Kaiku24 vastuulla on omistaja- ja muiden asiakastahojen yhteydensaanti, hoidon tarpeen arviointi ja asiakkaan hoitoon ohjaus muun muassa seuraavissa palveluissa: • 116117 • Terveysasemat • Suun terveydenhuolto • Perustason mielenterveys- ja päihdepalvelut • Koulu- ja opiskeluterveydenhuolto • Neuvolat Kaiku24 perustaa dynaamisen hankintajärjestelmän, jonka sisällä tullaan kilpailuttamaan lääkäriresurssia digivastaanottoon hankintayksikön tarpeen mukaan. Lääkärintyö pitää pääsääntöisesti sisällään yleislääkärin puhelimitse, sähköisesti tai videovälityksellä tarjottavaa digilääkäripalvelua Kaiku24:n omistaja- tai muun asiakastahon asiakkaalle. Lääkäriresurssin tarve ajoittuu lähtökohtaisesti viikon jokaiselle päivälle klo 8–20. Resurssitarve alkaa arviolta lokakuusta 2022 eteenpäin. Dynaamisen hankintajärjestelmän toimintamalli on kaksivaiheinen. Ensimmäisessä vaiheessa dynaaminen hankintajärjestelmä perustetaan rajoitetun menettelyn säännöksiä noudattaen. Palveluntuottajat voivat hakeutua dynaamiseen hankintajärjestelmään perustamisvaiheessa tai myöhemmin jättämällä osallistumishakemuksen julkaistun osallistumispyynnön mukaisesti. Kaiku24 hyväksyy järjestelmään kaikki osallistumishakemuksen jättäneet hakijat, jotka täyttävät hakijalle asetetut soveltuvuusvaatimukset. Hankintayksikkö ilmoittaa ehdokkaalle hyväksymisestä. Toisessa vaiheessa tilaaja tekee dynaamisen hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia siihen liittyneiden ehdokkaiden kesken. Hankintajärjestelmän sisäisiä kilpailutuksia voidaan tehdä hankintajärjestelmän perustamisesta lähtien sen keston loppuun saakka. Dynaaminen hankintajärjestelmä on voimassa 48 kuukautta, ellei tilaaja muuta dynaamisen hankintajärjestelmän kestoa tai keskeytä hankintajärjestelmää kesken sen voimassaolon. Tilaaja voi myös tilapäisesti sulkea dynaamisen hankintajärjestelmän milloin tahansa hankintajärjestelmän keston aikana. Dynaamisen hankintajärjestelmän ollessa suljettuna yksittäisiä hankintoja ei voida järjestelmän sisällä tehdä.