Työnohjauspalvelut

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 8.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Työnohjauspalvelut Tuomi Logistiikka Oy (hankintayksikkö/tilaaja) kilpailuttaa yhteishankintana Pirkanmaan hyvinvointialueelle (Pirha), Kanta-Hämeen hyvinvointialueelle (Oma Häme), Tammenlehväkeskus Oy:lle ja Akaan kaupungille työnohjauspalveluita. Työnohjauspalveluiden palvelun tilaajina toimii sopimuskaudella Pirkanmaan hyvinvointialue, Kanta-Hämeen hyvinvointialue, Tammenlehväkeskus ja Akaan kaupunki.

TYÖNOHJAUS

Työnohjauspalveluiden asiakkaina on palvelun tilaajien henkilöstö. Palvelun tilaajien henkilöstöllä on mahdollisuus resurssien puitteissa saada työnohjausta ammatillisen osaamisen kehittämiseksi ja työn jaksamisen turvaamiseksi. Työnohjauspalveluiden järjestäminen työntekijöille on myös tietyissä palveluissa työnantajan lakisääteinen velvollisuus.

Työnohjaus on työntekijän ja työn tekemisen tavan kehittämismenetelmä. Se perustuu ohjattavan oppimiseen omia kokemuksia, ajatuksia ja tunteita jäsentämällä. Tämä tapahtuu vuorovaikutuksessa työnohjaajan ja ohjattavien kanssa. Työnohjaus edellyttää kykyä ja halua sitoutua tarkastelemaan omia työskentelytapoja ja omia työhön liittyviä kokemuksia, ajatuksia ja tunteita. Työnohjaus on yleensä pitkäkestoinen prosessi (tyypillisesti 1–2 vuotta, 3–5 viikon välein), jossa pitkäkestoisuus mahdollistaa vuorovaikutuksellisen ja kokemuksellisen työskentelyn.

Työnohjaus tukee organisaation uudistamista ja toiminnan kehittämistä selkeyttämällä työtehtäviä ja -rooleja työyhteisössä. Työnohjaus edistää työn laatua sekä tuloksia muokkaamalla ammatillisia asenteita ja toimintaa työstä saadun palautteen ohjaamana. Työnohjaukseen osallistuminen mahdollistaa itsensä ja työnsä kehittämisen. Lisäksi se edistää työhyvinvoinnin kokemusta.

Hankinta on alustavasti jaettu viiteen (5) palvelutuotteeseen. Työnohjaus tapahtuu joko kahden kesken työnohjaajan kanssa (yksilötyönohjaus), ammattiryhmässä (ryhmätyönohjaus) tai moniammatillisessa työryhmässä (työyhteisötyönohjaus). Lisäksi on mahdollista järjestää myös johdon- ja esihenkilöiden työnohjausta. Tarvittaessa on mahdollisuus lyhyeen tilannetyönohjaukseen max. 5 kertaa (konsultointi- ja tilannetyönohjaus).

Palvelun tilaaja ja työnohjaaja sopivat palveluntuottamisesta lähi- ja etätyönä tapauskohtaisesti palvelun tilaajan tarpeiden mukaisesti. Lähtökohtaisesti vähintään työnohjauksen aloitus ja lopetus tuotetaan lähityönä.

HANKINTAMENETTELY

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely (ns. dynaaminen menettely, DPS), joka on tarkoitettu hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin.
Hankintamenettelyyn haetaan mukaan jättämällä osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävät tarjoajat valitaan mukaan menettelyyn. DPS:n sisällä tilaaja julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain dps:ään hyväksytty palveluntuottaja voi jättää tarjouksen. Lisätietoja hankintamenettelystä liitteessä "Hankintamenettelyn kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-006613
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökohtaiseen kehittämiseen tähtäävä koulutus (80570000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 7.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Lukitusjärjestelmät ja -laitteet palveluineen 2021-2025 (DPS) Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") kohteena on lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "DPS:n kohde".

DPS:n kohteena ovat lukitusjärjestelmät ja -laitteet, sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen.

DPS:llä voi hankkia seuraavia tuotteita:

• Elektromekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Mekaaniset lukitusjärjestelmät;
• Lukituskomponentit;
• Edellä mainittuihin lukitusjärjestelmiin ja laitteisiin kiinteästi liittyvät ja niiden käyttötarkoitusta palvelevat lisälaitteet ja -tarvikkeet.

DPS:n kohteena olevat tuotteisiin liittyvät palvelut ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu;
• Asennuspalvelut;
• Dokumentointipalvelut;
• Takuuhuolto;
• Korjaushuoltopalvelu;
• Ennakkohuoltopalvelu;
• Käyttökoulutus ja lisäkoulutus;
• Elektromekaanisen lukitusjärjestelmän pääkäyttäjäpalvelut; ja
• Avainten säilytyspalvelu ja avainten hallintapalvelu.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 31.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.2.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi kuitenkin olla voimassa enintään 31.1.2035 saakka siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita, kuten lukitusjärjestelmän korjaushuoltopalveluita tai ennakkohuoltopalveluita. Tässä kohdassa tarkoitettujen palveluiden tuottamisesta tulee tehdä hankintasopimus ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä.

DPS:N LAAJUUS

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 20 500 000 euroa (ilman arvonlisäveroa). Luku on sitoumukseton arvio.,

Ilmoitusnumero 2024-006543
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lukot, avaimet ja saranat (44520000), Lukkojen osat (44522400), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Lukkosepänpalvelut (98395000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 7.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS) HUS-Yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun hankkimiseen. Hankittavat palvelut määritellään tarkemmin liitteessä 2. Palvelukuvaus.

Pyydämme osallistumishakemuksia ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun dynaamiseen hankintajärjestelmään.

Hankinnan kohteena on terveydenhuollon kiinteistöjen esim. sairaaloiden, terveysasemien ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen puhdistuspalvelut. Kyseessä on ammattimaisesti toteutettu puhdistuspalvelu, joka sisältää erilaisten ikkuna- ja lasipintojen (esim. välilasit, lasikaiteet, lasiset ns. valokuilut), sälekaihtimien, ikkunakarmien ja -puitteiden pesun sekä laatuseurannan. Erikoisikkunat edellyttävät esim. tikkaita, telineitä, henkilönostimia tai valjaita.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukasta palvelua.

DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.11.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2029 aikana noin 25 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi noin 450 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006496
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ikkunanpesupalvelut (90911300)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Brändituotteet

Suomi | Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 5.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.5.2028 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) brändituotteiden hankkimista varten. DPS:n kautta tullaan hankkimaan tavanomaisia brändäykseen liittyviä pientarvikkeita, tekstiilejä sekä lelu -ja koulutarvikkeita. Tuotteiden määrittely tarkentuu kussakin hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kk, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. Jakotavarat -pientarvikkeet Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue tulee pyytämään tarjouksia messu- ym. markkinointitapahtumissa jaettavien logo-painatettujen pientarvikkeiden osalta. Jakotavarat -lelut ja koulutarvikkeet Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia logopainetuista leluista ja koulutarvikkeista. Painotekstiilit Tässä osa-alueessa Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tarjouksia painotekstiilituotteista.

Ilmoitusnumero 2024-143112
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vaatteet, jalkineet, matkalaukkutuotteet ja tarvikkeet (18000000), Lahjat ja palkinnot (18530000), Soittimet, urheiluvälineet, pelit, lelut, käsityö- ja taidetarvikkeet ja -varusteet (37000000), Viestintä- ja mainostuotteet (39294100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialue
Hanneksenrinne 7 60220 Seinäjoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 4.3.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 30.11.2029 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ikkunoiden ja lasipintojen puhdistus- ja pesupalvelu (DPS) HUS-Yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun hankkimiseen. Hankittavat palvelut määritellään tarkemmin liitteessä 2. Palvelukuvaus.

Pyydämme osallistumishakemuksia ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen pesu- ja puhdistuspalvelun dynaamiseen hankintajärjestelmään.

Hankinnan kohteena on terveydenhuollon kiinteistöjen esim. sairaaloiden, terveysasemien ikkunoiden (ml. erikoisikkunat) ja lasipintojen puhdistuspalvelut. Kyseessä on ammattimaisesti toteutettu puhdistuspalvelu, joka sisältää erilaisten ikkuna- ja lasipintojen (esim. välilasit, lasikaiteet, lasiset ns. valokuilut), sälekaihtimien, ikkunakarmien ja -puitteiden pesun sekä laatuseurannan. Erikoisikkunat edellyttävät esim. tikkaita, telineitä, henkilönostimia tai valjaita.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukasta palvelua.

DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.11.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2024-2028 aikana noin 20 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 360 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-006386
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ikkunanpesupalvelut (90911300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 445 (Uutistie 3 C, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotihoidon hankinta

Suomi | Etelä-Savon hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 4.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.5.2028 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Savon hyvinvointialue hankkii kotihoidon palveluita tarjouspyyntöasiakirjoissa määritellyille alueille. Tarjouskilpailussa valitun palveluntuottajan tehtävänä on tuottaa määritellyn alueen asiakaskunnalle tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset palvelut.

Kotihoidon asiakkaat ovat pääsääntöisesti ikääntyneitä ihmisiä, joiden fyysinen, psyykkinen tai sosiaalinen toimintakyky on heikentynyt, ja he tarvitsevat vaihtelevassa määrin tukea mainituilla osa-alueilla. Kotihoidon palveluilla pyritään tukemaan asiakkaan selviytymistä omassa kotiympäristössään. Kotihoito sisältää sosiaalihuoltolain (1301/2014) 19 a §:n pykälän tarkoittaman kotihoidon palvelut sekä terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:n tarkoittaman kotisairaanhoidon.

Palvelua hankitaan Eloisan kotihoidon asiakkaille, täydentämään Etelä-Savon hyvinvointialueen omaa palveluntuotantoa. Tarjouspyynnössä on esitetty Tilaajan arvio hankittavan palvelun laajuudesta ja määristä. Asiakaskunnassa voi tapahtua muutoksia sopimuskauden aikana, eikä Tilaaja sitoudu tiettyihin hankintamääriin.

Tilaaja määrittelee asiakkaiden palveluiden määrän ja ajankohdan.

Kotihoidon tukipalvelut kuten ateria-, ja asiointipalvelut ja kotihoidon lääkäripalvelut on järjestetty Tilaajan tuottamana tai Tilaajan sopimuksilla, eivätkä ne sisälly tämän kilpailutuksen piiriin.

Uuden asiakkaan tullessa palveluntuottajan kotihoidon palveluiden piiriin tai asiakkaan kotiutuessa esim. sairaalasta, kotihoidon palveluiden tulee alkaa välittömästi.

Palveluntuottajarekisteri on voimassa neljä (4) vuotta ja sitä voidaan jatkaa uudella ilmoituksella.

Palvelua hankitaan
- asiakaskohtaisesti
- kotihoidon reittipohjaiseen malliin perustuen.

Tämä sopimus on jaettu osiin.

Palveluntuottajat valitaan alueittain ja alueilla voi olla useita palveluntuottajia:
1. Juva, Puumala, Rantasalmi, (Sulkava 1.1.2027 alkaen)
2. Kerimäki, Savonranta, Punkaharju
3. Savonlinnan keskusta, länsi, itä
4. Enonkoski
5. Mikkelin etelä, itä, länsi, pohjoinen ja kaakko
6. Ristiina, Suomenniemi
7. Mäntyharju, Hirvensalmi, Pertunmaa
8. Kangasniemi
9. Haukivuori, Virtasalmi
10. Pieksämäki, Jäppilä, Naarajärvi

Hankinta toteutetaan rajoitetulla menettelyllä, jossa valitaan kokonaisuudelle useita palveluntuottajia (Dynaaminen hankintapalvelu).
, 1. Juva, Puumala, Rantasalmi, (Sulkava 1.1.2027 alkaen) Osa-alue 1 koostuu Juvan, Puumalan ja Rantasalmen kunnan alueilla kotihoidon asiakkaista (Sulkava 1.1.2027 alkaen). Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 2. Kerimäki, Savonranta, Punkaharju Osa-alue 2 koostuu Kerimäen, Savonrannan ja Punkaharjun entisten kuntien alueilla (nyk. Savonlinnan kaupunki) kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 3. Savonlinnan keskusta, länsi, itä Osa-alue 3 koostuu Savonlinnan kaupungin keskustan, lännen ja idän kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 4. Enonkoski Osa-alue 4. koostuu entisen Enonkosken kunnan kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 5. Mikkelin etelä, itä, länsi, pohjoinen ja kaakko Osa-alue 5. koostuu Mikkelin kaupungin etelä, itä, länsi, pohjoinen ja kaakko alueiden kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 6. Ristiina, Suomenniemi Osa-alue 6. koostuu Ristiinan ja Suomenniemen entisten kuntien alueen kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 7. Mäntyharju, Hirvensalmi, Pertunmaa Osa-alue 7. koostuu Mäntyharjun, Hirvensalmen ja Pertunmaan kuntien alueen kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 8. Kangasniemi Osa-alue 8. koostuu Kangasniemen kunnan alueen kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 9. Haukivuori, Virtasalmi Osa-alue 9. koostuu Haukivuoren ja Virtasalmen entisen kunnan alueen kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä., 10. Pieksämäki, Jäppilä, Naarajärvi Osa-alue 10. koostuu Pieksämäen kaupungin, Naarajärven kaupungin osan ja Jäppilän entisen kunnan alueen kotihoidon asiakkaista. Kotihoito toteutetaan reittipohjaisesti tai asiakaskohtaisesti hankinnan kohteen kuvauksen mukaisesti. Palvelukuvaus löytyy kilpailutuksen tarjouspyynnön liitteistä.,

Ilmoitusnumero 2024-006361
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Etelä-Savon hyvinvointialue
Porrassalmenkatu 35-37 50100 Mikkeli FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 4.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on toimitilojen käyttäjäpalvelut ja niihin liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kolmeen (3) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät alla mainitut palveluyhdistelmät lisäpalveluineen:

- Luokka 1. Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut
- Luokka 2. Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät
- Luokka 3. Toimitilojen lisäpalvelut.

Ehdokas voi hakea yhteen tai useampaan luokkaan yhdellä osallistumishakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n luokkakohtaisilla sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 18.06.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon., Luokka 1: Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut), Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät)
- DPS ehdot - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät), Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet:
- DPS kohde - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut)
- DPS ehdot - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut),

Ilmoitusnumero 2024-006319
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Partiointipalvelut (79715000), Henkilökorttien myöntämispalvelut (79716000), Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000), Vahtimestarin palvelut (98341120), Ateriapalvelut (55520000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Hallinnolliset palvelut (75100000), Hälytysjärjestelmän valvonta (79711000), Vartiointipalvelut (79713000), Valvontapalvelut (79714000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Erikoislääkäripalvelut

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 3.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tuomi Logistiikka Oy perustaa Tays Kehitysyhtiö Oy:n (2981181-9) toimeksiannosta Pirkanmaan hyvinvointialueen, Etelä-Pohjanmaan hyvinvointialueen ja Kanta-Hämeen hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on erikoislääkärityövoiman vuokraus.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnitelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Mahdollisia hankintajärjestelmässä kilpailutettavien palveluiden piiriin kuuluvia erikoisaloja ovat muun muassa:
- Akuuttilääketiede, ensihoito/päivystys
- Anestesologia
- Endokrinologia
- Gastroenterologia
- Geriatria
- Naistentaudit ja synnytykset
- Hematologia
- Keuhkosairaudet
- Kliininen fysiologia ja isotooppilääketiede
- Kliininen neurofysiologia
- Lastenkirurgia
- Lastenneurologia
- Nefrologia
- Psykiatria
- Lastenpsykiatria
- Nuorisopsykiatria
- Radiologia
- Reumatologia
- Suu- ja leukakirurgia
- Kliininen hammashoito
- Oikomishoito

Edellä mainittujen erikoisalojen lisäksi tilaajat voivat hankkia myös muiden alojen erikoislääkärityövoiman vuokrausta. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 2 "Hankinnan kohteen kuvaus".

Hankintajärjestelmä on jaettu osa-alueisiin mahdollisten hankintamuotojen mukaan:
- Osa-alue 1: Yksilöity hankinta
- Osa-alue 2: Jatkuva palvelukapasiteetti

Hankintajärjestelmään haetaan mukaan jättämällä osallistumishakemus. Hakeminen tehdään osa-alueittain. Osa-alueet pitävät sisällään useita eri kohderyhmiä, joiden välillä osatarjoukset on sallittu myöhemmin julkaistavan tarjouspyynnön mukaisesti., Osa-alue 1: Yksilöity hankinta Osa-alue sisältää erikoislääkärityövoiman vuokrausta muun muassa seuraavilta erikoisaloilta:
- Akuuttilääketiede, ensihoito/päivystys
- Anestesologia
- Endokrinologia
- Gastroenterologia
- Geriatria
- Naistentaudit ja synnytykset
- Hematologia
- Keuhkosairaudet
- Kliininen fysiologia ja isotooppilääketiede
- Kliininen neurofysiologia
- Lastenkirurgia
- Lastenneurologia
- Nefrologia
- Psykiatria
- Lastenpsykiatria
- Nuorisopsykiatria
- Radiologia
- Reumatologia
- Suu- ja leukakirurgia
- Kliininen hammashoito
- Oikomishoito

Erikoisalat tarkennetaan hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Osa-alueeseen hakeutuvan ehdokkaan ei tarvitse tarjota kaikkia yllä mainittuja erikoisaloja kaikilla yllä mainituilla alueilla. Ehdokas voi valita sisäisen kilpailutuksen yhteydessä kohderyhmät, joita tarjoaa.

Osa-alueessa tehdään sisäisiä kilpailutuksia esimerkiksi ns. tilauskohtaisesti tai kausikohtaisesti yksittäisille tilaajille tai tilaajan toimipisteille.

Tarkemmin hankintamenettely osa-alueen 1 osalta on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus"., Osa-alue 2: Jatkuva palvelukapasiteetti Osa-alue sisältää erikoislääkärityövoiman vuokrausta muun muassa seuraavilta erikoisaloilta:
- Akuuttilääketiede, ensihoito/päivystys
- Anestesologia
- Endokrinologia
- Gastroenterologia
- Geriatria
- Naistentaudit ja synnytykset
- Hematologia
- Keuhkosairaudet
- Kliininen fysiologia ja isotooppilääketiede
- Kliininen neurofysiologia
- Lastenkirurgia
- Lastenneurologia
- Nefrologia
- Psykiatria
- Lastenpsykiatria
- Nuorisopsykiatria
- Radiologia
- Reumatologia
- Suu- ja leukakirurgia
- Kliininen hammashoito
- Oikomishoito

Erikoisalat tarkennetaan hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Osa-alueeseen hakeutuvan ehdokkaan ei tarvitse tarjota kaikkia yllä mainittuja erikoisaloja kaikilla yllä mainituilla alueilla. Ehdokas voi valita sisäisen kilpailutuksen yhteydessä kohderyhmät, joita tarjoaa.

Osa-alueen sisäisessä kilpailutuksessa muodostetaan kaikille tilaajille yhteinen useat, esimerkiksi yllä mainitut erikoisalat kattava puitejärjestely, jossa palvelua hankitaan etusijajärjestyksellä tai muulla tavalla, jonka ehdot vahvistetaan sisäisessä tarjouspyynnössä.

Tarkemmin hankintamenettely osa-alueen 2 osalta on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".,

Ilmoitusnumero 2024-006297
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI194 FI197 FI1C2
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotiin annettavat hoiva- ja hoitopalvelut sekä tukipalvelut – Ikääntyneiden palvelut, perhe- ja sosiaalipalvelut sekä mielenterveys- ja päihdepalvelut, Siun sote (DPS)

Suomi | Pohjois-Karjalan hyvinvointialue, Siun sote
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 2.3.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 30.6.2030 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Karjalan hyvinvointialue eli Siun sote perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (Dynamic Purchasing System, DPS) koskien kotiin annettavia hoiva- ja hoitopalveluja sekä tukipalveluja koko Siun soten toiminta-alueen ikääntyneiden palvelujen, perhe- ja sosiaalipalvelujen sekä mielenterveys- ja päihdepalvelujen asiakkaille ajalla 1.7.2024 - 30.6.2030.

Dynaamisella hankintajärjestelmällä tarkoitetaan täysin sähköistä hankintamenettelyä, joka on avoin kaikille soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimusehdot täyttäville ehdokkaille koko sen keston ajan. Hankintajärjestelmä koostuu perustamisvaiheesta ja hankintavaiheesta. Hankinnat tehdään järjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä eli sisäisillä kilpailutuksilla. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän eri vaiheet on kuvattu osallistumispyynnön kohdassa "Muut tiedot / Hankinnan taustaa".

Siun sote voi järjestää hankinnan kohteena olevaa palvelua omana tuotantona, palvelusetelillä ja/tai ostopalveluna. Tämä osallistumispyyntö koskee ostopalveluna järjestettävää palvelua.

Osallistumispyyntö on jaettu kahteen (2) kohderyhmään ja näiden osa-alueisiin seuraavasti:

POS 1 / KOTIIN ANNETTAVAT HOIVA- JA HOITOPALVELUT
1.1 / Kotihoidon palvelut (ma - su) 24/7
1.2 / Kotihoidon palvelut (ma - su) klo 6 - 21
1.3 / Kotisairaanhoito (ma - su) klo 6 - 21

POS 2 / TUKIPALVELUT
2.1 / Ateriapalvelu asiakkaan kotona valmistettuna (ma - su) klo 6 - 18
2.2 / Ateriapalvelu kotiin kuljetettuna (ma - pe)
2.3 / Ateriointi lounasravintolassa (ma - pe)
2.4 / Vaatehuolto asiakkaan kotona (ma - pe) klo 6 - 18
2.5 / Vaatehuolto pesulassa (ma - pe) klo 6 - 18
2.6 / Siivouspalvelu (ma - pe) klo 6 - 18
2.7 / Osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävät tai tukevat palvelut (ma - su) klo 6 - 21
2.8 / Asiointipalvelu (ma - pe) klo 6 - 18
2.9 / Kylvetyksessä ja peseytymisessä avustaminen (ma - su) klo 6 - 18
2.10 / Pihatyöpalvelu (ma - pe) klo 6 - 18

Palveluntuottaja voi jättää osallistumishakemuksensa joko yhtä tai kumpaakin kohderyhmää koskien (POS 1 ja/tai POS 2). Palveluntuottajan tulee lisäksi valita ko. kohderyhmien osa-alueet (1.1 - 1.3 ja/tai 2.1 - 2.10), joihin haluaa jättää osallistumishakemuksensa.

Tarjouksia ja hintoja ei anneta vielä osallistumisvaiheessa, vaan sisäisten kilpailutusten tarjouspyyntövaiheessa.

Hankintaa koskevat soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, joihin palveluntuottaja sitoutuu osallistumishakemusta jättäessään.

Osallistumishakemukset käsitellään vuosittain aina samaan aikaan; huhtikuun aikana, jolloin käsitellään kaikki saman vuoden maaliskuun loppuun mennessä saapuneet osallistumishakemukset. Ensimmäisen kerran osallistumishakemukset käsitellään aikavälillä 1.4. - 30.4.2024, tällöin käsitellään kaikki viimeistään 31.3.2024 jätetyt osallistumishakemukset. Seuraavan kerran osallistumishakemukset käsitellään aikavälillä 1.4. - 30.4.2025, tällöin käsitellään kaikki viimeistään 31.3.2025 jätetyt osallistumishakemukset, jne.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset. Lisäksi palveluntuottajalla tulee olla riittävät ammatilliset, toiminnalliset ja taloudelliset edellytykset huolehtia laadukkaista ja asiakas- ja potilasturvallisista palveluista.

Osallistumishakemus on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.
, POS 1 / KOTIIN ANNETTAVAT HOIVA- JA HOITOPALVELUT Hankinnan kohteena on kotiin annettavat hoiva- ja hoitopalvelut koko Siun soten toiminta-alueen ikääntyneiden palvelujen, perhe- ja sosiaalipalvelujen sekä mielenterveys- ja päihdepalvelujen asiakkaille seuraavasti:

POS 1 / KOTIIN ANNETTAVAT HOIVA- JA HOITOPALVELUT
1.1 / Kotihoidon palvelut (ma - su) 24/7
1.2 / Kotihoidon palvelut (ma - su) klo 6 - 21
1.3 / Kotisairaanhoito (ma - su) klo 6 - 21

Palvelua ostetaan asiakkaalle tehdyn asiakassuunnitelman mukaisesti pääsääntöisesti arkisin (ma - pe) klo 6.00 - 18.00 välisenä aikana. Palvelua voidaan ostaa tarpeen mukaan myös seitsemänä (7) päivänä viikossa (ma - su) klo 6.00 - 21.00, jonka lisäksi voidaan ostaa myös yöaikaista osa-alueessa 1.1 tarkoitettua kotihoidon palvelua (ma - su) 24/7 klo 21.00 - 6.00 välisenä aikana.

Kotihoidolla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) 19 a §:n mukaista palvelua, jolla huolehditaan, että henkilö suoriutuu jokapäiväiseen elämään kuuluvista toiminnoista kodissaan ja asuinympäristössään.

Kotihoitoon kuuluu asiakkaan yksilöllisen tarpeen mukainen:

1.) hoito ja huolenpito;
2.) toimintakykyä ja vuorovaikutusta edistävä ja ylläpitävä toiminta;
3.) muu kuin 1 ja 2 kohdassa tarkoitettu henkilön suoriutumista tukeva toiminta;
4.) terveydenhuoltolain (1326/2010) 25 §:ssä tarkoitettu kotisairaanhoito.

Kotihoitoa järjestetään henkilölle, joka tarvitsee sitä sillä perusteella, että hänen toimintakykynsä on alentunut korkean iän, sairauden, vamman tai muun vastaavan syyn vuoksi. Lisäksi kotihoitoa järjestetään henkilölle, joka tarvitsee sitä erityisen perhe- tai elämäntilanteen perusteella. Kotihoitoa järjestetään henkilön tarpeen mukaan vuorokaudenajasta riippumatta.

Hyvinvointialueen on järjestettävä alueensa asukkaiden kotisairaanhoito. Kotisairaanhoito on hoito- ja palvelusuunnitelman mukaista tai tilapäistä potilaan asuinpaikassa, kotona tai siihen verrattavassa paikassa moniammatillisesti toteutettua terveyden ja sairaanhoidon palvelua. Kotisairaanhoidossa käytettävät hoitosuunnitelman mukaiset pitkäaikaisen sairauden hoitoon tarvittavat hoitotarvikkeet sisältyvät hoitoon.

Kotiin annettavaa hoiva- ja hoitopalvelua ostetaan noin 100 asiakkaalle kuukaudessa. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 750 000 euroa vuodessa. Hankintamäärät ovat suuntaa antavia arvioita, jotka eivät sido tilaajaa., POS 2 / TUKIPALVELUT Hankinnan kohteena on tukipalvelut koko Siun soten toiminta-alueen ikääntyneiden palvelujen sekä perhe- ja sosiaalipalvelujen asiakkaille seuraavasti:

POS 2 / TUKIPALVELUT
2.1 / Ateriapalvelu asiakkaan kotona valmistettuna (ma - su) klo 6 - 18
2.2 / Ateriapalvelu kotiin kuljetettuna (ma - pe)
2.3 / Ateriointi lounasravintolassa (ma - pe)
2.4 / Vaatehuolto asiakkaan kotona (ma - pe) klo 6 - 18
2.5 / Vaatehuolto pesulassa (ma - pe) klo 6 - 18
2.6 / Siivouspalvelu (ma - pe) klo 6 - 18
2.7 / Osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävät tai tukevat palvelut (ma - su) klo 6 - 21
2.8 / Asiointipalvelu (ma - pe) klo 6 - 18
2.9 / Kylvetyksessä ja peseytymisessä avustaminen (ma - su) klo 6 - 18
2.10 / Pihatyöpalvelu (ma - pe) klo 6 - 18

Palvelua ostetaan asiakkaalle tehdyn asiakassuunnitelman mukaisesti pääsääntöisesti arkisin (ma - pe) klo 6.00 - 18.00 välisenä aikana. Palvelua voidaan ostaa, osa-alueesta riippuen, tarpeen mukaan myös seitsemänä (7) päivänä viikossa (ma - su) klo 6.00 - 21.00 välisenä aikana.

Tukipalveluilla tarkoitetaan sosiaalihuoltolain (1301/2014) 19 §:n mukaisia palveluja, joilla luodaan ja ylläpidetään henkilön kodissa sellaisia olosuhteita, että hän voi suoriutua jokapäiväiseen elämään kuuluvista toiminnoista mahdollisimman itsenäisesti, sekä palveluja, joiden avulla henkilö voi saada hyvinvointia tuottavaa sisältöä elämäänsä.

Tukipalveluina järjestetään henkilön yksilöllisen tarpeen mukaan:

1.) ateriapalvelua;
2.) vaatehuoltopalvelua;
3.) siivouspalvelua;
4.) asiointipalvelua;
5.) osallisuutta ja sosiaalista kanssakäymistä edistävää tai tukevaa palvelua.

Tukipalveluja järjestetään henkilölle, joka tarvitsee niitä sillä perusteella, että hänen toimintakykynsä on alentunut korkean iän, sairauden, vamman tai muun vastaavan syyn vuoksi. Lisäksi tukipalveluja järjestetään henkilölle, joka tarvitsee niitä erityisen perhe- tai elämäntilanteen perusteella.

Tukipalveluja ostetaan noin 250 asiakkaalle kuukaudessa. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on noin 250 000 euroa vuodessa. Hankintamäärät ovat suuntaa antavia arvioita, jotka eivät sido tilaajaa.,

Ilmoitusnumero 2024-006262
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hyvinvointialue, Siun sote
Tikkamäentie 16 M/3 80210 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouspalvelut 2021–2025

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 2.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös ”DPS”) kohteena on siivouspalveluiden ja palveluun liittyvien lisäpalveluiden tuottaminen Hansel Oy:n (jäljempänä Hansel) asiakkaille osallistumispyynnössä määritellyillä ehdoilla asiakkaan määrittelemissä kohteissa ja tiloissa.

Siivouspalvelut sisältävät:
• ylläpito- ja perussiivoukset
• siivouspalveluihin välittömästi liittyvien ja/tai prosessia tukevien lisäpalveluiden hankinnan
• siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinnan sekä jakelun
• erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä A "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde”.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan. Luokat sisältävät samat palvelut, mutta niiden soveltuvuusvaatimukset eroavat toisistaan.

Luokat ovat:
- Luokka 1
- Luokka 2.

Ehdokas voi hakea molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumishakemuspyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset. Mikäli ehdokas jättää osallistumishakemuksen luokkaan 1 ja täyttää luokalle 1 asetetut vaatimukset, voidaan ehdokas hyväksyä automaattisesti myös luokkaan 2, mikäli ehdokas on ilmoittanut kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" halukkuudestaan osallistua molempiin luokkiin 1 ja 2.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KESTO

DPS on voimassa 31.12.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 24.5.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 31.12.2027.

Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 31.12.2030 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon., Luokka 1 Katso osallistumispyynnön liitteet:
- A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde"
- B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot"., Luokka 2 Katso osallistumispyynnön liitteet:
- A. "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde"
- B. "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".,

Ilmoitusnumero 2024-006259
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriapalvelut (55520000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000), Vahtimestarin palvelut (98341120)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lasten ja perheiden palvelut

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 1.3.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen sosiaalihuoltolain ja lastensuojelulain mukaisten lasten ja perheiden palvelut.

Palveluntuottajarekisterin kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteessä Palveluntuottajarekisterin periaatteet.

Hankinnan kohteena palveluntuottajarekisterissä on:

LUOKKA 1 Sosiaalihuollon lapsi- ja perhepalvelut
• Lapsiperheiden kotipalvelu
• Perhetyö
• Ammatillinen tukihenkilötoiminta
• Lapsen ja vanhemman välisen tapaamisen valvonta ja valvottu vaihto
• Tukiperheiden valmennus ja tuen kokonaisuus
• Kasvatus- ja perheneuvonta

LUOKKA 2 Lastensuojelun avopalvelut
• Tehostettu perhetyö
• Perhekuntoutus

LUOKKA 3 Ammatilliset perhekotipalvelut
• Sijaishuollon palvelut ammatillisessa perhekodissa

LUOKKA 4 Lastensuojelulaitosten palvelut
• Laitosperhekuntoutus
• Lastensuojelulaitospalvelut
• Erityisen huolenpidon palvelut

LUOKKA 5 Perhehoito
• Perhehoidon rekrytointi, valmennus ja tuki

LUOKKA 6 Edunvalvonta
• Lastensuojelun edunvalvonta

LUOKKA 7 Lähisuhdeväkivaltatyön palvelut
• Tuki perhe- ja lähisuhdeväkivallan osapuolille

APUA OSALLISTUMISHAKEMUKSEN TEKEMISEEN

Apua osallistumishakemuksen tekemiseen saat puhelimitse tarvittaessa Pohjois-Pohjanmaan Yrittäjien hankintaneuvojalta juha.vayrynen@yrittajat.fi / 040 534 3932 tai Keski-Suomen Yrittäjien hankintaneuvojalta veli.puttonen@yrittajat.fi / 0500 646 793.

Mikäli tarvitset teknistä apua Tarjouspalvelu-portaalin käytössä, ota yhteyttä Tarjouspalvelun tukeen puhelimitse 020 766 1075., LUOKKA 1 Sosiaalihuollon lapsi- ja perhepalvelut Luokka 1 Sosiaalihuollon lapsi- ja perhepalvelut pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Lapsiperheiden kotipalvelu
• Perhetyö
• Ammatillinen tukihenkilötoiminta
• Lapsen ja vanhemman välisen tapaamisen valvonta ja valvottu vaihto
• Tukiperheiden valmennus ja tuen kokonaisuus
• Kasvatus- ja perheneuvonta

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 2 Lastensuojelun avopalvelut Luokka 2 Lastensuojelun avopalvelut pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Tehostettu perhetyö
• Perhekuntoutus

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 3 Ammatilliset perhekotipalvelut Luokka 3 Ammatilliset perhekotipalvelut pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Sijaishuollon palvelut ammatillisessa perhekodissa

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 4 Lastensuojelulaitosten palvelut Luokka 4 Lastensuojelulaitosten palvelut pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Laitosperhekuntoutus
• Lastensuojelulaitospalvelut
• Erityisen huolenpidon palvelut

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 5 Perhehoito Luokka 5 Perhehoito pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Perhehoidon rekrytointi, valmennus ja tuki

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 6 Edunvalvonta Luokka 6 Edunvalvonta pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Lastensuojelun edunvalvonta

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 7 Lähisuhdeväkivaltatyön palvelut Luokka 7 Lähisuhdeväkivaltatyön palvelut pitää sisällään seuraavat palvelut:

• Tuki perhe- ja lähisuhdeväkivallan osapuolille

Palveluiden lyhyet kuvaukset löytyvät liitteestä "Palveluntuottajarekisterin periaatteet" kohdasta 2. Palveluntuottajarekisterin kohde ja rakenne.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin palveluntuottajarekisterin sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., LUOKKA 8 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 9 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 10 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 11 Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin palveluntuottajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-006181
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Astiat ja kertakäyttöastiat sekä keittiö- ja leipomokäyttöön soveltuvat paperi-, muovi- ja pakkaustarvikkeet

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 1.3.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 28.2.2029 13:15 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy pyytää osallistumishakemuksia perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään, jonka kautta hankitaan mm. ammattikeittiöiden käyttöön soveltuvia erilaisia astioita, ruokailuvälineitä, ruuan valmistuksessa käytettäviä astioita ja välineitä, kertakäyttöastioita, keittiöissä käytettäviä paperi-, muovi- ja pakkaustarvikkeita, leipomotarvikkeita ja muita vastaavia tarvikkeita Sansia Oy:n osakkaiden tarpeiden mukaisesti.

Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.
, Kertakäyttöiset astiat ja tarvikkeet Osaan 484202-2 Kertakäyttöiset astiat ja tarvikkeet sisältyvät seuraavat kertakäyttöiset tuotteet:
- astiat
- ruokailuvälineet
- ammattikeittiökäyttöön soveltuvat keittiöpaperit ja pakkaustarvikkeet
- muut vastaavat kertakäyttöiset astiat ja tarvikkeet, Ateriapakkaukset ja niihin liittyvät tarvikkeet Osaan 484202-3 Ateriapakkausten tarvikkeet sisältyvät:
- kotipalveluaterioiden pakkaustarvikkeet
- take away -aterioiden pakkaustarvikkeet
- muut vastaavat aterioiden pakkaustarvikkeet, Leipomokäyttöön soveltuvat astiat, välineet ja tarvikkeet Osaan 484202-4 Leipomokäyttöön soveltuvat astiat ja tarvikkeet sisältyvät seuraavat tuotteet:
- kulhot
- vuoat
- erilaiset välineet kuten pursottimet, muotit, lastat, vispilät ja nuolijat
- mitta-astiat ja -välineet
- erilaiset paperi - ja pakkaustarvikkeet
- muut vastaavat astiat. välineet ja tarvikkeet, Ruokailu- ja ruuanvalmistusastiat / välineet Osaan 484202-1 Ruokailu- ja ruuanvalmistusastiat sisältyvät seuraavat astiat:
- posliiniastiat
- aterimet
- juomalasit
- ruoanvalmistuksessa käytettävät asiat
- tarjoiluastiat
- ammattikeittiöiden pienlaitteet ja välineet
- keskitetyn jakelun astiat
- GN -astiat ja kuljetuslaatikot
- muut vastaavat astiat,

Ilmoitusnumero 2024-006210
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Keittiölaitteet, talous- ja kodin tavarat ja ateriointivälineet (39220000), Keittiötavarat (39221100), Kertakäyttöiset ateriointi- ja tarjoiluvälineet (39222100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisten asumispalvelut DPS

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 24.2.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 29.2.2028 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

************************************************* HUOM TÄRKEÄÄ! *********************************************************
Koskee kevään 2024 tarjouskilpailua:

Pohjanmaan Hyvinvointialue julkaisee uudestaan vammaisten asumispalvelujen osallistumispyynnön. Alkuperäiseen osallistumispyyntöön oli väärinymmärryksen takia tarjousten, osallistumishakemusten tai kiinnostuksenilmaisujen vastaanottamisen määräajaksi laitettu 12.2.2024 (viitaten kevään 2024 osallistumispyyntöjen viimeiseen jättöpäivään). Kyseisessä kohdassa tulee kuitenkin ilmoittaa dynaamisen hankintajärjestelmän viimeinen voimassaolopäivä. Väärän päivämäärän takia dynaaminen hankintajärjestelmä on sulkeutunut ennenaikaisesti eikä ehdokkaita tämän takia pystytä hyväksymään mukaan hankintajärjestelmään eikä tarjouspyyntöä saada tehtyä osallistumushakemuksen jättäneille. Tästä syystä johtuen joudumme pyytämään osallistumishakemuksen 12.2.2024 mennessä jättäneet ehdokkaat lähettämään osallistumishakemuksensa uudestaan.

Huomioikaa, että tässä tilanteessa emme voi ottaa mukaan täysin uusia hakemuksia uusilta tarjoajilta tasavertaisuuden vuoksi. Tämän kevään 2024 tarjouskilpailuun voi osallistua vain jo aiemmin hakemuksen jättäneet ehdokkaat. Pyydämme siis vain, että hakemuksen jo aiemmin lähettäneet lähettäisivät hakemuksensa uudelleen. Mikäli tulee täysin uusia hakemuksia, nämä otetaan huomioon vasta ensi vuoden tarjouskilpailussa. Osallistumispyynnön sisältöä ei ole muutettu, kaikki ehdot ovat edelleen samat. Sopimuskauden alku voi kuitenkin siirtyä muutamalla viikolla tämän erehdyksen vuoksi.

Hankintayksikkö pahoittelee syvästi tilannetta ja aiheuttamaansa ylimääräistä vaivaa.

**************************************************************************************************************************

Pohjanmaan Hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia vammaisten asumispalveluja koskevaan hankintajärjestelmään.

Vuoden 2023 alusta lukien vastuu sosiaali- ja terveydenhuollon ja pelastustoimen järjestämisestä siirtyi kunnilta ja kuntayhtymiltä hyvinvointialueelle. Tämän myötä hyvinvointialueelle on myös siirtynyt sisällöltään ja kustannustasoltaan hyvin erilaisia vammaisten asumispalvelujen sopimuksia. Vammaisten asumispalveluiden hankinta on näin ollen tarpeen sopimusten yhtenäistämiseksi.

Hankinta toteutetaan dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisena menettelynä (DPS - Dynamic Purchasing System). Menettely on luonteeltaan kaksivaiheinen: ensimmäisessä vaiheessa palveluntuottajat hakeutuvat hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen ja toisessa vaiheessa hankintajärjestelmään hyväksyttyjen palveluntuottajien kesken järjestetään sisäiset kilpailutukset. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. Kaikki soveltuvuusehdot ja palvelun vähimmäisvaatimukset täyttävät palveluntuottajat hyväksytään mukaan hankintajärjestelmään. Tarkempaa tietoa itse hankintaprosessista löytyy liitteestä 1. Hankintamenettelyn ja -prosessin kuvaus.

Hankinta koskee koko Pohjanmaan Hyvinvointialueen aluetta. Hankinta on jaettu viiteen osa-alueeseen:

1. Tuettu asuminen

2. Yhteisöllinen asuminen
- Palveluluokka 1
- Palveluluokka 2
- Palveluluokka 3

3. Ympärivuorokautinen palveluasuminen
- Palveluluokka 1: vähäinen tuentarve
- Palveluluokka 2: normaali tuentarve
- Palveluluokka 3: vaativa tuentarve
- Palveluluokka 4: erityisen vaativa tuentarve
- Palveluluokka 5: erikseen sovittava palvelusisältö

4. Lyhytaikaista hoitoa ja huolenpitoa aikuisille tai alle 18-vuotiaille vammaisille (ml. omaishoidon vapaat)

Yli 18-vuotiaat:

- Palveluluokka 1: vähäinen tuentarve
- Palveluluokka 2: normaali tuentarve
- Palveluluokka 3: vaativa tuentarve
- Palveluluokka 4: erityisen vaativa tuentarve
- Palveluluokka 5: erikseen sovittava palvelusisältö

Alle 18-vuotiaat:

- Palveluluokka 1: normaali tuentarve
- Palveluluokka 2: vaativa tuentarve
- Palveluluokka 3: erityisen vaativa tuentarve

5. Ympärivuorokautista palveluasumista alle 18-vuotiaille vammaisille henkilöille
- Palveluluokka 1: normaali tuentarve
- Palveluluokka 2: vaativa tuentarve
- Palveluluokka 3: erityisen vaativa tuentarve

Osallistumishakemus tulee jättää vähintään yhtä (1) ja halutessaan useampaa palvelua (osa-aluetta) koskien. Jokaisesta asumisyksiköstä on jätettävä oma (rinnakkainen) osallistumishakemus.

Palvelut tulee tarjota Pohjanmaan Hyvinvointialueen alueella tai hyvinvointialueen läheisyydessä, enintään 50 kilometrin päässä (hyvinvointialueen rajasta linnuntietä).

Myöhemmin toteutettava tarjouskilpailu koskee sekä uusia, että tilaajan tällä hetkellä voimassa olevia asiakassuhteita. Vanhoja asiakkaita ei kuitenkaan velvoiteta muuttamaan uusiin asumisyksiköihin, ellei asiakas sitä itse toivo. Palvelu myönnetään vuodessa noin 10-20 uudelle asiakkaalle. Palveluissa on tällä hetkellä noin 150 henkilöä.

Hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus järjestetään kerran vuodessa. Hankintajärjestelmään voi kuitenkin jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa hankintajärjestelmän voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

, Tuettu asuminen Lisätietoa liitteessä 2: Palvelukuvaus., Yhteisöllinen asuminen Palveluluokat 1-3. Lisätietoa liitteessä 2: Palvelukuvaus., Ympärivuorokautinen palveluasuminen Palveluluokat 1-5. Lisätietoa liitteessä 2: Palvelukuvaus, Lyhytaikaista hoitoa ja huolenpitoa aikuisille tai alle 18-vuotiaille vammaisille (ml. omaishoidon vapaat) Yli 18-vuotiaat: palveluluokat 1-5, alle 18-vuotiaat: palveluluokat 1-3. Lisätietoa liitteessä 2: Palvelukuvaus, Ympärivuorokautinen palveluasuminen alle 18-vuotiaille vammaisille henkilöille Palveluluokat 1-3. Lisätietoa liitteessä 2: Palvelukuvaus,

Ilmoitusnumero 2024-005974
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Turvakalusteet 2021-2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 1.1.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 23.2.2024 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 31.12.2026 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat:

• Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
• Turvaovet
• Asekaapit
• Holvit
• Holvinovet
• Palosuojatut arkistolaatiskostot
• Dataturvakaapit
• Vaate- ja lokerokaapit
• Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet.

DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu
• Asennuspalvelu
• Takuuhuoltopalvelu
• Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
• Vanhan tuotteen noutopalvelu
• Kierrätyspalvelu
• Koulutus- ja lisäkoulutus

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 1.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Turvakalusteet 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/hansel?id=323965&tpk=7d76a7c8-587a-4dad-b5bf-115862169c43.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Turvakalusteet 2021-2025" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta:
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/40205/notice/59227/details.

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavalla ilmoituksella:
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/40205/notice/124097/details.

Tällä ilmoituksella Turvakalusteet 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan kahdella (2) vuodella 1.1.2027 saakka., Hansel Oy:n "Turvakalusteet 2021-2025" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 1.1.2027 asti DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat:

• Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
• Turvaovet
• Asekaapit
• Holvit
• Holvinovet
• Palosuojatut arkistolaatiskostot
• Dataturvakaapit
• Vaate- ja lokerokaapit
• Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet.

DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu
• Asennuspalvelu
• Takuuhuoltopalvelu
• Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
• Vanhan tuotteen noutopalvelu
• Kierrätyspalvelu
• Koulutus- ja lisäkoulutus

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 1.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.,

Ilmoitusnumero 2024-005504
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000), Panssaroidut tai vahvistetut kassakaapit, lippaat ja ovet (44421000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 22.2.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut 2M-IT Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka avulla voidaan hankkia tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä kuvattuja tietoliikenneliittymiä ja niihin liittyviä palveluita. Hankintayksikkö kilpailuttaa tarvitsemansa palvelut itselleen ja osaksi omaa palvelutuotantoaan DPS:n sisäisinä hankintoina, joita koskevissa tarjouspyynnöissä täsmennetään ja kuvataan tarkemmin kukin yksittäinen hankintatarve.

DPS:n kohteena pääasiassa ovat:

- Kiinteät liittymät
- Mobiililaajakaistaliittymät
- Asiantuntijapalvelut
- Palvelunhallinta

Toimittajan tulee huomioida, että tullessaan hyväksytyksi dynaamiseen hankintajärjestelmään, toimittaja on velvollinen allekirjoittamaan hankintailmoituksen liitteenä olevan salassapitositoumuksen.,

Ilmoitusnumero 2024-005851
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä hyvinvointikurssien hankinnasta

Suomi | Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 22.2.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.6.2028 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä hyvinvointikurssien hankinnasta Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteeseen kuuluvat hankintayksikön hyvinvointikurssit sosiaali- ja terveysalan mukaisina palveluina, joita tilaaja voi harkintansa mukaan hankkia dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa:

Hankinnan kohteena on PHT ry:n tuottamat ja ostopalveluna järjestämät kolmiosaiset aikuisten hyvinvointikurssit.

Kesto: 3+2+2 vuorokautta
Sisältää: ohjelma, hotellitasoinen majoitus 1hh, täysihoito (ravintolatasoinen aamiainen, lounas, väli- tai iltapala ja päivällinen)

Tilaaja toteuttaa hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 29.4.2024 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 30.6.2028.

Sisäisen kilpailutuksen hankintasopimuksen kesto voi olla yksi (1) vuosi + maksimissaan kolme (3) vuotta optiota. Hinnoitteluehdot määritetään sisäisten kilpailutuksen tarjouspyynnöissä. . Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Vuoden 2025 kurssien osalta osallistumishakemus pitää tehdä 2.4.2024 klo 16:00 mennessä.

Tämän jälkeen DPS on avoinna 30.6.2024 asti. Tällöin dynaaminen hankintajärjestelmä suljetaan ja avataan uudelleen 1.8.2024. Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät yritykset hyväksytään dynaamiseen hankintajärjestelmään ja niiden kanssa tehdään sopimus dynaamisesta hankintajärjestelmästä.

Tämän jälkeen dynaaminen hankintajärjestelmä on avoinna seuraavasti koko sopimuskaudella:

1.8.2024-15.6.2025
1.8.2025-15.6.2026
1.8.2026-15.6.2027
1.8.2027-31.12.2027,

Ilmoitusnumero 2024-005817
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveys- ja hyvinvointipalvelut (98334000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Palkansaajien hyvinvointi ja terveys PHT ry
Lintulahdenkatu 6 A 1 00500 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Studio-, siirto- ja lähetystekniikan tuotteet ja palvelut DPS

Suomi | Yleisradio Oy
Julkaistu 9 kuukautta sitten | 19.2.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 31.12.2027 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Studio-, siirto- ja lähetystekniikan tuotteet ja palvelut DPS Yleisradio Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) studio-, siirto- ja lähetystekniikan tuotteiden ja palveluiden hankintaan. Hankintajärjestelmän piiriin kuuluvat tuotteet ja palvelut tarkemmin eriteltynä ovat:

1. Ammattikäyttöön tarkoitettu studio-, siirto- ja lähetystekniikka kuten esimerkiksi videopalvelimet, enkooderit, äänipöydät, videomatriisit, prompterit, virtualisoidut tuotantoratkaisut, ohjelmistopohjaiset media- ja medianhallintaratkaisut, IP-pohjainen teknologia sekä muu vastaava teknologia. Tuotteisiin kuuluvat myös edellä mainittuihin liittyvät ohjelmistot ja lisenssit.

2. Studio-, siirto- ja lähetystekniikkaan liittyvät palvelut kuten integraattori-, asennus-, asiantuntija- ja käyttöönottopalvelut, laitteisiin liittyvät tuki- ja ylläpitopalvelut sekä muut vastaavat palvelut tuotteiden yhteydessä tai erikseen hankittuna.

Hankittavat tuotteet ja palvelut määritellään tarkemmin kussakin DPS:n sisäisessä kilpailutuksessa. Tarkempi kuvaus DPS:stä ja sen toiminnasta on annettu osallistumispyynnön liitteessä 1.

Yle hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet ehdokkaat, jotka täyttävät ehdokkaille asetetut soveltuvuusvaatimukset.,

Ilmoitusnumero 2024-005755
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Palvelimet (48820000), PC:iden, toimisto-, televiestintä- ja av-laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50300000), Tietoliikennelaitteiden asentaminen (51300000), Radio-, televisio- ja av-laitteiden asentaminen (51310000), Laitteiston asennuspalvelut (51611100), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000), Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000), Tietotekniikan asiantuntijapalvelut (72590000), Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet (32000000), Videolaitteisto (32323300), Äänen ja kuvan tallennus- ja toistolaitteet (32330000), Videonauhurit ja kuvantoistolaitteet (32333000), Av-laitteiden osat (32350000), Av-laitteiden lisävarusteet (32351000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Yleisradio Oy
Uutiskatu 5 00240 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvakalusteet 2021-2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 9 kuukautta sitten | 15.2.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Turvakalusteet 2021-2025 (DPS) DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat:

• Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
• Turvaovet
• Asekaapit
• Holvit
• Holvinovet
• Palosuojatut arkistolaatiskostot
• Dataturvakaapit
• Vaate- ja lokerokaapit
• Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet.

DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat:

• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu
• Asennuspalvelu
• Takuuhuoltopalvelu
• Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
• Vanhan tuotteen noutopalvelu
• Kierrätyspalvelu
• Koulutus- ja lisäkoulutus

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa 1.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.

Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.,

Ilmoitusnumero 2024-005502
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000), Panssaroidut tai vahvistetut kassakaapit, lippaat ja ovet (44421000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 9 kuukautta sitten | 14.2.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 11.2.2028 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet Tuomi Logistiikka Oy (hankintayksikkö) perustaa Pirkanmaan hyvinvointialueen (Tilaaja) toimeksiantona dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn (jatkossa "DPS"), jossa hankinnan kohteena on hammaslaboratoriossa valmistettavat hammastekniset tuotteet.

Kyseessä on menettely, jonka tarkoituksena on tarjota Tilaajalle mahdollisuus palvelun kilpailuttamiseen joustavalla ja tarkoituksenmukaisella tavalla. Sisäiset kilpailutukset tehdään tarvekohtaisesti.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien toimijoiden tulee jättää osallistumishakemus. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Mahdollisia hankintajärjestelmässä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa:
- Oikomishoidon tuotteet
- Proteettiset tuotteet
- Purenta- ja uniapneakiskot

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi DPS:n sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita. Hankittavat palvelut määritellään sisäisissä tarjouspyynnöissä.,

Ilmoitusnumero 2024-005450
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
Biokatu 10 33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut

Suomi | 2M-IT Oy
Julkaistu 9 kuukautta sitten | 12.2.2024 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 11.2.2028 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikenneliittymät ja niihin liittyvät palvelut 2M-IT Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka avulla voidaan hankkia tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä kuvattuja tietoliikenneliittymiä ja niihin liittyviä palveluita. Hankintayksikkö kilpailuttaa tarvitsemansa palvelut itselleen ja osaksi omaa palvelutuotantoaan DPS:n sisäisinä hankintoina, joita koskevissa tarjouspyynnöissä täsmennetään ja kuvataan tarkemmin kukin yksittäinen hankintatarve.

DPS:n kohteena pääasiassa ovat:

- Kiinteät liittymät
- Mobiililaajakaistaliittymät
- Asiantuntijapalvelut
- Palvelunhallinta,

Ilmoitusnumero 2024-005339
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot 2M-IT Oy
Joukahaisenkatu 9 B 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma