Tervia Logistiikka Oy – henkilökuljetusten tilaus- ja välitysjärjestelmän hankinta

Suomi | Tervia Logistiikka Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tervia Logistiikka Oy - henkilökuljetusten tilaus- ja välitysjärjestelmän hankinta UUSI TARJOUSPYYNTÖ KESKEYTYKSEN JÄLKEEN 6.9.2024: Hankinta keskeytettiin hintalomakkeella olleen epäselvyyden vuoksi 22.8.2024. Uuteen hankintaan on päivitetty ainoastaan hintalomake - edellisellä kierroksella tarjouksen jättäneiden tarjoajien ei tarvitse tehdä muutoksia muihin tarjousasiakirjoihin kuin hintalomakkeeseen. Kaikki tarjousasiakirjat on kuitenkin palautettava täydellisinä myös uudessa tarjouskilpailussa.

TARJOUSPYYNNÖN KORJAUS 26.7.2024: Vaatimusmäärittelyn ristiriita kartta-aineiston päivitysvälistä on korjattu - kartta-aineisto on päivitettävä vähintään neljä kertaa vuodessa. Korjauksen yhteydessä tarjousten määräaikaa on pidennetty viikolla. Tarjouspyyntöön ei ole tehty muita muutoksia.

Tervia Logistiikka Oy hankkii henkilökuljetusten tilaus- ja välitysjärjestelmän. Hankinnassa on kyse henkilökuljetusten tilaus- ja välitysjärjestelmäkokonaisuuden toimituksesta, ylläpidosta ja kehittämisestä. Hankittavalla järjestelmällä korvataan nykyisin käytettävät henkilökuljetusten tilaus- ja välitysjärjestelmät Lapin, Kainuun, Pohjois-Pohjanmaan ja Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueilla. Hankittavalla järjestelmällä on pystyttävä hoitamaan hyvinvointialueiden vammaispalvelulain ja sosiaalihuoltolain mukaisten kuljetusten tilaukset ja välitykset. Hankittavasta järjestelmästä tulee myös löytyä toiminnallisuudet PALI-liikenteen sekä hyvinvointialueiden vastuulla olevien kiireettömien potilassiirtojen hoitamiseen samalla järjestelmällä. Järjestelmällä on voitava hoitaa myös sen kautta välitettyjen kyytien maksatukset, tilitykset sekä raportointi. Tilauksia on voitava ottaa vastaan monikanavaisesti.

Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus ilmenee tarjouspyynnön liitteenä olevista dokumenteista.

Tällä kilpailutuksella ei osteta kuljetuspalveluita, vaan tietojärjestelmä.,

Ilmoitusnumero 2024-013793
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Matkustajatietojärjestelmä (48813000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Tervia Logistiikka Oy
PL 10 90029 Pohde FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Värikasetit

Suomi | Monetra Oulu Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 9.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Värikasetit Monetra Oulu Oy hankintapalvelut pyytää tarjoustanne värikaseteista asiakkailleen (jäljempänä myös "tilaajat") tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Kilpailutus ei koske täysihuoltosopimuksella hankittuja monitoimilaitteiden värikasetteja, jotka toimitetaan laitteen sopimuksen piiristä.

Tilaaja ei sitoudu sopimusajalla kiinteisiin hankintamääriin eikä tiettyihin tuotteisiin, vaan tuotteita hankitaan sopimuskauden aikana tarpeita vastaavasti. Hankintaa ei ole jaettu osiin, vaan kyseessä on yksi kokonaisuus pienivolyymisen tavaran hankinnasta.

Kyseessä on eu-kynnysarvon ylittävä hankinta.

Suunniteltu sopimuskausi on 1.11.2024 - 31.10.2026.

Tilaajat:
Koulutuskuntayhtymä OSAO
Limingan kunta
Kuusamon kaupunki
Oulun Sivakka Oy
Pohde,

Ilmoitusnumero 2024-013757
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Värikasetit (30125100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Monetra Oulu Oy
Krouvintie 4 90400 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Energiajäteastioiden hankinta

Suomi | Ab Ekorosk Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 8.10.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Energiajäteastioiden hankinta Hankinnan kohteena ovat 140 l, 240 l , 360/370 l ja 660 l kokoiset ja väriltään harmaat muoviset jätteiden keräysastiat.
Arvio hankintamäärästä astiatyypeittäin:
- 140 l astia 5000-6000 kpl
- 240 l astia 14 000-15 000 kpl
- 360/370 l astia 1500-2500 kpl
- 660 l astia 1500-2500 kpl,

Ilmoitusnumero 2024-013786
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Muut säilytysastiat (44619000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Ab Ekorosk Oy
Launisaarentie 90 68600 Pietarsaari FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pääkaupunkiseudun liikenteenhallintakeskuksen (PLH-keskus) AV- ja esitystekniikan sekä kokonaisuutta koskevien takuu- ja tukipalveluiden hankinta

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 14.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pääkaupunkiseudun liikenteenhallintakeskuksen (PLH-keskus) AV- ja esitystekniikan sekä kokonaisuutta koskevien takuu- ja tukipalveluiden hankinta Tämä hankinta koskee Pääkaupunkiseudun liikenteenhallintatoimijoiden (PLH) AV- ja esitysteknistä kokonaisuutta. Hankinta toteutetaan hankintarenkaana Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimialan, Kaupunkiliikenne Oy:n, Vantaan kaupungin ja Espoon kaupungin kesken.

Toimitiloihin on suunniteltu työpistenäyttöjä, KVM- ja audiojärjestelmä sekä niihin liittyviä kaapelointeja. KVM-järjestelmään kytketään työpistenäyttöjen ja työasemien lisäksi erillisessä urakassa toteutettuja suurkuvaseinän näyttöjä.

Hankintaan kuuluu myös toimitettavaa kokonaisuutta koskeva takuu- ja tukipalvelu.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-013745
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet (32000000), Av-laitteet (32321200), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Radio-, televisio- ja av-laitteiden asentaminen (51310000), Tietokoneiden ja toimistolaitteiden asentaminen (51600000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pakkausmateriaalit

Suomi | Veikkaus Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 13.10.2024 21:01 Alkuperäinen ilmoitus

Pakkausmateriaalit Veikkaus Oy pyytää tarjoustanne avoimen menettelyn kautta pakkausmateriaaleista Hankintayksikön käyttöön.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, varsinkin liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.

Hankinnan ennakoitu arvo on 318 725 euroa (alv 0%). Hankinta ei sisällä määräostovelvoitetta ja yksinoikeutta palvelun tuottamiseen Veikkaus Oy:lle.

Hankintayksikkö hakee kilpailutuksen kautta yhtä (1) toimittajaa toistaiseksi voimassa olevaan sopimussuhteeseen.,

Ilmoitusnumero 2024-013785
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Säkit ja pussit (18930000), Kirjekuoret (30199230), Teippi (44424200), Pahvilaatikot (44617100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Veikkaus Oy
PL 1 01009 Veikkaus FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Valokuituverkon ylläpidon hankinta

Suomi | DigiHelsinki Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 11.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Valokuituverkon ylläpidon hankinta DigiHelsinki Oy vastaa digitaalisten peruspalveluiden tuottamisesta Helsingin kaupungille.
DigiHelsinki Oy on rakentanut oman valokuituverkon kaupungin digitaalisten
peruspalveluiden tuottamisen perustaksi. Rakentamishanke saatiin päätökseen vuonna
2023 ja verkon käyttöönotto aloitetaan vuoden 2024 aikana.
Ylläpitopalvelut ovat verkon jatkuvan ja luotettavan toiminnan edellytyksiä. DigiHelsinki Oy
hankkii valokuituverkon ylläpitopalveluiden ulkopuoliselta palveluntuottajalta. Hankinta
sisältää mahdollisuuden myös erilaisiin yhteyksien toimitustöihin.

Hankinnan sisältämät palvelut on kuvattu tarkemmin Valokuituverkon ylläpidon palvelukuvauksessa sekä muissa hankinta-asiakirjoissa.

Verkon ylläpitopalveluiden tavoitteena on, että DigiHelsinki Oy:n valokuituverkon käyttäjät
voivat nauttia jatkuvasti parhaasta mahdollisesta palvelusta.,

Ilmoitusnumero 2024-013780
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Verkkoinfrastruktuuri (32424000), Tietoliikennelinjojen rakennustyöt (45231600), Televiestintäinfrastruktuurin kunnossapito (50332000), Tietoliikennejärjestelmän ylläpito (50334400)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot DigiHelsinki Oy
Konepajankuja 5 C 00510 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hankintojen elinkaaren hallintajärjestelmä

Suomi | Servica Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 9.10.2024 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintojen elinkaaren hallintajärjestelmä Servica Oy kilpailuttaa omaan käyttöönsä sekä optiona myös Pohjois-Savon hyvinvointialueen (PSHVA) ja Pohjois-Karjalan hyvinvointialueen (Siun sote) käyttöön hankintojen elinkaaren hallintajärjestelmän (jäljempänä hankintajärjestelmä), eli sähköisen hankintojen johtamisjärjestelmän.

Hankintajärjestelmällä on mahdollista suunnitella hankintoja, tehdä kilpailutuksia, hallita sopimuksia ja toimittajia, sekä tarkastella hankintoihin liittyviä raportteja. Hankintajärjestelmä muodostaa yhden kokonaisuuden, joka on käyttöliittymältään ja toimintalogiikaltaan yhteneväinen. Jos järjestelmä muodostuu moduuleista, ne toimivat toimivat yhteen saumattomasti, ja eri vaiheissa syötetty tieto siirtyy moduulien välillä automaattisesti.

Servica Oy kilpailuttaa hankintoja sekä omaan palvelutuotantoonsa että asiakkaiden tarpeisiin yhteishankintayksikkönä. Hankintajärjestelmän tulee tukea yhteishankintojen tekemistä ja elinkaaren hallintaa. Järjestelmä hankitaan pääsääntöisesti hankintalain mukaisten julkisten hankintojen tekemiseen ja järjestelmän tulee tukea hankintalain mukaisia kilpailutusmenettelyitä.

Hankintojen elinkaaren hallintajärjestelmässä täytyy olla integraatio Hilmaan (hankintailmoitukset.fi).,

Ilmoitusnumero 2024-013776
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Servica Oy
Saaristokatu 7 70620 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yleisterveyden kuvantamispalvelut_YTHS

Suomi | Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö sr
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 9.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 8.10.2024 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot.

Hankinta on jaettu paikkakuntakohtaisesti kahteenkymmeneen (20) osaan.
Tarjoaja voi tarjota yhteen tai useampaan hankinnan osaan.

Hankinta sisältää myös opiskeluterveydenhuollon suunterveyden vapaaehtoisesti tarjottavat optiopalvelut tarjouspyynnön mukaisesti.

Sopimuskausi on voimassa toistaiseksi 1.1.2025 alkaen., Helsinki/pääkaupunkiseutu YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Lahti YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Lappeenranta YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Kouvola YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Joensuu YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Jyväskylä YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Kuopio YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Mikkeli YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Oulu YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Rovaniemi YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Kajaani YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Kokkola YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Kemi YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Pori YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Turku YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Vaasa YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Rauma YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Hämeenlinna YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Seinäjoki YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot., Tampere YTHS:n yleisterveyden kuvantamispalvelut sisältäen
natiiviröntgen- ja ultraäänitutkimukset sekä radiologiset toimenpiteet ja lausunnot.,

Ilmoitusnumero 2024-013775
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1C3 FI1C5 FI1C4 FI1D3 FI193 FI1D2 FI1D1 FI1D9 FI1D7 FI1D8 FI1D5 FI196 FI1C1 FI195 FI1C2 FI194 FI197
Osoitetiedot Ylioppilaiden terveydenhoitosäätiö sr
Töölönkatu 37A 00260 HKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suomen metsäkeskuksen vakuutukset

Suomi | Suomen metsäkeskus
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 8.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Suomen metsäkeskuksen vakuutukset Metsäkeskus pyytää tarjouksia kaikista Metsäkeskuksen vakuutuksista sisältäen lakisääteiset- sekä vapaaehtoiset vakuutukset.

Hankinnan tavoitteena on solmia vakuutussopimus tilaajan vapaaehtoisista vakuutuksista, liikennevakuutuksista ja lakisääteisestä tapaturmavakuutuksesta.
Tarjouskilpailun perusteella valitaan yksi toimittaja, jolle tilaaja keskittää kaikki vahinkovakuutushankintansa mukaan lukien mahdolliset määräaikaiset vakuutukset.
Sopimuskausi alkaa 1.1.2025 ja lakisääteisten vakuutusten osalta irtisanomisajan määrittämänä ajankohtana, sekä jatkuu toistaiseksi, kunnes se jommankumman sopijapuolen toimesta irtisanotaan vakuutussopimuslain ja vakuutusehtojen määrittämällä tavalla.

Metsäkeskuksen tunnusluvut:
• 433 työntekijää
• 42 toimipistettä ympäri Suomea; 24 omaa toimistoa, joista omassa käytössä 20 ja 4 ulosvuokrattu tai tyhjillään. 18 toimistoa on vuokralla.

Tarjouspyynnön kohteina ovat vakuutusratkaisussa (Liite 1 - Vakuutusratkaisu – Suomen metsäkeskus) mainitut vakuutukset.

Vakuutuslajit:
1. Omaisuusvakuutus
2. Julkisyhteisön toiminnanvastuuvakuutus
3. Oikeusturvavakuutus
4. Julkisyhteisön hallinnon vastuuvakuutus
5. Työtapaturmavakuutus
6. Etätyövakuutus
7. Ryhmätapaturmavakuutus
8. Matkavakuutus
9. Ajoneuvovakuutus

Tarkemmat erittelyt vakuutuksista ovat liitteellä:
Liite 1 Vakuutusratkaisu - Suomen metsäkeskus
Liite 2 Omaisuusluettelo
Suomen metsäkeskus korvaushistoria 070624
Suomen metsäkeskus tyta-tilastohistoria 070624,

Ilmoitusnumero 2024-013739
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vakuutuspalvelut (66510000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Suomen metsäkeskus
Aleksanterinkatu 18A 15140 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaalihuollon asiakkaiden kotisiivouspalvelun hankinta

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen sosiaalihuollon asiakkaiden kotisiivouspalvelu sopimuskaudelle 1.1.2025 - 31.12.2026 + 1 + 1 optiovuotta, jossa on kaksi osa-aluetta: osa-alue 1) ylläpitosiivous ja osa-alue 2) raivaussiivous. Hankinnassa muodostetaan osa-alueittain puitejärjestely., Ylläpitosiivous Ylläpitosiivousta tehdään pääsääntöisesti kerran kuukaudessa ja yhden siivouskerran kesto on pääsääntöisesti kaksi (2) henkilötyötuntia. Yhden siivouskerran kesto on vähintään kaksi (2) henkilötyötuntia.

Palvelun sisältö ja kesto määritellään tilauksen yhteydessä. Kohteet ja niiden puhtaustaso vaihtelevat. Työaika ei saa ylittää kahta (2) henkilötyötuntia per siivouskerta, mikäli tilaaja ei ole niin erikseen tilauksessa määritellyt.

Tilauksessa voidaan määritellä, että ylläpitosiivous järjestetään kaksi, kolme tai jopa neljä kertaa kuukaudessa, esimerkiksi lapsiperheiden osalta tiheämpi siivousväli voi olla tarpeen.

Tarjoushinnat tulee ilmoittaa kiinteänä, kahden desimaalin tarkkuudella ilman arvonlisäveroa (ALV 0 %). Tarjoushintoihin tulee sisältyä kaikki tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisista ehdoista aiheutuvat kustannukset., Raivaussiivous Raivaussiivous tehdään, kun asiakkaan kodin siisteys ja hygieniataso on vaaraksi asiakkaalle ja/tai ympäristölle. Raivaussiivouskohteissa voi olla oksennuksia, ulosteita (ihmisen/ eläinten), valtavasti tavaraa ja jäteroskaa, hajonneita tai pilaantuneita kalusteita yms. Jos kohteessa havaitaan merkkejä tuholaisista, tulee siitä ilmoittaa Tilaajalle, joka tarvittaessa on yhteydessä taloyhtiön isännöitsijään tai tilaa myrkytyksen Palveluntuottajalta.

Palveluntuottaja huolehtii jätteiden asianmukaisesta poisviemisestä, omalla kuljetuskalustollaan. Jätteiden pois-kuljetuksesta laskutetaan erikseen, toteutuneiden kuljetuskertojen mukaisesti. Tarvittaessa kohteessa käytetään jätelavaa, jätelavan käytöstä on sovittava etukäteen.

Tarjoushinnat tulee ilmoittaa kiinteänä, kahden desimaalin tarkkuudella ilman arvonlisäveroa (ALV 0 %). Tarjoushintoihin tulee sisältyä kaikki tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisista ehdoista aiheutuvat kustannukset.,

Ilmoitusnumero 2024-013727
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Asuntojen siivouspalvelut (90911100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lpk Harbonkatu 8, kokonaisurakka

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 21.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kokonaisurakkaan kuuluu urakkasopimusasiakirjojen mukaisen päiväkotirakennuksen rakentaminen ulkorakennuksineen, pihoineen ja liittyvine alueineen. Rakentuva kiinteistö tulee asemoitumaan osin korttelin 54245 tontille 1, osin viereiselle puistoalueelle. Rakentamisen aikana on käynnissä asemakaava-muutos, jonka yhteydessä tullaan muodostamaan rakennusalueesta yksi tontti. Urakkamuotona on kokonaisurakka, jossa urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja lainsäädännön tarkoittamana päätoteuttajana. Kohteelle on haettu rakennuslupaa. Hakemus on jätetty päivämäärällä 3.7.2024. Rakennuslupaa ei ole vielä myönnetty. Mikäli lupaa ei myönnetä haetun mukaisille tiloille tai luvasta valitetaan, varaa tilaaja oikeuden keskeyttää hankintamenettelyn. Urakkasopimuksen mukaisten töiden suunniteltu aloitusajankohta on 7.1.2025. Kohde luovutetaan tilaajalle kaksivaiheisena alla kuvatun mukaisesti. Vaihe 1. Kohteen valmistuminen käyttäjän irtokalustamista ja varustamista varten viimeistään 15.05.2026. Kohde katsotaan valmistuneeksi irtokalustamista ja -varustamista varten, kun rakennusvalvontaviranomainen on myöntänyt kohteelle käyttöönottoluvan joko kokonaan tai osittain. Käyttöönottoluvalla tarkoitetaan maankäyttö- ja rakennuslain mukaista loppukatselmusta tai osittaista loppukatselmusta. Vaihe 2. Kohteen vastaanottotarkastus. Kohteen tulee olla hyväksytysti vastaanotettu viimeistään 26.06.2026. Kohteessa tulee olla ennen vastaanottotarkastusta suoritettu kaikkien urakoitsijan vastuulla olevien tarvittavien viranomaisten (mm. rakennusvalvonnan käyttöönottotarkastus/ -katsastus, pelastuslaitos, terveysviranomaiset) tarkastukset hyväksyttävästi. Kokonaisurakassa urakoitsija toimii pääurakoitsijana ja lainsäädännön ja Yleisten sopimusehtojen (YSE 1998) tarkoittamana päätoteuttajana, joka vastaa työmaan johtovelvollisuuksista, työmaapalveluista ja työturvallisuudesta. Tilaaja edellyttää, että urakoitsija on tutustunut rakennuspaikkaan ennen tarjouksen antamista. Rakennuspaikka on avoin yleinen alue ja siihen voi tutustua omatoimisesti. Urakoitsijaksi valitaan kokonaistaloudellisesti edullisimman tarjouksen antanut tarjoaja. Kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on rakennuttajan asettamien tarjoajan soveltuvuutta koskevien vaatimusten täyttävistä tarjouksista vertailuhinnaltaan halvin. Rakennuttajana toimii Helsingin kaupunki, Kaupunkiympäristön toimiala (KYMP), Rakennukset ja yleiset alueet, Tilat-palvelu, joka toimii myös Rakennusurakan yleisten sopimusehtojen YSE 1998 mukaisena tilaajana. TARJOUSPYYNTÖASIAKIRJAT Hankinnan asiakirjakokonaisuus muodostuu tarjouspyynnöstä ja sen liitteinä olevista kaupallisista ja teknisistä asiakirjoista, jotka ovat tässä tarjouspyynnössä jäljempänä mainitun linkin takana. Urakan yleisinä sopimusehtoina noudatetaan YSE 1998 -ehtoja (Rakennusurakan yleiset sopimusehdot) hankinnan muissa asiakirjoissa esille tuoduin poikkeuksin. Tarjouspyyntöaineistoa voidaan tarkentaa ja täydentää lisäkirjeillä tarjousaikana.

Ilmoitusnumero 2024-148957
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58200 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Monitoimilaitteet

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Monitoimilaitteet Laitteet tarjotaan Tilaajalle palveluna tarjouspyynnön mukaisesti kattaen;
* laitteiden ja niihin liittyvien tarvikkeiden ja palveluiden toimituksen, asennuksen ja käyttöönoton Tilaajan toimintaympäristössä
* käyttäjäkoulutuksen ja laitteiden käytön tukipalvelut
* tarjouspyynnössä pyydetyt palvelut kuten turvatulostamisen ja näihin liittyvät laite- sekä ohjelmistoratkaisut
* laitteen ja palveluissa käytettävien ohjelmistojen ajantasaiset tietoturva- ja ohjelmistopäivitykset
* käyttötarvikkeet
* ylläpidon ja huollon palvelut mukaanlukien etähallinnan, työt, mahdolliset matkat ja varaosat
* sekä käytöstä poistamiseen liittyvät palvelut.,

Ilmoitusnumero 2024-013724
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstöetuuksien mobiiliratkaisun hankinta

Suomi | Etelä-Suomen oikeusapu- ja edunvalvontapiiri
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 7.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Etelä-Suomen, Itä-Suomen, Kaakkois-Suomen, Lounais-Suomen, Länsi- ja Sisä-Suomen sekä Pohjois-Suomen oikeusapu- ja edunvalvontapiirien henkilöstöetujen maksamisratkaisu palveluineen. Maksamisratkaisulla tarkoitetaan kohdennettua maksuvälinettä, jota käytetään hankintayksiköiden henkilöstölleen tarjoamien luontois- ja henkilöstöetujen hallinnointiin ja käyttöön. Maksuväline koskee seuraavia luontois- ja henkilöstöetuja: 1) Lounasetu 2) Liikunta-, kulttuuri- ja hyvinvointietu (hyvinvointiedusta vain hierontaetu) Hankinnan kohteena olevan luontois- ja henkilöstöetujen maksuvälineen tulee olla mobiiliratkaisu. Mobiiliratkaisulla tarkoitetaan ensisijaisesti älypuhelimelle tai -laitteelle ladattavaa sovellusta, jonka käyttäjätiliä palvelussuhteessa oleva henkilö itse hallinnoi. Katso tarkempi hankinnan kohteen kuvaus tarjouspyynnön liitteestä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus". Hankinta on päätetty toteuttaa yhtenä hankintana, josta tehdään yksi hankintasopimus valitun toimittajan kanssa. Hankintasopimuksen allekirjoittavat tilaajan puolelta jokaisen oikeusapu- ja edunvalvontapiirin johtaja. Ks. tarjouspyynnön kohta II.1.4) "Lyhyt kuvaus".

Ilmoitusnumero 2024-148954
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lounassetelit (30199770), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000), Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Etelä-Suomen oikeusapu- ja edunvalvontapiiri
PL 600 Helsinki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Joensuun kirkon urkujen restaurointi

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Joensuun kirkon urkujen restaurointi Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen Joensuun kirkon alkuperäisten Thulé-urkujen restauroinnista ja uudelleen käyttöönoton vaatimasta täydentävästä rakentamisesta. Tavoitteena on urkujen alkuperäisten, säilyneiden elementtien restaurointi ja puuttuvien osien rekonstruointi sekä nykytekniikan hyödyntäminen koneistovälityksissä.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.,

Ilmoitusnumero 2024-013723
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D3
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Linnunlahdentie 2 80110 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asuntomessujen varasto- ja toimistokonttien hankinta 2025

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 4.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Asuntomessut Oulussa järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Oulun Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne asuntomessutapahtuman aikana Oulun kaupungin ja Suomen Asuntomessujen käyttöön tulevista toimisto- ja varastokonteista. Hankintaan sisältyy viisi konttia tai konttiryhmää Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Lisäksi pyydämme tarjousoptiot viidelle kontille tai konttiryhmälle Liitteessä 1 määriteltyine tiloineen ja varusteineen. Optiokonttien hankinnan tarve selviää helmikuun 2025 aikana. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen, käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen sekä huollon. Asuntomessut Oulussa järjestetään 18.7. - 17.8.2025 Oulun Hartaanselänrannassa, noin 2 km Oulun keskustasta luoteeseen. Messujen pysäköintialueet sijaitsevat Ranta-Toppilan ja Välivainion alueilla. Messujen kävijämääräksi arvioidaan 120 000 asiakasta. Päivittäinen maksimikävijämäärä on 4500. Pyydämme tarjoustanne asuntomessutapahtuman toimisto- ja varastokonteista. Hankintaan sisältyy alla listatut viisi konttia tai konttiryhmää, joista kolme konttiryhmää on sijoitettu eri puolille messualuetta ja kaksi konttia pysäköintialueille. - Mediakeskus (esim. 4 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messutoimisto/ näytteilleasettajapalvelut (tulee koostua 5 kpl 3,2 * 9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen taukotila (esim. 2 kpl 20” konttia yhteen liitettynä, yksi 30” kontti tai yksi 3,2*9m kontti) - Kaksi taukotilaa pysäköintialueille (esim. 2 kpl 20” konttia) Lisäksi pyydämme tarjouksen optiona alla oleville viidelle kontille tai konttiryhmälle, joiden tarve selviää viimeistään helmikuussa 2025: - Messujohdon tila (esim. 3 kpl 20" konttia tai 2 kpl 3,2*9m konttia yhteen liitettynä) - Messualueen kaksi kokoustilaa (esim. 2 * (4 kpl 20” konttia) tai 2 * (2 kpl 3,2*9m konttia) yhteen liitettynä - Pysäköintialueen kaksi moottoripyörätarvikevarastoa (2 kpl 20" konttia) Liitteessä 1 on esitetty tarkemmin kontti-/konttiryhmäkohtaiset tilatarpeet tarvikkeineen sekä ohjeelliset konttimäärät ja pohjaluonnokset. Liitteessä 1 on esitetty myös Asuntomessualuesuunnitelma, johon on merkitty konttien sijainnit messualueella. Liitteessä 2 on Välivainion ja Liitteessä 3 Toppilan pysäköintialueiden sijainnit. Tarjouksen tulee sisältää konttien vuokrat ja varustelut, toimitukset osoitettuihin paikkoihin, nostot paikoilleen sekä käyttökuntoon asentamisen, poiskuljetuksen ja huollon. Pohjaluonnosten huonekalut eivät sisälly hankintaan. Konttien pohjat on tasattu tilaajan toimesta murskepinnalle alueen käyttötarkoituksen mukaisesti. Tilojen eteen rakennetaan tilaajan toimesta erilliset terassitasot sekä määräysten mukaiset esteettömät kulkuluiskat ja kaiteet konttien toimituksen jälkeen. Ryhmässä olevien konttien lattiapintojen korkeustaso on oltava sama. Tarjoaja vastaa konttien asentamisesta vesi-, viemäri- ja sähköverkkoon. Viemäri- ja vesiliitoksen päät sekä sähkön alakeskukset ovat alueella. Sijainnit kontin ja vesi- ja viemäriverkoston liitoskohdan välillä on esitetty Liitteessä 1. Tarjoaja liittää kontit tilaajan rakentamaan vesi- ja viemäriverkostoon. Sähkö liitetään alakeskuksiin. Mikäli kontissa on lattiakaivo, se on suljettava peitelevyllä tai liitettävä viemäriin. Lattiakaivovesiä ei siis saa laskea suoraan maaperään. Konttien tulee olla paikoillaan ja käyttökunnossa seuraavasti: - Messutoimiston/näytteilleasettajapalveluiden, messualueen taukotilojen ja messujohdon tilan (optio) on oltava käyttövalmiina 9.6.2025 - Mediakeskuksen, messualueen kokoustilojen (optio) ja messuvierasparkkialueiden taukotilojen ja moottoripyörätarvikevaraston (optio) on oltava käyttövalmiina 13.7.2025. Konttien purku voi käynnistyä maanantaina 18.8.2025. Konttien tulee olla poistettu viimeistään 22.8.2025.

Ilmoitusnumero 2024-148949
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erikoiskäyttöön tarkoitetut siirrettävät kontit (34221000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 2 90140 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sähkötekniset työt 1.12.2024-30.11.2026 (+2v optio)

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 8.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sähkötekniset työt 1.12.2024-30.11.2026 (+2v optio) Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun kaupungille hankittavista aikaveloituksella toteutettavista sähköteknisistä töistä ajalle 1.12.2024 (tavoite) - 30.11.2026, minkä jälkeen sopimusta voidaan jatkaa Tilaajan päätöksellä kahdella (2) vuodella (optio).,

Ilmoitusnumero 2024-013722
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ristikankaan hautausmaan kivimuurin korjaus

Suomi | Lappeenrannan seurakuntayhtymä
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 28.10.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hautausmaan muuratun kiviaidan korjaustyö. Hautausmaan muuratun kivimuurin osan korjaus. Korjattava osuus on noin 48 metriä ja sijaitsee hautausmaan kaakkois-kulmassa. Muuri korjataan 1930-luvun rakentamistavan mukaiseksi.

Ilmoitusnumero 2024-148868
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Lappeenrannan seurakuntayhtymä
PL 45 53101 Lappeenranta FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkevalmistuksen puhdastilatuotteet 2

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 8.10.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnankohteena ovat lääkevalmistuksen puhdastilatuotteita, esimerkiksi elatusainemaljat, puhdastilapukeutumistuotteita, puhdastilassa käytettäviä pesuaineita. Kaikki hankinnan kohteet löytyvät tarjousmateriaalista.

Sopimukset ovat määräaikaisia, varsinainen sopimuskausi alkaa (arvio) 1.11.2024 ja päättyy 31.10.2026 ja lisäksi varsinaisen sopimuskauden jälkeen on varattu kaksi (2) yhden (1) vuoden optiota 1.11.2026-31.10.2027 sekä 1.11.2027-31.10.2028., 1. ELATUSAINEMALJAT 1. ELATUSAINEMALJAT osa-alue sisältää tuotteet:
1.1 Laskeumamalja, steriili, TSA, halkaisija 90 mm
1.2 Laskeumamalja, ei-steriili, TSA, halkaisija 90 mm
1.3 Pintanäytemalja, steriili, TSA, halkaisija 55 mm, 3. Puhdastilamaski/kasvosuoja, steriili, kertakäyttöinen, PERINTEISEN MALLINEN 3. Puhdastilamaski/kasvosuoja, steriili, kertakäyttöinen, PERINTEISEN MALLINEN, 4. Puhdastilamaski/kasvosuoja, steriili, kertakäyttöinen, PUSSIMALLINEN 4. Puhdastilamaski/kasvosuoja, steriili, kertakäyttöinen, PUSSIMALLINEN, 5. Steriili vetyperoksidi desinfiointiaine, spraypullo 5. Steriili vetyperoksidi desinfiointiaine, spraypullo, 6. Steriili pinta-aktiivinen desinfektioaine, konsentraatti 6. Steriili pinta-aktiivinen desinfektioaine, konsentraatti, 7. Puhdastilaliina, esikostutettu, ei-steriili etanoliliina 7. Puhdastilaliina, esikostutettu, ei-steriili etanoliliina, 2. PUHDASTILAPUKEUTUMINEN 2. PUHDASTILAPUKEUTUMINEN osa-alue sisältää tuotteet:
2.1 Puhdastilakengänsuoja, steriili, kertakäyttöinen
2.2 Puhdastilahaalari vetoketjulla, steriili, kertakäyttöinen,

Ilmoitusnumero 2024-013717
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI193 FI1D2
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Imupaineautopalvelut 2025-2027

Suomi | Imupaineautopalvelut 2025-2027
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 15.10.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sadevesiviemäreiden ja -kaivojen imupainetyöt 2025-2027 vuosille. Ylöjärven kaupungin työnjohdon tilauksesta tehtäviä sadevesiviemäreiden ja -kaivojen imu- ja pesutöitä. Lisäksi apuna mittaus ja kartoitustöissä.

Ilmoitusnumero 2024-148920
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viemäröinti-, jätehuolto- ja puhdistuspalvelut, ympäristöön liittyvät palvelut (90000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Imupaineautopalvelut 2025-2027
Kuruntie 14 33470 Ylöjärvi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oppimis- ja opetusvälineet 1.12.2024-30.11.2026

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 7.9.2024 Määräaika: Umpeutunut | 14.10.2024 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun kaupungin konsernihallinnon hankintapalvelut pyytää tarjouksia Turun, Raision, Paimion, Mynämäen, Uudenkaupungin, Loimaan ja Vehmaan kuntien/ kaupunkien käyttöön hankittavista oppimis- ja opetusvälineistä ajalle 1.12.2024 (tavoite) – 30.11.2026, jonka jälkeen sopimusta voidaan tilaajan päätöksellä jatkaa alkuperäisin ehdoin kahdella (2) kahden (2) vuoden pituisella optiokaudella, ajalle 1.12.2026 - 30.11.2028 ja 1.12.2028 - 30.11.2030.

Kaikki kunnat eivät aloita sopimusta samaan aikaan.

Tuotteet ovat pääsääntöisesti kemian ja fysiikan, biologian ja matematiikan opetukseen ja oppimiseen tarvittava tuotteita sekä tekniikkaan liittyviä välineitä. Tilaaja varaa mahdollisuuden hankkia ensikertaisen varustamisen kohteisiin tuotteet tämän sopimuksen ulkopuolelta. Mikäli ensikertaisen varustamisen tuotteita ostetaan tämän sopimuksen puitteissa, toimitusosoitteet sovitaan jokaisen tilauksen yhteydessä erikseen.

Kaikkien tuotteiden tulee olla käyttötarkoitukseensa sopivia ja opetusvälineiden suomalaisen opetussuunnitelman mukaisia.

Hankinta on jaettu seuraaviin osa-alueisiin:
- biologia ja maantiede
- fysiikka ja kemia
- laboratoriolasit (opetuksessa käytettävä lasitavara/kuluva tavara)
- yleismittalaitteet
- kemikaalit
- matematiikka.

Osatarjouksen hyväksymisen edellytys on, että kaikki kohderyhmän rivit on tarjottu erillisellä hintaliitteellä.

Hankinnasta tehdään puitesopimus osa-aluekohtaisesti yhden toimittajan kanssa. Satunnaisia, yksittäisiä hankintoja voidaan perustelluista syistä tehdä vähäisessä määrin myös muilta toimittajilta.

Tuotteita hankitaan sopimuskaudella tarpeen mukaan, eikä Tilaaja sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon.

, Biologia ja Maantiede Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä., Fysiikka ja kemia Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä., Laboratoriolasit (opetuksessa käytettävä lasitavara/kuluva tavara) Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä., Yleismittalaitteet Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä., Kemikaalit Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä., Matematiikka Osa-aluetta koskevat vaatimukset on esitetty tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen
liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2024-013716
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kemialliset tuotteet (24000000), Opetustarvikkeet (39162110)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma