Henkilöstö- ja taloushallinnon järjestelmät

Suomi | Ammattiopisto Luovi Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 6.11.2025 Määräaika: 1 tunti kuluttua | 8.12.2025 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ammattiopisto Luovi Oy kilpailuttaa henkilöstö- ja taloushallinnon järjestelmäkokonaisuutensa. Ammattiopisto Luovi Oy on yleishyödyllinen yhteisö.

Hankinta on jaettu kahteen osa-alueeseen, joista tehdään omat hankintapäätökset. Toimittaja voi tarjota yhtä tai molempia osa-alueita. Kunkin osa-alueen tarjoukset arvioidaan erikseen. Mikäli toimittaja tarjoaa useampaa osa-aluetta, tarjouksia ei saa kytkeä mitenkään toisiinsa hinnan tai muidenkaan ehtojen suhteen.

Hankintayksikkö pyytää tarjousta seuraavista järjestelmä- ja palvelukokonaisuuksista:

• Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä sisältäen mm. kirjanpidon, myynti- ja ostolaskutuksen sekä -reskontrat ja talouden suunnittelun ja seurannan sekä näihin liittyviä optioita.

• Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä sisältäen matkanhallinta- ja kululaskutoiminnallisuudet sekä näihin liittyviä optioita.

Kyseessä olevien osakokonaisuuksien tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Osa-aluetta pienempiä osatarjouksia ei hyväksytä. Vaihtoehtoisia tarjouksia ei hyväksytä. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 yleiset vaatimukset sekä tarjoamiaan osa-alueita koskevat erilliset välilehdet (A-B.) Tarjottavien palveluiden hinnat tulee ilmoittaa liitteellä 2 kyseistä osa-aluetta koskevalla välilehdellä.

Hankinnassa noudatetaan hankintalakia. Menettelytapana on EU kynnysarvon ylittävä avoin menettely.

Palvelut hankitaan määräaikaiselle viiden vuoden sopimusajalle, jonka jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana.

Tarjouspyyntöasiakirjat ovat suomen kielellä ja tarjous tulee antaa suomen kielellä., Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä Osa-alue A: Taloushallinnon järjestelmä sisältäen seuraavat toiminnallisuudet:

- kirjanpito, tilinpäätös, kirjanpidon raportointi ja ALV
- käyttöomaisuus
- myyntilaskutus ja -reskontra
- ostolaskutus ja -reskontra
- talouden suunnittelu, seuranta ja raportointi
- integraatiot

Optioina pyydetään tarjoamaan: Hankintajärjestelmä (pakollinen optio) ja maksuliikenne (vapaaehtoinen optio).

Osa-alueen tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 – vaatimusmäärittely yleiset vaatimukset sekä osa-aluetta A. koskevat vaatimukset erillisellä välilehdellä (A. Talous). Palveluiden hinnat tulee ilmoittaa Liitteen 2 – hintaliite osa-aluetta A. koskevalla välilehdellä., Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä Osa-alue B: HR- ja palkanlaskentajärjestelmä sisältäen seuraavat toiminnallisuudet:

- HR: Työsuhteen elinkaari, koulutus ja kehittäminen
- Palkanlaskenta
- Matkanhallinta- ja kululaskutoiminnallisuudet
- Raportointi
- Integraatiot

Optioina pyydetään tarjoamaan koulutusten hallinta (vapaaehtoinen optio) ja rekrytointi (vapaaehtoinen optio).

Osa-alueen tarkemmat tiedot ja tarjousvaatimukset löytyvät tarjouspyynnön liitteestä 1, jossa on ilmoitettu tarjottavien palveluiden vähimmäis- ja laatuvaatimukset. Tarjoajan tulee täyttää liitteen 1 – vaatimusmäärittely yleiset vaatimukset sekä osa-aluetta B. koskevat vaatimukset erillisellä välilehdellä (B. HR palkat matkat). Palveluiden hinnat tulee ilmoittaa Liitteen 2 – hintaliite osa-aluetta B. koskevalla välilehdellä.,

Ilmoitusnumero 2025-033352
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Taloushallinnon tietojärjestelmät (48812000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Järjestelmä- ja tukipalvelut (72250000), Ohjelmistoihin liittyvät palvelut (72260000), Sovelluspalveluntarjoajat (72416000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1D9
Osoitetiedot Ammattiopisto Luovi Oy
PL 389 90101 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Rekrytointijärjestelmän hankinta

Suomi | Monetra Oulu Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 6.11.2025 Määräaika: 2 tuntia kuluttua | 8.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Rekrytointijärjestelmän hankinta Hankinnan tavoitteena on rekrytointijärjestelmän hankinta ja käyttöönotto sekä Monetra-konsernin omaan käyttöön että Monetra-konsernin asiakkaiden käyttöön osana Monetran tarjoamaa kokonaispalvelua.

Monetra-konserni toimii rekrytointipalvelun palveluntarjoajana asiakkailleen palvelukeskusmallilla. Palvelukeskusmallilla tarkoitetaan mallia, jossa Monetra-konsernin asiakkailleen tuottamat palvelut on tuotteistettu ja niitä tarjotaan pääosin samansisältöisenä useille asiakkaille samalla tietojärjestelmällä ja sen samalla instanssilla/tenantilla.

Monetra-konsernin henkilöstön kokonaismäärä on tällä hetkellä noin 1400 henkilöä. Monetran rekrytointipalveluiden toteuttamien rekrytointien kappalemäärä vuonna 2024 oli yli 1600 kappaletta. Lisäksi vuosittain täytettäviä eri alojen sijaistarpeita on tuhansia. Esimerkiksi erään pääomistajamme vuonna 2024 varhaiskasvatuksen sijaistarpeita oli yli 5000 kappaletta.

Monetra-konsernin rekrytointikokonaisuuden uudistamisen keskeisenä tavoitteena on saada kustannustehokkaasti ja turvallisesti toimiva rekrytointijärjestelmä, jonka kehittämistyöhön toimittaja sitoutuu. Monetra-konsernille ja asiakasorganisaatioille saadaan yhtenäiset sähköiset työkalut ja käyttäjäystävällinen rekrytointikokonaisuus osaksi Monetra-konsernin tarjoamaa kokonaispalvelua.

Hankinnan kohteena ovat seuraavat palvelukokonaisuudet:

Rekrytointijärjestelmä SaaS-palveluna kattaen kaikki vaatimusmäärittelyssä pakollisiksi merkityt ominaisuudet ja toiminnot.
Rekrytointijärjestelmän jatkuvat tuki- ja ylläpitopalvelut kattaen toimitetun SaaS-palvelun ja siihen tehtyjen sovitusten ylläpidon sekä näihin liittyvät tukipalvelut vaatimusten mukaisina.
Järjestelmän käyttöönotto Monetran ja Monetra- konsernin asiakasorganisaatioiden palvelutuotantoon kattaen kaikki vaatimusten mukaiset järjestelmän ja palvelun käyttöönottoon tarvittavat tehtävät.
Täydentävät sopimuskauden asiantuntijapalvelut esim. järjestelmän jatkokehitys, sovitusten muutokset, jne.

Hankinnan kohteeseen sisältyy lisäksi oikeus valittavan järjestelmän laajentamiseen mahdollisilla uusilla maksullisilla ominaisuuksilla, moduuleilla tai muilla vastaavilla lisäosilla ja -palveluilla.

Hankinnan liiteasiakirjoissa on kuvattu hankintaa tarkemmin.
Hankinnan liitteet on esitelty erillisessä liiteasiakirjassa "Monetra TP E30_2025 Rekrytointijärjestelmä Liitteet"

Liiteasiakirjojen nimissä on noudatettu puitesopimuksen ja toimitussopimuksen liitteiden numerointia ja nimiä niiltä osin kuin tarjouksessa palautettavat liitteet tulevat puitesopimuksen tai toimitussopimuksen liitteiksi.

Selvyyden vuoksi, tarjouspyynnössä olevien ja tarjoukseen liitettävien täydennettyjen liitteiden tiedostonimiä tai tiedostomuotoja ei ole sallittua muuttaa tarjousta jätettäessä.
Excel-muotoisiin liitetiedostoihin ei ole sallittua lisätä, poistaa tai muuttaa rivejä, sarakkeita, välilehtiä, kaavoja tms. taulukon teknisiä elementtejä.,

Ilmoitusnumero 2025-033292
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Monetra Oulu Oy
Krouvintie 4 90400 Oulu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kulttuuriperintöjärjestelmän hankinta

Suomi | Vantaan kaupunki
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 5.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kulttuuriperintöjärjestelmän hankinta Vantaan kaupunki suunnittelee uuden kulttuuriperintöjärjestelmän hankintaa korvaamaan nykyisen kokoelmanhallintajärjestelmän (Kirsti), joka on otettu käyttöön vuonna 2014. Nykyinen järjestelmä on teknisesti vanhentunut, hidas ja vaikeasti kehitettävissä. Tavoitteena on moderni, helppokäyttöinen ja tehokas ratkaisu, joka tukee museotoimintaa, kulttuuriperinnön hallintaa ja digitaalista siirtymää.

Järjestelmän tulee tukea mm. esine-, kuva-, AV-, paperi- ja kulttuuriympäristöarkistoja, käsikirjastoa, toimijatietoja ja lehtileikkeitä. Vaaditaan integraatiot Finnaan, Fintoon, MapInfoon, Mattiin, Museoviraston paikkatietoon, PAS-palveluun ja asianhallintaan.

Keskeiset ominaisuudet: tehokas haku, selkeys, helppokäyttöisyys ja GDPR-vaatimusten täyttäminen.

Käyttäjät: Museon henkilökunta, konsultit, viranomaiset, kokoelmapalvelujen asiakkaat ja yleisö Finnan kautta.

Tavoiteltavat hyödyt: Parempi tiedon saatavuus, työskentelyn tehostuminen, turhan työn väheneminen ja prosessien parantuminen.

Strateginen merkitys: tukee digitaalista siirtymää, vaikuttaa laajasti ja tuottaa arvoa yli 10 000 kuntalaiselle.

Hankinnan optiona on kilpailutettavan järjestelmän käytön laajentaminen kaupunginarkiston paperiarkistoitujen dokumenttien hallintaan,

Ilmoitusnumero 2025-033388
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Vantaan kaupunki
PL 1100 01030 Vantaan kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Pirkkalan vapaa-aikakeskuksen kulunhallintajärjestelmä

Suomi | Pirkkalan kunta
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 5.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Pirkkalan vapaa-aikakeskuksen kulunhallintajärjestelmä Hankinnan kohteena on Pirkkalan kunnan vapaa-aikakeskuksen kulunhallintajärjestelmä.

Hankittava järjestelmä toteutetaan SaaS-palveluna. Toimittaja vastaa palvelun toimivuudesta, päivityksistä, laitteistoista, tietoturvasta ja lisensseistä. Lukijapäätteitä tarvitaan kolmelle (3) ovelle. Lisäksi tarvitaan erillinen käyntikerrankuittauspääte, joka ei avaa mitään ovia (ohjaaja päästää tilaan ja valvoo ilmoittautumisen).

Käyttöönottoprojektin on suunniteltu alkavan tammikuun alussa 2026 ja järjestelmän tulee olla käyttöönotettavissa 2,5 kuukauden kuluttua sopimuksen allekirjoituksesta.

Palvelusopimus on voimassa määräaikaisena 24 kuukautta sopimuksen kohteen tuotantokäytön alkamispäivästä lukien (varsinainen sopimuskausi). Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen palvelusopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, sopimuksen mukaisilla irtisanomisajoilla.

Hankinnan kohde sekä tarjoajaa ja hankinnan kohdetta koskevat vaatimukset sopimusehtoineen on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja tarjouspyynnön liitteenä olevissa hankinta-asiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-033313
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Pirkkalan kunta
Pirkkala FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Finavia Oyj – ServiceNow- lisenssien hankinta 2026 – 2028

Suomi | Finavia Oyj
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 5.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Finavia Oyj - ServiceNow- lisenssien hankinta 2026 - 2028 TÄMÄ TARJOUSPYYNTÖ KORVAA HANKINNAN KOHTEESTA AIEMMIN JULKAISTUN TARJOUSPYYNNÖN "FINAVIA OYJ - SERVICENOW LISENSSIT 2026-2029".

Hankinnan kohteena on Finavian ServiceNow:n SaaS- alustalta EU/ETA-alueelta tuotetut ServiceNow-ympäristöt ja niiden lisenssit/käyttöoikeudet. Finavian nykyinen lisenssisopimus päättyy 28.12.2025 ja tässä hankintamenettelyssä solmitaan uusi lisenssisopimus 3 vuoden ajaksi.

Hankinnassa käytetään nopeutettua menettelyä, jotta Hankintayksikkö pystyy varmistamaan lisenssisopimuksen uusimisen asetetussa aikarajassa ja näin varmistamaan kriittisten ympäristöjen jatkuvuuden liiketoiminnassaan. Erityisalojen hankintalain (Laki vesi- ja energiahuollon, liikenteen ja postipalvelujen alalla toimivien yksiköiden hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista) 60 §:n 2 momentissa säädettyä avoimen menettelyn määräaikaa lyhennetään, koska määräajan noudattaminen on menettelyssä edellä mainitun perustellun kiireen vuoksi käytännössä mahdotonta.

Hankintamenettelyssä käytetään sähköistä huutokauppaa, josta on esitetty lisätietoja liitteessä "ServiceNow lisenssit sähköinen huutokauppa".,

Ilmoitusnumero 2025-033262
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Käyttöoikeuksien hallintaohjelmatuotteet (48218000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Finavia Oyj
Lentäjäntie 3 01530 Vantaa FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Tieliikenteen teknisten järjestelmien suunnittelu-, toteutus-, ylläpito- ja kehittämispalvelut (korjausilmoitus)

Suomi | Fintraffic Tie Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 5.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on puitejärjestely tieliikenteen teknisten ohjausjärjestelmien suunnittelu-, toteutus-, ylläpito- sekä kehittämispalveluista hankinta-asiakirjojen tarkemmin osoittamassa laajuudessa.

Puitejärjestely jakautuu neljään eri osa-alueeseen:

- Osa-alue 1: Tieliikenteen teknisten järjestelmien suunnittelutehtävät
- Osa-alue 2: Tieliikenteen teknisten järjestelmien toteutustehtävät
- Osa-alue 3: Tieliikenteen teknisten järjestelmien ylläpitotehtävät
- Osa-alue 4: Tieliikenteen teknisten järjestelmien kehittämistehtävät

Tarjous on mahdollista jättää yhteen tai useampaan osa-alueeseen.

Puitejärjestelyn tarkemmat tiedot on kuvattu liitteessä 1 hankinnan kohteen kuvaus.

SOPIMUSKAUSI

Sopimuskausi on kolme vuotta. Määräaikaisen sopimuskauden jälkeen sopimus voi jatkua optiokaudella siten, että optiokausi on
yhden vuoden mittainen. Puitejärjestely on voimassa enintään neljä vuotta. Sopimus päättyy automaattisesti, mikäli sopimusta
ei ole irtisanottu tai optiokautta ole otettu käyttöön.

PUITEJÄRJESTELYN LAAJUUS

Osa-alueen 1 ennakoitu arvonlisäveroton enimmäisarvo on 8 000 000 euroa sisältäen myös mahdollisen optiokauden.
Osa-alueen 2 ennakoitu arvonlisäveroton enimmäisarvo on 8 000 000 euroa sisältäen myös mahdollisen optiokauden.
Osa-alueen 3 ennakoitu arvonlisäveroton enimmäisarvo on 12 000 000 euroa sisältäen myös mahdollisen optiokauden.
Osa-alueen 4 ennakoitu arvonlisäveroton enimmäisarvo on 6 000 000 euroa sisältäen myös mahdollisen optiokauden.

Koko puitejärjestelyn ennakoitu arvonlisäveroton enimmäisarvo on 34 000 000 euroa sisältäen myös mahdollisen optiokauden., Osa-alue 1: Tien teknisten järjestelmien suunnittelutehtävät Osa-alueella 1 hankitaan tieliikenteen teknisten järjestelmien suunnittelun aikaista palvelua.

Katso tarkemmin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus., Osa-alue 2: Tieliikenteen teknisten järjestelmien toteutustehtävät Osa-alueella 2 hankitaan tieliikenteen teknisten järjestelmien toteutuksen aikaista palvelua.

Katso tarkemmin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus., Osa-alue 3: Tieliikenteen teknisten järjestelmien ylläpitotehtävät Osa-alueella 3 hankitaan tieliikenteen teknisten järjestelmien ylläpidon aikaista palvelua.

Katso tarkemmin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus., Osa-alue 4: Tieliikenteen teknisten järjestelmien kehittämistehtävät Osa-alueella 4 hankitaan tieliikenteen teknisten järjestelmien kehittämisen aikaista palvelua.

Katso tarkemmin liite 1 Hankinnan kohteen kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2025-033237
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Fintraffic Tie Oy
PL 71 00241 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Työvuorosuunnittelujärjestelmän hankinta

Suomi | Keski-Suomen hyvinvointialue
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 3.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Työvuorosuunnittelujärjestelmän hankinta Keski-Suomen hyvinvointialue hankkii työvuorosuunnittelujärjestelmän SaaS-palveluna. Hankinta sisältää järjestelmän käyttöönoton, järjestelmään liittyvien integraatioiden toteutuksen, järjestelmän ylläpidon sekä mahdolliset optiot sekä lisätyöt toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.,

Ilmoitusnumero 2025-033143
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmatuotteet (48450000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Ajanseuranta- tai henkilöstöhallinto-ohjelmistojen kehittämispalvelut (72212450)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI198
Osoitetiedot Keski-Suomen hyvinvointialue
Viitaniementie 1A 40720 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Lääkehoidon osaamisen järjestelmäkokonaisuus

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 3.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Lääkehoidon osaamisen järjestelmäkokonaisuus Istekki Oy:n asiakasomistajilla on tarve lääkehoito-osaamisen modulaariselle järjestelmäkokonaisuudelle. Hankinnan tavoitteena on löytää nopeasti käyttöönotettava, valmis tai lähes valmis järjestelmäkokonaisuus, joka mahdollistaa ajasta ja paikasta riippumattoman lääkehoidon ja lääkelaskennan itsenäisen opiskelun ja eri keinoin toteutettavan osaamisen varmistamisen. Hankinnan kohteena on SaaS-palveluna toteutettava järjestelmäkokonaisuus, kokonaisuuteen liittyvät integraatiot, lisenssit ja toimitusprojektit, ylläpito- ja tukipalvelut sekä erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut. Hankinnalla tavoitellaan ensivaiheessa jo tuotannossa olevia ratkaisuja. Hankittavaan kokonaisuuteen voidaan ostaa jatkokehitystä sopimuskauden aikana. Hankintaan kuuluu optiona lääkelupien hallinnointi, jota tarjoajan ei ole pakko tarjota.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.,

Ilmoitusnumero 2025-033109
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

20250057 – Tenable licences

Oslo, Norja | Skatteetaten
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

The objective of the procurement is to enter into a framework agreement which ensures the contracting authority the right to procure specified Tenable licences and software maintenance, as well as associated consultancy services. All services relate to software that is closely integrated in the contracting authority ́s IT systems and that the contracting authority has already made major investments in.

Further information on the contracting authority ́s terms, requirements and prerequisites for the procurement is given in the tender documentation ́s annex.

Ilmoitusnumero 724099-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Skatteetaten
Oslo
Christian.Tveitnes@skatteetaten.no
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/724099-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Hankintasopimuksen muuttaminen: T-DOC -järjestelmän hankinta Pieksämäen välinehuoltoon

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Etelä-Savon hyvinvointialue Eloisalla on käytössä välinehuollon toiminnanohjausjärjestelmä T-DOC.

Eloisa on 15.4.2024 tekemällään hankintapäätöksellä § 17/2024 päättänyt, että T-DOC -järjestelmän toistaiseksi voimassa oleva palvelutasosopimus
hankitaan Getinge Finland Oy:ltä Mikkelin ja Savonlinnan keskussairaaloiden välinehuollon yksiköihin.

T-DOC -järjestelmän käyttöönoton laajennus koko hyvinvointialuetta koskevaksi vaatii vielä Pieksämäen välinehuollon liittämisen järjestelmään.

Hankintasopimukselle muuttamiselle on olemassa hankintalain (1397/2016) 136 § 2 momentin mukaiset perusteet. Kyseisessä lainkohdassa säädetään
seuraavasti:
sen estämättä, mitä 1 momentissa säädetään, hankintasopimukseen ja puitejärjestelyyn voidaan tehdä muutos ilman uutta hankintamenettelyä, jos
alkuperäisen sopimuskumppanin on tarpeen suorittaa lisätöitä tai -palveluja taikka ylimääräisiä tavarantoimituksia, jotka eivät sisältyneet alkuperäiseen
sopimukseen, ja jos sopimuskumppanin vaihtaminen ei ole mahdollista taloudellisista tai teknisistä syistä ja aiheuttaisi merkittävää haittaa tai kustannusten merkittävää päällekkäisyyttä hankintayksikölle.

Muutoksen arvo ei saa olla enemmän kuin 50 prosenttia alkuperäisen sopimuksen arvosta.

Ainoastaan järjestelmätoimittaja pystyy toteuttamaan tarvittavan järjestelmän laajentamisen koskemaan koko Etelä-Savon hyvinvointialuetta.

Ilmoitusnumero 724812-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/724812-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Hálózat monitorozó NDR megoldás beszerzése

Budapest, Unkari | MÁV Szolgáltató Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Hálózat monitorozó NDR megoldás beszerzése A MÁV-csoport az IT biztonsági kockázatok csökkentése, adatainak megóvása érdekében közbeszerzési eljárást indít hálózat monitorozó megoldás beszerzésére.

Ilmoitusnumero 725575-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot MÁV Szolgáltató Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság
Budapest
kleithal.mariann@mavcsoport.hu
https://ted.europa.eu/hu/notice/-/detail/725575-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

SaaS-lösning för e-handel och inköp

VÄNERSBORG, Ruotsi | Västra Götalandsregionen
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 12.11.2025 22:59 Alkuperäinen ilmoitus

Upphandling utav en SaaS-tjänst för E-handel och inköp för hela VGR med bolagen.

Ilmoitusnumero 726316-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Västra Götalandsregionen
VÄNERSBORG
roger.juhlin@vgregion.se
https://ted.europa.eu/sv/notice/-/detail/726316-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Online Card Management Systeem (OCMS), pasprinters onderhoud en supplies en kaartproductie

Amsterdam, Alankomaat | ROC van Amsterdam - Flevoland en Voortgezet Onderwijs van Amsterdam
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: 4 päivää kuluttua | 12.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Contracteren van een partij die ons kan migreren naar een SaaS cardmanagement systeem. In de toekomst kan de partij ons ondersteunen met flexibiliteit, onder andere aangaande nieuwe technieken. Optie bulkprint. Geraamde waarde 778.940,00 euro exclusief btw

Ilmoitusnumero 726978-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Toimisto- ja atk-laitteet ja -tarvikkeet, lukuun ottamatta kalusteita ja tietokoneohjelmatuotteita (30000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot ROC van Amsterdam - Flevoland en Voortgezet Onderwijs van Amsterdam
Amsterdam
aanbesteding@rocva.nl
https://ted.europa.eu/nl/notice/-/detail/726978-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dienstplansoftware

Lüdenscheid, Saksa | Märkische Gesundheitsholding GmbH & CO. KG - Vergabestelle im Zentraleinkauf
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 2.12.2025 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Termingerechte Beschaffung, Anpassung und Implementierung einer neuen Dienstplansoftware.

Ilmoitusnumero 724214-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmointi ja siihen liittyvät neuvontapalvelut (72200000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Märkische Gesundheitsholding GmbH & CO. KG - Vergabestelle im Zentraleinkauf
Lüdenscheid
vergabestelle.einkauf@maerkische-kliniken.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/724214-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Achizitia de software/program informatic, echipamente IT&C Hardware, echipamente de rețea, dronă și servicii conexe privind implementarea unui sistem informatic integrat pentru digitalizarea activitatii primariei în cadrul proiectului “Realizarea infrastructurii TIC – sisteme inteligente de management in orasul Nucet, judetul Bihor”

Nucet, Romania | ORAȘUL NUCET
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: 6 tuntia kuluttua | 8.12.2025 15:00 Alkuperäinen ilmoitus

Obiectul acestui contract îl reprezintă finanțarea Proiectului nr. C10-I1.2-1387 intitulat „Realizarea infrastructurii TIC – sisteme inteligente de management in orasul Nucet, județul Bihor”, care vizeaza implementarea infrastructurii TIC si ITS în Orașul Nucet.
Prezenta achizitie se refera la semnarea contractului pentru Achizitia de software/program informatic, echipamente IT&C Hardware, echipamente de rețea, dronă și servicii conexe privind implementarea unui sistem informatic integrat pentru digitalizarea activitatii primariei în cadrul proiectului “Realizarea infrastructurii TIC - sisteme inteligente de management in orasul Nucet, judetul Bihor”.
Achiziția include aplicații software pentru platforma de servicii publice digitale care se integrează cu software-ul instituției, echipamentele necesare pentru implementare a funcționalităților specifice platformei integrate, securitate și protecția datelor, realizarea platformei web a instituției și modernizarea și extinderea rețelei de date pentru a asigura conectarea echipamentelor hardware pe LAN sau wireless, instruire utilizatori, necesare pentru operaționalizarea unui sistem integrat pentru servicii electronice, care să respecte totalitatea cerințelor funcționale și tehnice solicitate în caietul de sarcini.

Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 20 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11 a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. Solicitarile de clarificari vor fi transmise in format editabil.

Ilmoitusnumero 724835-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot ORAȘUL NUCET
Nucet
primaria.nucet@cjbihor.ro
https://ted.europa.eu/ro/notice/-/detail/724835-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Lääkehoidon osaamisen järjestelmäkokonaisuus

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 10.11.2025 21:59 Alkuperäinen ilmoitus

Istekki Oy:n asiakasomistajilla on tarve lääkehoito-osaamisen modulaariselle järjestelmäkokonaisuudelle. Hankinnan tavoitteena on löytää nopeasti käyttöönotettava, valmis tai lähes valmis järjestelmäkokonaisuus, joka mahdollistaa ajasta ja paikasta riippumattoman lääkehoidon ja lääkelaskennan itsenäisen opiskelun ja eri keinoin toteutettavan osaamisen varmistamisen. Hankinnan kohteena on SaaS-palveluna toteutettava järjestelmäkokonaisuus, kokonaisuuteen liittyvät integraatiot, lisenssit ja toimitusprojektit, ylläpito- ja tukipalvelut sekä erikseen tilattavat asiantuntijapalvelut. Hankinnalla tavoitellaan ensivaiheessa jo tuotannossa olevia ratkaisuja. Hankittavaan kokonaisuuteen voidaan ostaa jatkokehitystä sopimuskauden aikana. Hankintaan kuuluu optiona lääkelupien hallinnointi, jota tarjoajan ei ole pakko tarjota.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valittu Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen sopijapuolia.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.

Ilmoitusnumero 725627-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/725627-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Suministro de suscripciones de uso de licencias de los sistemas ERP SAP, OPEN TEXT DATA DISCOVERY, WHITESTONE SERVICE DESK Y RED HAT ENTERPRISE para la Agencia de Servicios Sociales y Dependencia de Andalucía.

Sevilla, Espanja | Agencia de Servicios Sociales y Dependencia de Andalucía
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Renovación de las licencias de uso, para poder contar con el soporte técnico adecuado, con el mismo número de registros licenciados en cada uno de los servidores actuales y poder contar con actualizaciones de las versiones y de bugs de corrección de errores.

Ilmoitusnumero 726366-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Agencia de Servicios Sociales y Dependencia de Andalucía
Sevilla
licitaciones.assda@juntadeandalucia.es
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/726366-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Pořízení licencí v rámci projektu Regionální vzdělávací centra ÚP ČR

Brno, Tsekin tasavalta | JUDr. Kamil Jelínek, advokátní kancelář
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Määräaika: Umpeutunut | 1.12.2025 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Předmětem této veřejné zakázky je dodávka softwarového (licenčního) vybavení, které je blíže specifikováno v příloze č. 9 této zadávací dokumentace na listu Technická specifikace.
S ohledem na lhůtu udržitelnosti projektu zadavatel požaduje minimální dobu 5 (pěti) let, pro kterou musí být softwarové vybavení – licence aktivní.
Na základě analýzy bezpečnostních rizik vypracovanou MPSV zadavatel v souladu s § 37 odst. 1 písm. b) a § 89 ZZVZ stanovuje jako jednu z technických podmínek plnění seznam výrobců, jejichž produkty jsou pro plnění této veřejné zakázky nepřípustné.
Jedná se o následující výrobce: Huawei, ZTE Technologies, Motorola, OnePlus, Xiaomi, Oppo, Vivo, RealMe, TCL, Meizu, Honor, UMIDIGI, oogee, LeEco, YotaPhone, Infinix, Tecno Mobile, Cubot, Zopo Mobil.
V této souvislosti zadavatel upozorňuje, že pokud dodavatel účastnící se zadávacího řízení nabídne plnění, které i přes výslovný zákaz uvedený v této zadávací dokumentaci produkty dotčených výrobců obsahuje, bude zadavatelem ze zadávacího řízení vyloučen pro nesplnění zadávacích podmínek (s odkazem na § 48 odst. 2 písm. a) ZZVZ).

Ilmoitusnumero 727007-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot JUDr. Kamil Jelínek, advokátní kancelář
Brno
kancelar@akjelinek.cz
https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/727007-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dynamický nákupní systém na dodávky software 2023-2026

Brno, Tsekin tasavalta | CEJIZA, s.r.o.
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Předmětem DNS a veřejných zakázek následně zadávaných v rámci DNS budou dodávky software a licencí k software produktům. Zejména půjde o standardní software jako jsou balíky kancelářských aplikací, antivirové programy, grafické programy, software pro tvorbu a úpravu multimédií, software pro 2D a 3D projektování, programy pro účetnictví a podobně. Součástí uvedených dodávek může být i instalace, implementace a konfigurace v místě plnění nebo odstranění zjištěných závad. Součástí plnění může být též poskytování technické podpory po sjednanou dobu.

Ilmoitusnumero 724238-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmistotuki (72261000), Ohjelmiston toteutuspalvelut (72263000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot CEJIZA, s.r.o.
Brno
info@cejiza.cz
https://ted.europa.eu/cs/notice/-/detail/724238-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

RFI För- och färdiganmälan

ESKILSTUNA, Ruotsi | Eskilstuna Strängnäs Energi och Miljö Aktiebolag
Julkaistu 1 kuukausi sitten | 2.11.2025 Alkuperäinen ilmoitus

ESEM har för avsikt att upphandla ett avtal för För- och färdiganmälan inom affärsområdet Elnät. Utgångspunkten för avtalet omfattar ett digitalt system som ska stödja processen för För- och färdiganmälan vid arbeten i elnätet. Systemet ska underlätta kommunikationen mellan elnätsägare, installatörer och andra aktörer, samt säkerställa att anmälningar hanteras effektivt, korrekt och enligt gällande regelverk.

Ilmoitusnumero 724851-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
EUVL S 211/2025
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Eskilstuna Strängnäs Energi och Miljö Aktiebolag
ESKILSTUNA
mathilde.stavehaug@esem.se
https://ted.europa.eu/sv/notice/-/detail/724851-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED