Digitaalisen palvelun hankinta asiakkaiden hyvinvoinnin ja toimintakyvyn edistämiseksi Hankinnan kohteena on digitaalinen palvelu, jonka avulla Helsingin kaupungin seniorikeskuksissa, palvelutaloissa sekä niiden päivätoiminnassa voidaan järjestää asiakkaille tavoitteellista, kuntouttavaa ja kulttuurista toimintaa henkilökunnan toimesta ja ohjaamana. Toiminta on osa ennaltaehkäisevää ja kuntouttavaa työtä, jolla pyritään vahvistamaan asiakkaiden fyysistä, sosiaalista, kognitiivista ja psyykkistä toimintakykyä. Lisäksi palvelun tulee tarjota ajantasaista tietoa palvelun käytöstä tiedolla johtamisen tueksi. Palvelun käytön seurannan tulee olla helppoa, sitä tulee voida tehdä reaaliajassa ja tiedon tulee olla käytettävissä nopeasti. Hankinnassa on yksi osa-alue: Osa-alue 1: Digitaalinen palvelu sisältäen yhden (1) käyttöoikeuslisenssin Lisäksi tarjoajan tulee tarjota seuraavia kohteita, joiden hinta ei vaikuta vertailuun. Kohde 1: Henkilöstön yhden (1) tunnin lisäkoulutus live-verkkototeutuksena Kohde 2: Henkilöstön yhden (1) tunnin lisäkoulutus yksikössä paikan päällä Hankittava palvelu on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnön liitteessä 1. Palvelukuvaus. Arvioitu palvelun/käyttölisenssien hankintamäärä on 30-35 kpl. Hankintayksikkö ei sitoudu mihinkään hankintamääriin. Hankinnalla perustetaan puitejärjestely, johon valitaan vähintään yksi (1) soveltuvuus- ja vähimmäisvaatimukset täyttävä palveluntuottaja. Palveluntuottajien valinnassa huomioidaan se, että tilaaja saa tarpeidensa mukaisen, riittävän monipuolisen palveluvalikoiman. Yksiköt tilaavat itselleen soveltuvimman palvelun puitejärjestelyssä mukana olevilta tuottajilta.,