Kiviainesten hankinta

Suomi | Salon kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Salon kaupunki (jäljempänä hankintayksikkö/tilaaja) pyytää tarjouksia kaupungin työmaille käytettävistä kiviainesten hankinnasta tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnan sopimuskausi on vuosille 2025-2028. Tavoitteena on, että sopimuskausi alkaa touko-kesäkuussa 2025. Lisäksi tilaaja varaa mahdollisuuden yhteen optiovuoteen 2029. Optiolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin ehdoin. Optioiden käytöstä ja kestosta päätetään erikseen. Hankinta tullaan toteuttamaan puitejärjestelynä tarjouspyynnössä kuvatulla tavalla. Hankinta on jaettu yhdeksään (9) osa-alueeseen tässä tarjouspyynnössä kuvatun mukaisesti. Osatarjoukset sallitaan eli tarjouksen voi jättää yhteen tai useampaan osa-alueeseen. Kiviainesten vuosikulutusarvio on karkea suuruusluokka, ja kiviainestarve vaihtelee vuosittain. Hankinta tullaan toteuttamaan sopimuskauden aikana tilaajan tarpeen mukaan. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin vuosittaisiin hankintamääriin. Kiviainesten tulee olla CE-hyväksyttyjä. Hiekoituksessa käytettävä kuiva 4…8 mm kiviaines ei kuulu CE-merkinnän piiriin (EN 13242 Maa- ja vesirakentamisessa ja tienrakenteissa käytettävät sitomattomat ja hydraulisesti sidotut kiviainekset (SFS 7005)). Hankintayksikkö noutaa pääsääntöisesti kiviaineksen kuopalta., 1. Kuiva kalliosepeli 4…8 mm hiekoitukseen Hankinnan kohteena on Kuiva kalliosepeli 4…8 mm hiekoitukseen tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 2. Kivetön täytehiekka putkikaivantojen täyttöön Hankinnan kohteena on kivetön täytehiekka putkikaivantojen täyttöön tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 3. Kalliomurske 0…8 mm Hankinnan kohteena on kalliomurske 0…8 mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 4. Kalliomurske 0...16 mm Hankinnan kohteena on kalliomurske 0...16 mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 5. Kalliomurske 0...32 (35) mm Hankinnan kohteena on kalliomurske 0…32 (35) mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 6. Kalliomurske 0...56 (64) mm Hankinnan kohteena on kalliomurske 0…56 (64) mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 7. Kalliomurske 0...90 (100) mm Hankinnan kohteena on kalliomurske 0…90 (100) mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 8. Turvahiekka leikkipaikoille 1…8 mm Hankinnan kohteena on turvahiekka leikkipaikoille 1…8 mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti., 9. Hiekkalaatikkohiekka 0…4 mm Hankinnan kohteena on hiekkalaatikkohiekka 0…4 mm tämän tarjouspyynnön mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-022685
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sora, hiekka, sepeli ja muut kiviainekset (14210000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Salon kaupunki
PL 77 24101 Salo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Iisalmen Kulttuurikeskuksen peruskorjaus- ja uudistamishanke, Esitystekniikkaurakka

Suomi | Iisalmen kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinta käsittää Iisalmen Kulttuurikeskuksen peruskorjaus- ja uudistamishankkeen esitysteknisten töiden osalta. Esitetty tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Ilmoitusnumero 2025-155824
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D2
Osoitetiedot Iisalmen kaupunki
Pohjolankatu 14 74100 Iisalmi FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparantaminen, sähköurakka

Suomi | Niiralan Kulma Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparantaminen, sähköurakka Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparantamisen sähköurakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-022686
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkötekniset asennustyöt (45315100)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Niiralan Kulma Oy
Hatsalankatu 37 70110 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turun satamaradan siirto, rata- ja rakentamissuunnitelma sähkörata-, vahvavirta- ja turvalaite

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 7.5.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun satamaradan siirto, rata- ja rakentamissuunnitelma sähkörata-, vahvavirta- ja turvalaite Hankinnan kohteena oleva sähköradan, vahvavirran ja turvalaitteiden suunnittelupalvelu sisältää sekä ratasuunnitelman että rakentamissuunnitelman laatimisen Turun satamaradan siirron osalta. Suunnitteluun sisältyy myös nykyisen satamaraiteen lakkauttamisen ja purkamisen suunnittelu. Lisäksi suunnitteluun kuuluu nykyisen satamaraiteen ja Turku Tavaran raiteen 100 liitoskohdan muutoksen rakentamissuunnittelu. Ratasuunnitelma laaditaan yhtenä kokonaisuutena. Tehtävä on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-022681
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A) 00521 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparantaminen, rakennusurakka

Suomi | Niiralan Kulma Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparantaminen, rakennusurakka Juontotie 7 AB, Kuopio, perusparannuksen rakennusurakka tarjouspyyntöasiakirjojen mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-022682
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DB
Osoitetiedot Niiralan Kulma Oy
Hatsalankatu 37 70110 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Saamen kielten käännöspalveluita koskeva valtioneuvoston puitejärjestely 2025–2027 (2028/2029)

Suomi | Valtioneuvoston kanslia
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 9.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat valtioneuvoston ja sen ministeriöiden tarvitsemat pohjoissaamen, inarinsaamen ja koltansaamen käännöspalvelut. Käännöksiä tarvitaan pääsääntöisesti suomesta saamen kielille, mutta jonkin verran myös saamen kielistä suomeksi. Saamenkielisten käännösten tarve on yhteensä noin 1000 käännössivua vuodessa. Näistä pohjoissaamen osuus on noin 500 sivua/vuosi, inarinsaamen osuus noin 200 sivua/vuosi ja koltansaamen osuus noin 200 sivua/vuosi. Käännössivun pituus on 1560 merkkipaikkaa (ml. välilyönnit). Käännökset voivat koskea mitä tahansa ministeriöiden toimialoihin kuuluvaa asiaa, ks. valtioneuvoston ohjesääntö 262/2003, § 10–24, https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20030262. Lisätietoa ministeriöiden toimialoista on saatavilla myös ministeriöiden www-sivustoilla, ks. https://valtioneuvosto.fi/ministeriot. Tyypilliset käännettävät tekstit voivat olla esimerkiksi: - erilaista viestintää, kuten tiedotteita, verkkosivuja ja someviestintää - raportteja ja selvityksiä ja niiden tiivistelmiä - valtiosopimuksia - säädöksiä Käännettävistä teksteistä noin kolmasosa on säädöksiä ja valtiosopimuksia. Viestintätekstejä on noin neljäsosa. Saamenkielisten käännöspalveluiden hankinnan ennakoitu arvo on yhteensä noin 70 000 euroa/vuosi., 1. käännöspalvelu suomesta pohjoissaameksi, säädökset ja oikeudelliset tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1., 2. käännöspalvelu suomesta pohjoissaameksi, muut tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1., 3. käännöspalvelu suomesta inarinsaameksi, säädökset ja oikeudelliset tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1., 4. käännöspalvelu suomesta inarinsaameksi, muut tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1., 5. käännöspalvelu suomesta koltansaameksi, säädökset ja oikeudelliset tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1., 6. käännöspalvelu suomesta koltansaameksi, muut tekstit Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 1.,

Ilmoitusnumero 2025-022679
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Käännöspalvelut (79530000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Valtioneuvoston kanslia
PL 23 00023 Valtioneuvosto FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Oikeudelliset palvelut

Suomi | Oulun yliopisto
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.5.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Oulun yliopiston ja eri toimeksiantoihin tarvitsemat oikeudelliset palvelut. Hankinta on jaettu osiin seuraavasti: Osa-alue 1. Työoikeus Osa-alue 2. Liikejuridiikka Osa-alue 3. Patenttiasiantuntija Osa-alue 4. Julkiset hankinnat Osa-alue 5. Tietosuojajuridiikka Osa-alue 6. Pakotteet ja vientivalvonta Osa-alue 7. Tekoälyn juridiikka Osa-alue 8. Tekijän- ja teollisoikeudet Tarkemmin hankinnan kohde ja osa-aluekohtaiset työsisällöt on määritelty Tarjouspyynnön liitteessä 1 Palvelukuvaus. Tavoite sopimuksen voimaantulolle on toukokuussa 2025., Työoikeus Hankinnan kohteena osa-alueessa 1 on työ- ja virkaoikeus. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 1 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta., Liikejuridiikka Osa-alueen 2 hankinnan kohteena on liikejuridiikka: immateriaalioikeus, sopimusoikeus, lisenssointiin liittyvät oikeudelliset kysymykset, jotka on tarkemmin määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 2 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta., Patenttiasiantuntija Hankinnan kohteena osa-alueessa 3 on patenttiasiantuntijan palvelut. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 3 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa per kohde. Voit jättää tarjouksen valitsemiisi kohteisiin. Kaikkia kohteita ei ole pakko tarjota. Tarjousten vertailu suoritetaan kohteittain. Kohteet ovat: - Kohde 1: Biokemian ja lääketieteen alan keksinnöt - Kohde 2: Tekniikan alojen keksinnöt - Kohde 3: Luonnontieteen alan keksinnöt - Kohde 4: Muiden alojen keksinnöt (esimerkiksi ohjelmistot) Toimeksiannot tilataan puitejärjestelyyn valittujen toimittajien välillä järjestetyn minikilpailutuksen voittajalta. Tilaaja pyytää molemmilta puitejärjestelyyn valituilta toimittajilta tarjoukset tarkemmin määrittelemästään toimeksiannosta. Minikilpailutuksen tarjouspyynnössä kuvataan ainakin toimeksiannon tavoite, sisältö, tavoitellut Tulokset ja niiden käyttötarkoitus, tarvittava osaaminen ja aikataulu. Toimittaja vastaa tarjouspyyntöön kirjallisella tarjouksella. Tarjouksen sisältö määräytyy minikilpailutuksessa esitettyjen vaatimusten mukaan. Toimittajan tulee kaikissa tapauksissa nimetä toimeksiannon suorittamiseen osallistuvat asiantuntijat, ilmoittaa toimeksiannon kokonaishinta sekä vastata toimeksiannon toteuttamiseen liittyviin tarpeisiin. Toimittaja sitoutuu tarjoamaan minikilpailutuksessa tarkemmin määriteltyä Palvelua/toimeksiantoa kokonaishinnalla, joka perustuu korkeintaan Toimittajan tarjouksessaan tarjoamiin hintoihin. Tarjouksessa ilmoitettuja hintoja ei ole mahdollista korottaa, mutta niitä on mahdollista alentaa minikilpailutuksen yhteydessä. Tilaaja määrittelee minikilpailutuksen valintaperusteet tapauskohtaisesti erikseen minikilpailutuksen yhteydessä. Minikilpailutuksen valintakriteeri voi olla halvin kokonaishinta, mutta se voi olla myös kokonaistaloudellinen edullisuus, jonka kriteerit määritellään erikseen. Kriteereinä voidaan käyttää mm. toimittajan soveltuvuutta kyseiseen hankintaan sen erityiset vaatimukset huomioon ottaen, toimittajan kyseiseen hankintaan osoittamien henkilöiden kokemusta hankinnan kohteesta ja toimitusaikaa. Toimeksianto tilataan minikilpailutuksen voittajalta. Minikilpailutuksessa valitun toimittajan tulee kyetä toteuttamaan Palvelu Tilaajan esittämien ehtojen ja edellytysten mukaisesti sekä määritellyssä aikataulussa. Ellei toimittaja jostain syystä kykene toteuttamaan Palvelua kokonaisuudessaan Tilaajan määrittelemällä tavalla, Tilaaja antaa toimeksiannon minikilpailutuksessa toiseksi parhaimman tarjouksen tehneelle tarjoajalle. Minikilpailutuksen perusteella valitun Toimittajan kanssa tehdään erillinen tilaus, johon sovelletaan tarjouspyynnön liitteenä olevan sopimusmallin mukaisia sopimusehtoja. Ensimmäisen patenttihakemuksen suorittanut yritys suorittaa automaattisesti myös muut vaiheet, mikäli se on minikilpailutuksessa tullut valituksi toimittajaksi., Julkiset hankinnat Hankinnan kohteena osa-alueessa 4 on julkiset hankinnat. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 4 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa., Tietosuojajuridiikka Hankinnan kohteena osa-alueessa 5 on tietosuojajuridiikka. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 5 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta., Pakotteet ja vientivalvonta Hankinnan kohteena osa-alueessa 6 on juridinen konsultaatio koskien pakotteita ja vientivalvontaa. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 6 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta., Tekoälyn juridiikka Hankinnan kohteena osa-alueessa 7 on juridinen konsultaatio koskien tekoälyn juridiikkaa. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 7 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta., Tekijän- ja teollisoikeudet Hankinnan kohteena osa-alueessa 8 on tekijän- ja teollisoikeudet. Tarkemmin tehtävien kuvaus on määritelty liitteessä 1 Palvelukuvaus. Osa-alueeseen 8 valitaan kaksi (2) Palveluntuottajaa. Tilaaja toteuttaa puitejärjestelyn sisäisen palveluntuottajavalinnan Ranking-menettelyllä. Tilaaja tilaa toimeksiannon pääsääntöisesti tarjouskilpailussa etusijajärjestyksessä ensimmäiseltä palveluntuottajalta. Ellei palveluntuottaja voi ottaa toimeksiantoa vastaan tai toteuttaa sitä Tilaajan tilauksen mukaisesti (esim. tilaajan määrittelemän aikataulun puitteissa), Tilaaja voi tilata toimeksiannon seuraavaksi sijoittuneelta palveluntarjoajalta.,

Ilmoitusnumero 2025-022730
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Oikeudelliset palvelut (79100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Oulun yliopisto
Pentti Kaiteran katu 1 / PL 8000 90014 OULU FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiakastutkimuksen palveluhankinta

Suomi | Tampereen kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 9.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Puitesopimuksen kohteena asiakastutkimusten palveluhankinta. Puitesopimus on jaettu kahteen eri osa-alueeseen: osa-alue 1 asiakastutkimusten suunnittelu ja toteutus sekä osa-alue 2 jalkautuva tiedonkeruu. Osa-alueiden palvelujen sisältö on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteillä.

Osa-alueella 1 asiakastutkimuksella tarkoitetaan tiedonkeruuta, jolla Tampereen kaupunki pyrkii hankkimaan ymmärrystä asiakkaistaan tai sidosryhmistään. Asiakastutkimuksen tarkoituksena voi olla joko ymmärtää paremmin tietyn palvelun käyttöä tai asiakaskokemusta tai vaihtoehtoisesti ymmärtää laajemmin tutkittavan kohderyhmän tilannetta ja tarpeita tai esimerkiksi tiettyyn palveluun liittyviä mielikuvia tai odotuksia. Osa-alueella 1 tilataan kokonaisvaltaista asiakastutkimuksen suunnittelua, toteutusta sekä analysointia tai osaa näistä.

Osa-alueella 2 jalkautuvalla tiedonkeruulla tarkoitetaan kyselyvastausten keräämistä tai pikahaastattelujen toteuttamista jalkautuen kaupunkiympäristöön, esim. kadulle, kaupungin palvelupisteeseen tai kauppakeskukseen. Tässä osa-alueessa ei siis hankita kyselyn suunnittelua tai laatimista, haastattelukysymysten laatimista, tulosten analysointia tai asiakastutkimuksen suunnittelua kokonaisuutena, vaan ainoastaan vastausten keräämistä.

Osa-alueeseen 2 sisältyy säännöllinen ja kuukausittain koko sopimuskauden toistuva tiedonkeruu joukkoliikenteessä. Tässä osa-alueessa joukkoliikenteen jalkautuvalla tiedonkeruulla tarkoitetaan linja-autoihin ja ratikoihin jalkautuvia linjakohtaisesti määriteltyjä asiakastyytyväisyystutkimuksia. Tutkimusten tuloksia käytetään asiakastyytyväisyyden seurantaan, liikennepalvelujen kehittämiseen ja liikennöintisopimuksiin sisältyvien kannustepalkkioiden maksuperusteisiin. Tiedonkeruu suoritetaan tarkasti määriteltyinä ajankohtina ja vastausmäärät on määritelty linjoittain.
, Osa-alue 2 Jalkautuva tiedonkeruu (jatkuva palvelu) Osa-alueella 2 jalkautuvalla tiedonkeruulla tarkoitetaan kyselyvastausten keräämistä tai pikahaastattelujen toteuttamista jalkautuen kaupunkiympäristöön, esim. kadulle, kaupungin palvelupisteeseen tai kauppakeskukseen. Tässä osa-alueessa ei siis hankita kyselyn suunnittelua tai laatimista, haastattelukysymysten laatimista, tulosten analysointia tai asiakastutkimuksen suunnittelua kokonaisuutena, vaan ainoastaan vastausten keräämistä. Osa-alueen 2 tarkempi kuvaus löytyy tarjouspyynnön liitteistä.

Osa-alueeseen 2 sisältyy säännöllinen ja kuukausittain koko sopimuskauden toistuva tiedonkeruu joukkoliikenteessä. Tässä osa-alueessa joukkoliikenteen jalkautuvalla tiedonkeruulla tarkoitetaan linja-autoihin ja ratikoihin jalkautuvia linjakohtaisesti määriteltyjä asiakastyytyväisyystutkimuksia. Tutkimusten tuloksia käytetään asiakastyytyväisyyden seurantaan, liikennepalvelujen kehittämiseen ja liikennöintisopimuksiin sisältyvien kannustepalkkioiden maksuperusteisiin. Tiedonkeruu suoritetaan tarkasti määriteltyinä ajankohtina ja vastausmäärät on määritelty linjoittain. Laajempi kuvaus joukkoliikenteensäännöllisestä jalkautuvasta tiedonkeruusta on kuvattu liitteellä 2 Joukkoliikenteen otannan kuvaus., Osa-alue 1 Asiakastutkimusten suunnittelu ja toteuttaminen Osa-alueella 1 asiakastutkimuksella tarkoitetaan tiedonkeruuta, jolla Tampereen kaupunki pyrkii hankkimaan ymmärrystä asiakkaistaan tai sidosryhmistään. Asiakastutkimuksen tarkoituksena voi olla joko ymmärtää paremmin tietyn palvelun käyttöä tai asiakaskokemusta tai vaihtoehtoisesti ymmärtää laajemmin tutkittavan kohderyhmän tilannetta ja tarpeita tai esimerkiksi tiettyyn palveluun liittyviä mielikuvia tai odotuksia. Osa-alueella 1 tilataan kokonaisvaltaista asiakastutkimuksen suunnittelua, toteutusta sekä analysointia tai osaa näistä. Osa-alueen tarkemmat tiedot on kuvattu tarjouspyynnön liitteillä.,

Ilmoitusnumero 2025-022678
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen kaupunki
PL 487 33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tampereen Evankelis-luterilainen Seurakuntayhtymä vakuutusten hankinta

Suomi | Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 23.5.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Työtapaturma- ja ammattitautivakuutus sekä etätyövakuutus, vapaaehtoinen ryhmätapaturmavakuutus, talkoova-kuutus, matkavakuutus., KORI 1 vakuutukset Työtapaturma- ja ammattitautivakuutus sekä etätyövakuutus, vapaaehtoinen ryhmätapaturmavakuutus, talkoova-kuutus, matkavakuutus., KORI 2 vakuutukset Omaisuus-, keskeytys- ja vastuuvakuutukset, oikeusturvavakuutus, metsävakuutus, rakennus- ja asennustyövakuutus/ riskilisä, sekä ajoneuvo- ja liikennevakuutukset.,

Ilmoitusnumero 2025-022709
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rahoitus- ja vakuutuspalvelut (66000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Tampereen ev.lut. seurakuntayhtymä
Näsilinnankatu 26 33101 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toiminnanohjaussovellusteknologian (Solutions Business Manager) lisenssit ja asiantuntijatyö

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Toiminnanohjaussovellusteknologian (Solutions Business Manager) lisenssit ja asiantuntijatyö Hankinnan kohteena on Toiminnanohjaussovellusteknologian (Solutions Business Manager) lisenssit ja asiantuntijatyö. Istekki Oy:n asiakasomistajilla on tarve Solutions Business Manager (”SBM”) toiminnanohjaussovellusteknologialle, teknologialla toteutettavien palveluiden asiantuntijatyölle sekä lisenssien hankinnalle. Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia, osapuolia eivätkä muutoinkaan tule liittymään hankintaan. Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta,

Ilmoitusnumero 2025-022670
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden ja suun terveyden palveluiden hankinta allianssimallilla

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 7.5.2025 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Keski-Uudenmaan hyvinvointialue (jäljempänä: Keusote) toteuttaa ikääntyneiden ja suun terveydenhuollon palveluita koskevan hankinnan allianssikumppanuusmallilla. Allianssikumppanuus kohdentuu suun terveydenhuollon osalta noin 30 000 - 40 000 hengen väestöpohjaan ja ikääntyneiden palveluiden osalta 90 000 hengen väestöpohjaan - kokonaisuus tarkentuu valmistelun edetessä. Hankinta on osa hyvinvointialueohjelman tuottavuus- ja taloudellisuusohjelmaa ja tähtää palveluiden tuotantorakenteen uudistamiseen allianssikumppanuusmallilla. Allianssin periaatteena on monituottajuusmalli, jossa palvelut tuotetaan yhdessä julkisen, yksityisen ja kolmannen sektorin kanssa. Allianssin tavoitteena on tuoda vaikuttavuus ja asiakastarpeet palveluntuotannon ytimeen. Hanke on osa Keusoten palvelujen verkoston kehittämistä, jolla parannetaan asiakkaille tarjottavien palveluiden laatua, ratkotaan toiminnan haasteita sekä hillitään kustannusten kasvua. Hankintaan sisältyy optiona laajentaminen koskemaan Hyvinkään ja Nurmijärven alueiden ikääntyneiden terveydenhuollon vastaanottopalveluita (lääkärin tai hoitajan vastaanotto) sekä saman alueen vammaisten henkilöiden asumispalveluja (ympärivuorokautinen, yhteisöllinen ja tuettu asuminen) ja henkilökohtaista apua. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin liitteessä 2 Hankinnan kohteen kuvaus., Ikääntyneiden palvelut Ks. Hankinnan kuvaus, Suun terveydenhuollon palvelut Ks. Hankinnan kuvaus,

Ilmoitusnumero 2025-022732
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hammashoitopalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85130000), Vanhustenhuoltopalvelut (85311100), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tarjouskilpailu reittipohjaisista joukkoliikennepalveluista 2025/2

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.5.2025 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Uudenmaan elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus (ELY-keskus) pyytää tarjoustanne joukkoliikennepalveluiden hoitamisesta. Tarkemmat kohteet ja sopimuskaudet on nähtävissä tarjouspyynnön liitteissä. Liikenne hankitaan bruttosopimuksella. Bruttosopimuksella tarkoitetaan palvelusopimusasetuksen (1370/2007) ja erityisalojen hankintalain (1398/2016) tarkoittamaa joukkoliikenteen palvelusopimusta, jossa lipputuloriski on tilaajalla. Hankinnasta syntyvien sopimusten rahoitukseen voi osallistua hankintayksikkönä toimivan ELY-keskuksen lisäksi lisäksi kunnat, kaupungit, hyvinvointialueet, oppilaitokset sekä toimivaltaiset viranomaiset. Liikennepalvelulain edellyttämät yhteentoimivuusvaatimukset (157 §) on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Tämän hankinnan seurauksena syntyvien sopimusten mukaiselle liikenteelle myönnetään palvelusopimusasetuksen mukainen yksinoikeus vastineena julkisen palvelun velvoitteiden hoitamisesta. Yksinoikeudesta tehdään erillinen päätös ja muiden liikenteiden mahdollisesti aiheuttama jatkuva ja vakava haitta tutkitaan aina tapauskohtaisesti., UUDELY 2025/2/1 Hankinnan kohteena on tilaajan suunnittelemat reittimäiset joukkoliikennepalvelut . Kohteen tarkemmat tiedot on määritelty tarjouspyynnön liitteissä. Liikennöitsijä vastaa voittamiensa kohteiden liikennöinnistä tarjouskilpailu- ja sopimusasiakirjojen mukaisesti., UUDELY 2025/2/2 Hankinnan kohteena on tilaajan suunnittelemat reittimäiset joukkoliikennepalvelut . Kohteen tarkemmat tiedot on määritelty tarjouspyynnön liitteissä. Liikennöitsijä vastaa voittamiensa kohteiden liikennöinnistä tarjouskilpailu- ja sopimusasiakirjojen mukaisesti., UUDELY 2025/2/3 Hankinnan kohteena on tilaajan suunnittelemat reittimäiset joukkoliikennepalvelut . Kohteen tarkemmat tiedot on määritelty tarjouspyynnön liitteissä. Liikennöitsijä vastaa voittamiensa kohteiden liikennöinnistä tarjouskilpailu- ja sopimusasiakirjojen mukaisesti., UUDELY 2025/2/4 Hankinnan kohteena on tilaajan suunnittelemat reittimäiset joukkoliikennepalvelut . Kohteen tarkemmat tiedot on määritelty tarjouspyynnön liitteissä. Liikennöitsijä vastaa voittamiensa kohteiden liikennöinnistä tarjouskilpailu- ja sopimusasiakirjojen mukaisesti. Liikennöidään Forssan ammatti-instituutin kouluvuoden aikana, UUDELY 2025/2/5 Hankinnan kohteena on tilaajan suunnittelemat reittimäiset joukkoliikennepalvelut . Kohteen tarkemmat tiedot on määritelty tarjouspyynnön liitteissä. Liikennöitsijä vastaa voittamiensa kohteiden liikennöinnistä tarjouskilpailu- ja sopimusasiakirjojen mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-022669
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Joukkoliikennepalvelut maanteitse (60112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskus
Opastinsilta 12 A 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ajalle 1.9.2021 (tavoite) – 31.8.2026 ( 1v+ 1v optiot)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Päivitetty hankinnan kohteen kriteereistä hinnat (vuorokausi ja ateria) hyvinvointialuejohtajan 4.3.2024 päätöksen mukaisesti., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä.,

Ilmoitusnumero 2025-022731
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liikuntasali- ja nostolaitteiden tarkastukset, huollot ja korjaukset 2025-2027 – Lahti

Suomi | Lahden kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 7.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Lahden Tilakeskus hakee palveluntuottajaa liikuntasalilaitteiden ja varusteiden sekä nostolaitteiden ja siirtoseinien (vuosi)tarkastuksiin, huoltoihin ja korjauksiin.
Hankinta on jaettu kahteen eri osaan, joista tehdään erilliset sopimukset. Osa 1 tarkastukset, osa 2 huollot ja korjaukset.

Sopimusten piiriin tulevat sisältymään kaikki Tilakeskuksen hallinnoimissa rakennuksissa sisätiloissa sijaitsevat nostolaitteet, ohjausyksiköt, vinssit, toisiovarmenteet, näyttämönostimet tai vastaavat, nostettavat ja kiinteät koripallotelineet, sisäkeinut, köysitikkaat, puolapuut, kiipeilijäköydet, voimistelurenkaat, kiipeilyseinät, katsomorakenteet, nostoseinät tai nousevat näyttämöt. Tarkastuksiin sisältyvät myös ruloverhot, inva- sekä muut tavara- ja henkilönostimet (ei hissit) sekä siirtoseinät., Osa 1, tarkastukset Tarkastukseen kuuluvat mm.
- laitteiden tarkastukset ja niihin liittyvä dokumentointi (tarkastusraportit),
- välittömät, tarkastuksen edellyttämät huoltotoimet (esim. löystyneiden ruuvien yms. kiristys, voiteluaineen lisäys),
- laitteiden kartoittaminen ensimmäisen tarkastuksen yhteydessä, kartoitus sisältää laitteiden tietojen keräämisen ja dokumentoinnin,
- laitetietojen ylläpito koko sopimuksen ajan sopimusasiakirjojen mukaisesti.
Sisältö on kuvattu laajemmin osan 1 palvelukuvauksessa., Osa 2, huollot ja korjaukset Palveluun kuuluvat mm.
-laitteiden huolto-ohjelman laatiminen ensimmäisen sopimusvuoden aikana,
-laitteiden määräaikaishuollot ja niihin liittyvä dokumentointi
-huolto-ohjelman ylläpito koko sopimuksen ajan
-laitteiden korjaukset sekä tehtyjen korjausten ja niihin liittyvien varaosien ja laitteiden dokumentointi
Sisältö on kuvattu laajemmin osan 2 palvelukuvauksessa.,

Ilmoitusnumero 2025-022518
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tekniset tarkastus- ja testauspalvelut (71630000), Rakennuksen sähkölaitteiden ja mekaanisten laitteiden korjaus ja huolto (50710000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C3
Osoitetiedot Lahden kaupunki
Aleksanterinkatu 24 A, PL 13 15140 Lahti FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ennakkoilmoitus: Vartiokylän ala-asteen ja päiväkodin korvaava uudisrakennus

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 23.5.2025 20:58 Alkuperäinen ilmoitus

Ennakkoilmoitus: Vartiokylän ala-asteen ja päiväkodin korvaava uudisrakennus Tämä ilmoitus on ennakkoilmoitus. Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus, tarjouspyyntö eikä ilmoituksen julkaisulla aloiteta tarjouskilpailua. Ennakkoilmoituksen on tarkoitus antaa markkinoille ennalta tietoa tulevasta hankinnasta. Helsingin kaupunki suunnittelee Vartiokylän ala-asteen ja päiväkodin korvaava uudisrakennuksen toteuttamista tavoitehintaisena projektinjohtourakkana. Vartiokylän kaupunginosaan Itä-Helsinkiin (Kiviportintie 10, 00950 Helsinki) rakennettavan koulun ja päiväkodin sisältävän pääasiassa kivirakenteisen ja puumateriaalilla verhoiltavan uudisrakennuksen pinta-alan on suunniteltu olevan 11276 bruttoneliömetriä, ja huoneistoalan on suunniteltu olevan 9323 htm2. Rakennuspaikka on tyhjä tilaajan purettua tontilla sijainneen aiemman koulu- ja päiväkotirakennuksen ja siirrettyä pois aiemman koulun väistötilan. Rakennustöiden on tavoitteena alkaa lokakuussa 2025 ja valmistua lokakuussa 2027. Hankintamenettelynä on alustavasti suunniteltu käytettävän avointa menettelyä. Hankintailmoitus on tavoitteena julkaista toukokuun 2025 alkupuolella. Tarjousajan on suunniteltu jatkuvan elokuuhun 2025 saakka. Urakoitsijavalintaan on tavoitteena edetä syyskuuhun 2025 mennessä.,

Ilmoitusnumero 2025-022723
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ateriakuljetukset Kemi-Keminmaa-Simo alueella 1.7.2025 – 30.6.2027

Suomi | Meri-Lapin kuntapalvelut Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 15.5.2025 20:45 Alkuperäinen ilmoitus

Ateriakuljetukset Kemi-Keminmaa-Simo alueella 1.7.2025 - 30.6.2027 Kemin, Keminmaan ja Simon kuntien sekä Lapin hyvinvointialueen näissä kunnissa tarvittavat ateriakuljetukset, jotka ovat Meri-Lapin kuntapalvelut Oy:n vastuulla.,

Ilmoitusnumero 2025-022452
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ateriakuljetuspalvelut (55521200)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Meri-Lapin kuntapalvelut Oy
Sairaalakatu 2 94100 KEMI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

931332/ HUSK Rautakauppatuotteiden hankinta

Suomi | HUS Kiinteistöt Oy
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.5.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

HUS Kiinteistöt Oy kilpailuttaa HUS-yhtymän (mm. HUS Kiinteistöt Oy ja KOY HUS Asunnot) toiminta-alueella sijaitsevissa sairaaloissa ja muissa toimipisteissä tarvittavat rautakauppatuotteet. Tällaisia toimipisteitä (sairaaloita) sijaitsee etenkin Helsingin, Espoon, Vantaan, Hyvinkään, Lohjan, Porvoon ja Raaseporin kaupunkien alueella, mutta toimintaa on myös muilla paikkakunnilla pienemmässä mittakaavassa. Kilpailutus on jaettu osa-alueisiin: 1. Rautakauppatuotteet 2. Kiinnitystarvikkeet 3. Maalit, lakat ja kaakelit 4. Teknokemian tuotteet 5. Teräkset ja metallit 6. Puutavarat Osa-alueittain valitaan kaksi (2) toimittajaa, jollei hyväksyttyjä tarjouksia saada vähemmän. Sopimuskauden kesto on kaksi (2) vuotta. Sopimukseen sisältyy mahdollisuus yhteen (1) kahden (2) vuoden optioon. Sopimuskaudella ostettavien tuotteiden määrä sekä kohteet, joihin tuotteita hankitaan, voivat vaihdella. Tilaaja ei sitoudu tiettyihin hankintamääriin. Tarjouspyynnöllä esitetyt määrät ovat arvioita ja perustuvat aikaisempaan ostodataan. Sopimuskauden aikana tilaaja voi tilata osa-alueiden sisällä hankinnan kohteen mukaisia tuotteita tarjotuilla yksikköhinnoilla, osa-alueen alennusprosentilla (tarjouspyynnön tuotekorin ulkopuoliset tuotteet) tai minikilpailuttamalla. Sopimuskaudella voidaan hankkia myös muita osa-alueen tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita. Kansallisen kynnysarvon alittavissa hankinnoissa (yksittäiset tilaukset) tilaaja voi hankkia tarvittavan työkokonaisuuden tilanteen mukaan parhaaksi katsomaltaan ja tarkoituksen mukaisimmalta tavarantoimittajalta. Tällöin käytetään toimittajan tarjoamia hintoja. Kansallisen kynnysarvon ylittävissä hankinnoissa järjestetään minikilpailutus osa-alueen tavarantoimittajien kesken. Sopimustoimittajilta on mahdollista hankkia myös muita hankinnan kohteeseen liittyviä tuotteita, vuokralaitteita ja koneita tai erityisosaamista. Muiden tuotteiden, vuokralaitteiden ja koneiden tai erityisosaamisen hinnoittelussa tulee noudattaa samaa periaatetta kuin tarjouksessa annetuissa hinnoissa., Rautakauppatuotteet Rautakauppatuotteiden hankinta koko HUS-alueella., Kiinnitystarvikkeet Kiinnitystarvikkeiden hankinta koko HUS-alueella., Maalit, lakat ja kaakelit Maalien, lakkojen ja kaakeleiden hankinta koko HUS-alueella., Teknokemian tuotteet Teknokemian tuotteiden hankinta koko HUS-alueella., Teräkset ja metallit Terästen ja metallien hankinta koko HUS-alueella., Puutavarat Puutavaran hankinta koko HUS-alueella.,

Ilmoitusnumero 2025-022721
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakentamiseen liittyvät rakenteet ja tarvikkeet ja muut tuotteet (sähkölaitteita lukuun ottamatta) (44000000), Rakennustarvikkeet ja vastaavat tuotteet (44100000), Työkalut, lukot, avaimet, saranat, kiinnittimet, ketjut ja jouset (44500000), Maalit, lakat ja mastiksit (44800000), Mastiksit, täyteaineet, kitit ja liuottimet (44830000), Hienokemikaalit ja erilaiset kemialliset tuotteet (24900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS Kiinteistöt Oy
Paciuksenkatu 21 PL 301 00270 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Siltatien koulu 3. vaihe KVR-urakka

Suomi | Ylöjärven kaupunki
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 31.7.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Siltatien koulu 3. vaihe KVR-urakka Ylöjärven kaupunki rakennuttaa Ylöjärven Siltatien alueelle uuden 3. kerroksisen koulurakennuksen KVR-urakkana avoimella menettelyllä. Kyseessä on Siltatien yhtenäiskoulun 3. vaihe osoitteessa Lähdevainiontie 38, 33480 Ylöjärvi. Uusi koulurakennus rakennetaan kiinteästi olemassa olevaan koulurakennukseen liittyväksi.

Rakennettavan koulun tilat mitoitetaan 4-sarjaisen yhtenäiskoulun vuosiluokkien 5–6 ja vuosiluokkien 7–9 oppilaille sekä henkilökunnalle. Rakennuksen hyötypinta-ala on tilaohjelman mukaisesti noin 2946 hym². Alustavasti rakennusajaksi on arvioitu 03/2026–05/2027.

Tarjouspyyntöasiakirjat ovat saatavilla SokoBid -tarjouspyyntöjärjestelmästä 1.4.2025 alkaen. Linkki Soko-Bid -tarjouspyyntöjärjestelmään löytyy Hilmasta. Tarjous liitteineen tulee antaa määräaikaan mennessä SokoBid -tarjouspyyntöjärjestelmän Tarjous-osion kautta.,

Ilmoitusnumero 2025-022440
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Ylöjärven kaupunki
PL 22 33470 Ylöjärvi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035 DPS

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035 DPS Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) ICT-laitteiden ja tarvikkeiden hankkimiseen. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia "ICT-laitteet ja tarvikkeet 2025-2035" dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2035 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2035 aikana 15 - 30 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 140 000 000 - 180 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.,

Ilmoitusnumero 2025-022714
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Valokopiokoneet ja offsetpainokoneet ja -laitteet (30120000), Pöytätietokone (30213300), Tietokoneiden osat, tarvikkeet ja varusteet (30237000), Tietokonetuki (72610000), Toimistoissa käytettävät offsetpainokoneet (30122000), PC-keskusyksiköt (30213400), Tietokonelaitteiden pölynsuojat (30237253), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Toimistolaitteiden osat ja tarvikkeet (30124000), Työasemat (30214000), Näytön seinätelineet (30237260), Valokopiokoneiden osat ja tarvikkeet (30125000), Mikrotietokonelaitteisto (30215000), Kannettavien tietokoneiden kuljetuslaukut (30237270), Värikasetit (30125100), Mikrotietokoneiden keskusyksiköt (30215100), Virtalähdetarvikkeet (30237280), Väriaine lasertulostimiin/telekopiolaitteisiin (30125110), Optiset lukijat (30216100), Tiedonsyöttötarvikkeet (30237400), Väriaine kopiokoneisiin (30125120), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Terveydenhuollon kalusteet (33192000), Nimiöintikoneet (30170000), Tietokoneiden näytöt ja valvontapöydät (30231000), Terveydenhuollon tietokonelaitteet (33197000), Värimustekasetit (30192113), Tietokonepäätteet (30231100), Laitteistohallinto-ohjelmatuotteet ja ohjelmatuotesarja (48420000), Tulostimen nauhat (30192320), Litteät näytöt (30231310), Käyttöjärjestelmät (48620000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Kosketusnäytöt (30231320), Tulostusapuohjelmatuotteet (48773000), Pientietokonelaitteisto (30212000), Kirjoittimet ja piirturit (30232100), Tulostuspalvelimet (48824000), Pientietokoneiden keskusyksiköt (30212100), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Toimistokoneiden huolto ja korjaus (50310000), PC:t (30213000), Umpilevyasemat (30233132), Tietokonepalvelut (72500000), Kannettavat tietokoneet (30213100), Optiset levyasemat (30233150), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Paneelitietokone (30213200), Flash-muistilaitteet (30233180), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Videoiden editointi- ja julkaisualusta

Suomi | Työterveyslaitos
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 3.4.2025 Määräaika: Umpeutunut | 9.5.2025 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on ohjelmisto videoiden editointiin ja julkaisemiseen SaaS-palveluna sekä siihen liittyvät palvelut Työterveyslaitokselle. Käyttöliittymän tulee olla suomenkielinen ja peruskäyttäjän helposti omaksuttavissa. Palvelu suojaa henkilötietoja EU:n edellyttämällä tavalla ja tarjoaa käyttäjätukea suomeksi. Hankinnan kohteen vähimmäisvaatimukset on kuvattu liitteeseen "Hankinnan kohteen kuvaus". Sopimus tehdään toistaiseksi voimassaolevana. Ohjelmistoa käytetään Työterveyslaitoksen tuottamien videoiden editointiin, tekstittämiseen, jakamiseen ja tallentamiseen. Ohjelmiston käyttämiseen on suomenkieliset ohjeet (sisältäen ohjeet sekä palvelun yleiseen käyttöön että videon editointiin) Hankinnan kohteen vähimmäisvaatimukset on kuvattu liitteeseen "hankinnan kohteen kuvaus".

Ilmoitusnumero 2025-155863
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Työterveyslaitos
Topeliuksenkatu 41 b 00250 Työterveyslaitos FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma