Kylmäaineita sisältävien jäähdytyslaitteiden määräaikaishuollot ja pienkorjaukset 2026-2027

Suomi | Laukaan tekniset tukipalvelut Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kylmäaineita sisältävien jäähdytyslaitteiden määräaikaishuollot ja pienkorjaukset 2026-2027 Laukaan kunnan tytäryhtiö Laukaan tekniset tukipalvelut Oy pyytää tarjoustanne Laukaan kunnan omistamien kiinteistöjen kylmäainelaitehuoltoihin ja kylmäainelaitteiden peruskorjauksiin.

Laukaan tekniset tukipalvelut Oy on Laukaan kunnan sataprosenttisesti omistama tytäryhtiö, joka tuottaa Laukaan kunnan rakennetun omaisuuden hoito- ja ylläpitotehtäviä sekä varastointi- ja kuljetuspalveluita.

Laukaan kunnan kiinteistökohteet sijatsevat taajamissa ja haja-asutusalueilla. Huoltokohteet on esitelty liitteessä "Laiteluettelo 21.10.2025".

Huollot suunnitellaan ja sovitaan tehtäviksi Laukaan kunnan teknisten palveluiden ja Laukaan teknisten tukipalvelut Oy:n kanssa. Huoltotoimia varten on toimittajan toimitettava vuosittain ennakolta ehdotus määräaikaishuoltojen aikataulusta tilaajan päätettäväksi.

Sopimus sisältää kylmälaitteiden omistajalle kuuluvia lakisääteisiä velvoitteita, määräaikaistarkastuksia ja pieniä kiireellisiä kylmälaitetöitä Laukaan kunnan kiinteistöissä. Kylmälaitekanta muodostuu erilaisista ja eri tehoisista kiinteistö- ja elintarvikepuolen kylmälaitteista.

Huollettavien laitteiden määrä voi lisääntyä/vähentyä sopimuskauden aikana johtuen esim. rakennusten peruskorjauksista tai uudisrakennushankkeista. Myös muut muutokset Laukaan kunnan rakennuskannassa voivat muuttaa huollettavien laitteiden määrää.

Ensisijaisina yleisinä sopimusehtoina tässä hankinnassa käytetään "Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot palveluhankinnoissa JYSE 2025 PALVELUT" ja toissijaisina sopimusehtoina "Kylmäalan huolto- ja korjaustoiminnan toimitusehdot HUOLTOKYLA 21" liitteenä olevassa hankintasopimusluonnoksessa mainituin poikkeuksin ja lisäyksin.,

Ilmoitusnumero 2025-035869
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kylmälaitteiden korjaus ja huolto (50730000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Laukaan tekniset tukipalvelut Oy
Laukaantie 14 41340 Laukaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lisäsiivouspalveluiden hankinta 1.3.2026-29.2.2028, optio 2 vuotta

Suomi | Huittisten kaupunki / tekniset palvelut
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 8.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lisäsiivouspalveluiden hankinta 1.3.2026-29.2.2028, optio 2 vuotta Hankinnan kohteena on Huittisen kaupungin lisäsiivouspalvelut 1.3.2026 – 29.2.2028. Puhtauspalveluita tuotetaan mm. uimahalliin, liikuntatiloihin, kouluihin, päiväkoteihin ja muihin kaupungin kohteisiin. Hankittavaan palveluun sisältyy ylläpitosiivouksia ja ikkunoiden pesuja.

Palvelu tuotetaan Huittisten kaupungin alueella erikseen sovittavissa kohteissa. Siivottavat kohteet ovat yleensä kertaluonteisia ja/tai lyhytkestoisia, mutta pidempiaikaisiakin kohteita voi olla.

Kohdeluettelo on tarjouspyynnön liitteenä. Kohteet sijaitsevat Huittisten kaupungin alueella ja mahdollisten kohteiden määrä voi vaihtua sopimuskauden aikana.

Palvelun tulee tarjota käyttäjille tilojen toimintaa vastaava tarkoituksenmukainen puhtaustaso ja siisteys, sekä turvalliset työolosuhteet. Huittisten kaupungilla on oikeus suorittaa palvelun laadunseurantaa ja yleisesti palvelu tulee toteuttaa palvelukuvauksien mukaisesti.

Työt tehdään sopimusaikana tuntihinnalla, joka sisältää kaikki työstä aiheutuvat kustannukset. Kilometrikorvauksien tulee sisältyä tarjottavaan hintaan. Laskutuskuluja ei hyväksytä. Mahdollisten nostolaitteiden sekä erikoispesuaineiden kulut ovat sovittavissa erikseen ja niiden mahdolliset lisälaskutussummat on hyväksytettävä tilaajalla ennen töiden aloittamista.

Pääsääntöisesti käytetään Huittisen kaupungin siivousaineita- ja välineitä. Mahdolliset erikseen sovittavat siivousaine- ja välinekulut sekä lisälaskutussummat on hyväksytettävä tilaajalla ennen töiden aloittamista.

Siivouspalveluita tilataan vain, jos niille tulee tarvetta. Siivouspalveluita saatetaan tarvita melko lyhyellä varoitusajalla ja palveluntuottajan on tähän hyvä varautua. Tilaaja ei sitoudu minimitilausmääriin.

Tarjoajan tulee antaa tiedot sekä lisäsiivouspalvelut että kesäkohteet.

Tehtävä sopimus ei muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta. Sopimusluonnos on tarjouspyynnön liitteenä.

Sopimuskausi 1.3.2026 - 29.2.2028. Tarjouspyyntöön sisältyy mahdollinen optiokausi 2 vuotta.,

Ilmoitusnumero 2025-035859
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Huittisten kaupunki / tekniset palvelut
Risto Rytin katu 36 32700 Huittinen FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kaivinkone (Käyttövoima: sähkö, Painoluokka 1.6 – 4t)

Suomi | Centria-ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 31.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kaivinkone (Käyttövoima: sähkö, Painoluokka 1.6 - 4t) Hankinnan kohteena on kaivinkone, jonka käyttövoima on sähkö ja painoluokka 1.6-4t.

Hankinta on osa Centria-ammattikorkeakoulun Autonomous Work Machines (AUWO) -investointihanketta. AUWO-kehityshankkeen tavoitteena on käynnistää autonomisen koneohjauksen tutkimustyö ja rakentaa sekä pilotoida tarvittavat alustat, joiden avulla kehitettyjä ratkaisuja voidaan pilotoida Keski-Pohjanmaan alueella.

Hankittavan kaivinkoneen tulee soveltua autonomisen koneohjauksen kehitystyöhön.,

Ilmoitusnumero 2025-035854
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yksikauhaiset kaivinkoneet (43261000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Centria-ammattikorkeakoulu Oy
Talonpojankatu 2A 67100 Kokkola FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oulaisten uimahallin Lähde saneerausurakka

Suomi | Oulaisten kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 18.1.2026 06:02 Alkuperäinen ilmoitus

Oulaisten uimahallin Lähde saneerausurakka Oulaisten uimahalli Lähde on rakennettu vuosina 2015–2017 ja otettu käyttöön vuonna 2017. Uimahallin käyttöaste on ollut korkea.

Uimahallin pinta-alat ja tilavuus:
- bruttoala 4225 m2
- tilavuus 21 000 m3

Nykytila ja käyttöaste:
Rakenteet ja tekniset järjestelmät ovat alkuperäisiä. Vuosittaisilla huoltotoimenpiteillä on varmistettu uimahallin kunnon säilyminen hyvällä tasolla. Kuitenkin kahdeksan toimintavuoden aikana on havaittu normaalin kulumisen lisäksi joitakin puutteita ja korjaustarpeita, jotka vaativat vuosihuoltoa enemmän toimenpiteitä.

Saneeraus tehdään liitteenä olevan erillisen korjausohjelman mukaisesti.

Urakan toteutus on kesällä 2026 uimahallin jatketun sulun aikana 22.6.2026 - 31.8.2026. Elokuun loppuun mennessä uimahallin täytyy olla käyttökunnossa jotta 1.9.2026 uimahalli voidaan avata yleisölle.,

Ilmoitusnumero 2025-035851
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000), Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulaisten kaupunki
PL 22 86301 Oulainen FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Espoonlahden jäähalli, vesikatteiden uusiminen

Suomi | Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 28.1.2026 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Espoonlahden jäähalli, vesikatteiden uusiminen Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos (myöhemmin Tilaaja) pyytää tarjouksia Espoonlahden jäähallin vesikatteiden kunnostuksesta ja uusimisesta tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti täyteen käyttökuntoon saatettuna.

Kohteen osoite on Espoonlahdentie 2-4, 02360 Espoo.
Tarjoajan on tutustuttava rakennuspaikkaan ja siinä vallitseviin olosuhteisiin omatoimisesti. Tarjouspyynnön liitteenä on lisäksi urakkakohteesta otettuja valokuvia.

Tilaaja tulee valitsemaan kilpailutuksen perusteella yhden toimittajan.

Alustava urakka-aika on 25.5 - 7.8.2026.

Urakka toteutetaan kokonaisurakkamuodolla. Kaikki tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt työt ja hankinnat sisältyvät kokonaisurakkaan. Valittu Toimittaja toimii hankkeessa pääurakoitsijana sekä Valtioneuvoston asetuksen rakennustyön turvallisuudesta (2009/205) mukaisena päätoteuttajana.

Tilaaja ei sitoudu ilmoitettuihin hankintamääriin.,

Ilmoitusnumero 2025-035834
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki Tilapalvelut-liikelaitos
PL 6200 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025 Hankinta on kuvattuna tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035821
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Henkilöstökoulutus (79632000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kemiönsaaren kunnan kiinteistöjen pienrakennus-, asennus- ja korjauspalveluiden sekä konetöiden puitejärjestely

Suomi | Kemiönsaaren kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 2 viikkoa kuluttua | 5.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

JOHDANTO

Kemiönsaaren kunta perustaa tämän tarjouskilpailun perusteella puitejärjestelyn hankintayksikön hallinnoimien kiinteistöjen pienrakennus-, asennus ja korjauspalveluista sekä konetöistä siten kuin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä on tarkemmin kuvattu.

Puitejärjestely toteutetaan yhteishankintana, ja siihen osallistuvat seuraavat hankintayksiköt, joilla on oikeus käyttää puitejärjestelyä:

- Kemiönsaaren kunta
- Kemiönsaaren vesi
- Kimitoöns Värme Ab

Edellä mainituista käytetään tässä tarjouspyynnössä yhdessä nimitystä "hankintayksikkö".

Puitejärjestelyn perustamista koskevan tarjouskilpailun toteutuksesta vastaa omasta ja kaikkien mainittujen mainittujen hankintayksiköiden puolesta
Kemiönsaaren kunta.

HANKINNAN KOHDE JA PUITEJÄRJESTELYN OSA-ALUEET

Hankinnan kohteena on hankintayksikön hallinnoimien kiinteistöjen pienrakennus-, asennus ja korjauspalvelut sekä konetyöt. Hankittaviin palveluihin kuuluvat siten muun ohella pienet tilamuutokset ja korjausurakat, kiinteistötekniikkaan liittyvät asennus- ja korjauspalvelut sekä konetyöt.

Puitejärjestely on jaettu neljään (4) eri erikoisalakohtaiseen osa-alueeseen:

- Osa-alue 1: Rakentaminen
- Osa-alue 2: Sähkötyöt ja -asennukset
- Osa-alue 3: LVI-työt
- Osa-alue 4: Konetyöt

Tarjouskilpailun perusteella jokaiseen osa-alueen valitaan enintään neljä (4) puitesopimustoimittajaa.

SOPIMUSKAUSI

Puitejärjestely on voimassa kaksi (2) vuotta, jonka jälkeen hankintayksiköllä on oikeus jatkaa puitejärjestelyä yhden (1) kerran kahden (2) vuoden mittaisella optiokaudella., Osa-alue 1: Rakentaminen Toimeksiannot ovat pääsääntöisesti olemassa olevien tilojen korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä sekä kiinteistöjen perusparannuksia sisältäen muun muassa seuraavia töitä:

- betoni-, muuraus- ja raudoitustyöt
- metalli-, hitsaus- ja peltityöt
- puurunkotyöt
- ikkuna- ja ovityöt
- levytyöt ja puutyöt
- tasoitustyöt
- maalaustyöt
- laatoitus- ja mattotyöt
- normaali purkutyö
- asbestipurkutyö

Hankkeet ovat sisällöltään, kooltaan ja kustannuksiltaan erityyppisiä. Puitejärjestelyn perusteella tehtävät työt ovat pääsääntöisesti tunti- tai yksikköhintaperusteisena laskutyönä tehtäviä töitä ja laajuus määritellään hankekohtaisesti. Tunti- ja yksikköhintaperusteisissa töissä noudatetaan tarjouspyynnön liitteenä (Liite A) olevan puitesopimuksen ehtoja. Mikäli hanke toteutetaan kokonaisurakkana sovelletaan urakassa tarjouspyynnön liitteenä (liite 1) olevan urakkasopimusmallin mukaisia ehtoja.

Osa-alueen hankintojen enimmäisarvo sopimuskaudella (2 + 2 vuotta) on 4.000.000,00 euroa (alv 0 %). Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, vaan töitä / urakoita tilataan hankintayksikön tarpeiden mukaisesti., Osa-alue 2: Sähkötyöt ja -asennukset Toimeksiannot ovat pääsääntöisesti olemassa olevien tilojen sähkötöitä ja -asennuksia sisältäen muun muassa seuraavia töitä:

- S2 luokan sähkötyöt
- Datakaapelointi (ml. valokuidut)

Hankkeet ovat sisällöltään, kooltaan ja kustannuksiltaan erityyppisiä. Puitejärjestelyn perusteella tehtävät työt ovat pääsääntöisesti tunti- tai yksikköhintaperusteisena laskutyönä tehtäviä töitä ja laajuus määritellään hankekohtaisesti. Tunti- ja yksikköhintaperusteisissa töissä noudatetaan tarjouspyynnön liitteenä (Liite A) olevan puitesopimuksen ehtoja. Mikäli hanke toteutetaan kokonaisurakkana sovelletaan urakassa tarjouspyynnön liitteenä (liite 1) olevan urakkasopimusmallin mukaisia ehtoja.

Osa-alueen hankintojen enimmäisarvo sopimuskaudella (2 + 2 vuotta) on 2.400.000,00 euroa (alv 0 %). Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, vaan töitä / urakoita tilataan hankintayksikön tarpeiden mukaisesti., Osa-alue 3: LVI-työt Hankkeet ovat pääsääntöisesti olemassa olevien tilojen LVI-järjestelmien asennus-, korjaus-, kunnossapito- ja muutostöitä sisältäen muun muassa seuraavia töitä:

- Lämpö- ja vesiasennukset
- Putkityöt
- Laiteasennukset
- IV-laitteiden asennukset ja huolto

Hankkeet ovat sisällöltään, kooltaan ja kustannuksiltaan erityyppisiä. Puitejärjestelyn perusteella tehtävät työt ovat pääsääntöisesti tunti- tai yksikköhintaperusteisena laskutyönä tehtäviä töitä ja laajuus määritellään hankekohtaisesti. Tunti- ja yksikköhintaperusteisissa töissä noudatetaan tarjouspyynnön liitteenä (Liite A) olevan puitesopimuksen ehtoja. Mikäli hanke toteutetaan kokonaisurakkana sovelletaan urakassa tarjouspyynnön liitteenä (liite 1) olevan urakkasopimusmallin mukaisia ehtoja.

Osa-alueen hankintojen enimmäisarvo sopimuskaudella (2 + 2 vuotta) on 2.400.000,00 euroa (alv 0 %). Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, vaan töitä / urakoita tilataan hankintayksikön tarpeiden mukaisesti., Osa-alue 4: Konetyöt Hankkeet ovat pääsääntöisesti hankintayksikön kiinteistöillä ja yleisillä alueilla tapahtuvia sekalaisia konetöitä kuten esimerkiksi kaivantojen tekoa, maantäyttöä ja maa-ainesten ja tarvikkeiden kuljetusta, kaivojen korjaamista, kaavateiden kunnossapitoa, valaisinten vaihtoa, tien rakentamiseen ja peruskorjaukseen liittyviä töitä, rumpujen uusimista, ojien kaivua, kuormien purkua,
kaivojen ja viemäreiden puhdistuksia, yms.

Hankkeet ovat sisällöltään, kooltaan ja kustannuksiltaan erityyppisiä. Puitejärjestelyn perusteella tehtävät työt ovat pääsääntöisesti tunti- tai yksikköhintaperusteisena laskutyönä tehtäviä töitä ja laajuus määritellään hankekohtaisesti. Tunti- ja yksikköhintaperusteisissa töissä noudatetaan tarjouspyynnön liitteenä (Liite A) olevan puitesopimuksen ehtoja. Mikäli hanke toteutetaan kokonaisurakkana sovelletaan urakassa tarjouspyynnön liitteenä (liite 1) olevan urakkasopimusmallin mukaisia ehtoja.

Osa-alueen hankintojen enimmäisarvo sopimuskaudella (2 + 2 vuotta) on 3.500.000,00 euroa (alv 0 %). Hankintayksikkö ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin, vaan töitä / urakoita tilataan hankintayksikön tarpeiden mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-035802
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Putkityöt (45330000), Maa-, tie- ja vesirakentamisessa ja muissa rakennustöissä käytettävien koneiden ja laitteiden vuokraus käyttäjän kanssa (45500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Kemiönsaaren kunta
Vretantie 19 25700 Kemiö FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hissien,liukuportaiden ja nosto-ovien tarkastukset

Suomi | Pirkanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 21.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hissien,liukuportaiden ja nosto-ovien tarkastukset Tuomi Logistiikka Oy kilpailuttaa Pirkanmaan hyvinvointialueen toimeksiannosta Hissien,liukuportaiden ja nosto-ovien tarkastukset Pirkanmaan hyvinvointialueen omistamiin tai hallinnoimiin kiinteistöihin.

Sopimuskauden aloitusajankohta on 15.04.2026 ja sopimuskausi on kaksi (2 vuotta). Hankintasopimusta on mahdollista jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla optiokaudella Tilaajan ilmoituksesta.

Hankinnan kohteena ovat:
- Tampereen ja Nokian kaupungin alueella suoritettavat työt
- Valkeakosken kaupungin alueella suoritettavat työt
- Sastamalan kaupungin alueella suoritettavat työt

Sopimukseen sisältyy lisäksi mahdollisuus teettää töitä myös muihin mahdollisesti myöhemmin Pirhan Kiinteistöpalvelut - vastuualueen ylläpitovastuulle tuleviin kohteisiin tämän sopimuksen mukaisin ehdoin.,

Ilmoitusnumero 2025-035907
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Pirkanmaan hyvinvointialue
33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä, Rakennusautomaatiojärjestelmien korjaus-, muutos-, ja huoltotyöt puitesopimuksella

Suomi | Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.12.2025 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä toimii seitsemällä paikkakunnalla. Haapajärvellä, Nivalassa, Ylivieskassa, Kalajoella, Oulaisissa, Haapavedellä ja Siikalatvan Piippolassa. Kiinteistömassaa on reilu 100 000 m2.

Kuntayhtymä kilpailuttaa rakennusautomaatiojärjestelmien korjaus-, muutos-, ja huoltotyöt puitesopimuksella seuraavissa osa-alueissa järjestelmä kohtaisin perustein:
1. Computec / Pyramid järjestelmä (Nivala, Haapavesi)
2. Computec / Drive järjestelmä (Kalajoki, Ylivieska Vierimaantie 7, Piippola)
3. Stenfors / Stematic (Haapajärvi, Oulainen)
4. Atmostech (Ylivieska Kuusitie 6)

Tarkemman kuvauksen olemassa olevista järjestelmistä antavat tarvittaessa paikkakuntien kiinteistönhoitajat.

Nivala: Matti Korhonen 044 7692244
Haapavesi: Antti Räisänen 040 7542436
Piippola: Pasi Rajamäki 044 7692396
Haapajärvi: Miika Kortesalmi 040 3592534
Oulainen: Esa Jylkkä (Oulaisten kaupunki) 044 4793504
Ylivieska: Jouni Vapola (ISS) 0404857049
Kalajoki: Jorma Jokio 040 5587470.

Kilpailutukseen liittyvät kysymykset tulee jättää sähköisesti tarjouspalveluportaalin kautta määräajan puitteissa.

Tarjoukset tulee jättää tarjouspalvelun kautta. Muuta kautta toimitetut tarjoukset hylätään., 1. Computec / Pyramid (Nivala, Haapavesi) Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymällä on rakennusautomaatiojärjestelmänä Computec / Pyramid Nivalassa ja Haapavedellä olevilla koulukiinteistöillä.

Kilpailutamme puitekumppania kyseisen järjestelmän huolto, - korjaus sekä muutostöihin. Puitesopimus kestää 2+2 vuotta. Mahdollisesta optiokaudesta sovitaan kirjallisesti erikseen.

Tilaaja edellyttää, että tarjoajalla on kyky ja osaaminen suorittaa tarjoamansa järjestelmän vaatimat työt kokonaisuutena. Eli haemme kyseisen järjestelmän kokonaisvaltaista hallitsijaa. Tilaajalle riittää, että tarjoajan palveluksessa on työntekijä, jolla kyseinen osaaminen löytyy. Työntekijällä pitää olla vastuullinen rooli vähintään kahdesta aiemmasta hankkeesta, joissa on suoritettu rakennusautomaatiotöitä julkishallinnon laitokselle. Tämä asia pitää todentaa ennen sopimuksen allekirjoittamista.

Tässä tarjouspyynnössä pyydetään tuntiveloitukselle hintaa (€/h alv 0 %) joka kattaa kaikki kohteessa tehtävät työhön liittyvät kustannukset. Lisäksi pyydetään kilometrikorvausta kattamaan mahdolliset liikkumisesta aiheutuvat kustannukset (€/km alv 0 %). Kilometrikorvaus sisältää kaikki matka-ajan kustannukset kuten esim. matka-ajan palkat, polttoaineet, ajoneuvosta aiheutuneet kustannukset yms. Vertailussa käytämme laskentamääriä siten, että tuntihinta kertaantuu kahdeksalla (8) kuvaten kokonaista työpäivää sekä kilometrikorvaus kertaantuu sadalla viidelläkymmenellä (150) kuvaten keskimääräistä edestakaisin olevaa työmatkaa.

Valinta suoritetaan järjestelmittäin kokonaistaloudellisuuden perusteella (halvin hinta). Puitekumppaneiksi valitaan enintään kolme (3) tämän tarjouspyynnön mukaisin kriteerein. Alle kansallisen hankintarajan olevat hankinnat tilaaja tilaa suoraan edullisimmasta palveluntuottajasta alkaen. Jos kyseinen palveluntuottaja ei kykene suoriutumaan työstä esimerkiksi aikataulullisten syitten takia, on tilaajalla oikeus kysyä työtä seuraavaksi edullisimmalta jne. Suuremmat hankinnat tilaaja kilpailuttaa puitekumppaneiden kesken kevennetyllä menettelyllä. Suuret uudisrakentamiseen verrattavat projektit tilaaja kilpailuttaa täysin erillisinä avoimina kokonaisuuksina kaikkien tarjottaville.

Sopimuskausi alkaa välittömästi sopimusten allekirjoittamisen jälkeen.

Jos kiinteistö poistuu sopimuskauden aikana tilaajan omistuksesta niin siihen liittyvä puitesopimus päättyy automaattisesti., 2. Computec / Drive (Kalajoki, Ylivieska Vierimaantie 7, Piippola) Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymällä on rakennusautomaatiojärjestelmänä Computec/Drive Kalajoella ja Ylivieskassa Vierimaantie 7 olevilla koulukiinteistöillä.

Kilpailutamme puitekumppania kyseisen järjestelmän huolto, - korjaus sekä muutostöihin. Puitesopimus kestää 2+2 vuotta. Mahdollisesta optiokaudesta sovitaan kirjallisesti erikseen.

Tilaaja edellyttää, että tarjoajalla on kyky ja osaaminen suorittaa tarjoamansa järjestelmän vaatimat työt kokonaisuutena. Eli haemme kyseisen järjestelmän kokonaisvaltaista hallitsijaa. Tilaajalle riittää, että tarjoajan palveluksessa on työntekijä, jolla kyseinen osaaminen löytyy. Työntekijällä pitää olla vastuullinen rooli vähintään kahdesta aiemmasta hankkeesta, joissa on suoritettu rakennusautomaatiotöitä julkishallinnon laitokselle. Tämä asia pitää todentaa ennen sopimuksen allekirjoittamista.

Tässä tarjouspyynnössä pyydetään tuntiveloitukselle hintaa (€/h alv 0 %) joka kattaa kaikki kohteessa tehtävät työhön liittyvät kustannukset. Lisäksi pyydetään kilometrikorvausta kattamaan mahdolliset liikkumisesta aiheutuvat kustannukset (€/km alv 0 %). Kilometrikorvaus sisältää kaikki matka-ajan kustannukset kuten esim. matka-ajan palkat, polttoaineet, ajoneuvosta aiheutuneet kustannukset yms. Vertailussa käytämme laskentamääriä siten, että tuntihinta kertaantuu kahdeksalla (8) kuvaten kokonaista työpäivää sekä kilometrikorvaus kertaantuu sadalla viidelläkymmenellä (150) kuvaten keskimääräistä edestakaisin olevaa työmatkaa.

Valinta suoritetaan järjestelmittäin kokonaistaloudellisuuden perusteella (halvin hinta). Puitekumppaneiksi valitaan enintään kolme (3) tämän tarjouspyynnön mukaisin kriteerein. Alle kansallisen hankintarajan olevat hankinnat tilaaja tilaa suoraan edullisimmasta palveluntuottajasta alkaen. Jos kyseinen palveluntuottaja ei kykene suoriutumaan työstä esimerkiksi aikataulullisten syitten takia, on tilaajalla oikeus kysyä työtä seuraavaksi edullisimmalta jne. Suuremmat hankinnat tilaaja kilpailuttaa puitekumppaneiden kesken kevennetyllä menettelyllä. Suuret uudisrakentamiseen verrattavat projektit tilaaja kilpailuttaa täysin erillisinä avoimina kokonaisuuksina kaikkien tarjottaville.

Sopimuskausi alkaa välittömästi sopimusten allekirjoittamisen jälkeen.

Jos kiinteistö poistuu sopimuskauden aikana tilaajan omistuksesta niin siihen liittyvä puitesopimus päättyy automaattisesti., 3. Stenfors / Stematic (Haapajärvi, Oulainen) Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymällä on rakennusautomaatiojärjestelmänä Stenfors / Stematic Haapajärvellä ja Oulaisissa olevilla koulukiinteistöillä.

Kilpailutamme puitekumppania kyseisen järjestelmän huolto, - korjaus sekä muutostöihin. Puitesopimus kestää 2+2 vuotta. Mahdollisesta optiokaudesta sovitaan kirjallisesti erikseen.

Tilaaja edellyttää, että tarjoajalla on kyky ja osaaminen suorittaa tarjoamansa järjestelmän vaatimat työt kokonaisuutena. Eli haemme kyseisen järjestelmän kokonaisvaltaista hallitsijaa. Tilaajalle riittää, että tarjoajan palveluksessa on työntekijä, jolla kyseinen osaaminen löytyy. Työntekijällä pitää olla vastuullinen rooli vähintään kahdesta aiemmasta hankkeesta, joissa on suoritettu rakennusautomaatiotöitä julkishallinnon laitokselle. Tämä asia pitää todentaa ennen sopimuksen allekirjoittamista.

Tässä tarjouspyynnössä pyydetään tuntiveloitukselle hintaa (€/h alv 0 %) joka kattaa kaikki kohteessa tehtävät työhön liittyvät kustannukset. Lisäksi pyydetään kilometrikorvausta kattamaan mahdolliset liikkumisesta aiheutuvat kustannukset (€/km alv 0 %). Kilometrikorvaus sisältää kaikki matka-ajan kustannukset kuten esim. matka-ajan palkat, polttoaineet, ajoneuvosta aiheutuneet kustannukset yms. Vertailussa käytämme laskentamääriä siten, että tuntihinta kertaantuu kahdeksalla (8) kuvaten kokonaista työpäivää sekä kilometrikorvaus kertaantuu sadalla viidelläkymmenellä (150) kuvaten keskimääräistä edestakaisin olevaa työmatkaa.

Valinta suoritetaan järjestelmittäin kokonaistaloudellisuuden perusteella (halvin hinta). Puitekumppaneiksi valitaan enintään kolme (3) tämän tarjouspyynnön mukaisin kriteerein. Alle kansallisen hankintarajan olevat hankinnat tilaaja tilaa suoraan edullisimmasta palveluntuottajasta alkaen. Jos kyseinen palveluntuottaja ei kykene suoriutumaan työstä esimerkiksi aikataulullisten syitten takia, on tilaajalla oikeus kysyä työtä seuraavaksi edullisimmalta jne. Suuremmat hankinnat tilaaja kilpailuttaa puitekumppaneiden kesken kevennetyllä menettelyllä. Suuret uudisrakentamiseen verrattavat projektit tilaaja kilpailuttaa täysin erillisinä avoimina kokonaisuuksina kaikkien tarjottaville.

Sopimuskausi alkaa välittömästi sopimusten allekirjoittamisen jälkeen.

Jos kiinteistö poistuu sopimuskauden aikana tilaajan omistuksesta niin siihen liittyvä puitesopimus päättyy automaattisesti., 4. Atmostech (Ylivieska Kuusitie 6) Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymällä on rakennusautomaatiojärjestelmänä Atmostech Ylivieskassa Kuusitie 6 olevalla koulukiinteistöllä.
Kilpailutamme puitekumppania kyseisen järjestelmän huolto, - korjaus sekä muutostöihin. Puitesopimus kestää 2+2 vuotta. Mahdollisesta optiokaudesta sovitaan kirjallisesti erikseen.

Tilaaja edellyttää, että tarjoajalla on kyky ja osaaminen suorittaa tarjoamansa järjestelmän vaatimat työt kokonaisuutena. Eli haemme kyseisen järjestelmän kokonaisvaltaista hallitsijaa. Tilaajalle riittää, että tarjoajan palveluksessa on työntekijä, jolla kyseinen osaaminen löytyy. Työntekijällä pitää olla vastuullinen rooli vähintään kahdesta aiemmasta hankkeesta, joissa on suoritettu rakennusautomaatiotöitä julkishallinnon laitokselle. Tämä asia pitää todentaa ennen sopimuksen allekirjoittamista.

Tässä tarjouspyynnössä pyydetään tuntiveloitukselle hintaa (€/h alv 0 %) joka kattaa kaikki kohteessa tehtävät työhön liittyvät kustannukset. Lisäksi pyydetään kilometrikorvausta kattamaan mahdolliset liikkumisesta aiheutuvat kustannukset (€/km alv 0 %). Kilometrikorvaus sisältää kaikki matka-ajan kustannukset kuten esim. matka-ajan palkat, polttoaineet, ajoneuvosta aiheutuneet kustannukset yms. Vertailussa käytämme laskentamääriä siten, että tuntihinta kertaantuu kahdeksalla (8) kuvaten kokonaista työpäivää sekä kilometrikorvaus kertaantuu sadalla viidelläkymmenellä (150) kuvaten keskimääräistä edestakaisin olevaa työmatkaa.

Valinta suoritetaan järjestelmittäin kokonaistaloudellisuuden perusteella (halvin hinta). Puitekumppaneiksi valitaan enintään kolme (3) tämän tarjouspyynnön mukaisin kriteerein. Alle kansallisen hankintarajan olevat hankinnat tilaaja tilaa suoraan edullisimmasta palveluntuottajasta alkaen. Jos kyseinen palveluntuottaja ei kykene suoriutumaan työstä esimerkiksi aikataulullisten syitten takia, on tilaajalla oikeus kysyä työtä seuraavaksi edullisimmalta jne. Suuremmat hankinnat tilaaja kilpailuttaa puitekumppaneiden kesken kevennetyllä menettelyllä. Suuret uudisrakentamiseen verrattavat projektit tilaaja kilpailuttaa täysin erillisinä avoimina kokonaisuuksina kaikkien tarjottaville.

Sopimuskausi alkaa välittömästi sopimusten allekirjoittamisen jälkeen.

Jos kiinteistö poistuu sopimuskauden aikana tilaajan omistuksesta niin siihen liittyvä puitesopimus päättyy automaattisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-035799
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennuksen laitteiden korjaus ja huolto (50700000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Jokilaaksojen koulutuskuntayhtymä
PL 72 (Maliskyläntie 2) 85501 Nivala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ELTY 55 + muutosturvakoulutusten toimittajarekisteri

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 9.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

ELTY 55 + muutosturvakoulutusten toimittajarekisteri Jyväskylän työllisyyspalvelut perustavat tällä hankinnalla dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) mukaisen toimittajarekisterin, jonka kautta tullaan hankkimaan 55+ muutosturvakoulutuksia Jyväskylän ja Muuramen työllisyysalueen työnhakija-asiakkaille. Hankintajärjestelmä on voimassa kolme (3) vuotta sen perustamisesta alkaen ja kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimijat voivat osallistua siihen vuosittain osallistumisvaiheessa. Vain toimittajarekisteriin hyväksytyt palveluntuottajat voivat tulla valituiksi tuottamaan kohderyhmän asiakkaille hankittavaa palvelua.

Muutosturvakoulutuksella tuetaan työstään tuotannollisella tai taloudellisella perusteella irtisanottujen 55 vuotta täyttäneiden henkilöiden nopeaa uudelleen työllistymistä parantamalla heidän ammatillista osaamistaan tai yrittäjävalmiuksiaan (Laki työvoimapalveluiden järjestämisestä 380/2023 8 luku 68§). Koulutuksen tavoitteena on edistää 55 vuotta täyttäneen irtisanotun työllistämistä siten, että hän voisi siirtyä mahdollisuuksien mukaan työstä työhön tai työstä yrittäjätoimintaan, tai että irtisanotun työttömyysaika jäisi mahdollisimman lyhyeksi. Tavoitteena on myös edistää ammattitaitoisen työvoiman saatavuutta ja uuden yritystoiminnan syntymistä.

55+ muutosturvakoulutus on koulutuspalvelu, jonka tulee olla ammatillista osaamista kehittävää tai yrittäjävalmiuksia edistävää koulutusta. 55+ muutosturvakoulutus voi olla yhdenjaksoinen yksittäinen koulutus tai useammasta jaksosta ja sisällöstä koostuva opintokokonaisuus. 55+ muutosturvakoulutuksen tai opintokokonaisuuden kesto on enintään kuusi (6) kuukautta. Koulutus tai opintokokonaisuus voi olla yhdenjaksoinen tai koostua useammasta eri jaksosta.

55+ muutosturvakoulutuksen hankintahinta saa vastata enintään irtisanotun henkilön kahden kuukauden palkkaa (Laki työvoimapalvelujen järjestämisestä (380/2023) 8 luku 70§). Tarkemmat 55+ muutosturvakoulutuksen sisällölliset vaatimukset on esitelty työvoimapalvelujen järjestämisestä annetun lain (380/2023) 8 luvun 70 §:stä.,

Ilmoitusnumero 2025-035903
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
PL 193 40101 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tammelan kunnan brändin kirkastus ja verkkosivu-uudistus

Suomi | Tammelan kunta
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 15.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Tammelan kunnan brändin kirkastus ja verkkosivu-uudistus Tammelan kunta pyytää tarjousta brändin kirkastuksen ja verkkosivu-uudistuksen kokonaisuudesta.

Tammelan kunta on käynnistänyt brändin kirkastuksen ja verkkosivu-uudistuksen kokonaisuuden. Tavoitteena on saavuttaa viestinnällisesti ja digitaalisesti nykyaikainen sekä tulevaan luotaava ratkaisukokonaisuus, palvelemaan kuntalaisia ja muita sidosryhmiä.

Tammelan kunnan verkkosivuilla on tällä hetkellä kehitettävää muun muassa selkeydessä, käytettävyydessä ja
saavutettavuudessa. Verkkosivujen responsiivisuus ei vastaa nykyaikaisia tarpeita. Niin ikään kehittämistä kaivataan asioinnin sujuvuuteen ja vuorovaikutukseen sivustolla ja sen kautta. Tammelan brändi halutaan saattaa aidoksi osaksi uutta verkkosivua.

Tilaajan tavoitteena on brändin kirkastuksen ja verkkosivujen määrittelynosalta olla valmiina syyskuun 2026 loppuun mennessä. Verkkosivuston teknisen toteutuksen tulee olla valmis vuoden 2026 loppuun mennessä.

Hankinta toteutetaan Tilaajan määrärahojen puitteissa.

Hankinnan sisältö ja vaatimukset on kuvattu liitteenä olevissa tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035797
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Myynti- ja markkinointiohjelmistojen kehittämispalvelut (72212481), WWW-hotellipalvelut (72415000), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Tammelan kunta
Hakkapeliitantie 2 31300 Tammela FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö LVI-tarvikkeiden pieneristä/ LVI-asennustöistä vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta.

Suomi | Parkanon kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 8.1.2026 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö LVI-tarvikkeiden pieneristä/ LVI-asennustöistä vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta. Parkanon kaupunki/ tekninen toimi pyytää tarjousta LVI-tarvikkeiden pieneristä/ LVI-asennustöistä vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta (sopimusajanjakso 6.2.2026 - 31.12.2027 + 1.1.2028-31.12.2028) tai aikaisintaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman.
Hankinnat suoritetaan pääsääntöisesti tarjouksen jättäneiltä yrityksiltä, jotka työnjohdon harkinnan mukaan ovat kokonaisedullisimpia tarjoushinta, matkat, soveltuvuus ja saatavuus huomioiden.
Parkanon kaupunki ei takaa vuosittaista hankintamäärää, vaan tarvikkeiden tilaus työkohteisiin tapahtuu tarpeen mukaan.
Tarjoukset tulee yhtenäisyyden vuoksi laatia oheiselle lomakkeelle, johon on pyritty huomioimaan yleisimmät Parkanon kaupungin aiemmin hankkimat tuotteet. Mikäli kysyttävissä tuotteissa on hankintakauden 2024–2025 aikana jo markkinoilta poistunut tuote, toivomme tarjoajan tuovan tämän julki ja esittävän mahdollisesti korvaavan tuotteen. Tällaisia tuotteita ei huomioida taloudellisuusvertailussa. Lomakkeen hinnat annetaan nettohintoina kaikille kysytyille tuotteille. Valituksi tulleiden palveluntuottajien kanssa käydään sopimus neuvottelut kaikkien hankittavien tarvikkeiden hinnoittelusta.
Tarjouspyynnön yksikköhintoja voi halutessaan käyttää koko Parkanon Kaupunki -konserni tytäryhtiöineen.,

Ilmoitusnumero 2025-035892
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Parkanon kaupunki
Parkanontie 37 39700 Parkano FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SPSS-lisenssien ylläpidon kilpailutus

Suomi | Työterveyslaitos
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 16.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

SPSS-lisenssien ylläpidon kilpailutus Työterveyslaitos pyytää tarjoustanne SPSS-lisenssien ylläpidosta.

Työterveyslaitoksella on olemassa jo IBM SPSS Statistics- ohjelmiston lisenssit ja hankinnan kohteena on nyt niiden ylläpito.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Hankintasopimus tehdään toistaiseksi voimassa olevana.
Hankinnan ennakoitu arvo sopimuskaudelta on 157.000 € (ilman arvonlisäveroa).,

Ilmoitusnumero 2025-035796
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Työterveyslaitos
Topeliuksenkatu 41 b 00250 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö sähköasennuksista ja –tarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta.

Suomi | Parkanon kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 8.1.2026 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö sähköasennuksista ja –tarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta. Parkanon kaupunki/ tekninen toimi pyytää tarjousta sähköasennuksista ja –tarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta (sopimusajanjakso 6.2.2026 - 31.12.2027 + 1.1.2028-31.12.2028) tai aikaisintaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman.
Hankinnat suoritetaan pääsääntöisesti tarjouksen jättäneiltä yrityksiltä, jotka työnjohdon harkinnan mukaan ovat kokonaisedullisimpia tarjoushinta, matkat, soveltuvuus ja saatavuus huomioiden.
Parkanon kaupunki ei takaa vuosittaista hankintamäärää, vaan tarvikkeiden tilaus työkohteisiin tapahtuu tarpeen mukaan.
Tarjoukset tulee yhtenäisyyden vuoksi laatia oheiselle lomakkeelle, johon on pyritty huomioimaan yleisimmät Parkanon kaupungin aiemmin hankkimat tuotteet. Mikäli kysyttävissä tuotteissa on hankintakauden 2024–2025 aikana jo markkinoilta poistunut tuote, toivomme tarjoajan tuovan tämän julki ja esittävän mahdollisesti korvaavan tuotteen. Tällaisia tuotteita ei huomioida taloudellisuusvertailussa. Lomakkeen hinnat annetaan nettohintoina kaikille kysytyille tuotteille. Valituksi tulleiden palveluntuottajien kanssa käydään sopimus neuvottelut kaikkien hankittavien tarvikkeiden hinnoittelusta.
Tarjouspyynnön yksikköhintoja voi halutessaan käyttää koko Parkanon Kaupunki -konserni tytäryhtiöineen.,

Ilmoitusnumero 2025-035891
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Parkanon kaupunki
Parkanontie 37 39700 Parkano FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö rakennustarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta.

Suomi | Parkanon kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 8.1.2026 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Parkanon kaupungin tarjouspyyntö rakennustarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta. Parkanon kaupunki/ tekninen toimi pyytää tarjousta tarjousta rakennustarvikkeista vuosille 2026-2027 + optio 1 vuotta (sopimusajanjakso 6.2.2026 - 31.12.2027 + 1.1.2028-31.12.2028) tai aikaisintaan hankintapäätöksen saatua lainvoiman.
Hankinnat suoritetaan pääsääntöisesti tarjouksen jättäneiltä yrityksiltä, jotka työnjohdon harkinnan mukaan ovat kokonaisedullisimpia tarjoushinta, matkat, soveltuvuus ja saatavuus huomioiden.
Parkanon kaupunki ei takaa vuosittaista hankintamäärää, vaan tarvikkeiden tilaus työkohteisiin tapahtuu tarpeen mukaan.
Tarjoukset tulee yhtenäisyyden vuoksi laatia oheiselle lomakkeelle, johon on pyritty huomioimaan yleisimmät Parkanon kaupungin aiemmin hankkimat tuotteet. Mikäli kysyttävissä tuotteissa on hankintakauden 2024–2025 aikana jo markkinoilta poistunut tuote, toivomme tarjoajan tuovan tämän julki ja esittävän mahdollisesti korvaavan tuotteen. Tällaisia tuotteita ei huomioida taloudellisuusvertailussa. Lomakkeen hinnat annetaan nettohintoina kaikille kysytyille tuotteille. Valituksi tulleiden palveluntuottajien kanssa käydään sopimus neuvottelut kaikkien hankittavien tarvikkeiden hinnoittelusta.
Tarjouspyynnön yksikköhintoja voi halutessaan käyttää koko Parkanon Kaupunki -konserni tytäryhtiöineen.,

Ilmoitusnumero 2025-035889
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset rakennustarvikkeet (44190000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI19B
Osoitetiedot Parkanon kaupunki
Parkanontie 37 39700 Parkano FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ulkokäyttöön tulevat infonäyttö-toteemit

Suomi | Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala, Helsingin kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 12.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ulkokäyttöön tulevat infonäyttö-toteemit Helsingin kaupungin kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala hankkii ulkokäyttöön soveltuvia infonäyttö-toteemeja osana laajempaa viestintä- ja opastejärjestelmän uusintaa.

Yhteensä kaksi (2) kappaletta toteemeja sijoitetaan kahteen kohteeseen: yksi infonäyttö-toteemi Esplanadin lavan viereen ja yksi infonäyttö-toteemi Munkkiniemen nuorisotalolle.

Tilaaja varaa lisäksi mahdollisuuden hankkia kaksi (2) toteemia optiona. Optiona hankittavat toteemit tullaan asentamaan toimialan palvelupisteille Helsingissä. Tilaaja päättää option käyttöönotosta erikseen.

Asennusajankohta on arviolta keväällä 2026. Käyttöympäristöihin on mahdollista käydä tutustumassa yhdessä toimialan edustajien kanssa ennen asennuksen aloittamista.

Infonäyttöjärjestelmänä Helsingin kaupungilla on käytössä iDiD Digital Signage.

Tarkemmat vaatimukset on kuvattu tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035887
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Näyttölaitteet (39133000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Kulttuurin ja vapaa-ajan toimiala, Helsingin kaupunki
PL 51400 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028

Suomi | Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028 Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy (jäljempänä Hankintayksikkö tai Haaga-Helia) pyytää tarjouksia langattoman verkon laitteista, ohjelmistoista, niiden ylläpidosta ja näihin liittyvistä tarvikkeista tämän tarjouspyynnön mukaisesti.
Kyseessä on yhden toimittajan kanssa tehtävä määräaikainen hankintasopimus.
Hankinnan nimi on ”Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028”.
Kyseessä on pääasiassa tavarahankinta, ja pääasiallinen toimitus- ja toteutuspaikka on Helsinki.
Tarjouskilpailulla pyritään löytämään hankinnan toteuttamisesta kiinnostunut ja siihen kykenevä yhteistyökumppani.,

Ilmoitusnumero 2025-035877
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Ratapihantie 13 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

MORSIUSSAARENTIE, MORSIUSSAARENKUJA JA MORSIUSSAARENPOLKU RAKENNUSURAKKA, KOKKOLA

Suomi | Kokkolan kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 9.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 21.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

MORSIUSSAARENTIE, MORSIUSSAARENKUJA JA MORSIUSSAARENPOLKU RAKENNUSURAKKA, KOKKOLA Kokkolan kaupunki pyytää tarjoustanne tämän tarjouspyyntökirjeen ja oheisten
muiden tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti Morsiussaarentien, Morsiussaarenkujan ja Morsiussaarenpolun katujen ja infran rakentamisen yksikköhintaperusteisena kokonaishintaurakkana.,

Ilmoitusnumero 2025-035872
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000), Maa-, tie- ja vesirakennustöiden ja muiden rakennustöiden kokonais- tai osaurakat (45200000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5
Osoitetiedot Kokkolan kaupunki
PL 43 67101 KOKKOLA FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siivouspalvelut Turun yliopisto 2026

Suomi | Turun yliopisto
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 8.12.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 23.2.2026 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siivouspalvelut Turun yliopisto 2026 Turun yliopisto pyytää tarjouksia siivouspalveluiden toteutuksesta seuraavalle sopimuskaudelle.
Hankinnan kohteena on Turun kampuksen tai muu Tilaajan osoittama, yliopiston käyttämien kiinteistöjen ja tilojen ylläpitosiivouksen palvelut, jaksoittaiset siivoustyöt sekä lisäsiivouspalvelut. Tämän hetken mukaiset kohteet ilmenevät tarkemmin liitteiltä.
Turun kampuksen siivousalue sisältää Turun kampuksella ja sen ympäristössä sijaitsevat rakennukset ja muut kohteet, joissa Turun yliopisto vastaa siivouspalveluiden järjestämisestä.
Tarjoajan tulee jättää tarjous koko aluetta koskien. Kilpailutuksessa haetaan yhtä toimittajaa tuottamaan tarjouspyynnön mukaiset siivouspalvelut Tilaajan osoittamissa kohteissa kilpailutetuin ehdoin.
Tiloissa voi tapahtua muutoksia sopimuskauden aikana ja yksiköt voivat, syystä riippumatta, joutua siirtymään määräajaksi tai pysyvästi, johonkin toiseen vastaavaan tilaan siivousta koskevalla alueella tai sen lähellä, jolloin vastaavasti siivouspalvelut tulee kyetä tuottamaan myös uusissa, Tilaajan osoittamissa kohteissa kilpailutetuin ehdoin.

Hankinnan tarkempia ehtoja on kuvattu tarjouspyynnön lisäksi etenkin liittein:

Liite 1 Hankinnan kuvaus Turun Kampus
Liite 1a Lisätiedot ja tarkennukset
Liite 2 Siivouksen yleinen palvelukuvaus
Liite 3 Erilliskohteiden palvelukuvaus
Liite 4 Siivouspalvelut Turun yliopisto erityistarpeet rakennuksittain
Liite 4.1 Pyykinpesukoneet ja kuivausrummut vastuut
Liite 5 Yksikkötiedot ja hintatiedot (Palautettava)

Liite 6 Hankintasopimusluonnos
Liite 6.1 Reklamaatioseuraamukset_TY_2026
Liite 7 JYSE palvelut 2025

Tarjousten vertailulaskenta tulee tehdä liitteellä 5 annettujen puhtaustasoneliötietojen perusteella. Tiedot saattavat erota jonkin verran mm. pohjakuvatiedoista. Tarjousten vertailukelpoisuuden varmistamiseksi tarjous (pyydetyt yksikköhinnat) tehdään ko. excelin tietojen perusteella. Todelliset neliöt puhtaustasoineen päivitetään sopimuskauden alkamishetkeä vastaaviksi. Liitteellä 4 on kuvattu eräiden rakennusten ja/tai tilojen erityistarpeet, jotka palveluntuottajan tulee erikseen huomioida. Liitteeseen 1a on koottu edeltävän kilpailutuksen aikana tehdyt tarkentavat kysymykset ja niihin annetut vastaukset. Vastaukset tarkentavat tarjouspyynnön vaatimuksia ja tulevat huomioiduksi myös tässä kilpailutuksessa.

Sopimus pyritään saamaan voimaan 1.5.2026 alkaen, josta lukien valittu palveluntuottaja huolehtii kohteiden siivouksista tarjouspyynnön vaatimusten mukaisesti kilpailutetuin hinnoin ja ehdoin. Ajankohta kuitenkin riippuu kilpailutuksen kokonaiskestosta.

Hankinnan ennakoitu, sitoumukseton arvo toistaiseksi voimassa olevalle sopimukselle, laskettuna hankintalain 30 §:n mukaisesti, on kuusi (6) miljoonaa eura alv 0%.,

Ilmoitusnumero 2025-035744
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Viemäröinti-, jätehuolto- ja puhdistuspalvelut, ympäristöön liittyvät palvelut (90000000), Puhdistus- ja puhtaanapitopalvelut (90900000), Siivous- ja puhdistuspalvelut (90910000), Toimistojen, koulujen ja toimistolaitteiden puhdistuspalvelut (90919000), Toimistotilojen siivous (90919200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Turun yliopisto
Yliopistonmäki 20014 Turun yliopisto FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Linjojen 10 ja 10A liikennöinti

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 8.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 30.1.2026 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Linjojen 10 ja 10A liikennöinti Turun kaupungin Konsernihallinnon Hankintapalvelut pyytää tarjouksia Seudullisen joukkoliikenteen toimeksiannosta linjojen 10 ja 10A liikennöinnistä ajalle 1.7.2027 - 30.6.2035.

Palveluntuottajaksi valitaan yksi (1) tarjoaja/tarjousyhteenliittymä.

Sopimuskausi optioineen, reittikuvaukset ja autokiertokaaviot suoriteyhteenvetoineen sekä muut palveluvaatimukset on mainittu tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035693
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma