Erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 14.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta / Toimittajarekisteri Hankinnan kohteena on erikoislääkäripalveluiden ostopalveluhankinta Keski-Suomen Hyvinvointialueelle esimerkiksi erikoissairaanhoidon psykiatrian palvelualueen, avosairaanhoidon mielenterveys- ja päihdepalveluiden palveluyksikön sekä lasten ja nuorten perustason mielenterveys- ja päihdepalveluiden tarpeisiin sekä erikoissairaanhoidon operatiiviselle ja konservatiiviselle palvelualueille. Palvelua tuotetaan läsnäpalveluna tilaajan tiloissa ja etäpalveluna.

Mahdollisia hankintamenettelyssä kilpailutettavia erikoislääkäripalveluita, joissa henkilöstövaatimuksena muun muassa ovat:
-psykiatrian erikoislääkärit (lastenpsykiatria, nuorisopsykiatria, psykiatria, oikeuspsykiatri)
-psykiatriaan erikoistuvat lääkärit ja päihdelääketieteen erityispätevyyden omaavat lääkärit tai lääkärit, jolla on vahva osaaminen ja kokemus vaikeiden päihdehäiriöiden hoidosta (vähintään 2 vuotta työskentelyä päihdehoidon yksikössä).
-sisätautien erikoislääkärit
-kirurgian erikoislääkärit

Edellä mainittujen palveluiden lisäksi toimittajarekisterin sisällä voidaan hankkia myös muita erikoislääkäripalveluita.

Selvyyden vuoksi todetaan, että hankintamenettelyllä ei hankinta vuokratyövoimaa.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö, johon kilpailutuksiin mukaan haluavien markkinatoimijoiden tulee jättää osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa. Kaikki osallistumispyynnön soveltuvuusvaatimukset täyttävät markkinatoimijat valitaan mukaan toimittajarekisteriin. Hankintayksikkö julkaisee tarjouspyyntöjä, joihin vain toimittajarekisteriin hyväksytty tarjoaja voi jättää tarjouksen.

Markkinatoimijat voivat koska tahansa toimittajarekisterin voimassaolon aikana jättää osallistumishakemuksen (31.8.2030 saakka) ja näin mahdollistaa osallistumisen seuraavaan toimittajarekisteriä koskevaan kilpailutukseen. Dynaaminen hankintamenettely päättyy viimeistään 31.5.2031, jolloin myös sopimukset viimeistään päättyvät.,

Ilmoitusnumero 2025-024588
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI193
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Hoitajantie 3 40620 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.1.2029 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 14.5.2025 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.1.2029 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS) dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procedure/16540/enotice/24490/.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/45092/notice/60552/overview.

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavilla ilmoituksilla:
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/45092/notice/62249/overview.
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/45092/notice/124127/overview.

Tällä ilmoituksella Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS) dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan kolmella vuodella 31.1.2029 saakka., Hansel Oy:n "Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.1.2029 asti Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS) dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta [SUORA OSOITE TARJOUSPALVELUN OSALLISTUMISPYYNNÖLLE].

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)]" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta:[SUORA LINKKI ALKUPERÄISELLE HANKINTAILMOITUKSELLE].

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavilla ilmoituksilla:[SUORA LINKKI KORJAUSILMOITUKSELLE / KORJAUSILMOITUKSILLE].

Tällä ilmoituksella Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan kolmella vuodella 31.1.2029 saakka.,

Ilmoitusnumero 2025-024509
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siirto- ja muuttopalvelut (98392000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Muuttokuljetuspalvelut 2021-2026 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat muutto- ja tavarankuljetuspalvelut Manner-Suomen alueella Hansel Oy:n asiakkaille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla. Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävät hankintasopimukset voivat alkaa aikaisintaan perustamisvaiheen ja sisäisen kilpailutuksen jälkeen. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimusten tulee päättyä viimeistään vuoden kuluttua dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisen jälkeen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde" ja liitteessä 2 "Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot".,

Ilmoitusnumero 2025-024490
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Siirto- ja muuttopalvelut (98392000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Päällystetutkamittausten ja -poranäytteenoton dynaaminen hankintajärjestelmä 2025-2030

Suomi | Väylävirasto
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.5.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2030 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on koko Manner-Suomen maantieverkoston kattava dynaaminen hankintajärjestelmä, johon voi hakeutua jättämällä osallistumishakemuksen tämän hankintailmoituksen mukaisesti.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken kilpailutetaan päällysteiden mittauksia päällystetutkatekniikalla ja/ tai päällystetulkintoja, sekä päällysteporauksia ja/tai päällysteporanäytteiden ottamista. Kaikkien tämän dynaamisen hankintajärjestelmän avulla hankittavien kohteiden toteutus kilpailutetaan erillistoimeksiantoina dynaamiseen hankintajärjestelmään 2025–2030 hyväksyttyjen ehdokkaiden eli DHJ-palveluntuottajien kesken.

Hankinnan kohteena olevat tehtävät on jaettu kahteen kokonaisuuteen:
Osa 1. Päällystetutkamittaukset ja/ tai päällystetutkatulkinnat
Osa 2. Päällysteporaukset ja/tai päällysteporanäytteiden ottaminen

Jokaisessa erillistoimeksiannossa määritetään erikseen, kumpaan osa-alueeseen kilpailutettava erillistoimeksianto kuuluu. Jokaiseen kilpailutettavaan erillistoimeksiantoon laaditaan ajankohtaiset ja osa-alueelle ominaiset asiakirjakokonaisuutensa. Osallistumispyynnön liitteenä esitetään luonnos erillistoimeksiannon tarjouspyynnöstä ja sopimuksesta liitteineen.

Hankinnat kilpailutetaan kokonaishintaperusteisina kokonaisuuksina tai yksikköhintaperusteisina toimeksiantoina. Erillistoimeksianto voi sisältää joukon yksittäisiä kohteita tai rajattuja alueita. Erillistoimeksianto voi olla myös useita vuosia kestävä ja sisältää erilaisia kohdeyhdistelmiä, kohdejoukkoja. Erillistoimeksiannot eivät ole sisällöltään vakioita, vaan voivat sisältää eri tavoin rajattuja tehtäviä.

Töiden tarkempi sisältö, maantieteellinen sijainti, kohteet sekä hankinnan kohteiden laajuus ja tehtävät ilmoitetaan jokaisen erillistoimeksiannon kilpailutusasiakirjoissa. Erillistoimeksiantokohtaisten tarjousten tulee perustua kulloinkin kyseessä olevan tarjouspyynnön asiakirjoihin ja tarjouspyynnössä annettuihin lähtötietoihin.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä tehtävien yksittäisten erillistoimeksiantojen arvo määrittyy kuloin käytettävissä olevan Väyläviraston rahoituksen raameissa.

Kilpailutusten ratkaisuperuste määritetään erillistoimeksiantokohtaisesti. Ratkaisuperusteena käytetään kokonaistaloudellisen edullisuuden halvinta hintaa tai parasta hinta-laatusuhdetta ottaen huomioon erillistoimeksiantojen tarjouspyyntöasiakirjoissa esitetyt vertailuperusteet

Hankinta- ja sopimuskieli on suomi., Osa 1. Päällystetutkamittaukset ja/tai päällystetutkatulkinnat Tehtävään sisältyy alustavasti:
• Päällysteiden mittaukset päällystetutkalla, soveltaen Väyläviraston ohjetta 26/2024 "Päällystepaksuuden mittaaminen maatutkatekniikalla".
• Mittaukset sisältävät videokuvauksen.
• Uusien päällysteiden osalta päällystetutkamittausten raakadatana tuotetun aineiston toimittaminen tilaajalle.
• Päällystetutkamittausten tulosten (bitumilla sidotut kerrokset) tulkinta ja tulkittujen tulosten toimittaminen tilaajan tietovarastoon., Osa 2. Päällysteporaukset ja/tai päällysteporanäytteiden ottaminen Tehtävään kuuluu alustavasti:
• Päällysteporanäytteiden ottaminen (kaikkien sidottujen kerrosten) ja paksuuden mittaaminen, sekä poranäytteen kuvaaminen ja dokumentointi erillistoimeksiannon tehtävänkuvauksen mukaisesti.
• Erillistoimeksiannosta riippuen, tehtävään voi kuulua otetun porapalan toimittaminen tutkittavaksi laboratorioon ja/tai laboratoriotutkimukset.
• Erillistoimeksiannoissa käytetään poranäytteitä otettaessa poikkeuksetta TMA (törmäysvaimennin) suojausta.
• Osa-alueen 2. kaikki toimeksiannot ovat Valtioneuvoston asetuksen 205/2009 mukaisia töitä.,

Ilmoitusnumero 2025-024486
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Väylävirasto
Opastinsilta 12 A 00521 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 11.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tällä ilmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä (jäljempänä DPS).
Hankinnan kohteena DPS:n sisällä ovat porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet,
sekä niihin liittyvät lisäpalvelut kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut. Lisäksi tullaan
solmimaan kaupintavarastosopimus osana hankintasopimusta.
Tämän DPS:n kohteena ovat HUSin ja muiden mukana olevien hankintayksiköiden
Kymsoten ja Eksoten porasahajärjestelmät ja kulutustarvikkeet.
HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita
kirurgisia porasahajärjestelmiä ja tarvikkeita tukemaan HUSin ja sen kumppanien
tehtävien täyttämistä.
Tämä DPS on luokiteltu kahteen luokkaan:
1. Kulutustarvikkeet olemassa oleviin porasahajärjestelmiin
2. Porasahajärjestelmät ja niiden laitesidonnaiset tarvikkeet
DPS:ään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan ja hakemuksia voi
jättää yhteen tai useampaan luokkaan. DPS:ään otetaan mukaan kaikki
soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään
dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja
täsmennetään hankinnan kohde. DPS:ään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää
soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeessa sekä kohdissa
"Tarjouspyynnön muut ehdot" ja "Hankinnan kohteen kriteerit".
Dynaamisen hankintajärjestelmä on voimassa 2028 asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta
DPS:n voimassaollessa. Hankinnan kohteeseen kuuluu eri erikoisalojen
porasahajärjestelmät, kuten esim. tekonivelkirurgian, traumakirurgian,
pienortopedisen kirurgian, korva-, nenä-, kurkkutautienkirurgian, neurokirurgian, suuja
leukakirurgian sekä plastiikkakirurgian ja mahdollisesti muiden erikoisalojen
tarvitsemat porasahajärjestelmät.
Hankintayksikkö toteuttaa edellä lueteltuja hankintoja DPS:ään hyväksyttyjen
ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko
hankintavaiheen ajalle. Hankinnan kohde sekä vähimmäisvaatimukset kuvataan
DPS:n sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnöissä. DPS:n hankintavaihe alkaa
aikaisintaan 30 päivän kuluttua tämän ilmoituksen julkaisemisesta ja päättyy DPS:n
voimassaoloajan päättyessä.
Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena
tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän
voimassaoloajan päättymisen jälkeen., Luokka 1 Kulutustarvikkeet olemassa oleviin porasahajärjestelmiin Tässä luokassa tulemme kilpailuttamaan olemassa olevien porasahajärjestelmien laitekantaan kulutustarvikkeita sekä niihin mahdollisesti liittyviä lisäpalveluita, esim. tuotekoulutus ja mahdolliset logistiikkaratkaisut, kuten kaupintavarastosopimus. Yhteensopivuus ja laitekanta määritellään kussakin tarjouspyynnössä erikseen DPS:n sisäisissä kisoissa.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa., Luokka 2 Porasahajärjestelmät ja niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet Tässä luokassa kilpailutetaan porasahajärjestelmät, niiden laitesidonnaiset kulutustarvikkeet sekä niihin liittyvät lisäpalvelut kuten tuotekoulutus ja huoltopalvelut. Lisäksi tullaan tarvittaessa solmimaan kaupintavarastosopimus osana hankintasopimusta.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.,

Ilmoitusnumero 2025-024430
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 8.5.2025 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 30.4.2028 20:59 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on ikääntyneiden yhteisöllinen asuminen Satakunnan hyvinvointialueella. Yhteisöllisellä asumisella tarkoitetaan hyvinvointialueen järjestämää asumista esteettömässä ja turvallisessa asumisyksikössä, jossa henkilön hallinnassa on hänen tarpeitaan vastaava asunto ja jossa asiakkaille on tarjolla sosiaalista kanssakäymistä edistävää toimintaa.

Yhteisöllistä asumista järjestetään myös hyvinvointialueen omana toimintana ja palvelusetelillä.

1.7.2025 alkavalle sopimuskaudelle tarjoukset tulee jättää 26.5.2025 klo 12:00 mennessä ja tähän liittyvät lisätietokysymykset viimeistään 18.5.2025.

Hankinta on jaettu osiin ja siihen sisältyvät seuraavat palvelut:

1. Yhteisöllinen asuminen (vuorokausihintainen kokonaisuus)

2. Yöaikainen kotihoito palveluntuottajan omaan yksikköön

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä:
- Palvelukuvaus (Liite 1)
- Henkilötietojen käsittelyn ehdot (Liite 2)
- Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut, päivitysversio huhtikuu 2022 (Liite 3)
- Sopimusluonnos (Liite 4)
- Hankintamenettelyn kuvaus (Liite 5)

Jokaisen tarjouspyynnön mukaisen ja vähimmäisvaatimukset täyttävän tarjouksen jättäneen palveluntuottajan kanssa tehdään sopimus. Tarjouksen jättämällä palveluntuottaja sitoutuu tarjouspyynnön ja sen liitteiden ehtoihin., Yhteisöllinen asuminen Katso kohta Hankinnan kuvaus., Yöaikainen kotihoito palveluntuottajan omaan yksikköön Katso kohta Hankinnan kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2025-024274
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rakennusurakat 2025 – 2030

Suomi | Oulun yliopisto
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 7.5.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2030 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rakennusurakoita koskeva Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS). Dynaaminen hankintajärjestelmä käsittää Oulun yliopistolle ja Oulun ammattikorkeakoululle tehtävien muutostöiden toteuttamisen erikseen kilpailutettavina kokonaisurakkoina. Jokainen hanke tullaan kilpailuttamaan erikseen dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ja kaikilla järjestelmään hyväksytyillä toimijoilla on mahdollisuus osallistua kilpailutuksiin. Kohteet vaihtelevat käyttötarkoitukseltaan, kustannuksiltaan ja laajuudeltaan tilaajan tarpeiden mukaan. Kiinteistöihin kohdistuvat hankkeet ovat pääsääntöisesti olemassa olevien tilojen korjaus- ja muutostöitä. Hankekohtaiset tavoitteet määritellään kussakin hankkeessa erikseen. Oulun yliopiston toimitilat ovat vuokratiloja. Vuokranantaja on pääsääntöisesti Suomen yliopistokiinteistöt Oy. Rakennusurakoita koskeva Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS). Dynaaminen hankintajärjestelmä käsittää Oulun yliopistolle ja Oulun ammattikorkeakoululle tehtävien muutostöiden toteuttamisen erikseen kilpailutettavina kokonaisurakkoina. Jokainen hanke tullaan kilpailuttamaan erikseen dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä ja kaikilla järjestelmään hyväksytyillä toimijoilla on mahdollisuus osallistua kilpailutuksiin. Kohteet vaihtelevat käyttötarkoitukseltaan, kustannuksiltaan ja laajuudeltaan tilaajan tarpeiden mukaan. Kiinteistöihin kohdistuvat hankkeet ovat pääsääntöisesti olemassa olevien tilojen korjaus- ja muutostöitä. Hankekohtaiset tavoitteet määritellään kussakin hankkeessa erikseen. Oulun yliopiston toimitilat ovat vuokratiloja. Vuokranantaja on pääsääntöisesti Suomen yliopistokiinteistöt Oy.

Ilmoitusnumero 2025-157032
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustyöt (45000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun yliopisto
Pentti Kaiteran katu 1 / PL 8000 90014 OULU FI
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 3.5.2025 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 3.12.2028 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028 Taustatiedot
HUS-yhtymä on perustanut 28.10.2024 dynaamisen hankintajärjestelmän 'HUS 506-2024 Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028' prosessiohjattujen proteesien hankkimiseen. Järjestelmän sisällä on julkaistu huhtikuun loppuun 2025 mennessä yhteensä kymmenen sisäistä kilpailutusta. Hankintayksikkö korjaa alkuperäistä osallistumispyyntöä 28.4.2025 referenssivaatimusten osalta siten, että alkuperäinen osallistumispyyntö keskeytetään, tehdään tarvittavat muutokset referenssivaatimukseen ja osallistumispyyntö julkaistaan korjausten jälkeen uudelleen 29.4.2025 viitenumerolla (HUS 506-2024-2).

Hankinnan kohde
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUS Apuvälinekeskuksen prosessoriohjattujen proteesien hankinta. Kyseessä on yksilöllisen tarvehankinnan puitteissa tehdyn apuvälinearvion perusteella suoritettava hankinta. Hankinnan kohde määritellään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa.

Hankinnan kohde kattaa prosessoriohjatut proteesit, joita ovat esimerkiksi:
- prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- prosessoriohjattu kyynärvarsiproteesi
- prosessoriohjattu reisiproteesi
- lasten prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- lasten prosessoriohjattu kyynärproteesi
- lasten prosessoriohjatun proteesin nyrkin uusinta/vaihto

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Sisäisen kilpailutuksen kautta toteutettava hankinta voi sisältää myös testijakson, jonka perusteella tehdään päätös mahdollisen proteesin hankinnasta sekä varaosat ja ylläpidon hankittavalle proteesille.

HUS Apuvälinekeskuksen tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita yksilöllisesti valmistettuja proteeseja ja niihin liittyviä palveluja tukemaan potilaiden hoitoa.

Prosessiohjattujen proteesien dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 03.12.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan 10-20 sisäistä kilpailutusta vuodessa. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin HUS Apuvälinekeskuksen potilaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 3.500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen hankintasopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja tämän osallistumisilmoituksen kohdassa 'Muut ehdot' ja 'Hankinnan kohteen kriteerit'. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-024051
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset apuvälineet (33196000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

OSALLISTUMISPYYNTÖ: Lastensuojelun ympärivuorokautinen laitoshoito ja ammatillinen perhekotihoito

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 1.5.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.12.2029 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kymenlaakson hyvinvointialue perustaa hyvinvointialueen käyttöön dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaisen menettelyn, jossa hankinnan kohteena on lastensuojelulain mukainen ympärivuorokautinen laitoshoito (perustason hoito, erityisyksikköhoito ja vaativa laitoshoito) sekä ammatillinen perhekotihoito.

Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Järjestelmä perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteellä "Hankintamenettelyn kuvaus" (liite 1)

Päästäkseen mukaan järjestelmän sisäisiin tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumishakemuksen tekeminen ei sido jättämään tarjousta.

Luokka 1: Ammatillinen perhekotihoito
Luokka 2: Perustason laitoshoito
Luokka 3: Erityistason laitoshoito
Luokka 4: Vaativa laitoshoito
Luokka 5: Avoin luokka, tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta
Luokka 6: Avoin luokka, tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta
Luokka 7: Avoin luokka, tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta

Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden perustaa luokat 5, 6 ja 7 myöhemmin dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Palveluntuottaja voi jättää osallistumishakemuksen vain yhteen tai useampaan luokkaan.

Hankintayksikön tavoitteena on, että luokat (Luokka 1: Ammatillinen perhekotihoito, Luokka 2: Perustason laitoshoito, Luokka 3: Erityistason laitoshoito ja Luokka 4: Vaativa laitoshoito) kilpailutetaan järjestelmän sisällä kesäkuun 2025 aikana., Luokka 1: Ammatillinen perhekotihoito Luokka 1 pitää sisällään ammatillisen perhekotihoidon palvelut.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 2: Perustason laitoshoito Luokka 2 pitää sisällään perustason laitoshoidon palvelut.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 3: Erityistason laitoshoito Luokka 3 pitää sisällään erityistason laitoshoidon palvelut.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 4: Vaativa laitoshoito Luokka 1 pitää sisällään vaativan laitoshoidon palvelut.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa.

Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin kunkin tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 5: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Tilaaja voi perustaa tämän luokan myöhemmin dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta., Luokka 6: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Tilaaja voi perustaa tämän luokan myöhemmin dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta., Luokka 7: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Tilaaja voi perustaa tämän luokan myöhemmin dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-023987
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lasten ja nuorten sosiaalipalvelut (85311300)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialue
Keskuskatu 19 48100 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Liuokset ja kemikaalit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 28.4.2025 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 23.4.2029 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Liuokset ja kemikaalit HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) erilaisten liuosten ja kemikaalien hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia liuosten ja kemikaalien dynaamiseen hankintajärjestelmään. Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti laboratorioiden käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa:
- valmiit liuokset
- hapot ja emäkset
- puhdasaineet
- liuottimet, jne.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä tuotteita yksiköiden tarpeisiin. HUSissa tuotteita käyttävät ainakin HUS Diagnostiikkakeskus ja HUS Apteekki, mutta lisäksi myös muut HUS-yhtymän yksiköt pienemmissä määrin. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös ISLAB-hyvinvointiyhtymän käyttöön.

Liuosten ja kemikaalien dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 24.4.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2029 aikana 10 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 4 500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa voidaan hyödyntää sähköistä huutokauppaa. Mahdollinen sähköisen huutokaupan hyödyntäminen kuvataan erikseen kussakin sisäisessä kilpailutuksessa.

Tämän osallistumispyynnön liitteenä ovat alustavat, DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa hyödynnettävät sopimusehdot. Näistä sopimusehdoista voidaan kuitenkin poiketa hankintakohtaisesti, ja kutakin DPS:n sisäistä kilpailutusta koskevat lopulliset sopimusehdot on aina määritetty DPS:n sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnöllä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-023847
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kemialliset tuotteet (24000000), Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Gynekologiset tarvikkeet 2025-2031 (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 26.4.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 2.5.2031 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Gynekologiset tarvikkeet 2025-2031 (DPS) HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) gynekologisten tarvikkeiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 211-2025 Gynekologiset tarvikkeet dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon, mutta myös perusterveydenhuollon käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin voivat kuulua mm.
- Kerta- ja monikäyttöiset gynekologiset tutkimusvälineet
- IVF hoidoissa käytettävät tarvikkeet
- Raskauden ja synnytyksen hoitotarvikkeet
- Laskeuma- ja virtsainkontinenssitarvikkeet
- Kohtumanipulaattorit
- Kerta- ja monikäyttöiset gynekologiset tarvikkeet
- sekä muut gynekologisissa tutkimuksissa tai toimenpiteissä tarvittavat tuotteet, ja tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut kuten koulutus-, kaupintavarastointi tms. palvelut.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita.
HUS toimii yhteistyössä muiden hyvinvointialueiden kanssa ja tekee hankintoja hankintarenkaana. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiin hankintoihin voivat osallistua HUS-yhtymän omistajajäsenet: Helsingin kaupunki, Itä-Uudenmaan hyvinvointialue, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue sekä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue sekä lisäksi Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Kymenlaakson hyvinvointialue ja Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Myös Puolustusvoimilla on oikeus tehdä hankintoja tämän sopimuksen perusteella. Hankintarenkaan osallistujat ilmoitetaan kussakin sisäisessä kilpailutuksessa erikseen.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan arviolta 1-10 kilpailutusta per vuosi. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston (72 kk) kokonaisarvoksi noin 8 miljoonaa euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu aiempaan ostohistoriaan ja voimassaolleisiin hintasopimuksiin. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. HUS varaa oikeuden järjestää gynekologisista tarvikkeista kilpailutuksia tarvittaessa myös tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella. Sähköisen huutokaupan käyttäminen sisäisissä kilpailutuksissa on mahdollista.

Gynekologiset tarvikkeet DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.4.2031 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-023802
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Leikkaussali-instrumentit (33162200), Kirurgiset instrumentit (33169000), Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kajaanin kaupungin tilausliikenne DPS

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 18.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kajaanin kaupungin tilausliikenne DPS Hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Järjestelmään ilmoittautuminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin osallistuu. Ehdokkaiden hyväksymisen dynaamiseen hankintajärjestelmään tekee Kajaanin kaupungin hankintapalvelut Dynaamisen hankintajärjestelmä (DPS) kohteena ovat Kajaanin kaupungin tarpeisiin hankittavat tilausliikennepalvelut. Hankittavat tuotteet ja näiden yksityiskohtaiset vaatimukset määritellään jokaisessa tarjouspyynnössä erikseen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. 1. Dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan. Osallistujat voivat ilmoittautua. 2. Dynaamisen hankintajärjestelmään sisältyvät hankittavat tilausajot kilpailutetaan järjestelmän sisäisellä kilpailutuksella. Jokainen osallistuva hankintarenkaan jäsen tekee oman kilpailutuksensa omien tarpeidensa mukaisesti ja pääsääntöisesti paikkakuntakohtaisesti. Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat voivat liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään koko sen keston ajan ja kaikki hankintajärjestelmään hyväksytyt ehdokkaat voivat jättää tarjouksia kilpailutuksiin. Ilmoittautuminen järjestelmään ei sido, mutta on edellytys tarjouskilpailuihin osallistumiselle. Hankinta-asiakirjoihin merkityt soveltuvuusehdot on täytettävä koko hankintakauden ajan. Hankittavat tuotteet ja tarvikkeet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Dynaamisen hankintajärjestelmän kesto on 48 kuukautta.,

Ilmoitusnumero 2025-023528
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tilausmatkustajaliikenteen palvelut (60140000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
PL 133 87101 Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Muutosturvakoulutusten pienhankintarekisteri, uusi ilmoitus

Suomi | Oulun kaupunki
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 18.4.2025 Määräaika: 1 vuosi kuluttua | 15.12.2026 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Muutosturvakoulutusten pienhankintarekisteri, uusi ilmoitus Business Oulu -liikelaitos (jäljempänä myös "BusinessOulu", "Tilaaja" ja "Hankintayksikkö") pyytää tarjouksia Oulun seudun työllisyysalueella järjestettävistä muutosturvakoulutuksista (jäljempänä myös "muutosturva55+ -koulutus") tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Oulun seudun työllisyysalueeseen kuuluvat seuraavat kunnat Hailuoto, Ii, Kempele, Liminka, Lumijoki, Muhos, Oulu, Pudasjärvi, Tyrnävä, Utajärvi ja Vaala. Business Oulu -liikelaitoksen työllisyysjaosto on Oulun kaupungin organisaatioon kuuluva toimielin, joka vastaa työvoimapalvelujen järjestämisestä Oulun seudun työllisyysalueella. Hankinnalla perustetaan dynaamisen hankintajärjestelmän toimintamalliin pohjautuva pienhankintarekisteri, johon hyväksytään kaikki tarjouspyynnön soveltuvuusvaatimukset ja tarjouspyynnössä esitetyt muut kriteerit täyttävät tarjoajat. Muutosturvakoulutuksella tuetaan työstään tuotannollisella tai taloudellisella perusteella irtisanottujen 55 vuotta täyttäneiden henkilöiden nopeaa uudelleen työllistymistä parantamalla heidän ammatillista osaamistaan tai yrittäjävalmiuksiaan. Muutosturvakoulutuksia säädellään julkisesta työvoima- ja yrityspalvelusta annetun lain 5a luvussa (916/2012). Pienhankintarekisteristä voidaan hankkia palveluita suoraan rekisteriin hyväksytyltä toimijalta tai kilpailuttamalla nopeutetulla aikataululla joko rajoitetulla menettelyllä tai kaikilta rekisteriin hyväksytyiltä tarjoajilta Hankinnasta kiinnostuneita ehdokkaita pyydetään jättämään osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi-portaalissa tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Hankinnasta julkaistaan tämä uusi ilmoitus teknisen virheen vuoksi. Edellinen ilmoitus avattiin hankintailmoitus 11.3.2025 ja siihen hyväksymispäätöksen (§49/2025, toimitettu 16.4.2025) saaneiden tarjoajien ei tarvitse jättää uutta osallistumisilmoitusta,

Ilmoitusnumero 2025-023477
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aikuiskoulutuspalvelut ja muut koulutuspalvelut (80400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Oulun kaupunki
Uusikatu 52 90100 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Kuvantamistutkimuspalvelut hankittuna työvoimana, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 16.4.2025 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 31.12.2035 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy perustaa tällä ilmoituksella dynaamisen hankintajärjestelmän (Dynamic Purchasing System, jäljempänä DPS), jossa hankinnan kohteena ovat kuvantamistutkimuspalvelut. Kyseessä on hankintajärjestelmä, jonka tarkoituksena on tarjota Sansia Oy:n omistaja-asiakkaina oleville hyvinvointialueille mahdollisuus palveluiden joustavaan kilpailuttamiseen. Järjestelmän sisäiset kilpailutukset tehdään ensisijaisesti asiakaskohtaisina kilpailutuksina, ellei asiakkaiden tarpeista muuta johdu. Ajantasainen listaus omistaja-asiakkaista on saatavilla osoitteessa: https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html. Hankinnan kohteena ovat Tilaajan tiloissa tehtävät kuvantamistutkimukset, lausunnot ja toimenpiteet sote-järjestämislain 13.1 §:n tarkoittamana hankittuna työvoimana hyvinvointialueiden tarpeisiin. Palvelua on tarkoitus hankkia silloin, kun Tilaaja ei pysty täyttämään kuvantamisen palveluita oman työvoimansa kautta, omilla rekrytoinneillaan tai voimassa olevien sopimusten kautta. Dynaaminen hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu viiteen (5) osa-alueeseen seuraavasti: -Osa-alue 1: Ultraäänitutkimukset toimenpiteineen -Osa-alue 2: Mammografiatutkimukset toimenpiteineen -Osa-alue 3: Verisuonikuvaukset toimenpiteineen -Osa-alue 4: Isotooppitutkimukset -Osa-alue 5: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta -Osa-alue 6: Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Sansia Oy varaa mahdollisuuden perustaa osa-alueen 5 ja 6 myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tämä on DPS-järjestelmää koskeva osallistumispyyntö. Hankinnan kohteena ovat kuvantamistutkimuspalvelut, joihin kuuluvat perustamisvaiheessa ultraäänitutkimukset toimenpiteineen, mammografiatutkimukset ja toimenpiteet, verisuonikuvaukset toimenpiteineen sekä isotooppitutkimukset. Ehdokas liittyy hankintajärjestelmään mukaan jättämällä osallistumishakemuksen. Osallistumishakemuksen tehneillä ja hankintajärjestelmään hyväksytyillä Ehdokkailla on oikeus tehdä tarjous hankintavaiheessa. Hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2035. Sisäiset tarjouskilpailut tehdään järjestelmän voimassaoloaikana. Hankintajärjestelmä ja hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 Hankintajärjestelmän kuvaus., Ultraäänitutkimukset toimenpiteineen Ultraäänitutkimukset ja niihin liittyvät toimenpiteet. Ultraäänitutkimuksiin voi sisältyä ultraäänitutkimusten ja lausuntojen lisäksi esimerkiksi kortisoni-injektioita, näytteenottoja ja toimenpiteitä., Mammografiatutkimukset toimenpiteineen Mammografiatutkimukset ja niihin liittyvät toimenpiteet. Osaan sisältyy kuvien lausunnot ja tarvittavat rintarauhasen toimenpiteet, kuten solu- ja kudosnäytteenotot., Verisuonikuvaukset ja toimenpiteet Verisuonikuvaukset ja niihin liittyvät toimenpiteet. Osaan sisältyy esimerkiksi ala- ja yläraajojen kuvauksia sekä toimenpiteitä, kuten pallolaajennus ja stenttaus., Isotooppitutkimukset Isotooppitutkimukset, joihin sisältyy lisäksi isotooppikuvien lausunto ja kuvausohjeet., Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Sansia Oy voi perustaa tämän osa-alueen 5 myöhemmin Dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta., Tähän osa-alueeseen ei voi vielä jättää osallistumishakemusta Sansia Oy voi perustaa tämän osa-alueen 6 myöhemmin Dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän osa-alueeseen ei voi vielä perustamisvaiheessa jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-023347
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut (85100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vammaisten asumispalvelut

Suomi | Satakunnan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 14.4.2025 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 31.3.2028 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on vammaisten asumispalvelut Satakunnan hyvinvointialueella. Hankinta on jaettu osiin seuraavasti: 1. Tuettu asuminen 2. Yhteisöllinen asuminen 3. Ympärivuorokautinen palveluasuminen 4. Lyhytaikainen huolenpito; 4.1. Aikuiset 4.2. Lapset ja nuoret Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu seuraavissa liitteissä: - Palvelukuvaukset (Liitteet 1.1. - 1.3.) - Henkilötietojen käsittelyn ehdot (Liite 2.1.) - Satakunnan hyvinvointialueen asiakastietokäsittelyn tietoturvallisuusvaatimuksetukset_V2 (Liite 2.2.) - Julkisten hankintojen yleiset sopimusehdot JYSE 2014 Palvelut (Liite 3) - Sopimusluonnos (Liite 4) - Hankintamenettelyn kuvaus (Liite 5) 1.6.2025 alkavalle sopimuskaudelle tarjoukset tulee jättää 2.5.2025 klo 12 mennessä ja tähän liittyvät lisätietokysymykset viimeistään 22.4.2023 klo 12., Vammaisten henkilöiden tuettu asuminen Palveluluokka: Tuettu asuminen, ks. Palvelukuvaus 1.1., Yhteisöllinen asuminen Palveluluokka: Yhteisöllinen asuminen, ks. Palvelukuvaus 1.2., Ympärivuorokautinen palveluasuminen Palveluluokat: Palveluluokka: 1 Palveluluokka: 2 Palveluluokka: 3 Ks. Palvelukuvaus 1.3., Lyhytaikainen huolenpito; aikuiset Lyhytaikainen huolenpito, aikuiset; Palveluluokka: 1 Palveluluokka: 2 Palveluluokka: 3 Ks. Palvelukuvaus 1.3., Lyhytaikainen huolenpito; lapset ja nuoret Lyhytaikainen huolenpito, lapset ja nuoret Palveluluokka: 1 Palveluluokka: 2 Palveluluokka: 3 Ks. Palvelukuvaus 1.3.,

Ilmoitusnumero 2025-023289
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö (85310000), Majoituspalveluja tarjoava sosiaalityö (85311000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI196
Osoitetiedot Satakunnan hyvinvointialue
Sairaalantie 3 28500 Pori FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Välinehuollon koneiden dynaaminen hankintajärjestelmä

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 14.4.2025 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 30.4.2029 06:00 Alkuperäinen ilmoitus

Välinehuollon koneiden dynaaminen hankintajärjestelmä HUS-yhtymä (jäljempänä "HUS") perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös "DPS") erilaisten välinehuollon koneiden sekä niihin liittyvien tarvikkeiden hankkimiseen. HUS-yhtymä pyytää osallistumishakemuksia välinehuollon koneiden sekä niihin liittyvien tarvikkeiden dynaamiseen hankintajärjestelmään. DPS:ssä mukana olevat hankintayksiköt on kuvattu tarkemmin kohdassa Muut tiedot. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän tarkoituksena on mahdollistaa välinehuollon koneiden, niihin kiinteästi liittyvien tarvikkeiden ja palvelujen kustannustehokas hankinta sekä varmistaa niiden saatavuus, valikoiman laajuus sekä kilpailukykyinen hinta ja laatu. Toimittaja on tietoinen siitä, että dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevat koneet on tarkoitettu vaativaan ammattikäyttöön sairaaloissa. Koneiden tulee olla HUSin tarpeiden mukaisia sekä soveltua toimintaan, johon niitä on suunniteltu käytettävän. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja tarkennetaan hankinnan kohde. Dynaamisen hankintajärjestelmän laitekokonaisuudet: 1. Pesu- ja desinfektiokoneet - Sairaalassa ja hammashuollossa käytettävien kaikkien konepesuun soveltuvien instrumenttien, ontelollisten instrumenttien, sterilointikontainereiden sekä muiden sairaalavälineiden pesuun, huuhteluun, desinfiointiin ja kuivaukseen soveltuvat pesu- ja desinfiointikoneet. 2. Autoklaavit - Sairaalan leikkaus- tai muussa toiminnassa käytettävien instrumenttien, sterilointikontainereiden ja muiden tarvikkeiden sterilointiin (kylläisellä puhtaalla höyryllä) soveltuvat autoklaavit. 3. Ultraäänipesurit - Erityisesti ontelollisten ja kanyylimaisten instrumenttien pesuun ja lämpödesinfiointiin soveltuvat ulraäänipesurit (lämpödesinfiointi ultraäänellä ja instrumenttien läpi pumpattavalla vesi- pesuaineliuoksella. 4. Vaununpesukoneet - Sterilointikontainereiden, instrumenttien, kuljetusvaunujen, kuljetuslaatikoiden ja muun sairaalavälineistön pesuun ja desinfiointiin soveltuvat vaununpesukoneet. 5. Kuivauskaapit - Hoitotarvikkeiden kuivaukseen soveltuvat kuivauskaapit. 6. Kuumasaumaajat Kuhunkin laitekokonaisuuteen sisältyvät myös niihin liittyvät tarvikkeet. Osallistumishakemuksen voi jättää yhteen tai useampaan osa-alueeseen ja vastaavasti tarjouksia voi jättää yhteen tai useampaan sisäiseen kilpailutukseen. Välinehuollon koneiden dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.4.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä järjestetään vuonna 2025 arviolta enintään noin 10 tarjouskilpailua ja vuosina 2026 - 2029 myöhemmin tarkentuvien tarpeiden mukaisesti. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 12,5 miljoonaa euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. HUS kuitenkin korostaa, että sisäiset kilpailutukset käynnistyvät alustavan arvion mukaan toukokuun 2025 alussa (ainakin osa-alue 4), jonka takia HUS suosittelee, että hankinnasta kiinnostuneet toimittajat jättävät osallistumishakemuksen mahdollisimman nopeasti. DPS:n sisäisiin tarjouskilpailuihin ei voi osallistua, ellei toimittajaa ole hyväksytty dynaamisen hankintajärjestelmään. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa. Sisäisen kilpailutuksen perusteella solmittava hankintasopimus tehdään joko tiettyä yksittäistä toimitusta koskevaksi tai määritellyksi sopimuskaudeksi. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-023261
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkinnällisen kuntoutuksen terapiapalvelut

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 12.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintajärjestelmässä hankinnan kohteena ovat lääkinnällisen kuntoutuksen ja perusterveydenhuollon terapiapalvelut Keski-Uudenmaan hyvinvointialueen asiakkaille. Palveluita voidaan toteuttaa myös Keski-Uudenmaan lähialueilla palvelun käyttäjien tarpeiden mukaisesti. Hankinnan kohde ja ehdot ja voimassaolo on kuvattu tarkemmin liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankintayksikkö toteuttaa jatkossa terapiapalveluiden kilpailutuksia hankintajärjestelmässä tarpeen mukaan. Päästäkseen mukaan tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumispyynnön tekeminen ei sido jättämään tarjousta. Hankintajärjestelmä on jaettu seuraaviin luokkiin: Luokka 1 Neuropsykologinen kuntoutus Luokka 2 Toimintaterapia Luokka 3 Fysioterapia Luokka 4 Lasten psykoterapia Luokka 5 Jalkaterveysalan palvelut Luokka 6 Puheterapia, Luokka 1 Neuropsykologinen kuntoutus Hankinnan kohteena on neuropsykologinen kuntoutustarpeen arviointi ja kuntoutus. Neuropsykologista kuntoutusta tarvitaan erilaisten neurologisten vammojen ja sairauksien sekä kehityksellisten vaikeuksien, kuten oppimisvaikeuksien tai tarkkaavuushäiriön yhteydessä. Neuropsykologisen kuntoutustarpeen arviointi edeltää kuntoutuksen toteuttamista. Arvioinnin tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Kuntoutuksen tarkoituksena on lievittää aivojen toimintahäiriöiden aiheuttamia tiedonkäsittelyn ja käyttäytymisen vaikeuksia. Kuntoutuksen tavoitteena on parantaa asiakkaan toimintakykyä ja tukea valmiuksia arjessa selviytymiseen, opiskeluun ja työntekoon. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa., Luokka 2 Toimintaterapia Hankinnan kohteena on toimintaterapian tarpeen arviointi ja toimintaterapian toteuttaminen. Toimintaterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on tukea asiakasta toimimaan mahdollisimman omatoimisesti omassa arkiympäristössään. Toimintaterapiassa pyritään ylläpitämään tai parantamaan asiakkaan toimintakykyä. Toimintaterapiaan voi sisältyä apuvälineen tai ortoosin tarpeen arviointi ja apuvälineen käytön ohjaus. Toimintaterapia-arvion tarkoituksena on selvittää haasteiden tarkempi laatu ja kuntoutuksen tarve. Toimintaterapiassa voidaan tukea ja vahvistaa esimerkiksi arjessa selviytymistä, työkykyä, sosiaalisia taitoja tai leikkitaitoja. Toimintaterapia toteutetaan asiakkaan toiveet, elämäntilanne ja voimavarat huomioiden. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokassa hankinnan kohteena ovat myös ratsastusterapiapalvelut., Luokka 3 Fysioterapia Hankinnan kohteena on fysioterapian tarpeen arviointi ja fysioterapian toteuttaminen. Fysioterapia on lääkinnällistä kuntoutusta, jonka tavoitteena on saavuttaa asiakkaan paras mahdollinen liikkumis- ja toimintakyky joko itsenäisesti tai apuvälineiden avulla. Fysioterapiassa pyritään edistämään, palauttamaan ja ylläpitämään asiakkaan terveyttä, liikettä, liikkumista ja toimintakykyä. Fysioterapia-arvion tarkoituksena on selvittää liikkumisen ja toimintakyvyn haasteet ja kuntoutuksen tarve. Palvelun asiakkaina on lapsia ja aikuisia. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Luokassa hankinnan kohteena ovat myös lymfaterapiapalvelut ja ratsastusterapiapalvelut., Luokka 5 Jalkaterveysalan palvelut Hankinnan kohteena olevat jalkaterveysalan palvelut pitävät sisällään kaiken ikäisten asiakkaiden jalkaterapian, jalkojenhoidon, lääkinnällisenä kuntoutuksena myönnettävän jalkaterapian, ortoosihoidon ja pohjallishoidon. Jalkaterveysalan palveluiden tavoitteena on edistää ja ylläpitää asiakkaiden jalkaterveyttä. Palveluun sisältyy toimintakyvyn arviointi ja sen tukeminen, terveyttä edistävä hoito, iho- ja kynsienhoito, tuki- ja liikuntaelimistön arviointi ja toiminnan tukeminen, korkean riskin asiakkaiden hoito ja omahoidon ohjaus., LUOKKA X TÄHÄN OSAAN EI VOI JÄTTÄÄ HAKEMUSTA, Luokka 4 Lasten psykoterapiapalvelut Hankinnan kohteena ovat lasten psykoterapiapalvelut (jatkossa myös ”palvelu”). Lasten psykoterapia on vuorovaikutuksellinen hoito- ja kuntoutusmuoto, joka perustuu riittävästi tutkittuun ja käytännölliseen näyttöön perustuvaan psykologiseen ja teoreettiseen tietämykseen. Psykoterapia on ammatillista toimintaa, jota ohjaavat asiakas- ja potilastyötä ohjaavat lait, asetukset ja ammattikäytännöt sekä eettiset periaatteet. Sovellettavan psykoterapiasuuntauksen tulee perustua tieteellisesti tutkittuun yhtenäiseen psykologiseen teoriaan, joka auttaa ymmärtämään sekä ihmisen normaalia kehitystä että psyykkisten häiriöiden eri muotoja. Lasten psykoterapian keinoin autetaan lapsia, joilla on mielenterveyden häiriöitä tai psyykkisiä ongelmia. Häiriön tai ongelman ilmenemismuoto voi olla psyykkisen ohella ruumiillinen tai sosiaalinen. Lasten psykoterapian tavoitteena on myös poistaa esteitä kasvun ja kehityksen tieltä sekä tukea normaalia kasvua ja kehitystä. Hankinnan kohteena olevaan palveluun kuuluu esimerkiksi yksilöpsykoterapiaa, ryhmäterapiaa, perheterapiaa ja vanhempainohjausta asiakkaan tarpeen mukaisesti. Terapiaa voi edeltää terapiatarpeen arviointi. Palvelun asiakkaina on alle 13-vuotiaita lapsia ja heidän perheitään. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, asiakkaan perheen, verkostojen ja tilaajan kanssa., Luokka 6 Puheterapia Puheterapiapalvelu on terveydenhuollon palvelu, joka keskittyy puheen, kielen, äänen, kommunikaation ja nielemisen arviointiin ja kuntoutukseen. Palvelua toteuttaa laillistettu puheterapeutti, ja se voi kohdistua eri-ikäisiin asiakkaisiin yksilöllisten tarpeiden mukaan. Terapia voi sisältää esimerkiksi ääntämisen, sanavaraston tai vuorovaikutustaitojen harjoittelua sekä ohjausta lähiympäristölle. Palveluun kuuluu yhteistyö asiakkaan, läheisten, verkostojen ja tilaajan kanssa. Palveluun voi kuulua myös puheterapian kehittämistä, asiantuntijayhteistyötä ja asiakasohjausta., Luokka 7 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 9 [palvelun nimi] Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-023209
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Endoskopialaitteet ja -järjestelmät, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 12.4.2025 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 30.12.2035 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Endoskopialaitteet ja -järjestelmät, DPS Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan tilaajakohtaisesti erilaisia endoskopialaitteita ja -järjestelmiä sekä niihin liittyviä muita tarvikkeita. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. DPS järjestelmän kautta hankitaan endoskopialaitteita ja -järjestelmiä, jotka soveltuvat mm. ruoansulatuskanavan endoskopiaan, kystoskopiaan, KNK-tutkimuksiin ja -toimenpiteisiin sekä laparoskooppiseen, artroskooppiseen ja gynekologiseen kirurgiaan. Lisäksi voidaan hankkia näiden laitteiden käsittelyyn ja säilytykseen soveltuvia laitteistoja sekä tutkimusten kuvadatan käsittelyyn ja tallentamiseen liittyviä laitteistoja. Sansia Oy varaa mahdollisuuden hankkia järjestelmän kautta myös muita yllä mainittuun hankinnan kohteeseen liittyviä tarvikkeita ja laitteita. Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html). Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki edellä esimerkinomaisesti mainitut tuoteryhmät eivät sisälly ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä. Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2035.,

Ilmoitusnumero 2025-023182
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

e-Forms / EU / Laaturekisterit

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 4.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

e-Forms / EU / Laaturekisterit HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Laaturekisterijärjestelmien hankkimiseen. Hankittavat rekisterit määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 605-2023 Laaturekisterijärjestelmiä ja niihin liittyviä asiantuntijatöitä koskevaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Hankinnan kohteena ovat: - Ohjelmistopalveluna hankittavat sairauskohtaiset, sairausryhmäkohtaiset tai potilasryhmäkohtaiset laaturekisterijärjestelmät - Laaturekistereihin liittyvät integraatiotuotteet - Asiantuntijatyöt Laaturekisterit toimivat kliinikon jokapäiväisenä työvälineenä, ja niiden avulla voidaan seurata hoidon eri vaiheita ja arvioida hoidon laatua. Rekistereistä saadaan tietoa myös tehdyistä toimenpiteistä ja hoitoon liittyvistä ongelmista. Laaturekisterien avulla voidaan parantaa hoidon laatua ja kehittää uusia hoitokäytäntöjä. HUSin laaturekistereiden mittarit ja tulokset ovat myös kansallisesti vertailukelpoisia, ja tietoa kerätään THL:n rekistereihin kansallista vertailua varten. HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä järjestelmäratkaisuja potilaiden hoidon vaikuttavuuden seurantaan. HUSilla on käytössään kymmeniä eri sairausryhmäkohtaisia laaturekistereitä, jotka on integroitu potilasjärjestelmä Apottiin ja muihin hoitoon liittyviin järjestelmiin. Osa laaturekistereistä on integroitu valtakunnallisiin sovelluksiin. Myös näiden nykyisin käytössä olevien laaturekistereiden sopimuksia tullaan uusimaan tai korvaamaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kautta. HUS 605-2023 DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2035 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2035 aikana 30 - 60 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 20 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.,

Ilmoitusnumero 2025-022743
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteellisten ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212180), Lääketieteelliset ohjelmatuotteet (48180000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ajalle 1.9.2021 (tavoite) – 31.8.2026 ( 1v+ 1v optiot)

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 8 kuukautta sitten | 3.4.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Päivitetty hankinnan kohteen kriteereistä hinnat (vuorokausi ja ateria) hyvinvointialuejohtajan 4.3.2024 päätöksen mukaisesti., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Ikääntyneiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten ikääntyneiden tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen suomenkielisille Suomenkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä., Vaativa muistisairaiden tehostettu palveluasuminen ruotsinkielisille Ruotsinkielisten muistisairaiden vaativan tehostetun palveluasumisen palvelusisältö on kuvattu tarkemmin liitteessä 1. Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä.,

Ilmoitusnumero 2025-022731
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma