Sote-alan henkilöstövuokraus

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 29.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sote-alan henkilöstövuokraus Itä-Uudenmaan hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on sote-henkilöstön vuokraus.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin
hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa
koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 Hankintamenettelyn
kuvaus.

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 20.5.2024 klo 9.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 10 työpäivää.

Hankintayksikkö voi pidentää määräaikaa yksittäistapauksissa 15 työpäivään, jos hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen, taikka muusta perustellusta syystä.

Ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen tarjouspyyntö lähetetään, kun ainakin kaikki asetettuun määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset on käsitelty. Tavoite että ensimmäisen järjestelmän sisällä tehdyn kilpailutuksen tarjoajien valinta ja hankintapäätös tehdään ennen juhannusta (sairaanhoitajat ja lähihoitajat).,

Ilmoitusnumero 2024-008884
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaanhoitohenkilöstön hankintapalvelut (79624000), Hoitohenkilöstön hankintapalvelut (79625000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 25.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimiala (jäljempänä "Hankintayksikkö") pyytää osallistumishakemuksia digitaalisten kaksosten alustojen hankintoja varten perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankintayksikkö käyttää digitaalisten kaksosten palveluita tehostamaan viranomaistoimintaa ja kaupunkilaisten vaikuttamista.

Digitaalisten kaksosten alustoja käytetään Kaupunkiympäristön ketterän kehittämisen käyttötapauskohtaisisssa kokeiluissa sekä tuotannollisissa ratkaisuissa. Alustoilla on tarkoitus pystyä yhdistelemään ja visualisoimaan tietoa eri lähteistä, kuten mm. kaupunkitietomalliaineistoa, rakennusten ja infran tietomalleja, pistepilviaineistoja ja rakennetun ympäristön perustietoa. Tavoitteena on hyödyntää alan parhaita alustoja ja resursseja palveluiden luomisessa.

Digitaalisen kaksosten palveluja kehitetään kaupunkiympäristön sisäiseen käyttöön sidosryhmille, viranomaiskäyttöön sekä kaupunkilaisille. Osa palveluista tulee todennäköisesti sisältämään luottamuksellista viranomaistietoa ja ne ovat vain viranomaisten saavutettavissa, mikä tulee huomioida niiden toteutuksessa.

Tällä hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa palveluntuottajat hakeutuvat hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Toisessa vaiheessa hankintayksikkö tekee hankintoja perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisinä kilpailutuksina ja valitsee sisäisen kilpailutuksen perusteella kuhunkin käyttötapaukseen/käyttötapauksiin parhaiten soveltuvan alustaratkaisun.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin se osallistuu.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa kahdeksan (8) vuotta.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältöä ja hankintojen toteuttamista on kuvattu tarkemmin liiteasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2024-008731
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Terveydenhuollon hoito- ja yleistarvikkeet

Suomi | Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 24.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Terveydenhuollon hoito- ja yleistarvikkeet Pyydämme osallistumishakemuksia perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettävien hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeiden, ja tarvittaessa niihin liittyvien lisäpalveluiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) sisällä ovat perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettävät hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeet ja tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut. Hankittavat nimikkeet ja nimikekokonaisuudet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita perusterveydenhuollossa ja erikoissairaanhoidossa käytettäviä hoito-, hygienia- ja yleistarvikkeita tukemaan HUSin ja sen kumppanien perusterveydenhuoltoa ja erikoissairaanhoitoa.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä Tarjouspyynnön kohdissa "Muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde.,

Ilmoitusnumero 2024-008655
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Helsingin ja Uudenmaan Sairaanhoitopiirin kuntayhtymä
PL 441 (Uutistie 3, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 22.4.2024 Määräaika: 8 vuotta kuluttua | 18.5.2032 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimiala (jäljempänä "Hankintayksikkö") pyytää osallistumishakemuksia digitaalisten kaksosten alustojen hankintoja varten perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankintayksikkö käyttää digitaalisten kaksosten palveluita tehostamaan viranomaistoimintaa ja kaupunkilaisten vaikuttamista.

Digitaalisten kaksosten alustoja käytetään Kaupunkiympäristön ketterän kehittämisen käyttötapauskohtaisisssa kokeiluissa sekä tuotannollisissa ratkaisuissa. Alustoilla on tarkoitus pystyä yhdistelemään ja visualisoimaan tietoa eri lähteistä, kuten mm. kaupunkitietomalliaineistoa, rakennusten ja infran tietomalleja, pistepilviaineistoja ja rakennetun ympäristön perustietoa. Tavoitteena on hyödyntää alan parhaita alustoja ja resursseja palveluiden luomisessa.

Digitaalisen kaksosten palveluja kehitetään kaupunkiympäristön sisäiseen käyttöön sidosryhmille, viranomaiskäyttöön sekä kaupunkilaisille. Osa palveluista tulee todennäköisesti sisältämään luottamuksellista viranomaistietoa ja ne ovat vain viranomaisten saavutettavissa, mikä tulee huomioida niiden toteutuksessa.

Tällä hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa palveluntuottajat hakeutuvat hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Toisessa vaiheessa hankintayksikkö tekee hankintoja perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisinä kilpailutuksina ja valitsee sisäisen kilpailutuksen perusteella kuhunkin käyttötapaukseen/käyttötapauksiin parhaiten soveltuvan alustaratkaisun.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin se osallistuu.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa kahdeksan (8) vuotta.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältöä ja hankintojen toteuttamista on kuvattu tarkemmin liiteasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2024-008634
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Lääkäreiden hankinta Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 19.4.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 30.5.2030 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Lääkäreiden hankinta Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle Kanta-Hämeen hyvinvointialue avaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta voidaan pyytää tarjouksia eri pituisiin toimeksiantoihin. Kohteet, joihin lääkäreitä kilpailutetaan vaihtelee, kuten myös vaadittava koulutus- ja kokemustaso.,

Ilmoitusnumero 2024-008475
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Sibeliuksenkatu 2 13100 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 7.7.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 19.4.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 6.7.2027 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hansel Oy:n "Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 7.7.2027 asti Hankinnan kohteena ovat seuraavat tavarat ja palvelut ammattikäyttöön esimerkiksi korjausrakentamisen, kiinteistöjen, talotekniikan ja tekniikan ylläpidon, huollon ja hoidontarpeisiin:
• R – rakentamis- ja rautakauppatuotteet
• LVI -lämmitys-, vesijohto- ja ilmanvaihtotuotteet (LVI -tekniset tuotteet)
• S - sähkötekniset tuotteet
• A – rakennuksen teknisiin järjestelmiin liittyvät ohjaus- ja automaatiotuotteet
• Rakentamis- ja LVISA -varaosat ja lisätarvikkeet
• Henkilöturvallisuustarvikkeet ja -asusteet, turvajalkineet
• Yleistarvikkeet. Esimerkiksi maalarin teippi, suojaus- ja pakkausteipit
• Päivittäistavarat. Esimerkiksi pehmopaperit (WC-, käsi ym.), imeytysliinat, puhdistusliinat ja –pyyhkeet, - rullat.
• Ensiaputarvikkeet
• Asiakaskohtaisesti räätälöidyt tuotteet / tuotepaketit
• Yllä oleviin tavaroihin liittyvät palvelut

Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) valtion asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen voimassaoloajalle.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä. Mikäli dynaaminen hankintajärjestelmä keskeytetään ennen sen ilmoitettua päättymistä, kaikki tehdyt sopimukset dynaamiseen hankintajärjestelmään osallistumisesta päättyvät ilman erillistä irtisanomista.

Hankintasopimuksia voidaan tehdä vain DPS:n voimassaoloaikana.

Hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja se voi olla voimassa enintään7.7.2028 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen voimassaoloaikana. Tilatut tuotteet ja palvelut tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteestahttps://tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon/?tpId=235120&p=2041.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/15851/notice/32866/overview.

Dynaamista hankintajärjestelmää on jatkettu aiemmin seuraavalla korjausilmoituksella: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/15851/notice/124118/overview.

Tällä ilmoituksella Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan 2 vuodella 7.7.2027 saakka.,

Ilmoitusnumero 2024-008418
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaijerit, metallilangat ja vastaavat tuotteet (44300000), Kaapelit ja niihin liittyvät tuotteet (44320000), Työkalut, lukot, avaimet, saranat, kiinnittimet, ketjut ja jouset (44500000), Säiliöt, altaat ja astiat; keskuslämmityspatterit ja -kattilat (44600000), Maalit, lakat ja mastiksit (44800000), Automaatiojärjestelmä (48921000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Ensiapupakkaukset (33141623), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Turvavarusteet (35113000), Rahdinkäsittely- ja -varastointipalvelut (63100000), Rakennustyömaan turvalaitteet (35113100), Posti- ja pikalähettipalvelut (64100000), Jäähdytys- ja ilmanvaihtolaitteet (42500000), Tekniset testaus-, analysointi- ja neuvontapalvelut (71600000), Pneumaattiset tai moottoroidut käsityökalut (42650000), Erilaiset erikoiskoneet (42990000), Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennetuotteet (44200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 17.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Rakentamis- ja LVISA -tarvikkeet 2019 – 2023 (DPS) Hankinnan kohteena ovat seuraavat tavarat ja palvelut ammattikäyttöön esimerkiksi korjausrakentamisen, kiinteistöjen, talotekniikan ja tekniikan ylläpidon, huollon ja hoidon tarpeisiin:
• R – rakentamis- ja rautakauppatuotteet
• LVI -lämmitys-, vesijohto- ja ilmanvaihtotuotteet (LVI -tekniset tuotteet)
• S - sähkötekniset tuotteet
• A – rakennuksen teknisiin järjestelmiin liittyvät ohjaus- ja automaatiotuotteet
• Rakentamis- ja LVISA -varaosat ja lisätarvikkeet
• Henkilöturvallisuustarvikkeet ja -asusteet, turvajalkineet
• Yleistarvikkeet. Esimerkiksi maalarin teippi, suojaus- ja pakkausteipit
• Päivittäistavarat. Esimerkiksi pehmopaperit (WC-, käsi ym.), imeytysliinat, puhdistusliinat ja –pyyhkeet, - rullat.
• Ensiaputarvikkeet
• Asiakaskohtaisesti räätälöidyt tuotteet / tuotepaketit
• Yllä oleviin tavaroihin liittyvät palvelut

Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) valtion asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Asiakkaiden kilpailutukset voivat ajoittua koko dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen voimassaoloajalle.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä. Mikäli dynaaminen hankintajärjestelmä keskeytetään ennen sen ilmoitettua päättymistä, kaikki tehdyt sopimukset dynaamiseen hankintajärjestelmään osallistumisesta päättyvät ilman erillistä irtisanomista.

Hankintasopimuksia voidaan tehdä vain DPS:n voimassaoloaikana.

Hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja se voi olla voimassa enintään 7.7.2028 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen voimassaoloaikana. Tilatut tuotteet ja palvelut tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-008367
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaijerit, metallilangat ja vastaavat tuotteet (44300000), Kaapelit ja niihin liittyvät tuotteet (44320000), Työkalut, lukot, avaimet, saranat, kiinnittimet, ketjut ja jouset (44500000), Säiliöt, altaat ja astiat; keskuslämmityspatterit ja -kattilat (44600000), Maalit, lakat ja mastiksit (44800000), Automaatiojärjestelmä (48921000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Sähkökoneet, -kojeet, -laitteet ja -kulutustarvikkeet; valaistus (31000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Ensiapupakkaukset (33141623), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Turvavarusteet (35113000), Rahdinkäsittely- ja -varastointipalvelut (63100000), Rakennustyömaan turvalaitteet (35113100), Posti- ja pikalähettipalvelut (64100000), Jäähdytys- ja ilmanvaihtolaitteet (42500000), Tekniset testaus-, analysointi- ja neuvontapalvelut (71600000), Pneumaattiset tai moottoroidut käsityökalut (42650000), Erilaiset erikoiskoneet (42990000), Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Rakennetuotteet (44200000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sote-alan henkilöstövuokraus

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.4.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 10.3.2028 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sote-alan henkilöstövuokraus Itä-Uudenmaan hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on sote-henkilöstön vuokraus.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin
hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa
koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 Hankintamenettelyn
kuvaus.

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 13.5.2024 klo 9.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 10 työpäivää.

Hankintayksikkö voi pidentää määräaikaa yksittäistapauksissa 15 työpäivään, jos hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen, taikka muusta perustellusta syystä.

Ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen tarjouspyyntö lähetetään, kun ainakin kaikki asetettuun määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset on käsitelty. Tavoite että ensimmäisen järjestelmän sisällä tehdyn kilpailutuksen tarjoajien valinta ja hankintapäätös tehdään ennen juhannusta (sairaanhoitajat ja lähihoitajat).,

Ilmoitusnumero 2024-008296
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaanhoitohenkilöstön hankintapalvelut (79624000), Hoitohenkilöstön hankintapalvelut (79625000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ajalle 1.9.2021 (tavoite) – 31.8.2026 ( 1v+ 1v optiot)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Päivitetty hankinnan kohteen kriteereistä hinnat (vuorokausi ja ateria) hyvinvointialuejohtajan 4.3.2024 päätöksen mukaisesti., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä.,

Ilmoitusnumero 2024-008267
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.12.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.4.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.12.2027 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE:

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on turvallisuus- ja aulapalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "DPS:n kohde".

DPS:N LUOKAT:

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan:

• Luokka 1.

• Luokka 2.

Ehdokas voi hakea kumpaankin luokkaan (1 ja 2) yhdellä osallistumishakemuksella.

Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1. ja täyttää luokalle 1. asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti luokkaan 2., mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua myös luokkaan 2.

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 7.6.2021, ellei perustamisvaiheenpidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Asiakkaanhankintasopimus voidaan tehdä vain dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Asiakkaan hankintasopimuksen pituus voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja sen voimassaolon tulee päättyä viimeistään 31.12.2030. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä.

Hankintasopimukseen sovelletaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sekä hankintasopimuksen ehtoja siihen saakka, kunnes Asiakas ja Toimittaja ovat täyttäneet kaikki dynaamisen hankintajärjestelmän ja hankintasopimuksen mukaiset sopimusvelvoitteensa.

DPS:N LAAJUUS:

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 80 000 000 euroa (ilmanarvonlisäveroa).

Luokka 1. 60 - 80 %
Luokka 2. 20 - 40 %

Luvut ovat sitoumuksettomia arvioita.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon/?tpId=347387&p=2041

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 " voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/48325/notice/72566/overview.

Tällä ilmoituksella Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan kahdella (2) vuodella 31.12.2027 saakka., Luokka 1 Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot"., Luokka 2 Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-006828
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000), Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kajaanin kaupungin rekrytointipalvelut DPS

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 10.4.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 8.4.2028 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kajaanin kaupungin rekrytointipalvelut DPS Hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään ilmoittautuminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin osallistuu. Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Kajaanin kaupungin hankintapalvelut.

Dynaamisen hankintajärjestelmä (DPS) kohteena ovat Kajaanin kaupungin tarvitsemat rekrytointipalvelut.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan ja toisessa vaiheessa dynaamiseen hankintajärjestelmään sisältyvät rekrytointipalvelut kilpailutetaan järjestelmän sisäisellä kilpailutuksella. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä kilpailutetaan rekrytointihankinta tarkemmin määritellyin kriteerein.

Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat voivat liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan ja kaikki hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat jättää tarjouksia kilpailutuksiin. Ilmoittautuminen järjestelmään ei sido, mutta on edellytys tarjouskilpailuihin osallistumiselle. Hankinta-asiakirjoihin merkityt soveltuvuusehdot on täytettävä koko hankintakauden ajan.

Dynaamisella hankintajärjestelmällä kilpailutetaan mm. seuraavia suorarekrytointipalveluja: johdon suorahakuja ja asiantuntijatason suorahakuja; mm. projektipäällikkö, ICT-arkkitehti, lakimies, erikseen määritetty korkean tason ICT-asiantuntija (esim. kyberturva, tiedolla johtaminen). Lisäksi hankittavat rekrytointipalvelut voivat olla ns. hybridihakuja, joissa yhdistetään esimerkiksi suorahakua ja some/mediahakua. Hankittavat palvelut voivat myös kohdistua henkilön soveltuvuusarviointiin.,

Ilmoitusnumero 2024-007959
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisuus- ja aulapalvelut 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 8.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE:

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on turvallisuus- ja aulapalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "DPS:n kohde".

DPS:N LUOKAT:

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan:

• Luokka 1.

• Luokka 2.

Ehdokas voi hakea kumpaankin luokkaan (1 ja 2) yhdellä osallistumishakemuksella.

Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1. ja täyttää luokalle 1. asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti luokkaan 2., mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua myös luokkaan 2.

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 7.6.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Asiakkaan hankintasopimus voidaan tehdä vain dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Asiakkaan hankintasopimuksen pituus voi olla enintään kuusi (6) vuotta ja sen voimassaolon tulee päättyä viimeistään 31.12.2030. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä.

Hankintasopimukseen sovelletaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sekä hankintasopimuksen ehtoja siihen saakka, kunnes Asiakas ja Toimittaja ovat täyttäneet kaikki dynaamisen hankintajärjestelmän ja hankintasopimuksen mukaiset sopimusvelvoitteensa.

DPS:N LAAJUUS:

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 80 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).

Luokka 1. 60 - 80 %
Luokka 2. 20 - 40 %

Luvut ovat sitoumuksettomia arvioita. , Luokka 1. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot"., Luokka 2. Ks. osallistumispyynnön liitteet "DPS:n kohde" ja "DPS:n ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-007921
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000), Valvontapalvelut (79714000), Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Services for Metaverse and web3 -development and XR-products

Suomi | Järvenpään kaupunki
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 6.4.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 8.5.2028 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Services for Metaverse and web3 -development and XR-products Hankinnan kohteena ovat ylikunnallisen XR-museohankkeen XR-, metaversumi- ja web3-osatoteutukset. Hankinta toteutetaan dynaamisesti, ja yksittäiset osatoteutukset kilpailutetaan tässä hankinnassa valittujen toimittajien kesken myöhemmin.

XR-museo on Järvenpään, Keravan ja Tuusulan museoiden yhteishanke, jossa rakennetaan täysin virtuaalinen museokeskus. Kunnallisten museoiden lisäksi mukana ovat yksityiset museot Ainola ja Lottamuseo. Hanke on saanut rahoitusta Euroopan unionin Next Generation EU -rakennetuesta. Hanke käynnistyi keväällä 2023, ja uusi museo avataan keväällä 2025.

Hanketta johtaa ohjausryhmä, joka koostuu mukana olevien museoiden ja kuntien edustajista. Hanketta toteuttaa erillinen hanketiimi.

XR-museo koostuu erilaisista XR-, metaversumi- ja web3-toteutuksista. Pääosa näistä on selainpohjaisia, mutta teemme myös esimerkiksi VR-tuotantoja. Tavoitteena on luoda elämyksellisiä ja vuorovaikutteisia tapoja kokea alueen taidetta ja kulttuuria. Kaikki hankkeessa tuotettavat sovellukset suunnitellaan ja testataan yhdessä yleisöjen ja sidosryhmien kanssa, ja osallisuusprosessit sisällytetään kaikkiin osatoteutuksiin.

Tähän mennessä hankkeessa on toteutettu 360-valokuvista rakennettuja etävierailuja sekä mallinnettu taiteilijakoti Villa Kokkonen. Työn alla on metaversumiympäristön rakentaminen sekä tapahtumatilan luominen museolle. Jatkossa tuotetaan muun muassa lisää mallinnuksia ja näitä hyödyntäviä selain- ja VR-elämyksiä.

The procurement concerns the XR, metaverse and web3 sub-implementations of the supra-municipal XR Museum project. The procurement will be carried out dynamically and the individual sub-projects will be tendered at a later stage among the suppliers selected in this procurement.

The XR Museum is a joint project between the museums of Järvenpää, Kerava and Tuusula to build a fully virtual museum center. In addition to the municipal museums, the private museums Ainola and Lottamuseo are also involved. The project has received funding from the European Union's Next Generation EU structural funding. The project started in spring 2023 and the new museum will open in spring 2025.

The project is led by a steering group of representatives from the participating museums and municipalities. The project will be implemented by a separate project team.

The XR Museum consists of different XR, metaverse and web3 implementations. Most of these are browser-based, but we also work on VR productions, for example. The aim is to create experiential and interactive ways to experience the art and culture of the region. All applications produced by the project will be designed and tested in collaboration with audiences and stakeholders, and participatory processes will be integrated into all sub-projects.

So far, the project has produced 360-photo constructed remote tours and a model of the artist's home Villa Kokkonen. Work is underway to build a metaverse environment and create an event space for the museum. Future work will include the production of more modelling and browser and VR experiences using these.,

Ilmoitusnumero 2024-007857
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Järvenpään kaupunki
Järvenpää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Hammashoitokoneyksiköt_DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 4.4.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 29.12.2029 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: Hammashoitokoneyksiköt_DPS Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) hammashoitokoneyksiköistä. Hankinnassa mukana olevia tilaajia ovat Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde), Kainuun hyvinvointialue, Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue (Soite) ja mahdollisena tilaajana Pohjois-Savon hyvinvointialue.

Hankinnan kohteena ovat suunterveyden käyttöön tulevat hammashoitokoneyksiköt.
Tarjottavien tuotteiden on oltava suun terveydenhuoltoon soveltuvia ja niiden tulee täyttää terveydenhuollon laitteista ja tarvikkeista annetun lain 24.6.2010 / 629 vaatimukset. Laitteiston tulee olla CE-hyväksytty. Hammashoitokoneyksikön tulee täyttää MDR tai MDD direktiivin vaatimukset.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan kilpailutettavat tuotteet sekä käyttöpaikat hyvinvointialueilla.,

Ilmoitusnumero 2024-007752
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilökuljetuspalveluiden hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 3.4.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Pohteen järjestämisvastuulle kuuluvat vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja terveydenhuoltolain mukaiset henkilökuljetukset.

Palvelut toteutuvat pääsääntöisesti Pohteen ja sen lähikuntien alueella.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä on:

LUOKKA 1 Henkilökuljetukset
- vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut ja liikkumisen tuen palvelut
- reittikuljetukset
- paarikuljetukset

LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot
- potilassiirrot taksilla ja esteettömällä autolla
- potilassiirrot ambulanssilla, LUOKKA 1 Henkilökuljetukset Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat henkilökuljetukset.

Liikkumisen tuen palvelua on järjestettävä vammaispalveluasetuksen 6 §:n mukaan vaikeavammaiselle henkilölle siten, että hänellä on mahdollisuus suorittaa välttämättömien työhön ja opiskeluun liittyvien matkojen lisäksi vähintään 18 yhdensuuntaista jokapäiväiseen elämään kuuluvaa asiointi- ja virkistysmatkaa kuukaudessa.

Sosiaalihuoltolain 23 §:n mukaista liikkumisen tuen palvelua myönnetään henkilöille, jotka eivät kykene itsenäisesti käyttämään julkisia liikennevälineitä sairauden, vamman tai muun vastaavanlaisen toimintakykyä alentavan syyn takia ja jotka tarvitsevat palvelua asioimiseen tai muun jokapäiväiseen elämään kuuluvan tarpeen vuoksi.

Reittikuljetukset ovat säännöllisiä, etukäteen määriteltyä reittiä pitkin tapahtuvia kuljetuksia, jossa tarkoituksena on noutaa matkustajat eri lähtöosoitteista ja kuljettaa yhteen tai useampaan päätepisteeseen. Paluukuljetus toteutuu päätepisteistä lähtöosoitteisiin.

Paarikuljetukset ovat sosiaalihuollon tai terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvia asiakkaiden tai potilaiden kuljetuksia, jotka toteutuvat paarivarustellulla ajoneuvolla. Kuljetukset on tarkoitettu tilanteisiin, joissa asiakkaan kuljettaminen edellyttää paarien käyttöä. Lisäksi perusteena voi olla lääketieteelliset syyt.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat kiireettömät potilassiirrot.

Kiireettömät potilassiirrot ovat terveydenhuoltolain 73 §:n perusteella järjestettäviä potilaiden kuljetuksia terveydenhuollon toimintayksikköjen välillä. Kiireettömät potilassiirrot tapahtuvat joko ambulanssilla, taksilla tai esteettömällä ajoneuvolla.

Ambulanssilla tehtävät kiireettömät potilassiirrot toteutetaan potilaan lääketieteellisen tilan edellyttämällä ambulanssilla.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 3 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 4 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-007711
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 30.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.12.2028 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia kotihoitopalvelujen hankintaa varten.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki Palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva.

Epäselvissä tilanteissa suomenkielinen materiaali on ensisijainen.

Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjouspyyntö" viittaa tähän osallistumispyyntöön.
Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjous" viittaa osallistumishakemukseen.

/

Västra Nylands välfärdsområde (nedan även Beställaren) begär anbudsansökan för upphandling av hemvårdstjänster.

Det är fråga om en upphandling enligt bilaga E till lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016 (upphandlingslagen).

Upphandlingen genomförs som ett dynamiskt leverantörsregister, vilket innebär ett förfarande enligt upphandlingslagens principer som den upphandlande enheten själv planerar för upphandling av de tjänster som är föremål för upphandlingen.

En närmare beskrivning av upphandlingens innehåll finns i bilaga 2 till förfrågan om deltagande, ”Beskrivning av upphandlingsobjekt”.

Västra Nylands välfärdsområde väljer till det dynamiska leverantörsregistret alla Serviceproducenter som uppfyller de krav som ställs i denna förfrågan om deltagande och dess bilagor.

Avtalsperioden gäller tills vidare.

I oklara situationer är det finskspråkiga materialet primärt.

Begreppet ”anbudsförfrågan” i rubrikerna i förfrågan om deltagande hänvisar till denna förfrågan om deltagande. Begreppet ”anbud” i rubrikerna i denna förfrågan om deltagande hänvisar till anbudsansökan.,

Ilmoitusnumero 2024-007659
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilökuljetuspalveluiden hankinta

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 30.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.3.2029 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Pohteen järjestämisvastuulle kuuluvat vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja terveydenhuoltolain mukaiset henkilökuljetukset.

Palvelut toteutuvat pääsääntöisesti Pohteen ja sen lähikuntien alueella.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä on:

LUOKKA 1 Henkilökuljetukset
- vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut ja liikkumisen tuen palvelut
- reittikuljetukset
- paarikuljetukset

LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot
- potilassiirrot taksilla ja esteettömällä autolla
- potilassiirrot ambulanssilla, LUOKKA 1 Henkilökuljetukset Hankinnan kohteena luokassa 1 ovat henkilökuljetukset.

Liikkumisen tuen palvelua on järjestettävä vammaispalveluasetuksen 6 §:n mukaan vaikeavammaiselle henkilölle siten, että hänellä on mahdollisuus suorittaa välttämättömien työhön ja opiskeluun liittyvien matkojen lisäksi vähintään 18 yhdensuuntaista jokapäiväiseen elämään kuuluvaa asiointi- ja virkistysmatkaa kuukaudessa.

Sosiaalihuoltolain 23 §:n mukaista liikkumisen tuen palvelua myönnetään henkilöille, jotka eivät kykene itsenäisesti käyttämään julkisia liikennevälineitä sairauden, vamman tai muun vastaavanlaisen toimintakykyä alentavan syyn takia ja jotka tarvitsevat palvelua asioimiseen tai muun jokapäiväiseen elämään kuuluvan tarpeen vuoksi.

Reittikuljetukset ovat säännöllisiä, etukäteen määriteltyä reittiä pitkin tapahtuvia kuljetuksia, jossa tarkoituksena on noutaa matkustajat eri lähtöosoitteista ja kuljettaa yhteen tai useampaan päätepisteeseen. Paluukuljetus toteutuu päätepisteistä lähtöosoitteisiin.

Paarikuljetukset ovat sosiaalihuollon tai terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvia asiakkaiden tai potilaiden kuljetuksia, jotka toteutuvat paarivarustellulla ajoneuvolla. Kuljetukset on tarkoitettu tilanteisiin, joissa asiakkaan kuljettaminen edellyttää paarien käyttöä. Lisäksi perusteena voi olla lääketieteelliset syyt.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 2 Kiireettömät potilassiirrot Hankinnan kohteena luokassa 2 ovat kiireettömät potilassiirrot.

Kiireettömät potilassiirrot ovat terveydenhuoltolain 73 §:n perusteella järjestettäviä potilaiden kuljetuksia terveydenhuollon toimintayksikköjen välillä. Kiireettömät potilassiirrot tapahtuvat joko ambulanssilla, taksilla tai esteettömällä ajoneuvolla.

Ambulanssilla tehtävät kiireettömät potilassiirrot toteutetaan potilaan lääketieteellisen tilan edellyttämällä ambulanssilla.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., LUOKKA 3 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 4 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-007642
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

LIPA Jyväskylän kaupungin liikuntapalvelujen toteuttama lasten ja nuorten sekä perheiden ryhmä- ja kurssitoiminnan ohjauspalvelun osto

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 29.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.12.2028 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Jyväskylän kaupunki kilpailuttaa liikuntapalvelujen ostopalveluina toteuttaman lasten ja nuorten sekä perheiden ryhmä- ja kurssitoiminnat (Harrastamisen malli). Liikuntapalveluilla on kokonaiskoordinointivastuu kaupungin tuottamasta lasten, nuorten ja perheiden liikuntaryhmä- ja -kurssitoiminnasta sekä 1–9-luokkalaisille suunnatun Jyväskylän harrastamisen mallin ryhmätoiminnan järjestämisestä. Kilpailutuksen tarkoituksena on löytää palveluntuottajia toteuttamaan toimintaa osana tätä kokonaisuutta. Harrastamisen malliin liittyvä toiminta (kulttuuri ja liikunta) tapahtuu arkipäivisin joko ennen koulupäivän alkua tai koulupäivän jälkeen. Toiminta päättyy pääsääntöisesti klo 17.00 mennessä. Harrastamisen mallin ulkopuolella oleva liikuntatoiminta toteutetaan arkipäivisin pääsääntöisesti klo 17.00 jälkeisenä aikana tai viikonloppuisin. Harrastamisen malliin liittyvä toiminta järjestetään Jyväskylän kaupungin kouluilla tai niiden läheisyydessä. Koulujen tilojen rajallisuuden vuoksi, toimintaa voidaan järjestää myös lähialueen muissa toimintaan soveltuvissa harrastustiloissa. Harrastamisen mallin ulkopuolella oleva toiminta järjestään eri puolilla Jyväskylää suunnitellulle toiminnalle soveltuvissa tiloissa. Jyväskylän kaupunki tulee kilpailuttamaan lapsille ja nuorille suunnatun harrastustoiminnan järjestämisen aikajaksolle syyskuu 2024 - joulukuu 2028 osana Harrastamisen Suomen malli -hanketta. Tämän ajanjakson aikana julkaistaan useampia tarjouspyyntöjä. Kilpailutukset toteutetaan nyt perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän puitteissa. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa dynaamisessa hankintajärjestelmässä ilmoittaudutaan mukaan ko. järjestelmään ja siinä tarkistetaan ehdokkaan soveltuvuus ja toisessa vaiheessa ehdokkaat voivat antaa tarjouksia tarjouskilpailuihin, jotka järjestetään DPS järjestelmän sisällä. Kaikki kelpoisuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät toimittajat valitaan mukaan DPS:sään. Hankintajärjestelmä sisältää kolme erillistä osa-aluetta: 1) liikunnallinen harrastustoiminta, 2) taide-, kulttuuri- ja muu harrastustoiminta, 3) erityistä tukea tarvitseville suunnattu harrastustoiminta. Hankintamenettely on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Liikunnallinen harrastustoiminta Osa-alueen harrastustoiminnan ohjauskerta voi koskea esimerkiksi seuraavia harrastuksia: Pallo- ja mailapelit, jäälajit, voimistelu, cheerleading, parkour, kuntosali, kamppailulajit, kiipeily, skeittaus, keilaaminen, frisbeegolf ja monet muut. Taide-, kulttuuri- ja muut harrastukset Osa-alueen harrastustoiminnan ohjauskerta voi koskea esimerkiksi seuraavia harrastuksia: musiikki, teatteri, elokuva, kuva– ja sanataide, kädentaidot, digipelaaminen, koodaus, ruuanvalmistus, luontoharrastus, tiede ja monet muut. Erityistä tukea tarvitsevien harrastukset Osa-alueelle suunnatun harrastustoiminnan ohjauskerta voi koskea esimerkiksi seuraavia harrastuksia: erityistä tukea tarvitseville lapsille ja nuorille soveltuva liikunta-, taide- ja muu harrastustoiminta.

Ilmoitusnumero 2024-144366
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Vapaudenkatu 32 / PL 193 40101 Jyväskylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 25.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.5.2028 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS) Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) erilaisten laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineiden ja tarvikkeiden sekä näihin liittyvien lisäpalveluiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet ja palvelut määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia "Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet" dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon ja perusterveydenhuollon tukipalveluiden käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa:
- Välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Laitoshuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Koti- ja suurtalouksien pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet
- Pesu- ja puhdistusaineiden säiliöt ja annostelijat
- Erilaiset siivousvälineet ja -tarvikkeet

HUS pyrkii tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä hankkimaan sellaisia pesu-, puhdistus- ja desinfektioaineita sekä tarvikkeita, joiden voimassaoleva sopimuskausi on päättymässä tai joita ei ole huomioituna tällä hetkellä voimassa olevissa hankintasopimuksissa tai joiden hankintatarve on tullut yllättäen muuttuneista tarpeista tai hoitokäytänteistä johtuen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia HUS-yhtymän (HUS) lisäksi Puolustusvoimille, seuraaville YTA-alueille: Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä- Karjalan hyvinvointialue ja Päijät-Hämeen hyvinvointialue sekä seuraaville HUS-yhtymän omistajajäsenille: Helsingin kaupunki, Itä -Uudenmaan hyvinvointialue, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue sekä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue. Mukana olevat hyvinvointialueet määritellään erikseen jokaisessa sisäisessä kilpailutuksessa.

"Laitoshuollon ja välinehuollon pesu-, puhdistus- ja desinfiointiaineet ja tarvikkeet (DPS)" dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.5.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2028 aikana 10-40 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 20 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. HUS varaa oikeuden hankkia pesu-, puhdistus- ja desinfektioaineita sekä tarvikkeita tarvittaessa myös tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-007378
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1C5 FI1C4
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinta KEUDno-2020-527/ KEUHDno-2023-188

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 23.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Oikaistava tieto
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite. Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 10.06.2021 klo 10.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 20 työpäivää. Ensimmäiset hankintajärjestelmän sisäiset tarjouspyynnöt kohdistuvat luokkiin 1–3. Ne lähetetään heti, kun ainakin edellä mainittuun määräaikaan mennessä saapuneet osallistumishakemukset on käsitelty. Osallistumispyynnön liitteenä olevat hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnön ehdot ja palvelun sisältö ovat luonnoksia, joihin tilaaja voi tehdä tarkennuksia ennen lopullisen tarjouspyynnön lähettämistä. Tarjoajien on tarkoin tutustuttava lopullisiin asiakirjoihin.

OIKAISU
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä.

Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite.

Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella., ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE Tässä ehdokas ilmoittaa luokat, joita hakemus koskee., Luokka 1 Tuettu asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 2 Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 3 Tehostettu Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta Hankinnan kohteena on ammatillinen tukihenkilöpalvelu. Palvelut on tarkoitettu asiakkaille, joilla on sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Palvelun tehtävänä on asiakkaan tukeminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Palvelu vahvistaa asiakkaan toimintakykyä ja osallisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Palvelun tehtävänä on tukea asiakkaan vahvuuksia ja kykyä ottaa vastuuta omasta elämästään. Palveluun kuuluu yhteistyö tilaajan, asiakkaan muiden palvelunantajien ja sidosryhmien sekä tarvittaessa asiakkaan omaisten ja läheisten kanssa. Palvelu perustuu sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 5 Ensisuojapalvelu Hankinnan kohteena on ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Palvelun tarkoituksena on edistää asunnottomien ja päihtyneiden henkilöiden turvallisuutta. Palvelun tarkoituksena on myös tarjota asiakkaille tukea, ohjausta ja neuvontaa, joka edistää elämänhallintaa ja auttaa hakeutumaan palvelutarvetta vastaavaan palveluun. Palvelussa noudatetaan soveltuvin osin päihdepalvelujen laatusuosituksia.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 6 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 7 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-007326
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma