Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020-2024 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 26.7.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020-2024 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet. Tyypillisiä laitteita joita DPS:llä voi hankkia ovat esimerkiksi:

• videoprojektorit (mm. perinteinen, lähi- ja ultra-lähiprojektorit, interaktiiviset projektorit)
• neuvotteluhuoneiden näytöt, infonäytöt, kosketusnäytöt ja televisiot
• digiboksit, dvd- ja bluray-soittimet, AppleTV, Chromecast ja vastaavat
• pelikonsolit ja niiden pelit sekä lisätarvikkeet
• vahvistimet, viritinvahvistimet ja muut Hi-fi- yms. audiojärjestelmät
• kaiuttimet
• kuulokkeet ja kuulokemikrofonit
• dokumenttikamerat
• videoneuvottelukamerat ja mikrofonit
• digikamerat, digivideokamerat, ammattikuvauslaitteet ja näihin liittyvät valokuvaustarvikkeet
• kuvauskopterit ja muut dronet sekä muut radio-ohjattavat laitteet
• lämpökamerat ja lämpötähystimet
• navigaattorit
• mikrofonit
• KVM-kytkimet, langattomat signaalin siirrot
• interaktiiviset valkotaulut
• kaapelit ja tarvikkeet, AV-kaivot, kaapelikanavat
• henkilökohtaiset älylaitteet esim. älykellot, virtuaalilasit, aktiivisuusmittarit

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.9.2020 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 30.6.2026.

DPS on voimassa 30.6.2026 saakka, ellei sitä aiemmin keskeytetä. Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä ja toimitusten tulee tapahtua viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-012335
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kosketusnäytöt (30231320), Televisio- ja radiovastaanottimet, äänen tai kuvan tallennus- tai toistolaitteet (32300000), Televisiovastaanottimet ja av-laitteet (32320000), Av-laitteet (32321200), Äänen ja kuvan tallennus- ja toistolaitteet (32330000), Mikrofonit ja kaiuttimet (32340000), Av-laitteiden osat (32350000), Videopelit (37532000), Valokuvauslaitteet (38650000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaalisen kuntoutuksen sekä työ- ja päiväaikaisen toiminnan palvelujen toimittajarekisteri

Suomi | Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 25.7.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Sosiaalisen kuntoutuksen sekä työ- ja päiväaikaisen toiminnan palvelujen toimittajarekisteri Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia sosiaalisen kuntoutuksen sekä työ- ja päiväaikaisen toiminnan palvelujen hankintaan. Hankittavat palvelut ovat Soite mielenterveys- ja riippuvuuspalvelujen, vammaispalvelujen, aikuissosiaalityön sekä ikäihmisten asiakasohjaus ja avopalvelujen asiakkaille suunnattuja sosiaalisen kuntoutuksen sekä työ- ja päiväaikaisen toiminnan palveluja.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset. Sopimuskaudella hankintoja tehdään toimittajarekisteriin kuuluvilta palveluntuottajilta joko soveltuvuuden tai kevennettyjen sisäisten kilpailutusten eli ns. minikilpailutusten kautta. Dynaamisen toimittajarekisterin toimintaperiaatteet on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteessä 1.

Toimittajarekisteri on voimassa toistaiseksi.

Arvioitaessa kulloinkin soveltuvinta palveluntuottajaa kaikkien palveluntuottajiksi hyväksyttyjen joukosta, huomioidaan ensin palveluntuottajan tapauskohtaisesti tarvittu riittävä erityisosaaminen ja sen jälkeen palveluntuottajan palvelun saatavuus sekä hinnoittelu.
Dynaamisen toimittajarekisterin sisäiset kilpailutukset tulevat kohdistumaan sosiaalisen kuntoutuksen ja työ- ja päiväaikaisen toiminnan palvelujen tarpeen mukaisiin palveluihin kyseisillä vastuualueilla. Sisäiset kilpailutukset voivat koskea mm. päivätoimintaa, työtoimintaa, avotyötoimintaa, kotikuntoutusta, henkilökohtaista päiväaikaista toimintaa, Green Care-toimintaa ja työhönvalmennusta.

Asiakaskohtainen palveluntuottajan valinta tehdään aina asiakkaan tarpeiden mukaisesti. Hoidollisin perustein voidaan tarvittaessa valita palveluntuottaja myös suorahankintana tämän hankinnan ulkopuolelta.

Toimittajarekisterissä tilaajan kilpailuttama sosiaalinen kuntoutuksen palvelut koskevat sosiaalihuoltolain 17 §:n mukaista sosiaalista kuntoutusta. Työtoiminnan osalta hankinta koskee sosiaalihuoltolain 27 d § ja 27 e § -mukaista työtoimintaa. Iäkkäiden asiakkaiden päivätoiminnan hankittava palvelu on sosiaalihuoltolaki 19 §:n mukaista palvelua.

Soiten kehitysvammaisten asiakkaiden osalta työtoimintaa ja päivätoiminta on lain kehitysvammaisten erityishuollon 2 §:n mukaista palvelua 31.12.2024 saakka. Muu vammaisten asiakkaiden päivätoiminta on vammaispalvelulain 8 §:n ja 8 b §:n mukaista palvelua 31.12.2024 saakka. Tilanne 1.1.2025 alkaen muuttuu uuden vammaispalvelulain myötä siten, että uusien kehitysvammaisten asiakkaiden osalta työtoiminta on uuden vammaispalvelulain 27 §:n mukaista työtoimintaa, ja samoin päivätoiminnan osalta palvelu koskee uuden vammaispalvelulain 25 §:n mukaista kehitysvammaisten asiakkaiden päivätoimintaa. Uusi vammaispalvelulaki koskee uusien vammaispalveluiden asiakkaita lisäksi tarkistuksien jälkeisiä vanhoja asiakkaita, joille tarkistus ei tuota heikennyksiä palveluun. HUOM! Asiakkailla, joilla on jo voimassa oleva päätös, siirtymäaika on 3 vuotta uuden lain mukaisiin palveluihin.

Liitteellä 1 dynaamisen toimittajarekisterin toimintaperiaatteet lisäksi kuvauksia on kilpailutettavista palveluista, mutta tarkemmat kuvaukset palveluista ja niiden vaatimuksista kuvataan sisäisillä tarjouspyynnöillä.,

Ilmoitusnumero 2024-012310
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalipalvelut (85320000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
Mariankatu 16-20 67200 Kokkola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lasten ja nuorten neuropsykiatrinen valmennus (DPS) – Pohjois-Karjalan hyvinvointialue Siun sote (2074/02.08.00.04/2024, § 7/2024)

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 24.7.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.8.2029 20:59 Alkuperäinen ilmoitus

Lasten ja nuorten neuropsykiatrinen valmennus (DPS) - Pohjois-Karjalan hyvinvointialue Siun sote (2074/02.08.00.04/2024, § 7/2024) Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää osallistumishakemuksia Pohjois-Karjalan hyvinvointialue Siun soten (myöhemmin Siun sote) alle 18-vuotiaiden lasten ja nuorten neuropsykiatrisen valmennuksen ostopalveluja koskevaan hankintajärjestelmään, jonka perusteella hankitaan neuropsykiatrisen valmennuksen ostopalveluja hankintakaudella 1.10.2024 - 30.09.2030.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

Osallistumishakemus on sitova; palveluntuottaja sitoutuu osallistumishakemuksessa ilmoittamiinsa tietoihin ja
osallistumispyynnön ehtoihin jättämällä osallistumishakemuksen.

Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.,

Ilmoitusnumero 2024-012302
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Kuntoutuspalvelut (85312500)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Lääkäripalvelut ostopalveluna, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 24.7.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 31.8.2030 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan tilaajakohtaisesti lääkäripalveluita ostopalveluna.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. Dynaaminen hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu kuuteen (6) osa-alueeseen seuraavasti:

- Osa-alue 1: Yleislääkärit
- Osa-alue 2: Erikoislääkärit
- Osa-alue 3: Hammaslääkärit
- Osa-alue 4: Muut lääkäripalvelut
- Osa-alue 5: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta
- Osa-alue 6: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta

Sansia Oy varaa mahdollisuuden perustaa osa-alueet 5 ja 6 myöhemmin Dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Hankinnan kohteet on kuvattu yleisellä tasolla osallistumispyynnön liitteessä 1 Lääkäripalvelut, ostopalveluna -hankinnan kohteen alustava kuvaus. Hankinnan kohde ja laajuus sekä palvelua koskevat vähimmäisvaatimukset rajataan ja määritellään aina kulloisenkin Tilaajan tarpeen mukaan sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä. Dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki hyvinvointialueet, jotka ovat Sansia Oy:n omistaja-asiakkaita (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään haetaan mukaan jättämällä osallistumishakemus. Hakeminen tehdään osa-alueittain ja Ehdokas voi hakea useampaan osa-alueeseen mukaan. Osa-alueet pitävät sisällään useita eri kohderyhmiä, joiden sisällä osatarjoukset on sallittu myöhemmin julkaistavan sisäisen tarjouspyynnön mukaisesti. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja hankintajärjestelmään hyväksytyillä Ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.8.2030., Yleislääkärit Tämän osa-alueen 11876-1 hankinnan kohteena ovat yleislääkäripalveluiden hankinta ostopalveluna kulloisenkin Tilaajan tarpeisiin. Yleislääkärit hoitavat esimerkiksi kaikkia kansantauteja, kuten diabetesta, verenpainetautia, sydän- ja verisuonisairauksia, tuki- ja liikuntaelimistön ongelmia, astmaa ja allergiaa sekä lieviä mielenterveyshäiriöitä. Yleislääkärit tekevät myös terveystarkastuksia ja pientoimenpiteitä sekä diagnosoivat ja hoitavat infektiosairauksia., Erikoislääkärit Tämä osa-alue 11876-2 sisältää erikoislääkäreiden ostopalvelua muun muassa seuraavilta erikoisaloita:

- Kardiologia
- Ihotaudit
- Gastroenterologia
- Reumatologia
- Yleiskirurgia
- Fysiatria
- Keuhkosairaudet
- Sisätaudit
- Lastentaudit
- Geriatria
- Kliininen fysiologia ja isotooppilääketiede
- Ortopedia ja traumatologia
- Hammaslääketieteen erikoisalat (erikoishammaslääkärit)

Osa-alueeseen hakeutuvan ehdokkaan ei tarvitse tarjota kaikkia yllä mainittuja erikoisaloja. Tarjoaja voi valita sisäisten kilpailutusten yhteydessä erikoisalan, joita tarjoaa.

Erikoisala määritellään jokaisessa dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Osa-alueessa tehdään sisäisiä kilpailutuksia Tilaajien tarpeiden mukaisesti., Hammaslääkärit Tämän osa-alueen 11876-3 hankinnan kohteena ovat hammaslääkäripalveluiden (hammaslääkäri) hankinta ostopalveluna kulloisenkin Tilaajan suun terveydenhuollon tarpeisiin., Muut lääkäripalvelut Tämän osa-alueen 11876-4 hankinnan kohteena olevia muita lääkäripalveluita ostopalveluna voivat olla esimerkiksi:
- lääkärin lausunnot
- lääkärin todistukset, Osa-alue 5 Sansia Oy voi perustaa tämän osa-alueen 11876-5 myöhemmin Dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta., Osa-alue 6 Sansia Oy voi perustaa tämän osa-alueen 11876-6 myöhemmin Dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-012294
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisen henkilön henkilökohtainen apu ja muu kotiin annettava palvelu

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 22.7.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 31.12.2030 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aluehallitus on päättänyt 24.4.2024 § 21 käynnistää vammaispalvelulain (laki vammaisuuden perusteella järjestettävistä palveluista ja tukitoimista 380/1987) mukaisen Vammaisen henkilön henkilökohtaisen avun ja muun kotiin annettavan palvelun hankinnan. Toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen perusteella solmittavat sopimukset on tarkoitus saada voimaan 1.1.2025 alkaen.

Hankinnan kohteena on yksityisiltä palveluntuottajilta ostopalveluna hankittava henkilökohtaisen avun ja ammatillisen henkilökohtaisen avun palvelu sekä muu kotiin annettava palvelu ja ammatillinen muu kotiin annettava palvelu.

Henkilökohtaista apua järjestettäessä vaikeavammaisena pidetään henkilöä, joka tarvitsee pitkäaikaisen tai etenevän vamman tai sairauden johdosta välttämättä ja toistuvasti toisen henkilön apua suoriutuakseen päivittäisistä toimista, eikä avun tarve johdu pääasiassa ikääntymiseen liittyvistä sairauksista ja toimintarajoitteista. (Laki vammaisuuden perusteella järjestettävistä palveluista ja tukitoimista, 8 c §).

Hankittavaa palvelua voidaan käyttää myös tilanteissa, joissa vammaispalvelun asiakas tarvitsee muuta vastaavaa kotiin annettavaa palvelua/ammatillista muuta kotiin annettavaa palvelua. Tällöin palvelu hankitaan tavallisesti kehitysvammalain, sosiaalihuoltolain tai omaishoidon tuesta annetun lain perusteella. Hankinta tulee vastaamaan myös 1.1.2025 voimaan tulevan uuden vammaispalvelulain (675/2023) mukaisen henkilökohtaisen avun hankintatarpeeseen. Muuta kotiin annettavaa palvelua / ammatillista kotiin annettavaa palvelua voidaan hankkia myös uuden lain mukaisen erityisen osallisuuden tuen palvelun toteuttamiseksi.

Hankittavien palveluiden lyhyt kuvaus on joustavan toimittajarekisterin kuvauksessa. Toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä julkaistaan palvelukuvaukset hankittavista palveluista.

Vammaisen henkilön henkilökohtainen apu ja muu kotiin annettava palvelu-hankintaa varten Kanta-Hämeen hyvinvointialue avaa tällä osallistumishakemuksella joustavan toimittajarekisterin, johon hyväksytään palveluntuottajia jatkuvalla ilmoittautumismenettelyllä 31.12.2030 saakka. Joustavan toimittajarekisterin sisällä voidaan pyytää tarjouksia vammaisen henkilön henkilökohtaisen avun ja muun kotiin annettavan palvelun luokkiin toimittajarekisterin voimassaolon aikana. Kyseessä on kaksivaiheinen hankintamenettely, joka on kuvattu osallistumishakemuksen liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Vammaisen henkilön henkilökohtainen apu ja muu kotiin annettava palvelu".

Osallistumishakemuksen jättäminen ei edellytä toimittajarekisterin sisäiseen kilpailutukseen osallistumista., Luokka 1. Henkilökohtainen apu ja muu kotiin annettava palvelu Henkilökohtainen apu tarkoittaa vammaispalvelulain (1987/380) 8 c §:n mukaista palvelua. Muuta kotiin annettavaa palvelua voidaan myöntää paitsi vammaispalvelulain myös sosiaalihuoltolain (2014/1301) tai omaishoidosta annetun lain (2005/937) perusteella. Muu kotiin annettava palvelu sisältää tyypillisesti ohjauksen, hoivan, hoidon ja/tai valvonnan elementtejä. Muuta kotiin annettavaa palvelua voidaan hankkia myös uuden vammaispalvelulain (675/2023) 13 §:n erityisen osallisuuden tuen palvelun tai 18 §:n asumisen tuen palvelun toteuttamiseksi. Myös henkilökohtaista apua myönnetään uuden vammaispalvelulain voimaantultua sen perusteella (675/2023, 10 §)., Luokka 2. Ammatillinen henkilökohtainen apu ja ammatillinen muu kotiin annettava palvelu Henkilökohtainen apu tarkoittaa vammaispalvelulain (1987/380) 8 c §:n mukaista palvelua. Muuta kotiin annettavaa palvelua voidaan myöntää paitsi vammaispalvelulain myös sosiaalihuoltolain (2014/1301) tai omaishoidosta annetun lain (2005/937) perusteella. Muu kotiin annettava palvelu sisältää tyypillisesti ohjauksen, hoivan, hoidon ja/tai valvonnan elementtejä. Muuta kotiin annettavaa palvelua voidaan hankkia myös uuden vammaispalvelulain (675/2023) 13 §:n erityisen osallisuuden tuen palvelun tai 18 §:n asumisen tuen palvelun toteuttamiseksi. Myös henkilökohtaista apua myönnetään uuden vammaispalvelulain voimaantultua sen perusteella (675/2023, 10 §).

Ammatillista henkilökohtaista apua ja ammatillista muuta kotiin annettavaa palvelua tai erityisen osallisuuden tukea antaa ensisijaisesti sosiaalihuollon ammattihenkilöistä annetussa laissa (817/2015) tai terveydenhuollon ammattihenkilöistä annetussa laissa (559/1994) tarkoitettu ammattihenkilö taikka muun soveltuvan tutkinnon suorittanut henkilö (palveluntuottaja ja tilaaja arvioivat soveltuvuuden tapauskohtaisesti)., Luokka 3. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 4. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 5. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-012280
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
PL 39 13101 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut

Suomi | Kanta-Hämeen hyvinvointialue
Julkaistu 3 kuukautta sitten | 20.7.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2029 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aluehallitus on päättänyt 6.5.2024 § 183 käynnistää perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävien palveluiden kilpailutuksen.

Hankinnan kohteena ovat perhetyö (sosiaalihuoltolain mukainen, lastensuojelulain mukainen ja kotouttava perhetyö), päivystyksellinen perhetyö, ammatillinen tukihenkilötyö ja avomuotoinen perhekuntoutus.

Hankinnan tavoitteena on:
· hankinta täydentää omaa palvelutuotantoa ja varmistaa asiakkaiden palvelujen saatavuuden
· hankinnalla ei sitouduta ostamaan tiettyä määrää, vaan se mahdollistaa
ostot tarpeiden mukaan
· palvelu tuotetaan kustannustehokkaasti. Laatu ja vaikuttavuus vastaa tilaajan palvelukuvausta
· hankintamenetelmällä hyväksytään joustavasti uusia palveluntuottajia sopimuskumppaneiksi koko sopimuskauden ajan

Palveluiden lyhyt kuvaus on joustavan toimittajarekisterin kuvauksessa. Toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä julkaistaan palvelukuvaukset hankittavista palveluista.

Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietäviä palveluita varten Kanta-Hämeen hyvinvointialue avaa tällä osallistumishakemuksella joustavan toimittajarekisterin, johon hyväksytään palveluntuottajia jatkuvalla ilmoittautumismenettelyllä 31.12.2029 saakka. Joustavan toimittajarekisterin sisällä voidaan pyytää tarjouksia perheheiden ja jälkihuollon kotiin vietäviin palveluihin toimittajarekisterin voimassaolon aikana. Kyseessä on kaksivaiheinen hankintamenettely, joka on kuvattu osallistumishakemuksen liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut".

Osallistumishakemuksen jättäminen ei edellytä toimittajarekisterin sisäiseen kilpailutukseen osallistumista.
, LUOKKA 1. Perhetyö Luokka sisältää sosiaalihuoltolain mukaisen perhetyön, lastensuojelulain mukaisen perhetyön ja kotouttavan perhetyön.
Luokan sisältö on kuvattu lyhyesti liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut".
Tarkempi palvelukuvaus julkaistaan toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä., LUOKKA 2. Päivystyksellinen perhetyö Luokka sisältää päivystyksellisen perhetyön palvelut.
Luokan sisältö on kuvattu lyhyesti liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut".
Tarkempi palvelukuvaus julkaistaan toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä., LUOKKA 3. Ammatillinen tukihenkilötyö Luokka sisältää ammatillisen tukihenkilötyön palvelut.
Luokan sisältö on kuvattu lyhyesti liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut".
Tarkempi palvelukuvaus julkaistaan toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä., LUOKKA 4. Avomuotoinen perhekuntoutus Luokka sisältää avomuotoisen perhekuntoutuksen palvelut.
Luokan sisältö on kuvattu lyhyesti liitteessä "Joustava toimittajarekisteri Perheiden ja jälkihuollon kotiin vietävät palvelut".
Tarkempi palvelukuvaus julkaistaan toimittajarekisterin sisäisen kilpailutuksen yhteydessä., LUOKKA 5. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 6. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 7. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei vielä voi jättää osallistumishakemusta., LUOKKA 8. Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin toimittajarekisterin voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2024-012253
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Kanta-Hämeen hyvinvointialue
PL 39 13101 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työsuhdepolkupyörien hankintapaikat

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 19.7.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Työsuhdepolkupyörien hankintapaikat Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (jatkossa Tilaaja) perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jatkossa dps), jonka kohteena ovat työsuhdepolkupyörien hankintapaikat sekä niihin liittyvä sisäisissä tarjouspyynnöissä määritelty mahdollinen muu palvelu Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueelle.

Tilaaja hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet hakijat, jotka täyttävät tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset. Ehdokkaan tulee toimittaa kaikki edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset. Jokaisen dynaamiseen hankintajärjestelmään mukaan haluavan on täytettävä osallistumispyynnössä esitetyt, yleiset soveltuvuusvaatimukset koko hankintamenettelyn keston ajan. Hankintayksiköllä on velvollisuus hylätä osallistumishakemus, joka ei täytä vaatimuksia.

Hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä. Dynaamisen hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi.

Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa osallistumishakemuksen jättämiselle on varattu vähintään 30 päivää siitä päivästä, jona hankintailmoitus on lähetetty julkaistavaksi. Perustamisvaiheen aikana ei voida tehdä dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia. Hankintavaiheeseen siirrytään aikaisintaan 20.4.2023 ja ensimmäinen kilpailutus dps:n sisällä on alustavasti heti perustamisvaiheen jälkeen. Hankintavaihe on voimassa toistaiseksi.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan kilpailutettavat kohteet ja niiden kriteerit.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältö on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä (Liite 1 Hankinnan kuvaus).,

Ilmoitusnumero 2024-012240
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Polkupyörät (34430000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pohjois-Lapin Ruoka Oy:n Villikalan dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | Pohjois-Lapin Ruoka Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 18.7.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Lapin Ruoka Oy pyytää osallistumishakemuksia villikalan hankintakanavaksi dynaamiseen hankintajärjestelmään. Hankintajärjestelmä ja siihen liittymisen vaatimukset on kuvattu osallistumispyynnössä jossa Pohjois-Lapin Ruoka Oy koordinoi dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisen, jota voivat hyödyntää Pohjois-Lapin ruokayhtiöön kuuluvat osakkaat hankkiessaan villikala tuotteita käyttöönsä. Perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän tavoitteena on perustaa hankintakanava villikalan hyödyntämiseen yhtiön ja sen osakkaiden ruokapalvelutuotannossa. Tavoitteena on erityisesti edistää lähiruoan ja paikallisen tuotannon hyödyntämistä ruokapalvelutuotannossa, pyrkiä lyhentämään hankittavien villikalojen raaka-aineiden jakeluketjuja, edistää tuotteiden jäljitettävyyttä, edistää kestävän kehityksen periaatteiden mukaisesti lähellä, ekologisesti tuotettujen elintarvikkeiden hyödyntämistä ruokapalvelutuotannossa sekä edistää myös pienten ja paikallisten tuottajien tuotteiden hyödyntämistä. Samalla edistetään ruokakulttuurin kehittämistä luomalla yhteyksiä alku- ja paikallistuottajiin sekä tehdä tutuksi ruokapalvelujen asiakkaille. Tavoitteena on myös pyrkiä löytämään uusia tuotteita ja pyrkiä hyödyntämään niiden tuomia mahdollisuuksia ruokapalvelutuotannossa ja näin vastata käyttäjien toiveisiin ja kulutustottumuksiin. Hankinnasta kiinnostuneet toimittajat voivat jättää osallistumishakemuksen dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa tai sen keston aikana. Järjestelmään hyväksytyt toimittajat voivat osallistua hankintajärjestelmän sisällä toteutettaviin tarjouskilpailuihin tässä osallistumispyynnössä kuvatulla tavalla. Hankinnat dynaamisen hankintajärjestelmän perusteella toteutetaan joko tarjouskilpailuina tai sähköisten luetteloiden avulla. Hyväksyttävien toimittajien määrää ei ole rajoitettu. Hankinnan kohde kattaa seuraavia villikalatuotteita - haukimassa - särkimassa - pannuahven - siikapala - siikafie - haukikuutio - lohipala - lohifile - muikku puhkottu - taimen kuutio - taimenfile - mahdolliset muut villikalat ( esim kuha, made) Hankinta on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä. Osallistumispyyntö on ehdokkaiden saatavilla sähköisessä kilpailutusympäristössä. Ehdokkaan tulee ensin rekisteröityä sähköiseen järjestelmään osoitteessa: Tämän jälkeen ehdokas voi kirjautua sähköiseen järjestelmään osoitteessa: https://tarjouspalvelu.fi/pohjoislapinruoka?id=518985&tpk=3926e434-712d-4a71-b900-f1c9bfef47dd Tarjouksen muoto ja sisältövaatimukset: Tarjous on oltava sisällöltään tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukainen ja sisällettävä kaikki tarjouksen arvioinnissa sekä tarjousten vertailussa tarvittavat pyydetyt tiedot. Tarjoukseen ei saa liittää tarjoajan omia tarjouspyynnön vastaisia ehtoja. Tarjouksessa hinnat tulee olla (alv 0 %), arvonlisäveron osuus tulee ilmoittaa erikseen. Tarjouksessa tulee ilmetä toimitustapa ja toimitukseen liittyvä rahti ja vakuutus toimituspisteeseen. Tarjous on tehtävä kirjallisesti, suomen kielellä. Tarjous ei saa olla ehdollinen. Pohjois-Lapin Ruoka Oy:llä on velvollisuus hylätä tarjous joka on tarjouspyynnön vastainen. Valintaperuste Valintapisteenä kokonaistaloudellisesti edullisin tärkeysjärjestyksessä seuraavien arviointiperusteiden mukaan: Hinta, laatu, toimitusvarmuus, kestäväkehitys, koulutus - hinta enintään 60 pistettä - laatu enintään 15 pistettä - kestäväkehitys enintään 15 pistettä - toimitusvarmuus enintään10 pistettä Tarjouksentukemiseen liittyvät muut ehdot: 1. Pohjois-Lapin ruoka Oy pidättää oikeuden olla hyväksymättä mitään annetuista tarjouksista. Tarjoajalla ei ole mitään oikeutta saada korvauksia tekemästään tarjouksesta. 2. Tarjousasiakirjojen julkisuus Hankinta päätös ja sen liitteet ovat julkisia päätöksen allekirjoitusten jälkeen. Muut asia-kirjat ovat julkisia sopimuksen tekemisen jälkeen. Tarjoajilla on oikeus saada tieto hankinta- asiakirjoista päätöksen allekirjoituksen jälkeen. Jos tarjoajan mielestä jokin asiakirja sisältää liikesalaisuuksia, tarjoajan on ilmoitettava nämä tiedot erillisellä liitteellä. Tarjouksen hintatietoa ei pidetä liikesalaisuutena.

Ilmoitusnumero 2024-148006
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kalat (03311000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Pohjois-Lapin Ruoka Oy
Jäämerentie 1 99600 Sodankylä FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kenttähygieniapalveluita puolustusvoimien väliaikaisiin tarpeisiin

Suomi | Puolustusvoimien logistiikkalaitos
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 10.7.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 30.8.2029 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kenttähygieniapalveluita puolustusvoimien väliaikaisiin tarpeisiin Hankinnan kohteena on kenttähygieniapalvelut tilanteisiin, joissa Puolustusvoimien kiinteä kapasiteetti ei riitä. Hankinnan kohteena olevan palvelun voi tuottaa tilapäiseen käyttöön tarkoitetuilla konteilla tai vastaavilla tilapäiseen käyttöön sopivilla palveluratkaisuilla kenttähygieniaan liittyviä osa-alueita kuten käsienpesu, wc tai suihkut.

Hankinnan kohteena olevia palveluita käytetään alueilla, joissa ei välttämättä ole tarjolla vettä, sähköä tai viemäriverkostoa. Mahdollisuus liittyä vesi/sähkö/viemäriverkkoon voi vaihdella tapauskohtaisesti ja jokaisessa DPS:n sisäisessä kilpailtuksessa ilmoitetaan tarkempi tarve.

Väliaikainen tarve voi tarkoittaa esimerkiksi kuukaudesta kahteen vuoteen kestävää ajanjaksoa, jolloin tarvitaan hankinnan kohteena olevia palveluratkaisuja esimerkiksi 100 henkilön päivittäiseen huoltoon. Tällä hankinnalla ei lähtökohtaisesti hankita kuivakäymälätyyppisiä ratkaisuja, vaan peseytymiskelpoisen (ei juomakelpoisen) juoksevan lämpimän ja kylmän veden käyttötarpeen täyttäviä palveluratkaisuja.

Hankinnan kohteena olevat ratkaisut vuokrataan Puolustusvoimien käyttään avaimet käteen -tyyppisenä kokonaispalveluratkaisuna. Puolustusvoimien henkilöstö osoittaa ratkaisulle paikan tasaisella alueella maastossa tai asfaltilla ja mahdollisten verkkoliittymien kohdat. Palveluntuottaja vastaa mm. järjestelmän kuljettamisesta alueelle, asentamisen ja liittämisen mahdollisiin verkkoihin, käytönaikaisen huollon ja täydennykset sekä ratkaisun kuljettamisen pois alueelta ja alueen ennallistamisen käytön päätyttyä.

Puolustusvoimat antaa jokaisessa tarjouspyynnössä kohdetta koskevat tarkat sisältövaatimukset sekä esimerkiksi käsienpesupaikkojen, suihkujen ja wc-pönttöjen määrälliset tarpeet ja arvion käyttäjien määrästä käytönaikaisen veden ja sähkön kulutuksen ja päivittäisen huollon tarpeen arvioimisen mahdollistamiseksi. Puolustusvoimat antaa jokaisessa tarjouspyynnössä myös tapauskohtaiset vaatimukset yksittäisten asiointitilojen lukittavuudesta käyttäjän yksityisyyden suojaamiseksi ja/tai unisex-tilojen mahdollistamiseksi tai muista yksityiskohtaisista vaatimuksista, jotka saattavat vaihdella palvelua käyttävän joukon mukaan.,

Ilmoitusnumero 2024-012055
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Puolustusvoimien logistiikkalaitos
PL 69 33541 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykologien palvelut / Psykologers tjänster

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 8.7.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tällä hankintailmoituksella osallistumishakemustanne dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaiseen menettelyyn, psykologien henkilöstövuokraus- ja palveluhankintojen kilpailuttamiseen. Hankintajärjestelmä on jaettu kahteen osa-alueeseen:

1. Psykologien henkilöstövuokraus
2. Psykologiset tutkimukset palveluna

Hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki vaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Hankintajärjestelmän voimassaoloaikana hankinnat toteutetaan hankintajärjestelmään hyväksytyiltä palveluntuottajilta, hankintamenettelyä on kuvattu tarkemmin tämän ilmoituksen liitteissä.

Hankintajärjestelmä on alustavasti voimassa 31.8.2028 saakka, voimassaoloa voidaan pidentää tai lyhentää julkaisemalla asianmukainen hakintailmoitus.

Hankintajärjestelmän perustamisvaihe on voimassa 15.9.2024 saakka, perustamisvaiheen aikana hankintajärjestelmässä ei tehdä hankintoja. Perustamisvaiheen jälkeen hankintajärjestelmä siirtyy hankintavaiheeseen ja Tilaaja voi toteuttaa hankintoja hyväksytyiltä palveluntuottajilta.

--------------

Österbottens välfärdsområde begär med denna upphandlingsannons om er ansökan att delta i ett upphandlingsförfarande likt ett dynamiskt inköpssystem för upphandling av anskaffning av psykologer genom inhyrning och psykologiska utredningar som tjänst. Inköpssystemet är indelat i två delområden:

1. Inhyrning av psykologer
2. Psykologiska utredningar som tjänst

Samtliga anbudssökande som uppfyller lämplighetskraven och lämnat in en ansökan godkänns som anbudsgivare i inköpssystemet. Så länge inköpssystemet är i kraft, genomförs anskaffningar av anbudsgivare som godkänts i inköpssystemet, en närmare beskrivning av upphandlingsförfarandet finns som bilaga.

Inköpssystemet är preliminärt i kraft till 31.8.2028, detta kan förlängas genom att upphandlande enheten publicerar en annons om förlängning.

Inköpssystemet är i en etableringsfas tills 15.9.2024. Under etableringsfasen genomförs inga anskaffningar inom inköpssystemet. Efter etableringsfasen är inköpssystemet i upphandlingsfasen och anskaffningar inom inköpssystemet kan genomföras., Psykologien henkilöstövuokraus / Inhyrning av psykologer Hankintajärjestlemän osa-alue 1 koskee psykologien henkilöstövuokrausta. Henkilöstövuokrauksella tarkoitetaan sitä, että palveluntuottaja toimitta Tilaajan käyttöön pätevän ammattihenkilön korvaamaan Tilaajan henkilöstövajetta.

Osa-alueita on avattu liitteessä 1.

-----------------

Inköpssystemet delområde 1 berör anskaffning av psykologer genom inhyrning. Inhyrning innebär att leverantören förser Beställaren med en kompetent yrkesperson för att fylla personalunderskott.

En närmare beskrivning av delområden finns i bilaga 1., Psykologiset tutkimukset palveluna / Psykologiska utredningar som tjänst Hankintajärjestlemän osa-alue 2 koskee pätevän psykologin tuottamia psykologisia tutkimuksia. Tutkimukset hankitaan palveluhankintana, jolloin palveluntuottaja vastaa täysmääräisesti tutkimuksen toteuttamisesta Tilaajan osoittamalle potilaalle. Hankintasopimukset koskevat pääasiassa suurempina kokonaisuuksina, esim. tietty määrä tutkimuksia tiettynä aikana.

Osa-alueita ja niitten yleisiä vaatimuksia ja sisältöä on avattu liitteessä 1.

---------------------

Inköpssystemets delområde 2 berör psykologiska utredningar som genomförs av en komptent psykolog. Utredningar skaffas som tjänsteanskaffning, vilket innebär att tjänsteleverantören ansvarar för genomförandet av utredningarna som helhet, Beställaren förser tjänsteleverantören med patienter. Upphandlingsavtalen berör i första hand större helheter än endast en utredning, avtal görs för t.ex. en viss mängd utredningar under en viss tidsperiod.

En närmare beskrivning av delområden finns i bilaga 1., Tyhjä / Tom Toistaiseksi tyhjä osa-alue, jota voidaan myöhemmin käyttää uuden palveluluokan lisäämiselle.

-------------

Ett tills vidare tomt delområde, som senare kan användas för att sätta till ett ny tjänstekategori.,

Ilmoitusnumero 2024-011995
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta

Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 6.7.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 18.11.2024 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteet.

Äitiyspakkaus sisältää noin 35 - 45 erilaista ensisijaisesti vastasyntyneen lapsen tarpeisiin tarkoitettuja vauvanvaatteita ja erilaisia vauvanhoitotarvikkeita. Tuotteet on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 1.

Kela hankkii vuoden 2026 äitiyspakkauksia arviolta 30 000 kappaletta (+/- 15 %).

Äitiyspakkaukseen hankittavan tuotekokonaisuuden enimmäisarvo perustuu Valtioneuvoston asetukseen äitiysavustuksesta ja adoptiotuesta (asetus 885/2002). Tällä hetkellä se on 170 euroa/pakkaus (alv 0 %).

Hallitusohjelmaan sisältyvän Suomi liikkeelle -ohjelman (www.suomiliikkeelle.fi) yhtenä toimenpiteenä on sisällyttää pallo äitiyspakkaukseen. Tämän vuoksi äitiyspakkauksen tarjouspyyntöön on lisätty uutena tuotteena pallo. Suomi liikkeelle -ohjelma päättää äitiyspakkaukseen sisältyvän pallon rahoituksesta arviolta syksyllä 2024. Jos Suomi liikkeelle -ohjelma rahoittaa äitiyspakkaukseen sisältyvän pallon, äitiyspakkauksen enimmäisarvo voi olla suurempi kuin edellä ilmoitettu 170 euroa/pakkaus. Mahdollinen ohjelmalta saatava rahoitus on tarkoitus käyttää pallon hankintaan. Tavoitteena on sisällyttää pallo äitiyspakkaukseen, vaikka lisärahoitusta ei saataisikaan.

Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus ilmenee tarjouspyyntöasiakirjoista.

, Tuoteryhmät 1-4 (ulkovaatteet, villavaatteet, sisävaatteet, vuodevaatteet ja muut tekstiilituotteet) Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta. Tuoteryhmät 1-4 (ulkovaatteet, villavaatteet, sisävaatteet, vuodevaatteet ja muut tekstiilituotteet), Tuoteryhmä 5 (vauvan ensikirja ja pallo) Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta. Tuoteryhmä 5 (vauvan ensikirja ja pallo), Tuoteryhmä 6 (muut hoitotarvikkeet) Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta. Tuoteryhmä 6 (muut hoitotarvikkeet), Tuoteryhmä 7 (muut tuotteet) Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta. Tuoteryhmä 7 (muut tuotteet), Tuoteryhmä 8 (elintarvikekontaktimateriaalit) Vuoden 2026 äitiyspakkauksen tuotteiden hankinta. Tuoteryhmä 8 (elintarvikekontaktimateriaalit),

Ilmoitusnumero 2024-011930
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Patjat (39143112), Kodintekstiilit (39510000), Lakanat ja tyynyliinat (39512000), Pyyheliinat (39514100), Pahvilaatikot (44617100), Vauvanvaatteet (18411000), Painetut kirjat (22110000), Hajuvedet, hygienianhoitoon tarkoitetut tuotteet ja kondomit (33710000), Hajuvedet ja hygienianhoitoon tarkoitetut tuotteet (33711000), Kondomit (33712000), Vauvanhoitotuotteet (33750000), Terveyssiteet tai tamponit (33771100), Leluilmapallot ja -pallot (37525000), Lämpömittarit (38412000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
Höyläämötie 1a B 00380 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Haso Paletinkierto 13

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 6.7.2024 Määräaika: Umpeutunut | 10.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Kuninkaantammi, Haso Paletinkierto 13 Hankinnan kohteena on asuinkerrostalojen suunnittelu ja rakentaminen Helsingin Kuninkaantammeen kiinteähintaisena SR-urakkana sisältäen kokonaissuunnittelun ja rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt.

SR-urakkaan lukeutuu:
- Tontti 33420/3, Haso Paletinkierto 13 (ent. Paletti)

Suunnittelutyö voidaan aloittaa esisopimuksen allekirjoituksen jälkeen. Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on 09-10/2025.

Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,

Ilmoitusnumero 2024-011916
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
PL 58226 (Käyntiosoite: Työpajankatu 8, 00580 Helsinki) 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykologien palvelut / Psykologers tjänster

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 5.7.2024 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.8.2028 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tällä hankintailmoituksella osallistumishakemustanne dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaiseen menettelyyn, psykologien henkilöstövuokraus- ja palveluhankintojen kilpailuttamiseen. Hankintajärjestelmä on jaettu kahteen osa-alueeseen:

1. Psykologien henkilöstövuokraus
2. Psykologiset tutkimukset palveluna

Hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki vaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Hankintajärjestelmän voimassaoloaikana hankinnat toteutetaan hankintajärjestelmään hyväksytyiltä palveluntuottajilta, hankintamenettelyä on kuvattu tarkemmin tämän ilmoituksen liitteissä.

Hankintajärjestelmä on alustavasti voimassa 31.8.2028 saakka, voimassaoloa voidaan pidentää tai lyhentää julkaisemalla asianmukainen hakintailmoitus.

Hankintajärjestelmän perustamisvaihe on voimassa 15.9.2024 saakka, perustamisvaiheen aikana hankintajärjestelmässä ei tehdä hankintoja. Perustamisvaiheen jälkeen hankintajärjestelmä siirtyy hankintavaiheeseen ja Tilaaja voi toteuttaa hankintoja hyväksytyiltä palveluntuottajilta.

--------------

Österbottens välfärdsområde begär med denna upphandlingsannons om er ansökan att delta i ett upphandlingsförfarande likt ett dynamiskt inköpssystem för upphandling av anskaffning av psykologer genom inhyrning och psykologiska utredningar som tjänst. Inköpssystemet är indelat i två delområden:

1. Inhyrning av psykologer
2. Psykologiska utredningar som tjänst

Samtliga anbudssökande som uppfyller lämplighetskraven och lämnat in en ansökan godkänns som anbudsgivare i inköpssystemet. Så länge inköpssystemet är i kraft, genomförs anskaffningar av anbudsgivare som godkänts i inköpssystemet, en närmare beskrivning av upphandlingsförfarandet finns som bilaga.

Inköpssystemet är preliminärt i kraft till 31.8.2028, detta kan förlängas genom att upphandlande enheten publicerar en annons om förlängning.

Inköpssystemet är i en etableringsfas tills 15.9.2024. Under etableringsfasen genomförs inga anskaffningar inom inköpssystemet. Efter etableringsfasen är inköpssystemet i upphandlingsfasen och anskaffningar inom inköpssystemet kan genomföras., Psykologien henkilöstövuokraus / Inhyrning av psykologer Hankintajärjestlemän osa-alue 1 koskee psykologien henkilöstövuokrausta. Henkilöstövuokrauksella tarkoitetaan sitä, että palveluntuottaja toimitta Tilaajan käyttöön pätevän ammattihenkilön korvaamaan Tilaajan henkilöstövajetta.

Osa-alueita on avattu liitteessä 1.

-----------------

Inköpssystemet delområde 1 berör anskaffning av psykologer genom inhyrning. Inhyrning innebär att leverantören förser Beställaren med en kompetent yrkesperson för att fylla personalunderskott.

En närmare beskrivning av delområden finns i bilaga 1., Psykologiset tutkimukset palveluna / Psykologiska utredningar som tjänst Hankintajärjestlemän osa-alue 2 koskee pätevän psykologin tuottamia psykologisia tutkimuksia. Tutkimukset hankitaan palveluhankintana, jolloin palveluntuottaja vastaa täysmääräisesti tutkimuksen toteuttamisesta Tilaajan osoittamalle potilaalle. Hankintasopimukset koskevat pääasiassa suurempina kokonaisuuksina, esim. tietty määrä tutkimuksia tiettynä aikana.

Osa-alueita ja niitten yleisiä vaatimuksia ja sisältöä on avattu liitteessä 1.

---------------------

Inköpssystemets delområde 2 berör psykologiska utredningar som genomförs av en komptent psykolog. Utredningar skaffas som tjänsteanskaffning, vilket innebär att tjänsteleverantören ansvarar för genomförandet av utredningarna som helhet, Beställaren förser tjänsteleverantören med patienter. Upphandlingsavtalen berör i första hand större helheter än endast en utredning, avtal görs för t.ex. en viss mängd utredningar under en viss tidsperiod.

En närmare beskrivning av delområden finns i bilaga 1., Tyhjä / Tom Toistaiseksi tyhjä osa-alue, jota voidaan myöhemmin käyttää uuden palveluluokan lisäämiselle.

-------------

Ett tills vidare tomt delområde, som senare kan användas för att sätta till ett ny tjänstekategori.,

Ilmoitusnumero 2024-011889
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tekstiilihuoltopalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä Lapin hyvinvointialueelle (DPS)

Suomi | Lapin hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 1.7.2024 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 16.8.2034 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tekstiilihuoltopalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä Lapin hyvinvointialueelle (DPS) Tällä hankintamenettelyllä Lapin hyvinvointialue ("Hankintayksikkö") perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän ("DPS" tai "hankintajärjestelmä"), jonka perusteella toteutettavien sisäisten hankintojen kautta tullaan hankkimaan tekstiilihuoltopalveluita. Hankintajärjestelmän sisällä tehdään hankintoja koko Lapin hyvinvoinitialueen tarpeisiin ja palvelut voivat kohdistua esimerkiksi seuraaville alueille: Enontekiö, Inari, Kemi, Kemijärvi, Kittilä, Keminmaa, Sodankylä, Kolari, Muonio, Pello, Pelkosenniemi, Utsjoki, Salla, Savukoski, Rovaniemi, Simo, Tervola, Tornio, Ylitornio, Ranua, Posio.

Tekstiilienhuoltopalveluilla tarkoitetaan esimerkiksi tekstiilien ja mattojen pesua, huoltoa ja kuljetusta. Hankittavat tekstiilihuoltopalvelut voivat sisältää myös vuokra- ja yhteiskäyttötekstiilien sekä vaihtomatto- ja kangaspyyhepalveluiden hankintoja. Hankittavia palveluita käyttävät esimerkiksi sairaalat, hoiva- ja hoitolaitokset, avopalveluita tuottavat yksiköt, pelastusasemat ja ensihoitoasemat. Lisäksi kodinomaisissa hoivayksiköissä asuvat asukkaat käyttävät jonkin verran pesulapalveluja itse hankkimilleen vaatteille, vuode- ja liinavaatteille sekä sisustustekstiileille.

Alustavasti suunniteltuna DPS:n sisällä tehtävät hankinnat kattaisivat hankintayksikön omistamien ja tarvittaessa vuokrattavien ja/tai yhteiskäyttötekstiilien pesu-, huolinta- ja logistiikkapalveluiden kokonaisvaltaisen hoitamisen. Kilpailutukset voivat kohdistua esimerkiksi henkilökunnan suojavaatteiden, potilastekstiileiden, vuode- ja liinavaatteiden, siivoustekstiileiden sekä mahdollisten muiden tekstiileiden, kuten väliverhojen ja vaihtomattojen pesulapalvelu- ja/tai vuokrahankintoihin.

Dynaamiselta hankintajärjestelmältä odotettavat tarpeet ja niiden toteuttamistavat ovat kehittyviä ja ajassa muuttuvia, joten järjestelmän rakenne on pyritty luomaan joustavaksi edellä todetut tarpeet mahdollistavaksi. Hankintajärjestelmän sisällä tehtäviä hankintoja on alustavasti ja yleisesti kuvattu tämän osallistumispyynnön liitteenä olevassa DPS:n kohteen kuvaus-asiakirjassa. Hankinnat tullaan määrittelemään tarkemmin DPS:n sisällä toteutettavien kilpailutusten yhteydessä.,

Ilmoitusnumero 2024-011753
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Lapin hyvinvointialue
PL 8041 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Espoon kaupunkitekniikan konsulttipalveluiden puitesopimus 2025-2028

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 29.6.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 12:45 Alkuperäinen ilmoitus

Espoon kaupunki pyytää tarjoustanne seuraavista konsulttipalveluista:

A. Kunnallistekniikan suunnittelu
B. Tiensuunnittelu
C. Taitorakenteiden suunnittelu
D. Taitorakenteiden ylläpito
E. Ympäristötekninen suunnittelu
F. Viheralue-, maisema- ja ympäristösuunnittelu
G. Liikenteen ohjauksen suunnittelu
H. Liikennevalosuunnittelu
I. Ulkovalaistuksen suunnittelu
J. Liikuntapaikkojen suunnittelu
K. Pohjarakennussuunnittelu
L. Kalliorakennussuunnittelu
M. Rakennuttajakonsultointi
N. Liikenneverkkoselvitykset, liikenne-ennusteet ja toimivuustarkastelut
O. Liikennesuunnittelu

Sopimuskausi on 1.1.2025 - 31.12.2028. Jokaiselle A-O-osa-alueelle valitaan 2-8
puitesopimuskonsulttia.

Sopimusaikana teetetään erityyppisiä konsulttitoimeksiantoja, jotka on tarkemmin
kuvattu liitteellä 1, hankinnan yksilöinti., C. Taitorakenteiden suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., D. Taitorakenteiden ylläpito Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., E. Ympäristötekninen suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., F. Viheralue-, maisema- ja ympäristösuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., G. Liikenteen ohjauksen suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., H. Liikennevalosuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., I. Ulkovalaistuksen suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., J. Liikuntapaikkojen suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., K. Pohjarakennussuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., L. Kalliorakennussuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., M. Rakennuttajakonsultointi Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., N. Liikenneverkkoselvitykset, liikenne-ennusteet ja toimivuustarkastelut Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., O. Liikennesuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., A. Kunnallistekniikan suunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1., B. Tiensuunnittelu Tämän osa-alueen sisältämät palvelut on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1.,

Ilmoitusnumero 2024-011659
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 41 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimistotarvikkeet 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 28.6.2024 Määräaika: Umpeutunut | 2.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toimistotarvikkeet 2025-2027 (2029) Hankinnan kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimistotarvikkeet ja niiden toimittaminen suoratoimituksina tai täyttöpalveluna sekä tuotteisiin liittyvät muut palvelut. Tämän tarjouskilpailun perusteella haetaan toimittajaa, joka pystyy tarjoamaan koko hankinnan kohteena olevan tuote- ja palveluvalikoiman. Tuoteryhmäkohtaisia osatarjouksia ei hyväksytä.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde ja vaatimukset".

Tämän tarjouskilpailun perusteella muodostetaan yhden (1) toimittajan puitejärjestely, joka tulee hankintaan liittyneiden asiakkaiden käyttöön. Puitejärjestelyyn liittyneet asiakkaat voivat tehdä tilaukset suoraan toimittajalta puitejärjestelyn ehtojen mukaisesti. Puitesopimuksen kohdassa 5.3 määritellyissä tilanteissa asiakkaan tulee kuitenkin tehdä hankintasopimus valitun toimittajan kanssa ennen tilausten aloittamista. Puitejärjestelyyn liittyneet asiakkaat on ilmoitettu liitteessä A Asiakkaat.,

Ilmoitusnumero 2024-011617
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sekalaiset elintarvikkeet (15800000), Paperista tai kartongista valmistetut luettelot, tilikirjat, irtokannet, lomakkeet ja muut painetut paperitavarat (22800000), Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Toimistotarvikkeet (30192000), Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Puhdistusaineet (39830000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkäsittely- ja -varastointipalvelut (63100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Perhekuntoutuksen ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 28.6.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 30.12.2030 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Perhekuntoutuksen ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri Hankinnan kohteena on perhekuntoutuspalvelut Keski-Suomen Hyvinvointialueen asukkaille.

Mahdollisia hankintamenettelyssä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa: Ympärivuorokautinen laitosmuotoinen perhekuntoutus, Avoperhekuntoutus palveluntuottajan tiloissa sekä Kotiin tehtävä avoperhekuntoutus.

Ympärivuorokautinen laitosmuotoinen perhekuntoutus
Ympärivuorokautisella perhekuntoutuksella tarkoitetaan lastensuojelulain mukaista koko perheen sijoittamista perhehoitoon, laitoshoitoon tai ensikotiin. Ympärivuorokautisen perhekuntoutuksen sijoitusta säädellään lastensuojelulain 36–37 §:ssä tai huostaanottoa ja sijaishuoltoa koskien lastensuojelulain 40–50 §:ssä. Toimintayksiköiden tulee sijaita Suomessa.

Avoperhekuntoutus palveluntuottajan tiloissa
Avoperhekuntoutuksella tarkoitetaan lastensuojelulain 36 § mukaista lastensuojelun avohuollon tukitoimena järjestettävää tuen tarvetta arvioivaa tai kuntouttavaa avoperhekuntoutusta yhdessä lapsen, hänen vanhempansa, huoltajansa tai muun hänen hoidostaan ja kasvatuksestaan vastaavan henkilön kanssa. Avoperhekuntoutus toteutuu palveluntuottajan järjestämissä tiloissa, joiden tulee sijaita Suomessa.

Kotiin tehtävä avoperhekuntoutus
Avoperhekuntoutuksella tarkoitetaan lastensuojelulain 36 § mukaista lastensuojelun avohuollon tukitoimena järjestettävää tuen tarvetta arvioivaa tai kuntouttavaa perhekuntoutusta perheen kodissa yhdessä lapsen, hänen vanhempansa, huoltajansa tai muun hänen hoidostaan ja kasvatuksestaan vastaavan henkilön kanssa. Avoperhekuntoutus toteutuu perheen omassa arkiympäristössä kotona.

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi toimittajarekisterin sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien markkinatoimijoiden tulee jättää osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuusvaatimukset täyttävät markkinatoimijat valitaan mukaan toimittajarekisteriin. Hankintayksikkö julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain toimittajarekisteriin hyväksytty tarjoaja voi jättää tarjouksen.

Markkinatoimijat voivat koska tahansa toimittajarekisterin voimassaolon aikana jättää osallistumishakemuksen (30.8.2029 saakka) ja näin mahdollistaa osallistumisen seuraavaan toimittajarekisteriä koskevaan kilpailutukseen. Dynaaminen hankintamenettely päättyy viimeistään 31.12.2030, jolloin myös sopimukset viimeistään päättyvät.,

Ilmoitusnumero 2024-011590
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisten henkilöiden kotiin annettavat palvelut / Toimittajarekisteri

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 28.6.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 30.12.2030 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vammaisten henkilöiden kotiin annettavat palvelut / Toimittajarekisteri Hankinnan kohteena on vammaisten henkilöiden kotiin annettavat palvelut Keski-Suomen Hyvinvointialueen asukkaille.

Mahdollisia hankintamenettelyssä kilpailutettavia palveluita ovat muun muassa: Henkilökohtainen apu, Ammatillinen henkilökohtainen apu, Sijaispalvelu, Erityisen osallisuuden tuki, Valmennus ja Hoitoapu.

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi toimittajarekisterin sisällä voidaan hankkia myös muita palveluita.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien markkinatoimijoiden tulee jättää osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuusvaatimukset täyttävät markkinatoimijat valitaan mukaan toimittajarekisteriin. Hankintayksikkö julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain toimittajarekisteriin hyväksytty tarjoaja voi jättää tarjouksen.

Markkinatoimijat voivat koska tahansa toimittajarekisterin voimassaolon aikana jättää osallistumishakemuksen (30.8.2029 saakka) ja näin mahdollistaa osallistumisen seuraavaan toimittajarekisteriä koskevaan kilpailutukseen. Dynaaminen hankintamenettely päättyy viimeistään 31.12.2030, jolloin myös sopimukset viimeistään päättyvät.

OSALLISTUMISHAKEMUKSEN JÄTTÄMISEN TEKNINEN NEUVONTATILAISUUS

Osallistumishakemuksen laatimista ja jättämistä Tarjouspalvelu.fi -portaalissa neuvotaan teams-tapaamisessa torstaina 8.8.2024 klo 10-11.
Tapaamisessa ei käsitellä hankinnan sisältöä, eikä voi esittää sisältöön liittyviä kysymyksiä.

TEAMS -tapaamisen linkki ilmoituksen kohdassa Liitteet ja linkit.

Tilaisuuteen osallistuminen ei ole pakollinen edellytys osallistumishakemuksen tai tarjouksen jättämiselle.,

Ilmoitusnumero 2024-011573
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työnohjauspalvelut OSALLISTUMISPYYNTÖ

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 26.6.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Suomen hyvinvointialue kilpailuttaa työnohjauspalvelut.

Hankinta on jaettu kuuteen ryhmään:

1. Yksilötyönohjaus
2. Ryhmätyönohjaus
3. Työyhteisön työnohjaus
4. Esihenkilötyönohjaus
5. Johdon työnohjaus
6. Tilannetyönohjaus

Tarkempi hankinnan kuvaus on esitetty liitteessä 2 (Palvelukuvaus työnohjaus).

DYNAAMINEN TOIMITTAJAREKISTERI
Hankinta toteutetaan hankintayksikön itse laatimalla hankintalain periaatteiden mukaisella kaksivaiheisella hankintamenettelyllä, dynaamisella toimittajarekisterillä. Hankinnasta perustetaan dynaaminen toimittajarekisteri ajalle 1.3.2024 - 31.12.2030. Dynaamiseen toimittajarekisteriin voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Perustamisvaiheessa osallistumishakemukset on jätettävä 21.12.2023 klo 12.00 mennessä.

Hankintamenettely on kuvattu tarkemmin liitteessä 4 ("Hankintamenettelyn kuvaus")., Yksilötyönohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus")., Ryhmätyönohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus")., Työnyhteisön työnohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus")., Esihenkilötyönohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus")., Johdon työnohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus")., Tilannetyönohjaus Hankinta on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 ("Palvelunkuvaus työnohjaus").,

Ilmoitusnumero 2024-011485
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökohtaiseen kehittämiseen tähtäävä koulutus (80570000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 1 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistöjen nosto-ovien korjaustöiden kumppanirekisteri

Suomi | Tampereen Tilapalvelut Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 25.6.2024 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 15.3.2030 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen Tilapalvelut Oy perusti kumppanirekisterin urakkaluonteisille kiinteistöjen nosto-ovien korjaustöille. Kumppanirekisteri on voimassa 30.11.2030 asti. Hankintayksiköllä on oikeus päättää rekisteri kyseistä ajankohtaa aiemmin tai jatkaa sen voimassaoloa pidempään. Kumppanirekisteriin liittyneiden kesken tullaan kilpailuttamaan mm. kiinteistöjen ennakoitavissa olevat nosto-, liuku-, kääntö- ja rulo-ovien, sekä lastauslaiturinostinten, porttien ja puomien peruskorjaukset, -parannukset sekä uusimiset kohdekohtaisesti. Tarjouspyynnöt lähetetään kaikille kumppanirekisterissä mukana oleville. Tampereen Tilapalvelut Oy perusti kumppanirekisterin urakkaluonteisille kiinteistöjen nosto-ovien korjaustöille. Kumppanirekisteri on voimassa 30.11.2030 asti. Hankintayksiköllä on oikeus päättää rekisteri kyseistä ajankohtaa aiemmin tai jatkaa sen voimassaoloa pidempään. Kumppanirekisteriin liittyneiden kesken tullaan kilpailuttamaan mm. kiinteistöjen ennakoitavissa olevat nosto-, liuku-, kääntö- ja rulo-ovien, sekä lastauslaiturinostinten, porttien ja puomien peruskorjaukset, -parannukset sekä uusimiset kohdekohtaisesti. Tarjouspyynnöt lähetetään kaikille kumppanirekisterissä mukana oleville.

Ilmoitusnumero 2024-147340
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Konetekniset asennustyöt (45351000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen Tilapalvelut Oy
PL 1000 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma