Rajavartiolaitos – Terveydenhuollon tarvikkeet ja laitteet 2024-2028 (DPS)

Suomi | Rajavartiolaitos
Julkaistu 24 tuntia sitten | 12.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Rajavartiolaitos - Terveydenhuollon tarvikkeet ja laitteet 2024-2028 (DPS) Rajavartiolaitos pyytää tarjoustanne Terveydenhuollon tarvikkeet ja laitteet 2024-2028 -dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) sisäiseen kilpailutukseen tämän tarjouspyynnön ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinnan kohteena olevat tuotteet on esitetty tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteissä "Hankinnan kohteen kuvaus" ja "Tuotteet ja hinnat". Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä olevan hankintasopimuksen luku "Hankintasopimuksen kohde".

Hankinnan laajuutta on kuvattu ja kertahankinnan määrät on ilmoitettu liitteessä "Tuotteet ja hinnat."
Hankintayksikkö ei sitoudu ennakoituihin hankintamääriin tai lukuihin. Tarjouspyynnössä ilmoitettuihin tuotteisiin ja palveluihin tai arvioituihin määriin voi tulla muutoksia. Hankintayksikkö hankkii tuotteet ja palvelut todellisen tarpeen mukaan rahoituskehyksen puitteissa.

Tavoitteena on, että hankintasopimus tulee voimaan viimeistään 01.10.2025. Katso lisää sopimuskaudesta hankintasopimuksen luvusta "Sopimuskausi".,

Ilmoitusnumero 2025-036123
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Lääketieteelliset laitteet, farmaseuttiset valmisteet ja henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33000000), Lääketieteelliset laitteet (33100000), Lääketieteelliset kertakäyttötarvikkeet (33140000), Henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät tuotteet (33700000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Toimialakohtaiset ohjelmatuotteet (48100000), Korjaus- ja huoltopalvelut (50000000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Varastointipalvelut (63120000), Asiakaspalvelu (79342300)
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Rajavartiolaitos
PL 5 00131 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Salkunhallintajärjestelmän hankinta

Suomi | Espoon kaupunki
Julkaistu 24 tuntia sitten | 12.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 19.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Salkunhallintajärjestelmän hankinta Espoon kaupunki (myöhemmin myös Tilaaja) pyytää tarjouksia salkunhallintajärjestelmästä sekä siihen liittyvistä käyttöönotto-, sovellusylläpito- ja tukipalveluista sekä ratkaisun jatkokehitys- ja asiantuntijapalveluista.
Salkunhallintaratkaisu tulee kattamaan projektisalkun, IT-salkun, hankesalkun sekä konsernisalkun.

Tarkempi kuvaus hankinnan sisällöstä on tarjouspyynnön liitteellä 1. "Hankinnan kohteen kuvaus".

Hankintaa ei ole jaettu osiin, koska hankinnan kohteena oleva palvelu muodostaa yhtenäisen kokonaisuuden, jota ei ole tarkoituksenmukaista jakaa pienimpiin kokonaisuuksiin.

Kilpailutuksen perusteella valitaan yksi toimittaja ja yksi varatoimittaja.

Sopimus tulee voimaan allekirjoittamisesta ja on voimassa toistaiseksi. Arvioitu sopimuskauden alkamispäivämäärä on helmikuussa 2026.,

Ilmoitusnumero 2025-036090
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Espoon kaupunki
PL 640 02070 ESPOON KAUPUNKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ryhti-ohjelmistokehitys Trimble Locus-järjestelmään suorahankintana

Suomi | Jyväskylän kaupunki
Julkaistu 24 tuntia sitten | 12.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Ryhti-ohjelmistokehitys Trimble Locus-järjestelmään suorahankintana Kuntien tulee toimittaa rakentamisen ja alueidenkäytön tietoja valtakunnalliseen Rakennetun ympäristön tietojärjestelmään (Ryhti) viimeistään 1.1.2029 alkaen. Tietojen toimittaminen edellyttää kuntien käytössä olevien ohjelmistojen kehittämistä, jota varten Ympäristöministeriö myöntää avustuksia kunnille kumppanitestaushankkeisiin. Jyväskylässä rakentamisen ja alueidenkäytön tietoja tuotetaan ja hallitaan Trimble Locus-järjestelmässä.

Jyväskylän kaupunki on päättänyt osallistua ”Asema- ja yleiskaavatoimintojen Ryhti-kehitys Trimble Locus-järjestelmään”-hankkeeseen kaupunkirakennepalvelujen toimialajohtajan päätöksellä §10/2025. Ympäristöministeriö päätti 22.10.2025 myöntää hankkeelle avustusta 325 000 €. Hanke toteutetaan neljän kaupungin yhteistyöhankkeena.

Jyväskylän lisäksi mukana ovat Lahden kaupunki, Oulun kaupunki ja Iisalmen kaupunki. Jyväskylä toimii hankkeessa päähakijana eli ns. teknisenä hallinnoijana ja vastaa hankkeeseen sisältyvän ostopalvelun hankinnasta. Yhteistyötahona ja järjestelmä-/ohjelmistokehittäjänä on Trimble Finland Oy. Ympäristöministeriö voi korvata hankkeen kustannuksia täysimääräisesti myönnettyyn avustussummaan asti. Hankkeessa tehtävä tietojärjestelmien ja ohjelmistojen kehitystyö jaetaan korvauksetta muille käyttäjäkunnille.

Hankkeessa tehtävä ohjelmistokehitystyö hankitaan Trimble Finland Oy:ltä suorahankintana. Kehitystyö on jaettu kolmeen työpakettiin, joiden yhteenlaskettu kustannus on noin 274 000 € (alv 0). Lisäksi kehitettävistä toiminnallisuuksista aiheutuu vuosittainen 4000 € (alv 0) ylläpitokustannus, joka astuu voimaan, kun toiminnallisuus on otettu käyttöön.

Hankintalain 40 §:n 2 momentin 2 kohdan mukaan hankintayksikkö voi valita suorahankinnan jos, teknisestä tai yksinoikeuden suojaamiseen liittyvästä syystä vain tietty toimittaja voi toteuttaa hankinnan. Lisäedellytyksenä on, että järkeviä vaihtoehtoisia tai korvaavia ratkaisuja ei ole eikä kilpailun puuttuminen johdu hankinnan ehtojen keinotekoisesta kaventamisesta. Hankkeessa kehitetään osallistujakaupunkien käytössä olevan Trimble Locus-järjestelmän Ryhti-kyvykkyyttä täyttämään lakisääteisiä velvoitteita. Trimble Locus-järjestelmän immateriaalioikeuksien omistajana vain Trimble Finland Oy pystyy toteuttamaan järjestelmän kehitystyötä. Trimble Finland Oy:llä on yksinoikeus Trimble Locus-järejstelmässä käytettyihin järjestelmänratkaisuihin, teknologiaan ja lähdekoodiin.,

Ilmoitusnumero 2025-036056
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi
Osoitetiedot Jyväskylän kaupunki
Hannikaisenkatu 17 40100 Jyväskylä FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Varastonhallintajärjestelmän hankinta StadinAO:lle

Suomi | Helsingin kaupunki, Kasvatuksen ja koulutuksen toimiala, ICT-Hankinnat
Julkaistu 24 tuntia sitten | 12.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Varastonhallintajärjestelmän hankinta StadinAO:lle Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen toimialan (myös ”Hankintayksikkö”) Stadin ammattiopisto (Stadin AO) hankkii varastonhallintajärjestelmän toimipisteidensä käyttöön. Varastonhallintajärjestelmä palvelee sekä Stadin AO:n Roihupellon yksikköä, johon on tulossa keskusvarasto, sekä muita Stadin AO:n toimipisteitä. Varastonhallintajärjestelmällä on tarkoitus varmistaa tavaroiden ja materiaalin hallinta ja inventaario varastoissa. Keskusvaraston lisäksi varastopaikkoja voi olla myös muissa Stadin AO:n toimipisteissä Helsingin alueella (katso tarkemmat tiedot toimipaikoista: https://stadinao.hel.fi/). Kaikkia varastopaikkoja operoidaan saman varastonhallintajärjestelmän kautta. Hankinnan kohteeseen ei kuulu fyysisiä laitteita, kuten keräilyautomatiikkaa, liukuhihnoja tai varastointilaitteistoja.

Varastonhallintajärjestelmä tulee olla tilaajan käytettävissä viimeistään 19.12.2025.

Hankintaan kuuluvat lisäksi optioina seuraavien integraatioiden toteutus varastonhallintajärjestelmän ja mainitun järjestelmän välillä. Optiona hankittavien integraatioiden on tarkoitus tukea varastonhallintajärjestelmän sujuvaa käyttöä Hankintayksikössä. Tarjoajan tulee tarjota optioita osana tarjoustaan.

Hankintayksikkö päättää optioiden käytöstä myöhemmin erikseen. Hankintayksiköllä ei ole velvollisuutta ottaa optioita käyttöön. Integraation tarkemmasta toteutuksesta sovitaan option käyttöönoton yhteydessä valitun Tarjoajan ja Hankintayksikön välillä.

Jokainen integraatio on oma erillinen optionsa.

- SAP-integraatio
- ServiceNow-integraatio
- Wilma-integraatio
- Bosti-integraatio

Arvioitu käyttäjien määrä varastohallintajärjestelmälle on tällä hetkellä noin 50 käyttäjää. Varastonhallintajärjestelmän harjoitusympäristön arvioitu käyttäjämäärä on noin 300-400 käyttäjää vuosittain. Käyttäjämäärät voivat muuttua sopimuskaudella ja hankintayksikön tulee voida tarvittaessa lisätä käyttäjien määrää.

Hankintayksikkö valitsee hankinnassa yhden (1) toimittajan.,

Ilmoitusnumero 2025-036054
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Helsingin kaupunki, Kasvatuksen ja koulutuksen toimiala, ICT-Hankinnat
Työpajankatu 8 00099 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turvallisen viestinnän palvelu 2025–2032 (DPS)

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 24 tuntia sitten | 12.12.2025 Määräaika: 7 vuotta kuluttua | 31.12.2032 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Istekki Oy pyytää osallistumishakemuksia dynaamisen hankintajärjestelmään (DPS), jonka kohteena on Turvallisen viestinnän palvelu.

DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde.

Dynaamisen hankintajärjestelmä on jaettu 12 eri koriin (osa-alueeseen):

1: Turvaposti: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
2: Roskapostin edustasuodatus: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
3: DMARC-raportointi: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
4: Sähköpostin suojaus: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
5. Turvalomakkeet: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
6. Turvallinen työtila: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
7. Turvallinen pikaviestintä: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
8. Turvallinen tiedostonsiirto: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
9. Kriittinen viestintä: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut
10. Määrittelemätön hankintakori - tarkentuu myöhemmin
11. Määrittelemätön hankintakori - tarkentuu myöhemmin
12. Määrittelemätön hankintakori - tarkentuu myöhemmin

Ehdokas voi hakeutua koreihin 1-9.
Määrittelemättömiin koreihin 10-12 ei voi perustamisvaiheessa hakeutua. Istekki Oy varaa mahdollisuuden perustaa korit 10-12 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloaikana. Korit 10-12 voivat sisältää Turvallisen viestinnän palvelun teknologioita, lisenssejä, alustapalveluita ja valmisratkaisuja. Korien 10-12 tarkoitus on mahdollistaa joustava reagointi Turvallisen viestinnän palveluiden markkinakehitykseen ja teknologisiin muutoksiin.

Dynaamiseen hankintajärjestelmään voivat hakea tarjoajaksi kaikki sellaiset ehdokkaat, jotka täyttävät ESPD-lomakkeella ja osallistumispyynnöllä ilmoitetut soveltuvuusvaatimukset. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksytään kaikki ehdokkaat, jotka täyttävät asetetut soveltuvuusvaatimukset. Kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat koko dynaamisen hankintajärjestelmän keston ajan pyytää oikeutta osallistua dynaamiseen hankintajärjestelmään. Dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttävien ehdokkaiden määrää ei ole rajoitettu. Ehdokas hakeutuu dynaamiseen hankintajärjestelmään jättämällä osallistumishakemuksen.

Istekki Oy voi halutessaan lyhentää tai pidentää dynaamisen hankintajärjestelmän kestoa julkaisemalla siitä hankintailmoituksen. Istekki Oy voi myös korottaa hankinnan arvoa julkaisemalla siitä hankintailmoituksen. Dynaaminen hankintajärjestelmä on perustamisvaiheen jälkeen vuosittain suljettuna heinäkuun ajan. Lisäksi Istekki Oy pidättää itsellään oikeuden sulkea tilapäisesti osallistumishakemuksien jättämisen dynaamiseen hankintajärjestelmään sen voimassaolon aikana (esim. loma-ajat). Tänä aikana ei järjestetä kilpailutuksia dynaamisen hankintajärjestelmän sisällä., Kori 1: Turvaposti: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 2: Roskapostin edustasuodatus: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 3: DMARC-raportointi: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 4: Sähköpostin suojaus: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 5: Turvalomakkeet: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 6: Turvallinen työtila: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 7: Turvallinen pikaviestintä: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 8: Turvallinen tiedostonsiirto: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 9: Kriittinen viestintä: teknologia, lisenssit, alustapalvelut ja valmisratkaisut Ks. liitteet., Kori 10: Määrittelemätön hankintakori – tarkentuu myöhemmin Ks. liitteet., Kori 11: Määrittelemätön hankintakori – tarkentuu myöhemmin Ks. liitteet., Kori 12: Määrittelemätön hankintakori – tarkentuu myöhemmin Ks. liitteet.,

Ilmoitusnumero 2025-036041
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmä / Joensuun kaupunki

Suomi | Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Julkaistu 2 päivää sitten | 11.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 13.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmä / Joensuun kaupunki Pohjois-Karjalan hankintatoimi pyytää antamaan tarjouksen asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmä toistaiseksi voimassa olevalle sopimuskaudelle alkaen 01.03.2026.

Palvelun tulee täyttää Euroopan unionin suoraan velvoittavien säädösten, Suomen lakien ja asetusten sekä viranomaisten antamat määräykset.

Tarjous on sitova ja se tulee laatia suomen kielellä. Hankintaprosessi on kokonaisuudessaan suomenkielinen.

Ehdollisuus: Asiakas- ja toiminnanohjausjärjestelmän hankinta toteutetaan koko Pohjois-Karjalan laajuisesti vain, mikäli hanke saa haetun ESR-rahoituksen.,

Ilmoitusnumero 2025-036065
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1DC
Osoitetiedot Pohjois-Karjalan hankintatoimi
Torikatu 19 A 80100 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Poliisin täydennyskoulutuksen haku- ja opintohallintajärjestelmän sekä siihen liittyvien tuki-, ylläpito- ja kehityspalvelujen hankinta

Suomi | Poliisiammattikorkeakoulu
Julkaistu 2 päivää sitten | 11.12.2025 Määräaika: 2 kuukautta kuluttua | 2.2.2026 13:00 Alkuperäinen ilmoitus

Poliisin täydennyskoulutuksen haku- ja opintohallintajärjestelmän sekä siihen liittyvien tuki-, ylläpito- ja kehityspalvelujen hankinta Hankinnan kohteena on poliisin täydennyskoulutuksen haku- ja opintohallintajärjestelmä ja siihen liittyvät tuki-, ylläpito- ja kehityspalvelut.

Hankittavassa järjestelmässä toteutetaan poliisin sisäisen koulutustarjonnan vuosittainen suunnittelu ja julkaisu, koulutuksien opetus- ja toteutussuunnittelu, koulutuksiin hakeutuminen ja valinta, opiskelija- ja suoritustietojen tallennus ja hallinnointi sekä palautteen keruu ja viestintä. Hankittava järjestelmä korvaa nykyisin käytössä olevan Primus-järjestelmän. Järjestelmä asennetaan Tilaajan hallinnoimaan turvallisuusverkkoon (Tuve) On-Premises-ratkaisuna.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 3.

Tarjouspyyntö sisältää seuraavat liitteet:
Liite 1 Henkilötietojen käsittelyn ehdot
Liite 1.1 Henkilötietojen käsittelytoimien kuvaus
Liite 2 Turvallisuussopimus - malli
Liite 2.1.1 Turvallisuusvaatimukset SALPID
Liite 2.1.2 Turvallisuusvaatimukset TL IV
Liite 2.2 Vaitiolositoumus -malli
Liite 3 Hankinnan kohteen kuvaus
Liite 3.1 Palveluiden tietoturvaa, tietosuojaa ja varautumista koskevat vaatimukset
Liite 3.2 Palvelukuvaus
Liite 3.3 Vastuunjakotaulukko
Liite 3.4 Järjestelmän toiminnalliset ja tekniset vaatimukset (tarjoaja täyttää)
Liite 4 Hintalomake (tarjoaja täyttää)
Liite 5 Asiantuntijalomake (tarjoaja täyttää)
Liite 6 Hankintasopimus - malli
Liite 6.1 Tuki-, ylläpito- ja kehityspalvelusopimus - malli
Liite 7 Selvitys alihankkijoista (tarjoaja täyttää tarvittessa)
Liite 8 Handi-palvelun kuvaus
Liite 9 Asiointikortin käyttöä koskevat ehdot
Liite 10 Code of Conduct
Liite 11 Referenssilomake (tarjoaja täyttää)
Liite 12 Tilaajan ympäristöjen kuvaus ja tuetut tuoteversiot
Liite 13 JIT 2025 Tilaajan sovellukset - ei avoin
Liite 14 JIT 2025 Yleiset ehdot

Tarjoajan laatimat ja tarjouksen mukana toimitettava liitteet:
- alustava järjestelmäkuvaus
- alustava projektisuunnitelma

Hankinnan ennakoitu arvo laskettuna julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista annetun lain (1397/2016, myöhemmin "hankintalaki") mukaisesti neljälle (4) vuodelle on 450.000-750.000 euroa (alv 0 %). Ennakoitu arvo perustuu tehtyyn markkinakartoitukseen ja ja siinä saatuihin vastauksiin. Arvio pitää sisällään järjestelmän käyttöön liittyvää asiantuntijatyötä keskimäärin 20-40 henkilötyöpäivää vuodessa. Arviot on ilmoitettu sitoumuksetta.

Tulevien vuositason hankintojen määrä riippuu järjestelmäkehitystarpeista ja käytettävissä olevasta rahoituksesta.,

Ilmoitusnumero 2025-035973
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Poliisiammattikorkeakoulu
Vaajakatu 2, PL 123 33721 Tampere FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toiminnan ja talouden suunnittelun ja raportoinnin kokonaisratkaisu

Suomi | Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus (Palkeet)
Julkaistu 2 päivää sitten | 11.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Toiminnan ja talouden suunnittelun ja raportoinnin kokonaisratkaisu Hankinnan kohteena on toiminnan ja talouden suunnittelun ja raportoinnin kokonaisratkaisu SaaS-palveluna (myöhemmin myös kokonaisratkaisu), kokonaisratkaisun toimitusprojekti, tuotannonaikainen tuki ja ylläpito, kokonaisratkaisun jatkokehittäminen ja siihen tarvittavat asiantuntijapalvelut. Toimitusprojekti sisältää tarvittavilta osin datamigraation nykyjärjestelmästä sekä automatisoidut integraatiot ja tiedonsiirrot lähde- ja kohdejärjestelmiin.

Optioina ovat projektinhallinnallisten toiminnallisuuksien käyttöönotto, datan ja tunnuslukujen visualisoitu raportointi sekä se, että kokonaisratkaisu otetaan käyttöön Palkeiden asiakasorganisaatioissa sen jälkeen, kun kokonaisratkaisu on kokonaisuudessaan siirretty tuotantoon Palkeilla.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä, erityisesti liitteessä 1 "Hankinnan kohteen kuvaus" ja liitteessä 3 "Vaatimukset".

Sopimus on määräaikaisena voimassa kolme (3) vuotta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassa olevana. Ks. myös tarjouspyynnön liitteenä A olevan sopimuksen kohta 4.,

Ilmoitusnumero 2025-035913
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi
Osoitetiedot Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus (Palkeet)
PL 49 80101 Joensuu FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kirjastoaineiston hankinta – Helle kirjastot 2026 – 2030

Suomi | Porvoon kaupunki
Julkaistu 2 päivää sitten | 11.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 12.1.2026 11:00 Alkuperäinen ilmoitus

Hankinnan kohteena on kirjallisuus ja muut kirjastoaineistot mukana olevien tilaajakaupunkien ja -kuntien kirjastoille tämän hankintailmoituksen ja sen liitteiden mukaisesti.

Hankinta ei koske e-aineistoja.

Porvoon kaupungin elinvoimalautakunta tekee päätöksen kaikkien mukana olevien hankintayksiköiden puolesta. Jokainen tilaaja (hankintayksikkö) solmii omat samansisältöiset sopimuksensa valittujen toimittajien kesken.

Hankinnan kohteena ovat seuraavat osa-alueet:
1. Kotimainen yleinen kirjallisuus
- sisältäen Suomessa julkaistun ruotsinkielisen ja muun kielisen kirjallisuuden
2. Ulkomainen yleinen kirjallisuus
3. Äänikirjat
4, Nuotit
5. Musiikkiäänitteet
6. Elokuvatallenteet
7. Konsolipelit
8. Lauta- ja palapelit

Tarjoaja voi tarjota yhtä, useampaa tai kaikkia osa-alueita.

Tilaaja valitsee puitejärjestelyyn kaikki hyväksyttävän tarjouksen jättäneet tarjoajat.

Sopimuskausi on 1.3.2026 - 28.2.2030.

Hankinnassa mukana olevat kirjastot kuuluvat HELLE-kirjastoihin ja käyttävät Koha-kirjastojärjestelmää.

Hankinnan arvioitu arvo on sitoumuksetta noin 795 000 €, alv 0 % / vuosi. Tilaaja ei sitoudu tiettyyn hankintamäärään tai -arvoon.

Tilaajatahoilla on käytössään Woima-Wirta Oy:n toteuttama sähköinen hankintaportaali, jonka kautta ne tutustuvat valittavissa olevaan kirjastoaineistoon, tekevät valinnat ja tilaavat aineistot. Portaali vertailee kunkin yksittäisen hankinnan hintoja ja ohjaa tilauksen sille aineistotoimittajalle, joka tarjoaa sen tilaushetkellä edullisimpaan hintaan. Tilaaja tekee tilauksia pienemmissä määrin lisäksi myös sähköpostitse ja toimittajanverkkokaupan kautta.

Kotimaisessa kirjallisuudessa yleisen kirjallisuuden lisäksi tarjonnan tulee sisältää julkisten organisaatioiden, oppilaitosten, erilaisten yritysten ja yhdistysten ja muiden pienkustantajien tuotantoa. Tarjouksessa on selvitettävä vuosittain tarjottavien uutuusnimekkeiden määrä.

Ruotsin- ja englanninkieliseltä kirjallisuudelta edellytämme tarjottavalta aineistolta nimekemäärältään ja sisällöltään laajaa kattavuutta.
Tarjouksessa on selvitettävä vuosittain tarjottavien uutuusnimekkeiden määrä.

Kirjastot tilaavat kotimaisen kirjallisuuden pääsääntöisesti ennakkotilauksina., Kotimainen yleinen kirjallisuus Osa-alueeseen sisältyvät Suomessa julkaistu ruotsin- ja muun kielinen kirjallisuus., Ulkomainen yleinen kirjallisuus Ulkomainen yleinen kirjallisuus, Äänikirjat Äänikirjat, Nuotit Nuotit, Musiikkiäänitteet Musiikkiäänitteet, Elokuvatallenteet Elokuvatallenteet, Konsolipelit Konsolipelit, Lauta- ja palapelit Lauta- ja palapelit,

Ilmoitusnumero 2025-035906
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Painotuotteet ja vastaavat tuotteet (22000000), Painetut kirjat, esitteet ja lehtiset (22100000), Painetut nuotit (22114400), Radio-, televisio- ja viestintä- ja teleliikennelaitteet ja niihin liittyvät laitteet (32000000), Äänitallenteet (32353000), Soittimet, urheiluvälineet, pelit, lelut, käsityö- ja taidetarvikkeet ja -varusteet (37000000), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Porvoon kaupunki
Raatihuoneenkatu 9 06100 Porvoo FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

MARKKINAVUOROPUHELUKUTSU Turun kaupungin ICT-DPS: Dynamics 365-ohjelmiston sovellusten kehittäminen ja konfigurointi ja optiona tuki, ylläpito sekä pienkehittäminen

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 3 päivää sitten | 10.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

MARKKINAVUOROPUHELUKUTSU Turun kaupungin ICT-DPS: Dynamics 365-ohjelmiston sovellusten kehittäminen ja konfigurointi ja optiona tuki, ylläpito sekä pienkehittäminen MARKKINAKARTOITUSVAIHEESSA VOIT VIELÄ VAIKUTTAA!

Haluamme Turun kaupungilla tehdä laadukkaita hankintoja ja tehdä yhteistyötä yritysten kanssa. Teemme siksi markkinakartoitusta ennen varsinaisen hankintailmoituksen julkaisua. Tavoitteena on kertoa tulevasta kilpailutuksesta, kartoittaa hankinnan kohteen markkinoita sekä saada kattavasti tietoa saatavuudesta, toteutusmahdollisuuksista sekä potentiaalisista toimittajista. Tulemme pyytämään markkinavuuoropuheluun osallistuvilta toimittajilta myös kommentteja hankinta-asiakirjoihin tulevista vähimmäisvaatimuksista ja laatukriteereistä sekä hinnoittelumallista.

Tämä on kutsu markkinavuoropuheluun, joka koskee Turun kaupungin suunnittelemaa kilpailutusta asiantuntija- ja konsultointipalveluista liittyen Dynamics 365 sovellusten kehittämiseen ja konfigurointiin ajalle 1.11.2026 (tavoite) - 31.10.2028 + optio 2 vuotta. Lisäksi kilpailutetaan optiona tuki, ylläpito ja pienkehittäminen olemassa oleville sovelluksille sekä uusille kehitettäville sovelluksille alkaen 1.8.2027.

Turun kaupungin tavoitteena on asiakkuushallinnan digitaalinen kehittäminen. Toteutuksen asiakkaita voivat olla esimerkiksi henkilöasiakkaat ja yritysasiakkaat sekä Turun kaupungilta että muista verkoston toimijoilta. Tavoitteena on yhteinen, palvelukokonaisuudet ylittävä asiakashallinnan toimintamalli, jossa pyritään asiakkaan edun mukaisesti palvelemaan asiakasta kokonaistarve huomioiden.

Tämä ilmoitus ei ole hankintailmoitus eikä tarjouspyyntö, vaan kutsu markkinavuoropuheluun, jolla pyritään kartoittamaan markkinoita ja kehittämään hankinnan kilpailutusasiakirjoja. Kutsu ei sido siihen vastanneita. Vastauksilla on vaikutusta hankinnan toteutuksessa sekä ne voivat vähentää tarvetta esittää kysymyksiä kilpailutuksen käynnissä oloaikana.

Hankintayksikkö ei sitoudu toteuttamaan hankintaa markkinakartoituksen perusteella, eivätkä esitetyt kuvaukset / määritykset sido tilaajaa.

Markkinavuoropuhelut järjestetään Teamsissa 29.1.2026 klo 12:00-14:00.

Markkinavuoropuhelussa on tavoitteena käydä läpi tulevan kilpailutuksen aikataulutusta ja toteutusta. Markkinavuoropuhelussa on mahdollisuus esittää kysymyksiä. Markkinavuoropuhelun perusteella saatavaa tietoa ja näkökulmia on tarkoitus hyödyntää varsinaisen tarjouspyynnön valmistelussa.

Markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistumatta jättäminen ei estä mahdolliseen tarjouskilpailuun osallistumista eikä markkinavuoropuhelutilaisuuteen osallistuminen vaikuta millään tavoin tarjoajan asemaan varsinaisessa tarjouskilpailussa.

Tilaisuuden ohjelma:

12:00-13:00 Kilpailutuksen esittely
13:00-14:00 Kysymyksiä, vastauksia ja keskustelua

Lämpimästi tervetuloa!

ILMOITTAUTUMINEN:

Ilmoittautuminen Tarjouspalvelun kautta 23.1.2026 klo 16:00 mennessä. Ilmoita yrityksestänne osallistuvat henkilöt ja heidän sähköpostiosoitteensa.

Lähetämme markkinavuoropuhelun jälkeen tarjouspyyntöä koskevan kyselyn. Vastaukset käsitellään luottamuksellisina. Hankintayksikkö varaa mahdollisuuden tilaisuuden jälkeen ottaa yhteyttä osallistuneisiin yrityksiin lisätietoja varten.

Viranomaisten toiminnan julkisuudesta annetun lain perusteella vastaukset ovat pääsääntöisesti julkisia sopimuksenteon jälkeen. Siksi vastaukset on pyrittävä laatimaan siten, etteivät ne sisällä liike- tai ammatti-salaisuuksia.

Jos liikesalaisuuksien sisällyttäminen vastauksiin on välttämätöntä, on ne merkittävä tietopyyntöön vastatessa liikesalaisuudeksi. Mikäli vastauksien liitteet sisältävät salassa pidettävää tietoa, liitteisiin tulee merkitä selkeästi ja yksiselitteisesti miltä osin ne sisältävät liikesalaisuuksia. Mikäli vastauksissa annettuja tietoja ei ole merkitty liikesalaisuudeksi, hankintayksikkö kohtelee niitä lähtökohtaisesti ns. asianosaisjulkisina. Hankintayksikkö harkitsee tapauskohtaisesti, ovatko liike- tai ammattisalaisuuksiksi ilmoitetut tiedot lain mukaan salassa pidettäviä.

Ilmoitamme tulevista hankinnoistamme Hilman -suunnittelutyökalussa, johon on mahdollista asettaa haku-vahteja. Hilman suunnittelutyökalu

Lisätietoja meistä löydät www.turku.fi/hankinnat ja ajankohtaisia asioita julkaisemme LinkedIn-sivullamme ”Turun kaupungin hankintapalvelut”.,

Ilmoitusnumero 2025-036035
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Paikannus- ja kalustonhallintajärjestelmä

Suomi | Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
Julkaistu 3 päivää sitten | 10.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Paikannus- ja kalustonhallintajärjestelmä Tämä ilmoitus ei ole tarjouspyyntö eikä hankintailmoitus, vaan markkinakartoitukseen liittyvä tietopyyntö. Tämä tietopyyntö ei sido Hankintayksikköä tekemään hankintaa. Tällä tietopyynnöllä ei pyydetä eikä vastaanoteta tarjouksia, vaan yksinomaan kartoitetaan mahdollisuuksia hankinnalle. Mikäli tietopyynnössä kuvattu hankinta päätetään toteuttaa, se saattaa poiketa sisällöltään tai hankintamenettelyn valinnan osalta tietopyynnön sisällöstä.

Tietopyyntöön vastaaminen ei sido mahdollista toimittajaa, eikä ole edellytyksenä myöhemmin mahdolliseen varsinaiseen tarjouskilpailuun osallistumiselle. Tietopyyntöön vastaamisesta ei makseta korvausta. Tietopyynnön tavoitteena on kartoittaa potentiaalisia toimittajia ja markkinoilla olevia tuotteita ja palveluita. Tietopyyntöön vastaamalla toimittajilla on mahdollisuus tutustua ja kommentoida Hankintayksikön asettamia hankinnan tavoitteita ja vaatimuksia, jotka on kuvattu tietopyynnön liitteenä toimitetussa alustavassa tarjouspyyntöön liittyvässä materiaalissa.

Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos Stara (jatkossa myös ”Hankintayksikkö”) suunnittelee paikannus- ja kalustonhallinjärjestelmän hankintaa. Järjestelmän lisäksi Hankintayksikkö suunnittelee hankkivansa osana hankintaa paikannuslaitteet (kiinteästi asennettavia sekä siirrettäviä) järjestelmän käyttöä varten. Järjestelmän hankintaan tulee sisältyä myös järjestelmän tukipalvelu.

Hankintayksikön arviona on, että paikannus- ja kalustonhallintajärjestelmän kohteena olevia ajoneuvoja on noin 530 kpl, sisältäen kuorma-autoja, monitoimikoneita, lava- ja pakettiautoja, henkilöautoja, veneitä, lakaisukoneita, pyöräkuormaajia, traktoreita, tiehöyliä, mönkijöitä ja ruohonleikkureita.

Näihin kaikkiin ajoneuvoihin ja laitteisiin olisi tarkoitus hankkia paikannuslaite. Paikannuslaite olisi suurimassa osassa laitteita kiinteästi asennettu, jotta laitetta ei voida ottaa pois tai jättää laittamatta päälle. Kiinteiden laitteiden lisäksi tarvitaan myös esimerkiksi ajoneuvon tupakansytyttimeen sopivia paikannuslaitteita urakoitsijoille tai pienempiin koneisiin.,

Ilmoitusnumero 2025-035969
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Maailmanlaajuiset paikannusjärjestelmät (GPS tai vastaavat) (38112100), Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietojärjestelmät ja palvelimet (48800000), Erilaiset ohjelmatuotteet ja tietokonejärjestelmät (48900000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000), Datapalvelut (72300000), Tietotekniset tuki- ja neuvontapalvelut (72600000)
Ilmoitustyyppi Ennakkoilmoitus julkisesta hankinnasta
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Stara (Helsingin kaupungin rakentamispalveluliikelaitos)
PL 1660 00099 Helsingin kaupunki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

SPSS-lisenssien ylläpidon kilpailutus

Suomi | Työterveyslaitos
Julkaistu 4 päivää sitten | 9.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 16.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

SPSS-lisenssien ylläpidon kilpailutus Työterveyslaitos pyytää tarjoustanne SPSS-lisenssien ylläpidosta.

Työterveyslaitoksella on olemassa jo IBM SPSS Statistics- ohjelmiston lisenssit ja hankinnan kohteena on nyt niiden ylläpito.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Hankintasopimus tehdään toistaiseksi voimassa olevana.
Hankinnan ennakoitu arvo sopimuskaudelta on 157.000 € (ilman arvonlisäveroa).,

Ilmoitusnumero 2025-035796
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot Työterveyslaitos
Topeliuksenkatu 41 b 00250 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028

Suomi | Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Julkaistu 4 päivää sitten | 9.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028 Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy (jäljempänä Hankintayksikkö tai Haaga-Helia) pyytää tarjouksia langattoman verkon laitteista, ohjelmistoista, niiden ylläpidosta ja näihin liittyvistä tarvikkeista tämän tarjouspyynnön mukaisesti.
Kyseessä on yhden toimittajan kanssa tehtävä määräaikainen hankintasopimus.
Hankinnan nimi on ”Haaga-Helian WLAN-hankinta 2026-2028”.
Kyseessä on pääasiassa tavarahankinta, ja pääasiallinen toimitus- ja toteutuspaikka on Helsinki.
Tarjouskilpailulla pyritään löytämään hankinnan toteuttamisesta kiinnostunut ja siihen kykenevä yhteistyökumppani.,

Ilmoitusnumero 2025-035877
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Haaga-Helia ammattikorkeakoulu Oy
Ratapihantie 13 00520 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 4 päivää sitten | 9.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025 Hankinta on kuvattuna tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035821
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Henkilöstökoulutus (79632000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Elastic Enterprise käyttöoikeuksien ja siihen liittyvän asiantuntijapalvelun hankinta

Suomi | Tulli
Julkaistu 5 päivää sitten | 8.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 16.1.2026 15:00 Alkuperäinen ilmoitus

Elastic Enterprise käyttöoikeuksien ja siihen liittyvän asiantuntijapalvelun hankinta Tällä kilpailutuksella Tulli hankkii Elastic Enterprise käyttöoikeudet (subscription) sekä sopimuskaudella tarvittaessa erikseen tilattavan asiantuntijapalvelun tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti.

Tullin nykyiset käyttöoikeudet ovat voimassa 31.3.2026 saakka, josta eteenpäin käyttöoikeuksien on jatkuttava katkeamattomina. Lisenssit tullaan ottamaan käyttöön siten, että lisenssikausi alkaa 1.4.2026.

Tulli solmii tarjouskilpailun voittaneen tarjoajan kanssa toistaiseksi voimassa olevan Pääsopimuksen käyttöoikeuksista ja sekä Palvelusopimuksen että Toimeksiantosopimuksen sopimuskaudella tarvittaessa erikseen tilattavasta asiantuntijapalvelusta. Sopimusmallit ovat tarjouspyynnön liitteenä.,

Ilmoitusnumero 2025-035762
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Tulli
PL 512 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Kuntoutustoiminnan harjoitejärjestelmän hankinta, UUSI

Suomi | Istekki Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 8.12.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kuntoutustoiminnan harjoitejärjestelmän hankinta, UUSI Hankinnan kohteena on Saas -palveluna toteutettava kuntoutustoiminnan harjoitejärjestelmä, siihen liittyvät mahdolliset integraatiot, toimitusprojektit, ylläpito- ja tukipalvelu sekä erikseen tilattavat tekniset asiantuntijapalvelut. Hankinnalla tavoitellaan ensisijaisesti tuotannossa olevia valmiita ratkaisuja.

Hankinnan kohde ja sitä koskevat vaatimukset on kuvattu yksityiskohtaisesti tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.

Tilaaja valitsee yhden (1) Tarjoajan Sopimustoimittajaksi, jonka kanssa se tekee Hankintasopimuksen. Hankintasopimusta tulee käyttämään ainoastaan Istekki Oy ja syntyvän sopimuksen osapuolina ovat ainoastaan Istekki Oy ja valituksi tullut Toimittaja. Selvyyden vuoksi todetaan, että Istekin asiakkaat eivät ole tämän kilpailutuksen tai sen perusteella tehtävän hankintasopimuksen osapuolia.

Tarjouspyynnössä esitetyt hankintamäärät ovat ainoastaan arvioita, eikä sopimus muodosta tilaajalle määräostovelvoitetta.

* * *
KORJAUSILMOITUS 5.12.2025:
Hilman virheellisten pvm-tietojen korjaus hankinnassa: ”545373 / Kuntoutustoiminnan harjoitejärjestelmän hankinta, UUSI”.

Tarjouspyynnössä ”545373” määritellyt määräajat eivät ole päivittyneet asianmukaisesti Hilmaan integraatiovirheen vuoksi. Määräajat ovat olleet oikein tarjouspyynnöllä. Tarjousten jättämisen määräaika on umpeutunut 25.9.2025 12:00:00. Hilmassa ja Tedissä olevia virheellisiä määräaikoja ei voi korjata muulla tavalla kuin julkaisemalla korjausilmoitus kyseiseen tarjouspyyntöön.

Hankintayksikkö korjaa seuraavalla tavalla Hilmassa 24.8.2025 18:05 (UTC +03:00) julkaistuja virheellisiä pvm tietoja:

Hilmassa olleet virheelliset tiedot:
- Hankintaan liittyvien kysymysten määräaika: 1.1.2049 00:00 (UTC +02:00)
- Tarjousten määräaika: 1.1.2050 00:00 (UTC +02:00)
-Tarjousten avaamisen päivämäärä ja kellonaika: 1.1.2051 00:00 (UTC +02:00)

Tarjouspyynnöllä olleet oikeat määräajat ovat:
- Hankintaan liittyvien kysymysten määräaika 7.9.2025 23:59:00
- Tarjousten, osallistumishakemusten tai kiinnostuksenilmaisujen vastaanottamisen määräaika 25.9.2025 12:00:00
- Tarjousten avaamisen päivämäärä ja kellonaika 25.9.2025 12:05:00.,

Ilmoitusnumero 2025-035696
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Istekki Oy
PL 4000 70601 Kuopio FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Turun seudun puhdistamo Oy:n tuotantoautomaatiojärjestelmän ylläpitopalveluiden hankinta

Suomi | Turun seudun puhdistamo Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 8.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 16.1.2026 08:00 Alkuperäinen ilmoitus

Turun seudun puhdistamo Oy:n tuotantoautomaatiojärjestelmän ylläpitopalveluiden hankinta Hankinnan kohteena on Kakolanmäen jätevedenpuhdistamon ja kaukokäyttökohteiden tuotantoautomaatiojärjestelmän huolto-, ylläpito-, elinkaari- ja asiantuntija-apu -palvelut sekä Kyber-valvonta.

Hankinta on kuvattu tarkemmin palvelukuvauksessa (liite 1).,

Ilmoitusnumero 2025-034767
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Järjestelmä- ja tukipalvelut (72250000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun seudun puhdistamo Oy
Polttimonkatu 2 20100 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Ohjelmisto- ja pilvipalvelulisenssien jälleenmyynti

Suomi | Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
Julkaistu 5 päivää sitten | 8.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 12.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Ohjelmisto- ja pilvipalvelulisenssien jälleenmyynti VTT:llä on huomattava määrä erilaisia tutkimuksen käytössä olevia ohjelmistoja eri tarkoituksiin. Ohjelmien käyttöoikeuksia eli lisenssejä hankitaan tällä hetkellä eri lähteistä. Hankinnan tarkoituksena on tarjota kanava osalle tutkimuksen käytössä olevien ohjelmistolisenssien hankinnoille.

Hankinnan kohteena on tutkimuksen ohjelmistolisenssien jälleenmyynti (välityspalvelu) ja siihen liittyvä tuki. Toimittaja vastaa lisenssien myynnistä ja hallinnasta, lisenssitilausten käsittelystä, niiden teknisestä - ja käyttöönottotuesta koko sopimuskauden ajan. Tuki sisältää mm. mahdollisten ongelmatilanteiden selvittämistä ohjelmistovalmistajan kanssa epäselvissä ohjelmistolisensseihin liittyvissä asioissa.

Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyyntöasiakirjoissa.,

Ilmoitusnumero 2025-035687
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Ohjelmistotuki (72261000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI
Osoitetiedot Teknologian tutkimuskeskus VTT Oy
PL 1000 02044 VTT FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025

Suomi | Turun kaupunki
Julkaistu 7 päivää sitten | 6.12.2025 Määräaika: 4 viikkoa kuluttua | 7.1.2026 09:00 Alkuperäinen ilmoitus

Henkilöstön tietosuoja-, tietoturva- ja tekoälylukutaitokoulutusten hankinta / 4401-2025 Hankinta on kuvattuna tässä tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,

Ilmoitusnumero 2025-035771
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Henkilöstökoulutus (79632000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1C1
Osoitetiedot Turun kaupunki
PL 630 20101 Turku FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Maahanmuuttoviraston vuoronumerojärjestelmä

Suomi | Maahanmuuttovirasto
Julkaistu 7 päivää sitten | 6.12.2025 Määräaika: 1 kuukausi kuluttua | 12.1.2026 10:00 Alkuperäinen ilmoitus

Maahanmuuttoviraston vuoronumerojärjestelmä Hankinnan kohteena on vuoronumerojärjestelmä, joka mahdollistaa palveluasiointiin saapuvien asiakkaiden jonotuksen järjestämisen Maahanmuuttoviraston palveluissa. Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus löytyy liitteestä 1 Hankinnan kohteen kuvaus.,

Ilmoitusnumero 2025-035670
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Ohjelmatuotteet ja tietojärjestelmät (48000000), Tietotekniset palvelut: neuvonta, ohjelmistojen kehittäminen, Internet ja tuki (72000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI1B1
Osoitetiedot Maahanmuuttovirasto
PL 10 00086 MAAHANMUUTTOVIRASTO FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma