Biopolttoaineiden toimituksen ja lämpölaitosten hoito ajalla 1.6.2025 – 31.5.2027 + optio 1.6.2027-31.5.2030

Suomi | Salon Kaukolämpö Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 29.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 3.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Biopolttoaineiden toimituksen ja lämpölaitosten hoito ajalla 1.6.2025 – 31.5.2027 + optio 1.6.2027-31.5.2030 Salon Kaukolämpö Oy pyytää tarjouksia biopolttoaineiden toimittamisesta ja biolämpölaitosten hoidosta Perniön ja Perttelin biolämpölaitoksillle, ajalle 1.6.2025 – 31.5.2027 jonka jälkeen sopimusta voidaan jatkaa ajalle 1.6.2027-31.5.20230 (tilaajan optio).
Hankinnassa valitaan yksi palveluntuottaja.,

Ilmoitusnumero 2024-013318
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puupolttoaineet (09111400), Sähkö-, lämpö-, aurinko- ja ydinenergia (09300000), Aluelämmitys (09323000), Kaukolämmitys (09324000), Julkinen vesi- ja energiahuolto (65000000), Energia ja siihen liittyvät palvelut (71314000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Salon Kaukolämpö Oy
Sokerikatu 1 24100 Salo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Sompasaari/Nihti, Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4 ja Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 28.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

SR-urakka, Uudisrakennus, Helsinki, Sompasaari/Nihti, Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4 ja Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1 Hankinnan kohteena on kaksi yhteen kytkettyä kerrostaloa, pihakansi ja pihakannen alainen pysäköintihalli.
Rakentaminen Helsingin Sompasaaren Nihtiin kiinteähintaisena SR-urakkana sisältäen kokonaissuunnittelun ja rakennusteknisten töiden lisäksi kaikki LVISA-työt.
Toimeksiantoon sisältyy velvollisuus sopia korttelin yhteispihan ja pysäköintihallin toteutuksesta sekä muista hankkeen toteutuksen kannalta olennaisista yhteisistä järjestelyistä ja rasitteista yhteistyössä tontin 10673/3 ja tontin 10673/4 toteuttajan kanssa.

SR-urakkaan lukeutuvat:
- Tontti 10673/1 Heka Kalasatama Tihtaalinkatu 4
- Tontti 10673/2 Helsingin Asumisoikeus Oy Nihdinlaituri 1
- Korttelin 10673 yhteinen pihakansi, myös tontin 3 ja tontin 4 osat
- Korttelin 10673 pihakannen alainen pysäköintihalli, myös tontin 3 ja tontin 4 osat

Rakennustyön arvioitu alkamisajankohta on 11/2025 ja työt tulee aloittaa viimeistään 1/2026. Aikataulun erityispiirteet löytyvät tarkemmin urakkaohjelmasta.

Hankintaa ei jaeta osiin, sillä usean toimittajan malli tuottaisi epätarkoituksenmukaisen sopimuskokonaisuuden aikataulunhallinnan sekä töiden yhteensovittamisen kannalta.,

Ilmoitusnumero 2024-013288
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala, asuntotuotanto
PL 58226 (Käyntiosoite: Työpajankatu 8, 00580 Helsinki) 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Porin kaupungin ja tytäryhteisöjen tilintarkastuspalvelut

Suomi | Porin kaupunki ja tytäryhteisöt
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 28.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 11.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Porin kaupungin ja tytäryhteisöjen tilintarkastuspalvelut Tarjouspyyntö koskee Porin kaupungin kuntalain (410/2015) mukaisia hallinnon ja talouden tilintarkastuspalveluja sekä kaupungin tytäryhteisöjen tilintarkastuslain (1141/2015) mukaisia tilintarkastuspalveluja.

Hankinta käsittää:
a) Porin kaupungin hallinnon ja talouden tarkastuksen tilivuosina 2025–2028 kuntalain 122 ja 123 §:n mukaan.
b) Porin kaupungin tytäryhteisöjen lakisääteisen tilintarkastuksen tilivuosina 2025–2028 tilintarkastuslain 3:1.1§ mukaisesti. Kohteena on yhteisön tai säätiön tilikauden kirjanpito, tilinpäätös sekä hallinto.
c) EU-hankkeiden edellyttämät tilintarkastajan varmennukset.
d) Lakisääteisen kestävyysraportointivarmennuksen tilivuosina 2025–2028 tilintarkastuslain 3:1.1a§ mukaisesti Porin kaupungin tytäryhteisöille, jotka ovat kestävyysraportointiyrityksiä (kirjanpitolaki 7:2.1§ kohta 9).

Lisäksi hankintaan sisältyy seuraavat optiomahdollisuudet:
- optio 1: Kahden (2) vuoden optiokausi (tilivuodet 2029 ja 2030)
- optio 2: Mahdolliset pienimuotoiset lisätoimeksiannot ja asiantuntijapalvelun hankinta tietyissä erikseen annetuissa toimeksiannoissa. Näiden hinnoittelussa käytetään palveluntuottajan tarjouksen hintoja. Päätöksen lisätoimeksiannoista ja asiantuntijapalveluiden hankinnasta tekee tarkastusjohtaja.

Hankintaa ei ole jaettu osiin eri palvelutuottajille, koska sen toteutus tiedonkulun, riskienhallinnan ja sopimushallinnan osalta kaupunkikonsernissa ei ole asianmukaista. Etenkin tytäryhteisöjen tilintarkastuksen ja lakisääteisen kestävyysraportoinnin erottamisesta seuraisi eri osien yhteensopimattomuus tai sen riski kaupunkikonsernin näkökulmasta, koska molempien kohteena on sama tytäryhteisön tilinpäätös. Kuntalain 122 § velvoittaa kunnan valitsemaan tytäryhteisöjen tilintarkastajaksi kunnan tilintarkastusyhteisön, ellei poikkeamiselle ole perusteltua tarkastuksen järjestämiseen liittyvää syytä.,

Ilmoitusnumero 2024-013256
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Porin kaupunki ja tytäryhteisöt
PL 121 28101 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ristitien sillan uusiminen

Suomi | Lumijoen kunta / Ristitien yksityistie
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 28.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ristitien yksityistie pyytää tarjousta Lumijoen ylittävän sillan uusimisesta. Hanke toteutetaan kokonaisurakkana, johon kuuluvat vanhan sillan purku ja hävittäminen ja uuden sillan rakentaminen suunnitelmien mukaisesti kaikkine töineen ja varusteineen. Ristitien yksityistie rakennuttaa Lumijoen ylittävän sillan kokonaisurakkana. Rakennuskohde sijaitse Lumijoen kunnassa Ristitiellä, joka lähtee seututieltä 813 kohti etelään jatkuen tienä 18662 Lumijoen Alapää, joka päättyy tielle 18621. Tie on sorapäällysteinen. Silta sijaitsee Lumijoen ylittävällä kohdalla. Paikalla uusitaan nykyinen huonokuntoinen silta, joka puretaan kokonaisuudessaan. Tilalle rakennetaan uusi silta. Uusi silta varustetaan siirtymälaatoilla ja pengerkaiteilla.

Ilmoitusnumero 2024-148669
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siltojen rakennustyöt (45221110)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Lumijoen kunta / Ristitien yksityistie
Kunnankuja 1 91980 Lumijoki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tarjouspyyntö viestinnän ja markkinoinnin tukipalveluista, suunnittelusta ja toteutuksesta

Suomi | Linnan Kehitys Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 28.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä tarjouspyynnöllä Linnan Kehitys kilpailuttaa markkinoinnin ja viestinnän kumppaneita suunnittelemaan, toteuttamaan ja tukemaan kokonaisvaltaisesti yhtiön viestinnän ja markkinoinnin tarpeita. Kilpailutus jakautuu kahteen sopimukselliseen osakokonaisuuteen: -OK 1: Liiketoimintalähtöisen viestinnän ja markkinoinnin strateginen suunnittelu. -OK 2: Media-, markkinointi- ja viestintäsisältöjen tuotanto. Kilpailutettavat palvelut on tarkoitettu tukiresurssiksi yhtiön omille viestinnän ja markkinoinnin toiminnoille. Tämä tarkoittaa sitä, että yhtiön henkilöstö toteuttaa tässä tarjouspyynnössä kuvattuja kokonaisuuksia kyvykkyyksiensä ja resurssiensa puitteissa myös itse. Valittuja palveluntuottajia puolestaan hyödynnetään tarpeen mukaan viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuuksien suunnitteluun ja/tai toteutukseen. Palveluntuotannon lähtökohtana on se, että palveluntuottaja noudattaa omassa toiminnassaan tilaajan viestinnän ja markkinoinnin periaatteita, jotka laaditaan/päivitetään osin yhdessä osakokonaisuuteen 1 valittavan palveluntuottajan kanssa. Osakokonaisuuksiin voi tarjota erikseen, eivätkä ne siten ole riippuvaisia toisistaan. Liiketoimintalähtöisen viestinnän ja markkinoinnin strategisen suunnittelun kokonaisuuteen (OK 1) tarjonnut palveluntuottaja voi halutessaan jättää tarjouksen myös sisältöjen tuotantoihin keskittyvään osakokonaisuuteen (OK 2). Tausta: Linnan Kehitys Oy on Hämeenlinnan kaupungin täysin omistama osakeyhtiö, jonka tarkoitus ei ole tuottaa voittoa. Yhtiön toimialana on alueellisen elinkeinopolitiikan edistäminen, kehittäminen ja toteuttaminen. Yhtiössä työskentelee vuonna 2024 18 henkilöä. Yhtiön toiminta perustuu kaupungin sille asettamiin sopimuksellisiin tavoitteisiin. Yhtiö ja kaupunki allekirjoittavat palvelusopimuksen sekä siihen perustuvan rahoituksen vuosittain. Linnan Kehitys järjestelee uudelleen markkinointiin ja viestintään liittyvien työpanostensa määrää ja kohdistumista samassa yhteydessä, kun yhtiön strategiaa uudistetaan laajemmin vuonna 2024. Muutoksen taustalla on osaltaan Hämeenlinnan kaupungin päätös ottaa kaupunkimarkkinointi ja matkailumarkkinointi pois yhtiöstä ja johtaa niitä kaupungin omasta organisaatiosta. Helmikuussa 2024 on toteutettu liikkeenluovutus yhtiön ja kaupungin välillä, minkä jälkeen yhtiössä on pidetty markkinoinnin, viestinnän, matkailun ja tapahtumien tehtäväkokonaisuuksiin liittyvät muutosneuvottelut. Tämän tarjouspyynnön kilpailutushetkellä yhtiössä ei ole puhtaasti viestintään ja markkinointiin keskittyviä tehtävänkuvia, mutta palveluntuotannon henkilöstö tekee silti jatkuvaa sisällöntuotantoa eri kanaviin ja osallistuu viestinnän ja markkinoinnin suunnitteluun yhdessä kaupungin kanssa. Yhtiön markkinoinnin ja viestinnän tehtävissä tulee jatkossa korostumaan palvelumarkkinointi. Tämä tarkoittaa erityisesti hämeenlinnalaisille tai Hämeenlinnaan houkuteltaville yrityksille suunnattua markkinointia, joka tuo esiin Linnan Kehityksen kyvykkyyksiä tarjota yrityksille liiketoiminnan ja kasvun tukea. Hankittavan palvelun kuvaus: Tällä tarjouspyynnöllä Linnan Kehitys kilpailuttaa markkinoinnin ja viestinnän kumppaneita suunnittelemaan, toteuttamaan ja tukemaan kokonaisvaltaisesti yhtiön viestinnän ja markkinoinnin tarpeita. Kilpailutus jakautuu kahteen sopimukselliseen osakokonaisuuteen: -OK 1: Liiketoimintalähtöisen viestinnän ja markkinoinnin strateginen suunnittelu. -OK 2: Media-, markkinointi- ja viestintäsisältöjen tuotanto. Kilpailutettavat palvelut on tarkoitettu tukiresurssiksi yhtiön omille viestinnän ja markkinoinnin toiminnoille. Tämä tarkoittaa sitä, että yhtiön henkilöstö toteuttaa tässä tarjouspyynnössä kuvattuja kokonaisuuksia kyvykkyyksiensä ja resurssiensa puitteissa myös itse. Valittuja palveluntuottajia puolestaan hyödynnetään tarpeen mukaan viestinnän ja markkinoinnin kokonaisuuksien suunnitteluun ja/tai toteutukseen. Palveluntuotannon lähtökohtana on se, että palveluntuottaja noudattaa omassa toiminnassaan tilaajan viestinnän ja markkinoinnin periaatteita, jotka laaditaan/päivitetään osin yhdessä osakokonaisuuteen 1 valittavan palveluntuottajan kanssa. Alla kuvattuihin osakokonaisuuksiin voi tarjota erikseen, eivätkä ne siten ole riippuvaisia toisistaan. Liiketoimintalähtöisen viestinnän ja markkinoinnin strategisen suunnittelun kokonaisuuteen (OK 1) tarjonnut palveluntuottaja voi halutessaan jättää tarjouksen myös sisältöjen tuotantoihin keskittyvään osakokonaisuuteen (OK 2). Osakokonaisuus 1 Kilpailutuksella valittava liiketoimintalähtöisen viestinnän kumppani laatii tilaajan tavoitteisiin kytkeytyviä viestinnän ja markkinoinnin toimenpidesuunnitelmia ja kampanjoita sekä avustaa tilaajaa muun muassa asiakassuhteeseen ja toimintaympäristöön liittyvässä viestinnällisen ymmärryksen lisäämisessä. Tavoitteena on luoda strateginen kumppanuussuhde. Sopimussuhteen alussa palveluntuottajan kanssa tehdään lähtötilanteen kartoitus sekä yhteinen viestinnän ja markkinoinnin strategia. Tähän kokonaisuuteen valitaan yksi palveluntuottaja. Palvelukokonaisuus osakokonaisuuden 1 osalta voidaan jäsentää seuraavasti: 1. Kokonaisvaltaisen viestintä- ja markkinointisuunnitelman laatiminen. - Lähtötilanteen kartoitus yhdessä Linnan Kehityksen henkilöstön kanssa (Aikaisempi ostopalveluiden käyttö, tilaajan henkilöstön omat viestinnälliset työpanokset ja kyvykkyydet, tarpeiden suhde resursseihin ja aikaisempiin panostuksiin) - Brändin sekä markkinoinnin ja viestinnän kärkien määrittäminen. - Markkinoinnin ja viestinnän toteutussuunnitelman laadinta. 2. Tilaajan henkilöstön perehdyttämisen työsuunnitelma ja koulutus. - Henkilöstön osaamispääoman hahmottaminen - Oman henkilöstön työpanosten ja ostopalveluiden hyödyntämisen työsuunnitelma. - Henkilöstön viestinnällinen ja markkinoinnillinen koulutus (suhteessa laadittuun brändiin ja työsuunnitelmaan, yleiset markkinointikyvykkyydet). 3. Yhteistyörakenteiden laadinta sopimuskauden ajaksi - Yhteistyökäytäntöjen luominen yhdessä tilaajan kanssa (tilausprosessit, säännölliset palaverit, (itsenäinen sisällöntuotanto, seuranta ja raportointi). - Brändin ja toteutussuunnitelman käytäntöön viemisen prosessien laatiminen. Osakokonaisuus 2 Media-, markkinointi- ja viestintäsisältöjen tuotantoon keskittyvän sopimuksellisen osakokonaisuuden (OK 2) kohteena ovat toimenpidesuunnitelmien ja satunnaisten tilaajan tarpeiden pohjalta laadittavat sisällöt. Sisältötyyppejä ovat esimerkiksi graafiset suunnitelmat, videot, verkkosivusisällöt, sosiaalisen median sisällöt, tiedotteet, maksettu markkinointi sekä sisältömarkkinointi. Toimeksiantoja voivat olla esimerkiksi esitteet, ulkomainokset, vuosikertomukset, logot, alueiden esittelyvideot, messuosaston sisällöt, Google-markkinointikampanjat tai hakuoptimoidut verkkosisällöt. Toimeksiannot voivat olla lyhyitä tai pitkiä ja ne voivat liittyä monipuolisesti tilaajan rooliin Hämeenlinnan kaupungin elinvoiman kehityksessä ja yritysten palvelemisessa. Keskeisiä teemoja ovat muun muassa uusien yritysten houkuttelu, aluebrändäys, tapahtumaviestintä, matkailu, yritystarinoiden esiin nostaminen sekä yrityspalveluiden näkyvyyden edistäminen. Toimeksiannon sisällöt määritellään tapauskohtaisesti ja niistä sovitaan erikseen. Sopimuksen sisällä voidaan hankkia myös tuotettavien sisältöjen jakeluun liittyvät palvelut (mediatilan hankinnat, tiedotteiden jakelu, tarvittavien kanavien ylläpito yms.). Osakokonaisuuteen 2 perustetaan puitejärjestely, johon valitaan vähintään kolme palveluntuottajaa. Mikäli tarjouksia saadaan vähemmän kuin kolme, valitaan kaikki hyväksytyn tarjouksen jättäneet palveluntuottajat. Mikäli tarjousvertailun sijalla kolme on kokonaispisteiltään tasavertaisia tarjouksia, voidaan tarjoajia valita myös enemmän kuin kolme. Tarjoaja voi yksilöidä tarjoukseensa, minkälaisia sisältöjä se ei kykene tuottamaan edes alihankinnan keinoin; tämä ei sulje tarjoajaa pois tarjousvertailusta. Tilaaja pidättää oikeuden sisällyttää puitejärjestelyyn useampia palveluntuottajia kuin kolme, mikäli tietynlaiset sisältötyypit eivät tule kolmen tarjousvertailussa parhaaksi arvioidun tarjoajan toimesta katettua.

Ilmoitusnumero 2024-148647
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Markkinointijohdon konsulttipalvelut (79413000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Linnan Kehitys Oy
Raatihuoneenkatu 21-23 13100 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö – jalkineet ja renkaat

Suomi | Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 27.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämä ei ole hankintailmoitus, eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille toimittajille. Tähän tietopyyntöön ei pyydetä, eikä anneta sitovia tarjouksia, vaan pyydämme kiinnostuneita toimijoita esittämään tarkentavia kysymyksiä esitetystä toimintamallista. Tulevan hankinnan kuvaus Hankinta koostuu kahdesta tuoteryhmästä - Liukkaan kelin jalkineet - Liukkaan kelin renkaat polkupyörään Hankintamallina on myyjäpooli, johon halukkaat ja tietyt vaatimukset täyttävät myyjät voivat ilmoittautua etukäteen tekemällä osallistumishakemuksen. Poolin ostopaikat julkaistaan tuotteiden loppukäyttäjille syksyn 2024 aikana ja kukin loppukäyttäjä voi ostaa yhden, tuoteryhmään kuuluvan, tuotteen valitsemastaan paikasta vuoden 2024 aikana. Myyjä tarkistaa tuotteen ostavan henkilön henkilöllisyyden, ottaa tältä kuittauksen saamaansa nimilistaan (tai pyytää vahvan allekirjoituksen sähköisessä kaupassa) ja laskuttaa Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:ltä (myöhemmin Xamk) tuotteista listan mukaisesti kuukausittain tai sopimuksen mukaan. Tuotevalikoiman jalkineiden tulee olla nasta- tai kitkapohjaiset jalkineet, renkaiden tulee olla nasta- tai kitkarenkaat polkupyörään. Maksimihinta tuotteille on 100€ sis. alv 25,5 % (per jalkine- tai rengaspari). Tuotteiden ostomäärien ennakkoarvio on yhteensä 200-300 paria jalkineita ja 100-200 settiä renkaita koko Xamkin toiminta-alueella. Osallistua voi myyjä, jolla on nasta- tai kitkajalkineita saatavilla myymälöissä, joista ne voi ostaa heti sovitettuaan. Pyöränrenkaita voi olla saatavilla joko myymälöistä tai niitä voi toimittaa postitse kotiin ostajille. Postituskulujen tulee kuitenkin sisältyä kokonaishintaan 100€ sis. alv 25,5 % Ostopaikan valitsee siis tuotteen loppukäyttäjä sen mukaan, minkä myyjän valikoima sopii hänen tarpeeseensa parhaiten. Xamk ei sitoudu tiettyihin ostomääriin, sillä ostot jakautuvat usean myyjän kesken. Pooliin otetaan mukaan useita myyjiä kumpaankin tuotekategoriaan, yksi myyjä voi tarjota kumpaakin tuotekategoriaa. Tavoitteena on saada mukaan kattavasti Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n toimintapaikkakuntien (Kotka, Kouvola, Mikkeli, Savonlinna) myymäläverkosto, jotta jokaisella näillä paikkakunnalla olisi useita ostopaikkoja mukana poolissa. Mukaan voi hakea myös muilta paikkakunnilta, sillä loppukäyttäjiä on koko Suomessa. Hankinnan seuraavat vaiheet Pyydämme lähettämään tarkentavia kysymyksiä sähköpostilla satu.sirkia@xamk.fi tai tämän ilmoituksen sivuilla olevan Kysymykset-osion kautta. Lähetämme vastaukset kaikille yhteyttä ottaneille yhteisesti ja huomioimme ne hankinnan valmistelussa edelleen. Pooliin ei voi vielä ilmoittautua, julkaisemme osallistumispyynnön vielä myöhemmin hankinnan tarkennuttua. Tämä ei ole hankintailmoitus, eikä tarjouspyyntö, vaan tietopyyntö mahdollisille toimittajille. Tähän tietopyyntöön ei pyydetä, eikä anneta sitovia tarjouksia, vaan pyydämme kiinnostuneita toimijoita esittämään tarkentavia kysymyksiä esitetystä toimintamallista. Tulevan hankinnan kuvaus Hankinta koostuu kahdesta tuoteryhmästä - Liukkaan kelin jalkineet - Liukkaan kelin renkaat polkupyörään Hankintamallina on myyjäpooli, johon halukkaat ja tietyt vaatimukset täyttävät myyjät voivat ilmoittautua etukäteen tekemällä osallistumishakemuksen. Poolin ostopaikat julkaistaan tuotteiden loppukäyttäjille syksyn 2024 aikana ja kukin loppukäyttäjä voi ostaa yhden, tuoteryhmään kuuluvan, tuotteen valitsemastaan paikasta vuoden 2024 aikana. Myyjä tarkistaa tuotteen ostavan henkilön henkilöllisyyden, ottaa tältä kuittauksen saamaansa nimilistaan (tai pyytää vahvan allekirjoituksen sähköisessä kaupassa) ja laskuttaa Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:ltä (myöhemmin Xamk) tuotteista listan mukaisesti kuukausittain tai sopimuksen mukaan. Tuotevalikoiman jalkineiden tulee olla nasta- tai kitkapohjaiset jalkineet, renkaiden tulee olla nasta- tai kitkarenkaat polkupyörään. Maksimihinta tuotteille on 100€ sis. alv 25,5 % (per jalkine- tai rengaspari). Tuotteiden ostomäärien ennakkoarvio on yhteensä 200-300 paria jalkineita ja 100-200 settiä renkaita koko Xamkin toiminta-alueella. Osallistua voi myyjä, jolla on nasta- tai kitkajalkineita saatavilla myymälöissä, joista ne voi ostaa heti sovitettuaan. Pyöränrenkaita voi olla saatavilla joko myymälöistä tai niitä voi toimittaa postitse kotiin ostajille. Postituskulujen tulee kuitenkin sisältyä kokonaishintaan 100€ sis. alv 25,5 % Ostopaikan valitsee siis tuotteen loppukäyttäjä sen mukaan, minkä myyjän valikoima sopii hänen tarpeeseensa parhaiten. Xamk ei sitoudu tiettyihin ostomääriin, sillä ostot jakautuvat usean myyjän kesken. Pooliin otetaan mukaan useita myyjiä kumpaankin tuotekategoriaan, yksi myyjä voi tarjota kumpaakin tuotekategoriaa. Tavoitteena on saada mukaan kattavasti Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy:n toimintapaikkakuntien (Kotka, Kouvola, Mikkeli, Savonlinna) myymäläverkosto, jotta jokaisella näillä paikkakunnalla olisi useita ostopaikkoja mukana poolissa. Mukaan voi hakea myös muilta paikkakunnilta, sillä loppukäyttäjiä on koko Suomessa. Hankinnan seuraavat vaiheet Pyydämme lähettämään tarkentavia kysymyksiä sähköpostilla satu.sirkia@xamk.fi tai tämän ilmoituksen sivuilla olevan Kysymykset-osion kautta. Lähetämme vastaukset kaikille yhteyttä ottaneille yhteisesti ja huomioimme ne hankinnan valmistelussa edelleen. Pooliin ei voi vielä ilmoittautua, julkaisemme osallistumispyynnön vielä myöhemmin hankinnan tarkennuttua.

Ilmoitusnumero 2024-148646
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jalkineet (18800000), Polkupyörien osat ja lisävarusteet (34432000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1C4 FI1D1
Osoitetiedot Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu Oy
Patteristonkatu 3 D 50100 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kupittaan monitoimikentän varustelu

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 27.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Liikunnan palvelukokonaisuuden toimeksiannosta Kupittaan monitoimikentän varustelusta. Hankinnan kohteena on erilaiset siirrettävät urheilukentät ja -rakennelmat Kupittaan monitoimikentälle Valitaan yksi toimittaja. Hankitaan urheiluvälineitä tarjouspyynön mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2024-148639
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Urheilutarvikkeet ja -välineet (37400000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lastensuojelun ostopalvelut, Siun sote

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Lastensuojelun ostopalvelut, Siun sote Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää osallistumishakemusta lastensuojelulain alaisista Siun soten lastensuojelun ostopalveluista dynaamiseen hankintajärjestelmään, joka on avoinna 18.12.2020 - 31.12.2024.

Dynaamisella hankintajärjestelmällä tarkoitetaan täysin sähköistä hankintamenettelyä, joka on avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville ehdokkaille koko sen keston ajan. Dynaaminen hankintajärjestelmä koostuu perustamisvaiheesta ja hankintavaiheesta. Hankinnat tehdään järjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä eli sisäisillä kilpailutuksilla. Vain osallistumishakemuksen tehneillä ja järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheen sisäisiin kilpailutuksiin.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla lastensuojelun sijaishuollon hankitaan 1.4.2021 alkaen.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

Osallistumishakemus on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä.,

Ilmoitusnumero 2024-013192
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lasten ja nuorten sosiaalipalvelut (85311300)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D3 FI1C5 FI1D2 FI1D1 FI1D8 FI193
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimistotarvikkeet 2025-2027 (2029)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Toimistotarvikkeet 2025-2027 (2029) Hankinnan kohteena ovat yleisimmin toimistoissa käytettävät toimistotarvikkeet ja niiden toimittaminen suoratoimituksina tai täyttöpalveluna sekä tuotteisiin liittyvät muut palvelut. Tämän tarjouskilpailun perusteella haetaan toimittajaa, joka pystyy tarjoamaan koko hankinnan kohteena olevan tuote- ja palveluvalikoiman. Tuoteryhmäkohtaisia osatarjouksia ei hyväksytä.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohde ja vaatimukset".

Tämän tarjouskilpailun perusteella muodostetaan yhden (1) toimittajan puitejärjestely, joka tulee hankintaan liittyneiden asiakkaiden käyttöön. Puitejärjestelyyn liittyneet asiakkaat voivat tehdä tilaukset suoraan toimittajalta puitejärjestelyn ehtojen mukaisesti. Puitesopimuksen kohdassa 5.3 määritellyissä tilanteissa asiakkaan tulee kuitenkin tehdä hankintasopimus valitun toimittajan kanssa ennen tilausten aloittamista. Puitejärjestelyyn liittyneet asiakkaat on ilmoitettu liitteessä A Asiakkaat.,

Ilmoitusnumero 2024-013184
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sekalaiset elintarvikkeet (15800000), Paperista tai kartongista valmistetut luettelot, tilikirjat, irtokannet, lomakkeet ja muut painetut paperitavarat (22800000), Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Toimistotarvikkeet (30192000), Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Puhdistusaineet (39830000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkäsittely- ja -varastointipalvelut (63100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

PKI200391 Logistiikkakeskus Helsinki, putkiurakka (4.0)

Suomi | Puolustuskiinteistöt
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

PKI200391 Logistiikkakeskus Helsinki, putkiurakka (4.0) Uudisrakennuksen putkiurakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti. Putkiurakka toteutetaan pääurakoitsijalle alistettuna sivu-urakkana.,

Ilmoitusnumero 2024-013168
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Putki- ja viemäröintityöt (45332000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Puolustuskiinteistöt
Lintulahdenkatu 5 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Atlassian -käyttöoikeuksien jakelu- ja hallintapalvelu

Suomi | Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Atlassian -käyttöoikeuksien jakelu- ja hallintapalvelu Hankinnan kohteena ovat Atlassian -käyttöoikeuksien jakelu- ja hallintapalvelu sekä erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut, kuten koulutus tai konsultointi.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-013155
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori
Vapaudenkatu 58 40100 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kupittaan monitoimikentän varustelu

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 9.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Liikunnan palvelukokonaisuuden toimeksiannosta Kupittaan monitoimikentän varustelusta. Hankinnan kohteena on erilaiset siirrettävät urheilukentät ja -rakennelmat Kupittaan monitoimikentälle Valitaan yksi toimittaja. Hankitaan urheiluvälineitä tarjouspyynön mukaisesti.

Ilmoitusnumero 2024-148607
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Urheilutarvikkeet ja -välineet (37400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pianojen ja flyygelien huolto ja viritys ajalle 01.01.2025 – 31.12.2026 (+2v optio)

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 24.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungin eri palvelukokonaisuuksien pianojen ja flyygelien virityksestä ja huollosta ajalle 01.01.2025 - 31.12.2026 + yhdelle kahden vuoden optiokaudelle 01.01.2027-31.12.2028. Vuonna 2023 palveluja on käytetty yhteensä noin 13 000 eurolla. Viritettäviä pianoja on ollut vuonna 2023 noin 25, flyygeleitä 60 ja cembaloja 4. Lisäksi on tehty muita korjaus- ja huoltotöitä. Viritettävien, huollettavien ja korjattavien soittimien määrä vaihtelee vuosittain, eikä Tilaaja sitoudu tiettyyn arvoon tai määrään. Valitaan kaksi palveluntuottajaa. Etusijajärjestys ei ole käytössä, vaan Tilaaja voi valita palveluntuottajien joukosta kulloiseenkin tarpeeseen sopivamman. Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungin eri palvelukokonaisuuksien pianojen ja flyygelien virityksestä ja huollosta ajalle 01.01.2025 - 31.12.2026 + yhdelle kahden vuoden optiokaudelle 01.01.2027-31.12.2028. Valitaan kaksi palveluntuottajaa. Etusijajärjestys ei ole käytössä, vaan Tilaaja voi valita palveluntuottajien joukosta kulloiseenkin tarpeeseen sopivamman.

Ilmoitusnumero 2024-148604
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Soittimien korjaus ja huolto (50860000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KASKO 23-24 / Helsingin kaupungin kasvatuksen- ja koulutuksen toimialan uimahallikuljetusten hankinta

Suomi | Helsingin kaupunki, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 23.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 2.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

KASKO 23-24 / Helsingin kaupungin kasvatuksen- ja koulutuksen toimialan uimahallikuljetusten hankinta Hankinnan kohteena ovat Helsingin kaupungin kasvatuksen ja koulutuksen toimialan opetussuunnitelman mukaiset suomen- ja ruotsinkielisten peruskoulujen uimahallikuljetukset. Palveluntuottajaksi valitaan yksi (1) tarjoaja.

Hankintasopimuksen varsinainen sopimuskausi on 1.1.2025 - 31.7.2027. Hankintaan sisältyy kaksi (2) yhden (1) vuoden optiokauden mahdollisuutta (1+1). Optiokaudet voidaan ottaa käyttöön samalla optiokautta koskevalla päätöksellä (24kk) tai kahdessa osassa (12kk + 12kk). Tilaaja tekee päätöksen optiokauden käytöstä viimeistään kolme (3) kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä. Hankinnassa sovelletaan JYSE Palvelut -ehtoja (Huhtikuu 2022 Päivitysversio) (Liite 3).

Lähettämällä tarjouksen Tarjoaja sitoutuu myös tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimusluonnoksen ehtojen noudattamiseen (Liite 2 Sopimusluonnos). Lisäämällä omia hankintasopimuksen tai tarjouspyynnön vastaisia ehtoja sopimusluonnokseen tai tarjoukseensa voidaan Tarjoajan tarjous hylätä tarjouspyynnön vastaisena.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa (Liite 1).,

Ilmoitusnumero 2024-013131
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kasvatuksen ja koulutuksen toimiala
Työpajankatu 8 00580 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kivi- ja maa-aineshankinnat vuosille 2025 – 2027

Suomi | Lohjan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 23.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kivi- ja maa-aineshankinnat vuosille 2025 - 2027 Hankinnan kohde on Lohjan kaupungin kivi- ja maa-aineshankinnat vuosille 2025 - 2027.

Lohjan vuosikulutusennuste: murskatut kiviainekset 460.000 € ja maa-ainekset 175.000 €. Ennuste on arvio, eikä sido tilaajaa.
Merkittävä osa tarvittavista kivi- ja maa-aineksista on noudettu sorakuopalta.

Suurista työkohteista pyydetään erillistarjoukset.

Tarjoushinnat annetaan tarjouspyynnön liitteenä olevalla tarjouslomakkeella. Tarjousvertailussa otetaan huomioon myös sellaiset tarjoukset, joissa ei ole tarjottu kaikkia hankittavia kivi- ja maa-aineslajeja.

Hankintayksikkö valitsee tarjousten ja mahdollisten osatarjousten perusteella ensisijaisen kivi- ja maa-ainesten toimittajan sekä lajikkeiden saannin turvaamiseksi edullisimpien hintojen perusteella enintään viisi (5) toissijaista toimittajaa.,

Ilmoitusnumero 2024-013101
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sora, hiekka, sepeli ja muut kiviainekset (14210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Lohjan kaupunki
Karstuntie 4 08100 Lohja FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden asumispalveluiden hankinta

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 23.8.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Itä-Uudenmaan hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on ikääntyneiden asumispalveluiden hankinta.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin
hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa
koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä Hankintamenettelyn
kuvaus.

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Hankinnan kohteena dynaamisessa hankintajärjestelmässä on:
LUOKKA 1: Ympärivuotinen palveluasuminen
LUOKKA 2: Yhteisöllinen asumispalvelu

Palveluntuottaja voi jättää osallistumishakemuksen vain yhteen tai molempiin luokkiin.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 23.9.2024 klo 9.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 10 työpäivää.

Hankintayksikkö voi pidentää määräaikaa yksittäistapauksissa 15 työpäivään, jos hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen, taikka muusta perustellusta syystä.

Ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen tarjouspyyntö, jossa kilpailutetaan ympärivuorokautinen palveluasuminen, lähetetään, kun ainakin kaikki asetettuun määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset on käsitelty. Tavoite että ensimmäisen järjestelmän sisällä tehdyn kilpailutuksen (ympärivuorokautinen palveluasuminen) tarjoajien valinta ja hankintapäätös tehdään vuoden 2024 aikana, marras- tai joulukuussa., Luokka 1 Ympärivuorokautinen palveluasuminen Luokka 1 pitää sisällään ympärivuorokautisen palveluasumisen palvelut, jotka on tarkoitettu asiakkaille, joiden avun ja tuen tarve
on ympärivuorokautinen, monimuotoinen ja ennakoimaton.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa
palvelukuvauksessa., Luokka 2 Yhteisöllinen asuminen Luokka 2 pitää sisällään yhteisöllisen asumisen palvelut, jotka on tarkoitettu asiakkaille, joiden kyky huolehtia itsestään sekä muu toimintakyky ovat merkittävästi heikentyneet. Asiakkaiden avun ja tuen tarve on päivittäistä, mutta ei aina ole säännöllistä ja ennakoitavaa. Yöaikaisen avun tarvetta ei kuitenkaan yleensä ole.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa
palvelukuvauksessa.,

Ilmoitusnumero 2024-013140
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000), Vanhustenhuoltopalvelut (85311100)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kansaneläkelaitoksen Seinäjoen toimitalon kiinteistönhuollon ja ulkoalueiden hoidon palvelut

Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 22.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 2.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kansaneläkelaitoksen Seinäjoen toimitalon kiinteistönhuollon ja ulkoalueiden hoidon palvelut Hankinnan kohteena on Kelan Seinäjoen toimitalon kiinteistönhuollon ja ulkoalueiden hoidon palvelut osoitteessa: Kalevankatu 17, 60100 Seinäjoki.

Kiinteistönhuollon ja ulkoalueiden hoidon palvelu sisältää mm. ulkoalueiden hoidon ympärivuotisesti, hälytyspäivystyksen jokaisena viikonpäivänä vuorokauden ympäri, kiinteistönhoidon jatkuvat palvelut arkipäivisin sekä erikseen tilattavat palvelut. Palveluun kuuluu myös osallistuminen tarkastuksiin ja tilaajan järjestämiin kokouksiin.

Hankinnan kohteena oleva palvelu on kuvattu tarkemmin palvelukuvauksessa ja sopimusluonnoksessa (Liitteet 2 Palvelukuvaus ja Liite 1 Sopimusluonnos).

Tarjouskilpailun perusteella valitaan yksi (1) palveluntuottaja, jonka kanssa Kela tekee palvelusopimuksen Kelan Seinäjoen toimitalon kiinteistönhuollosta ja ulkoalueiden hoidosta.

Hankintamenettely käynnistyy hankintailmoituksen julkaisemisella Hilma ilmoituskanavassa ja kaikki tarjouspyyntöasiakirjat ovat sähköisesti ja avoimesti kaikkien saatavilla Tarjouspalvelussa. Hankintamenettelyssä kaikki halukkaat toimittajat voivat tehdä tarjouksen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankintamenettely toteutetaan tarjouspyynnössä tarkemmin kuvatulla tavalla.,

Ilmoitusnumero 2024-013075
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kiinteistöpalvelut (70000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI194
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
Nordenskiöldinkatu 12 00250 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulu-, päiväkoti- ja toimistokalusteet

Suomi | Lappeenrannan kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 22.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 16.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lappeenrannan hankintapalvelut pyytää antamaan tarjouksen tarjouspyynnössä mukana olevien yhteistyötahojen eri toimipisteiden käyttöön tulevista julkitilakalusteista pääasiassa toimistoihin, kouluihin ja päiväkoteihin sekä muihin yleistiloihin sopimuskaudelle 01.12.2024 - 30.11.2026 + yhden (1) + yhden (1) vuoden optiomahdollisuus.
Tarjottavien kalusteiden tulee olla laadukkaita, ammattikäyttöön tarkoitettuja kestäviä ja muunneltavia julkitilaan soveltuvia kalusteita.
Tuotteiden ja palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.
Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.

Tarjoaja voi tarjota yhtä tai useampaa osa-aluetta. Rivikohtaisia tarjouksia ei hyväksytä. Tarjottavien osa-alueiden määrää ei ole rajoitettu.

Tuotteita hankitaan pääsääntöisesti koulu- ja päiväkotitiloihin sekä toimistotiloihin. Tämän
tarjouspyynnön perusteella solmittavilla sopimuksilla voidaan hankkia tuotteita ja
niihin liittyviä palveluja myös muihin mukana olevien Tilaajatahojen tiloihin, jotka on
tarkoitettu lapsille ja nuorille. Tällaisia voivat olla esim. kerhohuoneet, iltapäiväkerhot, Tilaajatahojen hallinnoimat julkiset odotus- tai leikkitilat jne, joiden kalustamisessa vaatimukset kalusteiden laadulle ja kestävyydelle ovat samanlaiset. Tilaajat eivät sitoudu sopimuskaudella tiettyyn hankintamäärään, vaan kalusteita tilataan tarpeen mukaan.

Tuotteita ja palveluita hankitaan todellisen tarpeen mukaan ja määrärahojen sallimissa puitteissa, sopimuksilla ei sitouduta määräostoihin.
Hankinta ylittää EU-kynnysarvon. Hankinnasta on julkaistu tarjouspyynnön julkaisemisen yhteydessä ilmoitus Hilma - ilmoituskanavassa, Toimistokalusteet Kohdetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin jäljempänä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., Koulukalusteet Kohdetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin jäljempänä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä., Päiväkotikalusteet Kohdetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin jäljempänä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-013049
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Lappeenrannan kaupunki
Villimiehenkatu 1 53100 Lappeenranta FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden asumispalveluiden hankinta

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 22.8.2024 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 30.8.2030 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Itä-Uudenmaan hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on ikääntyneiden asumispalveluiden hankinta.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin
hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa
koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä Hankintamenettelyn
kuvaus.

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Hankinnan kohteena dynaamisessa hankintajärjestelmässä on:
LUOKKA 1: Ympärivuotinen palveluasuminen
LUOKKA 2: Yhteisöllinen asumispalvelu

Palveluntuottaja voi jättää osallistumishakemuksen vain yhteen tai molempiin luokkiin.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 20.9.2024 klo 9.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 10 työpäivää.

Hankintayksikkö voi pidentää määräaikaa yksittäistapauksissa 15 työpäivään, jos hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen, taikka muusta perustellusta syystä.

Ensimmäinen hankintajärjestelmän sisäinen tarjouspyyntö, jossa kilpailutetaan ympärivuorokautinen palveluasuminen, lähetetään, kun ainakin kaikki asetettuun määräaikaan mennessä saapuneet hakemukset on käsitelty. Tavoite että ensimmäisen järjestelmän sisällä tehdyn kilpailutuksen (ympärivuorokautinen palveluasuminen) tarjoajien valinta ja hankintapäätös tehdään vuoden 2024 aikana, marras- tai joulukuussa., Luokka 1 Ympärivuorokautinen palveluasuminen Luokka 1 pitää sisällään ympärivuorokautisen palveluasumisen palvelut, jotka on tarkoitettu asiakkaille, joiden avun ja tuen tarve
on ympärivuorokautinen, monimuotoinen ja ennakoimaton.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa
palvelukuvauksessa., Luokka 2 Yhteisöllinen asuminen Luokka 2 pitää sisällään yhteisöllisen asumisen palvelut, jotka on tarkoitettu asiakkaille, joiden kyky huolehtia itsestään sekä muu toimintakyky ovat merkittävästi heikentyneet. Asiakkaiden avun ja tuen tarve on päivittäistä, mutta ei aina ole säännöllistä ja ennakoitavaa. Yöaikaisen avun tarvetta ei kuitenkaan yleensä ole.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa
palvelukuvauksessa.,

Ilmoitusnumero 2024-013048
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000), Vanhustenhuoltopalvelut (85311100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pianojen ja flyygelien huolto ja viritys ajalle 01.01.2025 – 31.12.2026 (+2v optio)

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 22.8.2024 Määräaika: Umpeutunut | 2.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungin eri palvelukokonaisuuksien pianojen ja flyygelien virityksestä ja huollosta ajalle 01.01.2025 - 31.12.2026 + yhdelle kahden vuoden optiokaudelle 01.01.2027-31.12.2028. Valitaan kaksi palveluntuottajaa. Etusijajärjestys ei ole käytössä, vaan Tilaaja voi valita palveluntuottajien joukosta kulloiseenkin tarpeeseen sopivamman. Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungin eri palvelukokonaisuuksien pianojen ja flyygelien virityksestä ja huollosta ajalle 01.01.2025 - 31.12.2026 + yhdelle kahden vuoden optiokaudelle 01.01.2027-31.12.2028. Valitaan kaksi palveluntuottajaa. Etusijajärjestys ei ole käytössä, vaan Tilaaja voi valita palveluntuottajien joukosta kulloiseenkin tarpeeseen sopivamman.

Ilmoitusnumero 2024-148533
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Soittimien korjaus ja huolto (50860000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma