Besucherstühle mit Vierfußgestell 2024

Freiburg, Saksa | Generalzolldirektion Zentrale Beschaffungsstelle der Bundesfinanzverwaltung
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 19.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Kauf und Lieferung von Besucherstühlen mit Vierfußgestell in verschiedenen Ausführungen

Ilmoitusnumero 544228-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000)
EUVL S 158/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Generalzolldirektion Zentrale Beschaffungsstelle der Bundesfinanzverwaltung
Freiburg
DIIIB143-vergabe.gzd@zoll.bund.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/544228-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Judėjimo techninės pagalbos priemonių pirkimas

Vilnius, Liettua | Techninės pagalbos priemonių centras
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 19.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Judėjimo techninės pagalbos priemonių pirkimas (12 pirkimo dalių). Perkančioji organizacija numato įsigyti įvairias judėjimo techninės pagalbos priemones: automatiškai reguliuojamas lovas, dušo bei naktipuodžio kėdutes ir kitas priemones. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede. Pirkimo objektas skaidomas į 12 dalių, kurių apimtys ir dalykas, reikalavimai ir techninė specifikacija apibrėžti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede. Perkančioji organizacija sudarys atskiras sutartis dėl pirkimo dalių, dėl kurių laimėtoju nustatytas tas pats tiekėjas Atliekamas žaliasis pirkimas. Pirkimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. D1-508 „Dėl Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašo patvirtinimo“ 4.4.4.1 punktu.

Ilmoitusnumero 544527-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kävelyapuvälineet (33141720), Fysioterapialaitteet (33155000), Erilaiset lääkintälaitteet ja -tuotteet (33190000), Lääketieteelliseen käyttöön tarkoitetut vuoteet (33192100), Invalidiajoneuvot ja pyörätuolit (33193100), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Kylpyhuonekalusteet (39144000)
EUVL S 158/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Techninės pagalbos priemonių centras
Vilnius
livija.martineniene@tpnc.lt
https://ted.europa.eu/lt/notice/-/detail/544527-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dodanie nábytku

Bratislava - mestská časť Ružinov, Slovakia | Úrad pre verejné obstarávanie
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 19.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, konkrétne nábytku/interiérového zariadenia (skríň, stolov, stoličiek) do odborných učební a do virtuálnej anatomickej učebne pre Strednú zdravotnícku školu vo Zvolene. Súčasťou dodania sú aj súvisiace služby ako doprava na miesto plnenia, vynesenie a vyloženie tovaru na konkrétne miesto, montáž nábytku a zariadenia, likvidácia a odvoz odpadu.

• Časť predmetu zákazky č. 2 – Nábytok do virtuálnej anatomickej učebne

Ilmoitusnumero 544622-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Koulukalusteet (39160000)
EUVL S 158/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Úrad pre verejné obstarávanie
Bratislava - mestská časť Ružinov
info@uvo.gov.sk
https://ted.europa.eu/sk/notice/-/detail/544622-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dostawa sprzętu kwaterunkowego do Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim oraz PSG Zielona Góra-Babimost

KROSNO ODRZAŃSKIE, Puola | Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 18.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu kwaterunkowego do Nadodrzańskiego Oddziału Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim oraz PSG Zielona Góra-Babimost.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 (pięć) części zamówienia, szczegółowy opis każdej części przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
1 cz. zamówienia – Szafki, stoły i krzesła do kuchni;
2 cz. zamówienia – Fotel konferencyjny;
3 cz. zamówienia – Szafa wnękowa z systemem drzwi przesuwnych;
4 cz. zamówienia – Meble;
5 cz. zamówienia – Szafy metalowe.

Ilmoitusnumero 538847-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Keittiökalusteet (39141000), Panssaroidut tai vahvistetut kassakaapit, lippaat ja ovet (44421000)
EUVL S 157/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Nadodrzański Oddział Straży Granicznej
KROSNO ODRZAŃSKIE
nadodrzanski.zamowienia@strazgraniczna.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/538847-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dodanie nábytku

Bratislava - mestská časť Ružinov, Slovakia | Úrad pre verejné obstarávanie
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 18.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Predmetom zákazky je dodanie tovaru, konkrétne nábytku/interiérového zariadenia (skríň, stolov, stoličiek) do odborných učební a do virtuálnej anatomickej učebne pre Strednú zdravotnícku školu vo Zvolene. Súčasťou dodania sú aj súvisiace služby ako doprava na miesto plnenia, vynesenie a vyloženie tovaru na konkrétne miesto, montáž nábytku a zariadenia, likvidácia a odvoz odpadu.

Predmet zákazky je rozdelený na dve samostatné časti:
• Časť predmetu zákazky č. 1 – Nábytok do odborných učební
• Časť predmetu zákazky č. 2 – Nábytok do virtuálnej anatomickej učebne

Ilmoitusnumero 540485-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Koulukalusteet (39160000)
EUVL S 157/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Úrad pre verejné obstarávanie
Bratislava - mestská časť Ružinov
info@uvo.gov.sk
https://ted.europa.eu/sk/notice/-/detail/540485-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Neubau Schulzentrum Stockbrünnele_LV02_Büro + Lehrerzimmer

Böblingen, Saksa | Stadtverwaltung Böblingen
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 18.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Erstausstattung Büro- und Lehrerzimmer

Ilmoitusnumero 540826-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000), Koulukalusteet (39160000), Rakennuspuusepäntyöt (45420000)
EUVL S 157/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Stadtverwaltung Böblingen
Böblingen
j.waidmann@boeblingen.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/540826-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

NCTR2403b Single Party Framework Agreement for the Supply, Delivery, Installation and Assembly of Loose Furniture for TU Dublin

Dublin, Irlanti | Technological University Dublin (TU Dublin)
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 17.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Supply, Delivery, Installation and Assembly of Loose Furniture for TU Dublin. Loose furniture for the fit out of the Academic Hub and Library in the Grangegorman Campus. Please note furniture must be held by the winning tenderer until it is required to be installed/assembled in TU Dublin premises as agreed between TU Dublin and the winning tenderer.

Ilmoitusnumero 536787-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Kirjoituspöydät ja pöydät (39121000), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset huonekalut (39151000), Kirjastokalusteet (39155000), Aula- ja vastaanottotilojen kalusteet (39156000)
EUVL S 156/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Technological University Dublin (TU Dublin)
Dublin
elizabeth.darcy@tudublin.ie
https://ted.europa.eu/en/notice/-/detail/536787-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Sitzmöbel, Tische und Schränke zur Ausstattung des Erweiterungsbaus der Regenbogenschule der StädteRegion Aachen in drei Losen

Aachen, Saksa | StädteRegion Aachen
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 17.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Sitzmöbel, Tische und Schränke zur Ausstattung des Erweiterungsbaus der Regenbogenschule der StädteRegion Aachen in drei Losen

Ilmoitusnumero 536524-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000)
EUVL S 156/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot StädteRegion Aachen
Aachen
vergabestelle@staedteregion-aachen.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/536524-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Zakup i dostawa mebli biurowych, krzeseł obrotowych z zagłówkiem, krzeseł dostawnych oraz stanowisk obsługi klienta dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku

Gdańsk, Puola | Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 13.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych, krzeseł obrotowych z zagłówkiem, krzeseł dostawnych oraz stanowisk obsługi klienta dla potrzeb Oddziału ZUS w Gdańsku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Umowy

Ilmoitusnumero 533900-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Toimistokalusteet (39130000)
EUVL S 155/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku
Gdańsk
lilla.smorzewska@zus.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/533900-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Besucherstühle

Wien, Itävalta | Auftraggeber sind die Republik Österreich (Bund), die Bundesbeschaffung GmbH sowie alle weiteren Auftraggeber gemäß der den Ausschreibungsunterlagen beiliegenden Kundenliste.
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 13.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Gegenstand dieser Rahmenvereinbarung ist die Lieferung, Montage und Herstellung des
verwendungsfertigen Zustandes von Besucherstühlen.

Ilmoitusnumero 534840-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000)
EUVL S 155/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Auftraggeber sind die Republik Österreich (Bund), die Bundesbeschaffung GmbH sowie alle weiteren Auftraggeber gemäß der den Ausschreibungsunterlagen beiliegenden Kundenliste.
Wien
support@bbg.gv.at
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/534840-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

DNS – Nábytok

Bratislava - mestská časť Ružinov, Slovakia | Úrad pre verejné obstarávanie
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 11.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Predmetom zákaziek zadávaných v rámci DNS je dodanie vybraného sortimentu nábytku, ktorý je bežne dostupný na trhu a ktorý je zaradený podľa slovníka obstarávania v rozsahu skupiny 391 uvedenej v Spoločnom slovníku obstarávania (CPV) pre jednotlivé fakulty, ústavy a pracoviská Univerzity Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, vrátane ostatných súvisiacich služieb ako doprava, dodanie tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, vynesenie na miesto dodania, montáž, umiestnenie jednotlivých druhov tovaru v miestnostiach, odstránenie a likvidácia obalového materiálu na miesta dodania v rámci pracovísk v Košiciach, prípadne pracoviska v Danišovciach bližšie špecifikovanom v objednávke.
Podrobná špecifikácia predmetu zákazky, jej presný rozsah a množstvo ako aj ostatné doplňujúce informácie týkajúce zmluvných podmienok a požiadaviek na plnenie predmetu zákazky budú uvedené v jednotlivých výzvach v rámci zriadeného DNS.

Viac informácií je uvedených v aktuálnych Súťažných podkladoch vrátane ich príloh.

Ilmoitusnumero 527290-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jalkatuet (39113700), Yöpöydät (39143123), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Ruokapöydät (39143210), Kirjoituspöydät (39121100), Olohuoneen kalusteet (39143300), Pöydät (39121200), Sohvapöydät (39143310), Astia- ja muut kaapit ja kirjahyllyt (39122000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kirjahyllyt (39122200), Erilaiset huonekalut (39151000), Toimistokalusteet (39130000), Telineet (39151100), Toimistohyllyköt (39131000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Huonekalut (39100000), Asiakirjakaapit (39132100), Koulukalusteet (39160000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Kortistokaapit (39132200), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Pyörivät istuimet (39111100), Atk-tilojen kalusteet (39134000), Tuolit (39112000), Tietokonepöydät (39134100), Ruokasalin tuolit (39112100), Vaateripustimet (39136000), Erilaiset istuimet ja tuolit (39113000), Kodin huonekalut (39140000), Nojatuolit (39113100), Sängyt, vuodevaatteet ja erikoissisustustekstiilit (39143110), Sohvat (39113200), Patjat (39143112)
EUVL S 153/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Úrad pre verejné obstarávanie
Bratislava - mestská časť Ružinov
info@uvo.gov.sk
https://ted.europa.eu/sk/notice/-/detail/527290-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Büromöbel und Einrichtung Feuerwache Hürth

Hürth, Saksa | Stadt Hürth
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 7.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Gegenstand des Vergabeverfahrens ist die Neueinrichtung des Neubaus der städtischen Feuer- und Rettungswache.

Ilmoitusnumero 520056-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Erilaiset istuimet ja tuolit (39113000), Toimistokalusteet (39130000), Arkistohyllyköt (39131100)
EUVL S 151/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Stadt Hürth
Hürth
rathaus@huerth.de
https://ted.europa.eu/de/notice/-/detail/520056-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Dostawa mebli do budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego przy ul. Jasnej 2/4 w Warszawie wraz z wywozem i utylizacją zużytych mebli

Warszawa, Puola | Naczelny Sąd Administracyjny
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 7.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do wskazanych przez Zamawiającego
pomieszczeń w budynku Naczelnego Sądu Administracyjnego mieszczącego się przy ulicy Jasnej 2/4 w Warszawie, zgodnie z Projektem wyposażenia meblowego, stanowiącym Opis przedmiotu zamówienia.

Ilmoitusnumero 520143-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Jätteiden keruupalvelut (90511000), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Nojatuolit (39113100), Toimistokalusteet (39130000), Keittiökalusteet (39141000), Ruokasalin kalusteet (39143200), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Jätteisiin liittyvät palvelut (90500000)
EUVL S 151/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Naczelny Sąd Administracyjny
Warszawa
zp@nsa.gov.pl
https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/520143-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Taatilan yhtenäiskoulun yläkoulun ensikertainen kalustus

Helsinki, Suomi | Markkinaoikeus
Julkaistu 4 kuukautta sitten | 7.8.2025 Alkuperäinen ilmoitus

Liedon kaupunki pyysi tarjouksia Taatilan yhtenäiskoulun yläkoulun
ensikertaisesta kalustuksesta.

Taatilan yhtenäiskoulun yläkoulu rakennetaan osoitteeseen Opintie 1, 21420 Lieto.
Koulu on mitoitettu 560 oppilaalle, vuosiluokilla 7–9.
Rakennuksen kerrosala on 7 575 kem² ja tilavuus noin 36 700m³.

Tässä hankinnassa on kyse koulun ensikertaisesta kalustuksesta paikalle
toimitettuna, koottuna ja asennettuna.
Liedon kaupungin tavoitteena on toteuttaa koululaisilleen turvalliset, terveelliset ja
toiminnallisesti laadukkaat olosuhteet sekä teknisesti toimiva, laadukkaasti
suunniteltu ja toteutettu, pitkäikäinen koulurakennus.

Koulun kalusteiden tulee sopia tiloihin ja yhteen muiden tuotteiden kanssa
muodostaen toimivan, viihtyisän ja muuntojoustavan kokonaisuuden.
Koulutoiminta kohteessa alkaa viimeistään elokuussa 2026.

Hankinta toteutetaan käänteisenä kilpailutuksena.

Hankinnan sisältö ja vaatimukset on kuvattu liitteinä olevissa tarjouspyyntöasiakirjoissa.

Ilmoitusnumero 520769-2025
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Toimistokalusteet (39130000), Koulukalusteet (39160000)
EUVL S 151/2025
Ilmoitustyyppi Ilmoitus tehdystä sopimuksesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Markkinaoikeus
Helsinki
markkinaoikeus@oikeus.fi
https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/520769-2025
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Hansel Oy:n ”Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 14.12.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 1 vuosi sitten | 9.10.2024 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 14.12.2027 21:55 Alkuperäinen ilmoitus

Hansel Oy:n "Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 14.12.2027 asti DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on päiväkoti- ja koulukalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 11.11.2021-14.12.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 15.12.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 14.12.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään. DPS on voimassa 14.12.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassaollessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjenehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankinta vaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 14.12.2029 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvat hankinnat (tilaukset) tulee tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon/?tpId=373201&p=2041.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52534/notice/85984/overview.

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavalla ilmoituksella: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52534/notice/124082/overview.

Tällä ilmoituksella Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan 2 vuodella 14.12.2027 saakka,

Ilmoitusnumero 2024-014972
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Aula- ja vastaanottotilojen kalusteet (39156000), Koulukalusteet (39160000), Lastentarhojen kalusteet (39161000), Puhelinkopit (44212322), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Valaistuslaitteet ja sähkölamput (31500000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Huonekalut (39100000), Sisustuspalvelut (79931000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Toimistokalusteet (39130000), Toimistohyllyköt (39131000), Atk-tilojen kalusteet (39134000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Hansel Oy:n ”Toimitilakalusteet 2021–2025” dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 11.11.2027 asti

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 1 vuosi sitten | 7.10.2024 Määräaika: 2 vuotta kuluttua | 11.11.2027 21:55 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan (osa-alueeseen):
- Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana
- Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Luokkiin sisältyvät tuotteet ja palvelut on kuvattu osallistumispyynnön liitteissä 1a "DPS:n kohde, luokka 1 Kalusteet tavarahankintana" ja 1b "DPS:n kohde, luokka 2 Kalusteet palveluhankintana".

Ehdokas voi hakea yhteen luokkaan tai molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Ehdokkaan tulee ilmoittaa kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" mihin luokkaan/luokkiin ehdokas jättää osallistumishakemuksen. Ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

Hyväksyttyjen ehdokkaiden kanssa tehdään kustakin luokasta oma luokkakohtainen DPS-sopimus.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 12.10.2021-11.11.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 12.11.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 11.11.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä tai sen yksittäinen luokka(luokka 1 tai 2) kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen DPS:n luokkiin. DPS on voimassa 11.11.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassallessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 11.11.2029 saakka.

Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta. Tämä tarkoittaa sitä, että Asiakkaan tarjouspyyntö voi koskea vain luokkaa 1 tai luokkaa 2.

Luokka 1 Kalusteet tavarahankintana

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Luokka 2 Kalusteet palveluhankintana:

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilatut palvelut ja niihin sisältyvät tuotteet tulee toimittaa hankintasopimuksen keston aikana.

ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT

Toimitilakalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/UX/TP/SiirryTarjouspyyntoon/?tpId=368615&p=2041.

Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Toimitilakalusteet 2021–2025" voimassaolon jatkamisesta.

Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52533/notice/83735/overview.

Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavalla ilmoituksella: https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/52533/notice/124074/overview.

Tällä ilmoituksella Toimitilakalusteet 2021–2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan 2 vuodella 11.11.2027 saakka., Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkailleluokassa 1: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet tavarahankintana., Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen palveluna Hansel Oy:nasiakkaille luokassa 2: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet palveluhankintana,

Ilmoitusnumero 2024-014945
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Sisustuspalvelut (79931000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 HELSINKI FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 1 vuosi sitten | 5.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

Päiväkoti- ja koulukalusteet 2021–2025 (DPS) DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on päiväkoti- ja koulukalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 11.11.2021-14.12.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 15.12.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 14.12.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen dynaamiseen hankintajärjestelmään. DPS on voimassa 14.12.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassaollessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat dynaamiseen hankintajärjestelmään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 14.12.2029 saakka.

Hankintasopimukseen perustuvat hankinnat (tilaukset) tulee tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.,

Ilmoitusnumero 2024-014909
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Aula- ja vastaanottotilojen kalusteet (39156000), Koulukalusteet (39160000), Lastentarhojen kalusteet (39161000), Puhelinkopit (44212322), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000), Valaistuslaitteet ja sähkölamput (31500000), Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Huonekalut (myös toimistokalusteet), sisustustavarat, kodinkoneet ja laitteet (valaistusta lukuun ottamatta) ja puhdistustuotteet (39000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Huonekalut (39100000), Sisustuspalvelut (79931000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Toimistokalusteet (39130000), Toimistohyllyköt (39131000), Atk-tilojen kalusteet (39134000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Toimitilakalusteet 2021–2025 (DPS)

Suomi | Hansel Oy
Julkaistu 1 vuosi sitten | 3.10.2024 Alkuperäinen ilmoitus

DPS:N KOHDE

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kohteena on toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille. DPS:n kohde on kuvattu tarkemmin osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.

DPS:N LUOKAT

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen (2) toisistaan riippumattomaan luokkaan (osa-alueeseen):

- Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana
- Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana

Luokkiin sisältyvät tuotteet ja palvelut on kuvattu osallistumispyynnön liitteissä 1a "DPS:n kohde, luokka 1 Kalusteet tavarahankintana" ja 1b "DPS:n kohde, luokka 2 Kalusteet palveluhankintana".

Ehdokas voi hakea yhteen luokkaan tai molempiin luokkiin yhdellä hakemuksella. Ehdokkaan tulee ilmoittaa kohdassa "Hankinnan kohteen kriteerit" mihin luokkaan/luokkiin ehdokas jättää osallistumishakemuksen. Ehdokkaan tulee toimittaa kuhunkin hakemaansa luokkaan edellytetyt ehdokkaan soveltuvuutta ja osallistumispyynnön mukaisuutta osoittavat liitteet ja selvitykset.

Hyväksyttyjen ehdokkaiden kanssa tehdään kustakin luokasta oma luokkakohtainen DPS-sopimus.

DPS:N KESTO

DPS:n kesto on 12.10.2021-11.11.2027.

DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 12.11.2021. DPS:n hankintavaihe päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 11.11.2027.

Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä tai sen yksittäinen luokka (luokka 1 tai 2) kesken sen voimassaolon. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä osallistumishakemuksen DPS:n luokkiin. DPS on voimassa 11.11.2027 saakka, ellei Hansel keskeytä sitä DPS:n voimassaollessa.

DPS:N SISÄISET KILPAILUTUKSET

Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:n kuhunkin luokkaan hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla. Sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä DPS:n hankintavaiheen alettua. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 11.11.2029 saakka.

Kukin dynaamisen hankintajärjestelmän sisäinen kilpailutus tulee tehdä yhdestä luokasta. Tämä tarkoittaa sitä, että Asiakkaan tarjouspyyntö voi koskea vain luokkaa 1 tai luokkaa 2.

Luokka 1 Kalusteet tavarahankintana:

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.

Luokka 2 Kalusteet palveluhankintana:

Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä ennen hankintasopimuksen päättymistä. Tilatut palvelut ja niihin sisältyvät tuotteet tulee toimittaa hankintasopimuksen keston aikana., Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 1: Kalusteet tavarahankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 1: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet tavarahankintana, Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Luokka 2: Kalusteet palveluhankintana Toimitilakalusteiden sekä niihin liittyvien palveluiden toimittaminen palveluna Hansel Oy:n asiakkaille luokassa 2: Toimitilakalusteet 2021-2025 (DPS) - Kalusteet palveluhankintana,

Ilmoitusnumero 2024-014789
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Kuljetuspalvelut (jätteen kuljetusta lukuun ottamatta) (60000000), Rahdinkuljetusliikkeiden palvelut (63521000), Sisustuspalvelut (79931000), Sisustussuunnittelupalvelut (79932000), Jätteenkierrätyspalvelut (90514000), Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset kalusteet ja laitteet (39150000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000), Huonekalujen korjaus ja huolto (50850000), Asennuspalvelut (ohjelmistoja lukuun ottamatta) (51000000)
Ilmoitustyyppi Oikaisuilmoitus
Aluekoodi FI AX
Osoitetiedot Hansel Oy
PL 1386 00101 Helsinki FIN
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde Hilma

Sistema Dinámico de Adquisición de suministro de mobiliario de oficina y sillería para la Diputación Foral de Bizkaia

Bilbao, Espanja | RECURSO ESPECIAL - Tribunal Administrativo Foral de Recursos Contractuales de Bizkaia
Julkaistu 2 vuotta sitten | 15.4.2024 Määräaika: 3 kuukautta kuluttua | 4.3.2026 23:59 Alkuperäinen ilmoitus

Sistema Dinámico de Adquisición de suministro de mobiliario de oficina y sillería para la Diputación Foral de Bizkaia

Ilmoitusnumero 221490-2024
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Aula- ja vastaanottotilojen kalusteet (39156000), Väliseinät (44112310), Lukittavat lokerot (44421720), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Tuolit (39112000), Pöydät, astia- ja muut kaapit, kirjoituspöydät ja kirjahyllyt (39120000), Astia- ja muut kaapit ja kirjahyllyt (39122000), Toimistohyllyköt (39131000), Arkistohyllyköt (39131100), Tietokonepöydät (39134100), Lajittelupöydät (39135000)
EUVL S 74/2024
Ilmoitustyyppi Hankintailmoitus (tarjouspyyntö)
Aluekoodi
Osoitetiedot RECURSO ESPECIAL - Tribunal Administrativo Foral de Recursos Contractuales de Bizkaia
Bilbao
tribunal.recursos.contractuales@bizkaia.eus
https://ted.europa.eu//notice/-/detail/221490-2024
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED

Furniture

Bardu, Norja | Bardu kommune
Julkaistu 3 vuotta sitten | 3.5.2023 Alkuperäinen ilmoitus

Bardu municipality needs furniture for various departments and will enter into a dynamic purchasing system (DPS) for these purchases in connection with this. Municipal owned enterprises (Limited companies) will be included in the agreement. If Bardu municipality enters into an intermunicipal collaboration with other municipalities, they will be able to participate in the use of the system. New suppliers can continually qualify for participation in the system. Only qualified suppliers will have access to the published contests.

 

 

Ilmoitusnumero 263518-2023
Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit Huonekalut (39100000), Istuimet, tuolit, niihin liittyvät tuotteet ja niiden osat (39110000), Sohvat (39113200), Toimistokalusteet (39130000), Erilaiset huonekalut (39151000), Kokoushuoneiden kalusteet (39153000)
EUVL S 86
Sääntely Euroopan talousalue (ETA) ja GPA-maat
Ilmoitustyyppi Dynaamisen hankintajärjestelmän perustamisesta
Aluekoodi
Osoitetiedot Bardu kommune
Bardu
randi.stolan@bardu.kommune.no
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:263518-2023:TEXT:EN:HTML
Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä
Liitteet
Lähde TED