1-4 vuotiaiden sisäliikunta-alueen aktiviteetit Liikuntaseikkailupuiston 1-4 vuotiaiden aktiviteettialueen tuotteita haetaan.,
CPV-koodi: Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät
Lumenhallinnan ratkaisujen DPS (Laite- ja tavarahankinnat)
Lumenhallinnan ratkaisujen DPS (Laite- ja tavarahankinnat) Helsingin kaupungin kaupunkiympäristön toimiala perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka sisällä tullaan kilpailuttamaan lumenhallinnan ratkaisujen laite- ja tavarahankintoja. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa vuoden 2033 loppuun saakka, ellei hankintayksikkö lyhennä tai pidennä dynaamisen hankintajärjestelmän kestoa. Dynaamisen hankintajärjestelmän keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.
Dynaamisen hankintajärjestelmän toiminta ja kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.
Alustavan arvion mukaan dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä toteutetaan kymmeniä hankintoja tulevien vuosien aikana. Hankintojen kokonaisarvo on koko kokonaispalveluhankintojen DPS:n voimassaolon aikana yhteensä arviolta 19 500 000 euroa.
Dynaamisella hankintajärjestelmällä varaudutaan tulevien vuosien hankintatarpeisiin, joita toteutetaan tavoitteiden saavuttamiseksi riittävä määrä. Kyseessä on arvio, eikä tilaaja sitoudu mihinkään hankintamääriin. Hankintojen määrä voi olla merkittävästi arvioitua pienempi, mikäli lumenhallinnan kokonaisuuden tavoitteet täyttyvät muilla keinoin.
IN ENGLISH
The City of Helsinki Urban Environment Division will establish a dynamic purchasing system within which Equipment and Goods Procurements for snow management solutions will be tendered. The dynamic purchasing system will remain valid until the end of 2033, unless the contracting entity shortens or extends the duration of the system. During the duration of the dynamic purchasing system, all interested candidates may submit a request for participation.
The operation and scope of the dynamic purchasing system are described in more detail in the invitation to participate and its attachments.
According to the preliminary estimate, dozens of procurements will be carried out within the dynamic purchasing system over the coming years. The total value of the procurements is estimated to be 19 500 000 EUR during the entire duration of the DPS for comprehensive service procurements.
The dynamic purchasing system is designed to address procurement needs in the coming years, with a sufficient amount to achieve the objectives. This is an estimate, and the contracting authority is not committed to any specific procurement quantities. The number of procurements may be significantly lower than estimated if the objectives of the snow management system are met through other means.,
„Integracja i rozbudowa systemów informatycznych Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w ramach Inwestycji D1.1.2 Przyspieszenie procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia poprzez dalszy rozwój usług cyfrowych w ochronie zdrowia, numer naboru: KPOD.07.03 IP.10 001/25 Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)”
Przedmiot postępowania obejmuje 4 Zadania:
ZADANIE 1: ROZBUDOWA I INTEGRACJA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH SZPITALA – SYSTEM HIS I INFRASTRUKTURA IT
ZADANIE 2: INDEKSACJA DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ ISTOTNEJ Z PUNKTU WIDZENIA LECZENIA I PROFILAKTYKI
ZADANIE 3: WDROŻENIE ROZWIĄZAŃ AI I PODŁĄCZENIE DO CENTRALNEGO REPOZYTORIUM DANYCH MEDYCZNYCH
ZADANIE 4: DZIAŁANIA ZWIĘKSZAJĄCE POZIOM CYBERBEZPIECZEŃSTWA SZPITALA
| Ilmoitusnumero | 720206-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000), Tietokoneisiin liittyvät hallintopalvelut (72510000), Tietokoneverkkopalvelut (72700000), Ammattikoulutuspalvelut (80500000), Turvatehtävissä toimivien henkilöiden valmennuspalvelut (80550000), Muistivälineet ja lukulaitteet (30233000), Katkaisimet (31214100), Verkkoreitittimet (32413100), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmatuotteet toiminnanohjaukseen (ERP) (48451000), Varmuuskopiointi- tai elvytysohjelmatuotteet (48710000), Tietosuojausohjelmatuotteet (48732000), Terveydenhuollon tietojärjestelmät (48814000), Palvelimet (48820000), Tietokonelaitteiden huolto ja korjaus (50312000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Szpital Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie Wołomin zamowienia@szpitalwolomin.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/720206-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
CrowdStrike-Plattform
Die Investitionsbank des Landes Brandenburg (ILB) ist als Finanzinstitut gemäß Artikel 19 des Digital Operation Resilience Act (DORA) verpflichtet, schwerwiegende IKT-bezogene Vorfälle der zuständigen Behörde zu melden. Zur weiteren Absicherung wird ein externer Dienstleister zukünftig ein Security Operations Center etablieren, um die Systeme der ILB zu überwachen und eine gesamtheitliche Sicherheitsarchitektur zu implementieren. Gegenstand des Auftrages CrowdStrike-Plattform ist die zeitlich befristete Überlassung der Software CrowdStrike Falcon im Lizenzmodell CrowdStrike Falcon Flex. Der Auftragsgegenstand umfasst als geplante technische Lösungsarchitektur eine SIEM-Lösung auf Basis des Software-Stacks von CrowdStrike, der durch eine Cloud bereitgestellt werden soll, sowie ergänzend dazu die Software-Lösung CrowdStrike Falcon Endpoint, die auf den Endgeräten der IT-Nutzer und der Server die rechtzeitige Erkennung von unnormalen Verhalten sicherstellt. Die ILB benötigt hierzu die folgenden Module: - Falcon Complete - Falcon Prevent - Falcon Insight - Falcon Discover - Falcon Overwatch - Falcon Device Control - Falcon Spotlight - Falcon NextGen SIEM. Daneben benötigt die ILB aufgrund der sicherheitskritischen Systeme auf Anfrage umgehenden technischen Support. Dies wird durch das CrowdStrike Essential Support-Modul bereitgestellt. Einzelheiten ergeben sich aus den Vergabeunterlagen.
| Ilmoitusnumero | 721278-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Investitionsbank des Landes Brandenburg Potsdam einkauf@ilb.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/721278-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Suministro y servicio de soporte y actualización tecnológica de hardware y software de un entorno virtualización hiperconvergente con el correspondiente suministro de 4 servidores para Ingeniería de Sistemas para la Defensa de España S.A, S.M.E., M.P
Alcance del contrato es:
1.La actualización tecnológica de cluster de vitualización hiperconvergente VMware VSAN conformado por 4 servidores DELL, modelo PowerEdge R440 alojados en su sede de junto con las licencias hardware por el modelo DELL VSAN-RN R660 (Modelo requerido en el presente expediente).
2.La contratación de un servicio de mantenimiento con el fabricante DELL para ISDEFE, para soporte y mantenimiento de los dispositivos actualizados y durante los cinco (5) años.
3.Contratación de software de virtualización VMware vCloud Foundation para ISDEFE por el periodo de cinco (5).
| Ilmoitusnumero | 722097-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Atk-laitteet ja -tarvikkeet (30200000), Tietokoneisiin liittyvät laitteet ja varusteet (30230000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Consejero Delegado de Ingeniería de Sistemas para la Defensa de España S.A., S.M.E. y M.P. Madrid unidadcontratacion@isdefe.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/722097-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Sopimusmuutos: Peijaksen sairaalan hoitajakutsu- ja elvytyshälytysjärjestelmä
Sopimuksen kohteena on Peijaksen sairaalassa käytössä oleva hoitajakutsu- ja elvytyshälytysjärjestelmä siihen liittyvine laitteineen ja palveluineen.
Ascom Oy:n kanssa 16.9.2020 tehtyä sopimusta laajennetaan koskemaan tulevaan uudisrakennukseen hankittavia laitteita ja niihin liittyviä jatkuvia palveluita.
| Ilmoitusnumero | 723101-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Lisätietoilmoitus |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
HUS-yhtymä HUS kilpailutus.ict@hus.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/723101-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Lapin hyvinvointialueen kameravalvontajärjestelmä
Hankinnan kohteena on kameravalvontajärjestelmä tarjouspyyntöasiakirjoissa kuvatun mukaisesti käytettäväksi erilaisissa Lapin hyvinvointialueen toimitiloissa.
Hankinnassa perustetaan yhden toimittajan puitejärjestely. Puitejärjestelyn tavoitteena on mahdollistaa uusien toimitilojen järjestelmähankinnat, käytössä olevien järjestelmien päivittäminen ja yhdenmukaistaminen, sekä vastata hyvinvointialueen eri kohteiden muuttuviin ja keskenään erilaisiin tarpeisiin kustannustehokkuus ja toimintavarmuus huomioiden. Puitesopimuksen sopimuskauden pituus on neljä vuotta ja sopimukseen sisältyy mahdollisuus kahteen vuoden mittaiseen optiosopimuskauteen.
Järjestelmät hankitaan sopimuskauden aikana puitejärjestelyn kautta valitulta toimittajalta Lapin hyvinvointialueen tarpeeseen kohdekohtaisesti. Järjestelmään sisältyvät laitteet hankitaan lähtökohtaisesti hyvinvointialueen omistukseen kertainvestointina. Laitteiden ylläpito ja huolto hankitaan tällöin erikseen palveluna. Laitteet voidaan hyvinvointialueen niin halutessa hankkia myös vaihtoehtoisesti palveluna.
Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.
Kyseessä on uudelleen käynnistetty hankintamenettely. Lapin hyvinvointialue keskeytti aiemman kameravalvontajärjestelmää koskevan hankinnan, koska tarjouspyyntöasiakirjoihin oli tarpeen tehdä muutoksia.
Hankinnasta on julkaistu aiempi hankintamenettely Hilma-numerolla 2025-031714 ja TED-numerolla 669838-2025. Aiemman hankintailmoituksen nimi oli "LAPHA/14020/02.08.01/2025 / Lapin hyvinvointialueen kameravalvontajärjestelmä". Aiempi hankintamenettely keskeytettiin, koska Lapin hyvinvointialue havaitsi tarpeen korjata tarjouspyynnön liitteellä 7 Hintalomake olevan vertailuhinnan laskentakaavan. Nykyisen tarjouspyynnön liitteet ovat Hintalomaketta lukuun ottamatta samat kuin aiemmassa hankintamenettelyssä.
| Ilmoitusnumero | 723670-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Valvonta- ja turvajärjestelmät ja -laitteet (35120000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Markkinaoikeus Helsinki markkinaoikeus@oikeus.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/723670-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Meerjarig contract voor de verwerving van licenties en bijhorende ondersteuning van een douanebeheersoftware (DMS – Douane Management System), bedoeld voor het uitvoeren van douaneverrichtingen gedurende de levensduur van de software
Meerjarig contract voor de verwerving van licenties en bijhorende ondersteuning van een douanebeheersoftware (DMS – Douane Management System), bedoeld voor het uitvoeren van douaneverrichtingen gedurende de levensduur van de software
| Ilmoitusnumero | 720250-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Ministère de la Défense Evere mrmp-eprocurement@mil.be https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/720250-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Zakup, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego z istniejącym w ŚCO systemem HIS systemu laboratoryjnego LIS obejmującego obsługę laboratoryjną szpitala wraz z zakupem infrastruktury serwerowo-macierzowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii
Przedmiotem zamówienia jest zakup, wdrożenie i uruchomienie zintegrowanego z istniejącym w ŚCO systemem HIS systemu laboratoryjnego LIS obejmującego obsługę laboratoryjną szpitala wraz z zakupem infrastruktury serwerowo-macierzowej dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii
| Ilmoitusnumero | 721430-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjaus-, valvonta-, viestintä- ja tietokonejärjestelmät (35710000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Palvelimet (48820000), Erilaiset ohjelmatuotteet ja tietokonejärjestelmät (48900000), Ohjelmiston toteutuspalvelut (72263000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000), Tietokoneisiin liittyvät tekniset tukipalvelut (72611000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Świętokrzyskie Centrum Onkologii Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kielcach Kielce zampubl@onkol.kielce.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/721430-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Framework agreement for servers
VAV shall enter into a framework agreement for servers with support.
| Ilmoitusnumero | 722228-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietojärjestelmät ja palvelimet (48800000), Palvelimet (48820000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Oslo kommune v/ Vann- og avløpsetaten Oslo ingrid.ambjornsen@vav.oslo.kommune.no https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/722228-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektów ”EU-geniusze z Lublina” oraz ”Szkolne Supermoce” współfinansowanych z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Część 1: dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do szkół w ramach projektu „EU-geniusze z Lublina” współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus:
1.1. komputer mobilny typ A - ilość: 54 szt.;
1.2. komputer mobilny typ B z oprogramowaniem biurowym - ilość: 2 szt.;
1.3. tablet typ A - ilość: 20 szt.
2. Część 2: dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do szkół w ramach projektu „Szkolne Supermoce” współfinansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus:
2.1. zestaw komputerowy typ A - ilość: 52 szt.;
2.2. zestaw komputerowy typ B - ilość: 25 szt.;
2.3. oprogramowanie biurowe do zestawu komputerowego typ B - ilość: 25 szt.
2.4. komputer mobilny typ C - ilość: 12 szt.;
2.5. komputer mobilny typ D z oprogramowaniem biurowym - ilość: 21 szt.;
2.6. tablet typ B - ilość: 46 szt.;
2.7. tablet graficzny - ilość: 13 szt.;
2.8. kamera internetowa - ilość: 1 szt.;
2.9. słuchawki z mikrofonem - ilość: 8 szt.;
2.10. głośniki komputerowe - ilość: 5 zestawów.
| Ilmoitusnumero | 723175-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kannettavat tietokoneet (30213100), Paneelitietokone (30213200), Näyttimet (30231300), Tietokoneiden lisävarusteet (30237200), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Gmina Lublin Lublin zamowienia@lublin.eu https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/723175-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Virtualizációt megvalósító szoftver beszerzése
Az uniós információs rendszerek interoperabilitási projektje kapcsán az NSZKK Daktiloszkópiai Szakértői Intézetnél (DSZI) jelentkező informatikai fejlesztések szerveroldali virtualizációja megvalósításának támogatása. Az NSZKK DSZI interoperabilitási feladatainak végrehajtása részeként olyan magas rendelkezésre állást biztosító szerveroldali virtualizált környezetet kíván létrehozni, amely biztosítja az NSZKK DSZI interoperabilitási feladatainak támogatását. A virtualizációt kiszolgáló szoftverlicensszel kapcsolatos minimum elvárások: - VMware alapú virtualizáció megvalósítása 3 éves előfizetéssel; - VMware vSphere Foundation 8, Multiyear biztosítása minimum 4 processzor számára (processzoronként minimum 16 maggal számolva); - vSphere Enterprise Plus - Erőforrás optimalizálás; - Magas rendelkezésre állás kialakításának lehetősége; - Virtuális infrastruktúra központi adminisztrációja (vCenter). 64 db Virtualizációs környezet kialakításához tartozó licensz; Cikkszám (mintakonfiguráció):VCF-VSP-FND-8: VMware vSphere Foundation 8, Multiyear VMware vSphere Foundation includes vSphere Enterprise Plus, vCenter Standard, Tanzu Kubernetes Grid, and Aria Suite Standard. VMware vSphere Foundation Subscription includes Production Support and is licensed Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required. Term. 3 year. Elvárt minimum műszaki követelmény: VMware alapú virtualizáció megvalósítása 3 éves előfizetéssel; Vmware vSphere Foundation 8 biztosítása minimum 4 processzor számára (processzoronként minumum 16 maggal számolva); vSphere Enterprise Plus Erőforrás optimalizálás; Magas rendelkezésre állás kialakításának lehetősége; Virtuális infrastruktúra központi adminisztrációja (vCenter).
| Ilmoitusnumero | 723723-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Nemzeti Szakértői és Kutató Központ Budapest cziragy@nszkk.gov.hu https://ted.europa.eu/hu/notice/-/detail/723723-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Digiliikkuja hankkeen mukaiset maanrakennus simulaattorit(salkkumalli) 2kpl
Digiliikkuja lisähankinta simulaattoritHANKE: Digiliikkuja, JTF, Dnro: EURA 2021/901473/09 02 01 01/2023/LLYLEISTÄDigiliikkuja-hanke on hankekokonaisuus, jossa on kolme erillistä hankintaa. Tässä hankintaesityksessä hankinnan kohteena ovat simulaattorit, jotka tukevat varsinaista digiliikkuja oppimisympäristönsimulaattori osiota.Lisähankinnassa on tarkoitus hankkia kaksi ns. Salkku simulaattoria sellaisiin esittelyihin, joihin ei voi jaei ole taloudellisesti järkevää digiliikkuja rekkaa siirtää. Tämä on omiaan tukemaan hankkeen mukaistavihreää siirtymää pienemmän hiilijalan jäljen muodossa. Lisäksi on myöskin olemassa paikkoja, joihiniso rekka ei mahdu esim. Ahtaat oppilaitosten pihat, jonka vuoksi alan tunnettavuuden vieminen näihinkinpaikkoihin on helpompaa.Simulaattoreiden tulee olla nykyaikaisia ja myöhemmin esitetyillä ominaisuuksilla varustettuja, sekä laitteidentulee soveltua maanrakennusalan koulutukseen. Hankittavat simulaattorit ovat Digiliikkuja-hankkeenmukaisia hankintoja.
| Ilmoitusnumero | 720426-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Maa-, karja-, kala- ja metsätaloustuotteet sekä vastaavat tuotteet (03000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Rovaniemen koulutuskuntayhtymä Rovaniemi tarmo.alatalo@redu.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/720426-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Dodávka, provoz a rozvoj ITSM platformy MZe
Předmětem plnění veřejné zakázky je:
• dodání jednotné platformy a řešení pro moderní řízení ITSM procesů (dále jen „ITSM“),
• poskytnutí licencí s maintenance pro užívání uživateli uvedenými v příloze č. 1 závazného textu návrhu smlouvy (v kapitole 4.3 Požadavky na výkon),
• možnost požadovat navýšení počtu licencí a jejich maintenance až o 50 % ceny licencí s maintenance poskytnutých s dodáním ITSM, a to za podmínek uvedených v čl. 3.1.3 závazného textu návrhu smlouvy,
• zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje.
Dodání ITSM bude rozděleno do následujících fází:
• Fáze 1 – Zahájení projektu
• Fáze 2 – Implementační analýza
• Fáze 3 – Implementace ITSM řešení
• Fáze 4 – Ověření parametrů ITSM platformy
• Fáze 5 – Pilotní provoz
Zajištění služeb podpory, provozu a rozvoje ITSM bude obsahovat:
Služby s fixním plněním
- SF1 Služby řádného provozu
- SF2 Korektivní služby podpory
- SF3 Preventivní služby podpory
- SF4 Uživatelská podpora
Služby s výkonovým plněním na základě objednaných služeb
- SO1 Rozvojové služby
- SO2 Drobný rozvoj
- SO3 Odborné služby.
| Ilmoitusnumero | 721537-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietojärjestelmät (48810000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmistotuki (72261000), Ohjelmiston kokoonpanopalvelut (72265000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Ministerstvo zemědělství Praha iva.kocourkova@mze.gov.cz https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/721537-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Servicii de furnizare platformă integrată pentru servicii electronice, furnizare licențe software și echipamente IT în cadrul proiectului „IMBUNATATIREA SERVICIILOR PUBLICE PENTRU CRESTEREA CALITATII VIETII CETATENILOR PRIN DIGITALIZARE, REALIZAREA INFRASTRUCTURII TIC – SISTEME INTELIGENTE DE MANAGEMENT LOCAL IN COMUNA ALBAC“, contract finantare nr. 145151/ 21.12.2022
Scopul proiectului este de a implementa un concept de tip „Sistem INTELIGENT DE MANAGEMENT DIGITAL LOCAL” sau echivalent, la nivelul comunei Albac, prin digitalizarea tuturor activităților directe și conexe primăriei. Investiția permite achiziționarea de sisteme TIC (Tehnologia Informațiilor și Comunicațiilor) ce contribuie la îmbunătățirea managementului local. extinderea digitalizării serviciilor administrației publice locale și implementarea de soluții de tipul Sistem INTELIGENT DE MANAGEMENT DIGITAL LOCAL, sau echivalent. În prezent comuna Albac dispune de o structura de digitalizare de baza, fiind nevoie de o extindere a procesului de digitalizare prin achiziționarea de licențe software, echipamente, mobilier urban inteligent, funcționar public virtual, servicii „cloud”, plata online a taxelor și impozitelor. Un sistem informatic integrat presupune livrare, instalare și configurare software, necesar implementării sistemului informativ integrat, inclusiv punerea în funcțiune și testarea; servicii de realizare și implementare portal de servicii online sau echivalent, pentru cetățeni; servicii de actualizare, dezvoltare și implementare sistem de gestionare a activităților, prin digitalizare fluxuri interne; aplicație mobilă pentru cetățeni.
Aplicații software solicitate:
1. Managementul Circulației Documentelor
2. Managementul documentelor de Urbanism
3. Gestiunea contractelor de chirie și concesiuni
4. Gestiunea achizițiilor
5. Gestiunea investițiilor
6. Portal UAT
7. Monitorul Oficial Local
8. Gestiunea audiențelor online și offline
9. Aplicație mobilă pentru sesizarea incidentelor
10. Portal servicii electronice online
11. Modul declarații online impozite și taxe
12. Modul dosar personal fiscal online
13. Modul eliberare online certificate de atestare fiscală
14. Modul depunere cereri de scutire impozite și taxe
15. Modul certificate de urbanism online
16. Modul autorizații de construire online
17. Modul certificate de nomenclatură stradală online
18. Modul anunțare începere lucrări
19. Modul anunțare finalizare lucrări
20. Modul publicare online a listei autorizații de construire și certificate de urbanism emise
21. Modul verificare stadiu pentru documentele depuse
22. Modul fișă personală
23. Modul bugetare participativă
24. Modul harta investițiilor
25. Modul evaluarea satisfacției cetățenilor și calitatea serviciilor
26. Modul eliberare online a autorizațiilor de trafic greu
27. Modul registru agricol online
28. Aplicație mobilă de plată impozite și taxe
29. Modul GIS
30. Plata online impozite și taxe
31. Plata online impozite și taxe prin ghiseul.ro
32. Infotouch self-service pentru plată cu cardul impozite și taxe primărie
33. Certificat de sigiliu electronic
34. Sistem de gestiune a bazelor de date
Echipamente TIC solicitate:
Server + rack de podea + Swicth 1
Sursa neinteruptibila de curent UPS 1
Aparat aer conditionat 1
Switch PoE 16 porturi 1
Router 1
Solutie wireless centralizata1
Sistem desktop + Monitor 9
Imprimanta multifunctionala format A4 5
Laptop + geanta + mouse 9
Licente editare documente 9
Imprimanta multifunctionala format A3 1
Imprimanta de format mare 36 inch 1
Drona pentru inspectarea zonelor de risc 1
Software protectie antivirus 18
Solutie sistem audio video conferinta 1
Display interactiv LED 75’’ 1
Sistem video conferinta 1
Solutie audioconferinta 1
Solutie afisaj informatii 1
Solutie Backup centralizat 1
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 12-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor
Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub ).
| Ilmoitusnumero | 722270-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Ilmoitus tehdystä sopimuksesta |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Comuna Albac (Consiliul local al Comunei Albac) Albac primaria_albac@yahoo.com https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/722270-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Europese aanbesteding levering van multifunctionele printers en de daarbij horende dienstverlening
De aanbestedende dienst is op zoek naar multifunctionele printers voor gebruik in de verschillende onderwijsinstellingen. Bij deze uitvraag hecht de aanbestedende dienst veel waarde aan een leverancier die de aanbestedende dienst maximaal ontzorgt en voorziet in waardevolle advisering en innovatieve oplossingen, die ervoor zorgen dat gebruikers altijd met de best passende hardware werken en eenvoudig zijn in gebruik. De gebruikers dienen hierbij altijd tijdig te beschikken over kwalitatief hoogwaardig multifunctionele printers die aansluit bij hun behoefte. 39 multifunctionele printers
| Ilmoitusnumero | 723189-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Kirjoittimet ja piirturit (30232100), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Stichting Katholiek Onderwijs Flevoland-Veluwe LELYSTAD l.benning@onderwijsinkoopgroep.nl https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/723189-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Implementierung und Betrieb CDE-Plattform (Common Data Environment)
CDE-Plattform
| Ilmoitusnumero | 720462-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000), Ohjelmiston toimituspalvelut (72268000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Landeshauptstadt Düsseldorf, Der Oberbürgermeister, Amt für Recht, Vergabe und Versicherungen, Zentrale Vergabestelle Düsseldorf lea.knollmann@duesseldorf.de https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/720462-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Acquisition, déploiement et maintenance d’un logiciel de gestion de maintenance assistée par ordinateur (GMAO) pour la production d’eau potable et l’assainissement.
EAU d'AZUR souhaite mettre en place un outil de gestion de maintenance assistée par ordinateur (GMAO) dans l'objectif d'avoir une visibilité et une gestion efficiente de la maintenance du parc d'exploitation.
Cet outil devra être hébergé sur les serveurs de EAU d'AZUR et couvrir le périmètre suivant :
- les ouvrages d'eau potable,
- les ouvrages d'assainissement.
Les principales fonctionnalités attendues sont :
- Suivi des coûts de l'activité de maintenance,
- Établissement d'un plan de renouvellement,
- Gestion des équipements,
- Gestion des intervenants,
- Gestion et ordonnancement des interventions,
- Gestion documentaire,
- Gestion du stock, des approvisionnements et des achats,
- Traitement en masse,
- Pilotage de l'activité de maintenance avec outil de reporting et tableaux de bords,
- Outil de mobilité avec identification par QR code,
- Interfaçage avec la supervision via l'entrepôt de données,
- Interfaçage avec l'outil cartographique du SIG (ESRI),
- Interfaçage avec l'application FET (application d'emploi du temps RH, en cours de remplacement par le logiciel BURDIE d'ELAP),
- Interfaçage avec les bureaux de contrôle,
- Interfaçage avec le référentiel partagé (compteurs, vannes motorisées, ...).
| Ilmoitusnumero | 721541-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Järjestelmän ylläpito (50324100), IT-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212517), Ohjelmistojen ylläpito- ja korjauspalvelut (72267000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Régie Eau d'Azur (06) Nice Cedex 3 elodie.verine@eaudazur.com https://ted.europa.eu/fr/notice/-/detail/721541-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Plataforma integral de telemonitorización para los pacientes del SNS-O del Plan de Atención Digital Personalizada
RESOLUCIÓN 93E/2025, de 3 de abril, del director general de Telecomunicaciones y Digitalización, por la que se adjudica la contratación del suministro e implantación de una Plataforma integral de Telemonitorización para los pacientes del Servicio Navarro de Salud–Osasunbidea del Plan de Atención Digital
Personalizada (ADP), en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia financiado por la Unión Europea – Next Generation EU, por procedimiento abierto superior al umbral europeo, a la Unión Temporal de Empresas Vitio-Hiberus.
Modificación del suministro e implantación de una Plataforma integral de Telemonitorización para los pacientes del Servicio Navarro de
Salud–Osasunbidea del Plan de Atención Digital Personalizada (ADP), en el marco del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia financiado por la Unión Europea– Next Generation EU, consistente en un incremento de 398.701,32 euros, IVA excluido (482.428,60 euros, IVA incluido).
| Ilmoitusnumero | 722343-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Lisätietoilmoitus |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Dirección General de Telecomunicaciones y Digitalización Sarriguren (Navarra) gesadmin@navarra.es https://ted.europa.eu//notice/-/detail/722343-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |
Dostawa aplikacji wspomagającej zarządzanie systemem oświetlenia ulicznego z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych i cyberbezpieczeństwa .
Dostawa aplikacji wspomagającej zarządzanie systemem oświetlenia ulicznego z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych i cyberbezpieczeństwa .
| Ilmoitusnumero | 723206-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000) |
| EUVL S | 210/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie Warszawa zzp@zdm.waw.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/723206-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |