Hankinnan kohteena on hankintayksikön salassa pidettävän tietoaineiston käsittely ja hävittäminen.
Palvelu suoritetaan yhteensä 16 kohteessa siten, että täydet tietoturva-astiat vaihdetaan tarjouspyynnön mukaisesti tyhjiin astioihin aina tilaajan pyynnöstä. Astioiden sisältö käsitellään tässä tarjouspyynnössä esitettyjen ehtojen mukaisesti. Vaihtopyyntö lähetetään sähköisellä tilausjärjestelmällä, sähköpostilla tai puhelimitse. Vasteaika on kolme vuorokautta tilauksen saapumisesta. Jokaiseen kohteeseen osoitetaan vaihtopiste tilaajan toimesta ja ne ovat nähtävissä aloituskatselmuksen yhteydessä.
Tuhottava materiaali on paperia, muut aineistot rajataan ulos tästä kilpailutuksesta.
Toimittajan toimittamia tietoturva-astioita on sijoitettuna valtioneuvoston eri rakennuksiin yhteensä arviolta: 140 l; 90 astiaa ja 240 l; 100 astiaa. Tietoturva-astioiden määrää voidaan muuttaa tilaajan tarpeen mukaan ja yksityiskohdista sovitaan tilaajan ja toimittajan yhteyshenkilöiden kesken. Astioiden koko sovitaan myös tarpeen mukaan yhteyshenkilöiden kesken.
Tarjouskilpailun perusteella Tilaaja valitsee yhden (1) toimittajan, jonka kanssa se tekee sopimuksen. Perussopimuskausi on 1.2.2026 - 31.1.2029. Perussopimuskauden jälkeen Tilaajalla on oikeus jatkaa sopimuskautta kahden (2) optiovuoden mittaisen optiokauden ajan.
Hankinnan ennakoitu kokonaisarvo on koko sopimuskaudelta, optiokausi mukaan lukien, 150 000 - 175 000 euroa (ilman ALV).
Hankinnan kohteen tarkempi kuvaus on tarjouspyynnön liitteellä 2.
| Ilmoitusnumero | 712025-2025 |
|---|---|
| Ilmoitusta kuvaavat CPV-Koodit | Jätteiden poiskuljetus ja käsittely (90510000) |
| EUVL S | 207/2025 |
| Ilmoitustyyppi | Hankintailmoitus (tarjouspyyntö) |
| Aluekoodi | |
| Osoitetiedot |
Valtioneuvoston kanslia Valtioneuvosto kirjaamo.vnk@gov.fi https://ted.europa.eu/fi/notice/-/detail/712025-2025 |
| Osoite, johon tarjoukset tai osallistumispyynnöt on lähetettävä | |
| Liitteet | |
| Lähde | TED |