Wykonanie, wymiana wkładu podgrzewacza Pp-800-030 wraz z armaturą odcinającą w PGE Energia Ciepła S.A. Oddział Elektrociepłownia w Gorzowie Wielkopolskim.
Zmianie ulega §1 ust. 1.1 Umowy, po definicji „Kluczowy Kamień Milowy” dodaje się definicję: KSeF” – Krajowy System elektronicznego Fakturowania w rozumieniu ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Zmianie ulega §3 ust. 3.3 Umowy, otrzymując brzmienie: „3.3. Data Zakończenia Kluczowego Kamienia Milowego: poz. nr 3 opis poz.: Przeprowadzenie prac odbiorowych przez UDT (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Umowy)”.
Zmianie ulega §4 ust. 4.21 Umowy, otrzymując brzmienie: „4.21. Wykonawca w fakturze VAT powinien wskazać jako odbiorcę świadczenia właściwą Spółkę lub właściwy oddział PGE Energia Ciepła S.A. dla którego jest ono realizowane tj.: PGE Energia Ciepła S.A.; Oddział w Gorzowie Wielkopolskim – 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Energetyków 6; 4.21.1. Wykonawca będzie wystawiał i przesyłał, a Zamawiający odbierał faktury za pośrednictwem KSeF. Wykonawca zobowiązuje się najpóźniej w dniu następnym po jej wystawieniu, przesłać wystawioną fakturę do KSeF. 4.21.2. Za datę otrzymania faktury będzie uznawana data otrzymania faktury ustrukturyzowanej zdefiniowana w przepisach ustawy o VAT, tj. data przydzielenia nr KSeF. 4.21.3. W przypadku trybu awaryjnego, o którym mowa w art. 106nf ustawy o VAT albo trybu niedostępności KSeF, o którym mowa w art. 106nh ustawy o VAT, faktury będą doręczane Zamawiającemu na adres wskazany w ust. 4.22. W takim przypadku datą doręczenia faktury będzie data otrzymania jej na wskazany w zdaniu pierwszym adres albo data przydzielenia nr KSeF, w zależności co nastąpi wcześniej. Powyższe nie wyłącza obowiązku Wykonawcy do przesłania faktury poprzez KSeF po ustaniu awarii lub niedostępności KSeF. 4.21.4. W przypadku awarii całkowitej KSeF, o której mowa w art. 106ng ustawy o VAT, Wykonawca będzie wystawiał i przesyłał, a Zamawiający odbierał faktury wyłącznie w sposób wskazany w ust. 4.22. 4.21.5. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania załączników związanych z transakcją innych niż przesłanych za pośrednictwem KSeF np. protokołów odbioru na adres wskazany w ust. 4.22. 4.21.6. W przypadku, o którym mowa w pkt 4.21.5, Wykonawca zobowiązuje się do ujmowania w treści załączników danych umożliwiających jasne i czytelne powiązanie danego załącznika z konkretną fakturą”.
Zmianie ulega §4 ust. 4.22 Umowy, otrzymując brzmienie: „4.22. Faktura VAT winna być wystawiona nie później niż do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym odebrano zrealizowane Prace na podstawie podpisanego Protokołu Odbioru. W przypadkach wskazanych w pkt 14.21.3 i 14.21.4 faktura powinna być dostarczona wraz z kopią Protokołu Odbioru na adres:
ArchiDoc S.A.
ul. Niedźwiedziniec 10
41-506 Chorzów
Dot. PGE
Zmiana danych wskazanych w niniejszym ustępie nie stanowi zmiany Umowy i jest skuteczna
względem drugiej Strony z chwilą poinformowania jej o takiej zmianie na piśmie pod rygorem
nieważności”.
Zmianie ulega §4 ust. 4.25 Umowy, otrzymując brzmienie:
„4.25. Nie dotyczy.”
Zmianie ulega także nr 2 do Umowy – Harmonogram Płatności i Prac, w zakresie daty zakończenia Prac odbiorowych UDT – poz. 3 otrzymując brzmienie: „Do 10 miesięcy od daty wejścia w życie”.
| Ilmoitusnumero | 621194-2026 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Metallisäiliöiden korjaus ja huolto (50514000) |
| EUVL S | 174/2026 |
| Ilmoitustyyppi | Lisätietoilmoitus |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
PGE Energia Ciepła S.A. Warszawa monika.bzibziak@gkpge.pl https://ted.europa.eu/pl/notice/-/detail/621194-2026 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |