Ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen ja uudelleen kuumentamiseen soveltuvat tarjoiluvaunut, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 21.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen ja uudelleen kuumentamiseen soveltuvat tarjoiluvaunut, DPS Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan tilaajakohtaisesti erilaisia ruoanjakovaunuja ja niihin liittyviä huoltoja.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö.

DPS järjestelmän kautta hankitaan ammattikeittiöille erilaisia ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen, uudelleen kuumentamiseen ja tarjoiluun soveltuvia tarjoiluvaunuja hajautettuun jakeluun (Cook and Chill ja Cook and Serve).

Sansia Oy varaa mahdollisuuden hankkia järjestelmän kautta myös muita yllä mainittuun hankinnan kohteeseen liittyviä tarvikkeita, varusteita, varaosia ja huoltopalveluita.

Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki edellä esimerkinomaisesti mainitut tuoteryhmät eivät sisälly ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2035.,

Ilmoitusnumero 2025-028487
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ruoanvalmistus- ja -tarjoilulaitteet (39310000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Viestintä- ja markkinointipalvelut 2025 (00697)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 21.8.2025 Määräaika: 8 vuotta kuluttua | 30.9.2033 20:59 Alkuperäinen ilmoitus

Viestintä- ja markkinointipalvelut 2025 (00697) DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) kohteena ovat viestintä- ja markkinointipalvelut Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut:

• Viestinnän ja markkinoinnin konsultointi
• Viestinnän suunnittelu ja toteutus
• Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus
• Viestinnän ja markkinoinnin tuotanto
• Digitaalinen markkinointi ja viestintä
• Mediasuunnittelupalvelut
• Viestinnän koulutuspalvelut
• Muut viestintään ja markkinointiin liittyvät lisäpalvelut

DPS:n pääasiallisena kohteena on asiantuntijatyö. Asiantuntijatyön lisäksi Asiakkaan hankintaan voi sisältyä viestintä- ja markkinointipalveluihin kiinteästi liittyviä ohjelmistoja ja/tai käyttöympäristöjä ml. pilvipalvelut ja ohjelmistopalvelut, kuten mediaseuranta, uutiskirjepalvelu jne. Edellä mainittujen ohjelmistojen ja/tai käyttöympäristöjen arvo voi kuitenkin olla korkeintaan 30 % Asiakkaan hankinnan arvioidusta kokonaisarvosta, tai jos hankinta on jaettu osiin, kyseisen osa-alueen arvioidusta arvosta.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä "Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde".

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.

DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa.

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.10.2025 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä.

DPS:n perusteella asiakkaiden tekemät hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta.

DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN LAAJUUS

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu kokonaisarvo on enintään 300 000 000 euroa (ilman arvonlisäveroa).,

Ilmoitusnumero 2025-028476
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000), Mainontapalvelut (79341000), Mainoskampanjapalvelut (79341400), Markkinointi (79342000), Markkinointijohdon konsulttipalvelut (79413000), Muotoilu-/suunnitteluneuvonta (79415200), Suhdetoimintaan liittyvät palvelut (79416000), Kriisinhallintapalvelut (79430000), Henkilöstökoulutus (79632000), Painatus ja siihen liittyvät palvelut (79800000), Näyttelyjen, messujen ja kongressien järjestelypalvelut (79950000), Viestintä- ja mainostuotteet (39294100), Valokuvauspalvelut ja niihin liittyvät palvelut (79960000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Valmennuspalvelut (79998000), Viestintä- ja multimediaohjelmatuotteet (48500000), Elokuva- ja videopalvelut (92100000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tietojärjestelmän auditointi- ja testauspalvelut (72800000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Gastroenterologiset tarvikkeet, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 20.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan gastroenterologisia tarvikkeita kuten endoskopian ja enteraalisen ravitsemuksen tarvikkeita sekä suolen hoidon tarvikkeita.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö.

Tämän DPS järjestelmän kautta voidaan kilpailuttaa kaikkien Sansian, terveydenhuollon tarvikkeita ostavien, omistaja-asiakkaiden tarpeen mukaisia gastroenterologisia tarvikkeita. Tällaisia omistaja-asiakkaita ovat esimerkiksi hyvinvointialueet sekä niiden ostoja hoitavat organisaatiot. Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki gastroenterologiset tuoteryhmät eivät sisältyisi ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2030., 1. ENDOSKOPIATARVIKKEET Endoskopiatarvikkeet esimerkiksi suojat, neulat, instrumentit, kanyylit, katetrit, stentit ja klipsit., 2. ENTERAALISEN RAVITSEMUKSEN TARVIKKEET Enteraalisen ravitsemuksen tarvikkeet esimerkiksi nenämahaletkut ja ravinnonsiirtotarvikkeet., 3. SUOLEN HOIDON TARVIKKEET Suolen hoidon tarvikkeet esimerkiksi suolentyhjennys- ja suolenhallintatarvikkeet.,

Ilmoitusnumero 2025-028435
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen ja uudelleen kuumentamiseen soveltuvat tarjoiluvaunut, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 18.8.2025 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 31.12.2035 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen ja uudelleen kuumentamiseen soveltuvat tarjoiluvaunut, DPS Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan tilaajakohtaisesti erilaisia ruoanjakovaunuja ja niihin liittyviä huoltoja.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö.

DPS järjestelmän kautta hankitaan ammattikeittiöille erilaisia ruoan kuljetukseen, kylmäsäilytykseen, uudelleen kuumentamiseen ja tarjoiluun soveltuvia tarjoiluvaunuja hajautettuun jakeluun (Cook and Chill ja Cook and Serve).

Sansia Oy varaa mahdollisuuden hankkia järjestelmän kautta myös muita yllä mainittuun hankinnan kohteeseen liittyviä tarvikkeita, varusteita, varaosia ja huoltopalveluita.

Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki edellä esimerkinomaisesti mainitut tuoteryhmät eivät sisälly ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2035.,

Ilmoitusnumero 2025-028338
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ruoanvalmistus- ja -tarjoilulaitteet (39310000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
Puutarhakatu 6 70300 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Gastroenterologiset tarvikkeet, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 17.8.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 31.12.2030 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan gastroenterologisia tarvikkeita kuten endoskopian ja enteraalisen ravitsemuksen tarvikkeita sekä suolen hoidon tarvikkeita.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö.

Tämän DPS järjestelmän kautta voidaan kilpailuttaa kaikkien Sansian, terveydenhuollon tarvikkeita ostavien, omistaja-asiakkaiden tarpeen mukaisia gastroenterologisia tarvikkeita. Tällaisia omistaja-asiakkaita ovat esimerkiksi hyvinvointialueet sekä niiden ostoja hoitavat organisaatiot. Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki gastroenterologiset tuoteryhmät eivät sisältyisi ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2030., 1. ENDOSKOPIATARVIKKEET Endoskopiatarvikkeet esimerkiksi suojat, neulat, instrumentit, kanyylit, katetrit, stentit ja klipsit., 2. ENTERAALISEN RAVITSEMUKSEN TARVIKKEET Enteraalisen ravitsemuksen tarvikkeet esimerkiksi nenämahaletkut ja ravinnonsiirtotarvikkeet., 3. SUOLEN HOIDON TARVIKKEET Suolen hoidon tarvikkeet esimerkiksi suolentyhjennys- ja suolenhallintatarvikkeet.,

Ilmoitusnumero 2025-028292
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

PCR- ja nukleiinihappodiagnostiikkaan soveltuvat laitteet ja reagenssit, tarvikkeet, kontrollit (DPS 2025-2029)

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 15.8.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 14.8.2029 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

PCR- ja nukleiinihappodiagnostiikkaan soveltuvat laitteet ja reagenssit, tarvikkeet, kontrollit (DPS 2025-2029) HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä myös DPS) PCR- ja nukleiinihappodiagnostiikkaan soveltuvien laitteiden, reagenssien, testikittien, tarvikkeiden ja kontrollien hankkimiseen.

Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia tähän dynaamiseen hankintajärjestelmään. Järjestelmästä hankitaan erilaisia tuotteita pääsääntöisesti laboratorioiden käyttöön.

Hankittaviin tuoteryhmiin kuuluu muun muassa PCR- ja nukleiinihappodiagnostiikkaan soveltuvat:
- laitteet
- laitteiden tarvikkeet
- laitteissa käytettävät testikasetit / testikitit
- reagenssit
- reaktioseokset (esim. master mix)
- tarvikkeet
- kontrollit

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä tuotteita yksiköiden tarpeisiin. HUSissa tuotteita
käyttävät ainakin HUS Diagnostiikkakeskus, mutta lisäksi myös muut HUS-yhtymän yksiköt pienemmissä määrin. HUSin lisäksi hankintajärjestelmän kautta kilpailutettavia tuotteita voidaan hankkia myös ISLAB-hyvinvointiyhtymän käyttöön.

Tämä dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 14.8.2029 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan vuosien 2025-2029 aikana 30 kilpailutusta. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästi.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston kokonaisarvoksi enintään 20 000 000 euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu tällä hetkellä tiedossa olevaan hankintatarpeeseen. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa
hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän
voimassaollessa. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on
ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Dynaamiseen hankintajärjestelmään otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään
hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä
kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisissä kilpailutuksissa voidaan hyödyntää sähköistä huutokauppaa. Mahdollinen sähköisen huutokaupan hyödyntäminen kuvataan erikseen kussakin sisäisessä kilpailutuksessa.

Tämän osallistumispyynnön liitteenä ovat alustavat, DPS:n sisäisissä kilpailutuksissa hyödynnettävät sopimusehdot. Näistä
sopimusehdoista voidaan kuitenkin poiketa hankintakohtaisesti, ja kutakin DPS:n sisäistä kilpailutusta koskevat lopulliset
sopimusehdot on aina määritetty DPS:n sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnöllä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-028253
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Laboratorioreagenssit (33696500), Laboratoriolaitteet, optiset ja tarkkuuslaitteet (lukuun ottamatta silmälaseja) (38000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1 FI1DB
Osoitetiedot HUS-yhtymä
PL 441 (Uutistie 5, 01770 Vantaa) 00029 HUS FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Mielenterveys- ja päihdekuntoutujien asumispalvelujen hankinta KEUDno-2020-527/ KEUHDno-2023-188

Suomi | Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 2.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Oikaistava tieto
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite. Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella.

Hankintayksikkö varaa dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisvaiheessa 10.06.2021 klo 10.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn 20 työpäivää. Ensimmäiset hankintajärjestelmän sisäiset tarjouspyynnöt kohdistuvat luokkiin 1–3. Ne lähetetään heti, kun ainakin edellä mainittuun määräaikaan mennessä saapuneet osallistumishakemukset on käsitelty. Osallistumispyynnön liitteenä olevat hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten tarjouspyynnön ehdot ja palvelun sisältö ovat luonnoksia, joihin tilaaja voi tehdä tarkennuksia ennen lopullisen tarjouspyynnön lähettämistä. Tarjoajien on tarkoin tutustuttava lopullisiin asiakirjoihin.

OIKAISU
Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut ja asumiseen liittyvät palvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve tai muu sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Asumiseen liittyvinä muina palveluina voivat tulla kysymykseen sosiaalinen kuntoutus, ammatillinen tukihenkilötoiminta sekä ohjaus ja neuvonta. Hankinnan kohteena on lisäksi ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä.

Kunkin palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan palvelua koskevassa palvelukuvauksessa, joka on hankintajärjestelmän sisäisen tarjouspyynnön liite.

Hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä DYNAAMISEN HANKINTAJÄRJESTELMÄN PERIAATTEET.

Hankintajärjestelmä on perustamisvaiheessa jaettu luokkiin seuraavasti: Luokka 1 Tuettu asuminen, Luokka 2 Palveluasuminen, Luokka 3 Tehostettu palveluasuminen, Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta, Luokka 5 Ensisuojapalvelu.

Tällä osallistumispyynnöllä perustetaan sosiaali- ja terveyspalveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä. Palveluntuottajat voivat hakeutua hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen osallistumispyynnön mukaisesti. Hankintajärjestelmä on voimassa neljä (4) vuotta sen perustamisesta lukien. Tilaaja voi jatkaa sen voimassaoloa uudella hankintailmoituksella., ILMOITA TÄSSÄ LUOKAT JOITA HAKEMUS KOSKEE Tässä ehdokas ilmoittaa luokat, joita hakemus koskee., Luokka 1 Tuettu asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 2 Yhteisöllinen asuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 3 Tehostettu Palveluasuminen Hankinnan kohteena ovat asumispalvelut asiakkaille, joilla on päihteiden ongelmakäytöstä tai mielenterveysongelmasta johtuva tuen tarve. Palveluun kuuluu asiakkaan aktiivinen ja suunnitelmallinen kuntoutus ja muu asiakkaan kuntoutumista tukeva toiminta. Palvelun tarkoituksena on vastata asiakkaan yksilölliseen asumiseen liittyvään tuen ja ohjauksen tarpeeseen. Palvelut perustuvat sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 4 Ammatillinen tukihenkilötoiminta Hankinnan kohteena on ammatillinen tukihenkilöpalvelu. Palvelut on tarkoitettu asiakkaille, joilla on sosiaalihuoltolain 11 §:n tarkoittama tuen tarve. Palvelun tehtävänä on asiakkaan tukeminen ja hyvinvoinnin edistäminen. Palvelu vahvistaa asiakkaan toimintakykyä ja osallisuutta kaikilla elämän osa-alueilla. Palvelun tehtävänä on tukea asiakkaan vahvuuksia ja kykyä ottaa vastuuta omasta elämästään. Palveluun kuuluu yhteistyö tilaajan, asiakkaan muiden palvelunantajien ja sidosryhmien sekä tarvittaessa asiakkaan omaisten ja läheisten kanssa. Palvelu perustuu sosiaalihuoltolain (1301/2014) säännöksiin.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 5 Ensisuojapalvelu Hankinnan kohteena on ensisuojapalvelu asunnottomille henkilöille. Kyseessä on tilapäinen yöaikainen majoituspalvelu, jonne voi tulla myös päihtyneenä. Palvelun tarkoituksena on edistää asunnottomien ja päihtyneiden henkilöiden turvallisuutta. Palvelun tarkoituksena on myös tarjota asiakkaille tukea, ohjausta ja neuvontaa, joka edistää elämänhallintaa ja auttaa hakeutumaan palvelutarvetta vastaavaan palveluun. Palvelussa noudatetaan soveltuvin osin päihdepalvelujen laatusuosituksia.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 6 Sosiaalinen kuntoutus Hankinnan kohteena on sosiaalinen kuntoutus, joka on sosiaalihuoltolain 17 §:n sosiaalipalvelu. Sosiaalisen kuntoutuksen tavoitteena on vahvistaa asiakkaan toimintakykyä, osallisuutta ja elämänhallintaa sekä ehkäistä syrjäytymistä. Se voi sisältää työtoimintaa, ryhmätoimintaa, yksilöllistä ohjausta tai arjen taitojen harjoittelua. Työtoiminta voi toteutua myös pelkästään työtoimintapaikan tarjoamisena.

Hankinnan kohteena on myös lakiin kuntouttavasta työtoiminnasta (189/2001) perustuva kuntouttava työtoiminta, joka on hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluva sosiaalipalvelu. Kuntouttavan työtoiminnan tavoitteena on tukea pitkään työttömänä olleiden henkilöiden toimintakykyä, osallisuutta ja elämänhallintaa sekä edistää heidän siirtymistään kohti koulutusta tai työmarkkinoita. Lakiin kuntouttavasta työtoiminnasta perustuvaa kuntouttavaa työtoimintaa voi tuottaa rekisteröity yhdistys, rekisteröity säätiö, valtion virasto tai rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta, mutta ei yritys.

Palvelun sisältö ja vähimmäisvaatimukset kuvataan tarkemmin hankintajärjestelmän sisäisen kilpailutuksen tarjouspyynnössä ja palvelukuvauksessa., Luokka 7 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta., Luokka 8 (palvelun nimi) Hankintayksikkö voi perustaa tämän luokan myöhemmin hankintajärjestelmän voimassaoloaikana.

Tähän luokkaan ei voi vielä jättää osallistumishakemusta.,

Ilmoitusnumero 2025-027846
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sosiaalityö ja siihen liittyvät palvelut (85300000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Keski-Uudenmaan hyvinvointialue
PL 46 05801 Hyvinkää FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 1.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS) digitaalisten kaksosten alustoille Helsingin kaupungin Kaupunkiympäristön toimiala (jäljempänä "Hankintayksikkö") pyytää osallistumishakemuksia digitaalisten kaksosten alustojen hankintoja varten perustettavaan dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS).

Hankintayksikkö käyttää digitaalisten kaksosten palveluita tehostamaan viranomaistoimintaa ja kaupunkilaisten vaikuttamista.

Digitaalisten kaksosten alustoja käytetään Kaupunkiympäristön ketterän kehittämisen käyttötapauskohtaisisssa kokeiluissa sekä tuotannollisissa ratkaisuissa. Alustoilla on tarkoitus pystyä yhdistelemään ja visualisoimaan tietoa eri lähteistä, kuten mm. kaupunkitietomalliaineistoa, rakennusten ja infran tietomalleja, pistepilviaineistoja ja rakennetun ympäristön perustietoa. Tavoitteena on hyödyntää alan parhaita alustoja ja resursseja palveluiden luomisessa.

Digitaalisen kaksosten palveluja kehitetään kaupunkiympäristön sisäiseen käyttöön sidosryhmille, viranomaiskäyttöön sekä kaupunkilaisille. Osa palveluista tulee todennäköisesti sisältämään luottamuksellista viranomaistietoa ja ne ovat vain viranomaisten saavutettavissa, mikä tulee huomioida niiden toteutuksessa.

Tällä hankintailmoituksella perustetaan dynaaminen hankintajärjestelmä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa palveluntuottajat hakeutuvat hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat. Toisessa vaiheessa hankintayksikkö tekee hankintoja perustettavan dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisinä kilpailutuksina ja valitsee sisäisen kilpailutuksen perusteella kuhunkin käyttötapaukseen/käyttötapauksiin parhaiten soveltuvan alustaratkaisun.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyminen ei sido ehdokasta. Ehdokas voi valita, mihin järjestelmän sisällä järjestettäviin kilpailutuksiin se osallistuu.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa kahdeksan (8) vuotta.

Dynaamisen hankintajärjestelmän sisältöä ja hankintojen toteuttamista on kuvattu tarkemmin liiteasiakirjoissa.

Dynaamisen hankintajärjestelmän ennakoitu arvo on yhteensä noin 2,3 miljoonaa euroa.,

Ilmoitusnumero 2025-027829
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä sote-kuljetuspalvelujen hankkimiseksi

Suomi | Tervia Logistiikka Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 21.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Tervia Logistiikka Oy:n järjestämisvastuulle kuuluvat vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja terveydenhuoltolain mukaiset henkilökuljetukset.

Palvelut toteutetaan Keski-Pohjanmaan, Kainuun, Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin hyvinvointialueiden toiminta-alueilla.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä.

Hankinnan kohteena dynaamisessa hankintajärjestelmässä on:

LUOKKA 1

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Keski-Pohjanmaa

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 2

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Kainuu

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 3

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Pohjois-Pohjanmaa

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 4

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Lappi

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Keski-Pohjanmaa Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Keski-Pohjanmaan sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2025., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Kainuu Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Kainuun hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Kainuun sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2025., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Pohjois-Pohjanmaa Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Pohjois-Pohjanmaan sisäinen kilpailutus toteutetaan aikaisintaan kevät-kesällä 2026., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Lappi Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Lapin hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Lapin sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2026.,

Ilmoitusnumero 2025-027657
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1D5 FI1D8 FI1D9 FI1D7
Osoitetiedot Tervia Logistiikka Oy
PL 10 90029 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kotona asumista tukevat palvelut – dynaaminen toimittajarekisteri

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 18.7.2025 Määräaika: 5 vuotta kuluttua | 30.9.2030 10:50 Alkuperäinen ilmoitus

Kyseessä on Varsinais-Suomen hyvinvointialueen (Varha) kotona asumista tukevien palveluiden toimittajarekisterin perustaminen. Kotona asumista tukevia palveluita ovat mm. kotihoito, tukipalvelut ja kuntouttava päivätoiminta.

Perustamisvaiheessa avataan luokka 1: Kotihoidon palvelut

Hankintayksikkö voi myöhemmin korjausilmoituksella lisätä avattavia luokkia dynaamisen toimittajarekisterin kuvauksen mukaisesti., Luokka 1: Kotihoidon palvelut Hankinnan kohteena on kotihoidon palvelut., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten., Uusi luokka Luokka perustetaan mahdollista myöhempää tarvetta varten.,

Ilmoitusnumero 2025-027622
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KymenHVA Lääkäripalvelut

Suomi | Kymenlaakson hyvinvointialue
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 17.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat lääkäripalvelut Kymenlaakson hyvinvointialueelle. Kyseessä on sähköinen hankintamenettely, joka on hankintayksikön suunnittelema hankintalain (1397/2016) luvun 12 mukaisiin hankintoihin. Järjestelmä perustetaan
dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kaltaisena menettelynä. Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö. Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus".

Mahdollisia hankintajärjestelmässä kilpailutettavien palveluiden (työvoiman vuokraus) piiriin kuuluvia lääkäreitä ovat erikoislääkärit, yleislääkärit ja hammaslääkärit.

Tarkemmin hankinnan kohde on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 2 "Hankinnan kohteen kuvaus".

Hankintajärjestelmä on jaettu osa-alueisiin:
- Osa-alue 1: Erikoislääkärit
- Osa-alue 2: Yleislääkärit
- Osa-alue 3: Hammaslääkärit

Hankintajärjestelmään haetaan mukaan jättämällä osallistumishakemus. Hakeminen tehdään osa-alueittain. Osa-alueet pitävät sisällään useita eri kohderyhmiä, joiden välillä osatarjoukset on sallittu myöhemmin julkaistavan tarjouspyynnön mukaisesti., Osa-alue 1: Erikoislääkärit Osa-alue sisältää erikoislääkärityövoiman vuokrausta muun muassa seuraavilta erikoisaloilta:

Kardiologia
Ihotaudit
Gastroenterologia
Reumatologia
Yleiskirurgia
Fysiatria
Keuhkosairaudet
Sisätaudit
Lastentaudit
Geriatria
Kliininen fysiologia ja isotooppilääketiede
Hammaslääketieteen erikoisalat

Erikoisalat tarkennetaan hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa. Osa-alueeseen hakeutuvan ehdokkaan ei tarvitse tarjota kaikkia yllä mainittuja erikoisaloja kaikilla yllä mainituilla alueilla. Ehdokas voi valita sisäisen kilpailutuksen yhteydessä kohderyhmät, joita tarjoaa.

Osa-alueessa tehdään sisäisiä kilpailutuksia esimerkiksi ns. tilauskohtaisesti tai kausikohtaisesti yksittäisille tilaajan toimipisteille.

Tarkemmin hankintamenettely on kuvattu osallistumispyynnön liitteessä 1 "Hankintamenettelyn kuvaus"., Osa-alue 2: Yleislääkärit Yleislääkäripalveluiden hankinta Kymenlaakson hyvinvointialueen toimialueen toimipisteiden tarpeisiin.

Tämän hankinnan kohteena olevaa lääkärityövoimaa on tarkoitus hankkia silloin, kun Kymenlaakson hyvinvointialue ei pysty täyttämään lääkäritarpeitaan oman työvoimansa kautta, omilla rekrytoinneillaan tai voimassa olevien sopimusten kautta., Osa-alue 3: Hammaslääkärit Hammaslääkäripalveluiden (hammaslääkäri ja erikoishammaslääkäri) hankinta Kymenlaakson hyvinvointialueen suun terveydenhuollon toimipisteiden tarpeisiin.,

Ilmoitusnumero 2025-027589
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääkäripalvelut (85121000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C4
Osoitetiedot Kymenlaakson hyvinvointialue
Keskuskatu 19 48210 Kotka FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstövuokraus DPS 8/2025

Suomi | Monetra Oulu Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 17.7.2025 Määräaika: 25 vuotta kuluttua | 30.12.2050 22:00 Alkuperäinen ilmoitus

Monetra Oulu Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän henkilöstövuokrauksesta mukana oleville asiakkailleen (jatkossa myös "tilaajat") tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti. Tilaajat voivat olla kaikki Monetra Oulu Oy:n asiakkaat.

Hankinnassa noudatetaan lakia julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista (1397/2016). Hankintamenettelynä käytetään dynaamista hankintajärjestelmää. Hankintajärjestelmään voivat hakeutua kaikki hankinnasta kiinnostuneet palveluntuottajat (ehdokkaat).

Perustamisvaiheessa mukaan ovat ilmoittautuneet seuraavat asiakkaat:
- Iin kunta
- Keski-Pohjanmaan hyvinvointialue
- Kiertokaari Oy
- Koulutuskuntayhtymä OSAO
- Muhoksen kunta
- Oulun kaupunginteatteri Oy
- Oulun Tuotantokeittiö Oy
- Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointilaue

Hankinnasta kiinnostuneita ehdokkaita pyydetään jättämään osallistumishakemus Tarjouspalvelu.fi -toimittajaportaalissa tämän osallistumispyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Tilaajat käyttävät vuokratyövoimaa omien organisaatioiden linjausten mukaisesti silloin, kun se on tilaajan kannalta tarkoituksenmukaista.

Hankinta sisältää sekä lyhytaikaisen ns. keikkatyöntekijän vuokrauksia, että pidempiaikaisiin tarpeisiin tehtäviä rekrytointeja.

Tilaajalla on oikeus käyttää ensisijaisesti esim. omaa tai oman inhouse yhtiönsä keikkapoolia / rekrytointikanavaa. Esimerkiksi tilaajalla voi olla käytössä omaa henkilöstöä jota voi tarpeen mukaan siirtää kohteesta / tehtävästä toiseen.

Hankintayksikkö:
- varaa DPS:n perustamisvaiheessa 1.9.2025 klo 12.00 mennessä saapuneiden osallistumishakemusten käsittelyyn arviolta 15 työpäivää. Mikäli esimerkiksi rikosrekisteriotteiden toimittaminen viivästyy ehdokkaasta riippumattomasta syystä, osallistumishakemuksen käsittelyyn käytettävä aika lasketaan ajankohdasta (pvm), jolloin hankintayksikkö on vastaanottanut pyydetyt asiakirjat.
- pyrkii lähettämään ensimmäiset DPS:n sisäiset tarjouspyynnöt hankinnan perustamisvaiheen jälkeen arviolta aikaisintaan lokakuussa 2025 DPS:ään hyväksytyille tarjoajille. Mikäli tarjoaja haluaa olla mukana DPS:n ensimmäisessä sisäisessä tarjouspyyntökilpailussa, osallistumishakemus tulee jättää perustamisvaiheen aikana ja saada myös päätös mukaan hyväksynnästä.
- lähettää DPS:n osa-alueisiin hyväksytyille toimittajille tarjouspyynnöt palvelunkuvauksen kohdan "Sopimuskausi ja hankintajärjestelmän sisäisten kilpailutusten aikataulut mukaisesti.

Tilaaja pidättää oikeuden kilpailuttaa hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla tarpeen mukaan:
- hankinta-asiakirjoissa mainittuja ammattinimikkeitä
- uusia, hankinta-asiakirjoissa mainitsemattomia ammattiryhmiä ja -nimikkeitä

Hakemuksia eri ryhmiin, alueille tai asiakkaille voi jättää koko dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloajan. Selvyyden vuoksi todetaan, että ehdokkaan osallistumishakemuksessa antamat tiedot ovat alustavia ja ehdokas voi dynaamisen hankintajärjestelmän aikana koska tahansa päivittää tietojaan ja tarjota myös muille osaalueille kuin osallistumishakemuksessa ilmottamiinsa ryhmiin, alueisiin tai asiakkaille., Ateria ja puhtauspalveluhenkilöstö Ateria- ja puhtauspalvelu henkilöstö, Rakennus- ja mittauspalvelut, kiinteistöhoito henkilöstö Rakennus- ja mittauspalvelut, kiinteistöhoito henkilöstön vuokraus, Muut ammattinimikkeet Tässä osallistumispyynnössä mainitsemattomat ammattiryhmien henkilöstön vuokraus.,

Ilmoitusnumero 2025-027586
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstön hankintapalvelut tilapäistyöntekijät mukaan luettuna (79620000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Monetra Oulu Oy
Krouvintie 4 90400 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

A202639 Oopperatalon peruskorjaus V1 2026-2028 PS-ARK-RAK-VAL-AKU suunnitteluryhmän hankinta

Suomi | Senaatti-kiinteistöt
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 14.7.2025 Määräaika: 9 kuukautta kuluttua | 4.9.2026 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

A202639 Oopperatalon peruskorjaus V1 2026-2028 PS-ARK-RAK-VAL-AKU suunnitteluryhmän hankinta Senaatti-kiinteistöt pyytää Teiltä tarjousta otsikkokohdan hankkeen suunnittelusta sähköisessä tarjouspyynnössä julkaistujen asiakirjojen mukaisesti seuraavista suunnittelutehtävistä: Pää- ja arkkitehtisuunnittelu sekä rakenne-, valaistus- ja akustiikkasuunnittelu. Tarjous jätetään suunnitteluryhmänä kattaen kaikki pyydetyt suunnittelualat. Hankkeen laajuus, sisältö ja aikataulu sekä hankintaa koskevat suunnittelutehtävät on esitetty liitteenä olevissa asiakirjoissa. Tarjous annetaan suunnittelutehtävistä ehdotussuunnittelusta takuuajan loppuun tarjouspyynnön liitteiden mukaisesti.,

Ilmoitusnumero 2025-027528
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Arkkitehti-, insinööri- ja suunnittelupalvelut (71240000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Senaatti-kiinteistöt
Lintulahdenkatu 5 A 00530 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Terveydenhuollon ventilaattorit varusteineen ja tarvikkeineen, DPS

Suomi | Sansia Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 14.7.2025 Määräaika: 10 vuotta kuluttua | 31.12.2035 07:00 Alkuperäinen ilmoitus

Terveydenhuollon ventilaattorit varusteineen ja tarvikkeineen, DPS Sansia Oy perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka kautta hankitaan tilaajakohtaisesti erilaisia invasiivisia ja/tai noninvasiivisia ventilaattoreita sekä niihin liittyviä muita tarvikkeita.

Tämä on hankintaa koskeva osallistumispyyntö.

DPS järjestelmän kautta hankitaan erilaisia ventilaattoreita useampaan käyttökohteeseen ja erikoisalalle.
Ventilaattoreita hankitaan muun muassa seuraaviin käyttökohteisiin ja tutkimuksiin: anestesia, päivystys, tehohoito ja lasten tehovalvonta. Sansia Oy varaa mahdollisuuden hankkia järjestelmän kautta myös muita yllä mainittuun hankinnan kohteeseen liittyviä tarvikkeita ja laitteita.

Tätä dynaamista hankintajärjestelmää voivat käyttää kaikki Sansian omistaja-asiakkaat (ajantasainen listaus https://www.sansia.fi/yritys/omistajat.html).

Hankintajärjestelmään voi hakeutua tarjoajaksi koko järjestelmän voimassaoloajan jättämällä osallistumishakemuksen. Ehdokas voi jättää osallistumishakemuksen järjestelmään, vaikka kaikki edellä esimerkinomaisesti mainitut tuoteryhmät eivät sisälly ehdokkaan tuotevalikoimaan. Järjestelmään hakeutuminen ei tarkoita suoraan osallistumista hankintoihin. Vain järjestelmään hyväksytyillä ehdokkailla on oikeus tehdä tarjouksia hankintavaiheessa.

Hankintasopimuskohtaiset vaatimukset, kuvaukset ja muut asiakirjat ovat nähtävillä kilpailutuksen avaushetkellä dynaamiseen järjestelmään hyväksytyille tarjoajille. Voimassa oleviin sopimuksiin eli jo kilpailutettuihin hankintoihin ei voi jättää tarjousta ennen kuin kilpailutus avataan uudelleen. Kilpailutettavat tuotteet, tuotteille asetettavat vähimmäisvaatimukset ja muut hankinnan kohteeseen liittyvät vähimmäisvaatimukset ja muut ehdot sekä tilaajat määritellään aina erikseen kulloisenkin tarpeen mukaan jokaisessa hankintajärjestelmän sisäisessä tarjouspyynnössä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä päättyy 31.12.2035.,

Ilmoitusnumero 2025-027510
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet (33100000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Sansia Oy
PL 2000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Terveydenhuollon näytteenottotarvikkeet DPS

Suomi | HUS-yhtymä
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 5.7.2025 Määräaika: 6 vuotta kuluttua | 29.6.2031 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Terveydenhuollon näytteenottotarvikkeet DPS HUS-yhtymä perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän (jäljempänä DPS) terveydenhuollon näytteenottotarvikkeiden hankkimiseen. Hankittavat tuotteet määritellään tarkemmin kussakin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisessä kilpailutuksessa.

Pyydämme osallistumishakemuksia HUS 270-2025 Terveydenhuollon näytteenottotarvikkeet dynaamiseen hankintajärjestelmään (jäljempänä myös DPS). Tämä dynaaminen hankintajärjestelmä kattaa laajasti erilaiset terveydenhuollon eri yksiköissä, palvelupisteissä ja sairaaloissa tehtävään näytteenottoon liittyvät tarvikkeet.

Hankittaviin tuoteryhmiin voivat kuulua mm.
- Ihopistosnäytteenottotarvikkeet
- Verikaasukapillaarit
- Vakuumiverinäytteenottotarvikkeet
- Näytteenottoruiskut
- Näytteenottoneulat
- Virtsatestiliuskat
- Virtsanäytteenottotarvikkeet
- Näytteenottotikut
- Sekä muut terveydenhuollon näytteenottotoiminnassa tarvittavat tuotteet ja tarvikkeet sekä tarvittaessa niihin liittyvät lisäpalvelut

HUSin tavoitteena on hankkia joustavalla ja yksinkertaisella menettelyllä laadukkaita tarvikkeita ja tuotteita.
HUS toimii yhteistyössä muiden hyvinvointialueiden kanssa ja tekee hankintoja hankintarenkaana. Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiin hankintoihin voivat osallistua HUS-yhtymän omistajajäsenet: Helsingin kaupunki, Itä-Uudenmaan hyvinvointialue, Keski-Uudenmaan hyvinvointialue, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue ja Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue sekä lisäksi Etelä-Karjalan hyvinvointialue, Kymenlaakson hyvinvointialue ja ISLAB hyvinvointiyhtymä. Myös Puolustusvoimilla on oikeus tehdä tilauksia yhteishankinnoista. Hankintarenkaan osallistujat ilmoitetaan kussakin sisäisessä kilpailutuksessa erikseen.

HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä, että dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä julkaistaan arviolta 1-10 kilpailutusta per vuosi. Määrä on alustava arvio, joka voi muuttua merkittävästikin kun kilpailutustarve ja tuotteiden ryhmittely selkeytyy myöhemmin. HUS arvioi osallistumispyynnön julkaisuhetkellä dynaamisen hankintajärjestelmän koko keston (72 kk) kokonaisarvoksi noin 30 miljoonaa euroa huomioiden kaikki järjestelmässä mahdollisesti tehdyt hankinnat. Arvio on alustava ja perustuu aiempaan ostohistoriaan ja voimassaolleisiin hintasopimuksiin. HUS ei sitoudu mihinkään hankintamääriin tai määräostovelvoitteisiin tällä ilmoituksella. HUS varaa oikeuden järjestää terveydenhuollon näytteenottotarvikkeista kilpailutuksia tarvittaessa myös tämän dynaamisen hankintajärjestelmän ulkopuolella. Sähköisen huutokaupan käyttäminen sisäisissä kilpailutuksissa on mahdollista.

Terveydenhuollon näytteenottotarvikkeet DPS dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 30.6.2031 saakka, ellei sitä erillisellä ilmoituksella lyhennetä tai pidennetä.

Dynaamisen hankintajärjestelmään voi jättää osallistumishakemuksia koko sen keston ajan. Se on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaollessa.

Varsinaiset hankinnat tehdään dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisillä kilpailutuksilla, joissa kuvataan ja täsmennetään hankinnan kohde. Jokaisesta sisäisestä kilpailutuksesta solmitaan erillinen sopimus. Sopimuskausi määritellään sisäisessä kilpailutuksessa erikseen tapauskohtaisesti. Dynaamiseen hankintajärjestelmään voi hakea tarjoajaksi, jos täyttää soveltuvuusvaatimukset, jotka on ilmoitettu ESPD-lomakkeella ja kohdassa Hankinnan kohteen kriteerit. Siihen otetaan mukaan kaikki soveltuvuusvaatimukset täyttävät ehdokkaat.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-027257
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Muut kuin kemialliset lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet ja hematologiset tarvikkeet (33141000), Suonipisto- ja verikokeen ottovälineet (33141300), Lansetit verinäytteen ottoa varten (33141900)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot HUS-yhtymä
Uutistie 5 (PL 441, 00029 HUS) 01770 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Jätehuollon palvelut 2020-2024” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.8.2029 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 3.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hansel Oy:n "Jätehuollon palvelut 2020-2024" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.8.2029 asti Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on yhdyskuntajätteitä koskeva jätehuollon palvelu, jota tuotetaan sellaisille asiakkaille, joiden yhdyskuntajätteen jätehuolto ei kuulu kunnan ensisijaisen järjestämisvastuun piiriin. Jätehuoltopalvelulla tarkoitetaan tässä kiinteistöltä erikseen osoitetuista paikoista tapahtuvaa yhdyskuntajätteen keräystä, kuljetusta sekä saattamista asianmukaiseen hyödyntämistarkoitukseen tai loppukäsittelyyn. Jätehuoltopalvelu sisältää myös tarpeenmukaisesti jäteastioiden vuokrausta, jätehuoltopalvelun suunnittelua sekä jätehuoltopalvelun tuottamiseen liittyvää tarkkailua, seurantaa ja raportointia.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS: n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 19.10.2020 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.8.2032.,

Ilmoitusnumero 2025-027099
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
00100 00100 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Jätehuollon palvelut 2020-2024” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.8.2025 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 2.7.2025 Määräaika: 4 vuotta kuluttua | 30.8.2029 21:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hansel Oy:n "Jätehuollon palvelut 2020-2024" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 31.8.2025 asti Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on yhdyskuntajätteitä koskeva jätehuollon palvelu, jota tuotetaan sellaisille asiakkaille, joiden yhdyskuntajätteen jätehuolto ei kuulu kunnan ensisijaisen järjestämisvastuun piiriin. Jätehuoltopalvelulla tarkoitetaan tässä kiinteistöltä erikseen osoitetuista paikoista tapahtuvaa yhdyskuntajätteen keräystä, kuljetusta sekä saattamista asianmukaiseen hyödyntämistarkoitukseen tai loppukäsittelyyn. Jätehuoltopalvelu sisältää myös tarpeenmukaisesti jäteastioiden vuokrausta, jätehuoltopalvelun suunnittelua sekä jätehuoltopalvelun tuottamiseen liittyvää tarkkailua, seurantaa ja raportointia.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS: n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 19.10.2020 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.8.2032.,

Ilmoitusnumero 2025-026910
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
00100 00100 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Dynaaminen hankintajärjestelmä sote-kuljetuspalvelujen hankkimiseksi

Suomi | Tervia Logistiikka Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 30.6.2025 Määräaika: 8 vuotta kuluttua | 31.8.2033 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on Tervia Logistiikka Oy:n järjestämisvastuulle kuuluvat vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja terveydenhuoltolain mukaiset henkilökuljetukset.

Palvelut toteutetaan Keski-Pohjanmaan, Kainuun, Pohjois-Pohjanmaan ja Lapin hyvinvointialueiden toiminta-alueilla.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteissä.

Hankinnan kohteena dynaamisessa hankintajärjestelmässä on:

LUOKKA 1

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Keski-Pohjanmaa

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 2

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Kainuu

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 3

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Pohjois-Pohjanmaa

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia.

LUOKKA 4

Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Lappi

- vammaispalvelulain, sosiaalihuoltolain ja erityishuoltolain mukaiset kuljetuspalvelut
- ryhmäkuljetukset
- kiireettömät potilassiirtokuljetukset

Hankintaan voi sisältyä muita hyvinvointialueen järjestämisvastuulle kuuluvia tai tulevia henkilökuljetuksia sekä taksiautolla suoritettavia tavarakuljetuksia, esimerkiksi laboratorionäytteiden kuljetuksia., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Keski-Pohjanmaa Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Keski-Pohjanmaan hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Keski-Pohjanmaan sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2025., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Kainuu Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Kainuun hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Kainuun sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2025., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Pohjois-Pohjanmaa Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Pohjois-Pohjanmaan hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Pohjois-Pohjanmaan sisäinen kilpailutus toteutetaan aikaisintaan kevät-kesällä 2026., Sote-kuljetuspalvelujen hankinta / Lappi Hankinnan kohteena ovat sote-kuljetuspalvelut Lapin hyvinvointialueelle. Sisäisiä kilpailutuksia toteutetaan nykyisten sopimusten päättyessä, kuitenkin niin, että palvelukäyttäjien palvelunlaatu ja -saatavuus eivät kärsi.

Kuljetuksia toteutetaan hyvinvointialueen voimassa olevien kuljetuspalvelujen soveltamisohjeita noudattaen.

Alueellisesti sisäisissä kilpailutuksissa huomioidaan erityistarpeet, jotka voivat vaikuttaa mm. kalustotarpeisiin (mm. ryhmäkuljetukset, potilassiirtokuljetukset, päiväautokuljetukset ja taksiautoilla toteutettavat kuljetukset).

Ensimmäinen Lapin sisäinen kilpailutus toteutetaan syksyllä 2026.,

Ilmoitusnumero 2025-026950
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D5 FI1D8 FI1D9 FI1D7
Osoitetiedot Tervia Logistiikka Oy
PL 10 90029 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Varsinais-Suomen hyvinvointialueen fysio- ja lymfaterapiapalvelut

Suomi | Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat perusterveydenhuollon, erikoisairaanhoidon ja lääkinnällisen kuntoutuksen fysio- ja lymfaterapiapalvelut Varsinais-Suomen hyvinvointialueen asiakkaille.

Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnön liitteenä olevassa palvelunkuvauksessa., Neurologinen fysioterapia (Aivoverenkiertohäiriöt, -vammat ja muut aivotapahtumat, Liikehäiriösairaudet ja Demyelinisoivat sairaudet) Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Selkäydinsairauksien ja –vammojen fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lihastautia sairastavan fysioterapia (Dystrofiat, Motoneuronitaudit mm. ALS, SMA, Myesteniat, Myosiitit, Myotoniat, Neuropatiat) Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Aikuisten tule-sairauksien fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Psykofyysinen fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lantionpohjan fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lasten ja nuorten fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Purentaelimistön fysioterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Lymfaterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Allasterapia Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Robottiavusteinen kävelykuntoutus Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan., Uusi osa-alue Osallistumishakemuksia ei oteta vielä vastaan.,

Ilmoitusnumero 2025-026993
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Varsinais-Suomen hyvinvointialue
Kiinamyllynkatu 4-8 20520 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Jätehuollon palvelut 2020-2024 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 5 kuukautta sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Jätehuollon palvelut 2020-2024 (DPS) Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on yhdyskuntajätteitä koskeva jätehuollon palvelu, jota tuotetaan sellaisille asiakkaille, joiden yhdyskuntajätteen jätehuolto ei kuulu kunnan ensisijaisen järjestämisvastuun piiriin. Jätehuoltopalvelulla tarkoitetaan tässä kiinteistöltä erikseen osoitetuista paikoista tapahtuvaa yhdyskuntajätteen keräystä, kuljetusta sekä saattamista asianmukaiseen hyödyntämistarkoitukseen tai loppukäsittelyyn. Jätehuoltopalvelu sisältää myös tarpeenmukaisesti jäteastioiden vuokrausta, jätehuoltopalvelun suunnittelua sekä jätehuoltopalvelun tuottamiseen liittyvää tarkkailua, seurantaa ja raportointia.

DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 19.10.2020 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään kuusi (6) vuotta, kuitenkin siten, että kaikki hankintasopimukset päättyvät viimeistään 31.8.2032.,

Ilmoitusnumero 2025-026991
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma