Lisäresurssihankinta Ylen asiakaspalvelutyön ja teknisen neuvonnan tiimiin Hankinnan kohteena on lisäresurssihankinta Ylen asiakaspalvelun ja teknisen neuvonnan tiimiin.
Kyseessä on monikanavainen asiakaspalvelutyö eri alustoilla. Käytössä olevia alustoja ovat mm. palautteenkäsittelyjärjestelmä sekä työpöytäversiona että sovelluksena, puhelinpalvelu, sähköposti, chatbot. Ko. palvelu sisältää asiakaspalvelun puhelinpäivystystyötä ja puhepostien purkutyötä, teknisen neuvonnan asiakastukea sekä asiakaspalvelutyötä eri alustoilla.
Tekninen tuki vastaa kysymyksiin Yle Areenan, Yle Tunnuksen, Yle sovelluksen sekä muiden Ylen palveluiden toiminnasta ja tarjoaa opastusta teknisissä ongelmissa ja häiriötilanteissa.
Ennakoitu arvio asiakaspalvelutyön ja teknisen neuvonnan määrästä yhden vuoden aikana on kaksi (2) henkilötyövuotta (htv), työmääräarvio on 37 tuntia/viikko. Arvio sisältää joustovaran, ja todellinen tarve tarkentuu lähempänä sopimuskauden alkua. Yle ei sitoudu ilmoitettuihin määriin. Lopullinen tarve voi olla pienempi tai suurempi.
Yle hakee yhtä (1) sopimuskumppania, kenen kanssa se tekee sopimuksen lisäresurssien tuottamisesta Ylen asiakaspalvelu ja teknisen neuvonnan tiimiin.
Sopimuskauden on tavoite alkaa syksyllä 2024. Sopimuskausi on määräaikainen kaksi (2) vuotta, minkä jälkeen sopimus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana.
Hankinta on kuvattu yksityiskohtaisesti tarjouspyynnössä ja sen liitteissä.,