DPS:n kohteena on IT-asiantuntijatyö. Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteeseen kuuluvat seuraavat palvelut: 1) Suunnittelu- ja hallintapalvelut a. Projektinhallinta- ja integraattoripalvelut b. Määrittely- ja arkkitehtuuripalvelut c. Palvelumuotoilu d. Pilvipalveluiden hallinta e. IT-omaisuuden hallinta 2) Kehitys- ja ylläpitopalvelut a. Sovellus- ja ohjelmistokehityspalvelut sekä ylläpito b. Laadunvarmistus- ja testauspalvelut c. Teknologia- ja infrastruktuurikehityspalvelut Asiantuntijatyön lisäksi asiakas voi DPS:n perusteella hankkia vähäisessä määrin (korkeintaan 30 % hankinnan kokonaisarvosta) asiakaskohtaisiin sovelluksiin tarkoitettuja valmisohjelmistoja. DPS:n keston aikana kaikki kiinnostuneet ehdokkaat voivat tehdä siihen osallistumishakemuksen. DPS on voimassa hankintailmoituksessa ilmoitettuun päivään asti, ellei sitä keskeytetä tai muuteta DPS:n voimassaollessa. Hansel Oy:n asiakkaat toteuttavat hankinnat DPS:ään hyväksyttyjen ehdokkaiden kesken DPS:n sisäisillä kilpailutuksilla, jotka voivat ajoittua DPS:n koko hankintavaiheen ajalle. DPS:n hankintavaihe alkaa perustamisvaiheen jälkeen 1.3.2021 ja päättyy DPS:n voimassaoloajan päättyessä. Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään viisi (5) vuotta. Jos kuitenkin hankintasopimuksen kohteena on asiakkaan sovelluksen toteutus ja sen jatkuva ylläpitopalvelu tai asiakkaan sovelluksen jatkuva ylläpitopalvelu, hankintasopimuksen kesto voi olla enintään kahdeksan (8) vuotta. Tarkemmat tiedot DPS:n kohteesta ja sen ehdoista on kuvattu tässä osallistumispyynnössä ja sen liitteissä.