DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat:
• Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
• Turvaovet
• Asekaapit
• Holvit
• Holvinovet
• Palosuojatut arkistolaatiskostot
• Dataturvakaapit
• Vaate- ja lokerokaapit
• Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet.
DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat:
• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu
• Asennuspalvelu
• Takuuhuoltopalvelu
• Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
• Vanhan tuotteen noutopalvelu
• Kierrätyspalvelu
• Koulutus- ja lisäkoulutus
DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.
DPS on voimassa 1.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.
Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2027.
Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.
Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.
ILMOITUKSEEN LIITTYVÄT LINKIT
Turvakalusteet 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän osallistumispyyntö on saatavissa osoitteesta https://tarjouspalvelu.fi/hansel?id=323965&tpk=7d76a7c8-587a-4dad-b5bf-115862169c43.
Tällä ilmoituksella ei perusteta uutta dynaamista hankintajärjestelmää, vaan ilmoituksella ilmoitetaan olemassa olevan dynaamisen hankintajärjestelmän "Turvakalusteet 2021-2025" voimassaolon jatkamisesta.
Alkuperäinen ilmoitus löytyy osoitteesta:
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/40205/notice/59227/details.
Dynaamista hankintajärjestelmää on aiemmin korjattu seuraavalla ilmoituksella:
https://www.hankintailmoitukset.fi/fi/public/procurement/40205/notice/124097/details.
Tällä ilmoituksella Turvakalusteet 2021-2025 dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaoloa jatketaan kahdella (2) vuodella 1.1.2027 saakka., Hansel Oy:n "Turvakalusteet 2021-2025" dynaamisen hankintajärjestelmän voimassaolon jatkaminen 1.1.2027 asti DPS:n kohteena ovat turvakalusteet ja niihin liittyvät palvelut. DPS:llä hankittavia turvakalusteita ovat:
• Kassa-, paloturva- ja avainkaapit
• Turvaovet
• Asekaapit
• Holvit
• Holvinovet
• Palosuojatut arkistolaatiskostot
• Dataturvakaapit
• Vaate- ja lokerokaapit
• Edellä mainittuihin tuotteisiin liittyvät lisätarvikkeet ja -laitteet.
DPS:llä hankittavia tuotteisiin liittyviä palveluita ovat seuraavat:
• Konsultointi- ja suunnittelupalvelu
• Asennuspalvelu
• Takuuhuoltopalvelu
• Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
• Vanhan tuotteen noutopalvelu
• Kierrätyspalvelu
• Koulutus- ja lisäkoulutus
DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen.
DPS on voimassa 1.1.2027 saakka, ellei sitä keskeytetä aikaisemmin.
Hanselin asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 4.1.2021, ellei perustamisvaiheen pidennyksestä muuta johdu, ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä 1.1.2027.
Hanselilla on oikeus keskeyttää dynaaminen hankintajärjestelmä kesken sen voimassaolon. Hankintasopimukset tulee tehdä ennen dynaamisen hankintajärjestelmän päättymistä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.1.2027 saakka. Hankintasopimukseen perustuvia hankintoja (tilauksia) voidaan tehdä hankintasopimuksen päättymiseen saakka. Tilauksiin perustuvat toimitukset tulee toimittaa viimeistään kuuden (6) kuukauden kuluessa hankintasopimuksen päättymisestä.
Hankintasopimus voi olla voimassa enintään kymmenen (10) vuotta dynaamisen hankintajärjestelmän päättymisestä siltä osin kuin dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena oleviin tuotteisiin hankitaan tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena olevia palveluita.,