Hydrofoniloggerien hankinta

Suomi | Turun ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Turun ammattikorkeakoululla on käynnissä useita vedenalaisen melun ja bioakustisen tutkimuksen hankkeita. Hankkeiden suunniteltuihin ja hankkeelle budjetoituihin tutkimukseen ja seurantaan liittyviin töihin on tarve hankkia hydrofoniloggereita. Tämän hankinnan kohteena on 20-40 kappaletta kuvattuun tutkimuskäyttöön soveltuvia hydrofoniloggereita. Alustavan arvion mukaan vuosina 2024-2026 hankitaan laitteita noin 20-40 kappaletta. Hankintamäärät vahvistetaan sopimuskauden aikana tilauksilla. Hankinnan kokonaisarvo on sitoumuksetta enintään 195 000€ (alv 0%), ylittäen kansallisen kynnysarvon. Turun ammattikorkeakoululla on käynnissä useita vedenalaisen melun ja bioakustisen tutkimuksen hankkeita. Hankkeiden suunniteltuihin ja hankkeelle budjetoituihin tutkimukseen ja seurantaan liittyviin töihin on tarve hankkia hydrofoniloggereita. Tämän hankinnan kohteena on 20-40 kappaletta kuvattuun tutkimuskäyttöön soveltuvia hydrofoniloggereita. Alustavan arvion mukaan vuosina 2024-2026 hankitaan laitteita noin 20-40 kappaletta. Hankintamäärät vahvistetaan sopimuskauden aikana tilauksilla. Hankinnan kokonaisarvo on sitoumuksetta enintään 195 000€ (alv 0%), ylittäen kansallisen kynnysarvon.

Ilmoitusnumero 2024-150245
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Äänitekniset laitteet (32342410), Maanmittauksessa, hydrografiassa, merentutkimuksessa ja hydrologiassa käytettävät välineet ja laitteet (38290000), Äänenmittauslaitteet (38434200), Melunmittauslaitteet (38434300), Äänen ja kuvan tallennus- ja toistolaitteet (32330000), Akustiset laitteet (32342400)
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun ammattikorkeakoulu Oy
Joukahaisenkatu 3 20520 Turku FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Suolahden uimahallin peruskorjaus, sähköurakka

Suomi | Äänekosken kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Äänekosken kaupunki pyytää tarjouksia Suolahden uimahallin peruskorjauksen sähköurakasta. Suolahden uimahalli sijaitsee Suolahden yhtenäiskoulun yhteydessä (Telakkakatu 15, 44200 Suolahti) olevassa neljäkerroksisessa rakennuksen osassa. Uimahallissa on 25 m kuntoallas, lasten allas sekä poreallas. Rakennus on osa kolmeosaista rakennuskompleksia, jotka ovat yhteydessä toisiinsa. Uimahalli sijaitsee maan tasolla kellarikerroksessa. Ensimmäisessä ja toisessa kerroksessa toimii liikuntasali, opetustiloja sekä iltapäiväkerho. Liikuntasali on suoraan uimahallin yläpuolella. Uimahallin peruskorjaushankkeen tarkoituksena on toteuttaa kustannustehokkaasti, laadukkaasti ja kestävästi suunniteltu peruskorjaus, joka ratkaisee havaittuja ongelmia, sekä parantaa yhdenvertaisuutta ja huomioi kestävän kehityksen. Peruskorjauksen tavoitteena on saada aikaan asiakkaille ja henkilökunnalle terveelliset ja turvalliset sekä käyttövarmat tilat seuraavaksi 30 vuodeksi. Peruskorjauksella parannetaan uimahallin asiakkaiden turvallisuutta ja käyttökokemusta sekä tuetaan kaupunkistrategian mukaista asukkaiden hyvinvointia ja monipuolista harrastustoimintaa. Keskeistä hankkeessa on uimahallin energiatehokkuuden parantaminen mm. valaistuksen, hukkalämmön talteenoton ja iv-järjestelmän osalta. Rakennuksen itäpäätyyn rakennetaan laajennus, jonne sijoitetaan allastilan ilmanvaihtokoneet, vedenkäsittelylaitteistoa sekä sähkökeskuksia. Myös käytävän 026 varrelle rakennetaan uusi IV-konehuonetila 025, joka palvelee miesten puolen puku- ja pesuhuonetiloja. Naisten pesu- ja pukuhuonetiloja palveleva ilmanvaihtokone sijoitetaan nykyisen koneen paikalle. Tarjouskilpailun perusteella valitaan urakoitsija Suolahden uimahallin peruskorjauksen sähköurakkaan. Tarjouksen tulee sisältää Suolahden uimahallin peruskorjauksen tarjouspyyntöasiakirjojen mukaiset sähkötyöt kokonaisuudessaan. Tarjouspyyntö sisältää myös option. Sähköurakka (Urakan tarkempi sisältö on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen teknisissä ja kaupallisissa asiakirjoissa) Pääosa rakennuksen nykyisistä sähkökeskuksista uusitaan, mutta yksittäisiä 2010-luvulla uusittuja keskuksia säilytetään kuten esim. JK 02, katso asia tarkemmin sähkösuunnitelmista. Osa uimahallin sähköjärjestelmistä palvelee urakan aikana käytössä olevia koulun huonetiloja, joten purkaminen tulee suorittaa hallitusti ja tilojen käyttäjien kanssa yhdessä aikatauluttamalla. Muu sisältö Sähköurakkaan kuuluu lisäksi sähkötöiden johtajan tehtävät. Sähkötöiden johtajalla tulee olla SETI Oy:n myöntämä pätevyystodistus, pätevyysluokka määräytyy sähkölaitteistojen jännitteen mukaisesti. Sähkötöiden johtaja ja sähköurakoitsijan hankkeeseen nimetty työnjohtaja voivat olla eri henkilöitä, mutta molempien pitää olla työsuhteessa valittuun sähköurakoitsijaan. Lisäksi sähköurakkaan sisältyy urakkarajaliitteeseen kirjatut velvoitteet muut sähkötekniikan urakan valmiiksi saattamiseen tarvittavat toimenpiteet. Urakkamuoto Urakkamuotona on projektinjohtorakennuttaminen, jossa tilaaja toimii päätoteuttajana nimeämänsä vastaavan työnjohtajan avulla. Rakennus-, laatoitus-, pukukaappi-, alakatto- ja seinäpintojen verhoilu-, IV-, sähkö-, vedenkäsittely-, putki-, sekä automaatiourakat suoritetaan osaurakoina suoraan tilaajalle. Urakka-aika Urakka-aika on 12/2024–1/2026. Sähköurakan töiden tulee edetä rakennusteknisten töiden kanssa rinnakkain. Työt voidaan aloittaa 5.12.2024 ja töiden tulee olla valmiit viimeistään 12.1.2026 mennessä. Päätoteuttaja laatii yleisaikataulun pohjalta työmaan tarkennetun toteutusaikataulun yhdessä tilaajan ja osaurakoitsijoiden kanssa. Aikataulun sovittaminen yhdessä osaurakoitsijoiden kanssa on päätoteuttajan velvollisuus. Tarjouspyyntöihin liittyvä kohteen esittely pidetään maanantaina 14.10.2024 klo 14.00-16.00. Esittelyyn ei tarvitse ennakkoilmoittautua. Tarjousten valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus. Kokonaistaloudellisesti edullisin on vähimmäisvaatimukset täyttävä tarjous, joka on hinnaltaan halvin. Tarjoukset voidaan vertailla pelkän hinnan perusteella, sillä hankinnassa tarpeellinen laatu on huomioitu tarjouspyynnön vähimmäisehdoissa. Tällä tarjouspyynnöllä kilpailutettava urakka kuuluu urakkakokonaisuuteen, joka on jaettu osiin osaurakoiksi. Osaurakat kilpailutetaan erillisinä kilpailutuksina. Kaikkien osaurakoiden kilpailutuksessa huomioidaan kuitenkin urakkakokonaisuuden ennakoitu kokonaisarvo ja kaikki urakat euromääräisestä ennakoidusta arvosta riippumatta kilpailutetaan urakkakokonaisuuden ennakoidun kokonaisarvon edellyttämällä tavalla hankintalain mukaisesti ja hankintamenettelyjä koskevat menettelytavat huomioiden. Tämä tarjouspyyntö liittyy urakkakokonaisuuteen, jonka ennakoitu kokonaisarvo ylittää rakennusurakoiden kansallisen kynnysarvo (150 000 € alv. 0%), mutta alittaa EU-kynnysarvon (5 538 000 € alv. 0%). Hankintaa ei ole pilkottu osiin tai sen ennakoitua arvoa ei ole laskettu poikkeuksellisin menetelmin hankintalain 31§ tarkoittamalla tavalla.

Ilmoitusnumero 2024-150226
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valaistus- ja merkinantojärjestelmien asennustyöt (45316000), Muut sähköasennukset (45317000), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Sähköjohto- ja asennustyöt (45311000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Äänekosken kaupunki
Hallintokatu 4 44100 ÄÄNEKOSKI FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Teollisuustien saneeraus ja uudisosan rakentaminen

Suomi | Hämeenlinnan kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hämeenlinnan kaupunki ja HS-Vesi pyytävät tarjouksia otsikon urakkakohteen rakentamisesta. Urakkaan kuuluvat rakennuskohteet sijaitsevat Hämeenlinnassa, Iittalan pitäjässä. Hankkeessa parannetaan Teollisuustien vanhan osan ja siihen liittyvien katujen rakennetta ja kuivatusta, sekä rakennettaan kadun uudisosa. Hankkeessa uusitaan myös katuvalaistusta ja vesihuoltoa. Urakoitsijalla on urakan pääsuoritusvelvollisuus suunnitelmien ja urakkatarjouspyyntöasiakirjojen mukaisen kohteen rakentamiseksi kaikkine työkustannuksineen näiden tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti toteutettuna täysin valmiiksi saakka. Urakan toteutuksessa on otettava huomioon kaikki tarjouspyyntöasiakirjoissa mainitut lähtötiedot. Tilaaja varaa oikeuden keskeyttää hankinnan ja hylätä kaikki tarjoukset. Hämeenlinnan kaupunki ja HS-Vesi pyytävät tarjouksia otsikon urakkakohteen rakentamisesta. Urakkaan kuuluvat rakennuskohteet sijaitsevat Hämeenlinnassa, Iittalan pitäjässä. Hankkeessa parannetaan Teollisuustien vanhan osan ja siihen liittyvien katujen rakennetta ja kuivatusta, sekä rakennettaan kadun uudisosa. Hankkeessa uusitaan myös katuvalaistusta ja vesihuoltoa. Urakoitsijalla on urakan pääsuoritusvelvollisuus suunnitelmien ja urakkatarjouspyyntöasiakirjojen mukaisen kohteen rakentamiseksi kaikkine työkustannuksineen näiden tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti toteutettuna täysin valmiiksi saakka. Urakan toteutuksessa on otettava huomioon kaikki tarjouspyyntöasiakirjoissa mainitut lähtötiedot. Tilaaja varaa oikeuden keskeyttää hankinnan ja hylätä kaikki tarjoukset.

Ilmoitusnumero 2024-150243
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Hämeenlinnan kaupunki
Wetterhoffinkatu 2 13100 Hämeenlinna FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Martinniemen satama-altaan ruoppaus ja Luotsiasemantien peruskorjaus

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 13.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Urakkakohde sijaitsee Oulun kaupungin Haukiputaan kaupunginosassa. Urakka sisältää Martinniemen satama-altaan ruoppauksen ja Luotsiasemantien peruskorjauksen rakentamisen toimintakuntoon saakka urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa Urakan sisältö ja aikataulu on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa Urakkakohde sijaitsee Oulun kaupungin Haukiputaan kaupunginosassa. Urakka sisältää Martinniemen satama-altaan ruoppauksen ja Luotsiasemantien peruskorjauksen rakentamisen toimintakuntoon saakka urakka-asiakirjoissa esitetyssä laajuudessa Urakan sisältö ja aikataulu on määritelty tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa

Ilmoitusnumero 2024-150225
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Solistinkatu 5 90140 Oulu FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennustekniset työt, Puitejärjestely 2024-2028

Suomi | Luksia, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 17.11.2024 21:55 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena oleva puitejärjestelyn palvelu sisältää Luksian kiinteistöissä tapahtuvat rakennustyöt (esimerkiksi erilaiset rakennusten remontointi- ja maalaustyöt), peruskorjauksiin ja kunnossapitoon liittyvät rakennustekniset työt. Tehtävät kohdistuvat Luksian ylläpitämiin julkisiin rakennuksiin ja kiinteistöihin, jotka sijaitsevat Lohjalla ja Vihdissä. Hankinta on puitejärjestely ajalle 1.12.2024 – 30.11.2028, josta kahden ensimmäisen vuoden jälkeen optio on kaksi vuotta (kausi 1.12.2026 - 30.11.2028). Optio otetaan automaattisesti käyttöön, ellei tilaaja ole ilmoittanut option käyttämättä jättämisestä viimeistään kolme (3) kuukautta ennen sopimuksen päättymistä. Hankinta kilpailutetaan yhtenä kokonaisuutena ja hankinnan tarkoituksena on perustaa enintään kolmen (3) palveluntuottajan puitejärjestely. Tilaaja voi halutessaan valita myös vähemmän kuin kolme (3) palveluntuottajaa, jos soveltuvia tarjoajia ei ole riittävästi tarjolla. Hankinta pitää sisällään erilaisia peruskorjauksiin ja kunnossapitoon liittyviä rakennusteknisiä töitä sisältäen työn materiaaleineen. Lisäksi voidaan tilata optioina hinnoiteltuja töitä tarjouspyynnön ja tarjouksen mukaisesti sekä muita sopimukseen kuuluvia töitä. Em. töitä voidaan hankkia sopimuskumppaneilta heidän erityisosaamisensa ja resurssinsa huomioiden. Puitesopimuksen puitteissa tilattavat toimeksiannot eroavat toisistaan sisällöltään, laajuudeltaan ja vaatimustasoltaan. Hankinnat tehdään erillisinä tilauksina. Hankinnat voidaan myös kilpailuttaa kevennettynä kilpailutuksena puitesopimustoimittajien kesken, mikäli hankinnan laajuus tai vaativuus sitä edellyttävät. Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa palveluita myös puitesopimuksen ulkopuolella.

Ilmoitusnumero 2024-150242
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Luksia, Länsi-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä
Toivonkatu 4 08100 Lohja FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun – Certian HR- ja palkkajärjestelmä

Suomi | Certia Oy
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tämän tietopyynnön ja markkinavuoropuhelun kohteena on palkka- ja HR-järjestelmä Certialle ja sen asiakaskorkeakouluille. Hankinta tulee sisältämään käyttöönottoprojektin sekä ylläpidon ja jatkuvan palvelun sopimuskauden ajaksi. Palkka- ja HR-järjestelmä toteutetaan OnPremise -ratkaisuna Certian kumppanin konesaliin tai SaaS-palveluna. Certia tuottaa asiakaskorkeakouluilleen palkkapalvelut ja tarjoaa asiakkailleen palkka- ja HR-järjestelmän osana palveluaan. Käyttöönottoprojektista ja jatkuvasta palvelusta solmitaan sopimus, jonka tulee olla laajennettavissa myös Certian mahdollisille uusille asiakkaille asiakkuuden ajaksi. Certian palkkapalveluiden asiakkaana on vuoden 2025 alussa 14 suomalaista korkeakoulua. Markkinavuoropuhelutilaisuuksien sekä tämän tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkona 23.10.2024 klo 15:00 mennessä. Vuoropuhelujen ajankohdat vahvistetaan viimeistään perjantaina 25.10. klo 15:00 mennessä. Certia on varannut tällä kertaa markkinavuoropuheluille edellä mainitut viisi (5) ajankohtaa. Mikäli Certia vastaanottaa kiinnostuneilta organisaatioilta enemmän osallistumispyyntöjä, kuin markkinavuoropuheluille on varattu ajankohtia, Certia rajaamaan osallistujia ja valitsemaan markkinavuoropuheluihin toimittajat parhaaksi katsomallaan tavalla, viime kädessä arpomalla. Mikäli tarjoaja ei kykene osallistumaan yhteiseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita sähköpostitse, lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen hankinta@certia.fi. Viestissä tulee mainita ilmoituksen nimi: "Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun: Certian palkka- ja HR- järjestelmä". Kommentit ja huomiot pyydetään jättämään 25.10.2024 klo 15:00 mennessä. Tietopyynnön liitteenä on Certian laatima asialista (Markkinavuoropuhelun asialista.pdf), joka sisältää alustavan listauksen markkinavuoropuhelussa keskusteltavista asioista, joihin tilaaja tahtoo osallistujien kommentteja ja näkemyksiä. Osallistujia pyydetään ottamaan tietopyynnön liitteet huomioon valmistautuessaan markkinavuoropuheluun. Kts lisätietoja markkinavuoropuhelusta, varattavista ajankohdista ja hankinnasta kohdasta "Hankinnan taustaa". Tämän tietopyynnön ja markkinavuoropuhelun kohteena on palkka- ja HR-järjestelmä Certialle ja sen asiakaskorkeakouluille. Hankinta tulee sisältämään käyttöönottoprojektin sekä ylläpidon ja jatkuvan palvelun sopimuskauden ajaksi. Palkka- ja HR-järjestelmä toteutetaan OnPremise -ratkaisuna Certian kumppanin konesaliin tai SaaS-palveluna. Certia tuottaa asiakaskorkeakouluilleen palkkapalvelut ja tarjoaa asiakkailleen palkka- ja HR-järjestelmän osana palveluaan. Käyttöönottoprojektista ja jatkuvasta palvelusta solmitaan sopimus, jonka tulee olla laajennettavissa myös Certian mahdollisille uusille asiakkaille asiakkuuden ajaksi. Certian palkkapalveluiden asiakkaana on vuoden 2025 alussa 14 suomalaista korkeakoulua. Markkinavuoropuhelutilaisuuksien sekä tämän tietopyynnön tarkoituksena on tiedottaa markkinoita tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa markkinoiden tilannetta, mahdollistaa kommenttien esittäminen tulevasta hankinnasta sekä saada hankintaa koskevaa tietoa, jotta varsinainen tarjouskilpailu voidaan toteuttaa mahdollisimman tarkoituksenmukaisella tavalla. Tietopyynnöllä täydennetään osaamista tarjouspyynnön laadintaan. Osallistujia pyydetään ilmoittautumaan markkinavuoropuheluun viimeistään keskiviikkona 23.10.2024 klo 15:00 mennessä. Vuoropuhelujen ajankohdat vahvistetaan viimeistään perjantaina 25.10. klo 15:00 mennessä. Certia on varannut tällä kertaa markkinavuoropuheluille edellä mainitut viisi (5) ajankohtaa. Mikäli Certia vastaanottaa kiinnostuneilta organisaatioilta enemmän osallistumispyyntöjä, kuin markkinavuoropuheluille on varattu ajankohtia, Certia rajaamaan osallistujia ja valitsemaan markkinavuoropuheluihin toimittajat parhaaksi katsomallaan tavalla, viime kädessä arpomalla. Mikäli tarjoaja ei kykene osallistumaan yhteiseen markkinavuoropuhelutilaisuuteen, tähän tietopyyntöön voi jättää kommentteja ja huomioita sähköpostitse, lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen hankinta@certia.fi. Viestissä tulee mainita ilmoituksen nimi: "Tietopyyntö / kutsu markkinavuoropuheluun: Certian palkka- ja HR- järjestelmä". Kommentit ja huomiot pyydetään jättämään 25.10.2024 klo 15:00 mennessä. Tietopyynnön liitteenä on Certian laatima asialista (Markkinavuoropuhelun asialista.pdf), joka sisältää alustavan listauksen markkinavuoropuhelussa keskusteltavista asioista, joihin tilaaja tahtoo osallistujien kommentteja ja näkemyksiä. Osallistujia pyydetään ottamaan tietopyynnön liitteet huomioon valmistautuessaan markkinavuoropuheluun. Kts lisätietoja markkinavuoropuhelusta, varattavista ajankohdista ja hankinnasta kohdasta "Hankinnan taustaa".

Ilmoitusnumero 2024-150224
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Certia Oy
Silmukkatie 6 65100 Vaasa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotimaan taideteoskuljetukset

Suomi | Tampereen kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen kaupungin hankintapalvelut kilpailuttaa Tampereen kaupungin kulttuuripalveluiden palveluryhmän toimeksiannosta kotimaan taideteoskuljetukset ja museaaliset erityiskuljetukset. Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta siitä kun sopimukset on allekirjoitettu ja sopimusta on mahdollista jatkaa kahden (2) vuoden optiokaudella. Optiokauden käytöstä tilaaja tekee päätöksen erikseen, viimeistään kuitenkin 3 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä. Kyseessä on enintään neljän (4) toimittajan puitejärjestely. Tilaukset voidaan tilaajan harkinnan mukaan tilata suoraan keneltä tahansa valitulta puitesopimuskumppanilta. Vaihtoehtoisesti tilaukset toteutetaan minikilpailuttaen puitesopimuskumppaneiden kesken tai muulloin puitejärjestelyn ehtojen mukaisesti. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteillä. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden käyttää omaa kalustoa tämän sopimuksen mukaisissa kuljetuksissa. Tämän lisäksi osa museoiden yhteistyökumppaneista edellyttää oman tai nimeämänsä kuljetuspalvelunsa käyttöä, jolloin tilaajalla on oikeus ostaa kuljetus tämän sopimuksen ulkopuolelta. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta. Tampereen kaupungin hankintapalvelut kilpailuttaa Tampereen kaupungin kulttuuripalveluiden palveluryhmän toimeksiannosta kotimaan taideteoskuljetukset ja museaaliset erityiskuljetukset. Kuljetuspalveluun sisältyvät taideteosten ja museoesineiden kuljetuspalvelut kotimaassa museoiden kokoelma- ja näyttelytoiminnan sekä julkisen taiteen hankkeiden tarpeisiin. Kuljetuspalveluun sisältyy kuljettaminen museaalisen tason erityiskuljetuksiin soveltuvalla kalustolla, kuljetettavien taideteosten/museoesineiden käsittely kuljetusten edellyttämällä tavalla (lastaaminen, purkaminen ja kiinnittäminen ajoneuvoihin). Lisäpalveluihin sisältyy taideteosten/museoesineiden pakkaaminen sekä ripustaminen samoin kuin välisäilytystilapalvelut. Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta siitä kun sopimukset on allekirjoitettu ja sopimusta on mahdollista jatkaa kahden (2) vuoden optiokaudella. Optiokauden käytöstä tilaaja tekee päätöksen erikseen, viimeistään kuitenkin 3 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden päättymistä. Kyseessä on enintään neljän (4) toimittajan puitejärjestely. Tilaukset voidaan tilaajan harkinnan mukaan tilata suoraan keneltä tahansa valitulta puitesopimuskumppanilta. Vaihtoehtoisesti tilaukset toteutetaan minikilpailuttaen puitesopimuskumppaneiden kesken tai muulloin puitejärjestelyn ehtojen mukaisesti. Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu tarjouspyynnössä ja sen liitteillä. Tilaaja pidättää itsellään oikeuden käyttää omaa kalustoa tämän sopimuksen mukaisissa kuljetuksissa. Tämän lisäksi osa museoiden yhteistyökumppaneista edellyttää oman tai nimeämänsä kuljetuspalvelunsa käyttöä, jolloin tilaajalla on oikeus ostaa kuljetus tämän sopimuksen ulkopuolelta. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitetta.

Ilmoitusnumero 2024-143063
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen kaupunki
PL 487 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Jalkapallon LED-tulostaulujärjestelmä

Suomi | Raahen kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 4.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Raahen kaupungin liikuntapalvelut pyytää tarjouksia jalkapallon tekonurmelle soveltuvasta ledpohjaisesta tulostaulusta langattomin ohjausjärjestelmineen Raahen Koivuluodon urheilupuistoon. Tulostaulu tulee olla vähintään P10 LEDtaulu, joka soveltuu jalkapallon tulostauluksi ja samasta kokonaisuudesta voi hyödyntää mm. tapahtumamainontaa (mainokset otteluiden ulkopuolella) ja sijoittaa joukkueiden logot sekä nimet. Tulostaululta odotamme helppokäyttöisyyttä. Tulostaulun koko noin. 12-14m2, jotta katseluetäisyys näkyy 120m vähintään. Tulostaulun- ja ohjausjärjestelmän toimitus Raaheen 31.12.2024 mennessä ja tulostaulun asennus toukokuussa 2025. Asennuksesta määritellään erillinen hinta. Raahen kaupungin liikuntapalvelut pyytää tarjouksia jalkapallon tekonurmelle soveltuvasta ledpohjaisesta tulostaulusta langattomin ohjausjärjestelmineen Raahen Koivuluodon urheilupuistoon. Tulostaulu tulee olla vähintään P10 LEDtaulu, joka soveltuu jalkapallon tulostauluksi ja samasta kokonaisuudesta voi hyödyntää mm. tapahtumamainontaa (mainokset otteluiden ulkopuolella) ja sijoittaa joukkueiden logot sekä nimet. Tulostaululta odotamme helppokäyttöisyyttä. Tulostaulun koko noin. 12-14m2, jotta katseluetäisyys näkyy 120m vähintään. Tarjouspyyntöön liittyvät kysymykset on lähetettävä 28.10.2024 klo 12.00 mennessä. Kysymykset tulee lähettää Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista. Samasta paikasta löytyvät myös kysymyksiin annetut vastaukset. Tarjoajien tasapuolisen kohtelun turvaamiseksi muulla tavoin esitettyihin kysymyksiin ei vastata. Mikäli tarjoaja huomaa tarjouspyynnössä epäselvyyksiä tai ristiriitoja tai jokin tarjouspyynnössä esitetty asia on tulkinnanvarainen, tarjoajan velvollisuus on tuoda asia esille toimittamalla tarkentava kysymys. Tarjoajan tulee tutustua annettuihin vastauksiin sekä käyttää hyväkseen mahdollisia täsmennettyjä tietoja tarjousta antaessaan. Tarjoukset on toimitettava 4.11.2024 klo 12.00 mennessä. Kilpailutusjärjestelmä sulkeutuu automaattisesti 12:00:00. Automattisen sulkeutumisen jälkeen järjestelmä ei ota vastaan myöhästyneitä tarjouksia (12:00:00). Tarjoukset on lähetettävä sähköisesti Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalista osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/raahe. Muulla tavoin toimitettuja tarjouksia ei hyväksytä.

Ilmoitusnumero 2024-150223
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähköiset tulostaulut (31711200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Raahen kaupunki
Rantakatu 50 92100 Raahe FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kutsuliikenteen liikennöinti

Suomi | Muonion kunta
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 11.11.2024 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Muonion kunta pyytää tarjousta liikennöinnistä kutsuliikenteenä henkilökuljetuksia varten Muonion ja Kittilän välillä niille kotimaan lähteville ja saapuville arkipäivien reittilennoille, joille ei ole muita julkisen liikenteen yhteyksiä tarjolla. Reitin kuvaus on määritelty tarjouspyyntöasiakirjassa. Sopimuskauden pituus on 1.1.-31.7.2025 + kaksi optiovuotta yksi vuosi kerrallaan tilaajan päätöksellä. Sopimusluonnos on tarjouspyynnön liitteenä. Muonion kunta pyytää tarjousta liikennöinnistä kutsuliikenteenä henkilökuljetuksia varten Muonion ja Kittilän välillä niille lähteville ja saapuville arkipäivien kotimaan reittilennoille, joille ei ole muita julkisen liikenteen yhteyksiä tarjolla. Sopimuskauden pituus on 1.1.-31.7.2025 + kaksi optiovuotta yksi vuosi kerrallaan tilaajan päätöksellä. Kutsuliikenne palvelee ensisijaisesti Kittilän lentokentän ja Muonion välistä yhteystarvetta, mutta samoja ajoja pyritään yhteensovittamaan mahdollisuuksien mukaan myös Kittilästä lähtevän/saapuvan muun julkisen liikenteen yhteyksiin sekä muihin mahdollisiin yhteystarpeisiin sopiviksi. Ajoreitin alustavat pysäkit ovat: Harriniva, Muonio SEO, Olos, Särkijärven koulu, Torassieppi, Pallas, Hotelli Jeris, Levi, Kittilän lentoasema, Kittilän linja-autoasema ja paluumatka toisin päin. Lopulliset pysäkit määritellään yhdessä valikoidun liikennöitsijän kanssa em. reitin väliltä. Kutsuliikenne toimii ennakkovarausperiaatteella. Aikataulut tarkistetaan sopimusyrittäjän kanssa lentojen aikatauluihin sopiviksi muut mahdolliset liikenneyhteydet huomioiden. Lentoaikatauluja voi käydä tarkastelemassa Finnair:n kotisivuilta. Palvelua tuotetaan liikennöitsijän omatoimisena palvelutuotantona ja se toimii ennakkovarausperiaatteella. Mikäli myynnissä olevalle kuljetukselle ei ole lipun etukäteen ostaneita/kyydin varanneita asiakkaita, kyseistä ajokertaa ei ajeta. Vain toteutuneista ajokerroista laskutetaan kuntaa. Matkustajan eheän matkaketjun ja palvelun löydettävyyden vuoksi lippu tulee olla ostettavissa yleisesti käytettävissä olevasta digitaalisesta kanavasta kuten esimerkiksi matkahuollon järjestelmät tai vastaavat. Liikennöitsijä määrittelee, mihin mennessä ennakkovaraukset ja/tai lipun osto tulee tehdä. Liikennöitsijä vastaa asiakashankinnasta, tilaus- ja myyntikanavista sekä palvelun myynnistä ja markkinoinnista ja niihin liittyvistä kustannuksista. Liikennöitsijä vastaa asiakaslippujen hinnoittelusta ja asiakkailta perittävistä maksuista sekä mahdollisista lipputyyppien määrittämisestä. Yrittäjä saa pitää matkustajien lipputulot. Liikennöitsijä vastaa ja varautuu siihen, että vähintään ennakkovarausten mukainen kuljetuskapasiteetti on käytettävissä per ajokerta. Liikennöinnin hoitaa ja kuljetuskaluston liikennöintikelpoisuudesta vastaa liikennöitsijä. Liikennöitsijä vastaa siitä, että myös ongelmatilanteissa liikenne toimii ja palvelun toimintavarmuus säilyy. Ajoneuvojen on täytettävä kulloinkin voimassa olevien säädösten ja viranomaismääräysten vaatimukset (ml. katsastusvaatimukset) sekä mahdolliset ajoneuvokohtaiset määräykset. Liikennöinnissä on käytettävä tarjouksen mukaista kalustoa tai sopimuskauden aikana hankittua uudempaa/vähäpäästöisempää kalustoa. Tarjouksenaan tarjoaja ilmoittaa yksikköhinnan, millä yritys on valmis toteuttamaan kutsuliikenneajot per ajokerta euroina (alv 0 %) em. perustein sopimuskauden ajan (kausi + optiot). Yksi ajokerta tarkoittaa yhtä reitin mukaista toteutunutta ajoa. Sopimusluonnos ja kalustoluettelopohja ovat tarjouspyynnön liitteenä.

Ilmoitusnumero 2024-150241
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1D7
Osoitetiedot Muonion kunta
Puthaanrannantie 15 99300 Muonio FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rosk’n Roll Oy Ab, Munkkaan jätekeskuksen maalämpöjärjestelmä

Suomi | Rosk'n Roll Oy Ab
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rosk’n Roll Oy Ab:n Lohjan jätekeskukselle asennettava maalämpöjärjestelmä. Maalämpöjärjestelmä toteutetaan arviolta loppuvuoden 2024 ja alkuvuoden 2025 aikana KVR-urakkana. Urakkaan kuuluu kaikki maalämpöjärjestelmään liittyvät työt käyttökuntoon asennettuna urakka-asiakirjojen mukaisesti, kaivokentän ja sen keruupiirin toteutus. Maalämpöjärjestelmän lämpöpumput oheislaitteineen asennetaan olemassa olevaan tekniseen rakennukseen. Rosk’n Roll Oy Ab:n Lohjan jätekeskukselle asennettava maalämpöjärjestelmä. Maalämpöjärjestelmä toteutetaan arviolta loppuvuoden 2024 ja alkuvuoden 2025 aikana KVR-urakkana. Urakkaan kuuluu kaikki maalämpöjärjestelmään liittyvät työt käyttökuntoon asennettuna urakka-asiakirjojen mukaisesti, kaivokentän ja sen keruupiirin toteutus. Maalämpöjärjestelmän lämpöpumput oheislaitteineen asennetaan olemassa olevaan tekniseen rakennukseen.

Ilmoitusnumero 2024-150220
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Rosk'n Roll Oy Ab
Teollisuustie 4 01650 Porvoo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Katuvalaistuksen suunnittelu ym. muut tehtävät 531894 / 2024

Suomi | Pieksämäen kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Katuvalaistuksen suunnittelu ym. muut tehtävät 531894 / 2024 Pieksämäen kaupunki pyytää sitovia kirjallisia tarjouksia Hilma-ilmoituskanavassa julkaistun hankintailmoituksen sen liitteiden mukaisesti Pieksämäen kaupungin käyttöön Katuvalaistuksen suunnittelu ym. muut tehtävät 531894 / 2024 hankinnasta tässä tarjouspyynnössä esitetyllä tavalla. Tämän puitejärjestelyn suunnittelutyöt kohdistuvat pääosin katuvalaistuksen korjaushankkeisiin ja ovat pääsääntöisesti olemassa olevien katuvalaistuksen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä. Pieksämäen kaupungin hoidossa on noin 6200 valaisinta. Myös uudishankkeet ja laajennukset voivat kuulua puitejärjestelyssä olevien suunnittelijoiden tehtäviin. Tilaajan tarpeen mukaan puitejärjestelyyn voi kuulua myös muita katuvalaistuksenhallintaan liittyviä konsulttitehtäviä, kuten tarveselvitys- ja hankesuunnitteluvaiheen selvitysten laadintaa, kustannusarviointia, PTS- ja elinkaarikonsultointia, purkuhankkeiden tehtäviä jne. sopimuskumppanin erityisosaamisen mukaan. Hankkeet ovat sisällöltään, kooltaan ja kustannuksiltaan hyvin erityyppisiä. Hankekohtaiset tavoitteet ja tehtävät määritellään tarvittaessa kussakin hankkeessa yhdessä tilaajan, suunnittelijan ja mahdollisesti mukana olevan rakennuttajakonsultin toimesta. Kohteiden suunnitelussa noudatetaan standardeja SFS-EN 13201-2 Valaistusluokat ja niiden asettamat valotekniset vaatimukset sekä SFS-EN 13201-3 Valaistuksen mitoitus. Tilaaja voi halutessaan kilpailuttaa suuremmissa uudis- ja peruskorjaushankkeissa suunnittelupalvelut hankekohtaisesti minikilpailutuksena puitejärjestelyyn valittujen toimijoiden kesken. Tilaaja voi myös käyttää tähän puitejärjestelyyn valittuja sopimuskumppaneita tarveselvitys- ja hankesuunnittelutehtäviin. Tilaaja valitsee puitesopimuskumppaniksi soveltuvuusvaatimukset täyttävät 1-5 toimittajaa. Valittuja toimittajia käytetään toimittajan erityisosaaminen, soveltuvuus ja kokonaisedullisuus tapauskohtaisesti huomioiden Tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt määrät ovat arviokulutusmääriä. Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäismääriin, vaan pidättää itselleen oikeuden hankkia palveluja vuosittain ainoastaan tarvitsemansa määrän.

Ilmoitusnumero 2024-150240
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yhdyskunta- ja maisemansuunnittelupalvelut (71400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Pieksämäen kaupunki
Kauppakatu 1 76100 Pieksämäki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö: Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikan psykoterapian ja lahjasoluneuvonnan hankinta

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Pirkanmaan hyvinvointialue tekee markkinakartoitusta Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikan psykoterapian ja lahjasoluneuvonnan hankinnasta. Tarkemmat tietopyynnön kohdetta koskevat tiedot ovat kohdassa "Muut tiedot". Kyseessä on alustavat tiedot, ja niiden sisältö voi muuttua markkinakartoituksen edetessä. Kyseessä on tietopyyntö mahdollisille palveluntuottajille, ei ennakkoilmoitus, ei hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on selvittää hankintaan liittyviä kysymyksiä. Tietopyynnön vastauksia hyödynnetään hankinnan valmistelussa. Tietopyyntöön vastaaminen on vapaaehtoista ja vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyynnön tavoitteena on saada tietoa hankittavien palveluiden markkinatilanteesta. Tietopyyntö ja siihen saadut vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa eikä tietopyyntöön vastaaminen velvoita tekemään tarjousta. Hankintaa koskevat tiedot voivat muuttua lopulliseen tarjouspyyntöön. Tietopyyntöön vastaaminen Tietopyyntöön vastaaminen tulee tehdä Forms-lomakkeen kautta vastaamalla tietopyynnössä oleviin kysymyksiin 5.11.2024 klo 23.59 mennessä osoitteessa: https://forms.office.com/e/9YdqmexqDx Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei ole este tarjouskilpailuun osallistumiselle, eikä se vaikuta markkinatoimijan asemaan tarjouskilpailussa. Pirkanmaan hyvinvointialue tekee markkinakartoitusta Hormoni- ja lapsettomuuspoliklinikan psykoterapian ja lahjasoluneuvonnan hankinnasta. Tarkemmat tietopyynnön kohdetta koskevat tiedot ovat kohdassa "Muut tiedot". Kyseessä on alustavat tiedot, ja niiden sisältö voi muuttua markkinakartoituksen edetessä. Kyseessä on tietopyyntö mahdollisille palveluntuottajille, ei ennakkoilmoitus, ei hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö. Tämän tietopyynnön tarkoituksena on selvittää hankintaan liittyviä kysymyksiä. Tietopyynnön vastauksia hyödynnetään hankinnan valmistelussa. Tietopyyntöön vastaaminen on vapaaehtoista ja vastaukset käsitellään luottamuksellisesti. Tietopyynnön tavoitteena on saada tietoa hankittavien palveluiden markkinatilanteesta. Tietopyyntö ja siihen saadut vastaukset eivät sido kumpaakaan osapuolta. Tietopyyntö ei velvoita hankintayksikköä toteuttamaan hankintaa eikä tietopyyntöön vastaaminen velvoita tekemään tarjousta. Hankintaa koskevat tiedot voivat muuttua lopulliseen tarjouspyyntöön. Tietopyyntöön vastaaminen Tietopyyntöön vastaaminen tulee tehdä Forms-lomakkeen kautta vastaamalla tietopyynnössä oleviin kysymyksiin 5.11.2024 klo 23.59 mennessä osoitteessa: https://forms.office.com/e/9YdqmexqDx Tietopyyntöön vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei ole este tarjouskilpailuun osallistumiselle, eikä se vaikuta markkinatoimijan asemaan tarjouskilpailussa.

Ilmoitusnumero 2024-150222
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
PL 272 33521 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kiinteistönhuoltopalvelujen hankinta Vantaan seurakuntayhtymälle, virastoaikaan

Suomi | Vantaan seurakuntayhtymä
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 8.11.2024 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat Tilaajan kiinteistöjen huolto-, korjaus- ja ylläpitopalvelut tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnan kohteen tarkempi sisältö ja sille asetetut vaatimukset on kuvattu hankinta-asiakirjoissa. Vantaan seurakuntayhtymä pyytää tarjousta kiinteistöjen huoltopalveluista virastoaikana. Vantaan seurakuntayhtymän omistuksessa on erityyppisiä kiinteistöjä; vanhoja arvorakennuksia, asuintaloja, sekä uusia huoltorakennuksia. Kirkollisten kiinteistöjen ikä vaihtelee, vanhimmalla kirkolla on ikää noin 550 vuotta ja uusimmalla noin kolme (3) vuotta. Kiinteistöt sijaitsevat pääosin Vantaalla. Kiinteistönhuoltokohteisiin voi tulla muutoksia sopimuskauden aikana. Sopimuskaudella tilattavat palvelut ovat pääosin satunnaisia huolto- ja korjaustöitä. Hankintayksikkö hankkii palvelut tarpeen mukaan, eikä sitoudu tiettyihin hankintamääriin.

Ilmoitusnumero 2024-150239
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sopimuksen perusteella tai palkkiota vastaan suoritettavat kiinteistönhoitopalvelut (70330000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan seurakuntayhtymä
Asematie 12a 01300 Vantaa FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kangaskäsipyyheautomaattipalvelut

Suomi | Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 15.11.2024 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä pyytää tarjoustanne kangaskäsipyyheautomaattipalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kangaskäsipyyheautomaattipalveluihin kuuluu kangaskäsipyyheautomaattien vuokrauspalvelut sekä käsipyyherullapalvelut. Sopimukseen sisältyy tilaajan kanssa sovituin vaihtovälein käsipyyherullien vaihtotyö kuljetuksineen sekä niiden pesetys ja kuivaus . Tilaajan toimipisteet sijaitsevat Tampereen alueella. Kohteita ovat erilaiset kirkkokiinteistöt, toimintakeskus sekä erilaiset seurakunnalliset tilat. Kilpailutuksella hankitaan vuokrapalveluina yksi (1) toimittaja. Hankintapäätös on tarkoitus tehdä joulukuussa 2024 ja hankintasopimuksen on tarkoitus astua voimaan 1.1.2025. Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta palveluiden hankintaan. Toimittajalla ei ole yksinmyyntioikeutta. Rinnakkaiset tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja. Palvelukokonaisuus sisältää kangaskäsipyyhepalvelun. Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut määrät ovat arvioita ja ne perustuvat nykyisiin käyttömääriin. Määrät voivat muuttua(lisääntyä/vähentyä) sopimuskauden aikana sekä käsipyyherullien vaihtovälit voivat muuttua. Muutoksiin voivat vaikuttaa kauden toiminta, remontit, toiminnan päättyminen yms. Esimerkiksi Hervannan kirkon toiminta remontin jälkeen toiminta alkaa loppuvuodesta 2025. Muutoksista johtuen toimitukset tulee voida keskeyttää sovituksi ajaksi tai peruuttaa kokonaan korvauksetta. Käsipyyhkeet jäävät kohteeseen keskeytyksen ajaksi kohteeseen ellei toisin sovita. Tältä ajalta käsipyyherullista ei veloiteta pesetys-/kuljetuskustannuksia. Kaikista muutoksista sovitaan tilaajan kanssa aina erikseen tapauskohtaisesti. Toimittaja tekee yhdessä tilaajan kanssa tarvekartoituksen ja suunnitelman tuotteiden sijoittamisesta sekä vaihtoväleistä. Käsipyyherullien vaihtovälit ovat pääasiassa kahden tai neljän viikon välein. Hankintaa koskevat sopimusehdot on kuvattu liitteessä "sopimusluonnos". Kangaskäsipyyheautomaattien tiedot syksyllä 2024: • Seurakuntien virastotalo (Näsilinnankatu 26, 33200 Tampere) 15 kpl • Teerentie 7 (Teerentie 7, 33540 Tampere) 11 kpl • Linnainmaan seurakuntakeskus (Korpikodinkatu 1, 33580 Tampere) 4 kpl • Aitolahden kirkko (Jenseninkatu 4, 33610 Tampere) 4 kpl • Kalevan kirkko (Liisanpuisto 1, 33540 Tampere) 14 kpl • Ruokapankki (Kuoppamäentie 10, 33800 Tampere) 8 kpl Uusia kohteita suunnitteilla vuodelle 2025 Hervannan kirkko (n. 10 kpl), Pispalan kirkko (n. 7 kpl), Lielahden kirkko (n. 2 kpl), Tesoman kirkko (n. 2 kpl), AitO toimintakeskus (n. 30 kpl).

Ilmoitusnumero 2024-150221
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Näsilinnankatu 26 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vantaan kaupungin kulttuuritalo Martinuksen näyttömövalojen ja projektorin hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 10.11.2024 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Vantaan kaupunki pyytää tarjousta kulttuuritalo Martinukseen hankittavista esitysvaloista sekä laserprojektorista. Esitysvalaistus Kulttuuritalo Martinukseen hankittava esitysvalaistus. Sisältää heittimiä sekä konventionaalisia valaisimia, mukaanlukien niiden caset, clampit, safetyt ja virtapiuhat. Projektori ja linssi kulttuuritalo Martinukseen Kulttuuritalo Martinukseen hankittava projektori sekä sen kiinnityskehikko ja dmx-ohjaus.

Ilmoitusnumero 2024-150238
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valonheittimet (31518600), Av-laitteet (32321200), Projektorit (38652100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Jätepuristimet ja paalaimet huoltopalveluineen

Suomi | Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Karjalan hyvinvointialue (jäljempänä "Tilaaja") kilpailuttaa hankinnan A30/2024 Jätepuristimet ja paalaimet huoltopalveluineen Hankintayksikkö ei sitoudu määräostoihin. Hankinnan kohteita vuokrataan tarpeen mukaan. Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa 1.1.2025 ja päättyy 31.12.2029. Tarjottavien puristimien tulee soveltua sairaalakäyttöön. Hankittava palvelu muodostuu seuraavista puristimista: A) Astiapuristin 600 - 800L B) Biojäte: vaihtolavarunkoinen jätepuristin / 14 m3 C) Pahvi: vaihtolavarunkoinen jätepuristin / 20 m3 D) Sekajäte: vaihtolavarunkoinen jätepuristin / 20 m3 E) Kuiva sekajäte: vaihtolavarunkoinen jätepuristin / 14 m3 F) Yritysmuovi: pystypaalain, keskikoko G) Kirkaskalvomuovi: pystypaalain, pieni Laitteet vuokrataan ja laitteiden vuokra-aika on 72 kk. Vuokran sisältää laitteiden määräaikaishuollot, vikakorjaukset, varaosat, kaikki huoltoon ja korjaukseen liittyvät työt, ilman erillisiä matka-, majoitus- ja muita kulukorvauksia. Sopimus tehdään yhden toimijan kanssa viideksi (5) vuodeksi ja se päättyy ilman erillistä irtisanomista. Kts. liite Palvelukuvaus

Ilmoitusnumero 2024-150219
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätepuristimet (42996200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C5
Osoitetiedot Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Valto Käkelän katu 3 53130 LAPPEENRANTA FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kauppakadun ja Myllykadun katusuunnitelman päivitys 531825 / 2024

Suomi | Pieksämäen kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kauppakadun ja Myllykadun katusuunnitelman päivitys 531825 / 2024 Pieksämäen kaupunki pyytää sitovia kirjallisia tarjouksia Pieksämäen kaupungin käyttöön Kauppakadun ja Myllykadun katusuunnitelman päivitys 531825 / 2024 tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinta alittaa hankintalain 25 §:n kansallinen kynnysarvon. Pieksämäen kaupungin teknisen toimen kunnallistekniikan yksikkö pyytää Teiltä tarjousta alla mainitusta suunnittelutöistä. 1. Kauppakatu-Myllykatu katusuunnitelma, asemakaavakuvan ja liikenteenohjaussuunnitelman päivittäminen Suunnittelutyön lopputuloksena on rakennussuunnitelmatasoinen hyväksytty katusuunnitelma. Tarjoukselle merkitään yksikköhinnat €/tunti alv 0% ja kokonaishinta työlle (€, alv 0%), jota käytetään vertailuhintana. Tarkemmat suunnitteluohjeet ovat liitteessä 1 Pieksamaki Kauppakatu-Myllykatu suunnitteluohje suunnittelutarjouspyyntö 2024.

Ilmoitusnumero 2024-150237
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yhdyskuntasuunnittelupalvelut (71410000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Pieksämäen kaupunki
Kauppakatu 1 76100 Pieksämäki FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vaihtomattopalvelut

Suomi | Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä pyytää tarjoustanne vaihtomattopalveluista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Vaihtomattopalveluihin kuuluu puhtaiden mattojen toimitus tilaajan määrittelemiin kohteisiin. Sopimukseen sisältyy tilaajan kanssa sovituin vaihtovälein vaihtomattojen vaihtotyö kuljetuksineen ja käytettyjen mattojen pesetys sekä kuivaus . Tilaajan toimipisteet sijaitsevat Tampereen alueella pois lukien Vatialan kappeli, joka sijaitsee Kangasalan puolella. Kohteita ovat erilaiset kirkkokiinteistöt, hautausmaiden huoltorakennukset, toimintakeskus sekä erilaiset seurakunnalliset tilat. Kilpailutuksella hankitaan vuokrapalveluina yksi (1) vaihtomattotoimittaja. Hankintapäätös on tarkoitus tehdä joulukuussa 2024 ja hankintasopimuksen on tarkoitus astua voimaan 1.1.2025. Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta palveluiden hankintaan. Toimittajalla ei ole yksinmyyntioikeutta. Rinnakkaiset tai vaihtoehtoiset tarjoukset eivät ole sallittuja. Palvelukokonaisuus sisältää mattovuokrauspalvelun. Tarjouspyynnössä ja sen liitteissä mainitut määrät ovat arvioita ja ne perustuvat nykyisiin käyttömääriin. Määrät voivat muuttua(lisääntyä/vähentyä) sopimuskauden aikana sekä mattojen vaihtovälit voivat muuttua. Muutoksiin voivat vaikuttaa kauden toiminta, remontit, toiminnan päättyminen yms. Esimerkiksi Hervannan kirkon toiminta remontin jälkeen toiminta alkaa loppuvuodesta 2025. Muutoksista johtuen toimitukset tulee voida keskeyttää sovituksi ajaksi tai peruuttaa kokonaan korvauksetta. Vaihtomatot jäävät kohteeseen keskeytyksen ajaksi kohteeseen ellei toisin sovita. Tältä ajalta vaihtomatoista ei veloiteta pesetys-/kuljetuskustannuksia. Kaikista muutoksista sovitaan tilaajan kanssa aina erikseen tapauskohtaisesti. Toimittaja tekee yhdessä tilaajan kanssa tarvekartoituksen ja suunnitelman tuotteiden sijoittamisesta sekä vaihtoväleistä. Mattojen vaihtovälit ovat pääasiassa kahden, neljän tai kahdeksan viikon välein tai tarvittaessa harvemmin. Tarkemmat tiedot kohteista löytyvät liitteestä "kohdeluettelo". Hankintaa koskevat sopimusehdot on kuvattu liitteessä "vaihtomattopalveluiden sopimusluonnos". Vaihtomattojen volyymitiedot syksyllä 2024: MATTOKOKO / KPL /VAIHTOVÄLI 85x150 / 24 kpl / 4 viikkoa 85x200 / 2 kpl /4 viikkoa 85x250 / 7 kpl / 4 viikkoa 110x240 / 4 kpl / 4 viikkoa 115x200 / 36 kpl / 4 viikkoa 115x240 /33 kpl / 4 viikkoa 150x250 / 21 kpl / 4 viikkoa 115x200 / 4 kpl / 2 viikkoa 85x150 / 1 kpl / 2 viikkoa 115x200 / 1 kpl / 8 viikkoa Syksyn aikana julkaistaan erilliset tarjouspyynnöt kangaskäsipyyheautomaattien ja pyyherullien vaihtopalvelusta sekä omien sisääntulomattojen ostosta pesupalveluineen.

Ilmoitusnumero 2024-150218
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Näsilinnankatu 26 33101 Tampere FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kansallinen suorahankintailmoitus tekoälyratkaisun hankinnasta ostolaskujen käsittelyyn

Suomi | Etelä-Savon hyvinvointialue
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisa on pyytänyt 21.5.2024 Hilma-ilmoituskanavalla julkaistulla tietopyynnöllä tietoja markkinoilla olevista tekoälyratkaisuista, joilla on mahdollista tehostaa ostolaskujen käsittelyprosessia. Etelä-Savon hyvinvointialue vastaanotti ja käsitteli vuoden 2023 aikana noin 120 000 ostolaskua, joista 80 000 oli niin sanottuja tilauksettomia laskuja, joita ei kohdisteta toisessa järjestelmässä tehtyyn tilaukseen, ja joiden käsittelyyn tekoälyratkaisua halutaan hyödyntää. Tekoälyratkaisun tulee olla valmiiksi kehitetty, välittömästi käyttöön otettavissa oleva ostolaskutekoälytuote, joka voidaan kytkeä lisäosaksi olemassa olevaan ostolaskujärjestelmään. Ostolaskutekoäly kouluttautuu ostolaskujen historiatiedoilla eli ostolaskun sisältämillä tiedoilla, niiden tiliöintitiedoilla sekä asiatarkastaja-hyväksyjäketjuilla. Tietopyyntöön perustuen markkinoilla on ainoastaan yksi palveluntuottaja, joka pystyy toteuttamaan hankinnan. Näin ollen hankinta toteutetaan suorahankintana Snowfox Oy:ltä. Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo 200 000,00 euroa (alv 0 %) ylittää kansallisen kynnysarvon. Ennakoitu kokonaisarvo on laskettu toistaiseksi voimassa olevan sopimuksen kyseessä ollessa 48 kuukauden ajalle. Snowfox Oy:n tarjouksen mukainen hinnoittelu perustuu laskujen määrään. Ennakoitu kokonaisarvo sisältää palvelun käyttöönottomaksun sekä palvelun ylläpitomaksut.

Ilmoitusnumero 2024-150236
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi FI1D1
Osoitetiedot Etelä-Savon hyvinvointialue
Porrassalmenkatu 35-37 50100 Mikkeli FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ilmanvaihtosuodattimien hankinta 2025-2026

Suomi | Kuusamon kaupunki
Julkaistu 12 tuntia sitten | 22.10.2024 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 14.11.2024 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

HANKINNAN KUVAUS: Kuusamon kaupungin yhdyskuntatekniikan toimiala pyytää tarjoustanne kaupungin kiinteistöjen ilmanvaihtosuodattimista. Samassa tarjouspyynnössä on mukana Kiinteistö Oy Kuusamon Vuokratalot. HANKINNAN KOHDE: Kuusamon kaupungin ja Kiinteistö Oy Kuusamon Vuokratalojen ilmanvaihtosuodattimet. HANKINNAN KUVAUS: Kuusamon kaupungin yhdyskuntatekniikan toimiala pyytää tarjoustanne kaupungin kiinteistöjen ilmanvaihtosuodattimista. Samassa tarjouspyynnössä on mukana Kiinteistö Oy Kuusamon Vuokratalot. Suodattimet toimitetaan samassa toimituksessa, laskutus erikseen. Suodatinluettelo on esitetty liitteessä A (hankintakori). Hankittavat suodattimet on oltava suodatinluettelon mukaisia ja toimittajan vakiosuodattimia (pituus voi vaihdella suodatinluettelossa esitetyissä rajoissa). Luokissa ePM1 ja ePM10 tarjottavien/toimitettavien suodattimien tulee vastata testitulosten suodattimia eli materiaali on sama pituudesta riippumatta. Suodattimien materiaali luokissa ePM1 ja ePM10 pitää olla lasikuitu. Erikseen (s)-merkinnällä olevat luokan ePM10 50% suodattimet voidaan toimittaa synteettisenä. Coarse-luokan suodattimien valmistuksessa voidaan käyttää lasikuitua tai synteettisiä materiaaleja. Hankinnassa noudatetaan julkisten hankintojen sopimusehtoja JYSE 2014 TAVARAT . SOPIMUSAIKA: Sopimus tehdään ajanjaksolle 1.1.2025 - 31.12.2026. Mikäli sekä tilaaja että palvelun tarjoaja niin haluavat, sopimusta voidaan jatkaa optiovuosilla 1.1.2027 – 31.12.2027 sekä 1.1.2028 – 31.12.2028 (= 2 vuotta + 1 vuoden optio + 1 vuoden optio). Sopimusjakson suodattimet toimitetaan kahdessa erässä (erä = yhden vuoden suodatinmäärä liitteen 1 mukaisesti). Vuoden 2021 suodattimet toimitetaan tammikuussa 2021 ja vuoden 2022 suodattimet toimitetaan tammikuussa 2022. Suodattimien hintoja voidaan tarkistaa optiokauden alkaessa. Toimittajan tulee kirjallisesti näyttää toteen hintojen muutosperusteet ja niiden tulee vastata kustannuskehityksiä. Tilaaja päättää option käyttämisestä, toimittajan suostumuksella. VALINTAPERUSTEET: Tarjouksista valitaan kokonaistaloudellisesti edullisin. Suodattimien kokonaistaloudellista edullisuutta arvioidaan seuraavin kriteerein: - Suodattimien hankintakori, painoarvo 45 % - Suodattimien energiakustannuskori, painoarvo 55 % TARJOUKSESSA ESITETTÄVÄT HINNAT: Suodattimien hankintahinnat tulee toimittaa tarjouksen liitteenä olevaan (liite A) excel-taulukkoon. Kaikille pyydetyille suodatintyypeille on annettava yksikköhinta, jotta vertailukelpoinen vuosihinta saadaan laskettua. Hinnat tulee olla verottomia (alv 0 %) ja kiinteitä koko sopimuskaudelle. Yhteenlaskettu vuositason kokonaissumma on kilpailutuksessa käytettävä vertailuhinta eli hankintakori (= vuoden 2025 suodattimet, ”0 kpl” -merkinnällä ei lasketa). Edellä mainitun kokonaishinnan (= vuosierä) tulee sisältää rahtikustannukset Kuusamoon kaupungin varikolle toimitettuna. Suodatinluettelossa tulee esittää 0-merkinnällä olevien suodattimien yksikköhinnat. Mikäli tarjoajalla on jäänyt syöttämättä suodattimen yksikköhinta tai määrä on virheellinen, voi tilaaja pyytää täsmennystä tarjoajalta. Mikäli tarjoajalla ei ole tarjota tiettyä suodatinmallia, käytetään vertailuhinnassa kaikkien vertailukilpailuun hyväksyttyjen tarjoajien korkeinta yksikköhintaa ko. tuotteen kohdalla. Yli 10 tuoterivin yksikköhinnan puuttuminen johtaa tarjouksen hylkäämiseen. Muuta huomioitavaa - Vuosierän lisäksi tarvittavien lisäsuodattimien hinta on sama, mitä suodatinluettelossa on esitetty. Mikäli suodattimia tilataan vuosierien välillä, toimitukseen lisätään rahti. - Tilaaja laatii toimittajalle seuraavien vuosierien suodatinluettelon tarvittavan menekin mukaan, toimituserän koko vaihtelee vuosittain. - Suodattimet toimitetaan pahvilaatikoihin pakattuina kiinteistö- ja konekohtaisesti eriteltynä. Suodattimien merkintä: suodatinluokka, suodattimien mitat ja taskulukumäärä - Laskutuksessa on kiinteistökohtainen erittely (= kiinteistökohtainen välisumma tms.).

Ilmoitusnumero 2024-150216
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ilmanvaihtolaitteet (42520000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Kuusamon kaupunki
Keskuskuja 6, PL 9 93601 Kuusamo FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma