Hankinnan kohteena on monikanavaisen asiakaspalvelujärjestelmän hankinta SaaS-palveluna tarjouspyynnössä ja sen liitteissä määritellyn mukaisesti. Asiakaspalvelujärjestelmän tulee sisältää seuraavat kokonaisuudet: 1. Puhelut 2. Tekstiviestien lähettäminen 3. Sähköpostien käsittely ja hallinnointi 4. Yhteydenottojen hallinta yhdessä paikassa 5. Raportointi 6. Järjestelmän hallinta 7. Asiakastyytyväisyyskyselyt. Hankinnan kohde on kuvattu tarkemmin tarjouspyynnössä ja sen liitteissä. Hankinnassa on vapaaehtoisia optioita tekoälyn hyödyntämiseen liittyen ja optiot on kuvattu tarjouspyynnön liitteessä 6 Optiopalvelut. SOPIMUSKAUSI Sopimuskausi on toistaiseksi jatkuva. VALINTAPERUSTE JA TOIMITTAJAVALINTA Hankinnan valintaperusteena on kokonaistaloudellinen edullisuus. Kokonaistaloudellisesti edullisin on tarjous, joka on hinnaltaan halvin. Tarjousten vertailu on kuvattu tarkemmin tämän Tarjouspyynnön kohdissa "Hankinnan kohteen kriteerit" ja "Muut tiedot - Päätöksenteon perusteet". Sopimustoimittajaksi valitaan yksi (1) toimittaja. Katso tarjouspyynnön kohta II.1.4) "Lyhyt kuvaus".