Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalvelut DPS

Suomi | Tuomi Logistiikka Oy
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 7.6.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 31.12.2029 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalvelut DPS Tuomi Logistiikka Oy perustaa terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluiden dyynamisen kaltaisen hankintajärjestelmän, jonka sisällä kilpailutettavien palveluiden sopimuskauden aikaisina Tilaajina toimivat hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa Pirkanmaan hyvinvointialue ja/tai Kanta-Hämeen hyvinvointialue. Tilaajia voidaan lisätä järjestelmän keston aikana.

Kyseessä on sähköinen, hankintalain (1397/2016) 49 §:n mukaisen dynaamisen hankintamenettelyn kaltainen hankintamenettely, joka sisältää kaksi vaihetta: 1. osallistumisvaihe ja 2. sisäisten kilpailutusten vaihe. Menettely on suunniteltu hankintalain luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Hankintajärjestelmä on voimassa toistaiseksi.

Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluilla tarkoitetaan potilaille tehtäviä erilaisia dignostisia tutkimuksia, joita suoritetaan sekä
perusterveydenhuollossa että erikoissairaanhoidossa. Näihin tutkimuksiin voivat kuulua esimerkiksi:

* Diabeettisen retinopatian seulontatutkimukset
* Magneettitutkimukset
* Rintasyöpäseulonta- ja kliiniset mammografiatutkimukset
* Siirrettävä magneettikuvauspalvelu (magneettirekka)
* Päivystykselliset ultraäänitutkimukset
* Suppeat unipolygrafiatutkimukset

Terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluihin voi kuulua myös kuvantamisiin ja tutkimuksiin liittyvien lausuntojen tuottamista.

Hankintajärjestelmän sisällä kilpailutettavista terveydenhuollon kuvantamis- ja tutkimuspalveluista syksyn 2025 aikana kilpailutetaan alustavien suunnitelmien mukaan ainakin diabeettisen retinopatian seulontatutkimukset, magneettitutkimukset, sekä rintasyöpäseulonta- ja kliiniset mammografiatutkimukset.

Markkinatoimijat voivat hakeutua hankintajärjestelmään koko menettelyn keston ajan jättämällä osallistumishakemuksen, jonka hankintayksikkö hyväksyy tai hylkää. Ainoastaan menettelyyn hyväksytty ehdokas voi jättää tarjouksen hankintajärjestelmässä julkaistaviin sisäisiin kilpailutuksiin. Hankintamenettelyyn hyväksyminen ei sido ehdokasta jättämään tarjousta hankintajärjestelmän sisäisiin kilpailutuksiin menettelyn keston aikana.

Hankintamenettely ja syksyllä 2025 sisäisesti kilpailutettavien palveluiden alustava julkaisuaikataulu on tarkemmin kuvattu liitteessä 1. "Hankintamenettelyn kuvaus".

Hankittavat palvelut määritellään hankintajärjestelmän sisäisissä tarjouspyynnöissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025790
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sairaalapalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85110000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Tuomi Logistiikka Oy
Särkijärvenkatu 1 33840 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Varsinais-Suomen hyvinvointialueen toimintaterapiapalvelut

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 7.6.2025 Määräaika: 15 vuotta kuluttua | 31.12.2040 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat perusterveydenhuollon ja erikoisairaanhoidon toimintaterapiapalvelut Varsinais-Suomen hyvinvointialueen asiakkaille.

Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteenä olevassa palvelunkuvauksessa.

Osallistumishakemus ja samalla tarjous tulee jättää hankintavaiheeseen siirtymiseen mennessä 7.8.2025 klo 11:00 Tämän ajankohdan jälkeen saapuneet osallistumishakemukset otetaan vastaan, mutta ne ovat mukana vasta syksyllä 2026 tehtävässä tarjousvertailussa.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, jatkossa hankintalain) luvun 12 mukainen hankinta., Lasten ja nuorten yksilöterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lasten ja nuorten ryhmäterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lasten ja nuorten toimintaterapia- arvio Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Aikuisten toimintaterapia-arvio Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Hoitoneuvotteluun osallistuminen Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Ohjauskäynti Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Aikuisten yksilöterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Aikuisten ryhmäterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei vielä oteta vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei vielä vastaanoteta., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan.,

Ilmoitusnumero 2025-025767
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 31.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Osallistumispyyntö: Kotihoitopalvelujen hankinta / Förfrågan om deltagande: Upphandling av hemvårdstjänster Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia kotihoitopalvelujen hankintaa varten.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen.

Tämä osallistumispyyntö korvaa Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen 28.3.2024 julkaiseman osallistumispyynnön 1332/2023 kotihoitopalvelujen hankinnasta.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 2. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue valitsee dynaamiseen toimittajarekisteriin kaikki Palveluntuottajat, jotka täyttävät tällä osallistumispyynnöllä ja tämän osallistumispyynnön liitteillä asetetut vaatimukset.

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa oleva.

Epäselvissä tilanteissa suomenkielinen materiaali on ensisijainen.

Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjouspyyntö" viittaa tähän osallistumispyyntöön.
Tällä osallistumispyynnöllä otsikoissa esiintyvä käsite "tarjous" viittaa osallistumishakemukseen.

/

Västra Nylands välfärdsområde (nedan även Beställaren) begär anbudsansökan för upphandling av hemvårdstjänster.

Det är fråga om en upphandling enligt bilaga E till lagen om offentlig upphandling och koncession 1397/2016 (upphandlingslagen).

Upphandlingen genomförs som ett dynamiskt leverantörsregister, vilket innebär ett förfarande enligt upphandlingslagens principer som den upphandlande enheten själv planerar för upphandling av de tjänster som är föremål för upphandlingen.

Denna förfrågan om deltagande ersätter Västra Nylands välfärdsområdes förfrågan om deltagande 1332/2023 om upphandling av hemvårdstjänster som publicerades 28.3.2024.

En närmare beskrivning av upphandlingens innehåll finns i bilaga 2 till förfrågan om deltagande, ”Beskrivning av upphandlingsobjekt”.

Västra Nylands välfärdsområde väljer till det dynamiska leverantörsregistret alla Serviceproducenter som uppfyller de krav som ställs i denna förfrågan om deltagande och dess bilagor.

Avtalsperioden gäller tills vidare.

I oklara situationer är det finskspråkiga materialet primärt.

Begreppet ”anbudsförfrågan” i rubrikerna i förfrågan om deltagande hänvisar till denna förfrågan om deltagande. Begreppet ”anbud” i rubrikerna i denna förfrågan om deltagande hänvisar till anbudsansökan.,

Ilmoitusnumero 2025-025442
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

HUS 273-2025 Dialyysitarvikkeet ja katetrit 2025-2030 (DPS)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 31.5.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 28.5.2030 05:00 Alkuperäinen ilmoitus

HUS 273-2025 Dialyysitarvikkeet ja katetrit 2025-2030 (DPS) HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) Dialyysitarvikkeiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 273-2025 Dialyysitarvikkeet ja katetrit dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti erikoissairaanhoidon, mutta myös perusterveydenhuollon käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin voivat kuulua mm.
- Hemodialyysikatetrit, lyhyt - ja pitkäaikaiset
- Hemodialyysineulat
- Hemodialyysi aloitussetit
- Hemodialyysi y-yhdysletku sulkijalla
- Hemodialyysikatetrin turvayhdistäjä
- Hemodialyysi AV-setit ja kasetit
- Peritoneaalidialyysikatetrit ja -tarvikkeet
- Hemodialyysi fistelivuodon tyrehdyttäjät
- Hemodialyysi infuusiosuodattimet
- Vedensuodattimet hanaan (72 mm)
- Erikoisdialysaattorit

sekä muut dialyysihoidon toteuttamiseksi tarvittavat tuotteet, ja tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut kuten koulutus-, kaupintavarastointi tms. palvelut.

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita.
HUS toimii yhteistyössä muiden hyvinvointialueiden kanssa ja tekee hankintoja hankintarenkaana. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiin hankintoihin voivat osallistua HUS-yhtymän omistajajäsenet: Helsingin kaupunki, Itä-Uudenmaan hyvinvointialue, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue sekä Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue sekä lisäksi Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Kymenlaakson hyvinvointialue ja Päijät-Hämeen hyvinvointialue. Myös Puolustusvoimilla on oikeus tehdä hankintoja tämän sopimuksen perusteella. Hankintarenkaan osallistujat ilmoitetaan kussakin sisäisessä kilpailutuksessa erikseen.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan arviolta 1-10 kilpailutusta per vuosi. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston (60 kk) kokonaisarvoksi noin 3 miljoonaa euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu aiempaan ostohistoriaan ja voimassaolleisiin hintasopimuksiin. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. HUS varaa oikeuden järjestää dialyysitarvikkeista kilpailutuksia tarvittaessa myös tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella. Sähköisen huutokaupan käyttäminen sisäisissä kilpailutuksissa on mahdollista.
Ensimmäiset sisäiset kilpailutukset arvioidaan julkaistavan syksyllä 2025.

Dialyysitarvikkeet dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 28.5.2030 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025420
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000), Leikkaussali-instrumentit (33162200), Kirurgiset instrumentit (33169000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Palo- ja Pelastuskalusto DPS 2025-2029

Suomi | Lapin hyvinvointialue
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 30.5.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.6.2029 20:59 Alkuperäinen ilmoitus

Lapin hyvinvointialue pyytää osallistumishakemuksia dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Lapin hyvinvointialueen pelastuslaitoksella on tarve erilaisille palo- ja pelastuskalustoilla. Tätä kalustoa varten perustetaan Dynaaminen hankintajärjestelmä jonka hankintajakso on 48 kuukauden pituinen. Järjestelmä jaetaan osiin. Hankinnan ennakoitu arvo on 975 000 euroa.

Lapin hyvinvointialue ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. Lapin hyvinvointialueella on oikeus tarvittaessa hankkia välineitä myös dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella, esimerkiksi erillisten kilpailutusten, suorahankintojen tai voimassa olevien sopimustensa perusteella. Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.6.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä., Pelastusvälineet Pelastusvälineillä tehdään tarvittavia muutoksia onnettomuusajoneuvoihin pelastustöiden yhteydessä. Tähän tarkoitukseen soveltuvia pelastusvälineitä ovat mm. levitin, leikkuri ja työntötanko. Muita soveltuvia työkaluja ovat mm. puukkosaha. Pelastusvälineitä hankitaan arviolta kaksi settiä vuodessa. Yleensä setti sisältää Levittimen, leikkurin, työntötangon, 6 akkua ja 3 laturia. Lisäksi osa-alue voi sisältää pelastusvälinesarjojen lisävarusteita ja varaosia. Tarkemmat vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa., Nostotyynyt Nostotyynyillä tarkoitetaan tyynyjä, joilla voidaan nostaa ja tukea raskaita taakkoja.

Nostotyynyjä hankitaan arviolta keskimäärin kaksi settiä vuodessa. Setillä tarkoitetaan kokonaisuutta, joka sisältää kolme erikokoista tyynyä ja näiden lisätarvikkeet, kuten letkut ja ohjaimet. Nostotyynyjä tarvitaan eri kokoluokan tyynyjä, sekä matala- ja korkeapainetyynyjä. Lisäksi osa-alue sisältää näihin tarvittavia lisävarusteita ja varaosia. Tarkemmat vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa., Hyppytyynyt Pelastuskäyttöön tarkoitettuja hyppytyynyjä hankitaan arviolta keskimäärin kaksi vuodessa. Tyynyjä käytetään korkealta pelastamisen suojaksi. Tarkemmat vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa., Paloletkut Paloletkuja tarvitaan eri kokoisia 1"-6" välillä. Paloletkut ovat 20 metriä pitkiä ja käytetään vedensiirtoon ja sammuttamiseen. Letkuja menee arvolta keskimäärin vuodessa seuraavasti:
- 1" letkua 2-3 km vuodessa
- 42mm letkua 3-4km vuodessa
- 76mm letkua 2 km vuodessa.
- Isompia tarpeen mukaan noin 1km vuodessa.

Tarkemmat vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa., Putoamisvaarallisella alueella työskentelyn välineet Putoamisvaarallisella alueella työskentely on toimintaa, joka tapahtuu erilaisissa rakenteissa, nostokoreista, niiden työtasoilta käsin tai johon muutoin liittyy putoamisvaara. Siihen kuuluu muun muassa työ, jossa suoritetaan laskeutumisia köydellä, henkilön nostoja ja laskuja erikoisvarustein sekä kattotyöskentelyä tulipalo- tai muissa onnettomuustilanteissa. Tähän tarkoitukseen soveltuvia välineitä ovat mm. kokovaljaat, lantiovaljaat, köydet, nauhalenkit, sulkurenkaat, tarraimet, nosto- ja laskulaitteet., Armatuurikalusto Armatuurikalustolla tarkoitetaan erilaisia sammutustehtäviin soveltuvia suihkuputkia, jakoliittimiä, vesiseiniä yms. armatuurivälineitä. Armatuurikalustoa hankitaan arviolta keskimäärin 5-10kpl/väline vuodessa. Tarkemmat vaatimukset määritellään kilpailutuskohtaisesti dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa.,

Ilmoitusnumero 2025-025385
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Pelastusvälineet (35112000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D7
Osoitetiedot Lapin hyvinvointialue
PL 8041 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 29.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri Tällä ilmoituksella HUS-yhtymä perustaa dynaamisen toimittajarekisterin lääkäripalveluiden ja siihen liittyvien lisäpalveluiden hankkimiseen HUS-yhtymälle. Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen toimittajarekisterin sisäisillä kilpailutuksilla. Tavoitteena on keskittää HUS-yhtymän lääkäripalveluiden ja siihen liittyvien lisäpalveluiden hankinnat tähän dynaamiseen toimittajarekisteriin. HUS-yhtymässä hoidetaan vuosittain lähes 700 000 potilasta ja yhtymä on Suomen suurin erikoissairaanhoidon toimija.

Kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat hyväksytään mukaan dynaamiseen toimittajarekisteriin. Dynaamisen toimittajarekisterin toiminta ja kohde on kuvattu tarkemmin tämän osallistumispyynnön liitteissä 1 ja 2. Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, hankintalaki) liitteen E mukainen kansallisen kynnysarvon ylittävä sosiaali- ja terveyspalveluiden hankinta.

Hankintayksikkö käsittelee määräajassa saapuneet osallistumishakemukset hankintalain (1397/2016) 10 luvun mukaisesti. Uudet ehdokkaat voivat jättää osallistumishakemuksen ja päästä mukaan dynaamiseen toimittajarekisteriin koko toimittajarekisterin voimassaolon ajan, mikäli ne täyttävät osallistumispyynnöllä ja sen liitteillä asetetut vaatimukset.

Lääkäripalveluiden dynaaminen toimittajarekisteri on voimassa 30.9.2032 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.,

Ilmoitusnumero 2025-025342
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut ja niihin liittyvät palvelut (85120000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kirurgian-, kardiologian-, urologian- ja sisätautien lääkintälaitteet 2025-2030 DPS

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 6 kuukautta sitten | 29.5.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2030 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Kirurgian-, kardiologian-, urologian- ja sisätautien lääkintälaitteet 2025-2030 DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) erilaisten erikoissairaanhoidon lääkintälaitteiden hankkimiseen. Järjestelmän kautta hankitaan erilaisia laitteita pääsääntöisesti sairaalakäyttöön, mutta sisäiset kilpailutukset saattavat pitää sisällään myös perusterveydenhuollossa ja kotiolosuhteissa käytettäviä laitteita. Laitteita hankitaan eri erikoisaloille, esimerkiksi kardiologiaan, urologiaan, psykiatriaan, ortopediaan, plastiikkakirurgiaan, pää ja kaulan alueen kirurgiaan, syöpätaudeille sekä neurologiaan ja -kirurgiaan. Hankintajärjestelmään ei sisälly laboratoriolaitteet taikka sellaiset tuoteryhmät, joista on olemassa jokin muu dynaaminen hankintajärjestelmä tai puitejärjestely (esim. infuusiolaitteet, porat ja sahat tai ultraäänilaitteet).

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa:
- laser-laitteet
- rasvaimulaitteet
- erilaiset kirurgiset navigaattorit
- kuulontutkimus ja -hoitolaitteet
- fysioterapialaitteet
- neurokirurgiset laitteet
- suu- ja leukakirurgiset laitteet
- robottikirurgiaan liittyvät laitteet
- intraoraaliskannerit
- urologiset laitteet
- eletrofysiologiset laitteet
- plastiikkakirurgiset laitteet
- keuhkokirurgiset laitteet
- keuhkotutkimuslaitteet
- kardiologiset laitteet
- sydänkirurgiset laitteet
- hypertermia- ja kryolaitteet
- trombectomialaitteet
- ABI-laitteet
- ECT-laitteet

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita tukemaan potilaiden hoitoa. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös mukana oleville hyvinvointialueille (Kymenlaakson hyvinvointialue, Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Päijät-Hämeen hyvinvointialue tai Uudenmaan alueen hyvinvointialueet sekä Helsingin kaupunki).

Kirurgian-, kardiologian-, urologian- ja sisätautien lääkintälaitteet 2025-2030 DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2030 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2030 aikana 10-100 sisäistä kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 50 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025304
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 26.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 (DPS) DPS:n kohteena ovat lain tietoturvallisuuden arviointilaitoksista (1405/2011) mukaisten hyväksyttyjen tietoturvallisuuden arviointilaitosten tuottamat arviointipalvelut.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään viisi (5) vuotta.

Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025188
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 26.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2021–2026 (DPS) DPS:n kohteena on tiedonhallinnan ja digiturvallisuuden asiantuntijatyö. Asiantuntijatyön lisäksi asiakas voi kuitenkin hankkia vähäisessä määrin (korkeintaan 30 % asiakkaan hankinnan kokonaisarvosta) asiakaskohtaisten toimeksiantojen toteutuksessa hyödynnettäviä laitteita ja/tai valmisohjelmistoja.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut:

1) Tiedonhallintapalvelut
2) Digitaalisen turvallisuuden asiantuntijapalvelut
- Digitaalisen turvallisuuden johtaminen
- Riskienhallinta, jatkuvuus ja varautuminen
- Tietoturvallisuus
- Tietosuoja

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassa ollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.11.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään neljä (4) vuotta.

Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025187
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Oikeudelliset palvelut (79100000), Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Turvallisuusneuvonta (79417000), Turvallisuuspalvelut (79710000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Valvontapalvelut (79714000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietojärjestelmäauditointia ja tietokonelaitteistoa koskevat konsulttipalvelut (72150000), Tietojärjestelmien tai tietotekniikan strategiset arviointi- ja suunnittelupalvelut (72222000), Tietoteknisten vaatimusten arviointipalvelut (72223000), Datapalvelut (72300000), Tiedonhallinta (72322000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000), Tietojärjestelmäauditointi (72810000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Aurinkovoimalat 2020 – 2026 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 25.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Aurinkovoimalat 2020 - 2026 (DPS) Dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat Hansel Oy:n asiakkaille toimitettavat:
• aurinkovoimalat asennettuina (myös ppa-sopimukset)
• muut aurinkovoimaloihin liittyvät tuotteet ja palvelut, kuten suunnittelu, seurantajärjestelmät ja komponentit.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen koko voimassaoloajalle.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025180
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Rakennustöiden johto (71540000), Aurinkoenergia (09330000), Aurinkopaneelit (09331000), Aurinkosähkömoduulit (09331200), Aurinkoenergialaitteet (09332000), Metallirakenteiden asennustyöt (45223110), Aurinkopaneelien kattoasennustyöt (45261215), Sähköjohtojen asennus ja muut sähköasennustyöt (45310000), Sähkölaitteiden asentaminen (51110000), Insinöörialan suunnittelupalvelut (71320000), Rakennustöiden valvonta (71520000), Rakentamiseen liittyvät konsulttipalvelut (71530000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 23.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä: Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028 Taustatiedot
HUS-yhtymä on perustanut 28.10.2024 dynaamisen hankintajärjestelmän 'HUS 506-2024 Prosessoriohjatut proteesit 2024-2028' prosessiohjattujen proteesien hankkimiseen. Järjestelmän sisällä on julkaistu huhtikuun loppuun 2025 mennessä yhteensä kymmenen sisäistä kilpailutusta. Hankintayksikkö korjaa alkuperäistä osallistumispyyntöä 28.4.2025 referenssivaatimusten osalta siten, että alkuperäinen osallistumispyyntö keskeytetään, tehdään tarvittavat muutokset referenssivaatimukseen ja osallistumispyyntö julkaistaan korjausten jälkeen uudelleen 29.4.2025 viitenumerolla (HUS 506-2024-2).

Hankinnan kohde
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat HUS Apuvälinekeskuksen prosessoriohjattujen proteesien hankinta. Kyseessä on yksilöllisen tarvehankinnan puitteissa tehdyn apuvälinearvion perusteella suoritettava hankinta. Hankinnan kohde määritellään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa.

Hankinnan kohde kattaa prosessoriohjatut proteesit, joita ovat esimerkiksi:
- prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- prosessoriohjattu kyynärvarsiproteesi
- prosessoriohjattu reisiproteesi
- lasten prosessoriohjattu olkavarsiproteesi
- lasten prosessoriohjattu kyynärproteesi
- lasten prosessoriohjatun proteesin nyrkin uusinta/vaihto

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Sisäisen kilpailutuksen kautta toteutettava hankinta voi sisältää myös testijakson, jonka perusteella tehdään päätös mahdollisen proteesin hankinnasta sekä varaosat ja ylläpidon hankittavalle proteesille.

HUS Apuvälinekeskuksen tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita yksilöllisesti valmistettuja proteeseja ja niihin liittyviä palveluja tukemaan potilaiden hoitoa.

Prosessiohjattujen proteesien dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 03.12.2028 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan 10-20 sisäistä kilpailutusta vuodessa. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin HUS Apuvälinekeskuksen potilaiden yksilöllisten tarpeiden mukaan.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 3.500 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen hankintasopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja tämän osallistumisilmoituksen kohdassa 'Muut ehdot' ja 'Hankinnan kohteen kriteerit'. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025064
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset apuvälineet (33196000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ulkokaukalot ja monitoimikentät (DPS)

Suomi | Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 22.5.2025 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 31.12.2031 14:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ulkokaukalot ja monitoimikentät (DPS) Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy (jäljempänä Hankintayksikkö) perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) ulkokaukaloista ja monitoimikentistä. Hankinnassa mukana olevia Tilaajia ovat Kangasalan, Nokian, Oriveden ja Ylöjärven kaupungit sekä Lempäälän, Pirkkalan ja Vesilahden kunnat (jäljempänä Kehyskunnat). Tilaajia voivat olla myös edellä mainittujen kaupunkien ja kuntien tytäryhteisöt.

Hankinnan kohteena ovat Kehyskuntiin toimitettavat ulkokaukalot ja monitoimikentät sekä muut niihin liittyvät tuotteet ja palvelut, kuten suunnittelu ja asentaminen.

Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat tai niiden yhteenliittymät voivat hakea osallistumista järjestelmään. Hankinnat toteutetaan dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen toimittajien kesken DPS:n Sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua dynaamisen hankintajärjestelmän hankintavaiheen koko voimassaoloajalle. Järjestelmään osallistuminen ei tarkoita suoraan osallistumista kilpailutettaviin hankintoihin, vaan Ehdokkaan tulee hyväksymisen jälkeen erikseen jättää tarjous avattaviin DPS:n Sisäisiin kilpailutuksiin.

DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa määritellään tarkemmin kulloinkin kilpailutettavien tekonurmien yksityiskohtaiset ominaisuudet ja hankintaa koskevat ehdot. Sisäisten kilpailutusten eli kohdekohtaisten kilpailutusten kokonaistaloudellisen edullisuuden perusteet määritellään tarkemmin kutakin hankintaa koskevassa tarjouspyynnössä. Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä Sisäisen kilpailutuksen avaushetkellä DPS:ään hyväksytyille Ehdokkaille. Kustakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisestä hankinnasta pyydetään tarjous sähköisessä kilpailutusjärjestelmässä.

Hankintayksikkö hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet Ehdokkaat, jotka täyttävät Ehdokkaille asetetut soveltuvuusvaatimukset. DPS:n suunniteltu aloitusajankohta on 1.7.2025 ja ensimmäiset hankinnat on suunniteltu toteutettavaksi vuonna 2025. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-025040
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Urheilutarvikkeet ja -välineet (37400000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI197
Osoitetiedot Kuntien Hankintapalvelut KuHa Oy
Suupantie 2 33960 Pirkkala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Erilliskuljetusten (koulukuljetukset) DPS Vihdin kunta

Suomi | Vihdin kunta
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 21.5.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.7.2030 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Erilliskuljetusten (koulukuljetukset) DPS Vihdin kunta Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on Vihdin kunnan erilliskuljetukset. Vihdin kunta toteuttaa erilliskuljetukset dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla (rajoitettu menettely).

Erilliskuljetukset ovat osa Vihdin kunnan koulukuljetuksia. Erilliskuljetuksia ei voida kuitenkaan hoitaa Vihdin kunnan normaaleissa koulukuljetuksissa, koska erilliskuljetusten määrää, sisältöä ja kestoa ei voida pääsääntöisesti tietää etukäteen. Esimerkkinä erilliskuljetuksista ovat esim. poikkeavat koulukuljetukset sairaalakouluun, tapaturmakuljetukset tai koulukuljetukset, joissa oppilaan terveydentila edellyttää erityisiä tarpeita kuljetukselle. Erilliskuljetustarpeet voivat olla ajoittaisia tai pidempiaikaisia esimerkiksi koko lukuvuodelle. Erilliskuljetukset voivat suuntautua myös kuntarajojen ulkopuolelle, esimerkiksi sairaalakouluun.

Vihdin kunta arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosittain noin 8 - 15 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin erilliskuljetusten tarpeen mukaan.

Kuljetuksissa tarvittava ajoneuvokalusto tulee pääsääntöisesti olla M1-ajoneuvoluokan tai M1-esteettömän ajoneuvoluokan sekä M2-ajoeneuvoluokan ajoneuvoja.

Vihdin kunta arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 200 000 - 400 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. Vihdin kunta ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua, joka alkaa perustamisvaiheen jälkeen. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Sisäisen kilpailutuksen perusteella tehty hankintasopimus voi jatkua määräaikaisena tai toistaiseksi voimassa olevana myös dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon päättymisen jälkeen.

Toimittajat voivat hakea järjestelmään koko sen voimassaoloajan, joten kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään myös perustamisvaiheen jälkeen.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 31.7.2030 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

Vihdin kunta pidättää oikeuden suorittaa hankintoja myös muiden kanavien tai järjestelmien kautta tarpeen mukaan. Tämä ilmoitus ei siis takaa sopimusta tai hankintaa DPS:n kautta, eikä kunta sitoudu mihinkään tiettyyn hankintamäärään tämän järjestelmän puitteissa.

HUOM. Tällä osallistumispyynnöllä ei pyydetä tarjouksia eikä hintoja.,

Ilmoitusnumero 2025-024955
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Tieliikennepalvelut (60100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vihdin kunta
Asemantie 30 03100 Nummela FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetuspalvelut Itä-Uudellamaalla

Suomi | Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 19.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat tilaajan asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Hankinnan kohteena olevia sosiaalihuollon henkilökuljetuksia ovat sosiaalihuoltolakiin, vammaispalvelulakiin ja kehitysvammalakiin perustuvat kuljetukset. Hankinnan kohteen olevat terveydenhuollon henkilökuljetukset ovat terveydenhuoltolain mukaisia kiireettömiä potilassiirtoja ja muita terveydenhuollon kuljetuksia. Ensihoitopalveluun liittyvät kiireelliset kuljetukset ambulanssilla eivät ole hankinnan kohteena.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Hankinnan kohteena ovat myös sosiaali- ja terveydenhuollon henkilöstön kuljetukset sekä vähäisessä määrin myös muut tilaajan tarpeen mukaiset henkilökuljetukset. Hankinnan kohteena voi olla vähäisessä määrin tilaajan toimintaan liittyviä tavarakuljetuksia. Tavarakuljetukset ovat esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhuollon tarvike- ja materiaalikuljetuksia ja vastaavia. Tavarakuljetuksia voidaan toteuttaa erikseen tai yhdisteltynä henkilökuljetuksiin.

Itä-Uudenmaan hyvinvointialue vastaa hankintajärjestelmän ylläpitämisestä.

Hankintajärjestelmä on voimassa 31.12.2033 saakka, minä aikana palveluntuottajarekisterin sisäiset tarjouskilpailut tehdään. Tarjouskilpailujen määräajat ilmoitetaan erikseen sisäisissä tarjouspyynnöissä. Tilaaja voi jatkaa palveluntuottajarekisterin voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankintayksikkö toteuttaa jatkossa henkilökuljetuspalveluiden kilpailutuksia dynaamisessa hankintajärjestelmässä tarpeen mukaan. Päästäkseen mukaan tarjouskilpailuihin palveluntuottajan on tehtävä osallistumishakemus vastaamalla tähän osallistumispyyntöön. Osallistumishakemuksen jättäminen ja palveluntuottajarekisteriin hyväksyminen ei velvoita palveluntuottajaa tekemään tarjousta, vaan palveluntuottajat voivat tehdä tarjouksia harkintansa mukaan.

Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 2025 tarkennettu dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet.

Hankintajärjestelmä on suljettuna vuosittain heinäkuun ajan ja joulukuun 15. päivän ja tammikuun 15. päivän välisen ajan. Tänä aikana osallistumishakemuksia ei käsitellä eikä uusia tarjouspyyntöjä lähetetä., Luokka 1 Henkilöauto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 1 autolla. Luokan 1 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan lisäksi tilaa vähintään kolmelle (3) ja enintään kahdeksalle (8) henkilölle. Ajoneuvon kattorakenteen on oltava kiinnitettynä kiinteästi auton korirakenteeseen. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 6.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 2 Pieni esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Sosiaali- ja terveydenhuollon henkilökuljetukset muodostavat koko hankintajärjestelmän voimassa oloajan suurimman osan hankittavasta palvelusta.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 2 autolla. Luokan 2 auto on pieni esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten. Luokan 2 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 3 Suuri esteetön auto Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 3 autolla. Luokan 3 auto on esteetön ajoneuvo, joka on varustettu erityisesti pyörätuolia käyttävien liikuntarajoitteisten asiakkaiden kuljetusta varten.

Luokan 3 autossa on oltava pyörätuolia varten nostin tai leveyssuunnassa yhtenäinen ja turvallinen kulkuluiska, jonka kaltevuus on enintään 14 prosenttia. Kulkuluiskan kaltevuus saa olla enintään 21 prosenttia, jos kulkuluiskalla liikkumista varten on käytössä sähköisesti kelautuvat ja lukittuvat pyörätuolin kiinnitysvyöt. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 4 Linja-auto pyörätuolivalmiudella Hankinnan kohteena ovat sosiaali- ja terveydenhuollon lainsäädäntöön perustuvat hyvinvointialueen asiakkaiden ja potilaiden yksilölliset ja ryhmäkuljetukset sekä muut kuntien sosiaali- ja terveydenhuollon järjestämiseen liittyvät, tarpeen mukaiset kuljetukset. Kuljetuspalvelu pitää sisällään tarpeen mukaisen ajoneuvon sekä kuljettajan. Kuljetusten kokonaisvaltaisesta ohjauksesta, tilausvälityksestä ja reitityksestä vastaa tilaajan ohjauskeskus.

Kyseessä ovat palvelun käyttäjien perusoikeuksien toteutumisen kannalta merkitykselliset palvelut. Hankinnan tarkoituksena on turvata palveluiden jatkuvuus, saatavuus ja kattavuus sekä palvelujen käyttäjien erityistarpeiden huomioiminen.

Palvelu toteutuu luokan 4 autolla. Luokan 4 auto on henkilöiden kuljetukseen valmistettu ajoneuvo, jossa on kuljettajan istumapaikan lisäksi enemmän kuin kahdeksan (8) ja enintään 16 istuinpaikkaa. Autossa on pyörätuolivalmius. Pyörätuolit ja niissä matkustavat henkilöt ovat kiinnitettävissä ajoneuvoon luotettavasti. Auton päästöluokituksen on oltava vähintään EURO 5.

Palvelu voi toteutua myös paariautolla, joka täyttää Trafin suosituksen paariautojen erityisvaatimuksista (TRAFI/242411/03.04.03.00/2016) mukaiset määrittelyt, kuitenkin siten että ennen vuotta 2017 paaritaksiksi muutoskatsastetut tilataksiautot voivat suorittaa paarikuljetuksia.

Hankintajärjestelmän kohde ja toiminta on kuvattu liitteessä 2025 tarkennettu Dynaamisen hankintajärjestelmän periaatteet. Hankinnan kohde kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liitteenä olevassa palvelukuvauksessa., Luokka 5 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 6 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 7 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 (luokkaan ei voi vielä jättää hakemusta) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-024860
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Taksipalvelut (60120000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Itä-Uudenmaan hyvinvointialue
Mannerheiminkatu 20 K 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ajoneuvot (henkilö- ja pakettiautot)

Suomi | Hämeenlinnan kaupunki
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 16.5.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.12.2029 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ajoneuvot (henkilö- ja pakettiautot) Hämeenlinnan kaupunki (jatkossa myös hankintayksikkö / tilaaja) pyytää osallistumishakemustanne uusista henkilö- ja pakettiautoista tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Kyseessä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS), jonka kautta kilpailutetaan yksittäiset ajoneuvohankinnat.

Hankinnan ennakoitu kalenterivuosittainen arvonlisäveroton arvo on noin 0 - 100 000 euroa. Kyseessä on arvio, joka ei sido hankintayksikköä. Ennakoitu arvo voi olla suurempikin, erityisesti jos optioita käytetään. Henkilö- ja pakettiautojen hankinnassa käytetään pääsääntöisesti rahoitusleasingsopimusta. Hankintaa ei ole jaettu osiin, koska se ei ole tarkoituksenmukaista, kun kyseessä on DPS.

Hankintayksikkö korostaa sitä, että vaikka ehdokas hyväksyttäisiin tähän dynaamiseen hankintajärjestelmään, ehdokas ei välttämättä saa yhtään ajoneuvoa myytyä tilaajalle. Osallistumishakemuksen jättämällä ehdokas on tämän asian hyväksynyt.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksen milloin tahansa sen voimassaolon aikana. Hankintajärjestelmän voimassaoloa voidaan jatkaa uudella hankintailmoituksella. Hankintajärjestelmä koostuu ns. perustamisvaiheesta ja ns. hankintavaiheesta. Perustamisvaiheessa otetaan vastaan osallistumishakemuksia, mutta ei vielä järjestetä hankintajärjestelmän sisäisiä tarjouskilpailuja. Hankintavaiheessa otetaan vastaan osallistumishakemuksia ja järjestetään tarvittaessa hankintajärjestelmän sisäisiä tarjouskilpailuja.

Perustamisvaiheen päätyttyä päätös ehdokkaan hyväksymisestä (tai hylkäämisestä) dynaamiseen hankintajärjestelmään pyritään tekemään 30 työpäivän kuluessa perustamisvaiheen päättymisestä. Sen jälkeen päätös pyritään tekemään kymmenen työpäivän kuluessa siitä, kun osallistumishakemus on vastaanotettu; mikäli hyväksymisarvioinnissa on tarkasteltava täydentäviä asiakirjoja tai on muutoin tarkistettava soveltuvuusvaatimusten täyttyminen taikka on muu perusteltu syy, päätös pyritään tekemään 15 työpäivän kuluessa siitä, kun osallistumishakemus on vastaanotettu.

Johtuen loma-ajoista osallistumishakemuksia ei lähtökohtaisesti käsitellä joulukuun puolivälistä loppiaiseen, talviloma- tai syyslomaviikoilla eikä juhannuksesta elokuun puoliväliin. Tämä voi tapahtua esimerkiksi siten, että hankintayksikkö sulkee dynaamisen hankintajärjestelmän tilapäisesti.

OPTIOT

Optioina ovat käytetyt henkilö- ja pakettiautot, ajoneuvojen huolto- ja korjauspalvelut, muut ajoneuvoihin liittyvät palvelut sekä muut ajoneuvot kuin henkilö- ja pakettiautot. Kyseessä ovat optiot, jotka eivät sido tilaajaa. Jos tilaaja on ostanut ajoneuvon tämän DPS:n kautta, on tilaajalla oikeus ostaa ko. ajoneuvoa koskevat palvelut, kuten huolto- ja korjauspalvelut, samasta paikasta.

Toisin sanoen tämä DPS koskee uusia henkilö- ja pakettiautoja. Muut ajoneuvot tilaajalla on oikeus ostaa muuta kautta. Ajoneuvoja koskevat palvelut tilaajalla on oikeus ostaa muuta kautta.

Optioina ovat lisäksi Hämeenlinnan kaupungin määräysvallassa olevat yhteisöt, joilla on oikeus, mutta ei velvollisuutta, käyttää dynaamista hankintajärjestelmää.,

Ilmoitusnumero 2025-024712
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Moottoriajoneuvot (34100000), Henkilöautot (34110000), Pakettiautot (34136000), Ajoneuvojen korit, perävaunut tai puoliperävaunut (34200000), Ajoneuvojen ja niiden moottoreiden osat ja lisävarusteet (34300000), Ajoneuvojen ja niihin liittyvien laitteiden korjaus, huolto ja muut palvelut (50100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C2
Osoitetiedot Hämeenlinnan kaupunki
Wetterhoffinkatu 2 13100 Hämeenlinna FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Vapaa-aikapalvelujen lasten ja nuorten harrastustoiminta

Suomi | Kirkkonummen kunta
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Määräaika: 9 vuotta kuluttua | 29.5.2035 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Kirkkonummen kunta (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumishakemuksia dynaamiseen toimittajarekisteriin (myöhemmin
toimittajarekisteri), joka koskee vapaa-aikapalvelujen lasten ja nuorten harrastustoimintaa.

Harrastustoiminta jaetaan seuraaviin osa-alueisiin:

- Osa-alue 1) MyHobby-harrastusryhmät
- Osa-alue 2) TALENT-harrastusryhmät
- Osa-alue 3) Avoin MyHobby-toiminta

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 3. "Hankittavan palvelun ehdot".

Sopimus on toistaiseksi voimassaoleva.

Dynaamiseen toimittajarekisteriin otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät Ehdokkaat.

Tarkempi kuvaus hankintamenettelystä on osallistumispyynnön liitteellä 2. "Hankintamenettelyn kuvaus", Osa-alue 1) MyHobby-harrastusryhmät Hankinnan kohteena on osa-alueen 1) MyHobby-harrastusryhmät.

Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankittavan palvelun ehdot"., Osa-alue 2) TALENT-harrastusryhmät Hankinnan kohteena on osa-alueen 2) TALENT-harrastusryhmät.

Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankittavan palvelun ehdot"., Osa-alue 3) Avoin MyHobby-toiminta Hankinnan kohteena on osa-alueen 3) Avoin MyHobby-toiminta.

Tarkempi kuvaus palvelusta on tarjouspyynnön liitteellä 2. "Hankittavan palvelun ehdot".,

Ilmoitusnumero 2025-024664
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000), Virkistys-, kulttuuri- ja urheilupalvelut (92000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Kirkkonummen kunta
PL 20 (Ervastintie 2) 02401 Kirkkonummi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Osallistumispyyntö: Ikääntyneiden ja vammaisten liikkumista tukevien kuljetuspalvelujen hankinta

Suomi | Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää osallistumisilmoituksia (tarjouksia) ikääntyneiden ja vammaisten liikkumista tukevien kuljetuspalvelujen hankintaan. Hankinta sisältää sosiaalihuoltolain, vammaispalvelulain ja kehitysvammalain perusteella järjestettäviä kuljetuksia.

Kyseessä on julkisista hankinnoista ja käyttöoikeuksista annetun lain 1397/2016 (hankintalain) liitteen E mukainen hankinta.

Hankinta toteutetaan dynaamisena toimittajarekisterinä, joka tarkoittaa hankintayksikön itsensä suunnittelemaa, hankintalain periaatteiden mukaista menettelyä hankinnan kohteena olevien palveluiden hankkimiseen. Hankintamenettely kuvattu liitteessä 6 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Hankinta on jaettu työvuoroajoneuvojen osalta kolmeen maantieteelliseen osaan
1) Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio
2) Inkoo, Karkkila, Lohja ja Vihti sekä
3) Hanko, Inkoo ja Raasepori.

Sopimusajoneuvojen osalta hankinta koskee koko Länsi-Uudenmaan hyvinvointialuetta.

Hankinta on jaettu 12 osa-alueeseen. Osa-alueet on kuvattu tarkemmin liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" luvussa 7. Palveluntuottaja voi jättää tarjouksen yhteen tai useampaan osa-alueeseen. Samaa ajoneuvoa voi tarjota ainoastaan yhteen osa-alueeseen.

Perustamisvaiheessa tarjoukset tulee jättää 16.12.2024 klo 12.00 mennessä.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on osallistumispyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Sopimuskausi on toistaiseksi voimassa olevana., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan, ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, suuri esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Sopimusajoneuvot, suuri esteetön ajoneuvo Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Espoo, Kauniainen, Kirkkonummi ja Siuntio, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Espoon, Kauniaisten, Kirkkonummen ja Siuntion alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvot Karkkila, Lohja ja Vihti, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Karkkilan, Lohjan ja Vihdin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, pieni esteetön ajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Työvuoroajoneuvo Hanko, Inkoo ja Raasepori, henkilöajoneuvo Työvuoroajoneuvot Hangon, Inkoon ja Raaseporin alueelle., Sopimusajoneuvot, pieni esteetön ajoneuvo Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle., Sopimusajoneuvot, henkilöajoneuvot Sopimusajoneuvot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen alueelle.,

Ilmoitusnumero 2025-024641
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tieliikennepalvelut (60100000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue
Tekniikantie 15 02033 PL 33 Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietoliikennelaitteet 2025 (00758)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 30.6.2030 20:59 Alkuperäinen ilmoitus

Tietoliikennelaitteet 2025 (00758) DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena ovat tietoliikenneverkon laitteet sekä niihin liittyvät lisätarvikkeet ja palvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot " ja "Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset".

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 13.6.2025 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 30.6.2032 asti. Edellä mainitusta poiketen hankintasopimus voi kuitenkin olla voimassa enintään 30.6.2042 saakka siltä osin kuin se koskee dynaamisen hankintajärjestelmän perusteella hankittuja palveluita (esim. huolto- ja ylläpitopalveluita, kierrätyspalveluita tai palvelumallilla hankittuja tuotteita). Hankintasopimukseen sovelletaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ehtoja hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Selvyyden vuoksi todetaan, että tässä kohdassa tarkoitettujen palveluiden tuottamisesta tai palvelumallilla tehtävästä hankinnasta tulee tehdä hankintasopimus ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LAAJUUS

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 150 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).

SÄHKÖINEN HUUTOKAUPPA

Asiakas voi käyttää julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain ( 1397/2016, jäljempänä hankintalaki) mukaista sähköistä huutokauppaa hankkiessaan tässä dynaamisessa hankintajärjestelmässä tarkoitettuja tuotteita ja palveluja.,

Ilmoitusnumero 2025-024640
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietoliikennelaitteiden asentaminen (51300000), Tietoliikennettä koskevat konsulttipalvelut (71316000), Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Tiedonsiirtolaitteet (32260000), Lähiverkko (32410000), Verkkoreitittimet (32413100), Ethernet-verkko (32415000), Verkkolaitteisto (32420000), Verkkokomponentit (32422000), Teleliikennekaapelit ja -laitteet (32520000), Tietoliikennelaitteet (32570000), Tietoliikennejärjestelmän ylläpito (50334400), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Psykologien palvelut / Psykologers tjänster

Suomi | Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Pohjanmaan hyvinvointialue pyytää tällä hankintailmoituksella osallistumishakemustanne dynaamisen hankintajärjestelmän kaltaiseen menettelyyn, psykologipalveluiden kilpailuttamiseen. Hankintajärjestelmään kuuluu yksi aktiivinen osa-alue:

1. Psykologipalvelut

Hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki vaatimukset täyttävät palveluntuottajat. Hankintajärjestelmän voimassaoloaikana hankinnat toteutetaan hankintajärjestelmään hyväksytyiltä palveluntuottajilta, hankintamenettelyä on kuvattu tarkemmin tämän ilmoituksen liitteissä.

Hankintajärjestelmä on alustavasti voimassa 31.8.2028 saakka, voimassaoloa voidaan pidentää tai lyhentää julkaisemalla asianmukainen hakintailmoitus.

Hankintajärjestelmän perustamisvaihe on voimassa 15.9.2024 saakka, perustamisvaiheen aikana hankintajärjestelmässä ei tehdä hankintoja. Perustamisvaiheen jälkeen hankintajärjestelmä siirtyy hankintavaiheeseen ja Tilaaja voi toteuttaa hankintoja hyväksytyiltä palveluntuottajilta.

--------------

Österbottens välfärdsområde begär med denna upphandlingsannons om er ansökan att delta i ett upphandlingsförfarande likt ett dynamiskt inköpssystem för upphandling av psykologtjänster. Inköpssystemet innehåller ett aktivt delområde:

1. Psykologtjänster

Samtliga anbudssökande som uppfyller lämplighetskraven och lämnat in en ansökan godkänns som anbudsgivare i inköpssystemet. Så länge inköpssystemet är i kraft, genomförs anskaffningar av anbudsgivare som godkänts i inköpssystemet, en närmare beskrivning av upphandlingsförfarandet finns som bilaga.

Inköpssystemet är preliminärt i kraft till 31.8.2028, detta kan förlängas genom att upphandlande enheten publicerar en annons om förlängning.

Inköpssystemet är i en etableringsfas tills 15.9.2024. Under etableringsfasen genomförs inga anskaffningar inom inköpssystemet. Efter etableringsfasen är inköpssystemet i upphandlingsfasen och anskaffningar inom inköpssystemet kan genomföras., Psykologipalvelut / Psykologtjänster Hankintajärjestlemän osa-alue 1 koskee psykologpalveluita.

Osa-aluetta on avattu tarkemmin liitteessä 1.

-----------------

Inköpssystemet delområde 1 berör psykologtjänster.

En närmare beskrivning av delområdet finns i bilaga 1., Ei käytössä / Ej i bruk Ei käytössä / Ej i bruk, Ei käytössä / Ej i bruk Ei käytössä / Ej i bruk,

Ilmoitusnumero 2025-024628
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI195
Osoitetiedot Österbottens välfärdsområde - Pohjanmaan hyvinvointialue
Hietalahdenkatu 2-4 65130 Vaasa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Etelä-Pohjanmaan-, Keski-Suomen-, Pirkanmaan-, Varsinais-Suomen- ja Lapin ELY-keskuksien maastomittausten dynaaminen hankintajärjestelmä 2025-2028

Suomi | Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Julkaistu 7 kuukautta sitten | 15.5.2025 Määräaika: 3 vuotta kuluttua | 31.12.2028 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Pohjanmaan-, Keski-Suomen-, Pirkanmaan-, Varsinais-Suomen- ja Lapin ELY-keskuksien maastomittausten dynaaminen hankintajärjestelmä 2025-2028 Hankinnalla perustetaan Etelä-Pohjanmaan-, Keski-Suomen-, Lapin-, Varsinais-Suomen- ja Pirkanmaan Elinkeino- liikenne ja ympäristökeskuksien
dynaaminen hankintajärjestelmä, johon voi hakeutua jättämällä osallistumishakemuksen
hankintailmoituksen mukaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen
tarjoajien kesken kilpailutetaan yleis-/tie-/rakentamissuunnitelmien maastomittausten toimeksiantoja. Lisäksi mahdollisesti myös
investointihankkeiden maastomittauksia. Hankinnan kohteena olevia maastomittaustoimeksiantoja kilpailutetaan pääasiassa
kokonaishinta tai yksikköhintapohjaisesti erillisissä kilpailutuksissa.

Hankinnat sijoittuvat seuraavien maakuntien alueelle: Etelä-Pohjanmaa, Pohjanmaa, Keski-Pohjanmaa, Keski-Suomi, Lappi, Pirkanmaa, Varsinais-Suomi ja Satakunta.

Osallistumishakemuksia ei käsitellä:
• Juhannuksen - heinäkuun lopun välillä
• joulukuun 15. päivän – loppiaisen välisenä aikana.,

Ilmoitusnumero 2025-024629
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Elinkeino-, liikenne- ja ympäristökeskusten sekä työ- ja elinkeinotoimistojen kehittämis- ja hallintokeskus
Alvar Aallon katu 8 60101 Seinäjoki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma