WKÖ – ManagementConsulting 2025 – Rahmenvereinbarung

Wien, Itävalta | Wirtschaftskammer Österreich
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 2.7.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 3.10.2025 04:29 Alkuperäinen ilmoitus

Erbringung von ManagementConsulting Leistungen (Strategieberatung, Organisations- und Prozessberatung, betriebswirtschaftliche Beratung, Personalberatung und Coaching, thematische Fachberatung, Management auf Zeit, Projektmanagement, Change Management)

Ilmoitusnumero 430203-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
EUVL S 125/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Wirtschaftskammer Österreich
Wien
patrick.rupp@wko.at
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/430203-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

CFT for the provision of Delivery of Strategic Workforce Planning Consultancy

Dublin 1, Irlanti | Department of Social Protection_349
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 2.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

In summary, the services compromise 1. The development of a Strategic Workforce Plan for the Department within an agreed timeframe that aligns with the Department’s strategic objectives. The Department wishes to fully document and develop our ‘as is’ and ‘to be’ capabilities, looking forward across a number of time horizons, 3 /5 / 10 years. 2.The development of an approach and methodology to workforce planning strategies that supports service delivery, the process of service redesign in the Department and the costing of unit values for producing particular services to our customers. This consultancy should provide a methodology to the Department in order to continue work on forecasting analysis into the future. In addition the Tenderer will be required to model options and recommendations based on changing assumptions. 3.The development of an approach to implement the Department’s business objectives to better measure the impact of digitisation on work design, use of AI, the building of resource capacity, while maintaining appropriate levels of frontline service delivery to members of the public.

This Modification comes within the provisions of Regulation 72 (4) which allows for modification of contracts without a new procurement procedure in cases involving minor contract modifications. The Maximum Contract value has increased by €52,479. The contract value ex VAT noted in the original contract award notice was €1,367,355 (this figure did not include extensions). The Maximum contract value including extensions was €1,595,247. As the Maximum contract value has now increased by €52,479 (ex VAT), the increased Maximum contract value is now €1,647,726

Ilmoitusnumero 430385-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Liiketoiminnan kehittämistä koskevat asiantuntijapalvelut (79411100)
EUVL S 125/2025
Ilmoitustyyppi Lisätietoilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Department of Social Protection_349
Dublin 1
ProjectOffice@welfare.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/430385-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

JÄLKI-ILMOITUS: Vientikunto – hankkeen valmennukset osa-alueet 4 ja 6

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 2.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Uudenmaan ELY-keskus on kilpailuttanut 25.2.2025 päättyneen tarjousajan puitteissa Vientikunto – hankkeen valmennukset nimisen, kahdeksan osa-aluetta sisältäneen EU-hankinnan.

Hankinnassa tuotetaan valmennus- ja konsultointipalvelua vientiin orientointuneiden uusmaalaisten pk-yritysten avainhenkilöille
EU-osarahoitteisen Vientikunto -Osaamisella maailmalle ESR+ -hankkeen puitteissa.

Hankinta jakautuu kahdeksaan osa-alueeseen, joista kuuteen on jo valittu toimittajat.

Suorahankinta kohdistuu hankinnan kahteen osa-alueeseen, joihin ei saapunut yhtään tarjousta:
- osa-alue 4 Ranska ja Benelux maat
- osa-alue 6 Iso-Britannia ja Irlanti

Ilmoitusnumero 432194-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Valmennuspalvelut (79998000)
EUVL S 125/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/432194-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dienstleistungen im Bereich Personalberatung und Recruiting

Wien, Itävalta | ÖBB-Business Competence Center GmbH
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 2.7.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 3.10.2025 05:29 Alkuperäinen ilmoitus

Dienstleistungen im Bereich Personalberatung und Recruiting

Ilmoitusnumero 432239-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Muut henkilöstöpalvelut kuin työhönsijoitus- ja työvoiman vuokrauspalvelut (79630000), Kielikurssien järjestäminen (80580000), Psykiatrin tai psykologin palvelut (85121270), Sairaanhoitohenkilöstön palvelut (85141000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Työhönottopalvelut (79600000), Henkilöstön työhönsijoituspalvelut (79610000)
EUVL S 125/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot ÖBB-Business Competence Center GmbH
Wien
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/432239-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Inkoop- en contractmanagementdienstverlening

Zwolle, Alankomaat | Shared Service Centrum Ons
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 2.7.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 30.9.2025 23:59 Alkuperäinen ilmoitus

De aanbesteding richt zich op het invullen van de behoefte aan een flexibele schil voor inkoop- en contractmanagementdienstverlening. Zie aanbestedingsdocumenten.

Ilmoitusnumero 432697-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Henkilöstön hankintapalvelut tilapäistyöntekijät mukaan luettuna (79620000)
EUVL S 125/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Shared Service Centrum Ons
Zwolle
v.kroes@ssc-ons.nl
https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/432697-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

VOORWERP VAN DE OPDRACHT: Raamovereenkomst opleiding en coaching in proces- en projectmanagement gebaseerd op de Lean en Agile principes

Antwerpen, Belgia | Autonoom Gemeentebedrijf voor Vastgoedbeheer en Stadsprojecten Antwerpen
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 1.7.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 2.10.2025 04:33 Alkuperäinen ilmoitus

De dienstverlening die op deze raamovereenkomst zal worden besteld, kan van allerhande aard zijn. Hieronder volgt een beschrijving van het voorwerp en takenpakket om een zo concreet mogelijk beeld te geven van de mogelijke deelopdrachten die toegewezen kunnen worden. Deze selectieleidraad geeft slechts een algemene en voorlopige beschrijving van het voorwerp van de opdracht. De opdracht zal nader omschreven worden in het bestek in de tweede fase van de plaatsingsprocedure. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om van de bepalingen van deze selectieleidraad af te wijken. AG Vespa, het autonoom gemeentebedrijf voor vastgoed en stadsprojecten in Antwerpen, heeft ambitieuze doelstellingen voor de toekomst. (zie ook titel 1.1 Context AG Vespa) Om deze te realiseren, is een gedegen aanpak van project- en procesmanagement noodzakelijk. AG Vespa werkt in een projectmatige context en zoekt naar synergieën tussen de manier waarop projecten en processen worden beheerd en uitgevoerd

Ilmoitusnumero 426434-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ammattikoulutuspalvelut (80500000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Henkilöstökoulutus (79632000), Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000)
EUVL S 124/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Autonoom Gemeentebedrijf voor Vastgoedbeheer en Stadsprojecten Antwerpen
Antwerpen
agvespa@antwerpen.be
https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/426434-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Framework agreement for assistance with the implementation of public procurements.

Tønsberg, Norja | Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 1.7.2025 Alkuperäinen ilmoitus

The objective of the procurement is to enter into a framework agreement for assistance with the execution of procurements in Bufdir. In exceptional cases Bufetats regions will also procure assistance. The objective of the framework agreement is to ensure procurements in cases where the Contracting Authority itself does not have the capacity to execute the procurements.

Tenderers shall be able to provide assistance for all or parts of the procurement. In addition the tenderer shall be able to assist with training of employees in Bufdir/Bufetat in practical procurements.
Child protection procurements are not a part of the framework agreement.

The framework agreement period will be 2 years, with an option for an extension for 1+1 year, a total of 4 years. The contract will have an estimated framework of NOK 200,000 excluding VAT. NOK 3 million, excluding VAT. The sum is a guideline and is not binding for the Contracting Authority.

Ilmoitusnumero 426646-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Talousjohdon konsulttipalvelut (79412000), Hankintoja koskevat konsulttipalvelut (79418000), Evaluointineuvontapalvelut (79419000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Oikeudellinen edustaminen (79112000), Sidosryhmien edustuspalvelut (79112100), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
EUVL S 124/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Barne-, ungdoms- og familiedirektoratet
Tønsberg
arvid.bjune@bufdir.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/426646-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Patentti- ja rekisterihallitus – Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) – Riskienhallinnan asiantuntija

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintayksikkö pyytää tarjoustanne Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) sisäiseen kilpailutukseen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinnan kohteena olevat palvelut on esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä kaksi (2) "Hankinnan kohteen kuvaus".

Hankinnan laajuutta on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä kaksi (2) "Hankinnan kohteen kuvaus".

Tavoitteena on, että hankintasopimus tulee voimaan tammikuun aikana. Sopimus alkaa kuitenkin aikaisintaan, kun molemmat sopijapuolet ovat allekirjoittaneet sopimuksen.

Ilmoitusnumero 424347-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Projektinjohtopalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000), Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Hallinnolliset palvelut (75100000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/424347-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Procurement Services and Contract Management Consultancy (Revised)

Dublin, Irlanti | Department of Agriculture Food and the Marine
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 1.8.2025 15:00 Alkuperäinen ilmoitus

The EU’s Customs Union prohibits customs duties on imports and exports between member states and details a common customs tariff in MS relations with third countries. There is also a principle of mutual recognition of standards whereby goods are certified in one Member State (MS) and this certification is accepted in all MS. As a result, goods move freely between MS without the need for customs declarations, associated controls and inspections. This means that no controls are carried out at Irish ports and airports on consignments of live animals, plants, plant and animal products and consignments of foods of non-animal origin, food contact materials (e.g. plastics), some composite products, cosmetic products or tobacco related products that are entering Ireland from another EU Member State. Following Brexit, all consignments of live animals, plants, plant and animal products and consignments of foods of non-animal origin, food contact materials (e.g. plastics), some composite products, cosmetic products or tobacco related products that are entering the EU, including Ireland, from Great Britain are subject to customs formalities including the requirement for customs declarations, payment of tariffs (where applicable) and documentary or physical controls. In addition, DAFM and the HSE, inspect all consignments; to confirm they are in compliance with EU legislation. Consignments found not to comply with these requirements are rejected and are either destroyed, re-exported to the country of origin or are subjected to special treatment under Competent Authority control. The Competent Authorities require a Tenderer to procure and manage on their behalf, a Border Control Post (BCP) Support Services Contract. The BCP Support Services Contracts will provide a range of services to assist with facilitating checks on incoming imports including consignment handling and traffic control services in Dublin and Rosslare Ports for and on behalf of the following Competent Authorities: Department of Agriculture, Food and the Marine (DAFM), the Office of the Revenue Commissioners (Revenue) and the Health Service Executive (HSE). The expected range of services included in the BCP support services contracts may, but is not limited to, the following: Consignment Handling; Traffic Control; Provision of Machinery/Equipment and Health and Safety, Quality and Environmental Management. On 7 March 2025 a tender process for this service was ran, however at evaluation a flaw was identified, and the process was collapsed. Then on the 19 May 2025, an EU-UK Summit resulted in a Common Understanding on future EU-UK cooperation, which included undertakings on an EU-UK Sanitary and Phytosanitary (SPS) Agreement. If a comprehensive SPS agreement is successfully negotiated it may, in the future, reduce the activity in Irish BCPs. The current uncertainty in future activity levels has led to the decision that both the BCP Support Services contracts and their Procurement and Management Contracts being a shorter term than previously advertised.

Ilmoitusnumero 424706-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Hankintoja koskevat konsulttipalvelut (79418000), Johtoon liittyvät palvelut (79420000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Yleiset johdon konsulttipalvelut (79411000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Department of Agriculture Food and the Marine
Dublin
procurement@agriculture.gov.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/424706-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

PAS120F-04-032 – PROJ000010302, Stage 2 Request for Tender Mini Competition for the Housing Agency.

Dublin, Irlanti | The Housing Agency
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

PAS120F-04-032 - PROJ000010302, Stage 2 Request for Tender Mini Competition for the Housing Agency

Ilmoitusnumero 424919-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Evaluointineuvontapalvelut (79419000), Yleissivistävän ja ammatillisen koulutuksen palvelut (80000000), Ammattikoulutuspalvelut (80500000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Yleiset johdon konsulttipalvelut (79411000), Hankintoja koskevat konsulttipalvelut (79418000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot The Housing Agency
Dublin
support@ogp.gov.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/424919-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Geologian tutkimuskeskus – Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) – Johdon EFQM itsearvioinnin fasilitointi vuosille 2025-2027

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Geologian tutkimuskeskus (GTK) pyysi tarjousta johdon EFQM-itsearvioinnin fasilitoinnista vuosina 2025–2027 sekä kertaluontoisesta ulkoisesta EFQM-arvioinnista, joka toteutetaan joko vuonna 2025 tai vuonna 2026. Itsearviointi toteutetaan vuosittain pois lukien vuosi, jolloin toteutetaan ulkoinen arviointi. Ulkoisen arvioinnin ajankohta päätetään GTK:n johtoryhmässä vuonna 2025.

Johdon itsearviointi on yksi keskeisistä toiminnan, kehittämisen ja laadunhallinnan arvioinnin menettelyistä GTK:ssa. Kyseessä on toimintajärjestelmään kirjattu vuosittainen sisäinen arviointimenettely. GTK on toteuttanut EFQM-2020 kehikon mukaisen itsearviointitilaisuuden yhtäjaksoisesti vuodesta 2021 alkaen. Tätä ennen itsearviointia suoritettiin epäsäännöllisesti johdolle suunnattuna kyselytutkimuksena, joista viimeisin järjestettiin (EFQM/) CAF-arviointikehikon mukaisena 21.3. - 11.4.2018.

Hankinnan kohteena on johdon EFQM-arvioinnin fasilitointi vuosina 2025–2027, joista vuoden 2025 tai 2026 itsearviointi korvataan kertaluontoisella Toimittajan suorittamalla ulkoisella EFQM-arvioinnilla. Arviointikehikkona sopimuskaudella on EFQM-2025.

Tilaaja edellyttää, että toimittaja ei käytä alihankkijoita.

Katso lisätiedot liitteestä 1 Hankinnan kohteen kuvaus

Ilmoitusnumero 425050-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Projektinjohtopalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000), Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Hallinnolliset palvelut (75100000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/425050-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Markkinavuoropuhelu: Palvelumuotoilu ja johdon konsultoinnin hankinta

Kela, Suomi | Kansaneläkelaitos
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kyseessä on kutsu/tietopyyntö markkinavuoropuheluun (ei ennakkoilmoitus, hankintailmoitus tai tarjouspyyntö). Tietopyyntöön ei anneta tarjouksia vaan ilmoittautumalla markkinavuoropuheluun ilmoitetaan halukkuudesta osallistua hankinnan suunnitteluun.

Tulevan hankinnan kohde ja tavoite:
Kelan sisäisten palvelujen tulevaisuuskuvan keskiössä on varmistaa, että Kelalla on kilpailukykyiset sisäiset palvelut, jotka tukevat Kelan uudistumista ja varmistavat kelalaisten sujuvan arjen myös muutosten keskellä. Tulevaisuuskuvan kolme keskeistä näkökulmaa ovat sisäinen asiakas ja heille tarjottava palveluvalikoima, tulosyksikön oma toiminta ja henkilöstö, sekä palveluiden tuotanto. Kelan yhteisten palvelujen tulosyksikössä sisäinen palvelukehitys on ennakoivaa ja asiakaslähtöistä. Se perustuu sisäisten asiakkaiden tarpeisiin ja sitä tehdään yhdessä asiakkaiden kanssa.

Kelan yhteiset palvelut hankkii tulevalla kilpailutuksella palveluntuottajia, jotka tukevat yhteisten palvelujen tulosyksikön johtoa tulevaisuuskuvan toimeenpanossa, seurannassa ja kehittämisessä. Johdon konsultointi auttaa yhteisten palvelujen johtoa strategisessa päätöksenteossa, muutoksen johtamisessa ja tiedolla johtamisen kehittämisessä. Palveluntuottajat tukevat sisäisiä palveluja asiakaslähtöisessä kehittämisessä niin strategisella kuin operatiivisellakin tasolla. Tavoitteena on kasvattaa asiakaslähtöisen organisaation kypsyystasoa. Työllä myös tuetaan sujuvan työarjen palvelutarpeiden tunnistamista ja palvelujen kehittämistä. Hankinnalla varmistetaan, että tulosyksikön liiketoiminnoilla ja johdolla on käytössään monipuolista ja laadukasta muotoiluosaamista. Palvelut toteutetaan tiiviissä yhteistyössä johdon sekä eri avainhenkilöiden ja sidosryhmien kanssa.
Hankinnan kohde koostuu neljästä osa-alueesta
• Yhteisten palvelujen johdon konsultointi
• Asiakaslähtöinen liiketoimintamuotoilu
• Palvelumuotoilu ja valmentaminen
• Työ- ja asiakaspalveluympäristöjen muotoilu

Markkinavuoropuhelu:
Tietopyynnön tarkoituksena on kartoittaa markkinoilla toimivia palveluntuottajia, jotka voisivat tarjota Kelalle palveluja. Palveluntuottajia pyydetään vastaamaan sähköpostilla hankintaa koskeviin kysymyksiin, kommentoimaan vähimmäisvaatimuksia esimerkiksi esteellisyyden poistamiseksi sekä tarjoamaan ideoita ratkaisun sekä kilpailutuksen parantamiseksi. Markkinakartoituksessa Kela voi tarvittaessa vaatia salassapitositoumuksen täyttämistä salassa pidettävän materiaalin jakamiseksi.

Osallistuminen:
Palveluntuottajia pyydetään ilmoittamaan halukkuutensa osallistua markkinakartoitukseen sähköpostitse osoitteeseen hankintapalvelut@kela.fi 19.8.2025 klo 16.00 mennessä.
Ilmoittautumisten määräajan päätyttyä Kela toimittaa sähköpostitse palveluntuottajille tulevan kilpailutuksen palvelukuvauksia ja niihin liittyviä kysymyksiä vastattavaksi. Vastausten määräaika tulee olemaan syyskuun alkupuolella. Tämän jälkeen Kela viimeistelee tulevan hankinnan palvelukuvaukset ja muun tarjouspyyntömateriaalin. Kelan tavoitteena on, että tarjouskilpailu käytäisiin markkinavuoropuhelujen päätyttyä lokakuussa 2025. Hankittavien palvelujen toteutuksen aloitus on suunniteltu tapahtuvan vuoden 2026 alussa.

Osallistumisilmoittautumisenne tulee sisältää seuraavat tiedot alla mainittuihin sähköpostiviestin kohtiin:
Viestin otsikko: Yrityksen [nimi] osallistuminen Kelan Palvelumuotoilu ja johdon konsultoinnin markkinavuoropuheluun.
Viesti: Viestistä tulee käydä ilmi toimittajan (yrityksen) nimi, y-tunnus ja yhteyshenkilö, jonka kautta vuoropuhelu käydään.

Muuta huomioitavaa:
Markkinavuoropuhelu ei velvoita hankintayksikköä suorittamaan varsinaista hankintaa tai toteuttamaan hankintaa kutsussa kuvatulla tavalla. Hankintayksikkö ei ole velvollinen ottamaan huomioon markkinavuoropuhelussa saatuja vastauksia tarjouspyynnön ja sopimuspohjan laadinnassa. Markkinavuoropuheluun vastanneille ei makseta korvausta markkinavuoropuheluun vastaamisesta. Markkinavuoropuheluun vastaaminen ei sido toimittajaa tarjouskilpailuun osallistumiseen, eikä myöskään ole edellytyksenä myöhemmin varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Markkinavuoropuheluun vastaaminen tai vastaamatta jättäminen ei vaikuta tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa. Markkinavuoropuhelulla saatuja tietoja käsitellään luottamuksellisesti.

Ilmoitusnumero 425097-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Muotoilun/suunnittelun palvelut (79930000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Kansaneläkelaitos
Kela
hankintapalvelut@kela.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/425097-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

A contract for obtaining new knowledge on how services in the justice, health, child welfare and youth sector work with children and youths – HDIR

TRONDHEIM, Norja | Norsk Helsenett SF
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

About the schemeHere, the following administrative (non-ICT) DPS schemes are registered. The scheme includes the following areas: Analysis and evaluation Project management and supportThis DPS scheme will replace the current scheme (doffin-id 2021-378460) for the above mentioned sub areas, from and including 3.6.2025 Extent and valueMaximal value for the DPS scheme ́s combined is estimated to NOK NOK 6.2025. NOK 200,000,000 excluding VAT (5 years).  The maximum value is based on historical figures as well as an expected increase over the next 5 years in the future.    The maximum value within each sub area will be stated in the notice for each sub area. The DPS scheme will take effect 3 June 2025 and will last until 3 June 2030. The contracting authority reserves the right to terminate the DPS scheme at a earlier date. The contracting authority shall announce the change in the DPS scheme ́s length if the scheme is terminated.

Ilmoitusnumero 425257-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Liiketoiminnan kehittämistä koskevat asiantuntijapalvelut (79411100), Projektinjohtopalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Norsk Helsenett SF
TRONDHEIM
anskaffelser@nhn.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/425257-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Communication and content services in connection with: eTreatment to The Hospital in Vestfold HF

VADSØ, Norja | SYKEHUSINNKJØP HF
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Määräaika: 3 viikkoa kuluttua | 18.8.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

The objective of the procurement is to enter into a framework agreement for communication and content services in connection with e-Processing. eTreatment is a knowledge based treatment via a digital platform for patients and relatives in the specialist health service. See the competition terms for more information.

Ilmoitusnumero 425401-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Mainontapalvelut (79341000), Markkinointi (79342000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Yritysten ja johdon konsulttipalvelut (79410000), Elokuva- ja videopalvelut (92100000), Liike-elämän palvelut: laki, markkinointi, neuvonta, työhönotto, painatus ja turvallisuus (79000000), Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Markkinatutkimuspalvelut (79310000), Mainonta- ja markkinointipalvelut (79340000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot SYKEHUSINNKJØP HF
VADSØ
post@sykehusinnkjop.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/425401-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Yleisradio Oy – Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) – Yleisradion muutosturvapalvelut

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintayksikkö pyysi tarjousta Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) sisäiseen kilpailutukseen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Yleisradio Oy oli käynnistänyt syksyllä 2024 Parlamentaarisen työryhmän raportin seurauksena kustannussäästöohjelman. Kustannussäästöohjelma eteni useassa vaiheessa, mistä ensimmäinen vaihe oli suunniteltu toteutettavan syksy 2024 - talvi 2025 aikana. Hankinta oli kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Hankinnan kohteena olivat Ylen muutosturvapalveluiden tuottaminen koko kustannussäästöohjelman ajaksi.

Hankinta oli jaettu kolmeen (3) itsenäiseen osa-alueeseen seuraavasti:
- osa-alue 1: Toimittajat ja tuottajat
- osa-alue 2: Teknologia- ja tuotantoasiantuntijat
- osa-alue 3: Esihenkilöt ja asiantuntijat

Lisätietoa osa-aluejaosta: toimittajat ja tuottajat ryhmä koostuu journalistista työtä tekevistä henkilöistä. Teknologia- ja tuotantoasiantuntijat ryhmä sisältää mm. kuvaajia, leikkaajia, graafikoita, äänisuunnittelijoita- ja -tarkkailijoita, it- ja järjestelmäasiantuntijoita. Esihenkilöt ja asiantuntijat ryhmä sisältää esihenkilöiden lisäksi mm. markkinointi-, viestintä-, talous-, arkisto- ja HR-asiantuntijoita.

Hankinnan laajuutta oli kuvattu tarjouspyynnön osa-aluekohtaisissa liitteissä "Hankinnan kohteen kuvaus".

Tarjoaja voi jättää tarjouksensa useampaan osa-alueeseen. Sama tarjoaja voitiin valita toimittajaksi yhdelle tai useammalle osa-alueelle. Tarjoaja voi jättää osa-aluekohtaisesti kuitenkin enintään yhden (1) tarjouksen. Jokaisesta osa-alueesta tuli täyttää osa-aluekohtaiset tarjouspyynnön liitteet, ja ladata ne osa-aluekohtaisesti tarjouspyynnön liitteeksi.

Sopimuskauden oli suunniteltu alkavan helmi-maaliskuussa 2025. Sopimuskausi on voimassa määräaikaisena kaksi (2) vuotta.
Muutosturvavapalvelua hankitaan vain, mikäli muutosneuvotteluissa päädytään irtisanomisiin.

Hankinnan ennakoitu enimmäisarvo sopimuskaudelle on noin 1 800 000 EUR.

Ilmoitusnumero 422854-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Projektinjohtopalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000), Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Hallinnolliset palvelut (75100000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/422854-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Hodnotenie implementácie horizontálnych princípov v Programe Slovensko

Bratislava - mestská časť Ružinov, Slovakia | Úrad pre verejné obstarávanie
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Määräaika: 6 päivää kuluttua | 31.7.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Predmetom zákazky je hodnotenie opatrení na dodržiavanie Charty základných práv Európskej únie, Dohovoru Organizácie spojených národov (ďalej len „OSN“) o právach osôb so zdravotným postihnutím, rodovej rovnosti, nediskriminácie a prístupnosti osôb so zdravotným postihnutím, ktoré sú definované v Partnerskej dohode SR na roky 2021 – 2027 (ďalej len „PD“) a v Nariadení Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2021/1060 z 24. júna 2021, ktorým sa stanovujú spoločné ustanovenia o Európskom fonde regionálneho rozvoja, Európskom sociálnom fonde plus, Kohéznom fonde, Fonde na spravodlivú transformáciu a Európskom námornom, rybolovnom a akvakultúrnom fonde a rozpočtové pravidlá pre uvedené fondy, ako aj pre Fond pre azyl, migráciu a integráciu, Fond pre vnútornú bezpečnosť a Nástroj finančnej podpory na riadenie hraníc a vízovú politiku (ďalej len „nariadenie (EÚ) 2021/1060“) ako horizontálne princípy (ďalej aj „HP“). Dodržiavanie horizontálnych princípov má byť vyhodnotené v rámci implementácie Programu Slovensko (ďalej len „P SK“) s ohľadom na nastavené procesy a vnímanie účinnosti opatrení zo strany poskytovateľov a prijímateľov podpory. Hodnotenie sa zameria na kvalitu uplatňovania Charty základných práv EÚ a Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím v realizovaných projektoch ako dôsledok opatrení na uplatňovanie HP v rámci procesov implementácie Programu Slovensko (pri vyhlasovaní výziev, výbere projektov, monitorovaní a kontrole projektov).Hodnotenie sa čiastočne zameria aj na praktickú aplikáciu horizontálnych princípov v projektoch v rámci P SK a dosiahnuté výsledky smerujúce k odstraňovaniu nerovnosti, diskriminácie a zlepšeniu prístupnosti v súlade s hodnotiacimi otázkami a požadovaným metodickým postupom. Odporúčania by mali smerovať k zlepšeniu dodržiavania Charty základných práv EÚ a Dohovoru OSN o právach osôb so zdravotným postihnutím v realizovaných projektoch, zlepšeniu spolupráce gestora HP s poskytovateľmi, riadiacim orgánom, resp. sprostredkovateľskými orgánmi (ďalej len „RO/SO“) pri nastavovaní riadiacej dokumentácie, výziev, zámerov a hodnotiacich kritérií. Účelom hodnotenia je zlepšiť spoluprácu RO/SO a gestora HP s poskytovateľmi verejnej podpory pri nastavovaní riadiacej dokumentácie, výziev, zámerov a hodnotiacich kritérií s ohľadom na dobrú prax a potreby cieľových skupín, ako aj zabezpečiť kvalitnú realizáciu projektov P SK v súlade s horizontálnymi princípmi v programovom období 2021 – 2027.
Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti B.1 súťažných podkladov.

Ilmoitusnumero 423413-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Evaluointineuvontapalvelut (79419000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Úrad pre verejné obstarávanie
Bratislava - mestská časť Ružinov
info@uvo.gov.sk
https://ted.europa.eu/sk/notice/-/detail/423413-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

PP – EU Substitution Centre – Brominated flame retardants used in construction, automotive and cables applications

Brussels, Belgia | European Commission, DG GROW - Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.7.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Study - Specific pilot - Providing support to a project to promote substitution of brominated flame retardants, BFR, in automotive, construction and cable applications”.
The objective of the study is to set up a framework for substitution planning, fostering collaboration among actors to identify highly performing, safer, and cost-effective alternatives to brominated flame retardants in specific applications. This includes supporting implementation through a substitution pathway, an action road maps and pledges, promoting innovation and investments, and testing the potential role of an EU substitution centre to facilitate these efforts.

Ilmoitusnumero 423655-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot European Commission, DG GROW - Internal Market, Industry, Entrepreneurship and SMEs
Brussels
grow-procurement@ec.europa.eu
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/423655-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

“Παροχή Υπηρεσιών Συμβούλου Τεχνικής Υποστήριξης (ΣTY) της ΕΔΕΥΕΠ ΑΕ” του Έργου ”Ανάπτυξη Εγκατάστασης Δέσμευσης και Αποθήκευσης Άνθρακα”

ΑΘΗΝΑ, Kreikka | ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί με την ανοικτή διαδικασία του άρθρου 27 του Ν. 4412/16. (ΦΕΚ Α’ 147/ 08.08.2016) “Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)”.

Ilmoitusnumero 423679-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΥΔΡΟΓΟΝΑΝΘΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΠΟΡΩΝ
ΑΘΗΝΑ
contact@herema.gr
https://ted.europa.eu/el/notice/-/detail/423679-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

KEHA-keskus – Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 (DPS) – Elinvoimakeskusvalmistelun esihenkilövalmennukset ja fasilitointipalvelut

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankintayksikkö kilpailutti elinvoimakeskusvalmennusten esihenkilövalmennukset sekä henkilöstötilaisuuksien fasilitointipalvelut Hansel Oy:n Johtamisen ja kehittämisen konsultointi 2024-2032 DPS:n sisäisenä kilpailutuksena.

Hankinta oli jaettu kahteen itsenäiseen osa-alueeseen:

Osa-alue 1: esihenkilövalmennukset
Osa-alue 2: fasilitointipalvelut

Hankinnan kohteena olevat palvelut oli esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankintasopimukset tehtiin osa-alueittain kahden eri Tarjoajan kanssa. Sopimuskausi kestää enintään 28.02.2026 asti.

Ilmoitusnumero 423831-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Auditointi- ja tarkastuspalvelut (79212000), Markkina- ja taloustutkimuspalvelut; mielipidetutkimukset ja tilastot (79300000), Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000), Henkilöstöhallinnon konsulttipalvelut (79414000), Projektinjohtopalvelut, muut kuin rakennusurakoita koskevat (79421000), Erilaiset liike-elämän palvelut ja muut palvelut (79900000), Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Tutkimus- ja kehityspalvelut ja niihin liittyvät konsulttipalvelut (73000000), Hallinnolliset palvelut (75100000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/423831-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Servizi di supporto specialistico in ambito Internal Auditing, per Sogei ID 2891

ROMA, Italia | Consip SpA
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 30.6.2025 Määräaika: 1 viikko kuluttua | 4.8.2025 16:00 Alkuperäinen ilmoitus

Gara a procedura aperta finalizzata all’affidamento dei servizi di supporto specialistico in ambito Internal Auditing, per Sogei ID 2891

Ilmoitusnumero 424024-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Yrityskonsultointi, johdon konsultointi ja niihin liittyvät palvelut (79400000)
EUVL S 123/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Consip SpA
ROMA
utg@consip.it
https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/424024-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED