Reaaliaikaisen liikenteen sujuvuusdatan hankinta

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 2 viikkoa sitten | 25.11.2025 Määräaika: 7 päivää kuluttua | 15.12.2025 14:15 Alkuperäinen ilmoitus

Reaaliaikaisen liikenteen sujuvuusdatan hankinta Tämän hankinnan kohteena on Helsingin kaupungin alueen reaaliaikainen liikenteen sujuvuusdata.

Hankinnan tavoitteena on lisensoida Helsingin kaupungin sisäiseen käyttöön reaaliaikaista tai lähes reaaliaikaista liikennetietoa (FCD, Floating Car Data), jota toimittajat keräävät aggregoimalla eri tietolähteistä, kuten ajoneuvojen navigaattorilaitteista ja muista mobiililaitteista. Hankittavan datan avulla muodostetaan ajantasaista liikenteen tilannekuvaa liikenteen sujuvuudesta esitettäväksi ja visualisoitavaksi erillisenä hankintana toteutettavassa liikenteen tilannekuvapalvelussa. Tämän lisäksi datasta on tarkoitus kerätä historiatietoa hyödynnettäväksi eri käyttötarkoituksissa.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.

Hankintayksiköllä on rajoitettu määräraha hankinnan toteuttamiseen. Tarjoukset, joiden hinta ylittää käytettävissä olevan määrärahan, voidaan hylätä.

Jos suomenkielisten ja englanninkielisten dokumenttien välillä on eroavaisuuksia, suomenkieliset versiot saavat etusijan.,

Ilmoitusnumero 2025-034786
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Apuohjelmatuotteet (48700000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Reaaliaikaisen liikenteen sujuvuusdatan hankinta

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 20.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 10.12.2025 14:15 Alkuperäinen ilmoitus

Reaaliaikaisen liikenteen sujuvuusdatan hankinta Tämän hankinnan kohteena on Helsingin kaupungin alueen reaaliaikainen liikenteen sujuvuusdata.

Hankinnan tavoitteena on lisensoida Helsingin kaupungin sisäiseen käyttöön reaaliaikaista tai lähes reaaliaikaista liikennetietoa (FCD, Floating Car Data), jota toimittajat keräävät aggregoimalla eri tietolähteistä, kuten ajoneuvojen navigaattorilaitteista ja muista mobiililaitteista. Hankittavan datan avulla muodostetaan ajantasaista liikenteen tilannekuvaa liikenteen sujuvuudesta esitettäväksi ja visualisoitavaksi erillisenä hankintana toteutettavassa liikenteen tilannekuvapalvelussa. Tämän lisäksi datasta on tarkoitus kerätä historiatietoa hyödynnettäväksi eri käyttötarkoituksissa.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.

Hankintayksiköllä on rajoitettu määräraha hankinnan toteuttamiseen. Tarjoukset, joiden hinta ylittää käytettävissä olevan määrärahan, voidaan hylätä.

Jos suomenkielisten ja englanninkielisten dokumenttien välillä on eroavaisuuksia, suomenkieliset versiot saavat etusijan.,

Ilmoitusnumero 2025-034512
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Apuohjelmatuotteet (48700000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tilannekuvapalvelun hankinta

Suomi | Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 20.11.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 10.12.2025 14:15 Alkuperäinen ilmoitus

Tilannekuvapalvelun hankinta Tämän hankinnan kohteena on palveluperustaisen tietojärjestelmän (liikenteen tilannekuvapalvelu) tuottaminen.
Hankinnan tavoitteena on toteuttaa Helsingin kaupungin sisäiseen käyttöön palvelu, jonka tarkoituksena on visualisoida liikenteen sujuvuuden kannalta relevanttia reaaliaikaista liikennedataa (FCD, Floating Car Data) käyttäjien tarkasteltavaksi. Hankittavan palvelun avulla muodostetaan ajantasaista tilannekuvaa liikenteen sujuvuudesta erillisenä hankintana toimitettavan datan avulla. Tämän lisäksi palvelun on tarkoitus esittää myös muita liikenteeseen liittyviä datalähteitä sekä tuottaa dataan perustuvia herätteitä.

Hankinta on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteissä.

Hankintayksiköllä on rajoitettu määräraha hankinnan toteuttamiseen. Tarjoukset, joiden hinta ylittää käytettävissä olevan määrärahan, voidaan hylätä.

Jos suomenkielisten ja englanninkielisten dokumenttien välillä on eroavaisuuksia, suomenkieliset versiot saavat etusijan.,

Ilmoitusnumero 2025-034511
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, kaupunkiympäristön toimiala
PL 58208 00099 HELSINGIN KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

KUTSU MARKKINAKARTOITUKSEEN: Asiakastietojärjestelmä SaaS-palveluna

Suomi | Rovaniemen kaupunki
Julkaistu 3 viikkoa sitten | 15.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

KUTSU MARKKINAKARTOITUKSEEN: Asiakastietojärjestelmä SaaS-palveluna Rovaniemen kaupunki suunnittelee asiakastietojärjestelmän hankintaa. Tällä tietopyynnöllä hankintayksikkö selvittää markkinoilla olevia kokonaispalveluja asiakastietojärjestelmästä (myöhemmin ”järjestelmä”) SaaS-palveluna.

Hankinta kattaa seuraavat osiot:

· Asiakkuuden hallinta ja seuranta kunnan yrityspalveluissa
· Asiakkuuden hallinta ja seuranta kunnan työllisyyspalveluissa

Tulevalla hankinnalla tavoitellaan Rovaniemen kaupungin käyttöön asiakastietojen hallinnoinnin järjestelmää, jota voidaan hyödyntää sekä elinkeino- ja yrityspalveluissa että työllisyyspalveluissa. Järjestelmällä hallinnoidaan henkilö- ja yritystietoja sekä hallinnoidaan asiakkuutta kunnan yritys- ja työllisuuspalveluissa sekä mahdollisesti niiden välillä.

Teknisesti hankinnalla tavoitellaan selainpohjaista järjestelmää, joka on mobiilikäyttöön soveltuva, eikä se vaadi erillisiä asennuksia. Järjestelmäksi haetaan valmiina olevaa tietojärjestelmäkokonaisuutta. Asiakashallintajärjestelmän tulee soveltua kuntien ja kaupunkien elinkeinotoimijoille sekä työllisyyspalveluille. Järjestelmän tulee olla suomenkielinen.

Huom! ks. tarkemmin tämän ilmoituksen liitteestä "Asiakastietojärjestelmän alustava hankinnan kuvaus".

Markkinavuoropuhelun tavoitteena on kerätä tietoa tarjouspyynnön valmistelua varten. Varsinainen kilpailutus on suunniteltu toteutettavaksi alkuvuoden 2026 aikana. Kyseessä on arviomme mukaan kansalliset kynnysarvot ylittävä hankinta, johon sovelletaan lakia julkisista hankinnoista (1397/2016).

Rovaniemen kaupunki on kiinnostunut kuulemaan vuoropuhelun avulla markkinoilla toimivien yritysten palvelutarjonnasta asiakastietojen hallintaan liittyen kunnan elinkeinotoimijoiden ja työllisyyspalveluiden näkökulmasta. Lisäksi vuoropuhelun kautta halutaan kuulla mahdollisista muista järjestelmän ominaisuuksista, jotka liittyvät erilaisten asiakkuuksien tai erilaisten asiakkaiden yhteydenottojen hallintaan elinkeino- ja työllisyyspalvelujen toimintaympäristössä.

Tilaaja kutsuu markkinoilla toimivia yrityksiä osallistumaan markkinavuoropuheluun toimittamalla lisätietoja tarjoamistaan tuotteista ja palveluista. Ilmoittautumisen yhteydessä pyytäisimme toimittamaan seuraavia tietoja:

· Kuvaus asiakastiedon keräämisen, hallinnoinnin ja seurannan toteutuksesta sekä tietojen raportoinnista kunnan yritys- ja työllisyyspalvelujen näkökulmasta
· kuvaus mahdollisuudesta sijoittautumiseen liittyvien yhteydenottojen hallinnointiin ja seurantaan
· saatavilla olevat tukipalvelut
· hinnoittelumalli
· tarjoajan referenssit
· Järjestelmän kehittämiseen liittyvät tiedot ja suunnitelmat
· Liittyvät lisäosiot
· Tietosuojaan ja tietoturvaan liittyvien asioiden esittely

Tilaaja järjestää erikseen Teams-tapaamisia ilmoittuneiden toimittajien kesken. Rovaniemen kaupunki valitsee kuvausten perusteella toimittajat markkinavuoropuheluun. Hankintayksikkö varaa oikeuden rajata markkinavuoropuheluun osallistuneiden määrää. Markkinavuoropuheluun osallistuminen ei vaikuta mitenkään tarjoajan asemaan mahdollisessa tulevassa tarjouskilpailussa.

Markkinavuoropuhelu toteutetaan suomen kielellä. Kaikki markkinavuoropuhelussa esitetty ja sen aikana käydyt keskustelut ovat alustavia, eivätkä sido tilaajaa tai tarjoajaa. Markkinavuoropuheluun osallistuneille ei makseta korvausta osallistumisesta. Tämä ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö vaan tietopyyntö/kutsu markkinavuoropuheluun. Tämä tietopyyntö ei sido tilaajaa hankintaan. Päätös mahdollisen hankintaprosessin käynnistämisestä tehdään myöhemmin.

Vastaukset pyydetään toimittamaan sähköpostiosoitteeseen henna.penttila@rovaniemi.fi viimeistään 12.12.2025 klo 12:00 mennessä. Sähköpostin otsikkokenttään tulee merkitä: "ROIDno-2025-3236, Palveluhankinta - Kansalliset kynnysarvot ylittävä - Elinvoimapalvelujen asiakastietojärjestelmän hankinta”,

Ilmoitusnumero 2025-034146
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruujärjestelmä (48614000), Tietojärjestelmät (48810000), Järjestelmä- ja tukipalvelut (72250000), Help desk -palvelut ja tukipalvelut (72253000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000), Tiedonkeruupalvelut (72313000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietojen analysointipalvelut (72316000), Tietojen syöttöpalvelut (72319000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000), Paikkatietojärjestelmät (GIS tai vastaavat) (38221000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Verkko-, internet- ja intranetohjelmatuotteet (48200000), IT-ohjelmatuotteet (48517000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Rovaniemen kaupunki
PL 8216 96101 Rovaniemi FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Erweiterung Datenerhebung zum TOSCAneo Projekt

Tübingen, Saksa | Eberhard Karls Universität Tübingen
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 3.2.2026 04:08 Alkuperäinen ilmoitus

Professionelle Durchführung von Datenerhebungen in Schulen im Rahmen des TOSCAneo Projekts. Hier: Erweiterung einer bereits begonnenen Längsschnitt-Studie (mit bisher 4 Erhebungen), um zwei weitere Erhebungen (5. und 6. Erhebung).

Ilmoitusnumero 724608-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus suorahankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Eberhard Karls Universität Tübingen
Tübingen
vergabe@uni-tuebingen.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/724608-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

25/01333 Procurement of a digital tool for data collection.

ÅS, Norja | NIBIO, Norsk institutt for bioøkonomi
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 17.11.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

NIBIO is looking for a qualified technology company that can develop a digital system for collection of data from field experiments.

Ilmoitusnumero 725589-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruupalvelut (72313000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tiedonkeruujärjestelmä (48614000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tiedon käsittelypalvelut (72310000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot NIBIO, Norsk institutt for bioøkonomi
ÅS
elin.andreassen@nibio.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/725589-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

ΔΡΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ

Αιγάλεω, Kreikka | Δήμος Αιγάλεω
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Αντικείμενο της σύμβασης είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός του Δήμου Αιγάλεω με τον σχεδιασμό, την προμήθεια και την εγκατάσταση εφαρμογών και τεχνολογικών μέσων που θα βελτιώσουν τη διαχείριση και λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος του δήμου, παρέχοντας πιο αποδοτικές, καινοτόμες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, προς όφελος των κατοίκων, των επισκεπτών και των επιχειρήσεων.
«ΔΡΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΛΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ», εκτιμώμενης αξίας 1.128.087,10 € πλέον ΦΠΑ
• 3.Έξυπνο σύστημα διασφάλισης προσβασιμότητας ατόμων με κινητικά προβλήματα
• 4.Έξυπνες διαβάσεις πεζών και φιλικές προς ΑΜΕΑ
• 5.Συστήματα ενημέρωσης για κυκλοφορία
• 6.Έξυπνοι κάδοι απορριμμάτων
• 8.Οργάνωση Γραφείου Κίνησης και Διαχείριση Δημοτικού στόλου οχημάτων
• 9.Έξυπνα συστήματα ενεργειακής διαχείρισης δημοτικών και σχολικών κτιρίων
• 10.Έξυπνα συστήματα ηλεκτροφωτισμού εντός δημοτικών κτιρίων
• 14.Ψηφιακή Πλατφόρμα διαχείρισης ευπαθών ομάδων
• 15.Διαχείριση κλειστών και ανοικτών χώρων άθλησης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας
• 21.Εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων μέτρησης ποιότητας αέρα στην επικράτεια του δήμου
• 24.Έξυπνο σύστημα προειδοποίησης και αντιμετώπισης κινδύνων (πλημμυρικών φαινομένων, πυρκαγιάς , σεισμού κλπ.) εντός των ορίων του δήμου και σύμφωνα με τις αρμοδιότητες τους
• 26.Σύστημα διαχείρισης αστικού πρασίνου και κοινοχρήστων χώρων
• 33.Υλοποίηση δημόσιων δεικτών μέτρησης απόδοσης σύμφωνα με ISO 37122, προσαρμοσμένο στις ελληνικές συνθήκες
Τα προς προμήθεια είδη κατατάσσονται στους ακόλουθους κωδικούς του Κοινού Λεξιλογίου δημοσίων συμβάσεων (CPV) :
- 48600000-4- Πακέτα λογισμικού βάσεων δεδομένων και λειτουργικών συστημάτων
- 72314000-9: Υπηρεσίες συλλογής και διαταξινόμησης δεδομένων
- 80533100-0: Υπηρεσίες εκπαίδευσης στον τομέα της πληροφορικής
- 50324100-3: Υπηρεσίες συντήρησης συστημάτων
Το ανωτέρω αντικείμενο προκηρύσσεται σε ένα τμήμα καθώς η ανάληψη του έργου από έναν ενιαίο ανάδοχο διασφαλίζει την καλύτερη συντονισμένη εκτέλεση του έργου και την ενιαία ευθύνη για την ολοκλήρωση του έργου από τον ανάδοχο. Ταυτόχρονα διασφαλίζεται ότι θα τηρηθούν συγκεκριμένες τεχνικές και ποιοτικές προδιαγραφές που απαιτούν συνολική διαχείριση και έλεγχο. Παράλληλα, ως προς τα επιπρόσθετα οφέλη αυτής της επιλογής για τον Δήμο, μειώνεται ο διοικητικός φόρτος και υπάρχει ενιαία ευθύνη από πλευράς του Δήμου για την ολοκλήρωση του έργου, μειώνοντας τον κίνδυνο ασυνέπειας ή ασυμβατότητας μεταξύ των διαφορετικών τμημάτων/υπηρεσιών του Δήμου.
Προσφορές υποβάλλονται για το σύνολο των υπό προμήθεια συστημάτων .
Στο αντικείμενο της σύμβασης περιλαμβάνονται εκτός από την προμήθεια και υπηρεσίες συντήρησης και υποστήριξης για την Περίοδο Εγγύησης Καλής Λειτουργίας η οποία ορίζεται κατ’ ελάχιστον σε δύο(2) έτη.
Επιπλέον ο Ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να εγκαταστήσει και να λειτουργήσει το προσφερόμενο Λογισμικό, σε Δημόσιο Ψηφιακό Κέντρο Δεδομένων το οποίο θα του υποδειχθεί από τον Δήμο. Για τον λόγο αυτό ο Ανάδοχος θα παραδώσει στο Δήμο τις απαιτήσεις των υποδομών για την ορθή λειτουργία της εφαρμογής. Μέχρι την υπόδειξη από το Δήμο, του Ψηφιακού Κέντρου Δεδομένων στο οποίο τελικά θα εγκατασταθεί και θα φιλοξενηθεί η εφαρμογή, ο ανάδοχος δεσμεύεται να φιλοξενήσει την εφαρμογή, σε εγκατάσταση ευθύνης του ή σε ειδικό κέντρο φιλοξενίας δεδομένων (host center) χωρίς επιπλέον κόστος για το Δήμο. Το μέγιστο χρονικό διάστημα φιλοξενίας από τον ανάδοχο θα είναι πέντε (5) έτη από την ημερομηνία παράδοσης της εφαρμογής. Σε αυτό το χρονικό διάστημα ο ανάδοχος υποχρεούται να κάνει μετάπτωση(migration) της εφαρμογής στο Ψηφιακό Κέντρο Δεδομένων που θα του υποδειχθεί.
Επιπρόσθετα ο ανάδοχος στη μελέτη ανάλυσης και σχεδιασμού πρέπει να συμπεριλάβει μελέτη ταξινόμησης δεδομένων (data classification) για τις ακόλουθες δράσεις:
• Δράση 14.Ψηφιακή Πλατφόρμα διαχείρισης ευπαθών ομάδων
• Δράση 15.Διαχείριση κλειστών και ανοικτών χώρων άθλησης, πολιτισμού και ψυχαγωγίας
• Δράση 24.Έξυπνο σύστημα προειδοποίησης και αντιμετώπισης κινδύνων (πλημμυρικών φαινομένων, πυρκαγιάς , σεισμού κλπ.) εντός των ορίων του δήμου και σύμφωνα με τις αρμοδιότητες τους
• Δράση 26.Σύστημα διαχείρισης αστικού πρασίνου και κοινοχρήστων χώρων
• Δράση 33.Υλοποίηση δημόσιων δεικτών μέτρησης απόδοσης σύμφωνα με ISO 37122, προσαρμοσμένο στις ελληνικές συνθήκες
σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 85 του Ν.4727/2020, όπου αναφέρεται ότι «Κάθε νέο πληροφοριακό σύστημα των φορέων του δημοσίου τομέα πρέπει να συνοδεύεται από μελέτη ταξινόμησης των δεδομένων (data classifications), η οποία περιλαμβάνεται υποχρεωτικά στις μελέτες ανάλυσης και σχεδιασμού του έργου».
Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης ανέρχεται στο ποσό των 1.128.087,10 € μη συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24 % (εκτιμώμενη αξία συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ: € 1.398.828,00 €) και ΦΠΑ 270.740,90 €.
Αναλυτική περιγραφή του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της σύμβασης δίδεται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι της παρούσας διακήρυξης.
Η σύμβαση θα ανατεθεί με το κριτήριο της πλέον συμφέρουσας από οικονομική άποψη προσφοράς, βάσει της βέλτιστης σχέσης ποιότητας – τιμής.

Ilmoitusnumero 721831-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietokanta- ja käyttöohjelmatuotteet (48600000), Järjestelmän ylläpito (50324100), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), ATK-koulutus (80533100)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Δήμος Αιγάλεω
Αιγάλεω
promithies@egaleo.gr
https://ted.europa.eu/el/notice/-/detail/721831-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Mise en place d’une infrastructure IOT pour la gestion des bâtiments (M348TI) Mandat installations électriques

Genève 3, Sveitsi | Unité soumissions - Département de l'aménagement, des constructions et de la mobilité (DACM) de la Ville de Genève
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 10.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Prestations de service d'installations électriques
Estimation : CHF 579'000.-
Le Service de l'énergie de la Ville de Genève (ci-après abrégé par ENE) agit pour entretenir et optimiser les installations techniques et réduire la consommation d'énergie du patrimoine bâti de la Ville de Genève. Dans le cadre d'un crédit accordé par la Ville de Genève pour le développement de projets loT, ENE veut mettre en place un réseau loT basé principalement sur la technologie LoRa et couvrant l'ensemble de la chaîne de valeur soit les capteurs, le réseau LoRa, le traitement et la visualisation des données collectées. ENE gère aujourd'hui déjà quelques 400 capteurs installés et envisage d'en déployer encore plus de 1'500 dans le cadre de ce projet. Un prestataire est recherché pour mettre en place et gérer ce futur réseau loT ainsi que pour valoriser et présenter les données collectées.
Le projet couvre la mise en place d'un réseau loT de technologie LoRa pour la relève et le traitement de données générées par des capteurs déployés dans des bâtiments sur le territoire de la Ville de Genève. Le projet inclut les éléments suivants :

* La mise à disposition d'un service LoRa basé sur un réseau existant avec une couverture géographique couvrant le territoire de la Ville de Genève et les communes avoisinantes ;
* La fourniture et l'installation de capteurs assurant la relève et l'envoi de données (températures, humidités, énergie, eau, gaz, alarmes, ...) ;
* La mise en oeuvre des interfaces nécessaires afin que les données collectées puissent être exploitées par des applications tierces ;
* L'exploitation et le développement de l'ensemble de la plateforme conformément à la chaîne de valeur définie par ENE.

Ilmoitusnumero 722010-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Unité soumissions - Département de l'aménagement, des constructions et de la mobilité (DACM) de la Ville de Genève
Genève 3
soumissions.dacm@geneve.ch
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/722010-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dostarczenie zdjęć hiperspektralnych oraz opracowanie ortofotomapy i Numerycznego Modelu Terenu oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu Słowińskiego Parku Narodowego wraz z otuliną

Smołdzino, Puola | Słowiński Park Narodowy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 29.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie zdjęć hiperspektralnych oraz opracowanie ortofotomapy i Numerycznego Modelu Terenu oraz Numerycznego Modelu Pokrycia Terenu Słowińskiego Parku Narodowego wraz z otuliną.
2. Wykonane w ramach przedmiotu zamówienia dane teledetekcyjne, jak również produkty fotogrametryczne posłużą realizacji działań ochronnych w ramach zadań ochronnych SPN, takich jak: monitoring stanu przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 i ich siedlisk, utrzymanie lub zwiększenie maksymalnego uwodnienia na torfowiskach przejściowych i wysokich, przez zahamowanie odpływu wody, usuwanie okazów roślin gatunków obcych (w szczególności niecierpka gruczołowatego, nawłoci późnej, nawłoci kanadyjskiej) oraz uzupełnienie stanu wiedzy na temat stanu ekologicznego wód.
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trzech etapach:
1) Etap 1. Szczegółowy plan prac:
a) GP 1.1 Metodyka Pracy,
b) GP 1.2 Szczegółowy Harmonogram Działań,
c) GP 1.3 Plany nalotów.
2) Etap 2. Pozyskanie danych:
a) GP 2.1 Zdjęcia lotnicze,
b) GP 2.2 ALS,
c) GP 2.3 TIR,
d) GP 2.4 HS,
e) GP 2.5 OBLIQ,
f) GP 2.6 Dane terenowe,
g) GP 2.7. Aplikacja mobilna do monitoringu gatunków i siedlisk wraz z wdrożeniem.
3) Etap 3. Analizy:
a) GP 3.A1 Mapa geomorfologiczna
b) GP 3.A2 Pokrycie obszaru drzewami i krzewami,
c) GP 3.A3 Kondycja drzewostanu i martwych drzew stojących,
d) GP 3.A4 Mapa lądowej roślinności rzeczywistej,
e) GP 3.A5 Mapa lądowych siedlisk przyrodniczych Natura 2000,
f) GP 3.A6 Mapa obcych i inwazyjnych gatunków roślin naczyniowych
g) GP 3.A7 Analiza tendencji zmian torfowisk uwzględniająca zasięgi, zmiany wysokości kopuły i miąższości,
h) GP 3.A8 Charakterystyka roślinnych zbiorowisk wodnych, opracowanie map zbiorowisk, określenie zasięgów roślinności powierzchniowej i zanurzonej, możliwej do identyfikacji teledetekcyjnej,
i) GP 3.A9 Badania jakościowe wód śródlądowych,
j) GP 3.A10 Wpływ człowieka na krajobraz,
k) GP 3.A11 Udostępnienie wybranych danych w ramach dostarczonej aplikacji typu „geoportal”,
- szczegółowy zakres i zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia: od podpisania umowy do 31 marca 2028 r. w tym:
1) Etap 1 do dnia 31 października 2025 r.
2) Etap 2 do dnia 31 października 2026 r.
3) Etap 3 do dnia 31 marca 2028 r.
Termin realizacji określony w pkt 5.1.3. ogłoszenia jest terminem szacunkowym wyliczonym z założeniem, że umowa zostanie zawarta w miesiącu wrześniu 2025r.

Ilmoitusnumero 717064-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 209/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Słowiński Park Narodowy
Smołdzino
sekretariat@slowinskipn.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/717064-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Wizualizacja i rejestracja obrazów z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych województwa mazowieckiego, zbieranie i prezentowanie danych z drogowych stacji pogodowych, czujników temperatury, a także konserwacja, przeglądy i naprawy baterii słonecznych i generatorów wiatrowych, drogowych stacji pogodowych, tablic i znaków o zmiennej treści

Warszawa, Puola | Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 29.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 18.11.2025 11:30 Alkuperäinen ilmoitus

Wizualizacja i rejestracja obrazów z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych województwa mazowieckiego, zbieranie i prezentowanie danych z drogowych stacji pogodowych, czujników temperatury, a także konserwacja, przeglądy i naprawy baterii słonecznych i generatorów wiatrowych, drogowych stacji pogodowych, tablic i znaków o zmiennej treści

Ilmoitusnumero 718963-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tiedonsiirtopalvelut (72318000), Sääasemien rakennustyöt (45214640), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Meteorologisten laitteiden asennuspalvelut (51215000), Liikenteenvalvonta (63712710)
EUVL S 209/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Warszawa
sekretariat.warszawa@gddkia.gov.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/718963-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Wykonanie lotniczych zdjęć fotogrametrycznych i skaningu laserowego wraz z opracowaniem ortofotomapy, NMT i NMPT obszaru Parku Narodowego Gór Stołowych i jego otuliny

Kudowa - Zdrój, Puola | PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi polegającej na dostarczeniu i analizie danych teledetekcyjnych dla obszaru Parku Narodowego Gór Stołowych wraz z otuliną, które zostały szczegółowo opisane w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

Ilmoitusnumero 715864-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuvanmittauspalvelut (71355100), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Ilmakuvauspalvelut (79961200)
EUVL S 208/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot PARK NARODOWY GÓR STOŁOWYCH
Kudowa - Zdrój
pngs@pngs.com.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/715864-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

”Servicii de completare a bazei de date a activelor, verificare acuratete baze de date la nivel DEER”

Cluj-Napoca, Romania | DISTRIBUȚIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMANIA S.A.
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 27.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Achizitia de “Servicii de completare a bazei de date a activelor, verificare acuratete baze de date la nivel DEER “ pentru LOT 1 – MUNTENIA NORD; LOT 2 – TRANSILVANIA NORD; LOT 3 – TRANSILVANIA SUD se finalizeaza cu incheierea unui acord cadru pe fiecare lot in parte pentru cele 3 zone DEER SA.
Distribuție Energie Electrică Romania (denumită in caietul de sarcini Autoritate/entitate contractantă), a solicitat un împrumut nerambursabil din fonduri europene prin Fondul de modernizare domeniul de investitii 3.2. MODERNIZAREA ȘI CONSTRUCȚIA DE NOI TRONSOANE DE INFRASTRUCTURĂ ENERGETICĂ.
Etapa II de realizare a Subsistemului de gestiune a datelor activelor, care face obiectul procedurii prin cerintele caietului de sarcini, presupune realizarea de activităţi de investiţii similare cu cele din etapa I, extinse la celelalte 15 structuri regionale din componenţa DEER: Alba, Baia Mare, Bistriţa, Brăila, Braşov, Buzău, Cluj Napoca, Covasna, Focşani, Harghita, Ploieşti, Satu Mare, Sibiu,Târgovişte, Zalău, pentru reţelele supraterane, respectiv pentru toate cele 18 structuri regionale din judeţele ariei de operare DEER pentru reţelele subterane.
Obiectivul general este reprezentat de:
• implementarea Sistemului de Management al Activelor (AMS), la nivelul întregului areal al DEER S.A., care va permite:
• crearea unui flux informațional eficient, necesar în luarea deciziilor optime cu privire la întreținerea bazei reglementate a activelor;
• interconectarea aplicațiilor de business într-o platformă comună, având ca referință o bază de date de instalații complexe;
• elaborarea planurilor de investiții și de mentenanța cu un grad ridicat de eficiență și cu asigurarea realizării unor beneficii optime;
Obiectivul specific al proiectului este: •constituirea unei Baze de Date a Instalațiilor pentru implementarea Sistemului de Management al Activelor (AMS), la nivelul întregului areal al DEER Principalele beneficii care se vor obţine prin achiziţionarea serviciilor ce fac obiectul prezentului caiet de sarcini sunt:
-completarea bazei de date, verificarea acurateței bazei de date furnizată de Prestator (Cleansing) cu activele societăţii la nivelul tuturor judeţelor din aria DEER;
- baza de date a sistemului IGEA (GIS) existentă la nivelul fiecărui judeţ aparţinând DEER, va fi populată cu caracteristicile şi datele geografice ale activelor societăţii la nivelul acestuia. Obiectul prezentei procedurii asa cum este definit in Caiet de Sarcini îl constituie următoarele:
•Achiziţia serviciilor de colectare date LEA, LES din teren, verificare acurateţe, completare machete pentru a fi preluate în sistemul IGEA (GIS)
Organizarea achiziției se va realiza astfel:
•culegerea de date pentru LEA si LES la nivelul celor 18 județe pe trei loturi, fiecare lot fiind aferent unei zone de operare rețea (TN,MN,TS);
•fiecare lot va avea un județ în care se colectează date pe numai pe LES și 5 județe cu colectare de date pe LEA și LES;
•se va încheia câte un Acord Cadru/lot, pe o perioadă de 5 ani;
•cantitat. min. din fiecare Acord Cadru va fi echivalentul culegerii de date pe LES la nivelul județului respectiv (adică jud.în care colectarea de date pe LEA se face deja în etapa 1 cu finanțare din fonduri europene) în baza Acordurilor Cadru, anual se vor încheia contracte subsecvente pe județe. Cantit. min si max. estimate ale acordurilor cadru/lot se gasesc in Anexele 1.2.3 Cs
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 20 zile (inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor).Entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet(prin raspunsul consolidat) tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in a 13-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor,prevazuta in anuntul de participare publicat in SEAP. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.

Ilmoitusnumero 709622-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 207/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot DISTRIBUȚIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMANIA S.A.
Cluj-Napoca
liana.bolboaca@distributie-energie.ro
https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/709622-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

CT2334/2025 – TENDER FOR THE IMPLEMENTATION OF WATER QUALITY MONITORING PROGRAMMES IN INLAND SURFACE, TRANSITIONAL, COASTAL AND OFFSHORE WATERS, FOR THE ENVIRONMENT AND RESOURCES AUTHORITY (ERA).

Floriana, Malta | Department of Contracts
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 27.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 09:30 Alkuperäinen ilmoitus

TENDER FOR THE IMPLEMENTATION OF WATER QUALITY MONITORING PROGRAMMES IN INLAND SURFACE, TRANSITIONAL, COASTAL AND OFFSHORE WATERS, FOR THE ENVIRONMENT AND RESOURCES AUTHORITY (ERA).

Ilmoitusnumero 710495-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ympäristöön liittyvät palvelut (90700000), Ympäristövaikutusten seuranta muuta kuin rakentamista varten (90711500), Merenkulun tarkastuspalvelut (71354500), Laboratoriopalvelut (71900000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Merentutkimuspalvelut (73112000)
EUVL S 207/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Department of Contracts
Floriana
info.contracts@gov.mt
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/710495-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Διακήρυξη Νο 1/2024

ΑΘΗΝΑ, Kreikka | ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΜΠ
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 27.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Διακήρυξη για τον ανοιχτό, άνω των ορίων, ηλεκτρονικό διαγωνισμό Νο 1/2024 με αντικείμενο την «Παροχή Υπηρεσιών Διεξαγωγής Αναδρομικής και Προοπτικής Κλινικής Μελέτης με Συλλογή Ιατρικών Δεδομένων από Ασθενείς με Ανεύρυσμα Κοιλιακής Αορτής και Παροχή Υπηρεσιών Προτυποποίησης και Εναρμόνισης Ιατρικών Δεδομένων και Ανάπτυξης Ομοσπονδιακών Βάσεων Δεδομένων» στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΛΙΝΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΣΟ ΤΩΝ ΑΝΕΥΡΥΣΜΑΤΩΝ ΚΟΙΛΙΑΚΗΣ ΑΟΡΤΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ» με κωδικό πράξης TAEDR-0535983 και κωδικό ΕΛΚΕ ΕΜΠ: 68/1652, στο πλαίσιο της Δράσης της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Καινοτομίας (ΓΓΕΚ) “Εμβληματικές δράσεις σε διαθεματικές επιστημονικές περιοχές με ειδικό ενδιαφέρον για την σύνδεση με τον παραγωγικό ιστό” με ID 16618 και κωδικό ΟΠΣ ΤΑ 5149305, ΣΑΤΑ 019, κωδ. Ενάριθμου 2022ΤΑ01900008 που υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0, το οποίο χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση – NextGenerationEU, με επιστημονικό υπεύθυνο τον Καθ. Γεώργιο Ματσόπουλο.

Ilmoitusnumero 710729-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Datapalvelut (72300000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietokantapalvelut (72320000), Sisällön tai tietojen vakiointi- ja luokittelupalvelut (72330000)
EUVL S 207/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot ΕΙΔΙΚΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΚΟΝΔΥΛΙΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΕΜΠ
ΑΘΗΝΑ
elenika@central.ntua.gr
https://ted.europa.eu/el/notice/-/detail/710729-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Collection of legislative and regulatory data as part of the Respond Project

PARIS, Ranska | TRIBUNAL ADMINISTRATIF DE PARIS
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 23.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 25.11.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

The RESPOND project proposes a novel interdisciplinary assessment of political corruption, seen here as conducts and acts, often proliferating in grey zones regarding legality, that results in decision-making bias and exclusion in the policy cycle. It does so by:
1) analyzing four contemporary and relevant forms of political influence (political finance, lobbying, revolving doors/personal ties and media capture);
2) evaluating how political corruption is understood by political elites and citizens and is socially constructed through media and education;
3) exploring how established and emerging digital technologies entangle with political corruption and how they improve anti-corruption and pro-integrity strategies at both national and cross-border levels;
4) engaging in co-creation with relevant stakeholders to design, test, and revise practices and tools including new risk indicators developed by RESPOND, to increase civic monitoring and integrity in current democracies.

Ilmoitusnumero 702666-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 205/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot TRIBUNAL ADMINISTRATIF DE PARIS
PARIS
greffe.ta-paris@juradm.fr
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/702666-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Optimalizace datového prostředí v Zambii v kontextu projektu SLIM – OPAKOVANÉ VYHLÁŠENÍ

Praha, Tsekin tasavalta | enovation s.r.o.
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 21.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tato veřejná zakázka (VZ) bude realizovaná v rámci Projektu SLIM (Sustainable
Landscape through Integrated Management), který je od října 2023 do září 2027
implementován Českou rozvojovou agenturou a kofinancován Evropskou unií.
Jeho cílem je zavádění přístupu integrovaného krajinného managementu (ILM) a
přispění ke zvýšení odolnosti ekosystémů a zachování biodiverzity v Zambii za
využití volně přístupných družicových dat v oblastech jako lesnictví, zemědělství,
vodohospodářství nebo ochrana životního prostředí, včetně predikcí a tlumení
ničivých dopadů přírodních katastrof. Tato zakázka konkrétně přispěje zejména
k naplnění aktivity projektu SLIM s názvem „Provision of adequate technological
capacities, tools, data access and geospatial data storage infrastructure for the
crucial data domains“.
Předmětem plnění této veřejné zakázky je komplexní řešení, jehož součástí jsou
dodávky hardware i software pro 12 příjemců projektu v Zambii, přičemž software
je kombinací komerčního řešení a jeho konfigurace a open-source řešení, které
bude potřeba naimplementovat a doprogramovat podle požadavků jednoho ze
zambijských příjemců. Dodávka hardware zahrnuje servery, disková pole, desktop
PCs, notebooky, skenery, drony, GPS zařízení.
Tato VZ má za cíl design a implementaci robustního, centralizovaného,
bezpečného a zároveň uživatelsky přívětivého GIS řešení pro celkem 12 institucí
veřejné správy včetně jejich decentralizovaných složek v zájmu umožnění
sofistikované datové analýzy, komplexních procesů sběru a editace dat, jakož i
v důsledku informovaného rozhodování.
Jedna část tohoto řešení je postavena na technologiích od firmy Esri (platforma
ArcGIS) a zaštítěna místním Národním centrem pro dálkový průzkum Země
(National Remote Sensing Centre; „NRSC“), které bude coby držitel licence
ArcGIS Enterprise Advanced zodpovědné za provoz serverového GIS řešení, tj.
správu infrastruktury (webový server, aplikační server, databázový server),
instalaci oprav (patchů), zajištění souladu s licencemi, zabezpečení stálého
připojení, provádění potřebných záloh dat apod., ale také poskytne podporu
dalším 9 zapojeným stakeholderům včetně budování jejich kapacit a poskytování
expertních služeb pro import a transformaci nových dat do centrální geodatabáze.
Zmíněných 9 stakeholderů potom bude prostřednictvím licencí ArcGIS Pro Basic
editovat a analyzovat svoje vlastní data, která budou uložena v oddělené části
geodatabáze a případně je sdílet pomocí mapových služeb či publikovat pomocí
mapových aplikací.
Druhá část řešení je postavena na open-source technologii identifikované
účastníkem zadávacího řízení jako nejvhodnější, dedikována specificky
lesnickému oddělení (Forestry Department; „FD“) Ministerstva zelené ekonomiky
a životního prostředí (Ministry of Green Economy and Environment), a položí
základ pro robustní řešení systematického a technologicky pokročilého sběru dat
a tvorbu mapových aj. datových podkladů nutných pro efektivní lesní hospodářské
plánování na všech úrovních (národní/provinční/distriktní).
Toto řešení bude zajištěno i dodávkou souvisejícího hardware, jehož minimální
technické požadavky zadavatele jsou uvedeny v Příloze č. 2 ZD – „Rozpočet včetně
MTP“ (MTP = minimální technické požadavky).
Předmět plnění této zakázky je podrobněji popsán v Příloze č. 1 – „Popis předmětu
plnění“.

Ilmoitusnumero 695409-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000), Tiedonkeruupalvelut (72313000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietojen analysointipalvelut (72316000), Tietojen tallennuspalvelut (72317000), Tietojen syöttöpalvelut (72319000), Tietokantoihin liittyvät lisäarvopalvelut (72321000), Tiedonhallinta (72322000), Sisällön tai tietojen vakiointi- ja luokittelupalvelut (72330000), Valtionhallinnon palvelut (75131000), Tietojenkäsittelylaitteet (laitteisto) (30210000), Keskuskonelaitteisto (30211200), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Paikkatietojärjestelmät (GIS tai vastaavat) (38221000)
EUVL S 203/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot enovation s.r.o.
Praha
vestnik@enovation.cz
https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/695409-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Drift och tjänster för datainläsning

ALVESTA, Ruotsi | Alvesta Energi AB
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 20.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Upphandlingen avser ett helhetsåtagande för tillhandahållande av ett affärssystem för energisektorn, inklusive tillhörande tjänster. Systemet ska hantera nyttigheterna fjärrvärme, elnät, elhandel, vatten och renhållning, och stödja hela processen från insamling av mätvärden till betald faktura. Systemet ska även uppfylla gällande lagkrav avseende rapportering och tillgängliggörande av information vid varje given tidpunkt.

Ilmoitusnumero 690880-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tietojen analysointipalvelut (72316000), Tietojen tallennuspalvelut (72317000), Tietojen syöttöpalvelut (72319000), Tietokantapalvelut (72320000), Tietokantoihin liittyvät lisäarvopalvelut (72321000), Tiedonhallinta (72322000), Sisällön tai tietojen vakiointi- ja luokittelupalvelut (72330000), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tiedon käsittelypalvelut (72310000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000)
EUVL S 202/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Alvesta Energi AB
ALVESTA
johan.johansson@alvesta.se
https://ted.europa.eu/sv/notice/-/detail/690880-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

25-017F Multi Party Framework Agreement for Provision of Portfolio Support Services

Dublin, Irlanti | Uisce Éireann
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 20.10.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 21.1.2026 04:34 Alkuperäinen ilmoitus

The Contracting Entity is undertaking a competition for a Multi Party Framework Agreement for the Provision of Portfolio Support Services, comprising of 3 Lots. Lot 1 Project Controls Support Services, Lot 2 Portfolio Performance Reporting and Analytics, Lot 3 Strategic Infrastructure Delivery Advisory Services. The framework duration is for 5 years with 3 annual extensions 5 and 1 and 1and 1. Full details are contained in the attached procurement documents.

Ilmoitusnumero 691219-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kustannuslaskenta, kustannusseuranta (71244000), Tekniset neuvonta- ja konsulttipalvelut (71318000), Analysointipalvelut (71620000), Tekniset analysointi- tai neuvontapalvelut (71621000), Tarkkailu- ja valvontapalvelut (71700000), Projektinjohtoa koskevat konsulttipalvelut (72224000), Järjestelmä- ja tukipalvelut (72250000), Tiedonkeruupalvelut (72313000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietojen analysointipalvelut (72316000), Talousjohdon konsulttipalvelut (79412000), Aikataulutus- ja tuottavuusohjelmatuotteet (48330000), Projektinhallintaohjelmatuotteet (48331000), Aikataulutusohjelmatuotteet (48332000), Salkunhoitopalvelut (66140000)
EUVL S 202/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Uisce Éireann
Dublin
tenders@water.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/691219-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Beschaffung von Mobilitätsdaten im ÖPNV (MobiÖV)

Bielefeld, Saksa | OWL Verkehr GmbH
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 16.10.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 17.1.2026 04:43 Alkuperäinen ilmoitus

Beschaffung von Mobilitätsdaten im ÖPNV (MobiÖV) aus dem deutschlandweiten agentenbasierten Verkehrsmodell der Senozon Deutschland GmbH, Berlin, im Wege eines Verhandlungsverfahrens ohne Teilnahmewettbewerb. Die Einzelheiten des Beschaffungsvorhabens ergeben sich aus dem
Vermerk, abrufbar unter folgenden Link: https://teutoowl.de/owlverkehr/oeffentliche-vergaben/

Ilmoitusnumero 684596-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietojen syöttöpalvelut (72319000)
EUVL S 200/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus suorahankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot OWL Verkehr GmbH
Bielefeld
hanno.lutterjohann@owlverkehr.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/684596-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

LEVERING AF FORBRUGSMÅLERE OG -REGNSKABER SAMT HÅNDTERING AF FORBRUGSKLAGER

Roskilde, Tanska | Boligselskabet Sjælland
Julkaistu 2 kuukautta sitten | 16.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 19.11.2025 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Dette udbud vedrører levering og installation af forbrugsmålere (varme-, vand-, el- og energimålere), opsamling, dataudveksling via API og validering af forbrugsdata, udarbejdelse af forbrugsregnskaber samt håndtering af forbrugsklager for Boligselskabet Sjælland. Den udbudte kontrakt omfatter afdelingerne og boligerne i følgende områder af Ordregivers organisation: Roskilde, Viby, Ølstykke, Borup, Køge, Ringsted, Glumsø, Vordingborg, Solrød, Tølløse og Holbæk. Kontrakten omfatter også afdelingerne for boligselskabet BoliGrøn og Hvalsø Boligselskab, som Ordregiver administrerer.Sammensætningen af boligafdelinger samt antallet af disses lejemål kan evt. skifte i kontraktperioden, fx ifm. nybyggeri, nedlægning af boliger og afdelinger ol. Leverandøren skal acceptere sådanne ændringer.Den udbudte Kontrakt har en varighed på 8 år med option på forlængelse i 1 x 1 år på uændrede vilkår.Kontraktens forventede værdi er 25 mio. kr. ekskl. moms og er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet.

Ilmoitusnumero 685897-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Sähkömittarit (38554000), Lämpötila-kosteustesterit (38931000), Lämmitysjärjestelmän rakennustarvikkeet (44115220), Vesimittareiden korjaus ja huolto (50411100), Sähkömittareiden korjaus ja huolto (50411300), Mittarinlukupalvelut (65500000), Tiedonkeruu- ja vertailupalvelut (72314000), Tietojen analysointipalvelut (72316000), Tietojen tallennuspalvelut (72317000), Tietojen syöttöpalvelut (72319000), Erilaiset tiedonrekisteröintilaitteet (31644000), Vesimittarit (38421100), Energiamittarit (38551000), Elektroniset mittarit (38552000)
EUVL S 200/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Boligselskabet Sjælland
Roskilde
indkob@bosj.dk
https://ted.europa.eu/da/notice/-/detail/685897-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED