Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".
Import Type: ContractNotices
Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut
Kokoelmakeskuksen hyllyjärjestelmät ja niihin liittyvät palvelut Museoviraston Kokoelma- ja konservointikeskukseen ("Koke") Vantaalle on hankittu vuosien 2016 ja 2020 aikana osana Koken rakennusurakoita monipuolinen hyllyjärjestelmä kahdelta eri toimittajalta. Hyllyjärjestelmiä ollaan päivittämässä ja hankkimassa uusia hyllyjärjestelmiä korvaamaan osa vanhoista hyllyjärjestelmistä sekä täydentämään vanhoja hyllyjärjestelmiä. Hyllyjärjestelmiä tarvitaan Museoviraston/Suomen kansallismuseon ("Hankintayksikkö") kokoelmien sekä Museoviraston kumppanien kokoelmien säilyttämiseen. Hankittavaan kokonaisuuteen kuuluvat hyllyjärjestelmien suunnittelu, toteutus ja asennus. Kokonaisuuden osa-alueita voidaan kilpailuttaa dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä joko yhdessä tai erikseen. Siltä osin kuin Hankintayksikkö tilaa uusien hyllyjärjestelmien suunnittelua koskevia palveluita valitsemaltaan dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytyltä tarjoajalta, tulee tarjoajan toteuttaa suunnitelmat niin, ettei suunnitelma sisällä yksinoikeudellisia elementtejä tai muita rajoitteita, mikä estäisi muita dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjä toimijoita tarjoamasta halutessaan suunnitelman mukaista hyllyjärjestelmää. Tarjoajille varataan aina dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten yhteydessä mahdollisuus tutustua tiloihin ennen tarjouksen jättämistä. Tarjoukset hyllyjärjestelmistä annetaan aina paikalleen toimitettuna, asennustarvikkeet pois vietynä ja hyllyjärjestelmiin on annettava 5 vuoden takuu. Tarjouksissa on eriteltävä mahdolliset asennustyöhön kuuluvat nostin ja laitekustannukset. Toimittajilla on mahdollisuus käyttää kohteella olemassa olevia trukkeja ja nostimia, jos ne ovat vapaana muusta käytöstä. Hyllyjärjestelmät toteutetaan olosuhdehallittuihin tiloihin, joissa olosuhteet eri tiloissa vaihtelevat -25-+20C ja kosteuden osalta 25-55%. Hyllyjärjestelmät ovat pääosin metallirunkoisia, mutta voivat sisältää niin puu, muovi kuin kangasosia esim. hyllymateriaalien tai kiinnitysjärjestelmien osalta. Tarjoajan tulee lisäksi tarvittaessa varmistaa käyttäjältä, mitä materiaaleja ja pintakäsittelyjä salittaan rakenteissa. Materiaalien tulee olla sellaisia, että niistä ei aiheudu haittaa museoesineille, eikä esim. materiaaleista haihdu museoesineille haitallisia kaasuja. Hyllyjärjestelmät suunnitellaan ja mitoitetaan säilytettävän esineistön mukaisesti. Esineistön koko vaihtelee nuppineulan kokoisista esineistä yli 15m3 kokoisiin ajokaluihin ja veneisiin. Kokoelmat sisältävät esimerkiksi: - Merimuseon kokoelmat: veneistä, moottoreihin ja teknisiin laitteisiin - Arkeologiset kokoelmat: keramiikasta miekkoihin - Taidekokoelmat: öljymaalauksista, grafiikkaan ja veistoksiin - Kulttuurihistorialliset kokoelmat: hevoskärryistä ryijyihin - Kuvakokoelmat: negatiivit ja vedokset - Arkistoaineistoja
Osallistumispyyntö: Julkisten hankintojen konsultointi- ja kilpailutuspalvelut – hakuaika 15.11.2023-15.12.2023
Luokka 1 Perusterveydenhuollon hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen perusterveydenhuollon hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 2 Kirurgian, sisätautien ja kardiologian hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Kirurgian, sisätautien ja kardiologian hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 3 Anestesian ja tehohoidon hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Anestesian ja tehohoidon hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 4 Säteilyteknisten ja kuvantavien laitteiden hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Säteilyteknisten ja kuvantavien laitteiden hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 5 Laboratoriolaitteiden ja tarvikkeiden hankintakategoria Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Laboratoriolaitteiden ja tarvikkeiden hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 6 Sekalaiset palveluhankinnat Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen erilaisissa palveluhankinnoissa tarvitsemat palvelut. Tähän luokkaan sisältyvät kaikki muut paitsi eivät ICT- eivätkä sote-palveluhankinnat. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 10 ICT-hankinnat sekä ICT-hankintojen kehittäminen ja koulutus Tämä luokka kattaa HUSin Tietohallinnon erilaisissa hankinnoissa tarvitsemat palvelut. Tämä luokka sisältää myös strategiset ICT-hankinnat sekä Tietohallinnon hankinnoissaan tarvitsemat kehittämis- ja koulutuspalvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 7 Sote-palveluhankinnat Tämä luokka kattaa HUS Hankintojen Sote-palvelut -hankintakategorian tarvitsemat palvelut. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 8 Strategiset hankinnat Tämä luokka kattaa HUSin muiden yksiköiden kuin HUS Tietohallinnon tarvitsemat palvelut erityisen laajoihin ja/tai monimutkaisiin ja/tai juridisesti erityisen haastaviin strategisiin hankintoihin liittyen. Ks. tarkemmin palvelukuvaus, liite 1. Luokkaa koskevat vaatimukset on esitetty kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit". Luokka 9 Hankintatoimen kehittäminen ja koulutus Tähän luokkaan ei oteta vastaan hakemuksia. Ks. osallistumispyynnön liite 7.
Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS)
DPS:n kohteena on tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijatyö. Asiantuntijatyön lisäksi asiakas voi kuitenkin hankkia vähäisessä määrin (korkeintaan 30 % asiakkaan hankinnan kokonaisarvosta) asiakaskohtaisten toimeksiantojen toteutuksessa hyödynnettäviä laitteita ja/tai valmisohjelmistoja. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut: 1) Tiedonhallintapalvelut 2) Digitaalisen turvallisuuden asiantuntijapalvelut - Digitaalisen turvallisuuden johtaminen - Riskienhallinta, jatkuvuus ja varautuminen - Tietoturvallisuus - Tietosuoja DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Toimitilojen käyttäjäpalvelut 2021–2025 (DPS)
Luokka 1: Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut) - DPS ehdot - Luokka 1 (Siivouspalvelut ja Turvallisuus- ja aulapalvelut) Luokka 2: Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät) - DPS ehdot - Luokka 2 (Siivouspalvelut ja Ateriapalvelun avustavat tehtävät) Luokka 3: Toimitilojen lisäpalvelut Katso osallistumispyynnön liitteet: - DPS kohde - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut) - DPS ehdot - Luokka 3 (Toimitilojen lisäpalvelut)
Tilausajopalvelut 2021-2026 (DPS)
Luokka 1: Kertaluontoiset tilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Kertaluontoiset tilausajopalvelut". Luokka 2: Vakiotilausajopalvelut Ks. liite "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot – Vakiotilausajopalvelut".
Sote-alan henkilöstövuokraus 2021-2025 (DPS)
Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän koko hankintavaiheen ajalle. Dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 10.11.2021 ja päättyy dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.9.2026 asti.
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Kamerat ja kuvauskalustot
Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat ammattilaistasoiset kamerat ja kuvauskalustot, joita käytetään sekä verkko- että tv-tuotantoihin ja joilla kuvataan niin liikkuvaa kuin still-kuvaakin. Katso tarkempi hankinnan kohteen kuvaus liitteestä liite 1 DPS:n kohteen kuvaus ja tietoa DPS:stä YLE20220015
Strategian ja liiketoiminnan konsultointi
Yleisradio Oy (jäljempänä Yle) perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jossa hankitaan strategian ja liiketoiminnan konsultointiin liittyviä palveluita. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat muun muassa seuraavat palvelut: - toimintaympäristön ja markkinoiden analyysit - sidosryhmäanalyysit - ennakointi- ja tulevaisuustyöt - strategia- ja visiotyöt - strategian toimeenpanon suunnittelu ja tukeminen - tavoitteiden asettaminen ja onnistumisen mittaaminen - organisaatio- ja rakennemuutokset, erilaiset toiminnan järjestelyt, toiminnan merkittävät muutokset, tehostaminen ja säästöhankkeet - pienimuotoiset yritysjärjestelyt (ei kuitenkaan niiden juridinen neuvonta) - prosessien ja palveluiden kehittäminen - hankesalkun hallinta - johtamisjärjestelmät ja niiden kehittäminen - journalismi, journalistinen työ ja työprosessit - sisältöjen tuotanto ja siihen liittyvät työprosessit - muu liiketoiminnan kehittäminen. Ylellä on tarvetta palvelulle niin suomen kuin ruotsin kielellä. Odotamme myös englannin kielen hallintaa. Tähän hankintaan eivät sisälly muut yrityksille tarjolla olevat asiantuntijapalvelut, kuten esimerkiksi: - laajat, kvantitatiiviset tutkimukset - IT-asiantuntijapalvelut, teknologiakonsultointi ja digipalveluiden suunnittelu - asianajopalvelut - tilintarkastuspalvelut - henkilöstön koulutus sekä osaamisen ja työyhteisöjen kehittäminen muuten kuin liittyen hankinnan kohteessa määriteltyihin osa-alueisiin - työhyvinvointipalvelut - viestinnän konsultointi - mainonta ja markkinointi. Ks. myös liite 1 DPS:n kohteen kuvaus.
Förlagsredaktörstjänster och bildredaktörstjänster för svenskspråkiga läromedel
Se punkt II.1.4) ”Kort beskrivning”. Upphandlingsförfarandet för de tjänster som upphandlingen gäller är ett dynamiskt inköpssystem (nedan DIS). Läs mer om DIS under ”Annan information” i anbudsförfrågan. Alla intresserade leverantörer kan lämna in en anbudsansökan medan DIS-systemet är i kraft. DIS-systemet är i kraft fram till det datum som anges i upphandlingsannonsen, om det inte avbryts eller ändras medan DIS-systemet är i kraft. Utbildningsstyrelsen genomför upphandlingar bland de kandidater som godkänts för DIS-systemet genom interna konkurrensutsättningar inom DIS-systemet, som kan göras under hela upphandlingsskedet i DIS-systemet. Upphandlingsskedet inom DIS-systemet börjar efter grundandeskedet den 12 april 2021 och avslutas när DIS-systemets giltighetstid löper ut. Utbildningsstyrelsen förbehåller sig rätten att stänga DIS-systemet tillfälligt, exempelvis under semestertider, om lagstiftningen kring offentliga upphandlingar tillåter det.
Kiinteistöjen ylläpitopalvelut
Tuomi Logistiikka Oy perustaa Pirkanmaan hyvinvointialueen toimeksiannosta dynaamisen hankintajärjestelmän kiinteistöjen ylläpitopalveluiden hankinnasta. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki osallistumishakemuksen lähettäneet ja soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään voi hakeutua sen koko voimassaoloajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään liittyminen ei velvoita ehdokasta osallistumaan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiin kilpailutuksiin. Dynaamiseen hankintajärjestelmään liittyminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutuksiin, vaan hyväksymisen jälkeen tulee erikseen jättää tarjous sisäisiin kilpailutuksiin. Järjestelmän sisäisinä kilpailutuksina kilpailutetaan Pirkanmaan hyvinvointialueelle kiinteistöjen ylläpitopalveluita, kuten: -ulkoalueiden hoito -kiinteistön huoltotyöt -irtaimiston ja apuvälineiden korjaustyöt Palveluita hankitaan pääasiassa Pirkanmaan hyvinvointialueen toiminta-alueelle (Akaa, Hämeenkyrö, Ikaalinen, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Kuhmoinen, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat ja Ylöjärvi). Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Tuomi Logistiikka Oy Pirkanmaan hyvinvointialueen puolesta.
Maahanmuuttovirasto: Vastaanottokeskustoiminta
Vastaanottopalvelut ja muun turvapaikanhakijoiden vastaanottoon kuuluvan toiminnan turvapaikanhakijalle järjestää ja tuottaa se vastaanottokeskus, jonka asiakkaaksi turvapaikanhakija on rekisteröity. Vastaanottopalvelut ja muu turvapaikanhakijoiden vastaanottoon kuuluva toiminta järjestetään ja tuotetaan käytännössä ja pääasiassa vastaanottokeskuksessa keskuksen henkilökunnan toimesta. Keskuksen henkilökunnan määrään ja pätevyyksiin liittyy lakisääteisiä ja muita vaatimuksia. Vastaanottopalveluihin kuuluvat majoitus, vastaanottoraha, sosiaalipalvelut, terveydenhuoltopalvelut, tulkki- ja käännöspalvelut sekä työ- ja opintotoiminta siten kuin vastaanottolaissa säädetään. Vastaanottokeskukset antavat muuna vastaanottoon kuuluvana toimintana turvapaikanhakijoille esimerkiksi neuvontaa ja ohjausta sekä tietoa heitä koskevista asioista, auttavat oleskeluluvan saaneiden henkilöiden kuntaan siirtymisessä, osallistuvat turvallisuuden edistämiseen yhdessä viranomaisten kanssa, järjestävät hakijoille omatoimisuutta ja pärjäämistä edistävää esikotouttavaa toimintaa. Edelleen keskukset ohjaavat vapaaehtoiseen paluuseen liittyvissä kysymyksissä, tekevät siihen liittyviä päätöksiä ja auttavat paluujärjestelyissä. Vastaanottokeskuksen tehtäviin kuuluu myös hakijan kansainvälistä suojelua koskevan hakemuksen käsittelyyn liittyviä tehtäviä, niin hakemukseen liittyvien puhutteluiden mahdollistaminen kuin mahdollisten myönteisten päätösten tiedoksiantoon liittyviä tehtäviä. Palveluita järjestetään ja tuotetaan osin myös vastaanottokeskuksen ulkopuolisten palveluntuottajien toimesta. Esimerkiksi terveydenhuollon palveluita turvapaikanhakijoille järjestetään ja tuotetaan myös vastaanottokeskuksen ulkopuolisten julkisten ja yksityisten palveluntuottajien toimesta. Maahanmuuttovirasto on kilpailuttanut tietyt terveydenhuollon palvelut keskusten käytettäväksi. Palveluntuottaja rekrytoi keskukseen Maahanmuuttoviraston ja edellä mainitun toiminnan edellyttämän henkilöstön ja vastaa henkilöstö-, talous- ja yleishallinnollisten tehtävien järjestämisestä. Palveluntuottaja hankkii vastaanottokeskustoimintaan tarvittavat asianmukaiset kiinteistöt ja vastaa mm. turvallisuuteen, tietotekniikkaan, logistiikkaan, ruoka- ja kiinteistöhuoltoon ja muihin tarvittaviin tukipalveluihin liittyvien tehtävien ja välineistön järjestämisestä sekä toimintaan vaadittavien suunnitelmien laatimisesta. Hankinnan kohde on tarkemmin kuvattu liitteessä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.
Työsuhdepolkupyörien hankintapaikat
Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialue (jatkossa Tilaaja) perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jatkossa dps), jonka kohteena ovat työsuhdepolkupyörien hankintapaikat sekä niihin liittyvä sisäisissä tarjouspyynnöissä määritelty mahdollinen muu palvelu Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueelle. Tilaaja hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet hakijat, jotka täyttävät tarjoajille asetetut soveltuvuusvaatimukset. Ehdokkaan tulee toimittaa kaikki edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset. Jokaisen dynaamiseen hankintajärjestelmään mukaan haluavan on täytettävä osallistumispyynnössä esitetyt, yleiset soveltuvuusvaatimukset koko hankintamenettelyn keston ajan. Hankintayksiköllä on velvollisuus hylätä osallistumishakemus, joka ei täytä vaatimuksia. Hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä erillisillä tarjouspyynnöillä. Dynaamisen hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi. Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa osallistumishakemuksen jättämiselle on varattu vähintään 30 päivää siitä päivästä, jona hankintailmoitus on lähetetty julkaistavaksi. Perustamisvaiheen aikana ei voida tehdä dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia. Hankintavaiheeseen siirrytään aikaisintaan 20.4.2023 ja ensimmäinen kilpailutus dps:n sisällä on alustavasti heti perustamisvaiheen jälkeen. Hankintavaihe on voimassa toistaiseksi. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa tarkennetaan kilpailutettavat kohteet ja niiden kriteerit. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältö on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä (Liite 1 Hankinnan kuvaus).
Dynaaminen hankintajärjestelmä: Vesiväylien turvalaitteiden kaukovalvonta ja -hallinta
DHJ:n kohteena on vesiväylien turvalaitteiden kaukovalvonta ja -hallinta. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat mm. seuraavat palvelut: • Kaukovalvonta- ja hallintaohjelmistot • Kaukovalvonta- ja hallintaohjelmistojen ja muiden tietojärjestelmien väliset rajapinnat • Tuotantoympäristö (palvelinalusta, internetyhteys, palvelu SMS-viestien vastaanottoon ym.) • Rajapinnat vesiväylien turvalaitteiden kaukovalvontalaitteisiin • Turvalaitteiden SIM-korttien tilaus Väyläviraston yhteyshenkilöltä ja jakelu eteenpäin laitetoimittajalle ja urakoitsijoille. Liittymiin liittyvistä tarpeista ja muutoksista ilmoittaminen (mm. liittymien avaaminen ja sulkeminen) Väylävirastolle • Tuki- ja ylläpitopalvelut DHJ:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DHJ on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DHJ:n voimassaoloaikana. Väylävirasto toteuttaa hankinnat DHJ:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DHJ:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DHJ:n koko hankintavaiheen ajalle. DHJ:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen ja päättyy DHJ:n voimassaoloajan päättyessä. Tarkemmat tiedot DHJ:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Tilaelementtien vuokraaminen
Hankinnan kohteena on erilaisten tilaelementtien vuokraaminen tarvittaviin työympäristö-, majoitus- ja sosiaalitiloihin sekä väistötiloihin lyhyisiin ja pitkäkestoisiin tarpeisiin.
Ikääntyneiden ympärivuorokautinen palveluasuminen
Katso kohta II.1.4) Lyhyt kuvaus *.
Työnohjauspalvelut 45/2023
Työnohjaus alueet ja ryhmäjako Työnohjauspalvelut tämän osallistumispyynnön mukaisesti. Hankinta on jaettu osiin tarjousteknisistä syistä, että voidaan sallia tarjoaminen osittain työnohjausryhmittäin tai alueittain. Toiminta-alueeseen voi tulla muutoksia Monetra Oulu Oy:n asiakkaiden mahdollisten organisaatiomuutosten sekä uusien omistaja-asiakkaiden johdosta. Työnohjaaja voi tarjota palveluaan ryhmittäin ja alueittain. Hankintamenettelyn aikana voi myös laajentaa tarjontaa joko uusiin ryhmiin tai uusille alueille oman harkintansa mukaan ilmoittamalla siitä Monetra Oulu Oy hankintapalveluille. Työnohjauspalvelut Työnohjauspalvelut tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Työnohjauspalvelut on jaettu tässä osallistumispyynnössä eri tyyppisiin ryhmiin seuraavasti: 1. Yksilötyönohjaus 2. Ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 3. Ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 4. Työyhteisötyönohjaus, alle 12 henkilöä 5. Työyhteisötyönohjaus, yli 12 henkilöä 6. Esihenkilöiden ja johdon yksilötyönohjaus 7. Esihenkilöiden ja johdon ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 8. Esihenkilöiden ja johdon ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 9. Perheytön yksilötyönohjaus 10. Perhetyön ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 11. Perhetyön ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 12. Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 13. Perhehoitajien ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 90 min 14 . Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus alle 12 henkilöä 15 . Mielenterveys- ja päihdetyön ryhmätyönohjaus yli 12 henkilöä 16. Lääkäreiden yksilötyönohjaus 17. Lääkäreiden ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 18. Lääkäreiden ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 19. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä yksilötyönohjaus 20. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 21. Vaativiin potilastapauksiin syventyvä ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 22. Psykoterapian yksilötyönohjaus 23. Psykoterapian ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 24. Psykoterapian ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 25. Neuropsykologian yksilötyönohjaus 26. Neuropsykologian ryhmätyönohjaus, alle 12 henkilöä 27. Neuropsykologian ryhmätyönohjaus, yli 12 henkilöä 28. Kriisityönohjaus, yksilöohjaus 29. Kriisityönohjaus, ryhmäohjaus, alle 12 henkilöä 30. Kriisityönohjaus, ryhmäohjaus, yli 12 henkilöä Jokaisen ryhmän osalta on ryhmän kohderyhmää, tavoitteita ja tarkoitusta avattu tarkemmin tämän osallistumispyynnön kohdassa "muut tiedot" "muut asiat" kohdassa "työnohjauksen ryhmittely" Työnohjauspalvelut kilpailutetaan hankintamenettelyn aikana tilaajan tarpeen mukaisesti. Työnohjaaja voi jättää tarjoamatta hintakyselyyn oman harkintansa mukaisesti.
Henkilökuljetusten kuljetuspalvelut
Dynaaminen hankintajärjestelmä koskee koko Päijät-Hämeen hyvinvointialueen toiminta-aluetta, johon sisältyy seuraavat kunnat: 1. Lahti 2. Asikkala 3. Hartola 4. Hollola 5. Iitti 6. Kärkölä 7. Heinola 8. Orimattila 9. Padasjoki 10. Sysmä Päijät-Hämeen hyvinvointialue voi järjestää dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä henkilökuljetusten kuljetuspalveluita koskevia tarjouskilpailutuksia, jotka sisältävät henkilökuljetusten kuljetuspalvelun tuottamisen ainoastaan yhdellä, useammalla tai kaikilla toiminta-alueilla. Päijät-Hämeen hyvinvointialue ilmoittaa kunkin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouskilpailun tiedoissa mitä toiminta-aluetta tai niiden muodostamaa laajempaa toiminta-aluekokonaisuutta tarjouspyyntö kulloinkin koskee. Näin ollen tarjouskilpailu voi koskea joko yksittäistä tai kahden tai useamman toiminta-alueen muodostamaa laajempaa kokonaisuutta.
Terveydenhuollon kalusteet 2023-2027 (DPS)
Pyydämme osallistumishakemuksia terveydenhuollon kalusteiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä DPS). Hankinnan kohteena dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ovat HUS-yhtymän yksiköissä tarvittavat erilaiset sairaalakalusteet. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita terveydenhuollon kalusteita tukemaan HUSin ja sen kumppanien tehtävien täyttämistä. Terveydenhuollon kalusteiden dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa "Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit". Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. DPS:n sisäiset kilpailutukset voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 3.4.2023 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Dynaaminen hankintajärjestelmä voidaan tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan päättymisen jälkeen. Hankittavat sairaalakalusteet ja niiden tarkemmat vähimmäisvaatimukset kuvataan DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä.
Laboratorion muovitarvikkeet
Pyydämme osallistumishakemuksia Laboratorion muovitarvikkeiden dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti kemian, mikrobiologian, genetiikan, patologian ja preanalytiikan laboratorioiden käyttöön, mutta tuotteita käytetään myös muualla perusterveydenhuollossa. Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa seuraavat muovituotteet: - Petrimaljat ja muut maljat - Näyteastiat - Putket ja tulpat - Pipetit - PCR - Koeputkitelineet - Soluviljelytarvikkeet - Pullot - Mikrotiitteritarvikkeet - Mitta-astiat - Sauvat jne. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan diagnostiikkaa ja potilaiden hoitoa. Tämän hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia HUS-yhtymälle ja sen omistajajäsenille, Helsingin kaupungille, Itä-Uudenmaan hyvinvointialueelle, Keski-Uudenmaan hyvinvointialueelle, Vantaan ja Keravan hyvinvointialueelle, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueelle (pl. Espoon kaupunki) sekä Kymenlaakson hyvinvointialueelle. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.