollisuus lyhyeen tilannetyönohjaukseen max. 5 kertaa (konsultointi- ja tilannetyönohjaus).

Palvelun tilaaja ja työnohjaaja sopivat palveluntuottamisesta lähi- ja etätyönä tapauskohtaisesti palvelun tilaajan tarpeiden mukaisesti. Lähtökohtaisesti vähintään työnohjauksen aloitus ja lopetus tuotetaan lähityönä.

HANKINTAMENETTELY

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely (ns. dynaaminen menettely, DPS), joka on tarkoitettu hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin.
Hankintamenettelyyn haetaan mukaan jättämällä osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät tarjoajat valitaan mukaan menettelyyn. DPS:n sisällä tilaaja julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain dps:ään hyväksytty palveluntuottaja voi jättää tarjouksen. Lisätietoja hankintamenettelystä liitteessä "Hankintamenettelyn kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-006613
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökohtaiseen kehittämiseen tähtäävä koulutus (80570000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 7.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025 (DPS) Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "DPS:n kohde".

DPS:n kohteena ovat lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen.

DPS:llä voi hankkia seuraavia tuotteita:

• Elektromekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Mekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Lukituskomponentit;
• Edellä mainittuihin lukitusjärjestelmiin ja laitteisiin kiinteästi liittyvät ja niiden käyttötarkoitusta palvelevat lisälaitteet ja -tarvikkeet.

DPS:n kohteena olevat tuotteisiin liittyvät palvelut ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu;
• Asennuspalvelut;
• Dokumentointipalvelut;
• Takuuhuolto;
• Korjaushuoltopalvelu;
• Ennakkohuoltopalvelu;
• Käyttökoulutus ja lisäkoulutus;
• Elektromekaanisen lukitusjärjestelmän pääkäyttäjäpalvelut; ja
• Avainten säilytyspalvelu ja avainten hallintapalvelu.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 31.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.2.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi kuitenkin olla voimassa enintään 31.1.2035 saakka siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita, kuten lukitusjärjestelmän korjaushuoltopalveluita tai ennakkohuoltopalveluita. Tässä kohdassa tarkoitettujen palveluiden tuottamisesta tulee tehdä hankintasopimus ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä.

DPS:N LAAJUUS

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 20 500 000 euroa (ilman arvonlisäveroa). Luku on sitoumukseton arvio.,

Ilmoitusnumero 2024-006543
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukot, avaimet ja saranat (44520000), Lukkojen osat (44522400), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 7.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS) HUS-Yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun hankkimiseen. Hankittavat palvelut määritellään tarkemmin liitteessä 2. Palvelukuvaus.

Pyydämme osallistumishakemuksia ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun dynaamiseen hankintajärjestelmään.

Hankinnan kohteena on terveydenhuollon kiinteistöjen esim. sairaaloiden, terveysasemien ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen puhdistuspalvelut. Kyseessä on ammattimaisesti toteutettu puhdistuspalvelu, joka sisältää erilaisten ikkuna- ja lasipintojen (esim. välilasit, lasikaiteet, lasiset ns. valokuilut), sälekaihtimien, ikkunakarmien ja -puitteiden pesun sekä laatuseurannan. Erikoisikkunat edellyttävät esim. tikkaita, telineitä, henkilönostimia tai valjaita.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukasta palvelua.

DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.11.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana noin 25 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi noin 450 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006496
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ikkunanpesupalvelut (90911300)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Brändituotteet

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 5.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.5.2028 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) brändituotteiden hankkimista varten. DPS:n kautta tullaan hankkimaan tavanomaisia brändäykseen liittyviä pientarvikkeita, tekstiilejä sekä lelu -ja koulutarvikkeita. Tuotteiden määrittely tarkentuu kussakin hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kk, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. Jakotavarat -pientarvikkeet Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue tulee pyytämään tarjouksia messu- ym. markkinointitapahtumissa jaettavien logo-painatettujen pientarvikkeiden osalta. Jakotavarat -lelut ja koulutarvikkeet Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia logopainetuista leluista ja koulutarvikkeista. Painotekstiilit Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia painotekstiilituotteista.

Ilmoitusnumero 2024-143112
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaatteet, jalkineet, matkalaukkutuotteet ja tarvikkeet (18000000), Lahjat ja palkinnot (18530000), Soittimet, urheiluvälineet, pelit, lelut, käsityö- ja taidetarvikkeet ja -varusteet (37000000), Viestintä- ja mainostuotteet (39294100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 4.3.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 30.11.2029 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS) HUS-Yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun hankkimiseen. Hankittavat palvelut määritellään tarkemmin liitteessä 2. Palvelukuvaus.

Pyydämme osallistumishakemuksia ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun dynaamiseen hankintajärjestelmään.

Hankinnan kohteena on terveydenhuollon kiinteistöjen esim. sairaaloiden, terveysasemien ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen puhdistuspalvelut. Kyseessä on ammattimaisesti toteutettu puhdistuspalvelu, joka sisältää erilaisten ikkuna- ja lasipintojen (esim. välilasit, lasikaiteet, lasiset ns. valokuilut), sälekaihtimien, ikkunakarmien ja -puitteiden pesun sekä laatuseurannan. Erikoisikkunat edellyttävät esim. tikkaita, telineitä, henkilönostimia tai valjaita.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukasta palvelua.

DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.11.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2028 aikana noin 20 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 360 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006386
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ikkunanpesupalvelut (90911300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma