Laboratoriopalvelut, vesistönäytteidenottopalvelut, velvoite- ja käyttötarkkailuraportointi sekä asiantuntijapalvelut Nenäinniemen ja Korpilahden jätevedenpuhdistamoille

Suomi | Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 10.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laboratoriopalvelut, vesistönäytteidenottopalvelut, velvoite- ja käyttötarkkailuraportointi sekä asiantuntijapalvelut Nenäinniemen ja Korpilahden jätevedenpuhdistamoille Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy pyytää tarjousta Nenäinniemen ja Korpilahden jätevedenpuhdistamoiden jäteveden ja jätevesilietteiden analysointiin ja näytteenottoon liittyvistä:

1. Laboratoriopalveluista
- tutkimus- ja laboratoriopalvelut
- velvoite- ja käyttötarkkailuraportointi

2. Asiantuntijapalveluista
- puhdistamoprosessien arviointi ja kehittäminen
- muut asiantuntijapalvelut

3.Vesistönäytteidenottopalvelu
-näytteenotto tilaajan määrittelemistä havaintopisteistä 4 krt/vuosi tai erikseen sovittava määrä

4. Poikkeustilanteiden palveluista
-näytteenottopalvelu poikkeustilanteessa (esim. yllättävä ohitustilanne puhdistamolla)
-vesistöseuranta poikkeustilanteessa (esim. yllättävän ohitustilanteen takia)
-näytteiden analysointipalvelu poikkeustilanteissa
-päivystyspalvelu yllättävien poikkeustilanteiden palveluiden tuottamiseksi,

Ilmoitusnumero 2025-032474
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Jyväskylän Seudun Puhdistamo Oy
Raivionsuntti 10 40520 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laboratorionäytteiden analyysipalvelut vuosille 2026 – 2029 (1)

Suomi | Kajaanin kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 6.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 3.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laboratorionäytteiden analyysipalvelut vuosille 2026 - 2029 (1) Kajaanin kaupunki yhdessä Kainuun kuntien kanssa pyytää tarjousta kuntien vesilaitosten, ympäristöterveydenhuollon ja uimahallien laboratorionäytteiden analyysipalveluista sopimusajalle 1.1.2026 - 31.12.2029. Hankintaa voidaan jatkaa tilaajan päätöksellä yhdellä (1) optiovuodella.

Laboratoriopalveluiden tulee kattaa näytteiden kuljetusjärjestelyt näytteenottokohteista toimittajan laboratorioon sekä tarvittavat näyteastiat. Lisäksi palveluihin tulee kuulua talousveden näytteenotto- ja analytiikkapalvelut häiriö- ja poikkeustilanteissa myös normaalin työajan ulkopuolella.

Liitteissä olevissa Excel- taulukossa on ilmoitettu yhden (1) vuoden arvioidut määrät.

Tarjouspyynnössä mainitut määrät ovat arvioita eivätkä ne sido tilaajaa.,

Ilmoitusnumero 2025-033295
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D8
Osoitetiedot Kajaanin kaupunki
87100 Kajaani FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tietopyyntö/markkinakartoitus – Laboratoriovälinehuolto

Suomi | Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 5.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Tietopyyntö/markkinakartoitus – Laboratoriovälinehuolto Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus tai tarjouspyyntö, vaan osana tulevan hankinnan valmistelua toteutettava tietopyyntö/markkinavuoropuhelu.

Tämän tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa markkinoita hankinnan kohteeseen liittyen, saada kattavasti hankinnan kohdetta koskevaa tietoa, jotta hankinta voidaan toteuttaa tarkoituksenmukaisella tavalla.

Tällä markkinakartoituksella VTT etsii vaihtoehtoja välinehuoltopalveluiden järjestämiselle VTT:llä Espoossa.

Tämän tietopyynnön kohteena oleva laboratoriovälinehuoltopalvelu tulee kattamaan VTT:n Tekniikantie 21, Espoo, toimipisteen. Tällä hetkellä palvelukokonaisuus pitää sisällään n. 400–450 koneellista pesua kuukaudessa. Palvelua toteutetaan ainakin klo 6–17 välillä.

Palvelukokonaisuus sisältää seuraavat elementit:
-VTT:n käyttämien laboratoriovälineiden pesu/puhdistus
-välineiden haku ja palautus VTT:n laboratoriotiloista
-Tartuntavaarallisten jätteiden dekontaminointi

Lisätietoa VTT:stä: https://www.vttresearch.com/fi/tietoa-meista/tietoa-vttsta

Tämä tietopyyntö ja siihen vastaaminen ei sido siihen osallistuvia tahoja. Toimittajilla ei ole oikeutta vaatia korvauksia markkinakartoitukseen osallistumisesta. VTT pyytää potentiaalisia toimittajia ilmoittamaan kiinnostuksensa osallistua markkinakartoitukseen toimittamalla haluamansa vapaamuotoisen kirjallisen esittelymateriaalin sähköpostilla osoitteeseen marica.bjorkman@vtt.fi vastauksena VTT:n yllä kuvattuun tarpeeseen 28.11.2025 klo 12.00 mennessä.

Kirjallisen materiaalin toivotaan sisältävän seuraavia tietoja palvelun toteutukseen liittyen:
-Toimittajan vastaus, miten pystyy vastaamaan VTT:n yllä kuvattuihin välinehuollon tarpeisiin ja miten hoitaa välinehuollon
-Palveluntarjoajan hinta-arvio palvelulle
-Kuvaus raportoinnista
-Vastuullisuusasiat
-Referenssit vastaavista asiakkuuksista
-Muut palveluun liittyvät lisäpalvelut

Markkinakartoitusvastausten perusteella VTT arvioi hankinnan toteuttamisen vaihtoehdot ja tarvittaessa kilpailuttaa hankinnan syksyn/talven 2026–2027 aikana. VTT voi halutessaan jatkaa vuoropuhelua tietopyyntöön vastanneiden toimittajien kanssa.,

Ilmoitusnumero 2025-033247
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
PL 1000, VTT 02044 Espoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Laboratoriopalvelut 2025-2027

Suomi | Tuusulan kunta / Keski-Uudenmaan ympäristökeskus
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 3.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Laboratoriopalvelut 2025-2027 Hankinnan kohteena ovat Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen elintarvike-, uimavesi-, vesistövesi-, ja
talousvesitutkimuspalvelut, salmonellavalvonta ja näytteiden kuljetuspalvelut. Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin hankintailmoituksen liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Hankinnan soveltuvuusvaatimuksia on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Tarjoajan ja mahdolliset alihankkijoiden tulee täyttää tarjouspyynnössä ja Palvelukuvauksessa
esitetyt soveltuvuusvaatimukset.

Näytteiden ottamisesta vastaa tilaaja. Tilaaja merkitsee näytteen perustiedot, näytteenottopaikan ja - ajankohdan, mahdolliset näytteenoton yhteydessä kirjatut havainnot, näytteenottajan tiedot, tutkimustodistuksen kielivalinnan, lausunnon tarpeen sekä muut säädösten edellyttämät tiedot näytteenottotodistukseen.

Näytteiden kuljettamisesta tutkivaan laboratorioon vastaa tuottaja. Kuljetuksen tulee olla käytettävissä torstaisin pyhäpäiviä lukuun ottamatta. Tuottaja noutaa näytteet tilaajan toimipisteistä (Keski-Uudenmaan ympäristökeskus/terveysvalvonta, Hyrylänkatu 8, Tuusula) klo 13–15. Tarkat noutoajat sovitaan yhdessä valitun tarjoajan kanssa ennen sopimuksen allekirjoitusta.
Erityistilanteissa kuljettamisesta sovitaan tapauskohtaisesti erikseen.

Haun lisäksi tilaajalla tulee olla mahdollisuus kuljettaa tai toimittaa näytteet itse laboratorioon. Laboratorion on sijaittava siten, että tilaajan on mahdollista siirtää näyte 75 minuutissa analysoivaan laboratorioon (pois lukien erikseen sovittavat harvinaiset analyysit, joissa voidaan joutua käyttämään alihankkijaa) ja laboratorion vastuulle Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen toimipisteestä (Hyrylänkatu 8, 04300 Tuusula). Analyysi on pystyttävä aloittamaan viipymättä.

Näytteet kuljetetaan tutkivaan laboratorioon siten, että niiden tutkiminen voidaan aloittaa analyysimenetelmän edellyttämällä tavalla, tarvittaessa saman päivän aikana. Klooritutkimusten osalta tuottajan tulee ottaa huomioon, että tilaajalla kuluu 45 minuuttia toimittaa näyte näytteenottopisteestä tilaajan toimipisteeseen. Näytteet on kuljetettava lainsäädännön ja/tai tutkimusmenetelmän edellyttämässä lämpötilassa ja muutoinkin niin, että ne säilyvät edustavina. Eri näytetyyppien kuljettamiseen liittyvät erityisvaatimukset on kuvattu tässä palvelukuvauksessa asianomaisen näytetyypin kohdalla.

Lisähankintamahdollisuutena pyydetään häiriötilanteiden hoitamiseksi tuntihintoja laboratorion normaalien aukioloaikojen ulkopuolella tehtävälle työlle. Normaalin aukioloajan ulkopuolella tehtäville analyyseille maksetaan analyysihinnan lisäksi lisähankintana ilmoitettu tuntihinta 30 minuutin tarkkuudella. Laskutus perustuu työhön joka on tehty tilaajan pyynnöstä.

Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäistilausmääriin eikä sopimus muodosta tilaajalle
määräostovelvoitetta. Sopimuskauden pituus on kaksi (2) vuotta. Tilaaja varaa itselleen oikeuden jatkaa sopimusta kahdella erillisellä optiovuodella vuosille 2028 ja 2029. Optiolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin sopimusehdoin vuosi kerrallaan. Tilaaja ilmoittaa mahdollisten optioiden käyttämisestä kirjallisesti viimeistään 3 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden ja mahdollisen optiokauden päättymistä.,

Ilmoitusnumero 2025-033130
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Tuusulan kunta / Keski-Uudenmaan ympäristökeskus
PL 60 04301 Tuusula FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Wykonanie badań i oznaczeń laboratoryjnych węgla handlowego, pokładowego i wody na potrzeby zakładów JSW S.A. oraz czynności inspekcyjnych w zakresie pobierania i przygotowywania próbek węgla wysyłanego transportem kolejowym z zakładów Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A.

Jastrzębie-Zdrój, Puola | Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju, Zakład Wsparcia Produkcji
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 1do SWZ.

Ilmoitusnumero 725616-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. z siedzibą w Jastrzębiu Zdroju, Zakład Wsparcia Produkcji
Jastrzębie-Zdrój
przetargi@zwp.jsw.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/725616-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Mikrobiologische Untersuchungen

Halle (Saale), Saksa | Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 2.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Mit der vorliegenden Ausschreibung beabsichtigt das UKH den Abschluss eines Rahmenvertrages zur Durchführung von laborhygienischen Leistungen. Es soll ein Rahmenvertrag für LOS 1 - mikrobiologische Untersuchungen abgeschlossen werden (für Los 1 inkl. der notwendigen Leistungen). Die Rahmenverträge haben eine Laufzeit von 48 Monaten.

Die Anzahl der zu untersuchenden Proben und Parameter ist dem Leistungsverzeichnis (Vergabeunterlagen) entnehmen.
Die angegebenen Mengenangaben beruhen auf den Verbräuchen der letzten zwei Jahre und dienen ausschließlich der Schätzung des voraussichtlichen Leistungsbedarfs.
Sie stellen keine verbindlichen Abnahmemengen dar und begründen weder eine Mindestabnahmeverpflichtung noch einen Höchstbedarf des Auftraggebers.
Unabhängig von den tatsächlichen Abnahmemengen wird das Gesamtauftragsvolumen auf den im Preisblatt angegebenen Gesamtpreis für 4 Jahre begrenzt."

Bei den Untersuchungen handelt es sich um mikrobiologische und chemische Untersuchungen sowie um Untersuchungen zur Arzneimittel Mikrobiologie sowie um Untersuchungen von Wasserproben Bei den Untersuchungen handelt es sich um mikrobiologische und chemische Untersuchungen, die mit ihren Parametern und Untersuchungsrhythmen im Leistungsverzeichnis (Vergabeunterlagen) angegeben sind.

Neben den Routineuntersuchungen werden auch weiterführende Untersuchungen notwendig, die abhängig vom Befundungsergebnis notwendig werden. Absprachen dazu trifft der Auftragnehmer direkt mit den entsprechenden Bedarfsträgern. (diese werden in den Rahmenverträgen angegeben).

Die Proben des Loses unterliegen unterschiedlichen Anforderungen an Abholung und Abholungspunkt, sodass eine Absprache mit den Bedarfsträgern nach Zuschlag notwendig ist. Die Anforderungen und Prozesse sind in der Anlage „2025_20_08_Leistungsverzeichnis“ sowie in der Anlage „2025_20_07a_Prozessbeschreibung_KH-Hygiene_Master“ detaillierter dargestellt.

Ilmoitusnumero 726162-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000), Lääketieteellisten laboratorioiden palvelut (85145000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Halle (Saale)
vergabe@uk-halle.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/726162-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Prestations de prélèvement et d’analyse d’eau pour les établissements du GHT

Seyssinet-Pariset, Ranska | Avenue-Web Systèmes
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

L'accord-cadre sera exécuté par l'émission de bons de commande.
Chaque lot fera l'objet d'une attribution séparée.
Les prestations sont réglées par des prix unitaires.
Les montants estimatifs sont indicatifs et comprennent les options (prestations similaires et reconductions).
Les montants estimatifs sont indicatifs et comprennent la totalité des périodes de reconduction

Ilmoitusnumero 726834-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Avenue-Web Systèmes
Seyssinet-Pariset
publications-joue@aws-france.com
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/726834-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Mikrobiologische und chemische Untersuchungen im Bereich Dialyse

Halle (Saale), Saksa | Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 2.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Mit der vorliegenden Ausschreibung beabsichtigt das UKH den Abschluss eines Rahmenvertrages zur Durchführung von laborhygienischen Leistungen. Es soll ein Rahmenvertrag für LOS 3 – mikrobiologische und chemische Untersuchungen Dialyse abgeschlossen werden (für Los 3 inkl. der notwendigen Leistungen).
Die Rahmenverträge haben eine Laufzeit von 48 Monaten.

Die Anzahl der zu untersuchenden Proben und Parameter ist der Anlage „2025_20_08_Leistungsverzeichnis“ und dort dem Tabellenblatt „Leistungsübersicht“ sowie dem Preisblatt zum LOS 3 zu entnehmen.
Die angegebenen Mengenangaben beruhen auf den Verbräuchen der letzten zwei Jahre und dienen ausschließlich der Schätzung des voraussichtlichen Leistungsbedarfs.
Sie stellen keine verbindlichen Abnahmemengen dar und begründen weder eine Mindestabnahmeverpflichtung noch einen Höchstbedarf des Auftraggebers.
Unabhängig von den tatsächlichen Abnahmemengen wird das Gesamtauftragsvolumen auf den im Preisblatt angegebenen Gesamtpreis für 4 Jahre begrenzt.

Bei den Untersuchungen handelt es sich um mikrobiologische und chemische Untersuchungen, die mit ihren Parametern und Untersuchungsrhythmen im Tabellenblatt „Leistungsübersicht“ (Anlage „2025_20_08_Leistungsverzeichnis“) angegeben sind.
Neben den Routineuntersuchungen werden auch weiterführende Untersuchungen notwendig, die abhängig vom Befundungsergebnis notwendig werden. Absprachen dazu trifft der Auftragnehmer direkt mit den entsprechenden Bedarfsträgern. (diese werden im Rahmenvertrag angegeben).

Die Proben des Loses unterliegen unterschiedlichen Anforderungen an Abholung und Abholungspunkt, sodass eine Absprache mit den Bedarfsträgern nach Zuschlag notwendig ist. Die Anforderungen und Prozesse sind in der Anlage „2025_20_08_Leistungsverzeichnis“ sowie in der Anlage „2025_20_07a_Prozessbeschreibung_KH-Hygiene_Master“ detaillierter dargestellt.

Ilmoitusnumero 727085-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000), Lääketieteellisten laboratorioiden palvelut (85145000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Halle (Saale)
vergabe@uk-halle.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/727085-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Stord Vatn and Sewage – Procurement of recipient examinations

Stord, Norja | Stord Vatn og Avløp AS
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 5.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Stord Vatn and Sewage invite tenderers to a competition to carry out recipient examinations for the discharge of municipal sewage water from Stord municipality.

Ilmoitusnumero 724310-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Veneiden vuokraus miehistön kanssa (60653000), Vesihuolto- ja jäteneuvontapalvelut (71800000), Laboratoriopalvelut (71900000), Vesihuolto- ja jäteneuvontapalvelut muuta kuin rakentamista varten (90713100), Veden saastumiseen liittyvät palvelut (90733000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Stord Vatn og Avløp AS
Stord
ragne.rommetveit@norconsult.com
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/724310-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Laboratoriopalvelut 2025-2027

Tuusula, Suomi | Tuusulan kunta / Keski-Uudenmaan ympäristökeskus
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 8.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena ovat Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen elintarvike-, uimavesi-, vesistövesi-, ja
talousvesitutkimuspalvelut, salmonellavalvonta ja näytteiden kuljetuspalvelut. Hankinnan kohdetta on kuvattu tarkemmin hankintailmoituksen liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Hankinnan soveltuvuusvaatimuksia on kuvattu tarkemmin liitteenä olevassa Palvelukuvauksessa. Tarjoajan ja mahdolliset alihankkijoiden tulee täyttää tarjouspyynnössä ja Palvelukuvauksessa
esitetyt soveltuvuusvaatimukset.

Näytteiden ottamisesta vastaa tilaaja. Tilaaja merkitsee näytteen perustiedot, näytteenottopaikan ja - ajankohdan, mahdolliset näytteenoton yhteydessä kirjatut havainnot, näytteenottajan tiedot, tutkimustodistuksen kielivalinnan, lausunnon tarpeen sekä muut säädösten edellyttämät tiedot näytteenottotodistukseen.

Näytteiden kuljettamisesta tutkivaan laboratorioon vastaa tuottaja. Kuljetuksen tulee olla käytettävissä torstaisin pyhäpäiviä lukuun ottamatta. Tuottaja noutaa näytteet tilaajan toimipisteistä (Keski-Uudenmaan ympäristökeskus/terveysvalvonta, Hyrylänkatu 8, Tuusula) klo 13–15. Tarkat noutoajat sovitaan yhdessä valitun tarjoajan kanssa ennen sopimuksen allekirjoitusta.
Erityistilanteissa kuljettamisesta sovitaan tapauskohtaisesti erikseen.

Haun lisäksi tilaajalla tulee olla mahdollisuus kuljettaa tai toimittaa näytteet itse laboratorioon. Laboratorion on sijaittava siten, että tilaajan on mahdollista siirtää näyte 75 minuutissa analysoivaan laboratorioon (pois lukien erikseen sovittavat harvinaiset analyysit, joissa voidaan joutua käyttämään alihankkijaa) ja laboratorion vastuulle Keski-Uudenmaan ympäristökeskuksen toimipisteestä (Hyrylänkatu 8, 04300 Tuusula). Analyysi on pystyttävä aloittamaan viipymättä.

Näytteet kuljetetaan tutkivaan laboratorioon siten, että niiden tutkiminen voidaan aloittaa analyysimenetelmän edellyttämällä tavalla, tarvittaessa saman päivän aikana. Klooritutkimusten osalta tuottajan tulee ottaa huomioon, että tilaajalla kuluu 45 minuuttia toimittaa näyte näytteenottopisteestä tilaajan toimipisteeseen. Näytteet on kuljetettava lainsäädännön ja/tai tutkimusmenetelmän edellyttämässä lämpötilassa ja muutoinkin niin, että ne säilyvät edustavina. Eri näytetyyppien kuljettamiseen liittyvät erityisvaatimukset on kuvattu tässä palvelukuvauksessa asianomaisen näytetyypin kohdalla.

Lisähankintamahdollisuutena pyydetään häiriötilanteiden hoitamiseksi tuntihintoja laboratorion normaalien aukioloaikojen ulkopuolella tehtävälle työlle. Normaalin aukioloajan ulkopuolella tehtäville analyyseille maksetaan analyysihinnan lisäksi lisähankintana ilmoitettu tuntihinta 30 minuutin tarkkuudella. Laskutus perustuu työhön joka on tehty tilaajan pyynnöstä.

Tilaaja ei sitoudu mihinkään vähimmäistilausmääriin eikä sopimus muodosta tilaajalle
määräostovelvoitetta. Sopimuskauden pituus on kaksi (2) vuotta. Tilaaja varaa itselleen oikeuden jatkaa sopimusta kahdella erillisellä optiovuodella vuosille 2028 ja 2029. Optiolla tarkoitetaan mahdollisuutta sopimuksen jatkamiseen alkuperäisin sopimusehdoin vuosi kerrallaan. Tilaaja ilmoittaa mahdollisten optioiden käyttämisestä kirjallisesti viimeistään 3 kuukautta ennen varsinaisen sopimuskauden ja mahdollisen optiokauden päättymistä.

Ilmoitusnumero 724772-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Tuusulan kunta / Keski-Uudenmaan ympäristökeskus
Tuusula
hankinnat@tuusula.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/724772-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

HSE 24867 Provision of External Referral Testing and Specimen Transport for St. Vincent’s University Hospital (SVUH)

Kildare, Irlanti | Health Service Executive (HSE)
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 4.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

The Health Service Executive (HSE), on behalf of St. Vincent’s University Hospital (SVUH), invites submissions from suitably qualified and experienced providers for the delivery of an external laboratory testing service and specimen transport. The service will facilitate referral testing including electronic connectivity and ensure the collection, transportation, and delivery of specimens in accordance with all applicable transport regulations.

Ilmoitusnumero 725537-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Posti- ja televiestintäpalvelut (64000000), Eri kuljetusmuotoja käyttävät pikalähettipalvelut (64121000), Arkkitehti-, rakennus-, insinööri- ja tarkastuspalvelut (71000000), Laboratoriopalvelut (71900000), Terveyspalvelut ja sosiaalitoimen palvelut (85000000), Terveyspalvelut (85100000), Patologiset tutkimuspalvelut (85111800)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Health Service Executive (HSE)
Kildare
procurement.helpdesk@hse.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/725537-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

„Лабораторни изпитвания на проби от питейна и повърхностна вода за нуждите на „В и К – Шумен“ ООД в четири обособени позиции“

гр. Шумен, Bulgaria | ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ-ШУМЕН ООД
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Поръчката е разделена на обособени позиции в зависимост от вида изследван продукт и показатели.
За Обособени позиции №1, №2 и №3 изпитването се извършва съгласно  изискванията на Наредба № 9 от 16.03.2001 г. изменена и допълнена ДВ бр. 43/16.05.2023 г. за качеството на водата предназначена за питейно-битови цели (Наредба №9).
За Обособена позиция №4 изпитването се извършва съгласно изискванията на Наредба №12 от 18.06.2002 г. за качествените изисквания към повърхностни води, предназначени за питейно-битово водоснабдяване (Наредба №12).
Срокът за извършване на анализа/ите е по предложение на участника, но не повече от:
За обособена позиция №1 -  7 (седем) работни дни считано от датата на получаването на пробата/ите от Изпълнителя.
За обособени Позиции № 2, №3 и №4 – 15 (петнадесет) работни дни считано от датата на получаването на пробата/ите в Лабораторията на Изпълнителя.

Пробонабирането се извършва от води на територията на Област Шумен от Възложителя съобразно нормативните изисквания и Инструкциите за пробонабиране на Изпълнителя.

За Обособена позиция №1Възложителят предава пробите придружени от възлагателно писмо /заявка/ опис или друг документ. Изпълнителят осигурява доставката на пробите до адреса на лабораторията за изпитване съгласно БДС EN ISO 19458:2006 така че анализите да започнат в рамките на същия работен ден. Възложителят осигурява доставката на пробите само в териториалните граници на Област Шумен. Възложителят носи отговорност за набирането и представянето на пробите в тяхната цялости и в съответствие с инструкциите на Изпълнителя. Изпълнителят носи отговорност за качеството на изпитване от момента на получаване на пробите до предоставяне на резултата от изпитването. В случай на компрометиране на проба по време на изпитването, изпълнителят поема разходите за повторното изпращане на проба и повторното изпитване. Получаването на протоколите от изпитването на адреса на Възложителя, са за сметка на Възложителя.
За Обособена позиция №2 №3 и №4 пробите се подават до Изпълнителя на ръка от служители на Възложителя или се изпращат по куриер. Същите са  придружени от възлагателно писмо /заявка/ опис или друг документ. Възложителят носи отговорност за набирането и представянето на пробите в тяхната цялости и в съответствие с инструкциите на Изпълнителя. Куриерските и всички други допълнителни разходи във връзка с предоставяне на проби на адреса на Изпълнителя, както и получаването на протоколите от изпитването на адреса на Възложителя, са за сметка на Възложителя. Куриерската фирма се определя от Възложителя. Възложителя поема куриерските разходи само в териториалните граници на Република България.
Изпълнителят носи отговорност за качеството на изпитване от момента на получаване на пробите до предоставяне на резултата от изпитването. В случай на компрометиране на проба по време на изпитването, изпълнителят поема разходите за повторното изпращане на проба и повторното изпитване.
Пълната информация относно изискванията към изпълнението на обществената поръчка, е подробно описана и регламентирана в Техническата спецификация, приложена към документацията за обществената поръчка!

Посоченият прогнозен брой проби са приблизителни и възложителят си запазва правото да ги увеличава и/или намалява в зависимост от конкретно възникналите нужди. Поръчката се изпълнява под формата на периодични заявки, в зависимост от потребностите на възложителя, съобразно реда, сроковете и условията на договора.

Ilmoitusnumero 725606-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot ВОДОСНАБДЯВАНЕ И КАНАЛИЗАЦИЯ-ШУМЕН ООД
гр. Шумен
d.despodov@vik-shumen.net
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/725606-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Mikrobiologische Untersuchungen – Los 1 – Mikrobiologische Untersuchungen, Los 2 – Arzneimittel-Mikrobiologie, Los 3 – Mikrobiologische und chemische Untersuchungen im Bereich Dialyse, Los 4 – Mikrobiologische Untersuchungen von Wasser

Halle (Saale), Saksa | Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Mit der vorliegenden Ausschreibung beabsichtigt das UKH den Abschluss von Rahmenverträgen zur Durchführung von laborhygienischen Leistungen. Es soll jeweils ein Rahmenvertrag für
LOS 1 - mikrobiologische Untersuchungen,
LOS 2 - Arzneimittel Mikrobiologie (Laborhygiene);
LOS 3 – mikrobiologische und chemische Untersuchungen Dialyse und
LOS 4 mikrobiologische Untersuchungen von Wasser abgeschlossen werden
(für alle 4 Lose inkl. der notwendigen Leistungen).
Die Rahmenverträge haben eine Laufzeit von 48 Monaten.

Die Anzahl der zu untersuchenden Proben und Parameter ist dem Leistungsverzeichnis (Vergabeunterlagen) zum jeweiligen LOS zu entnehmen.
Die angegebenen Mengenangaben beruhen auf den Verbräuchen der letzten zwei Jahre und dienen ausschließlich der Schätzung des voraussichtlichen Leistungsbedarfs.
Sie stellen keine verbindlichen Abnahmemengen dar und begründen weder eine Mindestabnahmeverpflichtung noch einen Höchstbedarf des Auftraggebers.
Unabhängig von den tatsächlichen Abnahmemengen wird das Gesamtauftragsvolumen für jedes LOS auf den im Preisblatt für das jeweilige LOS angegebenen Gesamtpreis für 4 Jahre begrenzt."

Bei den Untersuchungen handelt es sich um mikrobiologische und chemische Untersuchungen sowie um Untersuchungen zur Arzneimittel Mikrobiologie sowie um Untersuchungen von Wasserproben, die mit ihren Parametern und Untersuchungsrhythmen im Leistungsverzeichnis (Vergabeunterlagen) angegeben sind.
Neben den Routineuntersuchungen werden auch weiterführende Untersuchungen notwendig, die abhängig vom Befundungsergebnis notwendig werden. Absprachen dazu trifft der Auftragnehmer direkt mit den entsprechenden Bedarfsträgern. (diese werden in den Rahmenverträgen angegeben).

Die Proben der verschiedenen Lose unterliegen unterschiedlichen Anforderungen an Abholung und Abholungspunkt, sodass eine Absprache mit den Bedarfsträgern nach Zuschlag notwendig ist. Die Anforderungen und Prozesse sind in der Anlage "Leistungsverzeichnis“ sowie in der Anlage "Prozessbeschreibung_KH-Hygiene_Master“ detaillierter dargestellt.

Das zur Verfügung stehende Budget für die Beschaffung und damit aller notwendigen im Leistungsverzeichnis aufgeführten Bestandteile beträgt:

Los 1 – Mikrobiologische Untersuchungen: 267.036,00 EUR (inkl. MwSt.)

Los 2 – Arzneimittel-Mikrobiologie: 413.644,00 EUR (inkl. MwSt.)

Los 3 – Mikrobiologische und chemische Untersuchungen im Bereich Dialyse: 19.896,80 EUR (inkl. MwSt.)

Los 4 – Mikrobiologische Untersuchungen von Wasser: 486.948,00 EUR (inkl. MwSt.)

Gesamt: 1.187.524,80 EUR (inkl. MwSt.)

Ilmoitusnumero 720140-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000), Lääketieteellisten laboratorioiden palvelut (85145000), Lääketieteelliset analyysipalvelut (85148000), Veden saastumiseen liittyvät palvelut (90733000)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Universitätsklinikum Halle (Saale) AöR
Halle (Saale)
vergabe@uk-halle.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/720140-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Pre-Commercial Procurement (PCP) of innovative and sustainable solutions to treat Hospital and Healthcare System Wastewater – THERESA PCP

Pamplona, Espanja | Fundación Miguel Servet
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

This PIN provides early information about the expected starting date and purchase volume for a pre-commercial procurement (PCP) carried out by the THERESA PCP project and about the open market consultation (OMC) that is organised in preparation of this pre-commercial procurement (PCP).
The THERESA Buyers Group of healthcare providers have identified a shared need for innovative and sustainable solutions to treat hospital wastewater (HWW) at the source, before it reaches the municipal network, to reduce environmental and health risks linked to pharmaceutical residues, antimicrobial-resistant microorganisms and genes, and other hazardous contaminants. The THERESA PCP aims to stimulate the development of environmentally sustainable, cost-effective, and scalable on-site HWW treatment systems capable of efficiently removing cytostatic drugs, X-ray contrast agents, antibiotics, antimicrobial-resistant bacteria (ARB) and genes (ARG), while minimising energy consumption, chemical use, and carbon footprint.
The contract notice is expected to be published in May-2026 and phase 1 to be started in January 2027, following the PCP timeline.
The procurement will take the form of a Pre-Commercial Procurement (PCP) awarding R&D service contracts to several providers in parallel, through a phased and competitive process comprising three stages: Solution design, prototyping, and original development and validation/testing of the first products in real hospital environments. After each phase, intermediate evaluations will down-select the best-performing and most innovative solutions. The contractors with the best-value-for-money solutions will be offered a specific contract for the next phase. The PCP is a joint cross-border initiative coordinated by Fundación Miguel Servet (Spain) as Lead Procurer, on behalf of a Buyers Group of hospitals and public health institutions from Spain, Estonia, Poland, Belgium and the Netherlands, supported by technical and innovation partners.
Testing is expected to take place in Spain, Estonia, Poland and the Netherlands to ensure adaptability.
Price is not the only award criterion, and all criteria are stated only in the procurement documents.
The selected contractors will retain ownership of the Intellectual Property Rights (IPRs) generated during the PCP and will be able to commercially exploit the developed solutions beyond the scope of the procurement.
The R&D services will be carried out primarily within the European Union and/or countries associated with the Horizon Europe Programme.
At least 50% of the total value of R&D activities will take place within the EU or associated countries. In addition, contractors must ensure that none of the contracted services are performed in countries nor by entities that are subject to EU restrictive measures under Article 29 of the Treaty on the European Union (TEU) and Article 215 of the Treaty on the Functioning of the EU (TFEU)23 (sanctions). They must ensure that none of the goods procured or used for the procurement were developed, produced or supplied in countries or by entities that are subject to such restrictive measures.
Duration of the contract in months: 30 months (January 27 to June 29). The duration covers all three PCP phases: Solution design, prototyping, and original development and validation/testing of the first products.
The PCP is expected to start after the publication of the Contract Notice and to end upon completion of the validation phase. This contract is not subject to renewal.

Ilmoitusnumero 720765-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmiston integrointia koskevat konsulttipalvelut (72227000), Tutkimuspalvelut ja kokeelliset kehityspalvelut (73100000), Tutkimuslaboratorioiden palvelut (73111000), Ilmaisimet ja analyysilaitteet (38430000), Saastumisen jäljittäminen ja seuranta sekä ennallistaminen (90730000), Analysaattorit (38434000), Biokemialliset analysaattorit (38434500), Kemialliset analysaattorit (38434560), Tislaus-, suodatus- ja rektifioimislaitteet (42910000), Nesteiden suodatuslaitteet (42912100), Veden suodatus- tai puhdistuskoneet ja -laitteet (42912300), Veden suodatuslaitteet (42912310), Ohjaus- ja valvontajärjestelmä (42961000), Jätevedenkäsittelylaitteet (42996000), Analysointipalvelut (71620000), Laboratoriopalvelut (71900000), Tietotekniikkapalvelut (72222300)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Fundación Miguel Servet
Pamplona
pcp@theresa-pcp.eu
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/720765-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Prestations d’analyses et de contrôle réglementaire de l’eau et des boues – Lots n°1 et 2-.

TROYES, Ranska | Troyes Champagne Metropole
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 17:00 Alkuperäinen ilmoitus

Le marché a pour objet le suivi réglementaire ou l’autocontrôle que peut être amené à réaliser par Troyes Champagne Métropole sur l’ensemble des réseaux d’assainissement et pluvial ainsi que sur les stations d’épuration gérée par celle-ci.

Conformément à l’article L2113-10 du Code de la commande publique, la présente consultation est allotie comme suit :
-Lot n°1 : Analyses et contrôles réglementaires de l’eau,
-Lot n°2 : Analyses et contrôles réglementaires des boues,
-Lot n°3 : Analyse de rejets de substances dangereuses dans l’eau, les boues et les milieux naturels.
Cette consultation concerne uniquement les lots n°1 et 2. Quant au lot n°3, il fera l’objet d’une consultation distincte et ultérieure.

Conformément aux dispositions des articles L2125-1.1°, R. 2162-1 à R. 2162-6 et R. 2162-13 à R. 2162-14 du Code de la Commande Publique, chaque lot donnera lieu, à la conclusion d’un accord-cadre mono-attributaire à bons de commande.
Le titulaire de l’accord-cadre sera consulté, à chaque survenance d’un besoin, par le biais de l’émission de bons de commande, conformément aux dispositions des articles R. 2162-13 et R. 2162-14 du Code de la Commande Publique.
En application de l’article R.2162-4-2° du Code de la Commande Publique, l’accord-cadre sera conclu avec un montant maximum de :
-Lot n°1 : 60 000 € HT annuel ;
-Lot n°2 : 20 000 € HT annuel.

Pour chaque lot, la durée de validité du présent marché court à compter de sa date de notification pour une durée d’un an.
Celui-ci est reconductible, 3 fois par voie tacite, par période de 12 mois.
Le titulaire du marché public ne pourra refuser la reconduction conformément aux dispositions de l’article R2112-4 du Code de la commande publique. En cas de non-reconduction, un courrier sera adressé au(x) titulaire(s) du marché public au moins un mois avant l’échéance de ce dernier.

Pour chaque lot, les délais d’exécution sont fixés à l’article E2 de l’AE.

Ilmoitusnumero 722803-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Troyes Champagne Metropole
TROYES
marches.publics@troyes-cm.fr
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/722803-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Laboratoire de tests de terminaux mobiles

SAINT-DENIS, Ranska | Société nationale SNCF
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 30.10.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 31.1.2026 05:43 Alkuperäinen ilmoitus

La présente consultation est réservée aux entreprises capables d’assurer des évaluations rigoureuses et objectives des terminaux mobiles proposés par les constructeurs pour les différentes entités de SNCF.

Ilmoitusnumero 722913-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Matkapuhelimet (32250000), Laboratoriopalvelut (71900000), Testaus ja arviointi (73430000)
EUVL S 210/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Société nationale SNCF
SAINT-DENIS
aya.mesnaoui@sncf.fr
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/722913-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

DYNAMISCH AANKOOPSYSTEEM, NIET-OPENBARE PROCEDURE, VOOR HET UITVOEREN VAN ANALYSES VOOR REKENING VAN HET FEDERAAL AGENTSCHAP VOOR DE VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN

Bruxelles, Belgia | Agence Fédérale pour la Sécurité de la Chaîne Alimentaire
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 29.10.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 30.1.2026 04:30 Alkuperäinen ilmoitus

De opdracht bestaat uit het uitvoeren van analyses voor het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen

Ilmoitusnumero 717017-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 209/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Agence Fédérale pour la Sécurité de la Chaîne Alimentaire
Bruxelles
ann.dewit@favv.be
https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/717017-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Servizio visite ispettive periodiche dei manufatti autostradali – Accordo Quadro

TRIESTE (TS), Italia | Direzione Legale e Appalti - U.O. Gare e Contratti
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 29.10.2025 Määräaika: 2 päivää kuluttua | 12.12.2025 12:00 Alkuperäinen ilmoitus

Servizio visite ispettive periodiche dei manufatti autostradali - Accordo Quadro

Ilmoitusnumero 717529-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maa-, tie- ja vesirakentamisessa ja muissa rakennustöissä käytettävien koneiden ja laitteiden vuokraus käyttäjän kanssa (45500000), Sillantarkastuspalvelut (71631450), Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 209/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Direzione Legale e Appalti - U.O. Gare e Contratti
TRIESTE (TS)
protocollo@pec.autostradealtoadriatico.it
https://ted.europa.eu/it/notice/-/detail/717529-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Mededingingsprocedure met onderhandeling voor de analyse van stoffen met anabole werking, niettoegestane stoffen en diergeneesmiddelen in preparaten en de non-targeted screening van farmaca in voedingssupplementen voor rekening van het Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen

Brussel, Belgia | Federaal agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 29.10.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 30.1.2026 05:02 Alkuperäinen ilmoitus

Le présent marché porte sur l’analyse de substances ayant un effet anabolisant, substances non autorisées et de médicaments vétérinaires dans des préparations et la réalisation d’analyses de screening non-targeted de médicaments dans des compléments alimentaires pour le compte de l’Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire

Ilmoitusnumero 718024-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 209/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Federaal agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen
Brussel
ann.dewit@favv.be
https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/718024-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Servicio de análisis proteómico NGS de etiquetas de oligonucleótidos para muestras de plasma

Madrid, Espanja | Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III (F.S.P.)
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 28.10.2025 Alkuperäinen ilmoitus

El proyecto finaliza el 28/02/2026 por lo que ha de agilizarse en lo posible el trámite.

Ilmoitusnumero 713793-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Laboratoriopalvelut (71900000)
EUVL S 208/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III (F.S.P.)
Madrid
licitaciones@cnic.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/713793-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED