UniCPAP-tarvikkeet

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 1.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on kotona käytettävät uniCPAP-tarvikkeet (maskit ja varaosat) sekä näiden kotijakelupalvelu. Maskien tulee soveltua kotikäyttöön soveltuviin uniapnealaitteisiin ja kaksoispaineventilaattoreihin. Hankinnan kohteena on kokokasvo-, nenä- ja sierainmaskit.

Hankinta on jaettu kahteen (2) osa-alueeseen:
1. UniCPAP-maskit
2. Allergiamaskit

Osatarjoukset ovat sallittuja. Tarjoaja voi valita ne osa-alueet, joihin jättää tarjouksen. Osa-alueen sisällä on tarjottava kaikki pyydetyt tuotteet päästäkseen mukaan vertailuun. Kaikkiin osa-alueisiin/tuotteisiin sisältyy myös kotijakelupalvelu.

Riittävän tuotevalikoiman turvaamiseksi hankintayksikkö valitsee tarjousvertailun perusteella osa-alueeseen 1 kolme (3) toimittajaa ja osa-alueeseen 2 kaksi (2) toimittajaa. Mikäli tarjouksia saadaan vähemmän, valitaan kaikki hyväksytyt tarjoukset. Perustellusta syystä hankintayksikkö voi kuitenkin valita useamman toimittajan kuin edellä on ilmoitettu (mikäli esim. useat toimittajat ovat tarjonneet samoja tuotteita tai asiakastarve niin edellyttää).

Tuotteen valinta sopimuskaudella:
Toimittajat asetetaan osa-alueittain etusijajärjestykseen tarjouskilpailun perusteella. Sopimuskaudella ostoja tehdään ensisijaisesti etusijajärjestyksessä ensimmäisellä sijalla olevalta toimittajalta. Etusijajärjestyksestä voidaan poiketa kliinisen arvioinnin ja asiakkaan tarpeen mukaan siten, että asiakkaalle tulee valituksi hoitoon soveltuvin tuote. Useamman toimittajan valinnalla varmistetaan sopimustuotteiden soveltuvuus eri asiakkaille. Niiden asiakkaiden kohdalla, joille hoidollisista erityistarpeista johtuen ei valituilta toimittajilta löydy tarpeisiin soveltuvaa tuotetta, tilaaja varaa oikeuden hankkia uniCPAP-tarvikkeita myös muilta toimittajilta.

Sopimuskauden pituus on 36 kuukautta ja lisäksi tilaaja varaa option jatkaa sopimusta 12 kuukauden jatkokaudella. Tavoiteltu sopimuksen alkamisen ajankohta on 1.4.2026., UniCPAP-maskit Osa-alue sisältää uniCPAP-maskit ja niiden kotijakelupalvelun., Allergiamaskit Osa-alue sisältää allergiamaskit ja niiden kotijakelupalvelun.,

Ilmoitusnumero 2025-035260
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Viitaniementie 1A 40720 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulaisten kaupungin palkanlaskennan ulkoistaminen

Suomi | Oulaisten kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 1.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Oulaisten kaupungin palkanlaskennan ulkoistaminen Oulaisten kaupunki (jäljempänä ”tilaaja” tai ”hankintayksikkö”) pyytää tarjousta Tarjouspalvelu.fi-, Hilma- sekä TED-ilmoituskanavassa julkaistun hankintailmoituksen sekä tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti palkkahallinnon palveluista (jäljempänä ”palvelu”). Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Hankintasopimuksen tavoitteena on ostaa toteutettavan kilpailutuksen perusteella palveluratkaisu, jossa palveluntuottaja tarjoaa tilaajalle kokonaisvaltaiset palkkahallinnon palvelut. Palvelu sisältää palkkahallinnon palvelut sekä palveluntuottajan tarjoamat sovellukset, joihin tilaaja saa käyttöoikeuksia sopimuksen mukaisesti.

Tilaajalla on 331 työntekijää (31.10.2025) ja lisäksi luottamushenkilöitä, joille maksetaan palkkiot kuukausittain. Palkkalaskelmia muodostuu keskimäärin 470 kuukaudessa. Tilaaja soveltaa KVTES, OVTES, TTES ja TS virka- ja työehtosopimuksia sekä mahdollisia paikallisia sopimuksia. Palveluntuottajalta edellytetään valmiutta tuottaa palkanlaskenta- ja muut hankintaan kuuluvat palvelut virka- ja työehtosopimusten mukaisesti. Palvelun tulee olla tilaajalla tuotantokäytössä viimeistään 1.6.2026 alkaen.

Palveluun sisältyvät tehtävät ja vastuunjako on esitetty tarkemmin tämän tarjouspyynnön liitteessä 1 ”Vastuunjakotaulukko, palkkahallinto”. Myös palvelua koskevat vähimmäisvaatimukset ja hankintaan sisältyvät optiot on esitetty liitteessä 1.

Palveluntuottajalta voidaan tarvittaessa sopimuskauden aikana hankkia vähäisissä määrin myös muuta hankinnan kohteeseen sisältyvää konsultaatiota ja asiantuntijatyötä.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta tai palveluntuottajalle yksinoikeutta tuottaa palvelua.

Tilaajalla on käytössään CGI Populus –henkilöstöhallinnon järjestelmä.
Kyseinen järjestelmä ei jää hankintayksikön käyttöön.,

Ilmoitusnumero 2025-035217
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstö- ja palkanlaskentapalvelut (79631000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Oulaisten kaupunki
Kuntotie 2 86300 Oulainen FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laaja farmakogeneettinen paneeli, ISLAB

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 1.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laaja farmakogeneettinen paneeli, ISLAB Hankinnan kohteena on Islab hyvinvointiyhtymän laaja farmakogeneettisen paneeli. Paneelin tulokset välitetään ISLABille HL7 yhteydellä ja paneelin tuloksista annetaan suomenkielinen lausunto. Laajalla farmakogeneettisellä
paneelilla tarkoitetaan geenipaneelia, jossa tutkitaan yli 12 kliinisesti merkittävää lääkehoitoon vaikuttavaa geeniä. Tulosten ja lausunnon tulee olla Kanta-arkistoinnin kanssa yhteensopivia. Hankinnalla täydennetään ISLABin asiakkaiden mahdollisuuksia hankkia farmakogeneettisiä tutkimuksia.

Arvioitu vuosittainen tutkimusmäärä on 400, joka perustuu aikaisempien vuosien tutkimusmääriin. Tilaajalla ei ole määräostovelvoitetta, vaan arvioitu määrä on annettu tarjouksen tekemisen helpottamiseksi.

Hankinnan sopimuskausi alkaa 1.2.2026. Sopimus on voimassa toistaiseksi kuuden (6) kuukauden irtisanomisajalla.

Hankinnassa valitaan 1 toimittaja avointa menettelyä käyttäen.,

Ilmoitusnumero 2025-035157
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteellisten laboratorioiden palvelut (85145000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Matka- ja kululaskujen hallintajärjestelmä hyvinvointialueen käyttöön

Suomi | Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Matka- ja kululaskujen hallintajärjestelmä hyvinvointialueen käyttöön Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen tavoitteena on hankkia matka- ja kululaskujen hallintajärjestelmä (jäljempänä ”Järjestelmä”), joka tukee henkilöstön matka- ja kuluprosesseja kokonaisvaltaisesti.
Hankinta on osa VAKEn laajempaa Digi#2-hankekokonaisuutta, jossa hyvinvointialue on jo kilpailuttanut HR-järjestelmän sekä palkanlaskennan ja työvuorosuunnittelu- ja optimointiratkaisun. Palkkajärjestelmänä käytetään huhtikuusta 2026 alkaen Personec F-järjestelmää ja HR-järjestelmänä Personec F ESS:iä.

Nyt hankittavan matka- ja kululaskujen hallintajärjestelmän tulee olla huhtikuussa 2026 valmis integroitumaan HR-masterjärjestelmään (Personec F ESS) ja talouden järjestelmiin (kirjanpito- ja maksatusjärjestelmä).
Hankinnan tavoitteena on varmistaa, että hyvinvointialueiden henkilöstöllä on käytössään moderni, käyttäjäystävällinen ja automaatiota hyödyntävä järjestelmä, joka vähentää manuaalista työtä, tukee digitaalista asiointia ja on yhteensopiva hyvinvointialueiden hallinnollisten järjestelmien arkkitehtuurin kanssa.

Tarjousten vertailussa hinnan painoarvo on 70 % ja laadun 30 %.,

Ilmoitusnumero 2025-035150
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Valmisohjelmien ohjelmointipalvelut (72210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
PL 1000 01301 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lahti Energia Oy, Petihiekan toimitus 2026-2028 (osallistumispyyntö)

Suomi | Lahti Energia Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 12.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lahti Energia Oy, Petihiekan toimitus 2026-2028 (osallistumispyyntö) Lahti Energia Oy pyytää tarjousta petihiekan toimituksesta vuosille 2026-2028 sekä optiot vuosille 2029 ja 2030. Sopimus ei sisällä määräostovelvoitteita, vaan Tilaaja tilaa Tuotetta tarpeen mukaan ja tarve saattaa vaihdella vuosittain ja kuukausittain. Täten tässä kilpailutuksessa esitetyistä määristä voidaan poiketa. Tilaaja on pyrkinyt parhaalla mahdollisella tavalla arvioimaan todellista kulutusta. Ostojen oletetaan olevan samaa tasoa jokaisena sopimusvuonna, mutta ne voivat myös hiukan muuttua tarpeiden mukaan.

Hankinnan laajuutta ja sopimuksen kohdetta on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä Noventia järjestelmässä.,

Ilmoitusnumero 2025-034798
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hiekka (14211000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C6
Osoitetiedot Lahti Energia Oy
Kauppakatu 31 15140 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö koneista, kuorma-autoista ja louhintatöistä sopimuskaudelle 2026-2029 (3 vuotta + optio 1 vuosi)

Suomi | Parkanon kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 28.12.2025 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Parkanon kaupunki pyytää tarjouksia koneista ja louhintatöistä sopimuskaudeksi 2026 – 2029 (3 vuotta ja optio 1 vuosi) seuraavasti:
1. KONETARJOUKSET
A. Traktorit: minimivaatimukset: neliveto, maanrakennustöihin soveltuva peräkärry; (tarjouslomake 1A)
B. Traktorikaivuriyhdistelmät: minimivaatimukset: neliveto, etukuormaaja, tavallinen kauha, luiskakauha, sivuojakauha, salaojakauha, asfalttileikkuri, routapiikki; (tarjouslomake 1B)
C. Kaivinkoneet: minimivaatimukset: kauhavarustus kuten kohdassa B; (tarjouslomakkeet 1C a ja 1C b)
D. Puskukoneet ja täryjyrät; (tarjouslomake 1 D)
E. Pyöräkuormaajat; (tarjouslomake 1 E)
F. Kuorma-autot: kuorma-autotöissä on tarvittu lisävarusteina mm. vaihtolavoja, nosturia, henkilönostokoria, nostokouraa, hiekoitinta, vesisäiliötä, ala-terää, pesuja, imulaitteistoa, viemärikameraa; (tarjouslomake 1 F)
G. Tiehöylät; (tarjouslomake 1 G)
2. LOUHINTATYÖT: (tarjouslomake Louhinta), A. Traktorit Minimivaatimukset: neliveto, maanrakennustöihin soveltuva peräkärry, vuosimalli vähintään 2010 tai uudempi (tarjouslomake 1 A)., B. Traktorikaivuriyhdistelmät Minimivaatimukset: neliveto, etukuormaaja, tavallinen kauha, luiskakauha, sivuojakauha, salaojakauha, asfalttileikkuri, routapiikki, vuosimalli vähintään 2010 tai uudempi (tarjouslomake 1 B)., C. Kaivinkoneet a ja b Minimivaatimukset: kauhavarustus kuten kohdassa B, vuosimalli vähintään 2010 tai uudempi (tarjouslomakkeet 1 C a ja 1 C b).
Tela-alustaisien koneiden painoluokat:
Painoluokka 1; 0 - 5 ton
Painoluokka 2; > 5-10 ton
Painoluokka 3; >10-16 ton
Painoluokka 4; >16-23 ton
Painoluokka 5; >23- ton
Pyöräalustaisien koneiden painoluokat:
Painoluokka 1; 0 - 8 ton
Painoluokka 2; > 8 ton, D. Puskukoneet ja täryjyrät Puskukoneet ja täryjyrät (tarjouslomake 1 D)., E. Pyöräkuormaajat Pyöräkuormaajat, vuosimalli vähintään 2010 tai uudempi (tarjouslomake 1 E).
Painoluokka 1; 0-10 ton
Painoluokka 2; > 10 ton, F. Kuorma-autot Kuorma-autotöissä on tarvittu lisävarusteina mm. vaihtolavoja, nosturia, henkilönostokoria, nostokouraa, hiekoitinta, vesisäiliötä, alaterää, pesu- ja imulaitteistoa, viemärikameraa (tarjouslomake 1 F)., G. Tiehöylät Tuntiveloitushinnat sileälle terälle ja jääterälle (tarjouslomake 1 G)., Louhintatyöt Tarjoushinnat sisältävät räjäytystöiden edellyttämän täkkäyksen eli urakoitsija vastaa täkkäyksestä. Tilaajan työmaalla oleva kone avustaa tilaajan kustannuksella urakoitsija ohjeiden mukaan urakoitsijan täkkäysmattojen nostossa. Mikäli täkkäyksessä käytetään hiekkaa tai maata, hankkii tilaaja hiekan tai maan ja suorittaa peittotyön työmaalla olevalla koneella urakoitsijan ohjeiden mukaan (tarjouslomake Louhinta).,

Ilmoitusnumero 2025-035149
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Teollisuusajoneuvojen vuokraus kuljettajan kanssa (60182000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Parkanon kaupunki
Parkanontie 37 39700 Parkano FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yläraajojen valmisortoosit

Suomi | Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 14.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueen Konsernipalvelujen hankintapalvelut pyytää tarjoustanne yläraajojen valmisortooseista tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinnassa ovat mukana Pohjois-Suomen yhteistyöalueen hyvinvointialueet:
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (Pohde)
Lapin hyvinvointialue (Lapha)
Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue (Soite)
Kainuun hyvinvointialue

Hankinta on jaettu osa-alueisiin (21):

060603 Sormiortoosit
1 Sormen IP-nivelen tuki 2 Sormen PIP-nivelen liikelaajuutta lisäävä tuki
060607 Kämmen-sormiortoosit
3 Kämmen- ja sormisuoja, pehmeä 4 Kämmen- ja sormisuoja, pehmeä, sormierottelijoilla 5 Kämmen- ja sormisuoja, kovikkeellinen 060612 Ranne- ja kämmenortoosit
6 Rannetuki, tuki volaaripuolella, kokonaan avattava 7 Rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella 8 Rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella, pujotettava 9 Rannetuki, tuki dorsaalipuolella 10 Rannetuki, tuenta volaari- ja dorsaalipuolella 11 Rannetuki peukalotuella, kokonaan avattava 12 Rannetuki peukalotuella, pujotettava 13 Radialispareesi ortoosi

060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit
14 Peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC-nivelen immobilisoiva 15 Peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC- ja MCP-nivelet immobilisoiva 16 Peukalotuki, liikettä myötäilevä 17 Lepo-ortoosi peukalotuella 18 Lepo-ortoosi vaikeasti spastiseen käteen
060621 Olkanivelen ortoosit
19 Olkaniveltä tukeva ortoosi 20 Olkanivelen immobilisoiva ortoosi, yhdellä hartiaremmillä 21 Olkanivelen immobilisoiva ortoosi, kahdella hartiaremmillä

Jokaiseen osa-alueeseen valitaan kolme (3) tuotetta. Hankinnassa noudatetaan etusijajärjestystä. Valitut tuotteet (3) asetetaan etusijajärjestykseen tarjouspyynnössä ilmoitettujen vertailuperusteiden mukaisesti. Etusijajärjestyksestä poikkeamisen perusteet on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa hankintasopimuksen luonnoksessa.

Hankintaan kuuluu tarjottujen tuotteiden katselmustilaisuus, jonka lisätiedot on esitetty tarjouspyynnön liitteenä olevassa "Katselmuspyyntö" -dokumentissa.

Sopimuskausi on kaksi (2) vuotta ja lisäksi Hankintayksikkö varaa option jatkaa sitä kahdella yhden vuoden mittaisella optiokaudella (1+1)., 060603 Sormiortoosit, sormen IP-nivelen tuki 060603 Sormiortoosit, sormen IP-nivelen tuki, 060603 Sormiortoosit, sormen PIP-nivelen liikelaajuutta lisäävä tuki 060603 Sormiortoosit, sormen PIP-nivelen liikelaajuutta lisäävä tuki, 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, pehmeä 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, pehmeä, 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, pehmeä, sormierottelijoilla 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, pehmeä, sormierottelijoilla, 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, kovikkeellinen 060607 Kämmen-sormiortoosit, kämmen- ja sormisuoja, kovikkeellinen, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuki volaaripuolella, kokonaan avattava 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuki volaaripuolella, kokonaan avattava, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella, pujotettava 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, muotoiltava tuki volaaripuolella, pujotettava, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuki dorsaalipuolella 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuki dorsaalipuolella, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuenta volaari- ja dorsaalipuolella 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki, tuenta volaari- ja dorsaalipuolella, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki peukalotuella, kokonaan avattava 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki peukalotuella, kokonaan avattava, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki peukalotuella, pujotettava 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, rannetuki peukalotuella, pujotettava, 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, radialispareesi ortoosi 060612 Ranne- ja kämmenortoosit, radialispareesi ortoosi, 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC-nivelen immobilisoiva 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC-nivelen immobilisoiva, 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC- ja MCP-nivelet immobilisoiva 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, muotoiltava tuenta, CMC- ja MCP-nivelet immobilisoiva, 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, liikettä myötäilevä 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, peukalotuki, liikettä myötäilevä, 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, lepo-ortoosi peukalotuella 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, lepo-ortoosi peukalotuella, 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, lepo-ortoosi vaikeasti spastiseen käteen 060613 Ranne-, kämmen- ja sormiortoosit, lepo-ortoosi vaikeasti spastiseen käteen, 060621 Olkanivelen ortoosit, olkaniveltä tukeva ortoosi 060621 Olkanivelen ortoosit, olkaniveltä tukeva ortoosi, 060621 Olkanivelen ortoosit, olkanivelen immobilisoiva ortoosi, yhdellä hartiaremmillä 060621 Olkanivelen ortoosit, olkanivelen immobilisoiva ortoosi, yhdellä hartiaremmillä, 060621 Olkanivelen ortoosit, olkanivelen immobilisoiva ortoosi, kahdella hartiaremmillä 060621 Olkanivelen ortoosit, olkanivelen immobilisoiva ortoosi, kahdella hartiaremmillä,

Ilmoitusnumero 2025-035210
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset laitteet (33100000), Erilaiset lääkintälaitteet ja -tuotteet (33190000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue
PL 10 90029 POHDE FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateria- ja puhtauspalvelujen pesu- ja puhdistusaineet, siivousvälineet- ja muut tuotteet sekä kertakäyttötuotteiden hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 9.1.2026 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vantaan kaupunki kilpailuttaa Vantaan kaupungin ja Vantaan Tilapalvelut Vantti Oy:n ateria- ja puhtauspalvelujen ammattikäyttöön tarkoitetut pesu- ja puhdistusaineet, siivousvälineet- ja muut tuotteet sekä kertakäyttötuotteet tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinta on jaettu kahteen (2) eri osa-alueeseen:

Osa-alue 1 Ateria- ja puhtauspalvelujen pesu- ja puhdistusaineet, siivousvälineet- ja muut tuotteet

Osa-alue 2 Kertakäyttötuotteet

Jokainen osa-alue vertaillaan erikseen.

Hankinnan kohteen tarkat tuotekriteerit sekä tilattavat tuotteet on kuvattu tarjouspyynnön liitteissä 3.0 Hintaliite osa-alue 1 ja 3.1 Hintaliite osa-alue 2.

Tilaaja valitsee osa-alueelle 1 enintään kaksi (2) sopimustoimittajaa etusijajärjestykseen ja osa-alueelle 2 enintään yhden (1) sopimustoimittajan. Valitun sopimustoimittajan kanssa tullaan tekemään kaksi (2) sopimusta osa-alueelle 1, yksi Vantaan kaupungille ja toinen Vantaan Tilapalvelut Vantti Oy:lle. Osa-alueelle 2 tullaan tekemään yksi (1) sopimus Vantaan kaupungin kanssa.

Sopimus tehdään määräaikaiseksi kahdelle vuodelle. Tilaaja varaa oikeuden jatkaa sopimusta kahdella (2) yhden (1) vuoden optiolla.

Sopimuksen ehdot on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteenä olevissa sopimusluonnoksissa (liite 1 ja 2).

Sopimuskauden arvioitu alkamisajankohta on 1.2.2026.

Hankinnan arvo jakautuu seuraavasti:
Vantaan kaupunki n. 1 425 000€
Vantaan Tilapalvelut Vantti Oy n. 3 480 000€

Tilaaja ei sitoudu tarjouspyyntöasiakirjoissa arvioituihin hankintamääriin tai euromääräisiin arvoihin sopimuskaudella., Ateria- ja puhtauspalvelujen pesu- ja puhdistusaineet, siivousvälineet- ja muut tuotteet Osa-alueessa 1 hankinnan kohteena on ateria- ja puhtauspalvelujen ammattikäyttöön tarkoitetut pesu- ja puhdistusaineet, siivousvälineet- ja muut tuotteet. Hankinnan kohteen tarkat tuotekriteerit sekä tilattavat tuotteet on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 3.0 Hintaliite osa-alue 1 ja tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" sekä kohdassa "Muut ehdot".

Tarjoajan tulee tarjota jokaista tuotetta.

Seuraaville tuoteryhmille on asetettu erityishuomioita:

1. Puhtauspalvelujen pesu- ja puhdistusaineet sekä tekniset ja muut palvelut

Tuotevalikoiman lisäksi hankintaan kuuluu mahdollisesti pyykinpesukoneisiin ja siivouskeskuksiin asennettavat nestemäiset pesu- ja puhdistusaineiden annostelulaitteet ja annostelulaitteiden toimitus sekä niiden asentaminen, näistä kustannuksista vastaa tilaaja.

2. Ateriapalvelujen pesu- ja puhdistusaineet sekä tekniset ja muut palvelut

Tuotevalikoiman lisäksi hankintaan kuuluu pesuaineannosteluautomatiikan- ja laitteiden toimitus sekä niiden asentaminen astianpesukoneisiin, näistä kustannuksista vastaa tarjoaja. Annostelulaitteet ovat tarjoajan kustannuksella asennettava seinälle tai lattialle erillisellä telineellä.

Kohteessa tällä hetkellä olevien annostelulaitteiden mahdollisten vaihtojen kustannuksista vastaa tarjoaja. Vaihtojen aikataulusta sovittaan yhteisesti toimittajan ja tilaajan kanssa. Vaihtojen on tapahduttava kolmen (3) kuukauden ajanjaksolla sopimuksen alkamisesta.

Lisäksi hankintaan kuuluu Vantaan kaupungin keittiöiden pintapuhtausnäytteiden suorittaminen ATP-menetelmää käyttäen. Tarjoaja hinnoittelee ATP näytteen hinnan tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit", hintaan sisältyy pintapuhtausnäytteiden otto, josta tarkemmat tiedot on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 1 Sopimusluonnos Vantaan kaupunki. Pintapuhtausnäytteiden kohteet on mainittu tarjouspyynnön liitteessä 9 Pintapuhtausnäytteiden kohteet.

3. Saniteettipaperit ja kertakäyttöiset käsipyyhkeet

Saniteettipaperien ja paperisten käsipyyhkeiden hankintaan sisältyy myös käsipyyhe ja wc-paperiannostelijat sekä niiden vaihto- ja asennustyöt, näistä kustannuksista vastaa tilaaja.

4. Henkilöhygieniatuotteet

Henkilöhygieniatuotteiden lisäksi hankintaan kuuluvat annostelijat dispensiopakkauksille, annostelulaite pesunesteille sekä pulloteline desinfektioaineille.

Vantaan kaupungin käytössä olevat annostelijat:
Dispenser seinäteline
Dispenser seinäteline, lukittava
Pulloteline 500 ml pulloille
Annostelija Soft Care Line
Kiilto Non Touch

Jos valituksi tulleen toimittajan tuote vaihtuu sopimuskauden aikana, ja annostelulaite pitää vaihtaa, tulee sopimustoimittajan vaihtaa annostelulaitteet veloituksetta.

Tarjouspyynnön liitteessä 3.0 Hintaliite osa-alue 1 on mainittu tuotekohtaisesti ne tuotteet joiden tulee täyttää erityiset ympäristö- ja allergiamerkin sekä FSC- ja PEFC sertifioinnin (puupohjaiset tuotteet) tuoteryhmäkohtaiset vaatimukset. Ympäristö- ja allergiamerkin sekä FSC- ja PEFC sertifioinnin (puupohjaiset tuotteet) kriteerit ja kriteerien todentaminen on kuvattu tarjouspyynnön kohdassa "Muut ehdot" ja Sopimusluonnoksessa (liite 1 ja 2)., Kertakäyttötuotteet Osa-alueessa 2 hankinnan kohteena ovat kertakäyttöiset astiat, ruokailuvälineet, kahvi- ja lautasliinat, sekä kateliinat. Hankinnan kohteen tarkat tuotekriteerit sekä tilattavat tuotteet on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 3.1 Hintaliite osa-alue 2 ja tarjouspyynnön kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" sekä kohdassa "Muut ehdot".

Tarjoajan tulee tarjota jokaista tuotetta.

Tarjouspyynnön liitteessä 3.1 Hintaliite osa-alue 2 on mainittu tuotekohtaisesti ne tuotteet joiden tulee täyttää erityiset ympäristömerkin sekä FSC- ja PEFC sertifioinnin (puupohjaiset tuotteet) tuoteryhmäkohtaiset vaatimukset. Ympäristömerkin sekä FSC- ja PEFC sertifioinnin (puupohjaiset tuotteet) kriteerit ja kriteerien todentaminen on kuvattu tarjouspyynnön kohdassa "Muut ehdot" ja Sopimusluonnoksessa (liite 1 ja 2).,

Ilmoitusnumero 2025-035218
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33700000), Paperilautasliinat (33764000), Keittiölaitteet, talous- ja kodin tavarat ja ateriointivälineet (39220000), Kertakäyttöiset ateriointi- ja tarjoiluvälineet (39222100), Erilaiset luudat ja harjat ja muut tarvikkeet (39224000), Puhdistus- ja kiillotustuotteet (39800000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Yhteysalusliikennepalvelu, Parainen (2026-2028)

Suomi | Varsinais-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 30.11.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Yhteysalusliikennepalvelu, Parainen (2026-2028) Hankinnan kohteena on ympärivuotinen yhteysalusliikennepalvelu Paraisten yhteysalusreitille.

Yhteysalusliikennepalvelun tulee kattaa reittialueen yhteysalusliikenne palvelukuvauksen mukaisesti. Palveluun sisältyy muun muassa liikennöinnissä tarvittavien alusten hankkiminen, päivittäisen liikenteen hoito määritetyn palvelutason mukaisesti, viestintä asiakkaille, asiakaspalautteiden vastaanotto ja käsittely sekä valtion omistamien yhteysaluslaiturien pienimuotoinen hoito. Palveluntuottaja vastaa palvelutason toteutumisesta laatuvastuuperiaatteella.

Liikennöinnissä käytettäviä aluksia koskevat vaatimukset, reittialueiden palvelutasot sekä palvelun muut laatuvaatimukset on esitetty hankinta-asiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035174
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Vesikuljetukset ja vastaavat palvelut (60600000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vakuutusturvan kilpailuttaminen – HPK Palvelut Oy

Suomi | HPK Palvelut Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 30.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Vakuutusturvan kilpailuttaminen - HPK Palvelut Oy Vakuutusten hankinta,

Ilmoitusnumero 2025-033983
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HPK Palvelut Oy
Urakoitsijantie 12 A 06450 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Koulutien saneerauksen suunnittelu

Suomi | Petäjäveden kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 3 päivää kuluttua | 18.12.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Koulutien saneerauksen suunnittelu Petäjäveden kunnan kaava-alueella sijaitsevan Koulutien saneerauksen suunnittelu.,

Ilmoitusnumero 2025-035160
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Yhdyskunta- ja maisemansuunnittelupalvelut (71400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Petäjäveden kunta
Suutarintie 4 41900 Petäjävesi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Eläinlääkäri- ja toimistotilojen siivouspalvelut, Sonkajärvi

Suomi | Sonkajärven kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Eläinlääkäri- ja toimistotilojen siivouspalvelut, Sonkajärvi Sonkajärven terveyskeskuksen kiinteistössä sijaisevien eläinlääkintätilojen sekä toimistotilojen siivouspalvelut ajalle 1.2.2026-31.12.2028.,

Ilmoitusnumero 2025-035106
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivouspalvelut (90911200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Sonkajärven kunta
Lepokankaantie 2 74300 SONKAJÄRVI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiakaskuljetusten liikennöinnin kiipijäajoneuvojen hankinta

Suomi | Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 16.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala pyytää tarjouksia asiakaskuljetusten liikennöinnin kiipijäajoneuvojen hankintaan tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinnan kohteena on sosiaali- ja terveydenhuollon asiakaskuljetusten liikennöinti, jota toimiala järjestää vammaispalvelulain, kehitysvammalain, sosiaalihuoltolain, lastensuojelulain tai muun lainsäädännön perusteella. Hankinnan kohteeseen voi sisältyä myös vähäisessä määrin toimialan henkilöstön kuljetuksia ja toimialan toimintaan kiinteästi liittyviä tavarakuljetuksia. Edellä mainitut kuljetukset voivat liittyä esimerkiksi henkilöstön siirtymiseen työvuoron aikana ja hoitotarvikkeiden kuljetuksiin sosiaali-, terveys- tai pelastustoimen yksiköihin. Tavara- ja henkilökuljetuksia voidaan tarvittaessa yhdistää.

Hankintaan sisältyy yksi liikennöintiryhmä; suoraohjausliikenne. Kyseiseen ryhmään kilpailutetaan esteettömät ajoneuvot kiipijällä. Hankinnassa suunniteltujen suoraohjaus kiipijäajoneuvojen määrä on yhteensä enintään 25 kpl, jos vaatimukset täyttäviä tarjouksia saadaan riittävä määrä.

Tarjouspyyntö on jaettu neljään (4) osa-alueeseen ajovuoron perusteella. Tilaajan teknisten järjestelmien vuoksi osa-alueet tällä tarjouspyynnöllä on numeroitu luvuilla 50–53, eivätkä perinteisesti 1–4.

- Osa-alue 50: Päivävuoro arkipäivisin (8 h, ma–pe klo 5–22.30)
- Osa-alue 51: Päivävuoro viikonloppuisin ja arkipyhinä (8 h, la–su ja arkipyhät klo 5–22.30)
- Osa-alue 52: Yövuoro sunnuntaista torstaihin ja arkipyhinä (8 h, su–to, arkipyhät klo 18–05.30)
- Osa-alue 53: Yövuoro viikonloppuisin ja aattoina (8 h, pe–la ja aatto klo 18–05.30)

Hankinnassa sovelletaan lakia ajoneuvo- ja liikennepalveluhankintojen ympäristö- ja energiatehokkuusvaatimuksista sekä Helsingin kaupungin ajoneuvojen ja kuljetuspalvelujen ympäristökriteerejä., Osa-alue 50: Päivävuoro arkipäivisin (8 h, ma–pe klo 5–22.30) Osa-alue 50 käsittää suoraohjausvuoron esteettömät ajoneuvot kiipijällä (8 h, ma–pe, sijoittuu välille klo 5–22.30)
Tarkempi kuvaus tarjouspyyntöasiakirjoissa., Osa-alue 51: Päivävuoro viikonloppuisin ja arkipyhinä (8 h, la–su ja arkipyhät klo 5–22.30) Osa-alue 51 käsittää esteettömät ajoneuvot kiipijällä (8 h, la–su ja arkipyhät, sijoittuu välille klo 5–22.30)
Tarkempi kuvaus tarjouspyyntöasiakirjoissa., Osa-alue 52: Yövuoro sunnuntaista torstaihin ja arkipyhinä (8 h, su–to, arkipyhät klo 18–05.30) Osa-alue 52 käsittää esteettömät ajoneuvot kiipijällä (8 h, su–to ja arkipyhät, sijoittuu välille klo 18-05.30)
Tarkempi kuvaus tarjouspyyntöasiakirjoissa., Osa-alue 53: Yövuoro viikonloppuisin ja aattoina (8 h, pe–la ja aatto klo 18–05.30) Osa-alue 53 käsittää esteettömät ajoneuvot kiipijällä (8 h, pe–la ja aatto, sijoittuu välille klo 18-05.30) Tarkempi kuvaus tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035054
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupungin sosiaali-, terveys- ja pelastustoimiala
Toinen linja 4 A 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Evijärven kunnan sähköntoimitus

Suomi | Evijärven kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 17.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Evijärven kunnan sähköntoimitus Evijärven kunta pyytää tarjoustanne kunnan sähkösopimuksesta.
Tarjous tulee antaa kiinteähintaisena kolmen vuoden (36 kk) sopimuskaudelle.
Sopimuskausi alkaa 1.1.2026 ja päättyy 31.12.2028.Tarjouksessa tulee esittää kiinteä sähkön hinta muodossa €/Mwh alv 0 % ja mahdollinen perusmaksu/kk/käyttöpaikka hinta muodossa €/kk/käyttöpaikka. Fingridin volyymimaksun tulee sisältyä tarjottuun kiinteään sähkönhintaan.
Ostettavan sähkön määrä vuosittain on 2400 - 2800 MWh/vuosi. Ostettavan sähkön määrästä ei kuitenkaan anneta määrätakuuta.
Käyttöpaikkojen määrä hieman vaihtelee ollen keskimäärin 70 – 80 käyttöpaikkaa / kk.
Sähkön myynnissä tulee noudattaa yleisiä sähköntoimitus- ja myyntiehtoja.,

Ilmoitusnumero 2025-035248
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Öljytuotteet, polttoaineet, sähkö ja muut energian lähteet (09000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI199
Osoitetiedot Evijärven kunta
Viskarinaukio 3 62500 Evijärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

TARJOUSPYYNTÖ KRISTIINANKAUPUNGIN TRAKTORIN HANKINNASTA

Suomi | Kristinestad Stad/Kristiinankaupungin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

TARJOUSPYYNTÖ KRISTIINANKAUPUNGIN TRAKTORIN HANKINNASTA Kristiinankaupungin tekninen palvelualue pyytää tarjousta uudesta katujen ja ympäristön kunnossapitoon soveltuvasta traktorista tämän tarjouspyynnön mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-035194
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maatalouskoneet (16000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI19A
Osoitetiedot Kristinestad Stad/Kristiinankaupungin kaupunki
Aitakatu 1 64100 KRISTIINANKAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sukevan kiinteistöjen siivouspalvelut, Sonkajärvi

Suomi | Sonkajärven kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sukevan kiinteistöjen siivouspalvelut, Sonkajärvi Sukevan taajamassa sijaitsevien Sonkajärven kunnan omistamien kiinteistöjen siivouspalvelut ajalle 1.2.2026-31.12.2028.,

Ilmoitusnumero 2025-035099
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivouspalvelut (90911200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Sonkajärven kunta
Lepokankaantie 2 74300 SONKAJÄRVI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimitilojen turva- ja hälytyspalvelujen puitejärjestely

Suomi | Raaseporin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toimitilojen turva- ja hälytyspalvelujen puitejärjestely Hankinnan kohde on Raasepori ja on pääasiassa näillä alueilla.

• Tammisaari
• Karjaa
• Pohja
• Mustio
• Fiskars
• Snappertuna
• Bromarv

Lisätietoja siitä, mitkä kiinteistöt kuuluvat mihinkin alueeseen, löytyy liitteestä 2. Hankintayksikkö pyytää tarjouksia alla kohdissa A–F määritellyistä palveluista.

Huom! Tarjoaja on tietoinen siitä, että palvelut (A-C) otetaan käyttöön vaiheittain eri kiinteistöissä. Arvioitu aikataulu on esitetty liitteessä 2. Tavoitteena on, että palvelut ovat käytössä kaikissa mainituissa kiinteistöissä ennen puitesopimuksen päättymistä, mutta kiinteistöt ja kiinteistöjen lukumäärä voivat muuttua myös hälytysjärjestelmän siirron ja päivityksen aikana kaupungin järjestelmään esim. budjettisyistä.

Raaseporin kaupunki asentaa ja uudistaa hälytysjärjestelmät sopimuskauden aikana ja liittää ne kaupungin ohjelmistoihin. Muutos kaupungin järjestelmään toteutetaan yhteistyössä kaupungin valittujen tarjoajien kanssa. Työ voidaan antaa kolmannelle osapuolelle. Hälytysjärjestelmän siirto ja uusiminen toteutetaan vuosina 2026–2030

Mahdollisesti tämän kilpailutuksen tuloksena turvallisuus- ja valvontapalvelujen siirtyessä uudelle palvelujen toimittajalle on kaikki hälytysten siirrosta aiheutuvat kulut (irtiotot, uudelleen kytkennät, ohjelmoinnit, testaukset, pohjakarttojen teot valvontayksikköön, mahdolliset alihankintapalvelut puhelinyhtiöltä, yms.) sisällyttävä varsinaisen tarjouksen yksikköhintoihin.

Jos tarjoaja haluaa tutustua kiinteistöihin (tai osaan kiinteistöistä), tulee hänen olla yhteydessä hankintayksikköön viimeistään 12.12.2025 sähköpostitse osoitteeseen hankinta@raasepori.fi otsikolla ‘Esittelytilaisuus’.

TARJOUSTA PYYDETÄÄN SEURAAVISTA PALVELUISTA

Tarjoajan pystyttävä toimittamaan kaikki tarjouspyynnön kohdissa A-F ja Optioissa 1 mainitut palvelut ja työt. Korkean ja tasalaatuisen laadun varmistamiseksi sekä puutteellisen turvallisuuden riskien minimoimiseksi hankinta toteutetaan kokonaisuutena.

Kohdat viittaavat tarjouslomakkeeseen (Liite. Turvallisuuspalveluiden tarjouslomake) Hälytyskeskus on sama kaikille hälytyksille, vaikka tilaaja itse hoitaa LVISA hälytykset

A ja B) Hälytyslaitepäivystys (24 h/vrk) tarjoajan keskusvalvomossa, johon voidaan kytkeä mm. murto-, lvisa-, inva-wc- hälytys, palohälytyslinjan linjavikahälytys, palohälytys murtohälytysjärjestelmän yhteydessä sekä henkilöturvajärjestelmät. Siirto tapahtuu hankintayksikön milestone XProtect-ohjelmiston kautta.

- Kuukausihinnan on sisällettävä kiinteistönhoitajille, isännöitsijälle, kiinteistönkäyttäjille, tai kaupungin nimeämille henkilöille, ym. suoritettavat välitysmaksut (puhelinsoitot, sähköpost ja satunnaiset asuntojen ovien avaukset) mahdollinen PC-pohjaisen kameravalvontajärjestelmän hyödyntäminen hälytystyövälineenä.
- Kaikki hälytys- ja valvontajärjestelmät, ohjelmistot ja kiinteät laitteet ovat kaupungin omistuksessa ja hallinnassa. Käyttöoikeudet myönnetään valitulle tarjoajalle.
- Murtohälytysjärjestelmän hälytykset tulee ottaa vastaan salattuna sarjaliikennetiedostona, Raaseporin kaupungin jälleen anto laitteelta
-Tarjoajan tulee tehdä hälytyskohteiden kohdekortit ja toimittaa ne tilaajalle.
- Kaikki hälytykset ohjautuvat toimijalle. Työaikana ja sen jälkeen tapahtuvat hälytykset on välitettävä kaupungin nimeämille henkilöille. Turvallisuuspalveluun liittyvistä hälytyksistä tulee tieto välittää toimijan turvallisuuspalvelua hoitavalle henkilölle.

C) Edellä mainittujen hälytysten aiheuttamat käynnit kohteissa. Käynneistä on annettava yksikköhinnat aikaporrastuksella.
- Hintaan on sisällytettävä kaikki kulut: mm. palkat, sotumaksut, km-korvaukset, matkakorvaukset, tarvittavat puhelinsoitot, käyntien ja toimenpiteiden kirjaukset sekä päivittäin tehtävä kirjallinen raportti.
- Tarjottua tunti hintaa sovelletaan kaikkina vuorokauden aikoina ja kaikkina viikonpäivinä.

D) Kiertovartiointi kohteissa
- Kiertovartiointi normaalina (07.00–16.00) ja normaalin työajan ulkopuolella (16.00–07.00). Työtä tehdään pääsääntöisesti iltaisin ja öisin.
- Ilmoitettava aluekohtainen hinta, (Tammisaari, Karjaa, Pohja, Fiskars, Mustio, Snappertuna, Bromarv) liitteessä 1
- Matkakustannukset kuuluvat annettuihin hintoihin

E) Satunnaisesti tilattu turvapalvelu normaalina (07.00–16.00) ja normaalin työajan ulkopuolella (16.00–07.00).
- Satunnaista turvapalvelua voi olla esim., että vartija lähtee turvamieheksi viranhaltijan mukaan tarkastus- ja valvontakäynneille tai on läsnä toimitiloissa erilaisissa tilaisuuksissa.
- Ilmoitettava tuntihinta

F) Yhden lisävartijan kustannukset normaalina (07.00–16.00) ja normaalin työajan ulkopuolella (16.00–07.00).
- Ilmoitettava tuntihinta
- Lisävartija voidaan tilata tarpeen mukaan, esimerkiksi tapahtumiin tai vastaaviin. Tuntihinta on sama vartijaa kohden määrästä riippumatta.

Optiot 1
Tarvittaessa valvomosta käsin suoritettava kameravalvonta
- Suoritetaan erillistilauksesta.
- Valvonnasta on annettava erillishinnat.
- Valvonta-PC:stä/palvelimesta sovitaan erikseen Raaseporin kaupunkiin kanssa.
-Toimittajan tulee sisällyttää palvelu tarjoukseensa, mutta option hyödyntäminen on tilaajan harkinnassa.

Arvioitu määrä vuositasolla

Päivystystyön arvioitu määrä (keskiarvo).
Ajovastetehtäviä n. 240 kpl, joista n. 125 kpl murto/ovihälytystä.
Piirivartiointi käyntejä yhteensä n. 1050 kpl kohteissa.
Paloilmoittimen laitevika n. 10 kpl
Erikseen tilattua paikallisvartiointia/järjestyksenvalvontaa n. 150 kpl,

Ilmoitusnumero 2025-035053
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Turvallisuuspalvelut (79710000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Raaseporin kaupunki
Raaseporintie 37 10650 Tammisaari FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Itsemittauspisteet terveydenhuollon vastaanotolle

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialueen tuki- ja kiinteistöpalvelut Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 17.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Itsemittauspisteet terveydenhuollon vastaanotolle Hankinnan kohteena on itsemittauspisteet terveydenhuollon vastaanotolle kertahankintana. Mittauspiste säästää aikaa potilailta ja terveydenhuollon ammattilaisilta. Mittauspisteen tulee olla sijoitettavissa Tilaajan toimintaympäristöön. Mittauspisteen ulkoasussa tulee voida huomioida
Tilaajan visuaalinen ilme.

Tilaajan tavoitteena on kolmen (3) itsemittauspisteen hankinta varatun investointimäärärahan puitteissa.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä.

Laitteiden ja tarvikkeiden tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.,

Ilmoitusnumero 2025-035256
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C7
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialueen tuki- ja kiinteistöpalvelut Oy
Kotkantie 41 48210 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

28.11.2025 Henkilöstörekrytointien suorahaut Maatalousyrittäjien eläkelaitokselle

Suomi | Maatalousyrittäjien eläkelaitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

28.11.2025 Henkilöstörekrytointien suorahaut Maatalousyrittäjien eläkelaitokselle Maatalousyrittäjien eläkelaitos Mela (myöhemmin Mela) käynnistää avoimen tarjouskilpailun koskien johtajien, esihenkilöiden ja muiden vaativien asiantuntijaroolien suorahakua ja soveltuvuusarviointia toteutettavaksi aikavälillä 1.2.2026-30.6.2027. Hankinnan kohde on kuvattu Tarjouspyyntö-dokumentissa ja Liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus ja vaatimukset.,

Ilmoitusnumero 2025-035184
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Työhönottopalvelut (79600000), Henkilöstön työhönsijoituspalvelut (79610000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Maatalousyrittäjien eläkelaitos
Revontulenpuisto 2 C 02100 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Puhdastilatyöasujen ja -moppien vuokraus, pesu sekä sterilointi

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 29.11.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puhdastilatyöasujen ja -moppien vuokraus, pesu sekä sterilointi Hankinnan kohteena on tekstiilivuokrauspalvelu, joka kattaa puhdastilatyöasun ja -moppien vuokrauksen, pesun, toivotunlaisen pakkaamisen, steriloinnin, mahdolliset korjaukset ja kuljetuksen.

Sairaala-apteekin henkilökunta käyttää steriililääkkeenvalmistustiloissa (luokka A/B) puhdastilahaalari-, huppu -kenkäyhdistelmää, -alusasua ja -sukkia (jäljempänä puhdastilatyöasu) valmistaessaan steriililääkkeitä puhdastiloissa. Alusasuja ja sukkia käytetään myös sellaisenaan työskenneltäessä C- tai D-luokan tiloissa.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä
ja seuraavissa liitteissä:
- Tarjouslomake (Liite 1)
- Palvelukuvaus (Liite 2)
- Sopimusluonnos (Liite 3)
- Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot, JYSE 2025 PALVELUT (Liite 4)
- Referenssit (Liite 5)

Sopimus tulee voimaan 1.2.2026 ja on voimassa kaksi vuotta. Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimuskautta yhteensä kahdella optiovuodella (1+1 vuotta), jotka voidaan ottaa käyttöön yksi tai useampi vuosi kerrallaan.,

Ilmoitusnumero 2025-035098
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pesu- ja kuivapesupalvelut (98310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma